"Жердегі тіршілік"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Жердегі тіршілік"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас маманға әдістемелік көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Тақырыбы: Тірі ағзалардың сан алуандығы Бағалау критерийлері: - Ағзаларды патшалықтарға ажыратып, жіктей алады. - Патшалықтард

#1 слайд
Тақырыбы: Тірі ағзалардың сан алуандығы Бағалау критерийлері: - Ағзаларды патшалықтарға ажыратып, жіктей алады. - Патшалықтардың ең басты айырмашылықтарын біледі, айта алады Тілдік мақсаты: Хлорофилл, органикалық заттар, фотосинтез, тұтынушылар, түзушілер ұғымдары мен терминдерін түсініп, олар қай ағзаларға қытысты екенін анықтап, патшалықтарға ажырату барысында академиялық тілді меңгеру. Ғылыми тілде сөйлей алу Құндылықтарға баулу: Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, қарым-қатынас жасау қабілеті, өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарауға баулуМақсаты: Ағзаларды тану,олар жайлы толығырақ ақпаратпен танысу және оны өмірде қолдана алу. Өмірге, денсаулыққа қауіп төндіретін ағзаларды ажырата білу

1 слайд

Тақырыбы: Тірі ағзалардың сан алуандығы Бағалау критерийлері: - Ағзаларды патшалықтарға ажыратып, жіктей алады. - Патшалықтардың ең басты айырмашылықтарын біледі, айта алады Тілдік мақсаты: Хлорофилл, органикалық заттар, фотосинтез, тұтынушылар, түзушілер ұғымдары мен терминдерін түсініп, олар қай ағзаларға қытысты екенін анықтап, патшалықтарға ажырату барысында академиялық тілді меңгеру. Ғылыми тілде сөйлей алу Құндылықтарға баулу: Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, қарым-қатынас жасау қабілеті, өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарауға баулуМақсаты: Ағзаларды тану,олар жайлы толығырақ ақпаратпен танысу және оны өмірде қолдана алу. Өмірге, денсаулыққа қауіп төндіретін ағзаларды ажырата білу

Сабақтың басы Бұл әдіс-тәсілдер арқылы оқушының зейіні сабақта болады, өйткені, кез келген сәтте және кез келген оқушыға ұяшы

#2 слайд
Сабақтың басы Бұл әдіс-тәсілдер арқылы оқушының зейіні сабақта болады, өйткені, кез келген сәтте және кез келген оқушыға ұяшық арқылы сұрақ қойылуы мүмкін. Ұмытып қалған сұрақтарына да жауап естиді «Орындарға отырғызу матрицасы» әдісі мен «Блум түймедағын» қолдану арқылы сұрақ қою әрекетімен жауап алуОқушылардың өткен білімдерін қайталау, зейінін сабаққа аудару мақсатында

2 слайд

Сабақтың басы Бұл әдіс-тәсілдер арқылы оқушының зейіні сабақта болады, өйткені, кез келген сәтте және кез келген оқушыға ұяшық арқылы сұрақ қойылуы мүмкін. Ұмытып қалған сұрақтарына да жауап естиді «Орындарға отырғызу матрицасы» әдісі мен «Блум түймедағын» қолдану арқылы сұрақ қою әрекетімен жауап алуОқушылардың өткен білімдерін қайталау, зейінін сабаққа аудару мақсатында

Сабақтың ортасы Жаңа сабақты игеруді Джером Брунердің «спиральді к қағидаты» бойынша құрылған тапсырмал ар арқылыжүзеге а

#3 слайд
Сабақтың ортасы Жаңа сабақты игеруді Джером Брунердің «спиральді к қағидаты» бойынша құрылған тапсырмал ар арқылыжүзеге асырамын

3 слайд

Сабақтың ортасы Жаңа сабақты игеруді Джером Брунердің «спиральді к қағидаты» бойынша құрылған тапсырмал ар арқылыжүзеге асырамын

Қысқа мерзімді шығармашылық «жоба» әдісін қолдану арқылы топтар бір-бірін критериалды бағалайды Бағалау критерийі Ағзалард ы

#4 слайд
Қысқа мерзімді шығармашылық «жоба» әдісін қолдану арқылы топтар бір-бірін критериалды бағалайды Бағалау критерийі Ағзалард ы патшалы қ-тарға жіктеу Терминде р-дің мағынас ын білу Патшалы қ--тардың ерекшелі к-терін білу Дескриптор Тірі табиғат дүниелері н сипаттам а-лармен сәйкесте н-діре алады Патшалы қ-тардың ең басты айырмаш ы- лықтары н біледі Қоршаға н ортада атқарат ын қызметі н түсінеді

4 слайд

Қысқа мерзімді шығармашылық «жоба» әдісін қолдану арқылы топтар бір-бірін критериалды бағалайды Бағалау критерийі Ағзалард ы патшалы қ-тарға жіктеу Терминде р-дің мағынас ын білу Патшалы қ--тардың ерекшелі к-терін білу Дескриптор Тірі табиғат дүниелері н сипаттам а-лармен сәйкесте н-діре алады Патшалы қ-тардың ең басты айырмаш ы- лықтары н біледі Қоршаға н ортада атқарат ын қызметі н түсінеді

Сабақтың соңы • Оқушылардың жеке қабілеттерін ескеру мақсатында Саралап оқыту тәсілін қолданамын Сәйкестендір у әдісі • О

#5 слайд
Сабақтың соңы • Оқушылардың жеке қабілеттерін ескеру мақсатында Саралап оқыту тәсілін қолданамын Сәйкестендір у әдісі • Оқушыларға тапсырмала р таратылады , олар танысадыТоптар бір- бірінің жұмыстарын тексереді, талдайды, қорытындылай ды • Барлығы: суреттеріне байланысты сипаттамаларды сәйкестендіре алады • Басым бөлігі: ағзалардың ол патшалыққа жататынын түсінеді • Кейбіреуі: ағзалардың ол патшалыққа жататын себебін түсіндіре алады Әдіс-тәсілдің мүмкіншілігі: 1.Оқушыларды белсенді оқу үдерісіне ынталандырады 2.Оқушылардың жеке қабілеттерін ескереді 3.Сын тұрғысынан ойлау қабілеттерін арттырады 4.Кері байланыс жүзеге асады

5 слайд

Сабақтың соңы • Оқушылардың жеке қабілеттерін ескеру мақсатында Саралап оқыту тәсілін қолданамын Сәйкестендір у әдісі • Оқушыларға тапсырмала р таратылады , олар танысадыТоптар бір- бірінің жұмыстарын тексереді, талдайды, қорытындылай ды • Барлығы: суреттеріне байланысты сипаттамаларды сәйкестендіре алады • Басым бөлігі: ағзалардың ол патшалыққа жататынын түсінеді • Кейбіреуі: ағзалардың ол патшалыққа жататын себебін түсіндіре алады Әдіс-тәсілдің мүмкіншілігі: 1.Оқушыларды белсенді оқу үдерісіне ынталандырады 2.Оқушылардың жеке қабілеттерін ескереді 3.Сын тұрғысынан ойлау қабілеттерін арттырады 4.Кері байланыс жүзеге асады

Файл форматы:
pptx
27.05.2019
632
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі