Материалдар / "Жердегі тіршілік"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Жердегі тіршілік"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас маманға әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Мамыр 2019
422
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Тақырыбы: Тірі ағзалардың сан алуандығы Бағалау критерийлері: - Ағзаларды патшалықтарға ажыратып, жіктей алады. - Патшалықтард

1 слайд
Тақырыбы: Тірі ағзалардың сан алуандығы Бағалау критерийлері: - Ағзаларды патшалықтарға ажыратып, жіктей алады. - Патшалықтардың ең басты айырмашылықтарын біледі, айта алады Тілдік мақсаты: Хлорофилл, органикалық заттар, фотосинтез, тұтынушылар, түзушілер ұғымдары мен терминдерін түсініп, олар қай ағзаларға қытысты екенін анықтап, патшалықтарға ажырату барысында академиялық тілді меңгеру. Ғылыми тілде сөйлей алу Құндылықтарға баулу: Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, қарым-қатынас жасау қабілеті, өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарауға баулуМақсаты: Ағзаларды тану,олар жайлы толығырақ ақпаратпен танысу және оны өмірде қолдана алу. Өмірге, денсаулыққа қауіп төндіретін ағзаларды ажырата білу

Сабақтың басы Бұл әдіс-тәсілдер арқылы оқушының зейіні сабақта болады, өйткені, кез келген сәтте және кез келген оқушыға ұяшы

2 слайд
Сабақтың басы Бұл әдіс-тәсілдер арқылы оқушының зейіні сабақта болады, өйткені, кез келген сәтте және кез келген оқушыға ұяшық арқылы сұрақ қойылуы мүмкін. Ұмытып қалған сұрақтарына да жауап естиді «Орындарға отырғызу матрицасы» әдісі мен «Блум түймедағын» қолдану арқылы сұрақ қою әрекетімен жауап алуОқушылардың өткен білімдерін қайталау, зейінін сабаққа аудару мақсатында

Сабақтың ортасы Жаңа сабақты игеруді Джером Брунердің «спиральді к қағидаты» бойынша құрылған тапсырмал ар арқылыжүзеге а

3 слайд
Сабақтың ортасы Жаңа сабақты игеруді Джером Брунердің «спиральді к қағидаты» бойынша құрылған тапсырмал ар арқылыжүзеге асырамын

Қысқа мерзімді шығармашылық «жоба» әдісін қолдану арқылы топтар бір-бірін критериалды бағалайды Бағалау критерийі Ағзалард ы

4 слайд
Қысқа мерзімді шығармашылық «жоба» әдісін қолдану арқылы топтар бір-бірін критериалды бағалайды Бағалау критерийі Ағзалард ы патшалы қ-тарға жіктеу Терминде р-дің мағынас ын білу Патшалы қ--тардың ерекшелі к-терін білу Дескриптор Тірі табиғат дүниелері н сипаттам а-лармен сәйкесте н-діре алады Патшалы қ-тардың ең басты айырмаш ы- лықтары н біледі Қоршаға н ортада атқарат ын қызметі н түсінеді

Сабақтың соңы • Оқушылардың жеке қабілеттерін ескеру мақсатында Саралап оқыту тәсілін қолданамын Сәйкестендір у әдісі • О

5 слайд
Сабақтың соңы • Оқушылардың жеке қабілеттерін ескеру мақсатында Саралап оқыту тәсілін қолданамын Сәйкестендір у әдісі • Оқушыларға тапсырмала р таратылады , олар танысадыТоптар бір- бірінің жұмыстарын тексереді, талдайды, қорытындылай ды • Барлығы: суреттеріне байланысты сипаттамаларды сәйкестендіре алады • Басым бөлігі: ағзалардың ол патшалыққа жататынын түсінеді • Кейбіреуі: ағзалардың ол патшалыққа жататын себебін түсіндіре алады Әдіс-тәсілдің мүмкіншілігі: 1.Оқушыларды белсенді оқу үдерісіне ынталандырады 2.Оқушылардың жеке қабілеттерін ескереді 3.Сын тұрғысынан ойлау қабілеттерін арттырады 4.Кері байланыс жүзеге асады