"Жердегі тіршілік"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тақырыбы:
Тірі ағзалардың
сан алуандығы Бағалау критерийлері:
- Ағзаларды патшалықтарға
ажыратып, жіктей алады.
- Патшалықтардың ең басты
айырмашылықтарын біледі, айта
алады
Тілдік мақсаты:
Хлорофилл, органикалық заттар,
фотосинтез, тұтынушылар,
түзушілер ұғымдары мен
терминдерін түсініп, олар қай
ағзаларға қытысты екенін
анықтап, патшалықтарға ажырату
барысында академиялық тілді
меңгеру. Ғылыми тілде сөйлей алу
Құндылықтарға баулу:
Шығармашылық және сын
тұрғысынан ойлау, қарым-қатынас
жасау қабілеті, өзгелердің
мәдениетіне және көзқарастарына
құрметпен қарауға баулуМақсаты:
Ағзаларды
тану,олар жайлы
толығырақ
ақпаратпен
танысу және оны
өмірде қолдана
алу. Өмірге,
денсаулыққа қауіп
төндіретін
ағзаларды
ажырата білу
1 слайд
Тақырыбы: Тірі ағзалардың сан алуандығы Бағалау критерийлері: - Ағзаларды патшалықтарға ажыратып, жіктей алады. - Патшалықтардың ең басты айырмашылықтарын біледі, айта алады Тілдік мақсаты: Хлорофилл, органикалық заттар, фотосинтез, тұтынушылар, түзушілер ұғымдары мен терминдерін түсініп, олар қай ағзаларға қытысты екенін анықтап, патшалықтарға ажырату барысында академиялық тілді меңгеру. Ғылыми тілде сөйлей алу Құндылықтарға баулу: Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, қарым-қатынас жасау қабілеті, өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарауға баулуМақсаты: Ағзаларды тану,олар жайлы толығырақ ақпаратпен танысу және оны өмірде қолдана алу. Өмірге, денсаулыққа қауіп төндіретін ағзаларды ажырата білу
2 слайд
Сабақтың
басы
Бұл әдіс-тәсілдер арқылы оқушының зейіні сабақта
болады, өйткені, кез келген сәтте және кез келген
оқушыға ұяшық арқылы сұрақ қойылуы мүмкін.
Ұмытып қалған сұрақтарына да жауап естиді «Орындарға отырғызу матрицасы» әдісі мен
«Блум түймедағын» қолдану арқылы
сұрақ қою әрекетімен жауап алуОқушылардың өткен білімдерін қайталау, зейінін
сабаққа аудару мақсатында
2 слайд
Сабақтың басы Бұл әдіс-тәсілдер арқылы оқушының зейіні сабақта болады, өйткені, кез келген сәтте және кез келген оқушыға ұяшық арқылы сұрақ қойылуы мүмкін. Ұмытып қалған сұрақтарына да жауап естиді «Орындарға отырғызу матрицасы» әдісі мен «Блум түймедағын» қолдану арқылы сұрақ қою әрекетімен жауап алуОқушылардың өткен білімдерін қайталау, зейінін сабаққа аудару мақсатында
3 слайд
Сабақтың ортасы
Жаңа
сабақты
игеруді Джером
Брунердің «спиральді
к
қағидаты»
бойынша
құрылған
тапсырмал
ар арқылыжүзеге
асырамын
3 слайд
Сабақтың ортасы Жаңа сабақты игеруді Джером Брунердің «спиральді к қағидаты» бойынша құрылған тапсырмал ар арқылыжүзеге асырамын
4 слайд
Қысқа мерзімді шығармашылық
«жоба» әдісін қолдану арқылы
топтар бір-бірін критериалды
бағалайды
Бағалау критерийі
Ағзалард
ы
патшалы
қ-тарға
жіктеу Терминде
р-дің
мағынас
ын білу Патшалы
қ--тардың
ерекшелі
к-терін
білу Дескриптор
Тірі
табиғат
дүниелері
н
сипаттам
а-лармен
сәйкесте
н-діре
алады Патшалы
қ-тардың
ең басты
айырмаш
ы-
лықтары
н біледі Қоршаға
н
ортада
атқарат
ын
қызметі
н
түсінеді
4 слайд
Қысқа мерзімді шығармашылық «жоба» әдісін қолдану арқылы топтар бір-бірін критериалды бағалайды Бағалау критерийі Ағзалард ы патшалы қ-тарға жіктеу Терминде р-дің мағынас ын білу Патшалы қ--тардың ерекшелі к-терін білу Дескриптор Тірі табиғат дүниелері н сипаттам а-лармен сәйкесте н-діре алады Патшалы қ-тардың ең басты айырмаш ы- лықтары н біледі Қоршаға н ортада атқарат ын қызметі н түсінеді
5 слайд
Сабақтың соңы
•
Оқушылардың
жеке
қабілеттерін
ескеру
мақсатында
Саралап оқыту
тәсілін
қолданамын
Сәйкестендір
у әдісі •
Оқушыларға
тапсырмала
р
таратылады
, олар
танысадыТоптар бір-
бірінің
жұмыстарын
тексереді,
талдайды,
қорытындылай
ды •
Барлығы: суреттеріне
байланысты
сипаттамаларды
сәйкестендіре алады
•
Басым бөлігі:
ағзалардың ол
патшалыққа жататынын
түсінеді
•
Кейбіреуі: ағзалардың
ол патшалыққа жататын
себебін түсіндіре алады Әдіс-тәсілдің
мүмкіншілігі:
1.Оқушыларды белсенді
оқу үдерісіне
ынталандырады
2.Оқушылардың жеке
қабілеттерін ескереді
3.Сын тұрғысынан ойлау
қабілеттерін арттырады
4.Кері байланыс жүзеге
асады
5 слайд
Сабақтың соңы • Оқушылардың жеке қабілеттерін ескеру мақсатында Саралап оқыту тәсілін қолданамын Сәйкестендір у әдісі • Оқушыларға тапсырмала р таратылады , олар танысадыТоптар бір- бірінің жұмыстарын тексереді, талдайды, қорытындылай ды • Барлығы: суреттеріне байланысты сипаттамаларды сәйкестендіре алады • Басым бөлігі: ағзалардың ол патшалыққа жататынын түсінеді • Кейбіреуі: ағзалардың ол патшалыққа жататын себебін түсіндіре алады Әдіс-тәсілдің мүмкіншілігі: 1.Оқушыларды белсенді оқу үдерісіне ынталандырады 2.Оқушылардың жеке қабілеттерін ескереді 3.Сын тұрғысынан ойлау қабілеттерін арттырады 4.Кері байланыс жүзеге асады