Материалдар / Жетекші мектептерде орта білім беруді жаңартуды енгізу

Жетекші мектептерде орта білім беруді жаңартуды енгізу

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан Республикасы жалпы білім беретін мектеп педагогтарының жаңартылған білім мазмұнын меңгеруде және оны Педагогикалық шеберлік орталығы жасақтаған біліктілікті арттыру бағдарламаларында берілген тәсілдерді тәжірибесінде қолдану арқылы оқыту мен оқуды жүзеге асыруы үшін әдістемелік тұрғыда жағдай жасау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қараша 2018
492
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жетекші мектептерде орта білім беруді жаңартуды енгізу жұмыстары Орал қаласының білім беру бөлімі әдістемелік кабинет меңгер

1 слайд
Жетекші мектептерде орта білім беруді жаңартуды енгізу жұмыстары Орал қаласының білім беру бөлімі әдістемелік кабинет меңгерушісі А.Е.Рамазанова

1 слайд

Жетекші мектептерде орта білім беруді жаңартуды енгізу жұмыстары Орал қаласының білім беру бөлімі әдістемелік кабинет меңгерушісі А.Е.Рамазанова

Мақсаты: Қазақстан Республикасы жалпы білім беретін мектеп педагогтарының жаңартылған білім мазмұнын меңгеруде және оны Педа

2 слайд
Мақсаты: Қазақстан Республикасы жалпы білім беретін мектеп педагогтарының жаңартылған білім мазмұнын меңгеруде және оны Педагогикалық шеберлік орталығы жасақтаған біліктілікті арттыру бағдарламаларында берілген тәсілдерді тәжірибесінде қолдану арқылы оқыту мен оқуды жүзеге асыруы үшін әдістемелік тұрғыда жағдай жасау Міндеттері: * Қазақстан Республикасы жалпы білім беретін мектеп педагогтарының жаңартылған білім мазмұнын меңгеруде және оны Педагогикалық шеберлік орталығы жасақтаған біліктілікті арттыру бағдарламаларында берілген тәсілдерді тәжірибесінде қолдану арқылы оқыту мен оқуды жүзеге асыруы үшін әдістемелік тұрғыда жағдай жасау және орын бөлу ; * Назарбаев Зияткерлік мектебінің озық педагогикалық тәжірибесін таныту және табысты таратуға жағдай жасау, Қазақстан Республикасы жалпы білім беретін мектептері жағдайына бұл тәжірибені бейімдеу; * Жаңартылған білім мазмұнын табысты меңгеру мәселелері бойынша ынтымақтастықта жұмыстану үшін педагог қызметкерлердің әдістемелік желілік құрылымдарды дамытуына жағдай жасау;

2 слайд

Мақсаты: Қазақстан Республикасы жалпы білім беретін мектеп педагогтарының жаңартылған білім мазмұнын меңгеруде және оны Педагогикалық шеберлік орталығы жасақтаған біліктілікті арттыру бағдарламаларында берілген тәсілдерді тәжірибесінде қолдану арқылы оқыту мен оқуды жүзеге асыруы үшін әдістемелік тұрғыда жағдай жасау Міндеттері: * Қазақстан Республикасы жалпы білім беретін мектеп педагогтарының жаңартылған білім мазмұнын меңгеруде және оны Педагогикалық шеберлік орталығы жасақтаған біліктілікті арттыру бағдарламаларында берілген тәсілдерді тәжірибесінде қолдану арқылы оқыту мен оқуды жүзеге асыруы үшін әдістемелік тұрғыда жағдай жасау және орын бөлу ; * Назарбаев Зияткерлік мектебінің озық педагогикалық тәжірибесін таныту және табысты таратуға жағдай жасау, Қазақстан Республикасы жалпы білім беретін мектептері жағдайына бұл тәжірибені бейімдеу; * Жаңартылған білім мазмұнын табысты меңгеру мәселелері бойынша ынтымақтастықта жұмыстану үшін педагог қызметкерлердің әдістемелік желілік құрылымдарды дамытуына жағдай жасау;

№ Тірек мектептер туралы мәліметтер 1 Тірек мектебі № 3 ЖОББМ ЭБМГ № 34МГ № 44ЖОББМ № 1ЖОББМ № 37ЖОББМ 2 Тірек мект

3 слайд
№ Тірек мектептер туралы мәліметтер 1 Тірек мектебі № 3 ЖОББМ ЭБМГ № 34МГ № 44ЖОББМ № 1ЖОББМ № 37ЖОББМ 2 Тірек мектеп басшысы Юшина Любовь Юрьевна Тлеужанова Сайра Исмагуловна Батыров Жумагелды Калимович Темирханова Ақжарқын Мутигулловна Даулеткалиева Нурлы Нигметовна Мурадимова Тамара Мусинчина 3 Тақырыбы Тема « Негізгі мектеп бітірушіле рдің білім сапасы » « Оқытудағы кедергілер мен қиыншылық тар ды шешу жолдары » « Білім мазмұнын жаңартуда мұғалімнің кәсіби шеберлігін дамыту » « Жаратылыстану- математика л ық пән мұғалімдерд ің кәсіби шеберлігі » « Деңгейлік курстан өткен мұғалімдерді ң жұмысын қолдау, жүйелеу, жаңарту » « Табысты мектеп моделінің нәтижесі- ата- аналарды ң әлеуметті к белсенділі гін, жаңаша көзқараст ары мен ұстанымд арын қалыптас тыру » 4 Магниттік мектептер № 6,13,16,17,31,32, 24,39,Кругл ЖОББМ № 35,28МЛ, ВБМГ, №17,7,9, 21,26,20 ЖОББМ № 36,46,25,2,514 ЖОББМ № 41,27,38 МЛ,42МГ,19, 18 ЖОББМ/ № 43,47,33,10,29, Серебряков ЖОББМ № 12,4,22,40,45,30 ЖОББМ 5 Қоғамдас-тық атауы « Содружество » ЖҚ « Профессиональ - ный диалог » ЖҚ « Өркен » ЖҚ « Зерде » ЖҚ « Өрлеу » ЖҚ « Ұлағат » ЖҚ 6 Модератор Галимуллина Г.Р. Казанцева О.М. Шайхиева. С.Ж Сахатова А.С Қошқарбаева Г.С. Кенжегалиева А.Ғ.

3 слайд

№ Тірек мектептер туралы мәліметтер 1 Тірек мектебі № 3 ЖОББМ ЭБМГ № 34МГ № 44ЖОББМ № 1ЖОББМ № 37ЖОББМ 2 Тірек мектеп басшысы Юшина Любовь Юрьевна Тлеужанова Сайра Исмагуловна Батыров Жумагелды Калимович Темирханова Ақжарқын Мутигулловна Даулеткалиева Нурлы Нигметовна Мурадимова Тамара Мусинчина 3 Тақырыбы Тема « Негізгі мектеп бітірушіле рдің білім сапасы » « Оқытудағы кедергілер мен қиыншылық тар ды шешу жолдары » « Білім мазмұнын жаңартуда мұғалімнің кәсіби шеберлігін дамыту » « Жаратылыстану- математика л ық пән мұғалімдерд ің кәсіби шеберлігі » « Деңгейлік курстан өткен мұғалімдерді ң жұмысын қолдау, жүйелеу, жаңарту » « Табысты мектеп моделінің нәтижесі- ата- аналарды ң әлеуметті к белсенділі гін, жаңаша көзқараст ары мен ұстанымд арын қалыптас тыру » 4 Магниттік мектептер № 6,13,16,17,31,32, 24,39,Кругл ЖОББМ № 35,28МЛ, ВБМГ, №17,7,9, 21,26,20 ЖОББМ № 36,46,25,2,514 ЖОББМ № 41,27,38 МЛ,42МГ,19, 18 ЖОББМ/ № 43,47,33,10,29, Серебряков ЖОББМ № 12,4,22,40,45,30 ЖОББМ 5 Қоғамдас-тық атауы « Содружество » ЖҚ « Профессиональ - ный диалог » ЖҚ « Өркен » ЖҚ « Зерде » ЖҚ « Өрлеу » ЖҚ « Ұлағат » ЖҚ 6 Модератор Галимуллина Г.Р. Казанцева О.М. Шайхиева. С.Ж Сахатова А.С Қошқарбаева Г.С. Кенжегалиева А.Ғ.

Кезеңдер Өткізілетін іс-шаралар Ақпараттың жариялануы Жауапты мектептер Жауаптылар Өткізіле- тін уақыты Дайындық кезеңі Шы

4 слайд
Кезеңдер Өткізілетін іс-шаралар Ақпараттың жариялануы Жауапты мектептер Жауаптылар Өткізіле- тін уақыты Дайындық кезеңі Шығармашылық топтар мен мектепішілік желілік қоғамдастықтар, ресурстық орталық құру. Әр мектептегі жұмыстар Мектеп директорлары, орынбасарлар, көшбасшы мұғалімдер, психологтар Қазан 1-10 Электрондық почта ашу, деректер жинау. Қазан 1-10 Сауалнамалар, диагностика, мониторинг жасау, қажеттіліктерді анықтау, қоғамдастықтың ортақ бағытын анықтау, жоспарлау. Қазан 15-20 «Мектеп көшбасшылығы - өзгеріс енгізудің басты кепілі» әр тірек мектептерінде әдістемелік кеңестер. Қазан 22-30 «Үздік сабақ» дінтану пәні мұғалімдеріне арналған байқау ҚБББ әдіскері 3 деңгей дінтану пәні мұғалімдері 27 қазан Практикал ық кезең «Қала мектептерінде НЗМ тәжірибесін енгізуді ұйымдастыру» Дөңгелек үстел «Мектептер диалогы» ЖҚ тірек мектептер арасында желілік қоғамдастықтың отырысы. Тірек мектептер Мектеп директорлары, орынбасарлар, көшбасшы мұғалімдер. Қазан 1-10 « Көшбасшы-оқушы» байқауы ҚБББ әдіскері оқушылар Қазан «Оқушылардың функуионалдық сауаттылығы» семинар № 7 ОЖББМ ЖҚ жетекшісі, модератор қараша«Мектептер диалогы» «Школьный диалог» желілік қоғамдастығының жұмыс жоспары

4 слайд

Кезеңдер Өткізілетін іс-шаралар Ақпараттың жариялануы Жауапты мектептер Жауаптылар Өткізіле- тін уақыты Дайындық кезеңі Шығармашылық топтар мен мектепішілік желілік қоғамдастықтар, ресурстық орталық құру. Әр мектептегі жұмыстар Мектеп директорлары, орынбасарлар, көшбасшы мұғалімдер, психологтар Қазан 1-10 Электрондық почта ашу, деректер жинау. Қазан 1-10 Сауалнамалар, диагностика, мониторинг жасау, қажеттіліктерді анықтау, қоғамдастықтың ортақ бағытын анықтау, жоспарлау. Қазан 15-20 «Мектеп көшбасшылығы - өзгеріс енгізудің басты кепілі» әр тірек мектептерінде әдістемелік кеңестер. Қазан 22-30 «Үздік сабақ» дінтану пәні мұғалімдеріне арналған байқау ҚБББ әдіскері 3 деңгей дінтану пәні мұғалімдері 27 қазан Практикал ық кезең «Қала мектептерінде НЗМ тәжірибесін енгізуді ұйымдастыру» Дөңгелек үстел «Мектептер диалогы» ЖҚ тірек мектептер арасында желілік қоғамдастықтың отырысы. Тірек мектептер Мектеп директорлары, орынбасарлар, көшбасшы мұғалімдер. Қазан 1-10 « Көшбасшы-оқушы» байқауы ҚБББ әдіскері оқушылар Қазан «Оқушылардың функуионалдық сауаттылығы» семинар № 7 ОЖББМ ЖҚ жетекшісі, модератор қараша«Мектептер диалогы» «Школьный диалог» желілік қоғамдастығының жұмыс жоспары

5 слайд

5 слайд

Жетекші мектептердің қызметінің бағыттары * Енгізілу кезеңдеріне сәйкес мұғалімдердің жаңартылған білім беру мазмұнын меңгеруін

6 слайд
Жетекші мектептердің қызметінің бағыттары * Енгізілу кезеңдеріне сәйкес мұғалімдердің жаңартылған білім беру мазмұнын меңгеруіне жағдай жасау; * Білім мазмұнын жаңарту жағдайында Бағдарламаларды жүзеге асыруда мұғалімдердің тәжірибесін жетілдіруге ықпал ету; * Назарбаев Зияткерлік мектептерінің алдыңғы қатарлы тәжірибесін меңгеруге жағдай жасау және жалпы білім беретін мектептердің жұмыс тәжірибесіне бейімдеу; * Орталық бағдарламалары бойынша курстан өтпеген мұғалімдер үшін «Тең-теңімен» қағидаты бойынша мектепішілік біліктілікті арттыру шеңберінде өзара оқытуды ұйымдастыру үшін ынтымақтастық орта құру және Бағдарламаның сәйкесті деңгейі бойынша курстан өткен барлық педагогтардың қызметтестігін қамтамасыз ету; * Педагог қызметкерлердің желілік тобын құру және ұйымдастыру, педагогикалық озық бастамаларға үнемі қолдау көрсету; * Үздік әдістемелік ресурстар қорын құру және оларды таратуға жағдай жасау

6 слайд

Жетекші мектептердің қызметінің бағыттары * Енгізілу кезеңдеріне сәйкес мұғалімдердің жаңартылған білім беру мазмұнын меңгеруіне жағдай жасау; * Білім мазмұнын жаңарту жағдайында Бағдарламаларды жүзеге асыруда мұғалімдердің тәжірибесін жетілдіруге ықпал ету; * Назарбаев Зияткерлік мектептерінің алдыңғы қатарлы тәжірибесін меңгеруге жағдай жасау және жалпы білім беретін мектептердің жұмыс тәжірибесіне бейімдеу; * Орталық бағдарламалары бойынша курстан өтпеген мұғалімдер үшін «Тең-теңімен» қағидаты бойынша мектепішілік біліктілікті арттыру шеңберінде өзара оқытуды ұйымдастыру үшін ынтымақтастық орта құру және Бағдарламаның сәйкесті деңгейі бойынша курстан өткен барлық педагогтардың қызметтестігін қамтамасыз ету; * Педагог қызметкерлердің желілік тобын құру және ұйымдастыру, педагогикалық озық бастамаларға үнемі қолдау көрсету; * Үздік әдістемелік ресурстар қорын құру және оларды таратуға жағдай жасау

Жетекші мектептердің функциялары * Мұғалімдердің кәсіби дамуына қатысты мәселелерді шешу үшін Педагогикалық шеберлік орталығы ж

7 слайд
Жетекші мектептердің функциялары * Мұғалімдердің кәсіби дамуына қатысты мәселелерді шешу үшін Педагогикалық шеберлік орталығы жасақтаған, Білім және ғылым министрлігі бекіткен бағдарламалар бойынша жоспар мен кестеге сай мұғалімдерді дайындау бағытында қысқа мерзімді курстарды өткізуге ұйымдастыру- әдістемелік жағдай туғызу және орын бөлу; * Педагогикалық шеберлік орталығы бағдарламалары бойынша оқыту курстарынан өткен педагогикалық қызметкерлерді курстан кейін қолдау бағытында іс-шаралар ұйымдастыру; * Педагогикалық шеберлік орталығы бағдарламалары бойынша оқыту курстарынан өткен жалпы білім беретін мектеп мұғаілмдерінің үздік тәжірибелерін және НЗМ тәжірибесін дамыту және тарату бағытында әртүрлі деңгейдегі семинарлар, вебинарлар, конференциялар ұйымдастыру және өткізу; * Жаңартылған білім мазмұнын меңгертуге дайындауда, оқыту мен оқуда заманауи тәсілдерді қолдануда, кедергілерді анықтау және оларды түзетуде, іс - шаралар ұйымдастыруда мұғалімдер дайындығы үдерісінің тиімділігін мониторингілеуді ұйымдастыру; * Педагогикалық шеберлік орталығы бағдарламаларының сәйкесті деңгейі бойынша оқыту курстарынан өткен педагогикалық қызметкерлер құрған желілік әдістемелік құрылымдардың дамуына ықпал ету; * Жетекші мектептер жұмысына орталық тренерлері, жетекші мектеп үйлестірушілері, әдіскерлер, білім басқармаларының өкілдері, өңірлік және аудандық ОӘО және барлық қызығуышылық танытқан құрылымдар арасында қызметтестік механизмін орнату; * Педагогтардың өз тәжірибесін зерделеу мәселелері бойынша ғылыми- әдістемелік құзіреттілігін дамытуда тиімді жағдай жасау, Lesson Study форматында мұғалімдердің зерттеушілік қабілетін таратуға ықпал ету; Жаңартылған білім мазмұнын жүзеге асыру жағдайында мектеп жұмысы үшін ресурстар қорын құру, педагогтардың нақты тәжірибесі негізінде сапалы оқу- әдістемелік жинақтар жасауға ықпал ету;

7 слайд

Жетекші мектептердің функциялары * Мұғалімдердің кәсіби дамуына қатысты мәселелерді шешу үшін Педагогикалық шеберлік орталығы жасақтаған, Білім және ғылым министрлігі бекіткен бағдарламалар бойынша жоспар мен кестеге сай мұғалімдерді дайындау бағытында қысқа мерзімді курстарды өткізуге ұйымдастыру- әдістемелік жағдай туғызу және орын бөлу; * Педагогикалық шеберлік орталығы бағдарламалары бойынша оқыту курстарынан өткен педагогикалық қызметкерлерді курстан кейін қолдау бағытында іс-шаралар ұйымдастыру; * Педагогикалық шеберлік орталығы бағдарламалары бойынша оқыту курстарынан өткен жалпы білім беретін мектеп мұғаілмдерінің үздік тәжірибелерін және НЗМ тәжірибесін дамыту және тарату бағытында әртүрлі деңгейдегі семинарлар, вебинарлар, конференциялар ұйымдастыру және өткізу; * Жаңартылған білім мазмұнын меңгертуге дайындауда, оқыту мен оқуда заманауи тәсілдерді қолдануда, кедергілерді анықтау және оларды түзетуде, іс - шаралар ұйымдастыруда мұғалімдер дайындығы үдерісінің тиімділігін мониторингілеуді ұйымдастыру; * Педагогикалық шеберлік орталығы бағдарламаларының сәйкесті деңгейі бойынша оқыту курстарынан өткен педагогикалық қызметкерлер құрған желілік әдістемелік құрылымдардың дамуына ықпал ету; * Жетекші мектептер жұмысына орталық тренерлері, жетекші мектеп үйлестірушілері, әдіскерлер, білім басқармаларының өкілдері, өңірлік және аудандық ОӘО және барлық қызығуышылық танытқан құрылымдар арасында қызметтестік механизмін орнату; * Педагогтардың өз тәжірибесін зерделеу мәселелері бойынша ғылыми- әдістемелік құзіреттілігін дамытуда тиімді жағдай жасау, Lesson Study форматында мұғалімдердің зерттеушілік қабілетін таратуға ықпал ету; Жаңартылған білім мазмұнын жүзеге асыру жағдайында мектеп жұмысы үшін ресурстар қорын құру, педагогтардың нақты тәжірибесі негізінде сапалы оқу- әдістемелік жинақтар жасауға ықпал ету;

Жетекші мектептер келесі ұйымдастырушылық-әдістемелік құрылымның негізінде жұмыстар атқарады: - Жетекші мектептер - Орталықтың

8 слайд
Жетекші мектептер келесі ұйымдастырушылық-әдістемелік құрылымның негізінде жұмыстар атқарады: - Жетекші мектептер - Орталықтың аймақтық филиалдағы Үйлестіру орталығы: яғни филиал құрамына енетін тренерлер тобына, ұйым басшысына,қалалық білім бөлімінің әдіскерлеріне, коуч-көшбасшы тобының мұғалімдеріне, Жетекші мектептің жұмысына жетекшілік жасайтын желілік көшбасшы болып табылады; - Ұжым жұмысының мақсаты мен міндеттерін жүзеге асыру барысында Жетекші мектептің үйлестірушісі болып Үйлестіру кеңеспен келісілген мектеп басшысы тағайындайды. Оның қызметін директор, директордың орынбасары немесе І деңгей Бағдарламасын меңгерген мұғалім атқара алады; - Проблемалық топтар, зерттеу топтары мен фокус-топтар, желілік байланыстағы басқа облыстағы мектептердің бастамасымен айналысатын Жетекші мектептің қызметтік бағыттары бойынша Жетекші мектептің тобы немесе арнайы педагогикалық қызметкерлерінен құралған шығармашылық тобы жұмыс жасайды. Топтың ішкі құрылымы Жетекші мектептің үйлестіру кеңесінің ағымдағы міндеттері мен жұмыс жоспарының негізінде анықталады. Топтар Жетекші мектепте жұмыс жасайтын аудан бойынша мұғалім-көшбасшыларын тарта отырып желілік бағытта да құруға болады. Жетекші мектептің ресурстық орталығы – Жетекші мектептің жұмыс бағыттары бойынша әдістемелік ресурстарына ашық қол жеткізетін банк және Орталық портал торабы мен Жетекші мектептің сайтында ішінара мен жалпы көрінісі бар кітапхана, медиатека, мұрағат орналасқан желілік топ. Магнитті мектеп – желілік топқа енетін ұйымдасқан түрдегі біріктірілген Жетекші мектептердің аймақтық мектептер тобы (магниттік мектептер саны 1 жетекші мектептің 10 магниттік мектепке пропорционалдық қатынасымен анықталады) Жетекші мектептің ресурстық орталығының пайдаланушылары – Жетекші мектептің Ресурстық орталығында тіркелген пайдаланылған материалдарды тәжірибеде, оқытуда, зерттеу жұмыстарында қолданушы жетекші және магниттік мектептің барлық педагогикалық қызметкерлері. Жетекші мектеп үйлестіру орталығы бекіткен және жергілікті білім беру органдары мен әдістемелік қызметтердің бекіткен жылдық жұмыс жоспарына сәйкес өз қызметін жүзеге асырады .

8 слайд

Жетекші мектептер келесі ұйымдастырушылық-әдістемелік құрылымның негізінде жұмыстар атқарады: - Жетекші мектептер - Орталықтың аймақтық филиалдағы Үйлестіру орталығы: яғни филиал құрамына енетін тренерлер тобына, ұйым басшысына,қалалық білім бөлімінің әдіскерлеріне, коуч-көшбасшы тобының мұғалімдеріне, Жетекші мектептің жұмысына жетекшілік жасайтын желілік көшбасшы болып табылады; - Ұжым жұмысының мақсаты мен міндеттерін жүзеге асыру барысында Жетекші мектептің үйлестірушісі болып Үйлестіру кеңеспен келісілген мектеп басшысы тағайындайды. Оның қызметін директор, директордың орынбасары немесе І деңгей Бағдарламасын меңгерген мұғалім атқара алады; - Проблемалық топтар, зерттеу топтары мен фокус-топтар, желілік байланыстағы басқа облыстағы мектептердің бастамасымен айналысатын Жетекші мектептің қызметтік бағыттары бойынша Жетекші мектептің тобы немесе арнайы педагогикалық қызметкерлерінен құралған шығармашылық тобы жұмыс жасайды. Топтың ішкі құрылымы Жетекші мектептің үйлестіру кеңесінің ағымдағы міндеттері мен жұмыс жоспарының негізінде анықталады. Топтар Жетекші мектепте жұмыс жасайтын аудан бойынша мұғалім-көшбасшыларын тарта отырып желілік бағытта да құруға болады. Жетекші мектептің ресурстық орталығы – Жетекші мектептің жұмыс бағыттары бойынша әдістемелік ресурстарына ашық қол жеткізетін банк және Орталық портал торабы мен Жетекші мектептің сайтында ішінара мен жалпы көрінісі бар кітапхана, медиатека, мұрағат орналасқан желілік топ. Магнитті мектеп – желілік топқа енетін ұйымдасқан түрдегі біріктірілген Жетекші мектептердің аймақтық мектептер тобы (магниттік мектептер саны 1 жетекші мектептің 10 магниттік мектепке пропорционалдық қатынасымен анықталады) Жетекші мектептің ресурстық орталығының пайдаланушылары – Жетекші мектептің Ресурстық орталығында тіркелген пайдаланылған материалдарды тәжірибеде, оқытуда, зерттеу жұмыстарында қолданушы жетекші және магниттік мектептің барлық педагогикалық қызметкерлері. Жетекші мектеп үйлестіру орталығы бекіткен және жергілікті білім беру органдары мен әдістемелік қызметтердің бекіткен жылдық жұмыс жоспарына сәйкес өз қызметін жүзеге асырады .

Үйлестіру орталығының құзыретіне: - Жетекші мектептің ағымдағы жұмыстары барысында БҒМ қабылдаған жаңартылған білім мазмұнының

9 слайд
Үйлестіру орталығының құзыретіне: - Жетекші мектептің ағымдағы жұмыстары барысында БҒМ қабылдаған жаңартылған білім мазмұнының мәселелері негізіндегі стратегиялық құжаттардың, өңделген және қабылданған болашақтағы және ағымдағы (жылдық) жоспарлардың жергілікті басқару органдары мен әдістемелік қызметтердің келісімді түрде жүзеге асырылу стратегиясын анықтау; - Жетекші мектептер жұмысының тиімді модельдерін әзірлеу; - Жетекші мектептердің үйлестірушілерін, топ көшбасшыларын бекіту. Жетекші мектеп үйлестірушісінің құзіретіне кіреді: - Жетекші мектептің қызметі мен функциясындағы мақсаттар, міндеттер, бағыттардың барлық циклі негізінде басқару жұмысымен ұйымды қамтамасыз ету (жоспарлау, ұйымдастыру, мониторинг, талдау, түзету), Жетекші мектеп жұмысының жекелеген бағыттарын дамытуға арналған мұғалімдер тобын құруға бастамашылық жасау; Жетекші мектептің жұмыс модельдері мен жүйелерін талқылау және қабылдауды ұйымдастыру; Жетекші мектептің өз міндеттерін орындау мақсатындағы басқа ұжымдардың және уақытша құрылған шығармашылық топтардың өзара іс- қимылын тиімді үйлестіру; Форумдарда, жиналыстарда, тұсаукесерлер мен конференцияларда Жетекші мектептерін енгізу. 7. Магниттік мектептің тобына жергілікті басқару органдарымен және әдістемелік қызметпен келісілген ұйымдасқан түрдегі біріктірілген желілік тобындағы Жетекші мектептер кіреді.

9 слайд

Үйлестіру орталығының құзыретіне: - Жетекші мектептің ағымдағы жұмыстары барысында БҒМ қабылдаған жаңартылған білім мазмұнының мәселелері негізіндегі стратегиялық құжаттардың, өңделген және қабылданған болашақтағы және ағымдағы (жылдық) жоспарлардың жергілікті басқару органдары мен әдістемелік қызметтердің келісімді түрде жүзеге асырылу стратегиясын анықтау; - Жетекші мектептер жұмысының тиімді модельдерін әзірлеу; - Жетекші мектептердің үйлестірушілерін, топ көшбасшыларын бекіту. Жетекші мектеп үйлестірушісінің құзіретіне кіреді: - Жетекші мектептің қызметі мен функциясындағы мақсаттар, міндеттер, бағыттардың барлық циклі негізінде басқару жұмысымен ұйымды қамтамасыз ету (жоспарлау, ұйымдастыру, мониторинг, талдау, түзету), Жетекші мектеп жұмысының жекелеген бағыттарын дамытуға арналған мұғалімдер тобын құруға бастамашылық жасау; Жетекші мектептің жұмыс модельдері мен жүйелерін талқылау және қабылдауды ұйымдастыру; Жетекші мектептің өз міндеттерін орындау мақсатындағы басқа ұжымдардың және уақытша құрылған шығармашылық топтардың өзара іс- қимылын тиімді үйлестіру; Форумдарда, жиналыстарда, тұсаукесерлер мен конференцияларда Жетекші мектептерін енгізу. 7. Магниттік мектептің тобына жергілікті басқару органдарымен және әдістемелік қызметпен келісілген ұйымдасқан түрдегі біріктірілген желілік тобындағы Жетекші мектептер кіреді.

Магниттік мектептің қызметіне: Жетекші мектептің ұйымдастырған жаңартылған білім беру мазмұнының міндеттерінің орындалуын және

10 слайд
Магниттік мектептің қызметіне: Жетекші мектептің ұйымдастырған жаңартылған білім беру мазмұнының міндеттерінің орындалуын және педагог кадрларды білім беру мазмұнын жаңарту жағдайына дайындау жұмыстарын қамтамасыз ету; - Жетекші мектептің педагогтерді оқыту шараларының алдын ала Жоспар іс-шараларының орындалуын қамтамасыз ету; - Жетекші мектептің міндеттері аясында педагогтердің желілік қарым-қатынастағы (күндізгі, он-лайн, офф-лайн) белсенділігін ұйымдастыру. Жетекші мектептердің ресурстық орталығы қызметкерлері: - Білім және ғылым министрлігінің жоспарлары мен бұйрықтарына сәйкес жетекші мектептердің базасында ұйымдастырылған бекітілген кестеге және тасымалдау нұсқаулары негізінде біліктілікті арттыру курстарынан өтеді; - Жетекші мектептің ұйымдастырған іс-шараларына (Жетекші мектептердің тәжірибелі мұғалімдерінің, Назарбаев Зияткерлік мектептерінің мұғалімдерінің, Орталықтың сертификатталған тренерлерінің өткізуімен семинарларға, шеберлік сыныптарына, кеңес отырыстарға) үнемі қатысады; - Жетекші мектептердің қызметіндегі сайт, блогтар, ресурстық порталдар арқылы ақпараттық-әдістемелік іс-тәжірибе алмасуға тұрақты атсалысады, желілік қоғамдастықтардың қызметіне қатысады.

10 слайд

Магниттік мектептің қызметіне: Жетекші мектептің ұйымдастырған жаңартылған білім беру мазмұнының міндеттерінің орындалуын және педагог кадрларды білім беру мазмұнын жаңарту жағдайына дайындау жұмыстарын қамтамасыз ету; - Жетекші мектептің педагогтерді оқыту шараларының алдын ала Жоспар іс-шараларының орындалуын қамтамасыз ету; - Жетекші мектептің міндеттері аясында педагогтердің желілік қарым-қатынастағы (күндізгі, он-лайн, офф-лайн) белсенділігін ұйымдастыру. Жетекші мектептердің ресурстық орталығы қызметкерлері: - Білім және ғылым министрлігінің жоспарлары мен бұйрықтарына сәйкес жетекші мектептердің базасында ұйымдастырылған бекітілген кестеге және тасымалдау нұсқаулары негізінде біліктілікті арттыру курстарынан өтеді; - Жетекші мектептің ұйымдастырған іс-шараларына (Жетекші мектептердің тәжірибелі мұғалімдерінің, Назарбаев Зияткерлік мектептерінің мұғалімдерінің, Орталықтың сертификатталған тренерлерінің өткізуімен семинарларға, шеберлік сыныптарына, кеңес отырыстарға) үнемі қатысады; - Жетекші мектептердің қызметіндегі сайт, блогтар, ресурстық порталдар арқылы ақпараттық-әдістемелік іс-тәжірибе алмасуға тұрақты атсалысады, желілік қоғамдастықтардың қызметіне қатысады.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ