Материалдар / Жеті модуль- білімнің жеті қозғалтқышы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жеті модуль- білімнің жеті қозғалтқышы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2018
319
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жеті модуль – білімнің жеті қозғалтқышы «Қамбар батыр» жыры- қазақ халқының қаһармандық жыры Кездескен қиы

1 слайд
Жеті модуль – білімнің жеті қозғалтқышы «Қамбар батыр» жыры- қазақ халқының қаһармандық жыры Кездескен қиыншылықтар: Сабақ барысында бір топтың сабақ үрдісіне толық қатыспауы, топ мүшелерінің әлсіздік танытуы Оқушы не үйренді? Топ болып жұмыс жасау, сөйлеу мәдениетін қалыптастырды. Бірін-бірі бағалауды, өзін-өзі, топты бағалауды үйренді.

1 слайд

Жеті модуль – білімнің жеті қозғалтқышы «Қамбар батыр» жыры- қазақ халқының қаһармандық жыры Кездескен қиыншылықтар: Сабақ барысында бір топтың сабақ үрдісіне толық қатыспауы, топ мүшелерінің әлсіздік танытуы Оқушы не үйренді? Топ болып жұмыс жасау, сөйлеу мәдениетін қалыптастырды. Бірін-бірі бағалауды, өзін-өзі, топты бағалауды үйренді.

Коучинг тақырыбы: Диалогтық оқытудағы зерттеушілік әңгіменің рөлі Мақсат Мұғалімдердің топтық сабақ өткізу және диалог

2 слайд
Коучинг тақырыбы: Диалогтық оқытудағы зерттеушілік әңгіменің рөлі Мақсат Мұғалімдердің топтық сабақ өткізу және диалогтық оқытудағы зерттеушілік әңгімені қолдану шеберлігін арттыру Тиімді тұсы: Тренинг; сөз, сөз тіркестері арқылы мәтін құрау, топтық жұмыстағы бірлескен іс-әрекет Дамыту: Диалогтық оқытудағы әңгіме түрлерін үш топқа бөліп қорғату

2 слайд

Коучинг тақырыбы: Диалогтық оқытудағы зерттеушілік әңгіменің рөлі Мақсат Мұғалімдердің топтық сабақ өткізу және диалогтық оқытудағы зерттеушілік әңгімені қолдану шеберлігін арттыру Тиімді тұсы: Тренинг; сөз, сөз тіркестері арқылы мәтін құрау, топтық жұмыстағы бірлескен іс-әрекет Дамыту: Диалогтық оқытудағы әңгіме түрлерін үш топқа бөліп қорғату

Мен және Амангүл Тәлімгерліктегі басты ұстаным:тәлімгер өз тәжірибесімен бөліседі.Тәліпті жаңа бағдарламаға

3 слайд
Мен және Амангүл Тәлімгерліктегі басты ұстаным:тәлімгер өз тәжірибесімен бөліседі.Тәліпті жаңа бағдарламаға бағыттап,оған жету жолдарын жоспарлауға көмектеседі. Сұхбат Сартбаева Лена Тәлім алушы Дәстүрлі сабағына қатысу Қажеттілік мұғалімнің тәжірибесі, шеберлігі және жаңа әдіс- тәсілдерді қолдана білу әдістемесін білу Тәліп тәлімгерден көмек, қолдау ала отырып,мақсатқа жету жолында жүйелі жоспар құрып,даму бағытында тиімді шешім қабылдайды. "Шәкіртке ұстаз болу - ірілік, ұстазға ұстаз болу-ұлылық" (М.Әлімбаев)

3 слайд

Мен және Амангүл Тәлімгерліктегі басты ұстаным:тәлімгер өз тәжірибесімен бөліседі.Тәліпті жаңа бағдарламаға бағыттап,оған жету жолдарын жоспарлауға көмектеседі. Сұхбат Сартбаева Лена Тәлім алушы Дәстүрлі сабағына қатысу Қажеттілік мұғалімнің тәжірибесі, шеберлігі және жаңа әдіс- тәсілдерді қолдана білу әдістемесін білу Тәліп тәлімгерден көмек, қолдау ала отырып,мақсатқа жету жолында жүйелі жоспар құрып,даму бағытында тиімді шешім қабылдайды. "Шәкіртке ұстаз болу - ірілік, ұстазға ұстаз болу-ұлылық" (М.Әлімбаев)

Терең білім- тәуелсіздігіміздің тірегі, ақыл-ой- азаматтығымыздың алдаспаны.

4 слайд
Терең білім- тәуелсіздігіміздің тірегі, ақыл-ой- азаматтығымыздың алдаспаны. Н.Ә.Назарбаев Топқа бөліну Жаңарған сабағына қатысу Тақырып Жеті модульді сабаққа енгізу; әділ, шынайы бағалауға үйрету; уақытты ұтымды пайдалану; дарынды балаларды анықтау Болашақтағы жоспар Нені үйренді? Қысқа мерзімді жоспар құрып үйренді.Сабақта әртүрлі әдіс- тәсілдерді қолдануды үйренді.Жаңашыл дыққа тез бет бұра отырып,осы бағдарламаның тиімді екендігін түсінді.АКТ- ны қолдануды үйренді Мұғалімді жаңашылдыққа бейімдеу. Жаңа әдіс- тәсілдерді меңгерту. ‒ Тәжірибемді тәлімгерге түсінікті.нақты түсіндіру ‒ Тәлімгерлік жұмысты жүргізу арқылы бағдарлама аясында меңгерген теориялық білімдерімді тәліптің бойына сіңіру. ‒Әріптес тәліптің тәжірибесінің дамығандығы, әріптестің өз жұмысынан ләззат алғандығын көру бақытына ие боласың

4 слайд

Терең білім- тәуелсіздігіміздің тірегі, ақыл-ой- азаматтығымыздың алдаспаны. Н.Ә.Назарбаев Топқа бөліну Жаңарған сабағына қатысу Тақырып Жеті модульді сабаққа енгізу; әділ, шынайы бағалауға үйрету; уақытты ұтымды пайдалану; дарынды балаларды анықтау Болашақтағы жоспар Нені үйренді? Қысқа мерзімді жоспар құрып үйренді.Сабақта әртүрлі әдіс- тәсілдерді қолдануды үйренді.Жаңашыл дыққа тез бет бұра отырып,осы бағдарламаның тиімді екендігін түсінді.АКТ- ны қолдануды үйренді Мұғалімді жаңашылдыққа бейімдеу. Жаңа әдіс- тәсілдерді меңгерту. ‒ Тәжірибемді тәлімгерге түсінікті.нақты түсіндіру ‒ Тәлімгерлік жұмысты жүргізу арқылы бағдарлама аясында меңгерген теориялық білімдерімді тәліптің бойына сіңіру. ‒Әріптес тәліптің тәжірибесінің дамығандығы, әріптестің өз жұмысынан ләззат алғандығын көру бақытына ие боласың

Ұсыныс : Осы бағдарламаны мүмкіндігінше барлық ұстаздар оқып меңгерсе; Бағдарламаны ауданымызда келіп оқытуға

5 слайд
Ұсыныс : Осы бағдарламаны мүмкіндігінше барлық ұстаздар оқып меңгерсе; Бағдарламаны ауданымызда келіп оқытуға мүмкіндік туғызса, отбасылық жағдайына, түрлі себептермен келе алмай отырған мұғалімдерге жағдай жасалса; Әріптес тік қолдау Болашақ бастауы отбасынан Әріптестік қолдау Дөңгелек үстел

5 слайд

Ұсыныс : Осы бағдарламаны мүмкіндігінше барлық ұстаздар оқып меңгерсе; Бағдарламаны ауданымызда келіп оқытуға мүмкіндік туғызса, отбасылық жағдайына, түрлі себептермен келе алмай отырған мұғалімдерге жағдай жасалса; Әріптес тік қолдау Болашақ бастауы отбасынан Әріптестік қолдау Дөңгелек үстел

Бұл мектептегі мұғалімдердің оқыту үдерісіне қатысты шешім қабылдауға мүмкіндігі жеткілікті. Мектеп Мектептегі мұғалім

6 слайд
Бұл мектептегі мұғалімдердің оқыту үдерісіне қатысты шешім қабылдауға мүмкіндігі жеткілікті. Мектеп Мектептегі мұғалімдер оқыту мен оқудағы өзгерістерді өзгертуге қажетті 7 модульді меңгеру керек екенін сезінеді. Мектебімізде мұғалімдердің пікірі құнды және олардың ойымен бөліседі Мектепті басқару үдерісінде өз ойымды емін- еркін білдіре алатыныма сенімдімін Бұл мектепте оқу үдерісінде топпен жұмыс жасау қолға алынған Бұл мектепте оқытуды жақсарту үдерісі басты назарда тұр деп есептеймін Мектепте дарынды оқушылармен жұмыс жасау дұрыс жолға қойылған Мақсатым: желілік қоғамдастық арқылы әріптестерге кәсіби қолдау көрсету Мектеп Болашаққа қадам телефон mail ru.агент кездесулер электронды почта бас қосу Ұсыныс : Осы бағдарламаны барлық ұстаз оқып, танысса; Жүрмелі курс ұйымдастырылып, жағдай жасалса. Кәсіби қоғамдастықтар бізге әріптестерімізбен тәжірибе алмасудың жаңа тәсілін, оқытудың тиімді әрі инновациялық тәжірибесін ұсынады МАН-нан үзінді

6 слайд

Бұл мектептегі мұғалімдердің оқыту үдерісіне қатысты шешім қабылдауға мүмкіндігі жеткілікті. Мектеп Мектептегі мұғалімдер оқыту мен оқудағы өзгерістерді өзгертуге қажетті 7 модульді меңгеру керек екенін сезінеді. Мектебімізде мұғалімдердің пікірі құнды және олардың ойымен бөліседі Мектепті басқару үдерісінде өз ойымды емін- еркін білдіре алатыныма сенімдімін Бұл мектепте оқу үдерісінде топпен жұмыс жасау қолға алынған Бұл мектепте оқытуды жақсарту үдерісі басты назарда тұр деп есептеймін Мектепте дарынды оқушылармен жұмыс жасау дұрыс жолға қойылған Мақсатым: желілік қоғамдастық арқылы әріптестерге кәсіби қолдау көрсету Мектеп Болашаққа қадам телефон mail ru.агент кездесулер электронды почта бас қосу Ұсыныс : Осы бағдарламаны барлық ұстаз оқып, танысса; Жүрмелі курс ұйымдастырылып, жағдай жасалса. Кәсіби қоғамдастықтар бізге әріптестерімізбен тәжірибе алмасудың жаңа тәсілін, оқытудың тиімді әрі инновациялық тәжірибесін ұсынады МАН-нан үзінді