Жеті модульді тізбектелген сабақтар топтамасына енгізуі және негіздеу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Жеті модульді тізбектелген сабақтар топтамасына енгізуі және
негіздеу
Жеті модульді ықпалдастыра отырып
оқушылардың математикалық таным негіздерін
меңгеруіне жəне тиісті дағдыларын
қалыптастыруына мүмкіндік жасау
Мақсаты
Оқыту мен оқудағы
жаңа тәсілдер
Ынтымақтастық
атмосфера құру
“Серпілген сауал”
“ Сыртқы шеңбер,ішкі
шеңбер”
Талантты және дарынды
балаларды оқыту
Ойлан, жұптас, талқыла
Ыстық орындық
3 қадамдық сұқбат
Екеуі үйде ,үшеуі қонақта
Оқушылардың жас
ерекшеліктеріне
сәйкес оқыту және
оқу
Деңгейлік
тапсырмалар
Қызықты
есептер,логикалық
есептер
Оқыту мен оқуда
ақпараттық -
коммуникациялық
технологияларды
(АКТ)
Электронды оқулық
интербелсенді тақта
Сын тұрғысынан
ойлауға үйрету
“Айналмалы
бекет”(зерттеушіл
ік әңгіме,
әңгіме-дебат)
“Кубизм “,
“Миға шабуыл"
Оқыту үшін бағалау және
оқуды бағалау
Қалыптастырушы
бағалау
“2 жұлдық 1 ұсыныс”,
“Жапондық бағалау”,
“Блоб ағашы
” ,“Басбармақ”,”
Мадақтау сендвичі”
Диалог-сабақта оқушылардың қызығушылығын арттырумен
қатар,білім деңгейіне үлес қосады. Мерсер.Литлон (2007) (Ман 39)
Хасенова Ж.Ж бастауыш сынып мұғалімі
Қарағанды қаласы №60 ЖББОМ
Математик
а
3
сынып
Метатану
арқылы оқытуды
үйрену.Джон
Флейвел
1 слайд
Жеті модульді тізбектелген сабақтар топтамасына енгізуі және негіздеу Жеті модульді ықпалдастыра отырып оқушылардың математикалық таным негіздерін меңгеруіне жəне тиісті дағдыларын қалыптастыруына мүмкіндік жасау Мақсаты Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Ынтымақтастық атмосфера құру “Серпілген сауал” “ Сыртқы шеңбер,ішкі шеңбер” Талантты және дарынды балаларды оқыту Ойлан, жұптас, талқыла Ыстық орындық 3 қадамдық сұқбат Екеуі үйде ,үшеуі қонақта Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Деңгейлік тапсырмалар Қызықты есептер,логикалық есептер Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды (АКТ) Электронды оқулық интербелсенді тақта Сын тұрғысынан ойлауға үйрету “Айналмалы бекет”(зерттеушіл ік әңгіме, әңгіме-дебат) “Кубизм “, “Миға шабуыл" Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Қалыптастырушы бағалау “2 жұлдық 1 ұсыныс”, “Жапондық бағалау”, “Блоб ағашы ” ,“Басбармақ”,” Мадақтау сендвичі” Диалог-сабақта оқушылардың қызығушылығын арттырумен қатар,білім деңгейіне үлес қосады. Мерсер.Литлон (2007) (Ман 39) Хасенова Ж.Ж бастауыш сынып мұғалімі Қарағанды қаласы №60 ЖББОМ Математик а 3 сынып Метатану арқылы оқытуды үйрену.Джон Флейвел
2 слайд
Бір сабаққа бір немесе бірнеше модульді енгізгенін негіздеуі
Сыртқы
шеңбер,іышкі
шеңбер
Сабақтың тақырыбы:
Екі таңбалы санды бір таңбалы
санға разрядтан аттамай жазбаша
көбейту
Еске түсіру,
өзін-өзі
реттеу
“Екеуі үйде ,үшеуі
қонақта”
( жаңа тақырыпты
топпен талқылау”
“Жұбыңмен тексер
“(үй жұмысын
тексеру
Зертеушілік әңгіме
Сұрақ қою техникалары
•Түрткі болу
•Сынақтан өткізу
•Қайта бағыттау
“Бастама
–жауап
кейінгі-
әрекет”
“Коверт-сұрақ”
Кері байланыс
“Басбармақ”,
”Блоб
ағашы”
Мерсердің зертеуіне
сәйкес әңгімелесу
оқушылардың
оқуының ажырамас
бөлшегі б.т.
Оқушылар арасында
диалог құра отырып ,
топтық жұмыстар
жасату арқылы пікір
алмасу
Метатану
арқылы оқытуды
үйрену.Джон
Флейвел
2 слайд
Бір сабаққа бір немесе бірнеше модульді енгізгенін негіздеуі Сыртқы шеңбер,іышкі шеңбер Сабақтың тақырыбы: Екі таңбалы санды бір таңбалы санға разрядтан аттамай жазбаша көбейту Еске түсіру, өзін-өзі реттеу “Екеуі үйде ,үшеуі қонақта” ( жаңа тақырыпты топпен талқылау” “Жұбыңмен тексер “(үй жұмысын тексеру Зертеушілік әңгіме Сұрақ қою техникалары •Түрткі болу •Сынақтан өткізу •Қайта бағыттау “Бастама –жауап кейінгі- әрекет” “Коверт-сұрақ” Кері байланыс “Басбармақ”, ”Блоб ағашы” Мерсердің зертеуіне сәйкес әңгімелесу оқушылардың оқуының ажырамас бөлшегі б.т. Оқушылар арасында диалог құра отырып , топтық жұмыстар жасату арқылы пікір алмасу Метатану арқылы оқытуды үйрену.Джон Флейвел
3 слайд
Оқушылардың оқуының табыстылығы
Бағалай біледі
Постер қорғау Рефлексия “Кір жайғыш”
Өзін –өзін реттеу
Жеке жұмыс
Жұпттық жұмыс
Бірлескен жұмыс
Топтық жұмыс
“Мұғалім-оқушы”
3 слайд
Оқушылардың оқуының табыстылығы Бағалай біледі Постер қорғау Рефлексия “Кір жайғыш” Өзін –өзін реттеу Жеке жұмыс Жұпттық жұмыс Бірлескен жұмыс Топтық жұмыс “Мұғалім-оқушы”
4 слайд
Оқыту мен оқу тәжірибесіне өзгерістер енгізу тиімділігі
Талдау,талқылауды орындау барысы
Алтын ереже
Ынтымақтастық
атмосфера құру
АКТ ресурстары
интербелсенді тақта т.б.
“Оқушы – оқушы “
“Көпірше”
Ашық және жабық
сұрақтар
• Дарынды оқушылар
өздерінің
дарындылығын
көрсете біледі
•Үнсіз оқушылардың
ынтасы ашылады
•Сыни ойлауды
үйренеді
•Әдіс -тәсілдер
• Өзерін бағалауға
үйренеді
• Қортынды жасауды,
кері байланыс бере
алады
4 слайд
Оқыту мен оқу тәжірибесіне өзгерістер енгізу тиімділігі Талдау,талқылауды орындау барысы Алтын ереже Ынтымақтастық атмосфера құру АКТ ресурстары интербелсенді тақта т.б. “Оқушы – оқушы “ “Көпірше” Ашық және жабық сұрақтар • Дарынды оқушылар өздерінің дарындылығын көрсете біледі •Үнсіз оқушылардың ынтасы ашылады •Сыни ойлауды үйренеді •Әдіс -тәсілдер • Өзерін бағалауға үйренеді • Қортынды жасауды, кері байланыс бере алады
5 слайд
Оқыту мен оқу тәжрибесінде өзгерістерді
енгізуді басқару
Дейін
• Жиынтық бағалау
•Оқушы бағалауға
қатыспайды
•Жеке жұмыс
•Тақырыпты
күнтізбелік жоспар
Кейін
• Қалыптастырушы
бағалау
•Оқушы бағалауға
қатысады(өзін-
өзі,бірін-бірі бағалау)
• Жұпта,топта
жұмыс
•Зертеушілік жұмыс
•ОМЖ,ҚМЖ
Идея
• Кері
байланысты
қамтамасыз
ету
• Оқушымен
бірге
критерий- лер
ді талдау
•Оқытуды басқару
және
көшбасшылық
5 слайд
Оқыту мен оқу тәжрибесінде өзгерістерді енгізуді басқару Дейін • Жиынтық бағалау •Оқушы бағалауға қатыспайды •Жеке жұмыс •Тақырыпты күнтізбелік жоспар Кейін • Қалыптастырушы бағалау •Оқушы бағалауға қатысады(өзін- өзі,бірін-бірі бағалау) • Жұпта,топта жұмыс •Зертеушілік жұмыс •ОМЖ,ҚМЖ Идея • Кері байланысты қамтамасыз ету • Оқушымен бірге критерий- лер ді талдау •Оқытуды басқару және көшбасшылық
6 слайд
Тапсырмаларды орындау
барысында дұрыс бағдар
беру
Көшбасшы ретінде пәндік
педагогикалық білімін
көтеру
Жаңа әдіс тәсілдер
Оқушы үнін
Топтық жұмысты
жандандыру
Кері байланыс алу
•
• Жауапкершілік
жетіспеуі
• Бағалау кезінде
нақты
критерийлер
қоя алмау
• АКТ –ні
тиімді
пайдалана
алмауы
• Оқушы
ашылып
сөйлемейді
• Уақытты
үнемдеу
• Жеті модульді
кеңінен қолдану
• Жаңа әдіс-
тәсілдерді кеңінен
қолданамын;
• Уақытты тиімді
пайдаланамын;
• Сапалы білім
беруді
жоспарлаймын
Болашақ тәжірибеде пайдалану
Қиындықтар
Шешу
жолдары
Болашаққа
жоспар
6 слайд
Тапсырмаларды орындау барысында дұрыс бағдар беру Көшбасшы ретінде пәндік педагогикалық білімін көтеру Жаңа әдіс тәсілдер Оқушы үнін Топтық жұмысты жандандыру Кері байланыс алу • • Жауапкершілік жетіспеуі • Бағалау кезінде нақты критерийлер қоя алмау • АКТ –ні тиімді пайдалана алмауы • Оқушы ашылып сөйлемейді • Уақытты үнемдеу • Жеті модульді кеңінен қолдану • Жаңа әдіс- тәсілдерді кеңінен қолданамын; • Уақытты тиімді пайдаланамын; • Сапалы білім беруді жоспарлаймын Болашақ тәжірибеде пайдалану Қиындықтар Шешу жолдары Болашаққа жоспар