ЖИ көмегімен география пәні мұғалімінің жеке даму жоспарын әзірлеу
ЖИ көмегімен география пәні мұғалімінің жеке даму жоспарын әзірлеу

#1 слайд
Түркістан облысы, Түркістан қаласы
«Абай атындағы № 31 ЖББМ» КММ
География пәні мұғалімі
Турешова Куралай Жусуповна
«ЖИ көмегімен
география пәні
мұғалімінің жеке
даму жоспарын
әзірлеу»
1 слайд
Түркістан облысы, Түркістан қаласы «Абай атындағы № 31 ЖББМ» КММ География пәні мұғалімі Турешова Куралай Жусуповна «ЖИ көмегімен география пәні мұғалімінің жеке даму жоспарын әзірлеу»
#2 слайд
Тақырып және
мақсат
Тақырып:
Жасанды интеллект көмегімен тәжірибелі
география пәні мұғалімінің жеке даму жоспары
Мақсаты:
•Кәсіби өсу және инновациялық әдістерді
меңгеру
•SMART қағидаларына сүйене отырып даму
бағыттарын айқындау
•ЖИ құралдарын сабақта және өзін-өзі
дамытуда тиімді пайдалану
2 слайд
Тақырып және мақсат Тақырып: Жасанды интеллект көмегімен тәжірибелі география пәні мұғалімінің жеке даму жоспары Мақсаты: •Кәсіби өсу және инновациялық әдістерді меңгеру •SMART қағидаларына сүйене отырып даму бағыттарын айқындау •ЖИ құралдарын сабақта және өзін-өзі дамытуда тиімді пайдалану
#3 слайд
Педагогикалық
рефлексияның
маңызы
•Рефлексия – педагогтің өз тәжірибесін саралау
және жетілдіру құралы.
•География сабағында бұл әдіс оқушылардың
кеңістіктік ойлауын дамытуға мүмкіндік береді.
•20 жылдық тәжірибені талдау арқылы жаңа
технологиялармен ұштастыру маңызды.
•ЖИ мұғалімге кәсіби рефлексия жасауға
көмектеседі: мысалы, сабақ жоспарларын
талдау, тиімді әдістерді ұсыну, кері байланысты
саралау.
3 слайд
Педагогикалық рефлексияның маңызы •Рефлексия – педагогтің өз тәжірибесін саралау және жетілдіру құралы. •География сабағында бұл әдіс оқушылардың кеңістіктік ойлауын дамытуға мүмкіндік береді. •20 жылдық тәжірибені талдау арқылы жаңа технологиялармен ұштастыру маңызды. •ЖИ мұғалімге кәсіби рефлексия жасауға көмектеседі: мысалы, сабақ жоспарларын талдау, тиімді әдістерді ұсыну, кері байланысты саралау.
#4 слайд
ЖИ мүмкіндіктері және «ЖИ-
мен рефлексия» схемасы
ЖИ-дың педагогқа беретін
мүмкіндіктері:
●Сабақ мазмұнын жетілдіру және
әдістемелік ұсыныстар жасау
●Оқушылардың үлгерімін автоматты талдау
●Географиялық деректер мен карталарды
визуалдау
●Жеке даму бағытын жоспарлау және
бақылау«
ЖИ-мен рефлексия» схемасы: Тәжірибе → ЖИ арқылы талдау → Инсайттар →
Түзету → Даму
4 слайд
ЖИ мүмкіндіктері және «ЖИ- мен рефлексия» схемасы ЖИ-дың педагогқа беретін мүмкіндіктері: ●Сабақ мазмұнын жетілдіру және әдістемелік ұсыныстар жасау ●Оқушылардың үлгерімін автоматты талдау ●Географиялық деректер мен карталарды визуалдау ●Жеке даму бағытын жоспарлау және бақылау« ЖИ-мен рефлексия» схемасы: Тәжірибе → ЖИ арқылы талдау → Инсайттар → Түзету → Даму
#5 слайд
SMART-мақсаттар
SMART элементі Мақсат үлгісі
S (Нақты)
География сабағында ЖИ және цифрлық картография
құралдарын қолдану деңгейін арттыру
M (Өлшенетін)
2025 оқу жылы соңына дейін 10 интерактивті сабақ және 3
авторлық цифрлық ресурс әзірлеу
A (Қолжетімді)
Google Earth, ChatGPT, Canva, ArcGIS Online қолдану арқылы
жүзеге асыру
R (Шынайы)
Мұғалімнің тәжірибесі мен ІТ құзыреті жоғары, мектеп базасы
жеткілікті
T (Мерзімді) 2025 жылдың мамырына дейін толық іске асыру
5 слайд
SMART-мақсаттар SMART элементі Мақсат үлгісі S (Нақты) География сабағында ЖИ және цифрлық картография құралдарын қолдану деңгейін арттыру M (Өлшенетін) 2025 оқу жылы соңына дейін 10 интерактивті сабақ және 3 авторлық цифрлық ресурс әзірлеу A (Қолжетімді) Google Earth, ChatGPT, Canva, ArcGIS Online қолдану арқылы жүзеге асыру R (Шынайы) Мұғалімнің тәжірибесі мен ІТ құзыреті жоғары, мектеп базасы жеткілікті T (Мерзімді) 2025 жылдың мамырына дейін толық іске асыру
#6 слайд
Қорытынды және ЖИ рөлі
SMART-
мақсаттардың
құрылымы
«ЖИ-мен
рефлексия»
схемасы
География пәніне
бейімделген
мақсаттар
Нақты құралдар
мен қадамдар
Кейбір кәсіби даму
бағыттары
Жеке тәжірибе
негізіндегі
басымдықтар
ЖИ арқылы жасалған
элементтер:
Өзім өңдеген және толықтырған
элементтер:
Қорытынды:
20 жылдық педагогикалық тәжірибе мен жасанды интеллекттің
мүмкіндіктері ұштасқанда, мұғалім өз кәсіби дамуын жаңа деңгейге
көтере алады.
6 слайд
Қорытынды және ЖИ рөлі SMART- мақсаттардың құрылымы «ЖИ-мен рефлексия» схемасы География пәніне бейімделген мақсаттар Нақты құралдар мен қадамдар Кейбір кәсіби даму бағыттары Жеке тәжірибе негізіндегі басымдықтар ЖИ арқылы жасалған элементтер: Өзім өңдеген және толықтырған элементтер: Қорытынды: 20 жылдық педагогикалық тәжірибе мен жасанды интеллекттің мүмкіндіктері ұштасқанда, мұғалім өз кәсіби дамуын жаңа деңгейге көтере алады.
шағым қалдыра аласыз













