Жиілік полигоны

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жиілік полигоны

Материал туралы қысқаша түсінік
кесте немесе жиіліктер алқабы түрінде берілген статистикалық ақпаратты талдау;
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Махатова А.Ш Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7. 3А бөлім: С татистик а элементтері Сабақтың тақырыбы : Жиілік полигоны Оқу мақса

#1 слайд
Махатова А.Ш Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7. 3А бөлім: С татистик а элементтері Сабақтың тақырыбы : Жиілік полигоны Оқу мақсаттары 7.4.4.6 таңдама нәтижесін жиілік алқабы түрінде көрсету; 7.4.4.7 кесте немесе жиіліктер алқабы түрінде берілген статистикалық ақпаратты талдау; Сабақ мақсаты Барлық оқушылар : Термин сөздердің қызметін ажыратады. Варициалық қатарларды құрастырады Көптеген оқушылар: Полигон жиілігін анықтайды Таңдау арқылы жиілік полигоны арқылы көрсетеді Excel бағдарламасын қолданады Кейбір оқушылар: Жиілік кестесін сынық сызықтармен кескіндейді Ойлау деңгейлері білу түсіну қолдану Тілдік мақсат Лексика және терминология : -Полигон -Жи ілік -сынық сызық -варицалық қатар Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: Буындары абсциссалары ...... сынық сызық абсолюттiк жиiлiктiң полигоны деп аталады. Абсолюттiк жиiлiктi ң полигонын салу алгоритмi: ...... Салыстырмалы жиiлiктiң полигонын салу алгоритмi:...... Бағалау критерийі - Кездейсоқ таңдауға варициалық қатар құрады - Сандардың арифметикалық ортасын, модасын және құлашын табады - Салыстырмалы жиіліктің полигонын салу алгоритмін біледі Мәліметті жиілік полигоны арқылы көрсетеді Құндылықтар Зайырлы қоғам және жоғары руханият Пәнаралық байланыс Информатика , физика, биология, экономика АКТ қолдану Excel бағдарламасы Осыған дейін меңгерілген білім Варициалық қатар.Абсолютті жиілік және салыстырмалы жиілік. Жиіліктер кестесі.

1 слайд

Махатова А.Ш Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7. 3А бөлім: С татистик а элементтері Сабақтың тақырыбы : Жиілік полигоны Оқу мақсаттары 7.4.4.6 таңдама нәтижесін жиілік алқабы түрінде көрсету; 7.4.4.7 кесте немесе жиіліктер алқабы түрінде берілген статистикалық ақпаратты талдау; Сабақ мақсаты Барлық оқушылар : Термин сөздердің қызметін ажыратады. Варициалық қатарларды құрастырады Көптеген оқушылар: Полигон жиілігін анықтайды Таңдау арқылы жиілік полигоны арқылы көрсетеді Excel бағдарламасын қолданады Кейбір оқушылар: Жиілік кестесін сынық сызықтармен кескіндейді Ойлау деңгейлері білу түсіну қолдану Тілдік мақсат Лексика және терминология : -Полигон -Жи ілік -сынық сызық -варицалық қатар Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: Буындары абсциссалары ...... сынық сызық абсолюттiк жиiлiктiң полигоны деп аталады. Абсолюттiк жиiлiктi ң полигонын салу алгоритмi: ...... Салыстырмалы жиiлiктiң полигонын салу алгоритмi:...... Бағалау критерийі - Кездейсоқ таңдауға варициалық қатар құрады - Сандардың арифметикалық ортасын, модасын және құлашын табады - Салыстырмалы жиіліктің полигонын салу алгоритмін біледі Мәліметті жиілік полигоны арқылы көрсетеді Құндылықтар Зайырлы қоғам және жоғары руханият Пәнаралық байланыс Информатика , физика, биология, экономика АКТ қолдану Excel бағдарламасы Осыған дейін меңгерілген білім Варициалық қатар.Абсолютті жиілік және салыстырмалы жиілік. Жиіліктер кестесі.

Саба қтың басы 5 минут Психологиялық ахуал туғызу Көтеріңкі көңіл орнату үшін «Мен елімді сүйемін» тренингін ұйымдастырамын. «

#2 слайд
Саба қтың басы 5 минут Психологиялық ахуал туғызу Көтеріңкі көңіл орнату үшін «Мен елімді сүйемін» тренингін ұйымдастырамын. «Миға шабуыл» Мозайка әдісі бойынша топқа бөлу Үй тапсырмасын тексеру («Серпілген сауал» әдісі) Кеспе кағаздары ереже жазылған Сабақ барысы Сабақтың кезеңдері Сабақта орындалатын іс-әрекеттер Оқыту ресурстары Сабақтың ортасы 30 минут Жаңа сабақ Ойлан-жұптас –топтас әдісі Оқулықтағы мәтінді оқиды. Жұбымен талқылайды.Топпен бірге бөліседі. Осы слайд бойынша ұжымдық талдау жасаймыз. Жиілік полигоны . Арифметикалық таңдамалы орта. (анықтама) Бекіту кезеңі. Оқулықпен жұмыс . (Т) Сергіту сәті. Шығармашылық жұмыс (М) Жеке жұмыс Қалыптастырушы бағалау Оқулық Дидактикалық материал слайд Сабақтың соңы 5 минут Қорытындылау. «Элективті тест» Кері байлыныс «Рефлексиялық нысана» техникасы арқылы оқушылар сабаққа қатысты кері байланыс жасайды. Үйге тапсырма беру 43.8 . 43.5-суретiнде сақтандыру компаниясы қызметкерлерiнiң жасы бойынша топтар жиiлiк полигоны берiлген.

2 слайд

Саба қтың басы 5 минут Психологиялық ахуал туғызу Көтеріңкі көңіл орнату үшін «Мен елімді сүйемін» тренингін ұйымдастырамын. «Миға шабуыл» Мозайка әдісі бойынша топқа бөлу Үй тапсырмасын тексеру («Серпілген сауал» әдісі) Кеспе кағаздары ереже жазылған Сабақ барысы Сабақтың кезеңдері Сабақта орындалатын іс-әрекеттер Оқыту ресурстары Сабақтың ортасы 30 минут Жаңа сабақ Ойлан-жұптас –топтас әдісі Оқулықтағы мәтінді оқиды. Жұбымен талқылайды.Топпен бірге бөліседі. Осы слайд бойынша ұжымдық талдау жасаймыз. Жиілік полигоны . Арифметикалық таңдамалы орта. (анықтама) Бекіту кезеңі. Оқулықпен жұмыс . (Т) Сергіту сәті. Шығармашылық жұмыс (М) Жеке жұмыс Қалыптастырушы бағалау Оқулық Дидактикалық материал слайд Сабақтың соңы 5 минут Қорытындылау. «Элективті тест» Кері байлыныс «Рефлексиялық нысана» техникасы арқылы оқушылар сабаққа қатысты кері байланыс жасайды. Үйге тапсырма беру 43.8 . 43.5-суретiнде сақтандыру компаниясы қызметкерлерiнiң жасы бойынша топтар жиiлiк полигоны берiлген.

Саралау – Сіз оқушыларға қандай тәсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бере

#3 слайд
Саралау – Сіз оқушыларға қандай тәсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. Ақпараттық – коммуникациялық технологияларды қолдану Оқушылардың сабаққа белсенді қатысуын, араласып отыруын қадағалап, белсенді оқушыларға жеке қабілеттерін ескере отырып, күрделі сұрақтар беріп отырамын Бағалау үшін қолданылған әдіс- тәсілім: «Серпілген сауал», «Ойлан-жұптас-бөліс», «Элективті тест» әдістері: өткен тақырыпты сұрау арқылы бағаланды. «Нысана» әдісімен әр оқушы өзін- өзі бағалауға мүмкіндік береді. Әр тапсырманың бағалау дескрипторы болады. Және де тапсырмалардың орындалу барысында оқушыларды жетон смайликтер арқылы бағалап отырамын Техникалық қауіпсіздік ережелерінің орындалуын бақылауда ұстау. Интербелсенді тақтамен жұмыс жасалады, тапсырмаларды орындаған кезде Excel бағдарлаасын пайдаланады Рефлексия Жалпы бағалау Ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1: 2: Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

3 слайд

Саралау – Сіз оқушыларға қандай тәсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. Ақпараттық – коммуникациялық технологияларды қолдану Оқушылардың сабаққа белсенді қатысуын, араласып отыруын қадағалап, белсенді оқушыларға жеке қабілеттерін ескере отырып, күрделі сұрақтар беріп отырамын Бағалау үшін қолданылған әдіс- тәсілім: «Серпілген сауал», «Ойлан-жұптас-бөліс», «Элективті тест» әдістері: өткен тақырыпты сұрау арқылы бағаланды. «Нысана» әдісімен әр оқушы өзін- өзі бағалауға мүмкіндік береді. Әр тапсырманың бағалау дескрипторы болады. Және де тапсырмалардың орындалу барысында оқушыларды жетон смайликтер арқылы бағалап отырамын Техникалық қауіпсіздік ережелерінің орындалуын бақылауда ұстау. Интербелсенді тақтамен жұмыс жасалады, тапсырмаларды орындаған кезде Excel бағдарлаасын пайдаланады Рефлексия Жалпы бағалау Ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1: 2: Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

Файл форматы:
pptx
29.05.2020
840
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі