Жиындар арасындағы қатынас.Презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Пән:
Математика
Сынып:4 Сабақтың тақырыбы:
Жиындар арасындағы қатынас
Шаған жалпы орта білім беретін мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі
Рыскалиева Айгул СултангалиевнаСабаққа н e гізделген
оқу мақсаты: 4.4.1.1 жиындар арасындағы қатынастың (тең,
қиылысатын, қиылыспайтын жиындар, ішкі жиындар)
сипатын анықтай білу
Сабақ
м a қсаттары: Барлық оқушылар: жиындар арасындағы қатынастың
(тең, қиылысатын, қиылыспайтын жиындар, ішкі
жиындар) сипатын анықтауды біледі.
Көптеген оқушылар: қиылысатын және қиылыспайтын
жиындарды құрастыра алады .
Кейбір оқушылар: жиындар арасындағы қатынастарға
мысалдар келтіріп, өз пікірін дәлелдей алады.Бөлім: Жиындар. Логика элементтері
Бөлімше: 4.1 Жиындар және олармен орындалатын амалдар
1 слайд
Пән: Математика Сынып:4 Сабақтың тақырыбы: Жиындар арасындағы қатынас Шаған жалпы орта білім беретін мектебі Бастауыш сынып мұғалімі Рыскалиева Айгул СултангалиевнаСабаққа н e гізделген оқу мақсаты: 4.4.1.1 жиындар арасындағы қатынастың (тең, қиылысатын, қиылыспайтын жиындар, ішкі жиындар) сипатын анықтай білу Сабақ м a қсаттары: Барлық оқушылар: жиындар арасындағы қатынастың (тең, қиылысатын, қиылыспайтын жиындар, ішкі жиындар) сипатын анықтауды біледі. Көптеген оқушылар: қиылысатын және қиылыспайтын жиындарды құрастыра алады . Кейбір оқушылар: жиындар арасындағы қатынастарға мысалдар келтіріп, өз пікірін дәлелдей алады.Бөлім: Жиындар. Логика элементтері Бөлімше: 4.1 Жиындар және олармен орындалатын амалдар
2 слайд
Б
Е
Л
С
Е
Н
Д
І
Ә
Д
І
С
Т
Е
Р «Сұхбат» әдісі /жұптық жұмыс/
Оқушылармен сұхбат жүргізу үшін оларға сұрақтар беріледі. Мұғаліммен
диалогке түсе отырып, берілген сұрақтарға нақты жауаптарын ұсынады. Сұраққа
жауап беру кезінде қиналған оқушыларға мұғалім тарапынан қолдау көрсетіледі.
«Өз өлкеңді таны» әдісі /топтық жұмыс/
Оқушыларға «Қазақстанның географиялық нысандары» тобын қарастыруды
ұсынамын: Астана, Орал, Сырдария, Ақтөбе, Тараз, Іле, Семей, Есіл, Атырау,
Тобол, Өскемен, Қызылорда, Қарағанды. Осы берілген атауларды топтастыру
қажет.Оқушылар жәй әуенмен екі шеңбер болып қарама-қарсы айналады, әуен тоқтаған
кезде бір-біріне қарап, бойындағы қасиеттерін айтады, сол қасиеттері бойынша
топтасады. «Кездесу» әдісі / ұжымдық жұмыс/
«Көрсетілім» әдісі / ұжымдық жұмыс /
Тең жиындар ұғымы: қолда бар құралдармен көрсетілім жасаңыз.Бір қолда-екі
қарындаш, ал екінші қолда-үш қарындаш. Жиындар тең бе?
-Жоқ тең емес, өйткені оларда элементтер саны әртүрлі.
«Коллаж» әдісі /өзіндік жұмыс/
Оқушыларға жұптарда суретті журналды, ермексазды, түрлі түсті қағазды, қолда
бар құралдарды пайдаланып, «тең жиындар» коллажын құрастыруды ұсынамын.
2 слайд
Б Е Л С Е Н Д І Ә Д І С Т Е Р «Сұхбат» әдісі /жұптық жұмыс/ Оқушылармен сұхбат жүргізу үшін оларға сұрақтар беріледі. Мұғаліммен диалогке түсе отырып, берілген сұрақтарға нақты жауаптарын ұсынады. Сұраққа жауап беру кезінде қиналған оқушыларға мұғалім тарапынан қолдау көрсетіледі. «Өз өлкеңді таны» әдісі /топтық жұмыс/ Оқушыларға «Қазақстанның географиялық нысандары» тобын қарастыруды ұсынамын: Астана, Орал, Сырдария, Ақтөбе, Тараз, Іле, Семей, Есіл, Атырау, Тобол, Өскемен, Қызылорда, Қарағанды. Осы берілген атауларды топтастыру қажет.Оқушылар жәй әуенмен екі шеңбер болып қарама-қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, бойындағы қасиеттерін айтады, сол қасиеттері бойынша топтасады. «Кездесу» әдісі / ұжымдық жұмыс/ «Көрсетілім» әдісі / ұжымдық жұмыс / Тең жиындар ұғымы: қолда бар құралдармен көрсетілім жасаңыз.Бір қолда-екі қарындаш, ал екінші қолда-үш қарындаш. Жиындар тең бе? -Жоқ тең емес, өйткені оларда элементтер саны әртүрлі. «Коллаж» әдісі /өзіндік жұмыс/ Оқушыларға жұптарда суретті журналды, ермексазды, түрлі түсті қағазды, қолда бар құралдарды пайдаланып, «тең жиындар» коллажын құрастыруды ұсынамын.
3 слайд
Диалог және
қолдау тәсілі
«Сұхбат» әдісі
Оқушыларға сұрақтар
қойып, диалогке
түсемін. Саралау тәсілдері
Саралаудың
тапсырма тәсілі
«Коллаж» әдісі
Қолда бар құралдардан
коллаж құрастыруды
ұсынамын.
Саралаудың
қарқын тәсілі
Қарқыны жоғары
оқушыларға қосымша
тапсырма беремін.
3 слайд
Диалог және қолдау тәсілі «Сұхбат» әдісі Оқушыларға сұрақтар қойып, диалогке түсемін. Саралау тәсілдері Саралаудың тапсырма тәсілі «Коллаж» әдісі Қолда бар құралдардан коллаж құрастыруды ұсынамын. Саралаудың қарқын тәсілі Қарқыны жоғары оқушыларға қосымша тапсырма беремін.
4 слайд
Жиындар
арасындағы
қатынастың
сипатын
анықта. Қиылысатын
және
қиылыспайтын
жиындарды
құрастыр .
Жиындар
арасындағы
қатынастарға
мысалдар
келтір, өз
пікіріңді
дәлелде.Тапсырма бойынша саралау
4 слайд
Жиындар арасындағы қатынастың сипатын анықта. Қиылысатын және қиылыспайтын жиындарды құрастыр . Жиындар арасындағы қатынастарға мысалдар келтір, өз пікіріңді дәлелде.Тапсырма бойынша саралау
5 слайд
Бірін-бірі
бағалау Критериалды бағалау
Қалыптастырушы бағалау тәсілдері
Өзін-өзі
бағалауМұғалімнің
тарапынан
бағалау Топтар бірін-
бірі бағалау
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы
Бағалау
критерийі:
Тапсырма:
Дескриптор:
ҚБ Дөңгелектерді толтырады.
Жиындар арасындағы қатынастарды анықтайды.
Дөңгелектерді толтыр. Кейбір жағдайда қандай жәндіктер зиянын
да, пайдасын да тигізуі мүмкін?
-пайдалы жәндіктер жиынын табады;
-зиянды жәндіктер жиынын табады;
-жиындар арасындағы қатынасты анықтайды .
Дескрипторға сүйене отырып бағалау.
5 слайд
Бірін-бірі бағалау Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау тәсілдері Өзін-өзі бағалауМұғалімнің тарапынан бағалау Топтар бірін- бірі бағалау Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы Бағалау критерийі: Тапсырма: Дескриптор: ҚБ Дөңгелектерді толтырады. Жиындар арасындағы қатынастарды анықтайды. Дөңгелектерді толтыр. Кейбір жағдайда қандай жәндіктер зиянын да, пайдасын да тигізуі мүмкін? -пайдалы жәндіктер жиынын табады; -зиянды жәндіктер жиынын табады; -жиындар арасындағы қатынасты анықтайды . Дескрипторға сүйене отырып бағалау.
6 слайд
Ықшам сабақтың ықпалы
Қиындық туғызды:
Ықшам сабақ кезінде оқу мақсатынан сабақтың мақсатын құрастыру және сабақта
саралау тәсілдерін қолдану, дескрипторды дұрыс анықтауда қиындық туғызды. Сол
себептен тренердің көмегіне жүгініп, қолдау таптым. Ықшам сабақтағы қиындық туғызған
мәселелерім тренерім мен әріптестерімнің арқасында өз шешімін тапты.
Үйренд i м:
Блум таксономиясының дағдыларын,Смарт мақсаттарды
басшылыққа алып сабақ мақсатын жоспарлауда
оқушылардың қажеттігін ескеру керектігін түсіндім.
Белсенді оқу әрекеттерін таңдап алуды,саралау
тапсырмасын оқу мақсатына сай алып оны белсенді әдістер
арқылы жүзеге асыруды,жаңа платформалармен
жұмыстануды үйрендім.
Болашақта :
Блум таксономиясына СМАРТ форматына сүйене
отырып, сабақ жоспарын жоспарлаймын. Оқушылардың
қабілетіне қарай саралаудың тәсілдерін, белсенді оқу әдіс-
тәсілдерін, әр тапсырмаға дескриптор құрып сабағымда
қолданамын. Тренер және әріптес пікірі
6 слайд
Ықшам сабақтың ықпалы Қиындық туғызды: Ықшам сабақ кезінде оқу мақсатынан сабақтың мақсатын құрастыру және сабақта саралау тәсілдерін қолдану, дескрипторды дұрыс анықтауда қиындық туғызды. Сол себептен тренердің көмегіне жүгініп, қолдау таптым. Ықшам сабақтағы қиындық туғызған мәселелерім тренерім мен әріптестерімнің арқасында өз шешімін тапты. Үйренд i м: Блум таксономиясының дағдыларын,Смарт мақсаттарды басшылыққа алып сабақ мақсатын жоспарлауда оқушылардың қажеттігін ескеру керектігін түсіндім. Белсенді оқу әрекеттерін таңдап алуды,саралау тапсырмасын оқу мақсатына сай алып оны белсенді әдістер арқылы жүзеге асыруды,жаңа платформалармен жұмыстануды үйрендім. Болашақта : Блум таксономиясына СМАРТ форматына сүйене отырып, сабақ жоспарын жоспарлаймын. Оқушылардың қабілетіне қарай саралаудың тәсілдерін, белсенді оқу әдіс- тәсілдерін, әр тапсырмаға дескриптор құрып сабағымда қолданамын. Тренер және әріптес пікірі