ЖЖ дыбысы мепн әрпі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
№ 24 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Ергазиева Гульзада
Пәні Сауат ашу
Сынып 1
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі 5 бөлім Саяхат
Сабақтың тақырыбы 110 – сабақ Табиғатқа саяхат. Жж дыбысы мен әрпі
1.2.9.1. Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру
1.2.1.2. Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін
сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану
1.2.5.1. Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу
немесе қойылған сұраққа жауап беру. (мұғалімнің көмегімен)
1.1.9.3.Сөздің буыннан тұратынын түсіну және
сөздегі буын санын анықтау
1.2.4.1.Мұғалімнің көмегімен қарама - қарсы мағыналы, мәндес,
көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату
1.3.11.1.Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына
тиісті тыныс белгілерін қою
1 слайд
№ 24 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Ергазиева Гульзада Пәні Сауат ашу Сынып 1 Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі 5 бөлім Саяхат Сабақтың тақырыбы 110 – сабақ Табиғатқа саяхат. Жж дыбысы мен әрпі 1.2.9.1. Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру 1.2.1.2. Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану 1.2.5.1. Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе қойылған сұраққа жауап беру. (мұғалімнің көмегімен) 1.1.9.3.Сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау 1.2.4.1.Мұғалімнің көмегімен қарама - қарсы мағыналы, мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату 1.3.11.1.Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою
2 слайд
Барлық оқушылар: - Әріпті дыбыспен сәйкестендіреді;
-
Мәтіндегі жиі кездесетін сөздерді тұтас оқиды;
- Сөздегі буын санын анықтайды.
Көптеген оқушылар: - Сюжетті сурет бойынша сұраққа жауап береді;
- Берілген мәтіндегі мағыналы және мағыналас,
-
мағыналары қарама - қарсы сөздерді топтастырады.
Кейбір оқушылар: - Жазуда сөйлемді бас әріптен бастап жазып,
-
тиісті тыныс белгілерді таңдайды.
Бағалау критерийлері: - Берілген мәтін мазмұнын
түсініп оқиды;
-
Мағыналары қарама – қарсы және
мағыналас сөздерге мәтін құрастырады.
2 слайд
Барлық оқушылар: - Әріпті дыбыспен сәйкестендіреді; - Мәтіндегі жиі кездесетін сөздерді тұтас оқиды; - Сөздегі буын санын анықтайды. Көптеген оқушылар: - Сюжетті сурет бойынша сұраққа жауап береді; - Берілген мәтіндегі мағыналы және мағыналас, - мағыналары қарама - қарсы сөздерді топтастырады. Кейбір оқушылар: - Жазуда сөйлемді бас әріптен бастап жазып, - тиісті тыныс белгілерді таңдайды. Бағалау критерийлері: - Берілген мәтін мазмұнын түсініп оқиды; - Мағыналары қарама – қарсы және мағыналас сөздерге мәтін құрастырады.
3 слайд
Топпен жұмыс
І топтың тапсырмасы:
Берілген сюжетті суреттегі
іс- әрекеттер бойынша 3-4
сөйлемнен тұратын мәтін
құрайды. ІІ топтың тапсырмасы:
Берілген суреттен «Жж»
дыбысынан басталатын
заттардың атауын теріп жазып,
үш сөзге дыбыстық талдау
жасайды, үш сөзге буындық
талдау жасайды ІІІ топтың тапсырмасы:
Төменде берілген
сөздерді буынға бөліп,
берілген сөздерден үш
сөзге сөйлем
құрастырады.
Жа ға Жа сау Жақ сы Жа уын
Жа са Жа сыл Жа ман Жа рыс
Жа лау Жай лау Жыл тыр Жа рас
Кері байланыс:
- Мәтіндегі тыныс белгілердің қойылу себебі неде? Қандай тыныс белгіні көп қолдандыңыз?
- Суреттегі балалардың әрекетіне қандай баға бересіз?
- Қоршаған ортадан «Жж» дыбысына байланысты сөздерді қаншалықты көп кездестіреміз?
- Дыбыстық талдау мен буындық талдаудың айырмашылығы неде?
- Сөздерді буынға бөлгенде қандай қиындық болды?
- Берілген сөздердің арасында үнемі бас әріппен жазылатын сөз қайсы деп ойлайсыз?
Неліктен олай? Бағалау
«Екі жұлдыз, бір
ұсыныс»
Үш топ бір-бірін
бағалайды, екі
жақсы пікір, бір
ұсыныс айтады.
3 слайд
Топпен жұмыс І топтың тапсырмасы: Берілген сюжетті суреттегі іс- әрекеттер бойынша 3-4 сөйлемнен тұратын мәтін құрайды. ІІ топтың тапсырмасы: Берілген суреттен «Жж» дыбысынан басталатын заттардың атауын теріп жазып, үш сөзге дыбыстық талдау жасайды, үш сөзге буындық талдау жасайды ІІІ топтың тапсырмасы: Төменде берілген сөздерді буынға бөліп, берілген сөздерден үш сөзге сөйлем құрастырады. Жа ға Жа сау Жақ сы Жа уын Жа са Жа сыл Жа ман Жа рыс Жа лау Жай лау Жыл тыр Жа рас Кері байланыс: - Мәтіндегі тыныс белгілердің қойылу себебі неде? Қандай тыныс белгіні көп қолдандыңыз? - Суреттегі балалардың әрекетіне қандай баға бересіз? - Қоршаған ортадан «Жж» дыбысына байланысты сөздерді қаншалықты көп кездестіреміз? - Дыбыстық талдау мен буындық талдаудың айырмашылығы неде? - Сөздерді буынға бөлгенде қандай қиындық болды? - Берілген сөздердің арасында үнемі бас әріппен жазылатын сөз қайсы деп ойлайсыз? Неліктен олай? Бағалау «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» Үш топ бір-бірін бағалайды, екі жақсы пікір, бір ұсыныс айтады.
4 слайд
Дескриптор:
. Берілген сөздерге қарсы
мағыналы сөздер табады.
. Қарсы мағыналы сөздерді
жылдам оқиды Кері байланыс:
. Қарсы мағыналы қандай
сөздер таптыңыздар?
. Қандай қиынщылық
туындады?Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы
Бағалау критерийі:
1. Берілген мәтін мазмұнын түсініп оқиды.
2. Мағыналары қарама - қарсы және мағыналас сөздерге мәтін құрастырады .
1 . Тапсырма Берілген
сөздерге қарсы мағынал ы
сөздер жазады. 2.Тапсырма . Сөздерді оқып,мәндес
сөздерді табады,оларды бір-бірімен
байланыстырып сызады.
Дескриптор : Мәндес сөздерді анықтайды
және байланысытырып сызады.
Сол жақ - оң жақ, үлкен - кіші,
ауыр - жеңіл, жылдам - баяу,ыстық
–суық, ашық – жабықДескриптор:
. Берілген сөздерге қарсы
мағыналы сөздер табады.
. Қарсы мағыналы сөздерді
жылдам оқиды Кері байланыс:
. Қарсы мағыналы қандай
сөздер таптыңыздар?
. Қандай қиынщылық
туындады?
4 слайд
Дескриптор: . Берілген сөздерге қарсы мағыналы сөздер табады. . Қарсы мағыналы сөздерді жылдам оқиды Кері байланыс: . Қарсы мағыналы қандай сөздер таптыңыздар? . Қандай қиынщылық туындады?Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы Бағалау критерийі: 1. Берілген мәтін мазмұнын түсініп оқиды. 2. Мағыналары қарама - қарсы және мағыналас сөздерге мәтін құрастырады . 1 . Тапсырма Берілген сөздерге қарсы мағынал ы сөздер жазады. 2.Тапсырма . Сөздерді оқып,мәндес сөздерді табады,оларды бір-бірімен байланыстырып сызады. Дескриптор : Мәндес сөздерді анықтайды және байланысытырып сызады. Сол жақ - оң жақ, үлкен - кіші, ауыр - жеңіл, жылдам - баяу,ыстық –суық, ашық – жабықДескриптор: . Берілген сөздерге қарсы мағыналы сөздер табады. . Қарсы мағыналы сөздерді жылдам оқиды Кері байланыс: . Қарсы мағыналы қандай сөздер таптыңыздар? . Қандай қиынщылық туындады?
5 слайд
Рефлексия
Оқушылар суретке
бүгінгі сабақ
барысындағы өзіне
сай келетін
жапырақты
жабыстырады. Саралау
Бағалау
«Мадақтау»
«Шапалақ»
«Ойлан –бірік,
бөліс»
«Көп ойла – тез
ойла!» Қабілеті жоғары оқушы
үшін:
"Жж" әрпінен
басталатын 5 сөз, "Жж"
әрпі ортасында кездесетін
5 сөз және сөз соңында
кездесетін 2 сөз жазады.
Қабілеті төмен оқушы
үшін:
Құрамында «Жж» әрпі бар
сөздерді тауып жаз.
Жолбарыс,
жіп,жәшік,жол,жапырақ,
жұмыс,жарық .
5 слайд
Рефлексия Оқушылар суретке бүгінгі сабақ барысындағы өзіне сай келетін жапырақты жабыстырады. Саралау Бағалау «Мадақтау» «Шапалақ» «Ойлан –бірік, бөліс» «Көп ойла – тез ойла!» Қабілеті жоғары оқушы үшін: "Жж" әрпінен басталатын 5 сөз, "Жж" әрпі ортасында кездесетін 5 сөз және сөз соңында кездесетін 2 сөз жазады. Қабілеті төмен оқушы үшін: Құрамында «Жж» әрпі бар сөздерді тауып жаз. Жолбарыс, жіп,жәшік,жол,жапырақ, жұмыс,жарық .