МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жоба

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларды ғылыми жобамен айналысуға бағыттау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қаңтар 2023
304
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Биолгия п әнін оқытуда жобалық қызметті ұйымдастыруБ и о л г и я п ә н і н о қ ы т у д а ж о б а л ы қ қ ы з м е т т

2 слайд
Биолгия п әнін оқытуда жобалық қызметті ұйымдастыруБ и о л г и я п ә н і н о қ ы т у д а ж о б а л ы қ қ ы з м е т т і ұ й ы м д а с т ы р у

2 слайд

Биолгия п әнін оқытуда жобалық қызметті ұйымдастыруБ и о л г и я п ә н і н о қ ы т у д а ж о б а л ы қ қ ы з м е т т і ұ й ы м д а с т ы р у

Т о қ т а с ы н о в а Ж ұ м а г ү л Қ о с ш ы қ ы з ы Туған жылы: 09.02.1973 Білімі: Жоғары Бітірген оқу орны: Қ.Жұбанов

3 слайд
Т о қ т а с ы н о в а Ж ұ м а г ү л Қ о с ш ы қ ы з ы Туған жылы: 09.02.1973 Білімі: Жоғары Бітірген оқу орны: Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе мемлекеттік университеті. Мамандығы: Биология пәні мұғалімі Педагогикалық өтілі: 2 6 жыл Санаты: Педагог- зерттеуші

3 слайд

Т о қ т а с ы н о в а Ж ұ м а г ү л Қ о с ш ы қ ы з ы Туған жылы: 09.02.1973 Білімі: Жоғары Бітірген оқу орны: Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе мемлекеттік университеті. Мамандығы: Биология пәні мұғалімі Педагогикалық өтілі: 2 6 жыл Санаты: Педагог- зерттеуші

Ж обалау әдісі – оқушыларға ситуация тудырып,өмірлік мәселелерді қою және шешу арқылы өзіндік жұмыс жасауын қамтамасыз ететін

4 слайд
Ж обалау әдісі – оқушыларға ситуация тудырып,өмірлік мәселелерді қою және шешу арқылы өзіндік жұмыс жасауын қамтамасыз ететін техника мен әдістердің жиынтығы. Жоба – мұғалімнің арнайы ұйымдастыруымен оқушылардың өз бетімен жұмыс жасауын қамтамасыз ететін, оқушының субъективті маңызды мәселені шешуге бағытталған іс-әрекеті. Ол өнімді жасаумен және оны ауызша немесе жазбаша презентациялаумен аяқталады.

4 слайд

Ж обалау әдісі – оқушыларға ситуация тудырып,өмірлік мәселелерді қою және шешу арқылы өзіндік жұмыс жасауын қамтамасыз ететін техника мен әдістердің жиынтығы. Жоба – мұғалімнің арнайы ұйымдастыруымен оқушылардың өз бетімен жұмыс жасауын қамтамасыз ететін, оқушының субъективті маңызды мәселені шешуге бағытталған іс-әрекеті. Ол өнімді жасаумен және оны ауызша немесе жазбаша презентациялаумен аяқталады.

 Жобалау дегеніміз: - Өнімнің негізгі түрі ретінде жоба жасауға

5 слайд
 Жобалау дегеніміз: - Өнімнің негізгі түрі ретінде жоба жасауға бағытталған арнайы іс-әрекет түрі; - Қазіргі білім беру жүйесіндегі оқушыны дамытуға бағытталған есептер шығару, өзгерту, жетілдіру, қарама-қайшылықты шешу мақсатында ұйымдастырылған педагогиканың ғылыми бағыты, іс- әрекеті; - Ғылыми-зерттеу іс-әрекетін трансляция лау және нормалау әдістері; - Жоба жасау және іске асыру процесі; - Жеке тұлғаны дамытудың арнайы әдісі, - Оқыту технологиясы .

5 слайд

 Жобалау дегеніміз: - Өнімнің негізгі түрі ретінде жоба жасауға бағытталған арнайы іс-әрекет түрі; - Қазіргі білім беру жүйесіндегі оқушыны дамытуға бағытталған есептер шығару, өзгерту, жетілдіру, қарама-қайшылықты шешу мақсатында ұйымдастырылған педагогиканың ғылыми бағыты, іс- әрекеті; - Ғылыми-зерттеу іс-әрекетін трансляция лау және нормалау әдістері; - Жоба жасау және іске асыру процесі; - Жеке тұлғаны дамытудың арнайы әдісі, - Оқыту технологиясы .

 Жобалап оқыту жоба жасау әдісіне негізделіп , құрылған оқыту. Бұл жобалар арқылы оқытуда педагогтың іс-әрекеті төмендег

6 слайд
 Жобалап оқыту жоба жасау әдісіне негізделіп , құрылған оқыту. Бұл жобалар арқылы оқытуда педагогтың іс-әрекеті төмендегідей бағытталады : - Танымдық процестің белсенді болуы; - Оқыту процесінің нормаларының байытылуы; - Анықталған ойлау типінің ( жобалау ) және қоршаған ортаға қарым-қатынастың қалыптасуы ; - Өзіндік жобалау іс-әрекеттің болуы; - Білім беру парадигмасының тұтас өзгеруі.

6 слайд

 Жобалап оқыту жоба жасау әдісіне негізделіп , құрылған оқыту. Бұл жобалар арқылы оқытуда педагогтың іс-әрекеті төмендегідей бағытталады : - Танымдық процестің белсенді болуы; - Оқыту процесінің нормаларының байытылуы; - Анықталған ойлау типінің ( жобалау ) және қоршаған ортаға қарым-қатынастың қалыптасуы ; - Өзіндік жобалау іс-әрекеттің болуы; - Білім беру парадигмасының тұтас өзгеруі.

 Жобалық оқыту – оқушылардың жобалау белсенділігіне , олардың қабілетінің қолдану, даму қызметі негізделген.  Жобалық тәрби

7 слайд
 Жобалық оқыту – оқушылардың жобалау белсенділігіне , олардың қабілетінің қолдану, даму қызметі негізделген.  Жобалық тәрбие (О.С.Газман) белгісіз ситуация жағдайында адамның әлеуметтік және жеке мінез- құлқын үкімет пен қоғам қажеттілігіне байланысты қалыптастыру, әлеуметтік тапсырысқа негізделген жеке тұлға моделін даярлау.

7 слайд

 Жобалық оқыту – оқушылардың жобалау белсенділігіне , олардың қабілетінің қолдану, даму қызметі негізделген.  Жобалық тәрбие (О.С.Газман) белгісіз ситуация жағдайында адамның әлеуметтік және жеке мінез- құлқын үкімет пен қоғам қажеттілігіне байланысты қалыптастыру, әлеуметтік тапсырысқа негізделген жеке тұлға моделін даярлау.

 Жобалап оқыту дәстүрлі оқытудың кемшіліктерін жоя отырып , қосымша көп мүмкіндіктер береді, олар: - Мектеп келбетін көрсететі

8 слайд
 Жобалап оқыту дәстүрлі оқытудың кемшіліктерін жоя отырып , қосымша көп мүмкіндіктер береді, олар: - Мектеп келбетін көрсететін әлеуметтік бағыты бар жобалық іс- әрекет; - Оқушының өзінің әлеуметтік қоршаған ортасындағы болып жатырған құбылыстар туралы ойлап қоймай, өзгерте алатын шыгайы түсінуі; - Өзінемаңызды мәселелерді оқушылар шеше алуы, идеяларын жүзеге асыра білуі; - Өмірлік маңызы бар сұрақтарды шешуі, өзінің болашақ кәсіби іс-әрекетінде жобалау технологияларын бірте-бірте меңгеруі; - Бюджет пен уақыт мөлшерімен шектелмейтін оқушылардың еркін , шығармашыл жұмыс жасай отырып, өзін көрсетуі; - Өмірге шынайы көзқараспен қарай отырып, құнды тәжірбиелерді жинақтау; - Жобаның тақырыбының, идеялылығының алуан түрлілігін қабылдай алу.

8 слайд

 Жобалап оқыту дәстүрлі оқытудың кемшіліктерін жоя отырып , қосымша көп мүмкіндіктер береді, олар: - Мектеп келбетін көрсететін әлеуметтік бағыты бар жобалық іс- әрекет; - Оқушының өзінің әлеуметтік қоршаған ортасындағы болып жатырған құбылыстар туралы ойлап қоймай, өзгерте алатын шыгайы түсінуі; - Өзінемаңызды мәселелерді оқушылар шеше алуы, идеяларын жүзеге асыра білуі; - Өмірлік маңызы бар сұрақтарды шешуі, өзінің болашақ кәсіби іс-әрекетінде жобалау технологияларын бірте-бірте меңгеруі; - Бюджет пен уақыт мөлшерімен шектелмейтін оқушылардың еркін , шығармашыл жұмыс жасай отырып, өзін көрсетуі; - Өмірге шынайы көзқараспен қарай отырып, құнды тәжірбиелерді жинақтау; - Жобаның тақырыбының, идеялылығының алуан түрлілігін қабылдай алу.

 Жобалық оқыту үздіксіз білім беру формасы ретінде қабылданады. Г.Л.Ильин жобалық оқыту тек жоба жасау тиімді әдіс болғандық

9 слайд
 Жобалық оқыту үздіксіз білім беру формасы ретінде қабылданады. Г.Л.Ильин жобалық оқыту тек жоба жасау тиімді әдіс болғандықтан ғана емес, сол сияқты өзінде оқыту, өмірлік мәні бар жобаларды жүзеге асыратын әдіс болғандықтан қабылданады деп атап көрсетеді.

9 слайд

 Жобалық оқыту үздіксіз білім беру формасы ретінде қабылданады. Г.Л.Ильин жобалық оқыту тек жоба жасау тиімді әдіс болғандықтан ғана емес, сол сияқты өзінде оқыту, өмірлік мәні бар жобаларды жүзеге асыратын әдіс болғандықтан қабылданады деп атап көрсетеді.

10 слайд

10 слайд

  Жобалар моножобалар және пәнаралық болып бөлінеді.  Моножобалар бір пәннің немесе білімнің бір ғана тақырып шеңберінд

11 слайд
    Жобалар моножобалар және пәнаралық болып бөлінеді.  Моножобалар бір пәннің немесе білімнің бір ғана тақырып шеңберінде жасалынады.  Пәнаралық жобалар білімнің әр саласының мамандары көмегімен сабақтан тыс уақытта жасалынады.  Жұмыс жасау диапазонына байланысты класс аралық, мектепаралық, аймақтық,халықаралық болып бөлінеді.  Ұзақтығы бойынша :М

11 слайд

    Жобалар моножобалар және пәнаралық болып бөлінеді.  Моножобалар бір пәннің немесе білімнің бір ғана тақырып шеңберінде жасалынады.  Пәнаралық жобалар білімнің әр саласының мамандары көмегімен сабақтан тыс уақытта жасалынады.  Жұмыс жасау диапазонына байланысты класс аралық, мектепаралық, аймақтық,халықаралық болып бөлінеді.  Ұзақтығы бойынша :М

- Минижобалар бір сабаққа немесі сабақтың бір бөлімінде жүзеге асады; - Қысқа уақытқа арналған жобалар 4-6 сабаққа негізделг

12 слайд
- Минижобалар бір сабаққа немесі сабақтың бір бөлімінде жүзеге асады; - Қысқа уақытқа арналған жобалар 4-6 сабаққа негізделген; - Апталық жобалар Апталық жобалар 30-40 саағатқа арналған, бұл жерде класстан тыс және сабақ үстінде өтілетін жұмыс формаларының жиынтығы алынады;  Ұзақ уақытқа арналған негізделген (1 жылға) жобалар жеке және топтық тек сабақтан тыс уақытта жасалынады

12 слайд

- Минижобалар бір сабаққа немесі сабақтың бір бөлімінде жүзеге асады; - Қысқа уақытқа арналған жобалар 4-6 сабаққа негізделген; - Апталық жобалар Апталық жобалар 30-40 саағатқа арналған, бұл жерде класстан тыс және сабақ үстінде өтілетін жұмыс формаларының жиынтығы алынады;  Ұзақ уақытқа арналған негізделген (1 жылға) жобалар жеке және топтық тек сабақтан тыс уақытта жасалынады

Жоба құрылымы 1 кезең – Жоба тақырыбын таңдау. Мәселе қалыптасады, мақсат, міндет, ойын жағдаяттары жүргізіледі. Тәрбиеші- ба

13 слайд
Жоба құрылымы 1 кезең – Жоба тақырыбын таңдау.   Мәселе қалыптасады, мақсат, міндет, ойын жағдаяттары жүргізіледі. Тәрбиеші- бастаушы, ата- аналардың сұраныстары, баланың қажеттілігі мен қызығушылығы қанағаттандырылады. Бұл кезеңде баланы ролі: мәселеге кіру. Ойын жағдайына кіру. Міндеттерді қабылдау. 2 кезең - Жоспарлау.   Тәрбиеші әр түрлі әдістерді пайдалана отырып, мәселені шешуге көмектеседі: 3 кезең – Жобаны жүзеге асыру.   Тәрибеші балалар әрекетін мәселе ортасына қарай ұйымдастырады, жоба тақырыбына қарай материалда және құралдармен қамтамасыз етеді, жүзеге асуын және бақылап бағыттап отырады. Балалар өзіне тән білім, білік, дағдысын қалыптастырады. 4 кезең - Жобаның қорытындысы.   Педагог дайын өнімнің презентациясын дайындайды. Көрсетілім ұсынылады. Балалар дайын өнімді (көрерменге және эксперттерге көрсетеді.

13 слайд

Жоба құрылымы 1 кезең – Жоба тақырыбын таңдау.   Мәселе қалыптасады, мақсат, міндет, ойын жағдаяттары жүргізіледі. Тәрбиеші- бастаушы, ата- аналардың сұраныстары, баланың қажеттілігі мен қызығушылығы қанағаттандырылады. Бұл кезеңде баланы ролі: мәселеге кіру. Ойын жағдайына кіру. Міндеттерді қабылдау. 2 кезең - Жоспарлау.   Тәрбиеші әр түрлі әдістерді пайдалана отырып, мәселені шешуге көмектеседі: 3 кезең – Жобаны жүзеге асыру.   Тәрибеші балалар әрекетін мәселе ортасына қарай ұйымдастырады, жоба тақырыбына қарай материалда және құралдармен қамтамасыз етеді, жүзеге асуын және бақылап бағыттап отырады. Балалар өзіне тән білім, білік, дағдысын қалыптастырады. 4 кезең - Жобаның қорытындысы.   Педагог дайын өнімнің презентациясын дайындайды. Көрсетілім ұсынылады. Балалар дайын өнімді (көрерменге және эксперттерге көрсетеді.

 Жобаның этаптарына байланысты оқушы ролі өзгереді: - Таңдайды (шешім қабылдайды). Оқушы мотивация факторы және іс-әрекет

14 слайд
   Жобаның этаптарына байланысты оқушы ролі өзгереді: - Таңдайды (шешім қабылдайды). Оқушы мотивация факторы және іс-әрекет иесі болғандықтан жауапкершілік сезімін жоғары қояды. - Адамдармен қарым-қатынас жүйесін құрауы, мұғаліммен , оқушылармен, мектептен тыс мекемелердегі үлкен адамдармен қарым-қатынасқа түседі. - Бағалайды . Бұл жұмысты оқушы әр этапта жүргізеді,бағалау объектісі әр түрлі болуы мүмкін. Өзінің жасаған өнімін немесе басқа адамның еңбегін,өзінің еңбек нәтижесін бағалауы мүмкін. м

14 слайд

   Жобаның этаптарына байланысты оқушы ролі өзгереді: - Таңдайды (шешім қабылдайды). Оқушы мотивация факторы және іс-әрекет иесі болғандықтан жауапкершілік сезімін жоғары қояды. - Адамдармен қарым-қатынас жүйесін құрауы, мұғаліммен , оқушылармен, мектептен тыс мекемелердегі үлкен адамдармен қарым-қатынасқа түседі. - Бағалайды . Бұл жұмысты оқушы әр этапта жүргізеді,бағалау объектісі әр түрлі болуы мүмкін. Өзінің жасаған өнімін немесе басқа адамның еңбегін,өзінің еңбек нәтижесін бағалауы мүмкін. м

Ізденіс Аналитикалы қ Практикалы қ Презентация лық Бақы лау Мәселені анықтау және талдау; Идеалды жағдайды модельдеу; Жобаны

15 слайд
Ізденіс Аналитикалы қ Практикалы қ Презентация лық Бақы лау Мәселені анықтау және талдау; Идеалды жағдайды модельдеу; Жобаның тақырыбын анықтау; Мәселені іздеу және талдау; Жоба мақсатын қою. Бар ақпаратты талдау; Жоба мақсатын қою; Жоба міндеттерін анықтау; Жобаның жоспарын жасау; Әрбір этапты бөлек жазу; Ресурстарды талдау, өнімді жоспарлау. Жоспарланға н жұмысты орындау; Аралық бақылау; Тех-гиясы мен конструкцияс ына қажет болса, өзгеріс енгізу. Өнімді алдын- ала бағалау; Презентациял айтын материалды дайындау,оны жоспарлау; Өнімді презентациял ау. Жоба ны орынд ау нәтиж есін талда у. Өнімд і бағал ау.

15 слайд

Ізденіс Аналитикалы қ Практикалы қ Презентация лық Бақы лау Мәселені анықтау және талдау; Идеалды жағдайды модельдеу; Жобаның тақырыбын анықтау; Мәселені іздеу және талдау; Жоба мақсатын қою. Бар ақпаратты талдау; Жоба мақсатын қою; Жоба міндеттерін анықтау; Жобаның жоспарын жасау; Әрбір этапты бөлек жазу; Ресурстарды талдау, өнімді жоспарлау. Жоспарланға н жұмысты орындау; Аралық бақылау; Тех-гиясы мен конструкцияс ына қажет болса, өзгеріс енгізу. Өнімді алдын- ала бағалау; Презентациял айтын материалды дайындау,оны жоспарлау; Өнімді презентациял ау. Жоба ны орынд ау нәтиж есін талда у. Өнімд і бағал ау.

 1. "Үкі - киелілік нысаны" Ж.К Токтасынова  2. "ХХІ ғасырдың ең үздік өнімі - Spirulina" М.М.Нұрымбетова«Зерделілер зер

16 слайд
 1. "Үкі - киелілік нысаны" Ж.К Токтасынова  2. "ХХІ ғасырдың ең үздік өнімі - Spirulina" М.М.Нұрымбетова«Зерделілер зерттеуі» жоба қорғау

16 слайд

 1. "Үкі - киелілік нысаны" Ж.К Токтасынова  2. "ХХІ ғасырдың ең үздік өнімі - Spirulina" М.М.Нұрымбетова«Зерделілер зерттеуі» жоба қорғау

Талаптар Баға \ 5 балдық жүйемен \ Жобаның өзектілігі Зерттеу ауқымының кеңдігі \ Шетелдік тәжірбеге сүйенген\ Жұмыс нәте

17 слайд
Талаптар Баға \ 5 балдық жүйемен \ Жобаның өзектілігі Зерттеу ауқымының кеңдігі \ Шетелдік тәжірбеге сүйенген\ Жұмыс нәтежиесі бойынша берілген ұсыныстардың өміршеңдігі Жоба ұсынысы бойынша көрнекіліктердің болуы \ модель,макет,сызба т.б.\Бағалау парағы Оқушының аты- жөні _________________________________________________ Авторды ң өз ойын жетік, еркін жеткізуі

17 слайд

Талаптар Баға \ 5 балдық жүйемен \ Жобаның өзектілігі Зерттеу ауқымының кеңдігі \ Шетелдік тәжірбеге сүйенген\ Жұмыс нәтежиесі бойынша берілген ұсыныстардың өміршеңдігі Жоба ұсынысы бойынша көрнекіліктердің болуы \ модель,макет,сызба т.б.\Бағалау парағы Оқушының аты- жөні _________________________________________________ Авторды ң өз ойын жетік, еркін жеткізуі

Кері байланыс. мен....түсіндім, ...білдім, .... көзімді жеткіздім - маған ерекше ұнағаны..... - қызықты болғаны.....

18 слайд
Кері байланыс. мен....түсіндім, ...білдім, .... көзімді жеткіздім - маған ерекше ұнағаны..... - қызықты болғаны..... - енді мен......аламын

18 слайд

Кері байланыс. мен....түсіндім, ...білдім, .... көзімді жеткіздім - маған ерекше ұнағаны..... - қызықты болғаны..... - енді мен......аламын

Н а з а р л а р ы ң ы з ғ а р а х м е т !

19 слайд
Н а з а р л а р ы ң ы з ғ а р а х м е т !

19 слайд

Н а з а р л а р ы ң ы з ғ а р а х м е т !