Материалдар / Жоба "Ашамайға мінгізу"
«Ustaz tilegi» - Республикалық кәсіби педагогтар қауымдастығына қосылып, сайттағы 381 569 материалды тегін жүктеп алу мүмкіндігіне ие болыңыз
Толығырақ

Жоба "Ашамайға мінгізу"

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ халқында көп аталмайтын "ашамайға мінгізу" дәстүрі туралы жоба болған
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Жариялаған:
Тәбиғат Айгүл
17 Желтоқсан 2024
110
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жоба тақырыбы: «Ашамайға мінгізу» Орындаған: Мектепалды даярлық сыныбы мұғалімі: Тәбиғат Айгүл 2023-2024 оқу жылы «Өр

1 слайд
Жоба тақырыбы: «Ашамайға мінгізу» Орындаған: Мектепалды даярлық сыныбы мұғалімі: Тәбиғат Айгүл 2023-2024 оқу жылы «Өрлеу»БАҰО Жетісу облысы бойынша Кәсіби дамыту институты «Мектеп алды даярлықтың тәжірибелік және мазмұндық аспектілері»

1 слайд

Жоба тақырыбы: «Ашамайға мінгізу» Орындаған: Мектепалды даярлық сыныбы мұғалімі: Тәбиғат Айгүл 2023-2024 оқу жылы «Өрлеу»БАҰО Жетісу облысы бойынша Кәсіби дамыту институты «Мектеп алды даярлықтың тәжірибелік және мазмұндық аспектілері»

Өзектілігі: Сыныпта тақтаға атқа мінген баланың суретін іліп,не екенін сұрадым.19баладан 2бала нақты жауап берді,қалған балалар

2 слайд
Өзектілігі: Сыныпта тақтаға атқа мінген баланың суретін іліп,не екенін сұрадым.19баладан 2бала нақты жауап берді,қалған балалар да үн жоқ.Ал екіншіден ,ата-аналар чадына «Ашамайға мінгізу»деген не ұғым деп сауалнама алдым.Сол 19 ата-анадан,3ата-ана ғана жауап берді,ал қалғандарына таныс емес ұғым ,себебі кері байланыс жоқ..Сондықтан, сыныптағы оқушыларым мен ата-аналарға, «Ашамайға мінгізу» дәстүрін таныту үшін осы жобаны таңдап алдым. Мақсаты: Балаларға «Ашамайға мінгізу» дәстүрі туралы түсінік беру және қызығушылықтарын арттыру. Міндеттері:  Білімділік: Шығармашылық дағдылар арқылы,жансызды жандандыру әдісімен, «Ашамайға мінгізу» дәстүрінмен танысу. Дамытушылық: «Ашамайға мінгізу» дәстүрін таныту арқылы баланың ойлау,байланыстырып сөйлеу,шығармашылық дағдыларын дамыту Тәрбиелік : «Ашамайға мінгізу» дәстүріне құрметпен қарауға тәрбилеу.

2 слайд

Өзектілігі: Сыныпта тақтаға атқа мінген баланың суретін іліп,не екенін сұрадым.19баладан 2бала нақты жауап берді,қалған балалар да үн жоқ.Ал екіншіден ,ата-аналар чадына «Ашамайға мінгізу»деген не ұғым деп сауалнама алдым.Сол 19 ата-анадан,3ата-ана ғана жауап берді,ал қалғандарына таныс емес ұғым ,себебі кері байланыс жоқ..Сондықтан, сыныптағы оқушыларым мен ата-аналарға, «Ашамайға мінгізу» дәстүрін таныту үшін осы жобаны таңдап алдым. Мақсаты: Балаларға «Ашамайға мінгізу» дәстүрі туралы түсінік беру және қызығушылықтарын арттыру. Міндеттері:  Білімділік: Шығармашылық дағдылар арқылы,жансызды жандандыру әдісімен, «Ашамайға мінгізу» дәстүрінмен танысу. Дамытушылық: «Ашамайға мінгізу» дәстүрін таныту арқылы баланың ойлау,байланыстырып сөйлеу,шығармашылық дағдыларын дамыту Тәрбиелік : «Ашамайға мінгізу» дәстүріне құрметпен қарауға тәрбилеу.

Күтілетін нəтиже: Бала үшін: Шығармашылық дағдылар арқылы,жансызды жандандыру әдісімен, «Ашамайға мінгізу» дәстүрімен танысу

3 слайд
Күтілетін нəтиже: Бала үшін: Шығармашылық дағдылар арқылы,жансызды жандандыру әдісімен, «Ашамайға мінгізу» дәстүрімен танысу. Дәстүрді тану арқылы баланы ұлттық дәстүрге құрметпен қарауға тәрбилеу. Ата-ана үшін: «Ашамайға мінгізу» дәстүрін,отбасында да дәріптеп,үлгі ету. Баласының бойына ұлттық құндылықты сіңіре алатындай,өнеге көрсету.

3 слайд

Күтілетін нəтиже: Бала үшін: Шығармашылық дағдылар арқылы,жансызды жандандыру әдісімен, «Ашамайға мінгізу» дәстүрімен танысу. Дәстүрді тану арқылы баланы ұлттық дәстүрге құрметпен қарауға тәрбилеу. Ата-ана үшін: «Ашамайға мінгізу» дәстүрін,отбасында да дәріптеп,үлгі ету. Баласының бойына ұлттық құндылықты сіңіре алатындай,өнеге көрсету.

Жансызды жандандыру (Quiver) бағдарламасы арқылы ойын (Шығармашылық іс-әрекет)(Педагогтің көмегімен орындалады) Ма

4 слайд
Жансызды жандандыру (Quiver) бағдарламасы арқылы ойын (Шығармашылық іс-әрекет)(Педагогтің көмегімен орындалады) Мақсаты: Шығармашылық қабілеттерін дамыта отырып,сана-сезімдерін ояту және шығармашылық ойын арқылы «Ашамайға мінгізу» дәстүрін таныту. Ойын шарты: жұптық жұмыс орындалады,екі балаға алдарына жылқының суретін әдемілеп бояп шығу тапсырмасы беріледі.Барлық бала болған соң ,сендермен жансызды жандандыру ойынын оянаймыз деп,салынған суреттерін арнайы бағдарлама көмегімен атты қозғалтады.Сосын педагог балаларға міне жаңағы бала 5-6жасқа толған шағында,осы атқа мінгізіп,»Ашамайға мінгізу» дәстүрі отбастарыңда орындалады деп айтады. .

4 слайд

Жансызды жандандыру (Quiver) бағдарламасы арқылы ойын (Шығармашылық іс-әрекет)(Педагогтің көмегімен орындалады) Мақсаты: Шығармашылық қабілеттерін дамыта отырып,сана-сезімдерін ояту және шығармашылық ойын арқылы «Ашамайға мінгізу» дәстүрін таныту. Ойын шарты: жұптық жұмыс орындалады,екі балаға алдарына жылқының суретін әдемілеп бояп шығу тапсырмасы беріледі.Барлық бала болған соң ,сендермен жансызды жандандыру ойынын оянаймыз деп,салынған суреттерін арнайы бағдарлама көмегімен атты қозғалтады.Сосын педагог балаларға міне жаңағы бала 5-6жасқа толған шағында,осы атқа мінгізіп,»Ашамайға мінгізу» дәстүрі отбастарыңда орындалады деп айтады. .

«Білім қоржыны» әдісі арқылы қорытынды жасау Мен түсіндім,маған дәстүр қызықты болды Мен орташа түсіндім,кейбірі қызықты бо

5 слайд
«Білім қоржыны» әдісі арқылы қорытынды жасау Мен түсіндім,маған дәстүр қызықты болды Мен орташа түсіндім,кейбірі қызықты болды Мен түсінбедім,апайдың көмегін қажет еттім

5 слайд

«Білім қоржыны» әдісі арқылы қорытынды жасау Мен түсіндім,маған дәстүр қызықты болды Мен орташа түсіндім,кейбірі қызықты болды Мен түсінбедім,апайдың көмегін қажет еттім

Қорытынды Егер жүргізілген жұмыстың нәтижесінде,балалардың «Ашамайға мінгізу» дәстүрін тануға деген қызығушылықтары артса,а

6 слайд
Қорытынды Егер жүргізілген жұмыстың нәтижесінде,балалардың «Ашамайға мінгізу» дәстүрін тануға деген қызығушылықтары артса,ата-ананың түсінігі қалыптасса, Онда жобамыз жүзеге асты,мақсатымызға жеттік деген сөз.  Сондықтан, болашақта да біздің жобамыз ойдағыдай жүзеге асады және тиымды болады деп ойлаймын.

6 слайд

Қорытынды Егер жүргізілген жұмыстың нәтижесінде,балалардың «Ашамайға мінгізу» дәстүрін тануға деген қызығушылықтары артса,ата-ананың түсінігі қалыптасса, Онда жобамыз жүзеге асты,мақсатымызға жеттік деген сөз.  Сондықтан, болашақта да біздің жобамыз ойдағыдай жүзеге асады және тиымды болады деп ойлаймын.

Назар қойып тыңдағаныңызға рахмет!

7 слайд
Назар қойып тыңдағаныңызға рахмет!

7 слайд

Назар қойып тыңдағаныңызға рахмет!

Министірлікпен келісілген курстар тізімі