Жоба: «Мектепке дейінгі балалардың сабақтарында жобалау әдісін қолдану”

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жоба: «Мектепке дейінгі балалардың сабақтарында жобалау әдісін қолдану”

Материал туралы қысқаша түсінік
Жобалау әдісі – мәселені жете зерттеу арқылы,нақтылы нәтиже бере алатын, рәсімделген дидактикалық мақсатқа жету тәсілі. Жобалау әдісі – барлық кезде қандай да бір мәселенің шешімін жорамалдайды.Жобалау әдісі – жеке басқа бағытталған оқыту әдісі. Ол оқудың мазмұндық бөлігі мен тапсырма кешені арқылы шеберлік пен дағдыны дамытады
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Жоба: «Мектепке дей інгі балалардың сабақтарында жобалау әдісін қолдану” Орындаған: Сарсенбаева Толкын

#1 слайд
Жоба: «Мектепке дей інгі балалардың сабақтарында жобалау әдісін қолдану” Орындаған: Сарсенбаева Толкын

1 слайд

Жоба: «Мектепке дей інгі балалардың сабақтарында жобалау әдісін қолдану” Орындаған: Сарсенбаева Толкын

Жоспар: І Кіріспе ІІ Негізгі бөлім А)Жоба технологиясының ерекшелігі Б) Жоба технологиясының мақсаты,міндеті В) Жобалаудың тү

#2 слайд
Жоспар: І Кіріспе ІІ Негізгі бөлім А)Жоба технологиясының ерекшелігі Б) Жоба технологиясының мақсаты,міндеті В) Жобалаудың түрлері ІІІ Қорытынды Пайдаланылған әдебиеттер

2 слайд

Жоспар: І Кіріспе ІІ Негізгі бөлім А)Жоба технологиясының ерекшелігі Б) Жоба технологиясының мақсаты,міндеті В) Жобалаудың түрлері ІІІ Қорытынды Пайдаланылған әдебиеттер

“ Естігенімді – ұмытамын, көргенімді – есте сақтаймын, өз істегенімді – меңгеремін“.

#3 слайд
“ Естігенімді – ұмытамын, көргенімді – есте сақтаймын, өз істегенімді – меңгеремін“. Конфуций

3 слайд

“ Естігенімді – ұмытамын, көргенімді – есте сақтаймын, өз істегенімді – меңгеремін“. Конфуций

І Кіріспе : Жобалау әдісі – инновациялық педагогикалық технология. Педагогикалық жоба ол педагогтардың арнайы ұйымдастырған, б

#4 слайд
І Кіріспе : Жобалау әдісі – инновациялық педагогикалық технология. Педагогикалық жоба ол педагогтардың арнайы ұйымдастырған, балалардың өздігінен шешім қабылдауын және де өз таңдауы мен еңбегінің, шығармашылығының нәтижесіне  өзін жауапты ететін іс-әрекеттер тобы. Арнайы білімді қажет ететін айқын мәселелерге ынталандыру және жоба іс-әрекеті арқылы мәселенің шешімін қамтитын білімнің іс-жүзінде пайдалануы. Жоба технологиясының ерекшелігі – баланың алдағы іс-әрекетті жобалай алуы мен оның субьекті бола білуі. Жоба – ол баланың мақсатқа жетуде қоршаған ортасын кезеңді процестер мен алдын-ала жоспарланған тәжірибелік іс-әрекет  арқылы қабылдайтын педагогикалық әдіс. Жобалау әдісі түсінігінің негізгі тезисін  танып жатқанымыздың барлығын не үшін қажет екенін және бұл білімді қайда және қалай пайдалану керектігін білеміз.

4 слайд

І Кіріспе : Жобалау әдісі – инновациялық педагогикалық технология. Педагогикалық жоба ол педагогтардың арнайы ұйымдастырған, балалардың өздігінен шешім қабылдауын және де өз таңдауы мен еңбегінің, шығармашылығының нәтижесіне  өзін жауапты ететін іс-әрекеттер тобы. Арнайы білімді қажет ететін айқын мәселелерге ынталандыру және жоба іс-әрекеті арқылы мәселенің шешімін қамтитын білімнің іс-жүзінде пайдалануы. Жоба технологиясының ерекшелігі – баланың алдағы іс-әрекетті жобалай алуы мен оның субьекті бола білуі. Жоба – ол баланың мақсатқа жетуде қоршаған ортасын кезеңді процестер мен алдын-ала жоспарланған тәжірибелік іс-әрекет  арқылы қабылдайтын педагогикалық әдіс. Жобалау әдісі түсінігінің негізгі тезисін  танып жатқанымыздың барлығын не үшін қажет екенін және бұл білімді қайда және қалай пайдалану керектігін білеміз.

ІІ Негізгі бөлім : Жобалау әдісі – мәселені жете зерттеу арқылы,нақтылы нәтиже бере алатын, рәсімделген дидактикалық мақсатқа

#5 слайд
ІІ Негізгі бөлім : Жобалау әдісі – мәселені жете зерттеу арқылы,нақтылы нәтиже бере алатын, рәсімделген дидактикалық мақсатқа жету тәсілі. Жобалау әдісі – барлық кезде қандай да бір мәселенің шешімін жорамалдайды.Жобалау әдісі – жеке басқа бағытталған оқыту әдісі. Ол оқудың мазмұндық бөлігі мен тапсырма кешені арқылы шеберлік пен дағдыны дамытады.Ол оқытудың мазмұндық бөлігін тапсырма жиынтығы арқылы  балалардың зерттеу іс-әрекетін болдыруға себепші, оқытылатын мағлұматтарды қандай да бір іс-әрекет немесе продукция ретінде алып шеберлік пен дағдыны дамытады. Жобалық іс-әрекетібіріккен оқу танымдық іс-әрекеттің ортақ нәтижесіне бағытталған,ортақ мақсаты, қиыстырылған әдісі, іс- әрекет тәсілдері бар,балалардың шығармашылық және ойын іс- әрекеті. Педагогикалық жобалау – қандай да бір мәселенің шешімін көрсететін жоба жасау үрдісі.Ол оқу  үрдісі жағдайында орындалатын және оның тиімді жұмыс істеуі мен дамуына бағытталған іс-әрекет.

5 слайд

ІІ Негізгі бөлім : Жобалау әдісі – мәселені жете зерттеу арқылы,нақтылы нәтиже бере алатын, рәсімделген дидактикалық мақсатқа жету тәсілі. Жобалау әдісі – барлық кезде қандай да бір мәселенің шешімін жорамалдайды.Жобалау әдісі – жеке басқа бағытталған оқыту әдісі. Ол оқудың мазмұндық бөлігі мен тапсырма кешені арқылы шеберлік пен дағдыны дамытады.Ол оқытудың мазмұндық бөлігін тапсырма жиынтығы арқылы  балалардың зерттеу іс-әрекетін болдыруға себепші, оқытылатын мағлұматтарды қандай да бір іс-әрекет немесе продукция ретінде алып шеберлік пен дағдыны дамытады. Жобалық іс-әрекетібіріккен оқу танымдық іс-әрекеттің ортақ нәтижесіне бағытталған,ортақ мақсаты, қиыстырылған әдісі, іс- әрекет тәсілдері бар,балалардың шығармашылық және ойын іс- әрекеті. Педагогикалық жобалау – қандай да бір мәселенің шешімін көрсететін жоба жасау үрдісі.Ол оқу  үрдісі жағдайында орындалатын және оның тиімді жұмыс істеуі мен дамуына бағытталған іс-әрекет.

• Мақсаты: Балалардың алған білімдері негізінде өздігінен білімін жетілдіру,қолдануға жағдай жасау. Шығармашылық жұмыстың

#6 слайд
• Мақсаты: Балалардың алған білімдері негізінде өздігінен білімін жетілдіру,қолдануға жағдай жасау. Шығармашылық жұмыстың тақырыбын анықтау.Оқушылардың ақпарат көздерімен жұмысты ұйымдастыра алу қабілеттерін қалыптастыру. Міндеттері: • өз бетімен жұмыстарын жүргізу арқылы білімдерін жетілдіру; ақпараттық • бағдарлау біліктілігін қалыптастыру; • сыни тұрғыдан ойлау қабілетін арттыру арқылы оқушының болашақта әр • түрлі жағдаяттарда, әр түрлі қоғамдық ортада өзін-өзін көрсете білуге • бейімдеу. • оқушының қызығушылық ынтасын дамыту; Өзектілігі: • Баланы оқи білуге үйрету. • Баланы ойлауға үйрету. • Баланың өзін өзі тұлға ретінде дамуына жағдай жасау. Күтілетін нәтиже: • Баланың ізденушілік,зерттеушілік және шығармашылық деңгейі бір • дәрежеде қалыптасады • Бала тәрбиеші әрекетінің әсерін толық сезінеді және бағыт-бағдарды • басшылыққа алып жүзеге асрады • Бала өз бетінше ізденуіне,зерттеуіне жол ашылады.алдына қойған жұмыстан белгілі бір дәрежеде нәтиже шығара алады • Бір немесе бірнеше көзден ақпарат алу,алынған ақпаратқа сыни қорытынды жасай білуі

6 слайд

• Мақсаты: Балалардың алған білімдері негізінде өздігінен білімін жетілдіру,қолдануға жағдай жасау. Шығармашылық жұмыстың тақырыбын анықтау.Оқушылардың ақпарат көздерімен жұмысты ұйымдастыра алу қабілеттерін қалыптастыру. Міндеттері: • өз бетімен жұмыстарын жүргізу арқылы білімдерін жетілдіру; ақпараттық • бағдарлау біліктілігін қалыптастыру; • сыни тұрғыдан ойлау қабілетін арттыру арқылы оқушының болашақта әр • түрлі жағдаяттарда, әр түрлі қоғамдық ортада өзін-өзін көрсете білуге • бейімдеу. • оқушының қызығушылық ынтасын дамыту; Өзектілігі: • Баланы оқи білуге үйрету. • Баланы ойлауға үйрету. • Баланың өзін өзі тұлға ретінде дамуына жағдай жасау. Күтілетін нәтиже: • Баланың ізденушілік,зерттеушілік және шығармашылық деңгейі бір • дәрежеде қалыптасады • Бала тәрбиеші әрекетінің әсерін толық сезінеді және бағыт-бағдарды • басшылыққа алып жүзеге асрады • Бала өз бетінше ізденуіне,зерттеуіне жол ашылады.алдына қойған жұмыстан белгілі бір дәрежеде нәтиже шығара алады • Бір немесе бірнеше көзден ақпарат алу,алынған ақпаратқа сыни қорытынды жасай білуі

Жобалау әдісінің басты идеясы: балалардың танымдық қызығушылығын дамыту, өз беттерінше және тәрбиешісі мен ата-анасының көмегі

#7 слайд
Жобалау әдісінің басты идеясы: балалардың танымдық қызығушылығын дамыту, өз беттерінше және тәрбиешісі мен ата-анасының көмегі арқылы өз білімдерін дұрыстап ақпараттық кеңістікте жөн таба білу және сыни ойлауды дамыту. Жобалаудың түрлері: 1.Монопәндік – білім саласындағы мәселелерді шешетін «Денсаулық» жобасы, 2.Пәнаралық – «Денсаулық» «Коммуникация» таным сияқты бірнеше білім салаларының мәселесін шешетін жоба, яғни бір тақырыпты әр түрлі саладағы ұстаным бойынша қарастырамыз.Пәндік немесе пәннен тыс мектепке дейінгі білім беру оқу жоспарының вариациялық бөлігінің мәселесін шешетін жоба. Жоба бір мәселені шешіп және оны қолданыста пайдалану үшін әр түрлі  білім салаларынан мағлұматтарды ықпалдастыра алады.Балалар біріншіден ойлауға, ал содан кейін барып істеуге, іс-әрекетінің жоспарын құрып, келісімдерді бұзбай,келісілген мәмілелерден таймауға тырысады.

7 слайд

Жобалау әдісінің басты идеясы: балалардың танымдық қызығушылығын дамыту, өз беттерінше және тәрбиешісі мен ата-анасының көмегі арқылы өз білімдерін дұрыстап ақпараттық кеңістікте жөн таба білу және сыни ойлауды дамыту. Жобалаудың түрлері: 1.Монопәндік – білім саласындағы мәселелерді шешетін «Денсаулық» жобасы, 2.Пәнаралық – «Денсаулық» «Коммуникация» таным сияқты бірнеше білім салаларының мәселесін шешетін жоба, яғни бір тақырыпты әр түрлі саладағы ұстаным бойынша қарастырамыз.Пәндік немесе пәннен тыс мектепке дейінгі білім беру оқу жоспарының вариациялық бөлігінің мәселесін шешетін жоба. Жоба бір мәселені шешіп және оны қолданыста пайдалану үшін әр түрлі  білім салаларынан мағлұматтарды ықпалдастыра алады.Балалар біріншіден ойлауға, ал содан кейін барып істеуге, іс-әрекетінің жоспарын құрып, келісімдерді бұзбай,келісілген мәмілелерден таймауға тырысады.

Жобалау-бағдарлау технологиясы- білімнің тиімділігі мен сапасын оқыту үрдісінде тиімді ұйымдастырумен бірге

#8 слайд
Жобалау-бағдарлау технологиясы- білімнің тиімділігі мен сапасын оқыту үрдісінде тиімді ұйымдастырумен бірге ақпараттық, зерттеулік, шығармашылық, тәжірибе-бағдарлық жобаларды сапалы түрде жасап, ақпараттық көздерді кеңінен қолдана білуден тұрады. Жалпы әлемдік педагогикада осы технология ешкімге жаңалық емес,барлық елде,әртүрлі салаларда жобалау технологиясын қолдану кең тараған. Жобалау технологиясының негізін салушы американдық философ- педагог Джон Дьюи. Жоба-«іс-әрекет жасау арқылы оқыту» деген ұғымды білдіреді. Жобалау-бағдарлау технологиясы ның негізінде оқыту моделі- бұл оқушы тұлғасына бағытталған, жоспарланған оқытудың түрі. Әрине бұл модель оқушы тұлғасының болашағына, өмірден алған тәжірибесі мен мәселелердің сабақтастығына бағытталған. Сондықтан болар осы технологияның «Барлығы өмірден және барлығы өмірге» деген ұраны интерактивтік, ақпараттық- коммуникативтік технологияларды қолдану арқылы жобалау әдісімен таным үрдісінде зерттеулер жүргізіп, қоршаған ортаны зертхана ретінде қолданып, қорытынды шығаруға жетелейтін технология.

8 слайд

Жобалау-бағдарлау технологиясы- білімнің тиімділігі мен сапасын оқыту үрдісінде тиімді ұйымдастырумен бірге ақпараттық, зерттеулік, шығармашылық, тәжірибе-бағдарлық жобаларды сапалы түрде жасап, ақпараттық көздерді кеңінен қолдана білуден тұрады. Жалпы әлемдік педагогикада осы технология ешкімге жаңалық емес,барлық елде,әртүрлі салаларда жобалау технологиясын қолдану кең тараған. Жобалау технологиясының негізін салушы американдық философ- педагог Джон Дьюи. Жоба-«іс-әрекет жасау арқылы оқыту» деген ұғымды білдіреді. Жобалау-бағдарлау технологиясы ның негізінде оқыту моделі- бұл оқушы тұлғасына бағытталған, жоспарланған оқытудың түрі. Әрине бұл модель оқушы тұлғасының болашағына, өмірден алған тәжірибесі мен мәселелердің сабақтастығына бағытталған. Сондықтан болар осы технологияның «Барлығы өмірден және барлығы өмірге» деген ұраны интерактивтік, ақпараттық- коммуникативтік технологияларды қолдану арқылы жобалау әдісімен таным үрдісінде зерттеулер жүргізіп, қоршаған ортаны зертхана ретінде қолданып, қорытынды шығаруға жетелейтін технология.

Жобалар әртүрлі белгілеріне қарап бөлінеді . Ең елеулісі іс- әрекеттің басымдық түрі болып табылады. Мектепке дейінгі білім бер

#9 слайд
Жобалар әртүрлі белгілеріне қарап бөлінеді . Ең елеулісі іс- әрекеттің басымдық түрі болып табылады. Мектепке дейінгі білім беруде жобалардың мына түрлері пайдаланылады: 1.Эмпирикалық : тірі және өлі табиғат әлемінде өздік   бақылаулар мен эксперименттер жүргізу. «Қар бүршіктері қайдан ұшып келеді?», «Неліктен бәйшешектер бәйшешек деп аталады?», «Қызғалдақ»- ұрып кететін гүл. Нәтижелер өсімдік сақтайтын            бүктемелер, тәжірибе картотекалары ретінде рәсімделеді. 2.Зерттеу : ізденеді, деректерді жинақтап қорытады,табиғат құбылыстары туралы әр түрлі дерекнамалардан мағлұмат жинайды, кітаптар, кинофильмдер,интернет пайдаланады. Зерттеу, іздестірулер  нәтижесі газет айдарлары, альбомдар, журналдар немесе аспаздық кітаптарда жинақталады.Қызыл кітап арқылы (сирек кездесетін және жойылып бара жатқан) өсімдік түрлері мен жануарлар құстар туралы білімдерін кеңейтіледі.

9 слайд

Жобалар әртүрлі белгілеріне қарап бөлінеді . Ең елеулісі іс- әрекеттің басымдық түрі болып табылады. Мектепке дейінгі білім беруде жобалардың мына түрлері пайдаланылады: 1.Эмпирикалық : тірі және өлі табиғат әлемінде өздік   бақылаулар мен эксперименттер жүргізу. «Қар бүршіктері қайдан ұшып келеді?», «Неліктен бәйшешектер бәйшешек деп аталады?», «Қызғалдақ»- ұрып кететін гүл. Нәтижелер өсімдік сақтайтын            бүктемелер, тәжірибе картотекалары ретінде рәсімделеді. 2.Зерттеу : ізденеді, деректерді жинақтап қорытады,табиғат құбылыстары туралы әр түрлі дерекнамалардан мағлұмат жинайды, кітаптар, кинофильмдер,интернет пайдаланады. Зерттеу, іздестірулер  нәтижесі газет айдарлары, альбомдар, журналдар немесе аспаздық кітаптарда жинақталады.Қызыл кітап арқылы (сирек кездесетін және жойылып бара жатқан) өсімдік түрлері мен жануарлар құстар туралы білімдерін кеңейтіледі.

3.Рөлдік ойындар жобасы : бұл шығармашылық ойын нышандары, ойын жобасы.Мұнда балалар ертегі кейіпкерлерінің бейнесіне еніп, бе

#10 слайд
3.Рөлдік ойындар жобасы : бұл шығармашылық ойын нышандары,  ойын жобасы.Мұнда балалар ертегі кейіпкерлерінің бейнесіне еніп, берілген тапсырмаларды өздері шешеді. Нәтижесінде: -Мазмұнды ойын, бала мерекелері ұйымдастырылады, балалар ертегілерді кейіптендіре біледі.Су асты әлеміне ойын-саяхаттары ойналады. Балалар «Театр» сюжеттік- рөлдік ойындар ойнауға үйренеді. 4.Шығармашылық жоба : әдетте қатысушыларда ортақ іс-әрекеттерінің дайындалған құрылымы болмайды.Бұл  балалардың үлгілер мен пішімдер жасау, әңгімелер құрастыру, тақпақтар, ойдан шығарылған  кейіпкерлері бар әңгімелер.Нәтижесінде  балалар музыкалық       ертегі  драмаластыру, столүстілік театры арқылы әңгімелер ойлап табу, кейіпкерлер дайындау, ата-аналар мен балаларға қойылым көрсету мен сахналастырылған,суреттелген диафильмдердің фильмотекасын жасау,  альбом дизайны көрмесі.Шығармашылық жобаларда табиғи және құнсыз материалдарды пайдаланған жөн. 5. Фантастикалық жоба : таныс әңгімелер мен ертегілер, мультфильмдерді  мазмұнына қарай отырып, және балалардың өз шығармашылығы мен қиялынан «Болашақтың қаласы», «Келімсектер жерде», «Суперробот» Бетман сияқты жобалар құру.

10 слайд

3.Рөлдік ойындар жобасы : бұл шығармашылық ойын нышандары,  ойын жобасы.Мұнда балалар ертегі кейіпкерлерінің бейнесіне еніп, берілген тапсырмаларды өздері шешеді. Нәтижесінде: -Мазмұнды ойын, бала мерекелері ұйымдастырылады, балалар ертегілерді кейіптендіре біледі.Су асты әлеміне ойын-саяхаттары ойналады. Балалар «Театр» сюжеттік- рөлдік ойындар ойнауға үйренеді. 4.Шығармашылық жоба : әдетте қатысушыларда ортақ іс-әрекеттерінің дайындалған құрылымы болмайды.Бұл  балалардың үлгілер мен пішімдер жасау, әңгімелер құрастыру, тақпақтар, ойдан шығарылған  кейіпкерлері бар әңгімелер.Нәтижесінде  балалар музыкалық       ертегі  драмаластыру, столүстілік театры арқылы әңгімелер ойлап табу, кейіпкерлер дайындау, ата-аналар мен балаларға қойылым көрсету мен сахналастырылған,суреттелген диафильмдердің фильмотекасын жасау,  альбом дизайны көрмесі.Шығармашылық жобаларда табиғи және құнсыз материалдарды пайдаланған жөн. 5. Фантастикалық жоба : таныс әңгімелер мен ертегілер, мультфильмдерді  мазмұнына қарай отырып, және балалардың өз шығармашылығы мен қиялынан «Болашақтың қаласы», «Келімсектер жерде», «Суперробот» Бетман сияқты жобалар құру.

Жоба кезінде бала (қашан? қандай?қайда?)деген сұрақтарға тәжірибе жасап,пайымдайды,іздестіреді,жауап іздейді,тілдік қарым- қа

#11 слайд
Жоба кезінде бала (қашан? қандай?қайда?)деген сұрақтарға тәжірибе жасап,пайымдайды,іздестіреді,жауап іздейді,тілдік қарым- қатынастарға түсіп,өз ойларын әр түрлі білдіреді,не үшін әрекет етіп жүргенін түсініп,өз қызығушылығы мен арманын айтады. «Біз кафе ашамыз», «Өсімдіктерге қалай әдемі болуға көмектесу керек?» деген сияқты кішігірім жобалар балалар мен ұстаздардың шығармашылық іс әрекеттерін талап етеді.Ал «Мен және басқалар», «Достар атызда өспейді»,  «Қалай өз өміріңнің әміршісі болуға болады?» деген сияқты әлеуметтік бағыттағы ұзақ мерзімге арналған жобалар балалар мен мұғалімдердің 3 айдан 6 айға дейінгі  жұмысын талап етеді. .

11 слайд

Жоба кезінде бала (қашан? қандай?қайда?)деген сұрақтарға тәжірибе жасап,пайымдайды,іздестіреді,жауап іздейді,тілдік қарым- қатынастарға түсіп,өз ойларын әр түрлі білдіреді,не үшін әрекет етіп жүргенін түсініп,өз қызығушылығы мен арманын айтады. «Біз кафе ашамыз», «Өсімдіктерге қалай әдемі болуға көмектесу керек?» деген сияқты кішігірім жобалар балалар мен ұстаздардың шығармашылық іс әрекеттерін талап етеді.Ал «Мен және басқалар», «Достар атызда өспейді»,  «Қалай өз өміріңнің әміршісі болуға болады?» деген сияқты әлеуметтік бағыттағы ұзақ мерзімге арналған жобалар балалар мен мұғалімдердің 3 айдан 6 айға дейінгі  жұмысын талап етеді. .

Мектеп жасына дейінгі оқу мен тәрбие мемлекеттік жалпыға бірдей міндетті білім беру стандарты педагогикалық үрдісінің бағдарла

#12 слайд
Мектеп жасына дейінгі оқу мен тәрбие мемлекеттік жалпыға бірдей міндетті білім беру стандарты педагогикалық үрдісінің бағдарлануын,жобалануын және құрылуын болжайды.Білім беру ұйымдарында жобалау әдісі педагогтардың  жобалау құзыреттілігін арттыру шарттарының бірі ретінде пайдаланылады.Жобалау әдісін пайдалану педагогтарға  инновациялық идеялар қосуға мүмкіншілік жасайды. Педагогтың жобалау құзыреттілігіне мыналар жатады:педагог жұмыстарының  нәтижелерін жобалай білу; педагогикалық ықпал етудің жолдарын жоспарлау; тәрбие мен оқытуда кездесетін қиыншылықтардың нәтижелерін болжау; нақты педагогикалық тапсырмаларды  бөліп көрсету, оларды шешу  шарттарын анықтау; балалардың әр түрлі іс- әрекеттерін басқару  жұмыстарын жоспарлау  және тәрбие мен оқыту жұмыстарының әдістері мен ұйымдастыру түрлерін, құралдарын таңдай білу.

12 слайд

Мектеп жасына дейінгі оқу мен тәрбие мемлекеттік жалпыға бірдей міндетті білім беру стандарты педагогикалық үрдісінің бағдарлануын,жобалануын және құрылуын болжайды.Білім беру ұйымдарында жобалау әдісі педагогтардың  жобалау құзыреттілігін арттыру шарттарының бірі ретінде пайдаланылады.Жобалау әдісін пайдалану педагогтарға  инновациялық идеялар қосуға мүмкіншілік жасайды. Педагогтың жобалау құзыреттілігіне мыналар жатады:педагог жұмыстарының  нәтижелерін жобалай білу; педагогикалық ықпал етудің жолдарын жоспарлау; тәрбие мен оқытуда кездесетін қиыншылықтардың нәтижелерін болжау; нақты педагогикалық тапсырмаларды  бөліп көрсету, оларды шешу  шарттарын анықтау; балалардың әр түрлі іс- әрекеттерін басқару  жұмыстарын жоспарлау  және тәрбие мен оқыту жұмыстарының әдістері мен ұйымдастыру түрлерін, құралдарын таңдай білу.

Жоба жұмысының қорытындысы -жазбаша немесе ауызша есеп,мультимедиялық презентация, фильм, қойылым. Интернет жүйесінде

#13 слайд
Жоба жұмысының қорытындысы -жазбаша немесе ауызша есеп,мультимедиялық презентация, фильм, қойылым. Интернет жүйесіндегі бет, дайындалған макет, модель ретінде көрсетіледі. Зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін мәселені көре білу қажет. Мәселе деп күрделі сауалдарды, міндеттерді, зерттеу кезінде кездескен қиыншылықтардың өз шешімін табуын алуға болады. Жобалар тақырыбы әртүрлі болады, ол мәселенің өзіндік түр- сипатын бейнелейді. жоба жұмыстарының нәтижелерін мультимедиялық презентация түрінде көрсетеді.

13 слайд

Жоба жұмысының қорытындысы -жазбаша немесе ауызша есеп,мультимедиялық презентация, фильм, қойылым. Интернет жүйесіндегі бет, дайындалған макет, модель ретінде көрсетіледі. Зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін мәселені көре білу қажет. Мәселе деп күрделі сауалдарды, міндеттерді, зерттеу кезінде кездескен қиыншылықтардың өз шешімін табуын алуға болады. Жобалар тақырыбы әртүрлі болады, ол мәселенің өзіндік түр- сипатын бейнелейді. жоба жұмыстарының нәтижелерін мультимедиялық презентация түрінде көрсетеді.

Сонымен, балаларға дайын өнімді қабылдайтын ғана емес, өз бетімен ізденетін, дербес іс-әрекет жасай алатын тұлға ретінде

#14 слайд
Сонымен, балаларға дайын өнімді қабылдайтын ғана емес, өз бетімен ізденетін, дербес іс-әрекет жасай алатын тұлға ретінде қарау – жобалау технологиясының негізі. Нақты тақырып төңірегінде баланың алдына әр кезеңде мақсат қоя біліп, сол мақсатқа қол жеткізудегі іс-әрекет. Конфуцийдің “Естігенімді – ұмытамын, көргенімді есте сақтаймын, өзім істегенімді меңгеремін” дегені – бұл технологияның негізгі ұстанымы

14 слайд

Сонымен, балаларға дайын өнімді қабылдайтын ғана емес, өз бетімен ізденетін, дербес іс-әрекет жасай алатын тұлға ретінде қарау – жобалау технологиясының негізі. Нақты тақырып төңірегінде баланың алдына әр кезеңде мақсат қоя біліп, сол мақсатқа қол жеткізудегі іс-әрекет. Конфуцийдің “Естігенімді – ұмытамын, көргенімді есте сақтаймын, өзім істегенімді меңгеремін” дегені – бұл технологияның негізгі ұстанымы

Бала ізденіс арқылы Өзін-өзі басқарады Зерттейд іСалыстырадыҚосымша білім аладыЖан жақты білім алады Мақсатты білім алуға ұмт

#15 слайд
Бала ізденіс арқылы Өзін-өзі басқарады Зерттейд іСалыстырадыҚосымша білім аладыЖан жақты білім алады Мақсатты білім алуға ұмтылады ТалдайдыОй түйедіБағалайды

15 слайд

Бала ізденіс арқылы Өзін-өзі басқарады Зерттейд іСалыстырадыҚосымша білім аладыЖан жақты білім алады Мақсатты білім алуға ұмтылады ТалдайдыОй түйедіБағалайды

ТүзетушіҒылыми жетекшіКеңесшіЖобалаушы Бағыттаушы Зерттеуші ҮйретушіБақылаушы Тәрбиеші Тәрбиешінің рөлі:

#16 слайд
ТүзетушіҒылыми жетекшіКеңесшіЖобалаушы Бағыттаушы Зерттеуші ҮйретушіБақылаушы Тәрбиеші Тәрбиешінің рөлі:

16 слайд

ТүзетушіҒылыми жетекшіКеңесшіЖобалаушы Бағыттаушы Зерттеуші ҮйретушіБақылаушы Тәрбиеші Тәрбиешінің рөлі:

ІІІ Қорытынды: Бала жоба тақырыбын дұрыс таңдай отырып, жоспарлай білсе, оны дұрыс орындай алса- ол болашаққ

#17 слайд
ІІІ Қорытынды: Бала жоба тақырыбын дұрыс таңдай отырып, жоспарлай білсе, оны дұрыс орындай алса- ол болашаққа дұрыс бейімделген тұлға болып қалыптасады. Әр түрлі жағдаяттарда дұрыс шешім қабылдай отырып, әр түрлі адамдармен тіл табыса отырып, әр ортада дұрыс бағыт – бағдар бере алады. Жобалау технологиясының негізінде –оқушылардың жұппен немесе топпен бірігіп дайындайтын шығармашылық жұмыстар жатыр. Бала жоба жұмыстарын дұрыс ұйымдастыру үшін жоғарыда айтылғандай, оны жоспарлай білу қажет.

17 слайд

ІІІ Қорытынды: Бала жоба тақырыбын дұрыс таңдай отырып, жоспарлай білсе, оны дұрыс орындай алса- ол болашаққа дұрыс бейімделген тұлға болып қалыптасады. Әр түрлі жағдаяттарда дұрыс шешім қабылдай отырып, әр түрлі адамдармен тіл табыса отырып, әр ортада дұрыс бағыт – бағдар бере алады. Жобалау технологиясының негізінде –оқушылардың жұппен немесе топпен бірігіп дайындайтын шығармашылық жұмыстар жатыр. Бала жоба жұмыстарын дұрыс ұйымдастыру үшін жоғарыда айтылғандай, оны жоспарлай білу қажет.

Сонымен, жобаның тиімділігі – көзбен көріп, құлақпен естіп,есте сақтай отырып,оқушыны ізденіске, іскерлік

#18 слайд
Сонымен, жобаның тиімділігі – көзбен көріп, құлақпен естіп,есте сақтай отырып,оқушыны ізденіске, іскерлік пен танымдық ынтаға, шығармашылық қабілетті жетілдіру арқылы түрлі мәселелерді шеше білуге, тапқырлыққа, жаңа ғылыми ізденіске жетелеуде.     Сөз соңында айтарым,егер тәрбиешілер балаларға дұрыс бағыт, рухани азық беріп, іздену-зерттеу жұмыстарымен, шығармашылыққа жетелесе, жақсы оқытса, оқушылар да жан-жақты, білімді дара тұлға болып қалыптасады. Тек осылай  ғана әрбір технологияның тиімділігі анықталады.                                                                                    

18 слайд

Сонымен, жобаның тиімділігі – көзбен көріп, құлақпен естіп,есте сақтай отырып,оқушыны ізденіске, іскерлік пен танымдық ынтаға, шығармашылық қабілетті жетілдіру арқылы түрлі мәселелерді шеше білуге, тапқырлыққа, жаңа ғылыми ізденіске жетелеуде.     Сөз соңында айтарым,егер тәрбиешілер балаларға дұрыс бағыт, рухани азық беріп, іздену-зерттеу жұмыстарымен, шығармашылыққа жетелесе, жақсы оқытса, оқушылар да жан-жақты, білімді дара тұлға болып қалыптасады. Тек осылай  ғана әрбір технологияның тиімділігі анықталады.                                                                                    

Пайдаланған әдебиеттер: 1. Ф.Н. Жұмабекова. «Мектепке дейінгі педагогика» [100-108 беттер].2012 жылы 2.Н.Е.Веракса. «Проектная

#19 слайд
Пайдаланған әдебиеттер: 1. Ф.Н. Жұмабекова. «Мектепке дейінгі педагогика» [100-108 беттер].2012 жылы 2.Н.Е.Веракса. «Проектная деятельность дошкольников» 2006 жыл 3. О.И Давыдова, А.А. Майер , Л.Г. Богословец  «Проекты в работе с семьей» 2000 жыл 4.Л.С.Киселёвой, Т.А.Данилиной, Т.С.Лагоды, М.Б.Зуйковой «Проектный метод в деятельности дошкольного учреждения» 2001 жыл

19 слайд

Пайдаланған әдебиеттер: 1. Ф.Н. Жұмабекова. «Мектепке дейінгі педагогика» [100-108 беттер].2012 жылы 2.Н.Е.Веракса. «Проектная деятельность дошкольников» 2006 жыл 3. О.И Давыдова, А.А. Майер , Л.Г. Богословец  «Проекты в работе с семьей» 2000 жыл 4.Л.С.Киселёвой, Т.А.Данилиной, Т.С.Лагоды, М.Б.Зуйковой «Проектный метод в деятельности дошкольного учреждения» 2001 жыл

Файл форматы:
pptx
22.02.2023
695
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі