Материалдар / Жоба "Шығармашыл іздеістегі мұғалім дегеніміз кім?"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жоба "Шығармашыл іздеістегі мұғалім дегеніміз кім?"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материалды жоба барысында қолдануға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қаңтар 2019
188
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Тақырыбы: “ Шығармашыл,ізденістегі мұғалім дегеніміз кім ? ”

1 слайд
Тақырыбы: “ Шығармашыл,ізденістегі мұғалім дегеніміз кім ? ”

Жоспар: 1. Мұғалім дегеніміз кім? 2. Мұғалім туралы ғалымдардың ой - пікірлері 3. Шығармашыл, ізденістегі мұғалім дегеніміз кі

2 слайд
Жоспар: 1. Мұғалім дегеніміз кім? 2. Мұғалім туралы ғалымдардың ой - пікірлері 3. Шығармашыл, ізденістегі мұғалім дегеніміз кім? 4. Қорытынды.

Мұғалім немесе оқытушы — болашақ ұрпақтарды қоғамдық өмірге тез әрі жеңіл қосылу үшін және сол қоғамның сол мақсаттарды орын

3 слайд
Мұғалім немесе оқытушы  — болашақ ұрпақтарды қоғамдық өмірге тез әрі жеңіл қосылу үшін және сол қоғамның сол мақсаттарды орындайтын адамдарды қамтамасыз ету қабілетін арттыру үшін тәрбиелеу мен оқыту қажеттілігі себебінен әлемдегі ең кең тараған мамандықтардың бірі.

Абай Құнанбаев Ахмет Байтұрсынов Ғабит Мүсірепов Л.В Толстой “ Адамның – адамшылдығы ұстаздан басталады” “ Мектептің -жаны мұғал

4 слайд
Абай Құнанбаев Ахмет Байтұрсынов Ғабит Мүсірепов Л.В Толстой “ Адамның – адамшылдығы ұстаздан басталады” “ Мектептің -жаны мұғалім. Мұғалім қандай болса,мектебі һәм сондай болмақшы,яғни мұғалім білімді болса,білген білімін басқаға үйрететін болса,ол мектептен балалар көп білім алмақшы”. Мұғалім өзінің білімділігімен, жүріс-тұрысымен, жайдары мінезімен, тіпті сырт пішіні, киген киімімен де оқушысына жақсы мағынада қатты әсер етеді.  Егер мұғалім өн бойына, өз ісіне, шәкіртіне деген сүйіспеншілікті жинақтаса, ол – нағыз ұстаз.Мұғалім туралы ғалымдардың ой - пікірлері

Шығармашылық -жаңалық ойлап табуға бағытталған қабілеттер деңгейі. Шығармашылық- өте күрделі психологиялық процесс.Мұ

5 слайд
Шығармашылық -жаңалық ойлап табуға бағытталған қабілеттер деңгейі.  Шығармашылық- өте күрделі психологиялық процесс.Мұғалімдерге қойылатын талаптардың бірі – шығармашылық. Мұғалім өз шығармашылығы  арқылы оқушы шығармашылығын ұйымдастырады.

Мұғалімнің шығармашылығы  Алынған көрсеткіштерге талдау жасау;  Кезіккен проблемаларды, ситуацияларды сезіну;  Нәтижеге же

6 слайд
Мұғалімнің шығармашылығы  Алынған көрсеткіштерге талдау жасау;  Кезіккен проблемаларды, ситуацияларды сезіну;  Нәтижеге жету жолында педагогикалық өзара әрекет жүйесін құру;  Өз қызметінде бағдарланған міндеттерді шешуді тұрақты түрде кері байланыс арқылы жүзеге асыру.

Ю.К.Бабанский мұғалімнің сабақ үстіндегі шығармашылығын 4 деңгейге бөледі: Мұғалімнің сыныппен өзара әректі Мұғалімнің сабақ

7 слайд
Ю.К.Бабанский мұғалімнің сабақ үстіндегі шығармашылығын 4 деңгейге бөледі: Мұғалімнің сыныппен өзара әректі Мұғалімнің сабақтағы қызметі Оқушы шығармашылығын қалыптастыру Оқушылармен өзара қарым – қатынаста толық дербестік таныту

• Жаңашылдығы және түпкіліктілігі; • Ғылыми негізділігі; • Әлеуметтік – психологиялық ерекшелігі; • Болашақтылығы қолайлығы; •

8 слайд
• Жаңашылдығы және түпкіліктілігі; • Ғылыми негізділігі; • Әлеуметтік – психологиялық ерекшелігі; • Болашақтылығы қолайлығы; • Өзара әрекет тиімділігі; • Қанағаттанушылық; • Нәтиженің тұрақтылығы; • Бейімділігі; Н.В Кухарев бойынш а педагогикалық шығармашылықты өлшеу критерилерін төмендегіше бөлген:

Педагогтің өз еңбегіне, сапалы көрсеткішіне зерттеу және талдау жасау біліктілігіне қарай шығармашылық мынандай деңгейлерге бө

9 слайд
Педагогтің өз еңбегіне, сапалы көрсеткішіне зерттеу және талдау жасау біліктілігіне қарай шығармашылық мынандай деңгейлерге бөлінеді: Ақпараттық – өндірушілік Бейімділік- болжаушылық Ұтымдылық Зерттеушілік

Шығармашыл жұмыс істейтін мұғалім Өз пәні бойынша білімі Өз пәніне қатынасы Жұмыстағы жаңашылдыққа көзқарасы Оқу жұмысын жоспарл

10 слайд
Шығармашыл жұмыс істейтін мұғалім Өз пәні бойынша білімі Өз пәніне қатынасы Жұмыстағы жаңашылдыққа көзқарасы Оқу жұмысын жоспарлауды білу Оқытудың психологиялық, педагогикалық білім негізі

Оқу еңбегі дағды-сындағы оқушыларды дамыту жұмысы Оқушылардың білім – білік дағдысын, білім сапасын бағалай білуОқушылардың пә

11 слайд
Оқу еңбегі дағды-сындағы оқушыларды дамыту жұмысы Оқушылардың білім – білік дағдысын, білім сапасын бағалай білуОқушылардың пәнге қызығушылығын дамытуОйлау қабілетін дамыту жұмысыОқыту процесінде оқушымен жеке қарым – қатынасПедагогикалық тәсіл

Қорытынды: шығармашыл, ізденімпаз мұғалім – рефлекцияға қабілетті, өзін-өзі жүзеге асыруға талпынған әдіснамалық, зерттеушілі

12 слайд
Қорытынды: шығармашыл, ізденімпаз мұғалім – рефлекцияға қабілетті, өзін-өзі жүзеге асыруға талпынған әдіснамалық, зерттеушілік, дидактикалық - әдістемелік, әлеуметтік тұлғалы,коммуникативтілік, ақпараттық және тағы басқа құдыреттіліктердің жоғары деңгейімен сипатталатын рухани- адамгершілікті, азаматтық жауапты, белсенді, сауатты, шығармашыл тұлға.