Жоба "Шығармашыл іздеістегі мұғалім дегеніміз кім?"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жоба "Шығармашыл іздеістегі мұғалім дегеніміз кім?"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материалды жоба барысында қолдануға болады
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Тақырыбы: “Шығармашыл,ізденістегі мұғалім дегеніміз кім?”

#1 слайд
Тақырыбы: “Шығармашыл,ізденістегі мұғалім дегеніміз кім?”

1 слайд

Тақырыбы: “Шығармашыл,ізденістегі мұғалім дегеніміз кім?”

Жоспар: 1. Мұғалім дегеніміз кім? 2. Мұғалім туралы ғалымдардың ой - пікірлері 3. Шығармашыл, ізденістегі мұғалім дегенімі

#2 слайд
Жоспар: 1. Мұғалім дегеніміз кім? 2. Мұғалім туралы ғалымдардың ой - пікірлері 3. Шығармашыл, ізденістегі мұғалім дегеніміз кім? 4. Қорытынды.

2 слайд

Жоспар: 1. Мұғалім дегеніміз кім? 2. Мұғалім туралы ғалымдардың ой - пікірлері 3. Шығармашыл, ізденістегі мұғалім дегеніміз кім? 4. Қорытынды.

Мұғалім немесе оқытушы — болашақ ұрпақтарды қоғамдық өмірге тез әрі жеңіл қосылу үшін және сол қоғамның сол мақсаттарды о

#3 слайд
Мұғалім немесе оқытушы — болашақ ұрпақтарды қоғамдық өмірге тез әрі жеңіл қосылу үшін және сол қоғамның сол мақсаттарды орындайтын адамдарды қамтамасыз ету қабілетін арттыру үшін тәрбиелеу мен оқыту қажеттілігі себебінен әлемдегі ең кең тараған мамандықтардың бірі.

3 слайд

Мұғалім немесе оқытушы — болашақ ұрпақтарды қоғамдық өмірге тез әрі жеңіл қосылу үшін және сол қоғамның сол мақсаттарды орындайтын адамдарды қамтамасыз ету қабілетін арттыру үшін тәрбиелеу мен оқыту қажеттілігі себебінен әлемдегі ең кең тараған мамандықтардың бірі.

Абай Құнанбаев Ахмет Байтұрсынов Ғабит Мүсірепов Л.В Толстой “Адамның – адамшылдығы ұстаздан басталады” “Мектептің -жаны мұғ

#4 слайд
Абай Құнанбаев Ахмет Байтұрсынов Ғабит Мүсірепов Л.В Толстой “Адамның – адамшылдығы ұстаздан басталады” “Мектептің -жаны мұғалім. Мұғалім қандай болса,мектебі һәм сондай болмақшы,яғни мұғалім білімді болса,білген білімін басқаға үйрететін болса,ол мектептен балалар көп білім алмақшы”. Мұғалім өзінің білімділігімен, жүріс-тұрысымен, жайдары мінезімен, тіпті сырт пішіні, киген киімімен де оқушысына жақсы мағынада қатты әсер етеді.  Егер мұғалім өн бойына, өз ісіне, шәкіртіне деген сүйіспеншілікті жинақтаса, ол – нағыз ұстаз. Мұғалім туралы ғалымдардың ой - пікірлері

4 слайд

Абай Құнанбаев Ахмет Байтұрсынов Ғабит Мүсірепов Л.В Толстой “Адамның – адамшылдығы ұстаздан басталады” “Мектептің -жаны мұғалім. Мұғалім қандай болса,мектебі һәм сондай болмақшы,яғни мұғалім білімді болса,білген білімін басқаға үйрететін болса,ол мектептен балалар көп білім алмақшы”. Мұғалім өзінің білімділігімен, жүріс-тұрысымен, жайдары мінезімен, тіпті сырт пішіні, киген киімімен де оқушысына жақсы мағынада қатты әсер етеді.  Егер мұғалім өн бойына, өз ісіне, шәкіртіне деген сүйіспеншілікті жинақтаса, ол – нағыз ұстаз. Мұғалім туралы ғалымдардың ой - пікірлері

Шығармашылық -жаңалық ойлап табуға бағытталған қабілеттер деңгейі. Шығармашылық- өте күрделі психологиялық процесс.

#5 слайд
Шығармашылық -жаңалық ойлап табуға бағытталған қабілеттер деңгейі.  Шығармашылық- өте күрделі психологиялық процесс.Мұғалімдерге қойылатын талаптардың бірі – шығармашылық. Мұғалім өз шығармашылығы  арқылы оқушы шығармашылығын ұйымдастырады.

5 слайд

Шығармашылық -жаңалық ойлап табуға бағытталған қабілеттер деңгейі.  Шығармашылық- өте күрделі психологиялық процесс.Мұғалімдерге қойылатын талаптардың бірі – шығармашылық. Мұғалім өз шығармашылығы  арқылы оқушы шығармашылығын ұйымдастырады.

Мұғалімнің шығармашылығы Алынған көрсеткіштерге талдау жасау;  Кезіккен проблемаларды, ситуацияларды сезіну; Нәтижеге же

#6 слайд
Мұғалімнің шығармашылығы Алынған көрсеткіштерге талдау жасау;  Кезіккен проблемаларды, ситуацияларды сезіну; Нәтижеге жету жолында педагогикалық өзара әрекет жүйесін құру; Өз қызметінде бағдарланған міндеттерді шешуді тұрақты түрде кері байланыс арқылы жүзеге асыру.

6 слайд

Мұғалімнің шығармашылығы Алынған көрсеткіштерге талдау жасау;  Кезіккен проблемаларды, ситуацияларды сезіну; Нәтижеге жету жолында педагогикалық өзара әрекет жүйесін құру; Өз қызметінде бағдарланған міндеттерді шешуді тұрақты түрде кері байланыс арқылы жүзеге асыру.

Ю.К.Бабанский мұғалімнің сабақ үстіндегі шығармашылығын 4 деңгейге бөледі: Мұғалімнің сыныппен өзара әректі Мұғалімнің са

#7 слайд
Ю.К.Бабанский мұғалімнің сабақ үстіндегі шығармашылығын 4 деңгейге бөледі: Мұғалімнің сыныппен өзара әректі Мұғалімнің сабақтағы қызметі Оқушы шығармашылығын қалыптастыру Оқушылармен өзара қарым – қатынаста толық дербестік таныту

7 слайд

Ю.К.Бабанский мұғалімнің сабақ үстіндегі шығармашылығын 4 деңгейге бөледі: Мұғалімнің сыныппен өзара әректі Мұғалімнің сабақтағы қызметі Оқушы шығармашылығын қалыптастыру Оқушылармен өзара қарым – қатынаста толық дербестік таныту

• Жаңашылдығы және түпкіліктілігі; • Ғылыми негізділігі; • Әлеуметтік – психологиялық ерекшелігі; • Болашақтылығы қолайлығы;

#8 слайд
• Жаңашылдығы және түпкіліктілігі; • Ғылыми негізділігі; • Әлеуметтік – психологиялық ерекшелігі; • Болашақтылығы қолайлығы; • Өзара әрекет тиімділігі; • Қанағаттанушылық; • Нәтиженің тұрақтылығы; • Бейімділігі; Н.В Кухарев бойынш а педагогикалық шығармашылықты өлшеу критерилерін төмендегіше бөлген:

8 слайд

• Жаңашылдығы және түпкіліктілігі; • Ғылыми негізділігі; • Әлеуметтік – психологиялық ерекшелігі; • Болашақтылығы қолайлығы; • Өзара әрекет тиімділігі; • Қанағаттанушылық; • Нәтиженің тұрақтылығы; • Бейімділігі; Н.В Кухарев бойынш а педагогикалық шығармашылықты өлшеу критерилерін төмендегіше бөлген:

Педагогтің өз еңбегіне, сапалы көрсеткішіне зерттеу және талдау жасау біліктілігіне қарай шығармашылық мынандай деңгейлерг

#9 слайд
Педагогтің өз еңбегіне, сапалы көрсеткішіне зерттеу және талдау жасау біліктілігіне қарай шығармашылық мынандай деңгейлерге бөлінеді: Ақпараттық – өндірушілік Бейімділік- болжаушылық Ұтымдылық Зерттеушілік

9 слайд

Педагогтің өз еңбегіне, сапалы көрсеткішіне зерттеу және талдау жасау біліктілігіне қарай шығармашылық мынандай деңгейлерге бөлінеді: Ақпараттық – өндірушілік Бейімділік- болжаушылық Ұтымдылық Зерттеушілік

Шығармашыл жұмыс істейтін мұғалім Өз пәні бойынша білімі Өз пәніне қатынасы Жұмыстағы жаңашылдыққа көзқарасы Оқу жұмысын жос

#10 слайд
Шығармашыл жұмыс істейтін мұғалім Өз пәні бойынша білімі Өз пәніне қатынасы Жұмыстағы жаңашылдыққа көзқарасы Оқу жұмысын жоспарлауды білу Оқытудың психологиялық, педагогикалық білім негізі

10 слайд

Шығармашыл жұмыс істейтін мұғалім Өз пәні бойынша білімі Өз пәніне қатынасы Жұмыстағы жаңашылдыққа көзқарасы Оқу жұмысын жоспарлауды білу Оқытудың психологиялық, педагогикалық білім негізі

Оқу еңбегі дағды-сындағы оқушыларды дамыту жұмысы Оқушылардың білім – білік дағдысын, білім сапасын бағалай білу Оқушылард

#11 слайд
Оқу еңбегі дағды-сындағы оқушыларды дамыту жұмысы Оқушылардың білім – білік дағдысын, білім сапасын бағалай білу Оқушылардың пәнге қызығушылығын дамыту Ойлау қабілетін дамыту жұмысы Оқыту процесінде оқушымен жеке қарым – қатынас Педагогикалық тәсіл

11 слайд

Оқу еңбегі дағды-сындағы оқушыларды дамыту жұмысы Оқушылардың білім – білік дағдысын, білім сапасын бағалай білу Оқушылардың пәнге қызығушылығын дамыту Ойлау қабілетін дамыту жұмысы Оқыту процесінде оқушымен жеке қарым – қатынас Педагогикалық тәсіл

Қорытынды: шығармашыл, ізденімпаз мұғалім – рефлекцияға қабілетті, өзін-өзі жүзеге асыруға талпынған әдіснамалық, зерттеуш

#12 слайд
Қорытынды: шығармашыл, ізденімпаз мұғалім – рефлекцияға қабілетті, өзін-өзі жүзеге асыруға талпынған әдіснамалық, зерттеушілік, дидактикалық - әдістемелік, әлеуметтік тұлғалы,коммуникативтілік, ақпараттық және тағы басқа құдыреттіліктердің жоғары деңгейімен сипатталатын рухани- адамгершілікті, азаматтық жауапты, белсенді, сауатты, шығармашыл тұлға.

12 слайд

Қорытынды: шығармашыл, ізденімпаз мұғалім – рефлекцияға қабілетті, өзін-өзі жүзеге асыруға талпынған әдіснамалық, зерттеушілік, дидактикалық - әдістемелік, әлеуметтік тұлғалы,коммуникативтілік, ақпараттық және тағы басқа құдыреттіліктердің жоғары деңгейімен сипатталатын рухани- адамгершілікті, азаматтық жауапты, белсенді, сауатты, шығармашыл тұлға.

Файл форматы:
pptx
18.01.2019
429
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі