Жоба "Шығармашыл іздеістегі мұғалім дегеніміз кім?"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тақырыбы:
“ Шығармашыл,ізденістегі
мұғалім дегеніміз кім ? ”
1 слайд
Тақырыбы: “ Шығармашыл,ізденістегі мұғалім дегеніміз кім ? ”
2 слайд
Жоспар:
1. Мұғалім дегеніміз кім?
2. Мұғалім туралы ғалымдардың ой -
пікірлері
3. Шығармашыл, ізденістегі мұғалім
дегеніміз кім?
4. Қорытынды.
2 слайд
Жоспар: 1. Мұғалім дегеніміз кім? 2. Мұғалім туралы ғалымдардың ой - пікірлері 3. Шығармашыл, ізденістегі мұғалім дегеніміз кім? 4. Қорытынды.
3 слайд
Мұғалім немесе оқытушы — болашақ
ұрпақтарды қоғамдық өмірге тез әрі жеңіл
қосылу үшін және сол қоғамның сол
мақсаттарды орындайтын адамдарды
қамтамасыз ету қабілетін арттыру үшін
тәрбиелеу мен оқыту қажеттілігі себебінен
әлемдегі ең кең тараған мамандықтардың
бірі.
3 слайд
Мұғалім немесе оқытушы — болашақ ұрпақтарды қоғамдық өмірге тез әрі жеңіл қосылу үшін және сол қоғамның сол мақсаттарды орындайтын адамдарды қамтамасыз ету қабілетін арттыру үшін тәрбиелеу мен оқыту қажеттілігі себебінен әлемдегі ең кең тараған мамандықтардың бірі.
4 слайд
Абай Құнанбаев
Ахмет Байтұрсынов
Ғабит Мүсірепов
Л.В Толстой “ Адамның – адамшылдығы ұстаздан басталады”
“ Мектептің -жаны мұғалім. Мұғалім қандай
болса,мектебі һәм сондай болмақшы,яғни мұғалім
білімді болса,білген білімін басқаға үйрететін
болса,ол мектептен балалар көп білім алмақшы”.
Мұғалім өзінің білімділігімен, жүріс-тұрысымен,
жайдары мінезімен, тіпті сырт пішіні, киген киімімен
де оқушысына жақсы мағынада қатты әсер етеді.
Егер мұғалім өн бойына, өз ісіне, шәкіртіне деген
сүйіспеншілікті жинақтаса, ол – нағыз ұстаз.Мұғалім туралы ғалымдардың ой -
пікірлері
4 слайд
Абай Құнанбаев Ахмет Байтұрсынов Ғабит Мүсірепов Л.В Толстой “ Адамның – адамшылдығы ұстаздан басталады” “ Мектептің -жаны мұғалім. Мұғалім қандай болса,мектебі һәм сондай болмақшы,яғни мұғалім білімді болса,білген білімін басқаға үйрететін болса,ол мектептен балалар көп білім алмақшы”. Мұғалім өзінің білімділігімен, жүріс-тұрысымен, жайдары мінезімен, тіпті сырт пішіні, киген киімімен де оқушысына жақсы мағынада қатты әсер етеді. Егер мұғалім өн бойына, өз ісіне, шәкіртіне деген сүйіспеншілікті жинақтаса, ол – нағыз ұстаз.Мұғалім туралы ғалымдардың ой - пікірлері
5 слайд
Шығармашылық -жаңалық ойлап табуға
бағытталған қабілеттер деңгейі.
Шығармашылық- өте күрделі психологиялық
процесс.Мұғалімдерге қойылатын
талаптардың бірі – шығармашылық.
Мұғалім өз шығармашылығы арқылы оқушы
шығармашылығын ұйымдастырады.
5 слайд
Шығармашылық -жаңалық ойлап табуға бағытталған қабілеттер деңгейі. Шығармашылық- өте күрделі психологиялық процесс.Мұғалімдерге қойылатын талаптардың бірі – шығармашылық. Мұғалім өз шығармашылығы арқылы оқушы шығармашылығын ұйымдастырады.
6 слайд
Мұғалімнің шығармашылығы
Алынған көрсеткіштерге талдау жасау;
Кезіккен проблемаларды, ситуацияларды
сезіну;
Нәтижеге жету жолында педагогикалық өзара
әрекет жүйесін құру;
Өз қызметінде бағдарланған міндеттерді
шешуді тұрақты
түрде кері байланыс арқылы жүзеге асыру.
6 слайд
Мұғалімнің шығармашылығы Алынған көрсеткіштерге талдау жасау; Кезіккен проблемаларды, ситуацияларды сезіну; Нәтижеге жету жолында педагогикалық өзара әрекет жүйесін құру; Өз қызметінде бағдарланған міндеттерді шешуді тұрақты түрде кері байланыс арқылы жүзеге асыру.
7 слайд
Ю.К.Бабанский мұғалімнің сабақ
үстіндегі шығармашылығын 4 деңгейге
бөледі:
Мұғалімнің сыныппен өзара әректі
Мұғалімнің сабақтағы қызметі
Оқушы шығармашылығын қалыптастыру
Оқушылармен өзара қарым – қатынаста толық дербестік
таныту
7 слайд
Ю.К.Бабанский мұғалімнің сабақ үстіндегі шығармашылығын 4 деңгейге бөледі: Мұғалімнің сыныппен өзара әректі Мұғалімнің сабақтағы қызметі Оқушы шығармашылығын қалыптастыру Оқушылармен өзара қарым – қатынаста толық дербестік таныту
8 слайд
• Жаңашылдығы және түпкіліктілігі;
• Ғылыми негізділігі;
• Әлеуметтік – психологиялық ерекшелігі;
• Болашақтылығы қолайлығы;
• Өзара әрекет тиімділігі;
• Қанағаттанушылық;
• Нәтиженің тұрақтылығы;
• Бейімділігі; Н.В Кухарев бойынш
а педагогикалық шығармашылықты өлшеу
критерилерін төмендегіше бөлген:
8 слайд
• Жаңашылдығы және түпкіліктілігі; • Ғылыми негізділігі; • Әлеуметтік – психологиялық ерекшелігі; • Болашақтылығы қолайлығы; • Өзара әрекет тиімділігі; • Қанағаттанушылық; • Нәтиженің тұрақтылығы; • Бейімділігі; Н.В Кухарев бойынш а педагогикалық шығармашылықты өлшеу критерилерін төмендегіше бөлген:
9 слайд
Педагогтің өз еңбегіне, сапалы көрсеткішіне зерттеу және
талдау жасау біліктілігіне қарай шығармашылық мынандай
деңгейлерге бөлінеді:
Ақпараттық – өндірушілік
Бейімділік- болжаушылық
Ұтымдылық
Зерттеушілік
9 слайд
Педагогтің өз еңбегіне, сапалы көрсеткішіне зерттеу және талдау жасау біліктілігіне қарай шығармашылық мынандай деңгейлерге бөлінеді: Ақпараттық – өндірушілік Бейімділік- болжаушылық Ұтымдылық Зерттеушілік
10 слайд
Шығармашыл жұмыс істейтін мұғалім
Өз пәні бойынша білімі
Өз пәніне қатынасы
Жұмыстағы жаңашылдыққа көзқарасы
Оқу жұмысын жоспарлауды білу
Оқытудың психологиялық, педагогикалық
білім негізі
10 слайд
Шығармашыл жұмыс істейтін мұғалім Өз пәні бойынша білімі Өз пәніне қатынасы Жұмыстағы жаңашылдыққа көзқарасы Оқу жұмысын жоспарлауды білу Оқытудың психологиялық, педагогикалық білім негізі
11 слайд
Оқу еңбегі дағды-сындағы оқушыларды
дамыту жұмысы
Оқушылардың білім – білік дағдысын,
білім сапасын бағалай білуОқушылардың пәнге қызығушылығын
дамытуОйлау қабілетін дамыту жұмысыОқыту процесінде оқушымен жеке қарым
– қатынасПедагогикалық тәсіл
11 слайд
Оқу еңбегі дағды-сындағы оқушыларды дамыту жұмысы Оқушылардың білім – білік дағдысын, білім сапасын бағалай білуОқушылардың пәнге қызығушылығын дамытуОйлау қабілетін дамыту жұмысыОқыту процесінде оқушымен жеке қарым – қатынасПедагогикалық тәсіл
12 слайд
Қорытынды: шығармашыл, ізденімпаз мұғалім –
рефлекцияға қабілетті, өзін-өзі жүзеге асыруға
талпынған әдіснамалық, зерттеушілік,
дидактикалық - әдістемелік, әлеуметтік
тұлғалы,коммуникативтілік, ақпараттық және
тағы басқа құдыреттіліктердің жоғары
деңгейімен сипатталатын рухани- адамгершілікті,
азаматтық жауапты, белсенді, сауатты,
шығармашыл тұлға.
12 слайд
Қорытынды: шығармашыл, ізденімпаз мұғалім – рефлекцияға қабілетті, өзін-өзі жүзеге асыруға талпынған әдіснамалық, зерттеушілік, дидактикалық - әдістемелік, әлеуметтік тұлғалы,коммуникативтілік, ақпараттық және тағы басқа құдыреттіліктердің жоғары деңгейімен сипатталатын рухани- адамгершілікті, азаматтық жауапты, белсенді, сауатты, шығармашыл тұлға.