Материалдар / Жоба "Шығармашыл іздеістегі мұғалім дегеніміз кім?"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жоба "Шығармашыл іздеістегі мұғалім дегеніміз кім?"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материалды жоба барысында қолдануға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қаңтар 2019
302
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: “Шығармашыл,ізденістегі мұғалім дегеніміз кім?”

1 слайд
Тақырыбы: “Шығармашыл,ізденістегі мұғалім дегеніміз кім?”

1 слайд

Тақырыбы: “Шығармашыл,ізденістегі мұғалім дегеніміз кім?”

Жоспар: 1. Мұғалім дегеніміз кім? 2. Мұғалім туралы ғалымдардың ой - пікірлері 3. Шығармашыл, ізденістегі мұғалім дегенімі

2 слайд
Жоспар: 1. Мұғалім дегеніміз кім? 2. Мұғалім туралы ғалымдардың ой - пікірлері 3. Шығармашыл, ізденістегі мұғалім дегеніміз кім? 4. Қорытынды.

2 слайд

Жоспар: 1. Мұғалім дегеніміз кім? 2. Мұғалім туралы ғалымдардың ой - пікірлері 3. Шығармашыл, ізденістегі мұғалім дегеніміз кім? 4. Қорытынды.

Мұғалім немесе оқытушы — болашақ ұрпақтарды қоғамдық өмірге тез әрі жеңіл қосылу үшін және сол қоғамның сол мақсаттарды о

3 слайд
Мұғалім немесе оқытушы — болашақ ұрпақтарды қоғамдық өмірге тез әрі жеңіл қосылу үшін және сол қоғамның сол мақсаттарды орындайтын адамдарды қамтамасыз ету қабілетін арттыру үшін тәрбиелеу мен оқыту қажеттілігі себебінен әлемдегі ең кең тараған мамандықтардың бірі.

3 слайд

Мұғалім немесе оқытушы — болашақ ұрпақтарды қоғамдық өмірге тез әрі жеңіл қосылу үшін және сол қоғамның сол мақсаттарды орындайтын адамдарды қамтамасыз ету қабілетін арттыру үшін тәрбиелеу мен оқыту қажеттілігі себебінен әлемдегі ең кең тараған мамандықтардың бірі.

Абай Құнанбаев Ахмет Байтұрсынов Ғабит Мүсірепов Л.В Толстой “Адамның – адамшылдығы ұстаздан басталады” “Мектептің -жаны мұғ

4 слайд
Абай Құнанбаев Ахмет Байтұрсынов Ғабит Мүсірепов Л.В Толстой “Адамның – адамшылдығы ұстаздан басталады” “Мектептің -жаны мұғалім. Мұғалім қандай болса,мектебі һәм сондай болмақшы,яғни мұғалім білімді болса,білген білімін басқаға үйрететін болса,ол мектептен балалар көп білім алмақшы”. Мұғалім өзінің білімділігімен, жүріс-тұрысымен, жайдары мінезімен, тіпті сырт пішіні, киген киімімен де оқушысына жақсы мағынада қатты әсер етеді.  Егер мұғалім өн бойына, өз ісіне, шәкіртіне деген сүйіспеншілікті жинақтаса, ол – нағыз ұстаз. Мұғалім туралы ғалымдардың ой - пікірлері

4 слайд

Абай Құнанбаев Ахмет Байтұрсынов Ғабит Мүсірепов Л.В Толстой “Адамның – адамшылдығы ұстаздан басталады” “Мектептің -жаны мұғалім. Мұғалім қандай болса,мектебі һәм сондай болмақшы,яғни мұғалім білімді болса,білген білімін басқаға үйрететін болса,ол мектептен балалар көп білім алмақшы”. Мұғалім өзінің білімділігімен, жүріс-тұрысымен, жайдары мінезімен, тіпті сырт пішіні, киген киімімен де оқушысына жақсы мағынада қатты әсер етеді.  Егер мұғалім өн бойына, өз ісіне, шәкіртіне деген сүйіспеншілікті жинақтаса, ол – нағыз ұстаз. Мұғалім туралы ғалымдардың ой - пікірлері

Шығармашылық -жаңалық ойлап табуға бағытталған қабілеттер деңгейі. Шығармашылық- өте күрделі психологиялық процесс.

5 слайд
Шығармашылық -жаңалық ойлап табуға бағытталған қабілеттер деңгейі.  Шығармашылық- өте күрделі психологиялық процесс.Мұғалімдерге қойылатын талаптардың бірі – шығармашылық. Мұғалім өз шығармашылығы  арқылы оқушы шығармашылығын ұйымдастырады.

5 слайд

Шығармашылық -жаңалық ойлап табуға бағытталған қабілеттер деңгейі.  Шығармашылық- өте күрделі психологиялық процесс.Мұғалімдерге қойылатын талаптардың бірі – шығармашылық. Мұғалім өз шығармашылығы  арқылы оқушы шығармашылығын ұйымдастырады.

Мұғалімнің шығармашылығы Алынған көрсеткіштерге талдау жасау;  Кезіккен проблемаларды, ситуацияларды сезіну; Нәтижеге же

6 слайд
Мұғалімнің шығармашылығы Алынған көрсеткіштерге талдау жасау;  Кезіккен проблемаларды, ситуацияларды сезіну; Нәтижеге жету жолында педагогикалық өзара әрекет жүйесін құру; Өз қызметінде бағдарланған міндеттерді шешуді тұрақты түрде кері байланыс арқылы жүзеге асыру.

6 слайд

Мұғалімнің шығармашылығы Алынған көрсеткіштерге талдау жасау;  Кезіккен проблемаларды, ситуацияларды сезіну; Нәтижеге жету жолында педагогикалық өзара әрекет жүйесін құру; Өз қызметінде бағдарланған міндеттерді шешуді тұрақты түрде кері байланыс арқылы жүзеге асыру.

Ю.К.Бабанский мұғалімнің сабақ үстіндегі шығармашылығын 4 деңгейге бөледі: Мұғалімнің сыныппен өзара әректі Мұғалімнің са

7 слайд
Ю.К.Бабанский мұғалімнің сабақ үстіндегі шығармашылығын 4 деңгейге бөледі: Мұғалімнің сыныппен өзара әректі Мұғалімнің сабақтағы қызметі Оқушы шығармашылығын қалыптастыру Оқушылармен өзара қарым – қатынаста толық дербестік таныту

7 слайд

Ю.К.Бабанский мұғалімнің сабақ үстіндегі шығармашылығын 4 деңгейге бөледі: Мұғалімнің сыныппен өзара әректі Мұғалімнің сабақтағы қызметі Оқушы шығармашылығын қалыптастыру Оқушылармен өзара қарым – қатынаста толық дербестік таныту

• Жаңашылдығы және түпкіліктілігі; • Ғылыми негізділігі; • Әлеуметтік – психологиялық ерекшелігі; • Болашақтылығы қолайлығы;

8 слайд
• Жаңашылдығы және түпкіліктілігі; • Ғылыми негізділігі; • Әлеуметтік – психологиялық ерекшелігі; • Болашақтылығы қолайлығы; • Өзара әрекет тиімділігі; • Қанағаттанушылық; • Нәтиженің тұрақтылығы; • Бейімділігі; Н.В Кухарев бойынш а педагогикалық шығармашылықты өлшеу критерилерін төмендегіше бөлген:

8 слайд

• Жаңашылдығы және түпкіліктілігі; • Ғылыми негізділігі; • Әлеуметтік – психологиялық ерекшелігі; • Болашақтылығы қолайлығы; • Өзара әрекет тиімділігі; • Қанағаттанушылық; • Нәтиженің тұрақтылығы; • Бейімділігі; Н.В Кухарев бойынш а педагогикалық шығармашылықты өлшеу критерилерін төмендегіше бөлген:

Педагогтің өз еңбегіне, сапалы көрсеткішіне зерттеу және талдау жасау біліктілігіне қарай шығармашылық мынандай деңгейлерг

9 слайд
Педагогтің өз еңбегіне, сапалы көрсеткішіне зерттеу және талдау жасау біліктілігіне қарай шығармашылық мынандай деңгейлерге бөлінеді: Ақпараттық – өндірушілік Бейімділік- болжаушылық Ұтымдылық Зерттеушілік

9 слайд

Педагогтің өз еңбегіне, сапалы көрсеткішіне зерттеу және талдау жасау біліктілігіне қарай шығармашылық мынандай деңгейлерге бөлінеді: Ақпараттық – өндірушілік Бейімділік- болжаушылық Ұтымдылық Зерттеушілік

Шығармашыл жұмыс істейтін мұғалім Өз пәні бойынша білімі Өз пәніне қатынасы Жұмыстағы жаңашылдыққа көзқарасы Оқу жұмысын жос

10 слайд
Шығармашыл жұмыс істейтін мұғалім Өз пәні бойынша білімі Өз пәніне қатынасы Жұмыстағы жаңашылдыққа көзқарасы Оқу жұмысын жоспарлауды білу Оқытудың психологиялық, педагогикалық білім негізі

10 слайд

Шығармашыл жұмыс істейтін мұғалім Өз пәні бойынша білімі Өз пәніне қатынасы Жұмыстағы жаңашылдыққа көзқарасы Оқу жұмысын жоспарлауды білу Оқытудың психологиялық, педагогикалық білім негізі

Оқу еңбегі дағды-сындағы оқушыларды дамыту жұмысы Оқушылардың білім – білік дағдысын, білім сапасын бағалай білу Оқушылард

11 слайд
Оқу еңбегі дағды-сындағы оқушыларды дамыту жұмысы Оқушылардың білім – білік дағдысын, білім сапасын бағалай білу Оқушылардың пәнге қызығушылығын дамыту Ойлау қабілетін дамыту жұмысы Оқыту процесінде оқушымен жеке қарым – қатынас Педагогикалық тәсіл

11 слайд

Оқу еңбегі дағды-сындағы оқушыларды дамыту жұмысы Оқушылардың білім – білік дағдысын, білім сапасын бағалай білу Оқушылардың пәнге қызығушылығын дамыту Ойлау қабілетін дамыту жұмысы Оқыту процесінде оқушымен жеке қарым – қатынас Педагогикалық тәсіл

Қорытынды: шығармашыл, ізденімпаз мұғалім – рефлекцияға қабілетті, өзін-өзі жүзеге асыруға талпынған әдіснамалық, зерттеуш

12 слайд
Қорытынды: шығармашыл, ізденімпаз мұғалім – рефлекцияға қабілетті, өзін-өзі жүзеге асыруға талпынған әдіснамалық, зерттеушілік, дидактикалық - әдістемелік, әлеуметтік тұлғалы,коммуникативтілік, ақпараттық және тағы басқа құдыреттіліктердің жоғары деңгейімен сипатталатын рухани- адамгершілікті, азаматтық жауапты, белсенді, сауатты, шығармашыл тұлға.

12 слайд

Қорытынды: шығармашыл, ізденімпаз мұғалім – рефлекцияға қабілетті, өзін-өзі жүзеге асыруға талпынған әдіснамалық, зерттеушілік, дидактикалық - әдістемелік, әлеуметтік тұлғалы,коммуникативтілік, ақпараттық және тағы басқа құдыреттіліктердің жоғары деңгейімен сипатталатын рухани- адамгершілікті, азаматтық жауапты, белсенді, сауатты, шығармашыл тұлға.