Материалдар / жобалау

жобалау

Материал туралы қысқаша түсінік
жобалау
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
ЖИ арқылы жасау
Материалдың қысқаша түсінігі
Оқушылардың жобалау іс әрекетінің қалыптасуына жағдай жасау  ХАЛЫҚТЫ ХАЛЫҚПЕН, АДАМДЫ АДАММЕН ХАЛЫҚТЫ ХАЛЫҚПЕН, АДАМДЫ А

1 слайд
Оқушылардың жобалау іс әрекетінің қалыптасуына жағдай жасау  ХАЛЫҚТЫ ХАЛЫҚПЕН, АДАМДЫ АДАММЕН ХАЛЫҚТЫ ХАЛЫҚПЕН, АДАМДЫ АДАММЕН ТЕҢЕСТІРЕТІН – БІЛІМТЕҢЕСТІРЕТІН – БІЛІМ М.ӘуезовМ.Әуезов

1 слайд

Оқушылардың жобалау іс әрекетінің қалыптасуына жағдай жасау  ХАЛЫҚТЫ ХАЛЫҚПЕН, АДАМДЫ АДАММЕН ХАЛЫҚТЫ ХАЛЫҚПЕН, АДАМДЫ АДАММЕН ТЕҢЕСТІРЕТІН – БІЛІМТЕҢЕСТІРЕТІН – БІЛІМ М.ӘуезовМ.Әуезов

Қазақстан Республикасы білім беру жүйесі қазіргі кезде өзгермелі және өскелең талаптар мен қажеттілікті қанағаттандыра отыры

2 слайд
Қазақстан Республикасы білім беру жүйесі қазіргі кезде өзгермелі және өскелең талаптар мен қажеттілікті қанағаттандыра отырып,отандық білім сапасын әлемдік білім кеңестігіне кіріктіруге оқу процесінде жұмыстар жүргізіліп, нәтижеге бағытталған іс-әрекет іске асуда. Бүгінгі күн талабы нәтижеге бағытталған білім бір мақсатқа жұмылған педагогикалық ұжымның еңбегінің жемісі.

2 слайд

Қазақстан Республикасы білім беру жүйесі қазіргі кезде өзгермелі және өскелең талаптар мен қажеттілікті қанағаттандыра отырып,отандық білім сапасын әлемдік білім кеңестігіне кіріктіруге оқу процесінде жұмыстар жүргізіліп, нәтижеге бағытталған іс-әрекет іске асуда. Бүгінгі күн талабы нәтижеге бағытталған білім бір мақсатқа жұмылған педагогикалық ұжымның еңбегінің жемісі.

Жобаның мақсаты: - Оқушылардың жобалау іс- әрекетінде зерттеушілік жұмыстарының жандануына ықпал ету және құзыре

3 слайд
Жобаның мақсаты: - Оқушылардың жобалау іс- әрекетінде зерттеушілік жұмыстарының жандануына ықпал ету және құзыреттілігін дамуына жағдай жасау. Жобаның міндеті: - Жобалау әдісінің теоретикалық негізін оқыту - Өздігінен ақпарат жинауына көмектесу - Танымдық ізденістерін тиімді ұйымдастыру арқылы шығармашылық тұлға қалыптасуы үшін жағдай туғызу. - Ақпараттық құзыреттілігін дамуына ықпал ету.

3 слайд

Жобаның мақсаты: - Оқушылардың жобалау іс- әрекетінде зерттеушілік жұмыстарының жандануына ықпал ету және құзыреттілігін дамуына жағдай жасау. Жобаның міндеті: - Жобалау әдісінің теоретикалық негізін оқыту - Өздігінен ақпарат жинауына көмектесу - Танымдық ізденістерін тиімді ұйымдастыру арқылы шығармашылық тұлға қалыптасуы үшін жағдай туғызу. - Ақпараттық құзыреттілігін дамуына ықпал ету.

Жоба обьектісі: Ақпараттық құзыреттілікті меңгеруге жағдай туғызу. Жоба пәні: Математика пәнінде жобалау іс- әрекеті

4 слайд
Жоба обьектісі: Ақпараттық құзыреттілікті меңгеруге жағдай туғызу. Жоба пәні: Математика пәнінде жобалау іс- әрекетін ұйымдастыру. Болжам: Егер математика сабақтарында жобалау іс- әрекеттерін ұйымдастырса, онда ақпаратты құзыретті тұлғаның қалыптасуына жағдайлар жасалады. Күтілетін нәтиже: - Жобалау әдісінің негіздерін меңгеру - Ақпараттық құзыреттілік тұлға - Сөйлеу мәдениеті дамыған. - Өзін- өзі бағалай білетін тұлға

4 слайд

Жоба обьектісі: Ақпараттық құзыреттілікті меңгеруге жағдай туғызу. Жоба пәні: Математика пәнінде жобалау іс- әрекетін ұйымдастыру. Болжам: Егер математика сабақтарында жобалау іс- әрекеттерін ұйымдастырса, онда ақпаратты құзыретті тұлғаның қалыптасуына жағдайлар жасалады. Күтілетін нәтиже: - Жобалау әдісінің негіздерін меңгеру - Ақпараттық құзыреттілік тұлға - Сөйлеу мәдениеті дамыған. - Өзін- өзі бағалай білетін тұлға

Зерттеу жобасының бірнеше түрі бар: - Зерттеу жобасы; - Шығармашылық жоба; - Қиялға негізделген ойын жобасы; - Ақппаратық жоба;

5 слайд
Зерттеу жобасының бірнеше түрі бар: - Зерттеу жобасы; - Шығармашылық жоба; - Қиялға негізделген ойын жобасы; - Ақппаратық жоба; - Пратикаға бағытталған жоба. Зерттеу жобасындағы ең маңызды мәселе проблеманы көре білу. Бұл жобаның нақты құрылымы бар. Ол тақырыптың көкейтестілігі, зерттеу пәні және объектісі, мақсаты болжамы және соған байланысты зерттеу міндеттері, тәсілдері, нәтижені талдау, қорытынды және ұсыныстар. Зерттеу жобаларының ең көп тараған түрі.

5 слайд

Зерттеу жобасының бірнеше түрі бар: - Зерттеу жобасы; - Шығармашылық жоба; - Қиялға негізделген ойын жобасы; - Ақппаратық жоба; - Пратикаға бағытталған жоба. Зерттеу жобасындағы ең маңызды мәселе проблеманы көре білу. Бұл жобаның нақты құрылымы бар. Ол тақырыптың көкейтестілігі, зерттеу пәні және объектісі, мақсаты болжамы және соған байланысты зерттеу міндеттері, тәсілдері, нәтижені талдау, қорытынды және ұсыныстар. Зерттеу жобаларының ең көп тараған түрі.

Шығармашылық жобаның нақты құрылымы жоқ , өйткені ол соңғы нәтиженің түрі мен жанрының талабына негізделе отырып дамиды . Ол

6 слайд
Шығармашылық жобаның нақты құрылымы жоқ , өйткені ол соңғы нәтиженің түрі мен жанрының талабына негізделе отырып дамиды . Ол қабырға газеті түрінде , мерекелік сценарий түрінде , бейнефильм түрінде бола береді . Қиялға негізделген ойын жобасы көп дайындықты талап етеді . Қорытынды қабылдау ойын әрекеті арқылы жүзеге асады. Қатысушылар өздеріне нақты рөлдерді таңдайды . Бұндай жобаның нәтижесі іс-әрекеттің соңында айқындалады . Ақпараттық жоба – кез келген объект не құбылыс туралы ақпарат жинауға негізделеді . Жобаға қатысушы жиналған ақпаратты талдап , қорытындылай білу керек.

6 слайд

Шығармашылық жобаның нақты құрылымы жоқ , өйткені ол соңғы нәтиженің түрі мен жанрының талабына негізделе отырып дамиды . Ол қабырға газеті түрінде , мерекелік сценарий түрінде , бейнефильм түрінде бола береді . Қиялға негізделген ойын жобасы көп дайындықты талап етеді . Қорытынды қабылдау ойын әрекеті арқылы жүзеге асады. Қатысушылар өздеріне нақты рөлдерді таңдайды . Бұндай жобаның нәтижесі іс-әрекеттің соңында айқындалады . Ақпараттық жоба – кез келген объект не құбылыс туралы ақпарат жинауға негізделеді . Жобаға қатысушы жиналған ақпаратты талдап , қорытындылай білу керек.

Практикаға бағытталған жоба қатысушылардың соңғы нәтижесінің нақтылығымен ерекшеленеді . Нәтиже жобаға қатысушылардың әлеуметт

7 слайд
Практикаға бағытталған жоба қатысушылардың соңғы нәтижесінің нақтылығымен ерекшеленеді . Нәтиже жобаға қатысушылардың әлеуметтік қызығушылығына бағытталуы тиіс . Бұл жобаның құрылымы нақты болады . Ол сценарий түрінде жасалады да жобаға қатысушылар нәтижеге жету үшін өз міндетін нақта орындайды да және жобаны кезендерге бөліп қорғау қажет. Жобаның есебі төмендегідей бөлімдерден тұрады: - кіріспе бөлімі; - жүргізілген жұмыстарының есебі; - болжау және қорытынды; - іс әрекет бағдарламасы; - пайдаланған әдебиеттер

7 слайд

Практикаға бағытталған жоба қатысушылардың соңғы нәтижесінің нақтылығымен ерекшеленеді . Нәтиже жобаға қатысушылардың әлеуметтік қызығушылығына бағытталуы тиіс . Бұл жобаның құрылымы нақты болады . Ол сценарий түрінде жасалады да жобаға қатысушылар нәтижеге жету үшін өз міндетін нақта орындайды да және жобаны кезендерге бөліп қорғау қажет. Жобаның есебі төмендегідей бөлімдерден тұрады: - кіріспе бөлімі; - жүргізілген жұмыстарының есебі; - болжау және қорытынды; - іс әрекет бағдарламасы; - пайдаланған әдебиеттер

Кіріспе бөлімінде – зерттеу жұмысының нақты мақсаты айқындалып, зерттеудің қандай мәселені шешуге бағытталғаны және зерттеу жү

8 слайд
Кіріспе бөлімінде – зерттеу жұмысының нақты мақсаты айқындалып, зерттеудің қандай мәселені шешуге бағытталғаны және зерттеу жүргізілген орны, мерзімі, зерттеуге қатысушылардың құрамы көрсетіледі . Жүргізілген жұмыстардың есебі – зерттеу объектісің сипаттамасы, жұмыс әдісі, нәтижесі. Зерттеудің нәтижесі жүйелі тақырыптың мақсатына сай: таблица, сызба, диагностика және тезис түрінде болу мүмкін Болжау және қорытынды - бұл әлі айқындалмаған логикалық дәлелденбеген және тәжірибеден өтпеген білім. Егер болжам теорияға айналмаса, жалғанға айналады.Болжандағы басты талап материалдармен келісілуі тиіс. Іс- әрекет бағдарламасы – оқушылардың өздері жүргізген іс- шараларын сипаттау, алдағы уақытта жүргізілетін іс- шараларды жоспарлау Пайдаланған әдебиеттер тізімі- қолданылған барлық әдебиеттер тізіледі.

8 слайд

Кіріспе бөлімінде – зерттеу жұмысының нақты мақсаты айқындалып, зерттеудің қандай мәселені шешуге бағытталғаны және зерттеу жүргізілген орны, мерзімі, зерттеуге қатысушылардың құрамы көрсетіледі . Жүргізілген жұмыстардың есебі – зерттеу объектісің сипаттамасы, жұмыс әдісі, нәтижесі. Зерттеудің нәтижесі жүйелі тақырыптың мақсатына сай: таблица, сызба, диагностика және тезис түрінде болу мүмкін Болжау және қорытынды - бұл әлі айқындалмаған логикалық дәлелденбеген және тәжірибеден өтпеген білім. Егер болжам теорияға айналмаса, жалғанға айналады.Болжандағы басты талап материалдармен келісілуі тиіс. Іс- әрекет бағдарламасы – оқушылардың өздері жүргізген іс- шараларын сипаттау, алдағы уақытта жүргізілетін іс- шараларды жоспарлау Пайдаланған әдебиеттер тізімі- қолданылған барлық әдебиеттер тізіледі.

Жобамен жұмыс істеу кезеңдері

9 слайд
Жобамен жұмыс істеу кезеңдері

9 слайд

Жобамен жұмыс істеу кезеңдері

10 слайд

10 слайд

2009-2010 оқу жылында Сакенова Айда «Киелі сандар» ғылыми жобасына қатысып, ҚарМУ II дәрежелі дипломмен,Балапан Асылжан «Мате

11 слайд
2009-2010 оқу жылында Сакенова Айда «Киелі сандар» ғылыми жобасына қатысып, ҚарМУ II дәрежелі дипломмен,Балапан Асылжан «Математиканың шығу тарихы» ғылыми жобаға қатысып, ҚарМУ алғыс хатпен марапатталды. 2010-2011 оқу жылында Каким Мадина «Кері есептер құрастыру» ғылыми жобасына қатысып, ҚарМУ III дәрежелі дипломмен,Толеухан Құндыз «Квадрат теңдеулерді шешу әдістері» ғылыми жобасын қорғап, сертификатқа ие болды. 2011-2012 оқу жылында Тиыштық Балзада «Тез есептеу әдістері» ғылыми жобасына қатысып, КАРМУ II дәрежелі диплом, ЖЗҒПА 41-ші деңгейлі мектептік оқу зерттеу жұмыстарының бағдарламасына енді.

11 слайд

2009-2010 оқу жылында Сакенова Айда «Киелі сандар» ғылыми жобасына қатысып, ҚарМУ II дәрежелі дипломмен,Балапан Асылжан «Математиканың шығу тарихы» ғылыми жобаға қатысып, ҚарМУ алғыс хатпен марапатталды. 2010-2011 оқу жылында Каким Мадина «Кері есептер құрастыру» ғылыми жобасына қатысып, ҚарМУ III дәрежелі дипломмен,Толеухан Құндыз «Квадрат теңдеулерді шешу әдістері» ғылыми жобасын қорғап, сертификатқа ие болды. 2011-2012 оқу жылында Тиыштық Балзада «Тез есептеу әдістері» ғылыми жобасына қатысып, КАРМУ II дәрежелі диплом, ЖЗҒПА 41-ші деңгейлі мектептік оқу зерттеу жұмыстарының бағдарламасына енді.

№ Оқушының аты -жөні сыныбы тақырыбы нәтижесі 1 Сакенова Айда 5В Киелі сандар ҚарМУ III дәрежелі диплом 2 Каким Мадина 6В Кері е

12 слайд
№ Оқушының аты -жөні сыныбы тақырыбы нәтижесі 1 Сакенова Айда 5В Киелі сандар ҚарМУ III дәрежелі диплом 2 Каким Мадина 6В Кері есептер құрастыру 3 Тиыштық Балзада 6В Тез есептеу әдістері 4 Балпан Асылжан 5А Математиканың шығу тарихы ҚарМУ алғыс хат 5 Базарбаев Бейбарыс 6А Санаудың басқа системалары Сертификат № Оқушының аты -жөні сыныбытақырыбы нәтижесі 1 Толеуханова Құндыз 8В Квадрат теңдеулерді шешу әдістері Сара арқа дарыны 2 Каким Мадина 7В Кері есептер құрастыру КарМУ III дәрежелі диплом 3 Тиыштық Балзада 7В Тез есептеу әдістері ҚарМУ II дәрежелі диплом Оқушылардың ғылыми жобаға қатысуы. 2009-2010оқу жылы Оқушылардың ғылыми жобаға қатысуы. 2010-2011оқу жылы

12 слайд

№ Оқушының аты -жөні сыныбы тақырыбы нәтижесі 1 Сакенова Айда 5В Киелі сандар ҚарМУ III дәрежелі диплом 2 Каким Мадина 6В Кері есептер құрастыру 3 Тиыштық Балзада 6В Тез есептеу әдістері 4 Балпан Асылжан 5А Математиканың шығу тарихы ҚарМУ алғыс хат 5 Базарбаев Бейбарыс 6А Санаудың басқа системалары Сертификат № Оқушының аты -жөні сыныбытақырыбы нәтижесі 1 Толеуханова Құндыз 8В Квадрат теңдеулерді шешу әдістері Сара арқа дарыны 2 Каким Мадина 7В Кері есептер құрастыру КарМУ III дәрежелі диплом 3 Тиыштық Балзада 7В Тез есептеу әдістері ҚарМУ II дәрежелі диплом Оқушылардың ғылыми жобаға қатысуы. 2009-2010оқу жылы Оқушылардың ғылыми жобаға қатысуы. 2010-2011оқу жылы

Оқушылардың ғылыми жобаға қатысуы. 2011-2012оқу жылы № Оқушының аты -жөні сыныбытақырыбы нәтижесі 1 Сакенова Айда 7В Киелі санда

13 слайд
Оқушылардың ғылыми жобаға қатысуы. 2011-2012оқу жылы № Оқушының аты -жөні сыныбытақырыбы нәтижесі 1 Сакенова Айда 7В Киелі сандар 2 Каким Мадина 8В Кері есептер құрастыру 3 Тиыштық Балзада 8В Тез есептеу әдістері КАРМУ II дәрежелі диплом, ЖЗҒПА 41-ші деңгейлі мектептік оқу зерттеу жұмыстарының бағдарламасына енді 4 Толеуханова Құндыз 8В Квадрат теңдеулерді шешу әдістеріҚарМУ алғыс хат

13 слайд

Оқушылардың ғылыми жобаға қатысуы. 2011-2012оқу жылы № Оқушының аты -жөні сыныбытақырыбы нәтижесі 1 Сакенова Айда 7В Киелі сандар 2 Каким Мадина 8В Кері есептер құрастыру 3 Тиыштық Балзада 8В Тез есептеу әдістері КАРМУ II дәрежелі диплом, ЖЗҒПА 41-ші деңгейлі мектептік оқу зерттеу жұмыстарының бағдарламасына енді 4 Толеуханова Құндыз 8В Квадрат теңдеулерді шешу әдістеріҚарМУ алғыс хат

14 слайд

14 слайд

Зерттеу жұмысының бағалау критерийі № Бағалау критерийі балы 1 Ақпаратпен жұмыс істеуі, зерттеу жұмыстарында дұрыс пайдалануы

15 слайд
Зерттеу жұмысының бағалау критерийі № Бағалау критерийі балы 1 Ақпаратпен жұмыс істеуі, зерттеу жұмыстарында дұрыс пайдалануы   2 Зерттеу жұмысының жазылу тәртібі   3 Өмірмен байланыстылығы   4 Зерттеу жұмысын қорғай білуі   5 Сөйлеу мәдениеті   6 Өз пікірін айтып?, дәлелдей алуы  

15 слайд

Зерттеу жұмысының бағалау критерийі № Бағалау критерийі балы 1 Ақпаратпен жұмыс істеуі, зерттеу жұмыстарында дұрыс пайдалануы   2 Зерттеу жұмысының жазылу тәртібі   3 Өмірмен байланыстылығы   4 Зерттеу жұмысын қорғай білуі   5 Сөйлеу мәдениеті   6 Өз пікірін айтып?, дәлелдей алуы  

Б. Блум таксономиясы бойынша жобалау деңгейін жүйелеу Шарты Көрсеткіш Өлшеуіш Білу Зерттеудің ғылыми аппаратын айта алды. Мақс

16 слайд
Б. Блум таксономиясы бойынша жобалау деңгейін жүйелеу Шарты Көрсеткіш Өлшеуіш Білу Зерттеудің ғылыми аппаратын айта алды. Мақсат, міндет, болжам дегеніміз не? Күтілетін нәтиже дегеніміз не? Түсіну Дайын зерттеу жұмысының ғылыми аппараттарын талдай алады Мақсаттың міндеттен айырмашылығы қандай? Мына зерттеуде өзекттілік қалай анықталған? Мақсатымен байланысы қандай? Қолдан у Көрсетілген мәселенің өзектілігін, оны зерттеуде мақсатын, міндетін, оған болжам жасай алады. Күтілетін нәтижесін айқындай алады. Аталған мәселені зерттеудің ғылыми аппараттары қандай болады? Көрсетілген мәселені шешу жолдары қандай? Талдау Зерттеудің ғылыми аппараттарының арасындағы сабақтастықты айта алады. Зерттеудің мақсаты қалай анықталады? Күтілетін нәтиже қалай құрылады? Зерттеудің ғылыми аппаратында қандай сәйкессіздіктер болуы мүмкін? Топтау Өз бетімен проблемалық тақырып алып, өнімді жоба жаза алады. Таңдап алынған тақырыптың мәселесін шешуде қандай пікірлер қостың? Мәселені шешу жолдары қандай? Бағалау Ғылыми жобалар жасай алады. Таңдап алынған тақырыпқа байланысты қандай жаңалықтар алдың? Бұл жаңалықтардың пайда болу себептері қандай?

16 слайд

Б. Блум таксономиясы бойынша жобалау деңгейін жүйелеу Шарты Көрсеткіш Өлшеуіш Білу Зерттеудің ғылыми аппаратын айта алды. Мақсат, міндет, болжам дегеніміз не? Күтілетін нәтиже дегеніміз не? Түсіну Дайын зерттеу жұмысының ғылыми аппараттарын талдай алады Мақсаттың міндеттен айырмашылығы қандай? Мына зерттеуде өзекттілік қалай анықталған? Мақсатымен байланысы қандай? Қолдан у Көрсетілген мәселенің өзектілігін, оны зерттеуде мақсатын, міндетін, оған болжам жасай алады. Күтілетін нәтижесін айқындай алады. Аталған мәселені зерттеудің ғылыми аппараттары қандай болады? Көрсетілген мәселені шешу жолдары қандай? Талдау Зерттеудің ғылыми аппараттарының арасындағы сабақтастықты айта алады. Зерттеудің мақсаты қалай анықталады? Күтілетін нәтиже қалай құрылады? Зерттеудің ғылыми аппаратында қандай сәйкессіздіктер болуы мүмкін? Топтау Өз бетімен проблемалық тақырып алып, өнімді жоба жаза алады. Таңдап алынған тақырыптың мәселесін шешуде қандай пікірлер қостың? Мәселені шешу жолдары қандай? Бағалау Ғылыми жобалар жасай алады. Таңдап алынған тақырыпқа байланысты қандай жаңалықтар алдың? Бұл жаңалықтардың пайда болу себептері қандай?

Мақсаты: - Оқушылардың шапшаң есептеуге. зерттеушілік жұмыстарының жандануына ықпал ету және құзыреттілігін дамуына

17 слайд
Мақсаты: - Оқушылардың шапшаң есептеуге. зерттеушілік жұмыстарының жандануына ықпал ету және құзыреттілігін дамуына жағдай жасау. Міндеті: - Жобалау әдісінің теоретикалық негізін оқыту - Өздігінен ақпарат жинауына көмектесу - Танымдық ізденістерін тиімді ұйымдастыру арқылы шығармашылық тұлға қалыптасуы үшін жағдай туғызу. - Ақпараттық құзыреттілігін дамуына ықпал ету. Обьектісі: Ақпараттық құзыреттілікті меңгеруге жағдай туғызу. Пәні: Математика пәні. Болжам: Егер шапшаң есептеудің әдістерін толық меңгерсе, математика сабақтарында іс- әрекеттерін ұйымдастырса, онда математикадан ақпаратты құзыретті тұлғаның қалыптасуына жағдайлар жасалады. Күтілетін нәтиже: - Шапшаң есептеудің әдістерін меңгеру - Ақпараттық құзыреттілік тұлға - Өзін- өзі бағалай білетін тұлға.  

17 слайд

Мақсаты: - Оқушылардың шапшаң есептеуге. зерттеушілік жұмыстарының жандануына ықпал ету және құзыреттілігін дамуына жағдай жасау. Міндеті: - Жобалау әдісінің теоретикалық негізін оқыту - Өздігінен ақпарат жинауына көмектесу - Танымдық ізденістерін тиімді ұйымдастыру арқылы шығармашылық тұлға қалыптасуы үшін жағдай туғызу. - Ақпараттық құзыреттілігін дамуына ықпал ету. Обьектісі: Ақпараттық құзыреттілікті меңгеруге жағдай туғызу. Пәні: Математика пәні. Болжам: Егер шапшаң есептеудің әдістерін толық меңгерсе, математика сабақтарында іс- әрекеттерін ұйымдастырса, онда математикадан ақпаратты құзыретті тұлғаның қалыптасуына жағдайлар жасалады. Күтілетін нәтиже: - Шапшаң есептеудің әдістерін меңгеру - Ақпараттық құзыреттілік тұлға - Өзін- өзі бағалай білетін тұлға.  

Жобалау Іс- әрекеті Құзыреттілігі дамиды Проблеманы көреді,айқындайды, шешу жолдарын қарастырады. Оқушылардың белсенділігі ар

18 слайд
Жобалау Іс- әрекеті Құзыреттілігі дамиды Проблеманы көреді,айқындайды, шешу жолдарын қарастырады. Оқушылардың белсенділігі артады Түсінуі тереңдейді Жұмыстың нәтижесі қызықтырады Өз бетімен жұмыс жасай алады Талдап, тусініп,топтап,бағалай алады ББД жоғары деңгейге көтеріледі Өз ойын ашық жеткізе алады .ы..

18 слайд

Жобалау Іс- әрекеті Құзыреттілігі дамиды Проблеманы көреді,айқындайды, шешу жолдарын қарастырады. Оқушылардың белсенділігі артады Түсінуі тереңдейді Жұмыстың нәтижесі қызықтырады Өз бетімен жұмыс жасай алады Талдап, тусініп,топтап,бағалай алады ББД жоғары деңгейге көтеріледі Өз ойын ашық жеткізе алады .ы..

Бүгінгі күні оқушыларды жобалау іс-әрекетіне баулу, оқу- тәрбие процесінде басты мақсатқа айналып отыр. Оқушылардың жобалау і

19 слайд
Бүгінгі күні оқушыларды жобалау іс-әрекетіне баулу, оқу- тәрбие процесінде басты мақсатқа айналып отыр. Оқушылардың жобалау ісімен айналысуы, біріншіден, бәсекеге қабілетті болуын, екіншіден, мұғалімнің еңбегінің жемісті болуын дара жолы деп түсінуіміз керек.Нәтижеге бағытап білім беру -оқушы санасына жеткізе білу мұғалімнің профессионалдық шеберлігімен, іскерлігімен тікелей байланысты, «ана - өмір тұтқасы» болса, «ұстаз – мектеп тұтқасы» десек артық айтпаймыз.Бүгінгі мектеп оқушылары ертеңгі ел иелері білім шыңының биігінен көрініп, мектеп мәртебесін көтерер оқушылар көп болсын.

19 слайд

Бүгінгі күні оқушыларды жобалау іс-әрекетіне баулу, оқу- тәрбие процесінде басты мақсатқа айналып отыр. Оқушылардың жобалау ісімен айналысуы, біріншіден, бәсекеге қабілетті болуын, екіншіден, мұғалімнің еңбегінің жемісті болуын дара жолы деп түсінуіміз керек.Нәтижеге бағытап білім беру -оқушы санасына жеткізе білу мұғалімнің профессионалдық шеберлігімен, іскерлігімен тікелей байланысты, «ана - өмір тұтқасы» болса, «ұстаз – мектеп тұтқасы» десек артық айтпаймыз.Бүгінгі мектеп оқушылары ертеңгі ел иелері білім шыңының биігінен көрініп, мектеп мәртебесін көтерер оқушылар көп болсын.

Пайдаланылған әдебиеттер: Қазақстан Республикаының Білім беру туралы заңы, (2007 ж.) ГОСО 2002 және ГОСО 2006 Ғылыми зерттеуге

20 слайд
Пайдаланылған әдебиеттер:   Қазақстан Республикаының Білім беру туралы заңы, (2007 ж.) ГОСО 2002 және ГОСО 2006 Ғылыми зерттеуге кіріспе. Оқу әдістеелік құрал. Құрастырушы авторлар: Жунусова М.Р., Ильясова Д.С., Қарағанды 2009 ж. Зерттеушілік оқыту технологиясының құзыреттіліктерді қалыптастырудағы рөлі. Жаңа тенологиялар журналынан мақала. Авторы:Жексенбаева Ұ.Б., Игенбаева Б.Қ. Кочнева Г.И. Организация проектно-созидательной формы обучения //Химия в школе 2000 -№8 С.38-40 Сергеев И.С. Как оргпнизовать проектную деятельность учащихся –Москва: АРКТИ, 2006- 80 с.

20 слайд

Пайдаланылған әдебиеттер:   Қазақстан Республикаының Білім беру туралы заңы, (2007 ж.) ГОСО 2002 және ГОСО 2006 Ғылыми зерттеуге кіріспе. Оқу әдістеелік құрал. Құрастырушы авторлар: Жунусова М.Р., Ильясова Д.С., Қарағанды 2009 ж. Зерттеушілік оқыту технологиясының құзыреттіліктерді қалыптастырудағы рөлі. Жаңа тенологиялар журналынан мақала. Авторы:Жексенбаева Ұ.Б., Игенбаева Б.Қ. Кочнева Г.И. Организация проектно-созидательной формы обучения //Химия в школе 2000 -№8 С.38-40 Сергеев И.С. Как оргпнизовать проектную деятельность учащихся –Москва: АРКТИ, 2006- 80 с.

Тыңдағандарыңызға рахмет!

21 слайд
Тыңдағандарыңызға рахмет!

21 слайд

Тыңдағандарыңызға рахмет!

20 Қырқүйек 2024
200
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі