Материалдар / Жобалау жұмысы. Дайындық және жоспарлау

Жобалау жұмысы. Дайындық және жоспарлау

Материал туралы қысқаша түсінік
Адамзаттың Жаһандық Проблемалары қазіргі даму сатысында адам қызметінің саласы барлық қамтиды Глобус және тіпті одан тыс. адамзаттың Біртекті ескере отырып, оның қызметі бірақ кейбір келіспеушілік сүйемелдеуімен мүмкін емес. олар бүкіл ғаламшарды қамтиды, және жер маңындағы ғарыштық болса, онда ол жаһандық проблема болып табылады.
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жобалау жұмысы. Дайындық және жоспарлау

1 слайд
Жобалау жұмысы. Дайындық және жоспарлау

1 слайд

Жобалау жұмысы. Дайындық және жоспарлау

Сабақтың мақсаты: Оқушыларға жаһандық проблемаларды шешу жолдарын түсіндіру.

2 слайд
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға жаһандық проблемаларды шешу жолдарын түсіндіру.

2 слайд

Сабақтың мақсаты: Оқушыларға жаһандық проблемаларды шешу жолдарын түсіндіру.

Ой қозғау «Миға шабуыл» әдісі арқылы келесі сұрақтарға жауапбереді:

3 слайд
Ой қозғау «Миға шабуыл» әдісі арқылы келесі сұрақтарға жауапбереді:

3 слайд

Ой қозғау «Миға шабуыл» әдісі арқылы келесі сұрақтарға жауапбереді:

1.Шикізат мәселесінің пайд болуына қандай факторлар әсер етті? 2. Неліктен кейбір елдерде шикізат тапшылығы болғанмен

4 слайд
1.Шикізат мәселесінің пайд болуына қандай факторлар әсер етті? 2. Неліктен кейбір елдерде шикізат тапшылығы болғанмен, бұл ғаламдық сипат алып отыр? 3. Қазақстанда шикізат тапшылығы бар ма? Себебін түсіндіріңдер? 4. Біздің елімізде балама энергетика қорларын игеру жүзеге асырылды ма? «Миға шабуыл»

4 слайд

1.Шикізат мәселесінің пайд болуына қандай факторлар әсер етті? 2. Неліктен кейбір елдерде шикізат тапшылығы болғанмен, бұл ғаламдық сипат алып отыр? 3. Қазақстанда шикізат тапшылығы бар ма? Себебін түсіндіріңдер? 4. Біздің елімізде балама энергетика қорларын игеру жүзеге асырылды ма? «Миға шабуыл»

Белсенді оқу ортасы. №1тапсырма. Топтық жұмыс «Студия» әдісі. «Ғаламдық проблемалардың географиялық аспектілері» тақырыбын м

5 слайд
Белсенді оқу ортасы. №1тапсырма. Топтық жұмыс «Студия» әдісі. «Ғаламдық проблемалардың географиялық аспектілері» тақырыбын мәтін бөліктеріндегі ғаламдық проблемалардың себептері мен салдары бойынша ой алмасады оқулық бойынша топтарға бөліп, оқып студияға шығып, өз топтарына берілген ғаламдық проблемаларды анықтау критерийлері бойынша түсіндіреді.

5 слайд

Белсенді оқу ортасы. №1тапсырма. Топтық жұмыс «Студия» әдісі. «Ғаламдық проблемалардың географиялық аспектілері» тақырыбын мәтін бөліктеріндегі ғаламдық проблемалардың себептері мен салдары бойынша ой алмасады оқулық бойынша топтарға бөліп, оқып студияға шығып, өз топтарына берілген ғаламдық проблемаларды анықтау критерийлері бойынша түсіндіреді.

1 топ-Ауқымы. 10 тиімді сұрақтар құрастырады; 2 топ-маңыздылығы 10 түйінді идея ұсынады; 3 топ-шешімнің күрделі болуы 10 қате

6 слайд
1 топ-Ауқымы. 10 тиімді сұрақтар құрастырады; 2 топ-маңыздылығы 10 түйінді идея ұсынады; 3 топ-шешімнің күрделі болуы 10 қате пікір құрастырады;

6 слайд

1 топ-Ауқымы. 10 тиімді сұрақтар құрастырады; 2 топ-маңыздылығы 10 түйінді идея ұсынады; 3 топ-шешімнің күрделі болуы 10 қате пікір құрастырады;

№ 2 тапсырма. Жұптық жұмыс. «Бірге ойланайық» әдісі.

7 слайд
№ 2 тапсырма. Жұптық жұмыс. «Бірге ойланайық» әдісі.

7 слайд

№ 2 тапсырма. Жұптық жұмыс. «Бірге ойланайық» әдісі.

Қосымша интернет ресурстарға сүйене отырып, адамзаттық негізгі проблемалардың себептері мен салдарын кестеге толтырыңыздар: Ада

8 слайд
Қосымша интернет ресурстарға сүйене отырып, адамзаттық негізгі проблемалардың себептері мен салдарын кестеге толтырыңыздар: Адамзаттық негізгі проблемалар Себебі Салдары Экологиялық     Демографиялық жарылыс     Демографиялық дағдарыс     Азық –түлік     Энергетикалық     Қарусыздану     Терроризм     Дүниежүзілік мұхит     Ауыз су    

8 слайд

Қосымша интернет ресурстарға сүйене отырып, адамзаттық негізгі проблемалардың себептері мен салдарын кестеге толтырыңыздар: Адамзаттық негізгі проблемалар Себебі Салдары Экологиялық     Демографиялық жарылыс     Демографиялық дағдарыс     Азық –түлік     Энергетикалық     Қарусыздану     Терроризм     Дүниежүзілік мұхит     Ауыз су    

№ 3тапсырма.«Спикер»Жеке жұмыс. Оқушылар Қазақстанда кездесетін ірі ғаламдық проблемаларды анықтап, оның пайда болуының себеп

9 слайд
№ 3тапсырма.«Спикер»Жеке жұмыс. Оқушылар Қазақстанда кездесетін ірі ғаламдық проблемаларды анықтап, оның пайда болуының себептері мен салдарын зерттеп, жоба түрінде ұсыныңыздар:

9 слайд

№ 3тапсырма.«Спикер»Жеке жұмыс. Оқушылар Қазақстанда кездесетін ірі ғаламдық проблемаларды анықтап, оның пайда болуының себептері мен салдарын зерттеп, жоба түрінде ұсыныңыздар:

Интерпритация Келешекте бірнеше жылдар өткен соң біздің қаламыздың табиғатын қалай елестетер едіңдер? ( суретін са

10 слайд
Интерпритация Келешекте бірнеше жылдар өткен соң біздің қаламыздың табиғатын қалай елестетер едіңдер? ( суретін салу) Табиғатты қорғау туралы маман болсаң не істер едіңдер? «Туған жер табиғатын қорғау керек пе, әлде жоқ па?»

10 слайд

Интерпритация Келешекте бірнеше жылдар өткен соң біздің қаламыздың табиғатын қалай елестетер едіңдер? ( суретін салу) Табиғатты қорғау туралы маман болсаң не істер едіңдер? «Туған жер табиғатын қорғау керек пе, әлде жоқ па?»

Сабақты қорытындылау Кері байланыс Табыс сатысы» әдісі: сатының суреті, сатының 1 - баспалдағы Мен.............. БІЛЕМІН 2 - ба

11 слайд
Сабақты қорытындылау Кері байланыс Табыс сатысы» әдісі:  сатының суреті, сатының 1 - баспалдағы Мен.............. БІЛЕМІН 2 - баспалдағы Мен.................. ТҮСІНЕМІН*, 3 - баспалдағы Мен............. ЖАСАЙ АЛАМЫН

11 слайд

Сабақты қорытындылау Кері байланыс Табыс сатысы» әдісі:  сатының суреті, сатының 1 - баспалдағы Мен.............. БІЛЕМІН 2 - баспалдағы Мен.................. ТҮСІНЕМІН*, 3 - баспалдағы Мен............. ЖАСАЙ АЛАМЫН

Үйге тапсырма Қазақстан Республикасының Конституциясында « Қазақстан Республикасының әрбір азаматы табиғатты қорғауға және са

12 слайд
Үйге тапсырма Қазақстан Республикасының Конституциясында « Қазақстан Республикасының әрбір азаматы табиғатты қорғауға және сақтауға міндетті» Ой түйін

12 слайд

Үйге тапсырма Қазақстан Республикасының Конституциясында « Қазақстан Республикасының әрбір азаматы табиғатты қорғауға және сақтауға міндетті» Ой түйін

Министірлікпен келісілген курстар тізімі