Жобаның тақырыбы: «Ғажайып әлем»
Жобаның тақырыбы: «Ғажайып әлем»

#1 слайд
Жобаның тақырыбы:
«Ғажайып әлем»
Білімді болу деген –
жаңалық ашуға қабілетті
болу. (әл-Фараби).
№40 орта мектеп
7-сынып оқушылары
Азаматұлы Айқын
Шамшидин Айдос
Басты қағида:информатика әлемінің
зерттелмеген жақтары бар, оларды зерттей
отырып, біз роботтарсыз адамның өмірі мүмкін
емес екенін түсінеміз.
1 слайд
Жобаның тақырыбы: «Ғажайып әлем» Білімді болу деген – жаңалық ашуға қабілетті болу. (әл-Фараби). №40 орта мектеп 7-сынып оқушылары Азаматұлы Айқын Шамшидин Айдос Басты қағида:информатика әлемінің зерттелмеген жақтары бар, оларды зерттей отырып, біз роботтарсыз адамның өмірі мүмкін емес екенін түсінеміз.
#2 слайд
Windows-тың әйгілі стандартты ойындары —
"Касынка" және "Сапер" - операциялық жүйеге
кездейсоқ енгізілмеген. Біздерге тінтуірді игеруге
және командалық жол интерфейсінен кейін
графикалық интерфейске бейімделуге көмектесуі
керек еді. Аталған пасьянстарда drag ' n ' drop
шеберлігі шыңдалды, ал "Сапер" шертулерді дәл
орналастыруды және тінтуірдің екі батырмасын
да дұрыс қолдануды үйретті.
Зерттеу жаңалығы: информатика әлемінің ғажайыптары өте
көп, олармен оқушыларды таныстыру, пәнге деген
қызығушылықтарын арттыру, әсіресе робототехника
саласындағы ғажайыптар арқылы зағип жандардың өмірін
жеңілдету.
"Касынка" мен "Сапер" деген ойындарға
қандай функциялар жүктелген?
2 слайд
Windows-тың әйгілі стандартты ойындары — "Касынка" және "Сапер" - операциялық жүйеге кездейсоқ енгізілмеген. Біздерге тінтуірді игеруге және командалық жол интерфейсінен кейін графикалық интерфейске бейімделуге көмектесуі керек еді. Аталған пасьянстарда drag ' n ' drop шеберлігі шыңдалды, ал "Сапер" шертулерді дәл орналастыруды және тінтуірдің екі батырмасын да дұрыс қолдануды үйретті. Зерттеу жаңалығы: информатика әлемінің ғажайыптары өте көп, олармен оқушыларды таныстыру, пәнге деген қызығушылықтарын арттыру, әсіресе робототехника саласындағы ғажайыптар арқылы зағип жандардың өмірін жеңілдету. "Касынка" мен "Сапер" деген ойындарға қандай функциялар жүктелген?
#3 слайд
Windows 10 жұмыс үстелінің фондық суреті
дизайнердің жұмысының өнімі емес. тек
компьютерлік графика арқылы емес, физикалық
тұрғыдан қажетті нәтижеге қол жеткізген білесіз
бе ?! Логотиптің өзін жасау үшін 4 экран, айналар
және камералар қолданылды.
Windows 10 жұмыс үстелінің фондық суреті қалай
жасалды?
Ғылыми зерттеулер көрсеткендей, қарапайым
аралар оңтайлы маршрутты табудың жылдам және
тиімді әдісіне ие. Әр түрлі жерлерде орналасқан
гүлдерді тозандырудан кейін, ара тез ұшып, бағанға
ең қысқа жолмен оралады. Осылайша, бұл жоғары
еңбекқор жәндіктер информатика ғалымдарына
есептерді шешу жолдарын қазіргі заманғы қуатты
компьютерлерге қарағанда тезірек табуды үйретті.
Аралар мен қазіргі компьютер арасындағы байланыс бар
екенін білесіздерме?
3 слайд
Windows 10 жұмыс үстелінің фондық суреті дизайнердің жұмысының өнімі емес. тек компьютерлік графика арқылы емес, физикалық тұрғыдан қажетті нәтижеге қол жеткізген білесіз бе ?! Логотиптің өзін жасау үшін 4 экран, айналар және камералар қолданылды. Windows 10 жұмыс үстелінің фондық суреті қалай жасалды? Ғылыми зерттеулер көрсеткендей, қарапайым аралар оңтайлы маршрутты табудың жылдам және тиімді әдісіне ие. Әр түрлі жерлерде орналасқан гүлдерді тозандырудан кейін, ара тез ұшып, бағанға ең қысқа жолмен оралады. Осылайша, бұл жоғары еңбекқор жәндіктер информатика ғалымдарына есептерді шешу жолдарын қазіргі заманғы қуатты компьютерлерге қарағанда тезірек табуды үйретті. Аралар мен қазіргі компьютер арасындағы байланыс бар екенін білесіздерме?
#4 слайд
Apple-дің алғашқы логотипінде Сэр Исаак Ньютон
мен алма ағашы бейнеленген, одан алма оның
басына түседі. Бұл эмблема Apple I компьютерінің
корпусында болған жоқ, тек оған арналған
нұсқаулықта. Логотиптің жалпы құрамы
бөлшектермен қатты жүктелді, сондықтан бір
жылдан аз уақыт ішінде оны әдеттегі тістелген жеміс
алмастырды.
Apple компаниясының бірінші логотипінде кім
бейнеленген?
Arduino Uno - бұл біздің алғашқы
жобаларымыз бен ақылды
құрылғыларымызды құрудың тамаша
мүмкіндігі. 14 сандық және 6 аналогты
түйреуіш сенсорларды, жарық диодтарын,
моторларды және басқа сыртқы
құрылғыларды қосуға мүмкіндік береді.
Arduino Uno платосы
4 слайд
Apple-дің алғашқы логотипінде Сэр Исаак Ньютон мен алма ағашы бейнеленген, одан алма оның басына түседі. Бұл эмблема Apple I компьютерінің корпусында болған жоқ, тек оған арналған нұсқаулықта. Логотиптің жалпы құрамы бөлшектермен қатты жүктелді, сондықтан бір жылдан аз уақыт ішінде оны әдеттегі тістелген жеміс алмастырды. Apple компаниясының бірінші логотипінде кім бейнеленген? Arduino Uno - бұл біздің алғашқы жобаларымыз бен ақылды құрылғыларымызды құрудың тамаша мүмкіндігі. 14 сандық және 6 аналогты түйреуіш сенсорларды, жарық диодтарын, моторларды және басқа сыртқы құрылғыларды қосуға мүмкіндік береді. Arduino Uno платосы
#5 слайд
Робот қызмет көрсету
функцияларын орындайды.
Робот адамдарға жауап бере
алады, «су әкел», «еденді
сыпыру» және т.б. тұрмыстық
тапсырмаларды орындай
алады.
Қазіргі таңдағы робот-көмекшілер.
Роботтар адамзатқа көптеген
пайдасын әкеледі. Әсіресе мүмкіндігі
шектеулі адамдарға көмектесе алады.
Біздер келесі тұжырымға келдік:
Ардуино платолардың түрлерін
зерттей келе, олардың адамға деген
экономикалық тұрғыдан пайдасы зор
екендігін және қымбат протездерді
алмастыра алатындығын дәлелдедік.
5 слайд
Робот қызмет көрсету функцияларын орындайды. Робот адамдарға жауап бере алады, «су әкел», «еденді сыпыру» және т.б. тұрмыстық тапсырмаларды орындай алады. Қазіргі таңдағы робот-көмекшілер. Роботтар адамзатқа көптеген пайдасын әкеледі. Әсіресе мүмкіндігі шектеулі адамдарға көмектесе алады. Біздер келесі тұжырымға келдік: Ардуино платолардың түрлерін зерттей келе, олардың адамға деген экономикалық тұрғыдан пайдасы зор екендігін және қымбат протездерді алмастыра алатындығын дәлелдедік.
#6 слайд
Тәжірибе алаңы. Қол-манипулятор.
Біздің жасаған роботымыз, ол – «Қол-манипулятор». Бұл жобаның
мақсаты – мүмкіндіктері шектеулі адамдарға көмек көрсету.
Жұмыс жасау принципі: тежегішті басу арқылы саусақтарды басқару
және ARDUINO (ардуино) платасына жазылған бағдарлама арқылы
басқару.
6 слайд
Тәжірибе алаңы. Қол-манипулятор. Біздің жасаған роботымыз, ол – «Қол-манипулятор». Бұл жобаның мақсаты – мүмкіндіктері шектеулі адамдарға көмек көрсету. Жұмыс жасау принципі: тежегішті басу арқылы саусақтарды басқару және ARDUINO (ардуино) платасына жазылған бағдарлама арқылы басқару.
#7 слайд
Сауалнама нәтижелері
Осы ғылыми жоба барысында
мектеп оқушыларының арасында
сауалнама жүргіздік. Сауалнамаға
20 адам қатысты.
Сауалнаманың мақсаты:
«Информатика әлеміндегі ғажайып
ақпараттар туралы оқушылардың
білімдерін айқындау»
"Касынка" және "Сапер" деген ойындар не
үшін керек?
Аралар мен қазіргі компьютер арасындағы
байланыс бар екенін білдіңіз бе?
7 слайд
Сауалнама нәтижелері Осы ғылыми жоба барысында мектеп оқушыларының арасында сауалнама жүргіздік. Сауалнамаға 20 адам қатысты. Сауалнаманың мақсаты: «Информатика әлеміндегі ғажайып ақпараттар туралы оқушылардың білімдерін айқындау» "Касынка" және "Сапер" деген ойындар не үшін керек? Аралар мен қазіргі компьютер арасындағы байланыс бар екенін білдіңіз бе?
#8 слайд
Информатика маңызды және қажетті пән. Қазіргі әлем
бізден информатиканы зерттеу мен түсінуді талап етеді. Бұл өте
қызықты және таңғажайып ғылым, оны зерттеуде жаңа әдістер
мен технологиялар қолданылады.
Сауалнама көрсеткендей, көптеген оқушылар информатиканың
ғажайып әлемінің деректерінен хабарсыз және роботтар туралыда
ақпарат алғысы келеді.
Роботтар адамзатқа көптеген пайдасын әкеледі. Әсіресе
мүмкіндігі шектеулі адамдарға көмектесе алады.
Біздер келесі тұжырымға келдік: Ардуино платолардың
түрлерін зерттей келе, олардың адамға деген экономикалық
тұрғыдан пайдасы зор екендігін және қымбат протездерді
алмастыра алатындығын дәлелдедік. Маңыздысы, ештеңе
орнында тұрмайды және ақпараттық технологиялар дамиды,
сонымен бірге жалпы әлемде өзгереді.
Ақыл – адам бойындағы ең асыл қасиет. Оны ештеңемен
алмастыруға да, салыстыруға да болмайды. Сонымен, біздің
алдымызда көптеген қызықты нәрселер бар!
Қорытынды.
8 слайд
Информатика маңызды және қажетті пән. Қазіргі әлем бізден информатиканы зерттеу мен түсінуді талап етеді. Бұл өте қызықты және таңғажайып ғылым, оны зерттеуде жаңа әдістер мен технологиялар қолданылады. Сауалнама көрсеткендей, көптеген оқушылар информатиканың ғажайып әлемінің деректерінен хабарсыз және роботтар туралыда ақпарат алғысы келеді. Роботтар адамзатқа көптеген пайдасын әкеледі. Әсіресе мүмкіндігі шектеулі адамдарға көмектесе алады. Біздер келесі тұжырымға келдік: Ардуино платолардың түрлерін зерттей келе, олардың адамға деген экономикалық тұрғыдан пайдасы зор екендігін және қымбат протездерді алмастыра алатындығын дәлелдедік. Маңыздысы, ештеңе орнында тұрмайды және ақпараттық технологиялар дамиды, сонымен бірге жалпы әлемде өзгереді. Ақыл – адам бойындағы ең асыл қасиет. Оны ештеңемен алмастыруға да, салыстыруға да болмайды. Сонымен, біздің алдымызда көптеген қызықты нәрселер бар! Қорытынды.
#9 слайд
Назарларыңызға рақмет!!
Баршаңызға сәттілік тілеймыз!!!!
9 слайд
Назарларыңызға рақмет!! Баршаңызға сәттілік тілеймыз!!!!
шағым қалдыра аласыз













