Материалдар / Жобаның тақырыбы: «Үздік сабақ жоспары»

Жобаның тақырыбы: «Үздік сабақ жоспары»

Материал туралы қысқаша түсінік
Проблема: Мұғалімдердің ҚМЖ жасауда кәсіби әлеуетінің төмендігі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қырқүйек 2024
100
0 рет жүктелген
4050 ₸ 4500 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Бекітемін» І.Кеңесбаев атындағы жалпы білім беретін мектеп директоры Ғ.Т.Оспанов 8 қараша 2023 жыл Жоб

1 слайд
«Бекітемін»  І.Кеңесбаев атындағы жалпы білім беретін мектеп директоры Ғ.Т.Оспанов  8 қараша 2023 жыл    Жобаның тақырыбы: «Үздік сабақ жоспары» Жобаны әзірлеушілер: С.Момбекова – МДОІЖО А.Маханова – МДТІЖО Г.Бейсеева – информатика пәнінің мұғалімі   Жобаны орындау мерзімі: 8. 11 – 8. 12 2023 жыл   Проблема: Мұғалімдердің ҚМЖ жасауда кәсіби әлеуетінің төмендігі  

1 слайд

«Бекітемін»  І.Кеңесбаев атындағы жалпы білім беретін мектеп директоры Ғ.Т.Оспанов  8 қараша 2023 жыл    Жобаның тақырыбы: «Үздік сабақ жоспары» Жобаны әзірлеушілер: С.Момбекова – МДОІЖО А.Маханова – МДТІЖО Г.Бейсеева – информатика пәнінің мұғалімі   Жобаны орындау мерзімі: 8. 11 – 8. 12 2023 жыл   Проблема: Мұғалімдердің ҚМЖ жасауда кәсіби әлеуетінің төмендігі  

Проблеманың туындауының басты себебі: •Педагогтар талапқа сай ҚМЖ жазуда қиналады; •Оқу мақсаттарына критерий және тапсырмал

2 слайд
Проблеманың туындауының басты себебі: •Педагогтар талапқа сай ҚМЖ жазуда қиналады; •Оқу мақсаттарына критерий және тапсырмалар құрастыра алмайды; •Тапсырмалар құрастыруда оқушының жас ерекшелігі ескерілмейді, саралау тапсырмаларын қолданбайды; •Шамадан тыс тапсырмалар беріледі; •Тапсырмалар оқушыларды СТО –ын дамытып, функциональдық сауаттылыққа қарай бағыттай алмайды; •Тапсырмаға дескрипторларды сәйкестендіре алмайды; •Бағалауды түрлендіруге мән бермейді; •Тапсырма орындатуда әдіс-тәсілдерді қолдана алмайды, АКТ құзыреттіліктері төмен.

2 слайд

Проблеманың туындауының басты себебі: •Педагогтар талапқа сай ҚМЖ жазуда қиналады; •Оқу мақсаттарына критерий және тапсырмалар құрастыра алмайды; •Тапсырмалар құрастыруда оқушының жас ерекшелігі ескерілмейді, саралау тапсырмаларын қолданбайды; •Шамадан тыс тапсырмалар беріледі; •Тапсырмалар оқушыларды СТО –ын дамытып, функциональдық сауаттылыққа қарай бағыттай алмайды; •Тапсырмаға дескрипторларды сәйкестендіре алмайды; •Бағалауды түрлендіруге мән бермейді; •Тапсырма орындатуда әдіс-тәсілдерді қолдана алмайды, АКТ құзыреттіліктері төмен.

Инновациялық жобаны іске асырудың өзектілігінің негіздемесі: Педагогтердің ҚМЖ дайындауда оқушылардың қажеттілігін өтемейтін,

3 слайд
Инновациялық жобаны іске асырудың өзектілігінің негіздемесі: Педагогтердің ҚМЖ дайындауда оқушылардың қажеттілігін өтемейтін, оқу мақсаттарына негізделмеген интернет желісінен алған дайын ресурстарды пайдалануы. Жоба мақсаты: Педагогтердің ҚМЖ жазуда кәсіби құзыреттіліктерін арттыру   Жоба міндеттері: - МІБ жоспарына сай ҚМЖ құрылымын зерделеу; - Педаготардың сабақтарына ену, ҚМЖ- ларын талдау; - ҚМЖ тапсырмаларының тиімділігі мен кемшілігін талдау, мониторинг жасау; - Педаготердің кәсіби әлеуетін көтеру мақсатында ПШО -мен желілік қоғамдастық құру; - Педагог – шебер, педагог-зерттеушілерді қатыстыра отырып, оқыту семинарларын, коучингтер, шебер  сыныптар өткізу.

3 слайд

Инновациялық жобаны іске асырудың өзектілігінің негіздемесі: Педагогтердің ҚМЖ дайындауда оқушылардың қажеттілігін өтемейтін, оқу мақсаттарына негізделмеген интернет желісінен алған дайын ресурстарды пайдалануы. Жоба мақсаты: Педагогтердің ҚМЖ жазуда кәсіби құзыреттіліктерін арттыру   Жоба міндеттері: - МІБ жоспарына сай ҚМЖ құрылымын зерделеу; - Педаготардың сабақтарына ену, ҚМЖ- ларын талдау; - ҚМЖ тапсырмаларының тиімділігі мен кемшілігін талдау, мониторинг жасау; - Педаготердің кәсіби әлеуетін көтеру мақсатында ПШО -мен желілік қоғамдастық құру; - Педагог – шебер, педагог-зерттеушілерді қатыстыра отырып, оқыту семинарларын, коучингтер, шебер  сыныптар өткізу.

Күтілетін нәтиже Оқу мақсаттарына сабақ мақсатын, сабақ мақсатына және ойлау деңгейіне сай тапсырма, тапсырмаға сай дескрипт

4 слайд
Күтілетін нәтиже Оқу мақсаттарына сабақ мақсатын, сабақ мақсатына және ойлау деңгейіне сай тапсырма, тапсырмаға сай дескриптор құрастыра алады; Оқушылардың жас ерекшелігін ескеріп, саралау тапсырмаларын қолданады; Тапсырмалар көлемін сақтайды;  Оқушылардың СТО-ын дамытады; Критериалды бағалауды меңгереді; Тапсырма орындатуда әдіс-тәсілдерді тиімді қолданады, АКТ құзыреттіліктерін арттырады; Мұғалімдер өзара білім алуға, тәжірибені біріктіруге, ақпарат алмасуға қол жеткізеді; 80 % педаготердің ҚМЖ жасауда кәсіби әлеуеті артады.

4 слайд

Күтілетін нәтиже Оқу мақсаттарына сабақ мақсатын, сабақ мақсатына және ойлау деңгейіне сай тапсырма, тапсырмаға сай дескриптор құрастыра алады; Оқушылардың жас ерекшелігін ескеріп, саралау тапсырмаларын қолданады; Тапсырмалар көлемін сақтайды;  Оқушылардың СТО-ын дамытады; Критериалды бағалауды меңгереді; Тапсырма орындатуда әдіс-тәсілдерді тиімді қолданады, АКТ құзыреттіліктерін арттырады; Мұғалімдер өзара білім алуға, тәжірибені біріктіруге, ақпарат алмасуға қол жеткізеді; 80 % педаготердің ҚМЖ жасауда кәсіби әлеуеті артады.

Команда құрамы -7 С. Момбекова- МДОІЖО А.Маханова- МДТІЖО Г.Бейсеева- информатика пәні мүғалімі Э.Күмісбаева- қазақ тілі мен әде

5 слайд
Команда құрамы -7 С. Момбекова- МДОІЖО А.Маханова- МДТІЖО Г.Бейсеева- информатика пәні мүғалімі Э.Күмісбаева- қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Н.Дегтярова-орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі   Жобаның мақсатты аудиториясы:   Әр пән бірлестіктен айқындалған бір мұғалім   Жобаның кадрмен қамтамасыз етілуі ПШО тренері

5 слайд

Команда құрамы -7 С. Момбекова- МДОІЖО А.Маханова- МДТІЖО Г.Бейсеева- информатика пәні мүғалімі Э.Күмісбаева- қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Н.Дегтярова-орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі   Жобаның мақсатты аудиториясы:   Әр пән бірлестіктен айқындалған бір мұғалім   Жобаның кадрмен қамтамасыз етілуі ПШО тренері

Жобаның күнтізбелік жоспары р /с Жұмыстың мазмұны Мерзімі Жауапты Жұмыс нәтижелерін ресімдеу нысаны 1.Педагогикалық кеңест

6 слайд
Жобаның күнтізбелік жоспары р /с Жұмыстың мазмұны Мерзімі Жауапты Жұмыс нәтижелерін ресімдеу нысаны 1.Педагогикалық кеңесте «Үздік сабақ жоспары» жобасы туралы хабарлау, жобаның мақсат-міндеттерімен таныстыру, жобаға тартылатын мұғалімдерді нақтылау 8. 11МД Ғ.Оспанов Педагогикалық кеңес 2Жобаға команда құру Жұмыс тобының құрамын, инновациялық жобаның әзірлеу байланысты сауалнамалар дайындау және алу тәртібін, рәсімдеу мерзімдерін айқындау 8. 11 МДО А.Маханова Команда құрамы мен міндеттерінің тізімін түзу, бекіту 3«Сабақты жоспарлау дегеніміз не?» зерттеуге қатысатын мұғалімдерден сауалнама алу (бастапқы жағдай) 9 – 10. 11Команда мүшесі Г.Бейсеева Сауалнама жүргізу, мониторинг 4Мұғалімдердің МІБЖ сай сабақтарға ену, ҚМЖ-ларын зерделеу, талдау (бастапқы жағдай) 13 – 14. 11МД Ғ.Оспанов МДО С.Момбекова А.Маханова Команда мүшелері Деректер жинау (бақылау парағы, мониторинг)

6 слайд

Жобаның күнтізбелік жоспары р /с Жұмыстың мазмұны Мерзімі Жауапты Жұмыс нәтижелерін ресімдеу нысаны 1.Педагогикалық кеңесте «Үздік сабақ жоспары» жобасы туралы хабарлау, жобаның мақсат-міндеттерімен таныстыру, жобаға тартылатын мұғалімдерді нақтылау 8. 11МД Ғ.Оспанов Педагогикалық кеңес 2Жобаға команда құру Жұмыс тобының құрамын, инновациялық жобаның әзірлеу байланысты сауалнамалар дайындау және алу тәртібін, рәсімдеу мерзімдерін айқындау 8. 11 МДО А.Маханова Команда құрамы мен міндеттерінің тізімін түзу, бекіту 3«Сабақты жоспарлау дегеніміз не?» зерттеуге қатысатын мұғалімдерден сауалнама алу (бастапқы жағдай) 9 – 10. 11Команда мүшесі Г.Бейсеева Сауалнама жүргізу, мониторинг 4Мұғалімдердің МІБЖ сай сабақтарға ену, ҚМЖ-ларын зерделеу, талдау (бастапқы жағдай) 13 – 14. 11МД Ғ.Оспанов МДО С.Момбекова А.Маханова Команда мүшелері Деректер жинау (бақылау парағы, мониторинг)

5Жоба мақсаты мен міндеттерін айқындау, атқарылатын жоба жұмыстарына жоспар түзу 15. 11 МДО С.Момбекова А.Маханова 1-ка

7 слайд
5Жоба мақсаты мен міндеттерін айқындау, атқарылатын жоба жұмыстарына жоспар түзу 15. 11 МДО С.Момбекова А.Маханова 1-кабинет Команда отырысы Жоспар 6Мұғалімдерді ҚМЖ жазуға байланысты міндетті құжаттармен және нұсқаулықтармен таныстыру. (Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 27 тамыздағы № 382 бұйрығы.  «Пән мұғалімдеріне байланысты нұсқаулық» «Критериалды бағалауға байланысты нұсқаулық») 16. 11 МДО С.Момбекова 1- кабинет Оқыту семинары 7«ҚМЖ жасаудың тиімді жолдары» бейнетүсірілім көрсету, пікірлесу 17. 11 Команда мүшесі Г.Бейсеева https:// youtu.be/ rQAng448lzo? si=BhRbrwCG u_-ipgPk 8« Оқу мақсатына сай тапсырмалар құрастыру» шебер сынып 20. 11Педагог-шебер, команда мүшесі Н.Дегтярова 1-кабинет Шебер сынып

7 слайд

5Жоба мақсаты мен міндеттерін айқындау, атқарылатын жоба жұмыстарына жоспар түзу 15. 11 МДО С.Момбекова А.Маханова 1-кабинет Команда отырысы Жоспар 6Мұғалімдерді ҚМЖ жазуға байланысты міндетті құжаттармен және нұсқаулықтармен таныстыру. (Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 27 тамыздағы № 382 бұйрығы.  «Пән мұғалімдеріне байланысты нұсқаулық» «Критериалды бағалауға байланысты нұсқаулық») 16. 11 МДО С.Момбекова 1- кабинет Оқыту семинары 7«ҚМЖ жасаудың тиімді жолдары» бейнетүсірілім көрсету, пікірлесу 17. 11 Команда мүшесі Г.Бейсеева https:// youtu.be/ rQAng448lzo? si=BhRbrwCG u_-ipgPk 8« Оқу мақсатына сай тапсырмалар құрастыру» шебер сынып 20. 11Педагог-шебер, команда мүшесі Н.Дегтярова 1-кабинет Шебер сынып

9«Оқу мақсаттарын қалай жүзеге асырамыз және сабақта қанша оқу мақсатын алған дұрыс» Оқу мақсаттарын талдау. 21. 11Ком

8 слайд
9«Оқу мақсаттарын қалай жүзеге асырамыз және сабақта қанша оқу мақсатын алған дұрыс» Оқу мақсаттарын талдау. 21. 11Команда мүшесі Э.Күмісбаева 1-кабинет Команда мен зерттеуге алынған мұғалімдермен отырыс 10Мұғалімдердің ҚМЖ жасауда кәсіби әлеуетін арттыруға байланысты онлайн курс ұйымдастыру 23 – 24. 11 МДО А.Маханова ПШО курс 11«Сабақ жоспарының кезеңдері қаалй жүзеге асырлуда?» мұғалімдердің сабағына ену, ҚМЖ -ларын талдау 23 – 30. 11МД Ғ.Оспанов МДО С.Момбекова А.Маханова Команда мүшелері Анықтама 12«Оқу мақсаттарына сай критерийлер мен тапсырмалар құрастыру, дескриптор құру» коучинг 27.11 МДО С.Момбекова Коучинг өткізу 13«Саралау дегенміз не? Саралуды қалай жүргізуге болады?» коучинг 28.11 МДО С.Момбекова Коучинг өткізу 14Сабақтарға байланысты әдіс -тәсілдер жиынтығын ұсыну (кітаптар мен сайттар тізімін беру) 28.11 МДО С.Момбекова 1-кабинет Интербелсенді тақтамен жұмыс

8 слайд

9«Оқу мақсаттарын қалай жүзеге асырамыз және сабақта қанша оқу мақсатын алған дұрыс» Оқу мақсаттарын талдау. 21. 11Команда мүшесі Э.Күмісбаева 1-кабинет Команда мен зерттеуге алынған мұғалімдермен отырыс 10Мұғалімдердің ҚМЖ жасауда кәсіби әлеуетін арттыруға байланысты онлайн курс ұйымдастыру 23 – 24. 11 МДО А.Маханова ПШО курс 11«Сабақ жоспарының кезеңдері қаалй жүзеге асырлуда?» мұғалімдердің сабағына ену, ҚМЖ -ларын талдау 23 – 30. 11МД Ғ.Оспанов МДО С.Момбекова А.Маханова Команда мүшелері Анықтама 12«Оқу мақсаттарына сай критерийлер мен тапсырмалар құрастыру, дескриптор құру» коучинг 27.11 МДО С.Момбекова Коучинг өткізу 13«Саралау дегенміз не? Саралуды қалай жүргізуге болады?» коучинг 28.11 МДО С.Момбекова Коучинг өткізу 14Сабақтарға байланысты әдіс -тәсілдер жиынтығын ұсыну (кітаптар мен сайттар тізімін беру) 28.11 МДО С.Момбекова 1-кабинет Интербелсенді тақтамен жұмыс

15«Мен инсайдер бола аламын» мұғалімдердің тик ток арқылы ақпарат беруі 29-30.11 Команда мүшесі Г.Бейсеева Тәжірибе бөл

9 слайд
15«Мен инсайдер бола аламын» мұғалімдердің тик ток арқылы ақпарат беруі 29-30.11 Команда мүшесі Г.Бейсеева Тәжірибе бөлісу Өзара бағалау 16«Тиімді сабақ жоспары дегеніміз не?» кері байланыс ретінде мұғалімдерден сауалнама алу 1,4.12 МДО А.Маханова Сауалнама мониторинг 17«Ең үздік сабақ жоспары» мұғалімдер арасында ҚМЖ жазуға байланысты байқау ұйымдастыру 5. 12 МДО А.Маханова АКТ залы презентация 18Жоба жоспарына сай атқарылған жұмыстарға байланысты қорытындылау, нәтижесін анықтау, ынталандыру 6-7. 12 МДО С.Момбекова анықтама 19 «Үздік сабақ жоспары» жобасының тәжірибелік кезеңінің есебі 8. 12 МД Ғ.Оспанов Таныстыры лым Орындаған С.Т.Момбекова

9 слайд

15«Мен инсайдер бола аламын» мұғалімдердің тик ток арқылы ақпарат беруі 29-30.11 Команда мүшесі Г.Бейсеева Тәжірибе бөлісу Өзара бағалау 16«Тиімді сабақ жоспары дегеніміз не?» кері байланыс ретінде мұғалімдерден сауалнама алу 1,4.12 МДО А.Маханова Сауалнама мониторинг 17«Ең үздік сабақ жоспары» мұғалімдер арасында ҚМЖ жазуға байланысты байқау ұйымдастыру 5. 12 МДО А.Маханова АКТ залы презентация 18Жоба жоспарына сай атқарылған жұмыстарға байланысты қорытындылау, нәтижесін анықтау, ынталандыру 6-7. 12 МДО С.Момбекова анықтама 19 «Үздік сабақ жоспары» жобасының тәжірибелік кезеңінің есебі 8. 12 МД Ғ.Оспанов Таныстыры лым Орындаған С.Т.Момбекова