"Жолда жүру қауіпсіздігі"
"Жолда жүру қауіпсіздігі"

#1 слайд
1 слайд
#2 слайд
Сабақтың барысы: Оқушылардың
назарын сабаққа аудару.
Кіріспе сөз: Бүгін сабағымыздың
тақырыбын өздерің анықтауларың
керек. Анықталған тақырып бойынша
оқушылар 2 топқа бөліеді.
Сайыс болған жерде әділ бағасы
берілу керек. Әділ бағаларын беру үшін
қазылар алқасымен таныстырайық.
2 слайд
Сабақтың барысы: Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Кіріспе сөз: Бүгін сабағымыздың тақырыбын өздерің анықтауларың керек. Анықталған тақырып бойынша оқушылар 2 топқа бөліеді. Сайыс болған жерде әділ бағасы берілу керек. Әділ бағаларын беру үшін қазылар алқасымен таныстырайық.
#3 слайд
"Жолдағы қауіпсіздік" бейнеролигі
3 слайд
"Жолдағы қауіпсіздік" бейнеролигі
#4 слайд
Сабақтың тақырыбы:
“Жолда жүру
қауіпсіздігі”.
4 слайд
Сабақтың тақырыбы: “Жолда жүру қауіпсіздігі”.
#5 слайд
Сабақтың мақсаттары:
Жолда жүру ережелері туралы теориялық білімдерін
бекіту, оқушылардың жол қозғалысына қатысушылар
ретінде қауіпсіз мінез-құлқының практикалық
дағдыларын қалыптастыру, өзін-өзі бақылау және өзін-өзі
бағалау дағдыларын дамыту
5 слайд
Сабақтың мақсаттары: Жолда жүру ережелері туралы теориялық білімдерін бекіту, оқушылардың жол қозғалысына қатысушылар ретінде қауіпсіз мінез-құлқының практикалық дағдыларын қалыптастыру, өзін-өзі бақылау және өзін-өзі бағалау дағдыларын дамыту
#6 слайд
1-топ. “Бағдаршам”
2-топ. “Аялдама”
Оқушыларды 2 топқа бөлу
6 слайд
1-топ. “Бағдаршам” 2-топ. “Аялдама” Оқушыларды 2 топқа бөлу
#7 слайд
Жол-көлік оқиғалары мен ондағы құрбандар
санының статистикасы көңіл көншітеді: 2024
жылы Қазақстанда жол-көлік оқиғалары
(ЖКО) саны едәуір артып, өткен жылмен
салыстырғанда екі есеге жуық көбейді.
Статистикаға сәйкес, жыл басынан бері 28374
ЖКО тіркелген, оның ішінде 1838-і өліммен
аяқталған. Бұл – жалпы ЖКО-ның 6.48%-ын
құрайды.
7 слайд
Жол-көлік оқиғалары мен ондағы құрбандар санының статистикасы көңіл көншітеді: 2024 жылы Қазақстанда жол-көлік оқиғалары (ЖКО) саны едәуір артып, өткен жылмен салыстырғанда екі есеге жуық көбейді. Статистикаға сәйкес, жыл басынан бері 28374 ЖКО тіркелген, оның ішінде 1838-і өліммен аяқталған. Бұл – жалпы ЖКО-ның 6.48%-ын құрайды.
#8 слайд
Жол апаттары бойынша өңірлердің көрсеткіші
⚫Тіркелген апаттардың басым бөлігі Алматы қаласына
(6155 ЖКО) тиесілі. Бұл елдегі барлық ЖКО-ның
22%-ын құрайды. Екінші орында Алматы облысы –
2921 оқиға (10%), үшінші орында Жамбыл облысы –
1799 (6%).
⚫Түркістан облысы өлім-жітім көрсеткіші бойынша
алдыңғы қатарда: ЖКО-ның 21.3%-ы өліммен
аяқталған. Екінші орында Жетісу облысы – 14.1%, ал
үшінші орында Қызылорда облысы – 11.9%.
8 слайд
Жол апаттары бойынша өңірлердің көрсеткіші ⚫Тіркелген апаттардың басым бөлігі Алматы қаласына (6155 ЖКО) тиесілі. Бұл елдегі барлық ЖКО-ның 22%-ын құрайды. Екінші орында Алматы облысы – 2921 оқиға (10%), үшінші орында Жамбыл облысы – 1799 (6%). ⚫Түркістан облысы өлім-жітім көрсеткіші бойынша алдыңғы қатарда: ЖКО-ның 21.3%-ы өліммен аяқталған. Екінші орында Жетісу облысы – 14.1%, ал үшінші орында Қызылорда облысы – 11.9%.
#9 слайд
Дүйсенбі — жол көлік оқиғаларының ең
жиі тіркелетін күні
⚫Жол апаттары ең көп тіркелетін күн – дүйсенбі. Апта
күндері бойынша көрсеткіштер:
⚫Дүйсенбі: 4273 оқиға
⚫Сейсенбі: 4220 оқиға
⚫Жұма: 4213 оқиға
⚫Сәрсенбі мен бейсенбі: 4043 және 4039 оқиға
⚫Сенбі мен жексенбі: ең аз көрсеткіш – 3904 және
3682 оқиға.
⚫Тәулік уақыты бойынша жол апаттарының 71%-ы
күндіз, 20%-ы қараңғы кезде, ал 10%-ы түнгі уақытта
орын алған.
9 слайд
Дүйсенбі — жол көлік оқиғаларының ең жиі тіркелетін күні ⚫Жол апаттары ең көп тіркелетін күн – дүйсенбі. Апта күндері бойынша көрсеткіштер: ⚫Дүйсенбі: 4273 оқиға ⚫Сейсенбі: 4220 оқиға ⚫Жұма: 4213 оқиға ⚫Сәрсенбі мен бейсенбі: 4043 және 4039 оқиға ⚫Сенбі мен жексенбі: ең аз көрсеткіш – 3904 және 3682 оқиға. ⚫Тәулік уақыты бойынша жол апаттарының 71%-ы күндіз, 20%-ы қараңғы кезде, ал 10%-ы түнгі уақытта орын алған.
#10 слайд
Қаза тапқандардың дені 30 жастан асқандар
⚫Жол апатынан қаза тапқандардың жас санаттары
келесідей бөлінді:
⚫30-39 жас: 19%
⚫40-49 жас: 18%
⚫60 жас және жоғары: 17%
⚫21-29 жас: 14%
⚫50-59 жас: 14%
⚫0-17 жас: 5%.
⚫Апат салдарынан қаза тапқандардың басым бөлігі
Алматы облысында (72 адам) және Түркістан
облысында (44 адам) тіркелген.
10 слайд
Қаза тапқандардың дені 30 жастан асқандар ⚫Жол апатынан қаза тапқандардың жас санаттары келесідей бөлінді: ⚫30-39 жас: 19% ⚫40-49 жас: 18% ⚫60 жас және жоғары: 17% ⚫21-29 жас: 14% ⚫50-59 жас: 14% ⚫0-17 жас: 5%. ⚫Апат салдарынан қаза тапқандардың басым бөлігі Алматы облысында (72 адам) және Түркістан облысында (44 адам) тіркелген.
#11 слайд
Апаттардың негізгі себептері
⚫Жол-көлік оқиғаларының басты себептері:
⚫Тайғақ жабын: 811 оқиға
⚫Жолдың тегіс еместігі: 121
⚫Жолдың дағдылы еместігі мен ойымдар: 26 және
38 оқиға
⚫Қауіпті аймақтарда қоршаудың болмауы: 4
оқиға
⚫Жарықтандырудың жеткіліксіздігі: 71 оқиға.
11 слайд
Апаттардың негізгі себептері ⚫Жол-көлік оқиғаларының басты себептері: ⚫Тайғақ жабын: 811 оқиға ⚫Жолдың тегіс еместігі: 121 ⚫Жолдың дағдылы еместігі мен ойымдар: 26 және 38 оқиға ⚫Қауіпті аймақтарда қоршаудың болмауы: 4 оқиға ⚫Жарықтандырудың жеткіліксіздігі: 71 оқиға.
#12 слайд
Жол апатының ең көп тіркелетін ауа райы жағдайы – ашық күндер.
25272 оқиға ашық ауа райында орын алған. Ал бұлтты кезде – 1017,
жаңбырлы уақытта – 883, қар жауған кезде 631 оқиға тіркелген.
2024 жылы жол-көлік оқиғаларының күрт артуы елдегі жол
қауіпсіздігіне байланысты күрделі мәселелерді айғақтап отыр.
Әсіресе, апаттардың көпшілігі адам өлімімен аяқталып, Түркістан,
Жетісу және Қызылорда облыстары көш бастап тұр. Оқиғалардың
негізгі себептері – жол сапасының төмендігі, жарықтандырудың
жетіспеуі және жүргізушілердің жауапсыздығы.
Сарапшылардың пікірінше, жол инфрақұрылымын жақсарту,
қауіпсіздікті күшейту және жүргізушілерге қойылатын талаптарды
қатаңдату жол-көлік оқиғаларының санын азайтуға мүмкіндік береді.
12 слайд
Жол апатының ең көп тіркелетін ауа райы жағдайы – ашық күндер. 25272 оқиға ашық ауа райында орын алған. Ал бұлтты кезде – 1017, жаңбырлы уақытта – 883, қар жауған кезде 631 оқиға тіркелген. 2024 жылы жол-көлік оқиғаларының күрт артуы елдегі жол қауіпсіздігіне байланысты күрделі мәселелерді айғақтап отыр. Әсіресе, апаттардың көпшілігі адам өлімімен аяқталып, Түркістан, Жетісу және Қызылорда облыстары көш бастап тұр. Оқиғалардың негізгі себептері – жол сапасының төмендігі, жарықтандырудың жетіспеуі және жүргізушілердің жауапсыздығы. Сарапшылардың пікірінше, жол инфрақұрылымын жақсарту, қауіпсіздікті күшейту және жүргізушілерге қойылатын талаптарды қатаңдату жол-көлік оқиғаларының санын азайтуға мүмкіндік береді.
#13 слайд
Сайысымыздың шарттары мынадай:
І «Саналы жүргіншілер» бекеті
ІІ «Жол белгілері» бекеті
ІII «Жол қозғалысы тарихы» бекеті
IV «Жасырдым жұмбақ» бекеті
V осы бекеттерден тоқтамай өткен топ «Жол белгілері»
патшалығына тап болады. Жеңімпаз атанады.
13 слайд
Сайысымыздың шарттары мынадай: І «Саналы жүргіншілер» бекеті ІІ «Жол белгілері» бекеті ІII «Жол қозғалысы тарихы» бекеті IV «Жасырдым жұмбақ» бекеті V осы бекеттерден тоқтамай өткен топ «Жол белгілері» патшалығына тап болады. Жеңімпаз атанады.
#14 слайд
І бекет «Саналы жүргіншілер» бекеті
Викториналық сұрақтар беріледі
14 слайд
І бекет «Саналы жүргіншілер» бекеті Викториналық сұрақтар беріледі
#15 слайд
Жол ортасына жеткенше, әуелі сол жаққа қара,
ортасынан асқан соң оң жаққа мойныңды бұр
Көшеде бағдаршам болмаса не істеу керек?
15 слайд
Жол ортасына жеткенше, әуелі сол жаққа қара, ортасынан асқан соң оң жаққа мойныңды бұр Көшеде бағдаршам болмаса не істеу керек?
#16 слайд
Жиекжолдың оң жақ шетімен
Жаяу жүргінші жол бойында
қалай жүріп-тұруы керек?
16 слайд
Жиекжолдың оң жақ шетімен Жаяу жүргінші жол бойында қалай жүріп-тұруы керек?
#17 слайд
Жедел жәрдем, полиция, өрт сөндіру машиналарына
Қандай көліктің түрлеріне
бағдаршамның қызыл жарығына
жүруге рұқсат етеді?
17 слайд
Жедел жәрдем, полиция, өрт сөндіру машиналарына Қандай көліктің түрлеріне бағдаршамның қызыл жарығына жүруге рұқсат етеді?
#18 слайд
Аялдамада
Жолаушы таситын қоғамдық
көліктерді қай жерден күтеді?
18 слайд
Аялдамада Жолаушы таситын қоғамдық көліктерді қай жерден күтеді?
#19 слайд
14 жастан
Велосипедпен неше жастан бастап
жолмен жүруге рұқсат етіледі?
19 слайд
14 жастан Велосипедпен неше жастан бастап жолмен жүруге рұқсат етіледі?
#20 слайд
Жүргізуші көлікті тоқтата алмай, адам өміріне қауіп төнеді
Жақындап қалған көліктің алдынан
жүгіру неліктен қауіпті?
20 слайд
Жүргізуші көлікті тоқтата алмай, адам өміріне қауіп төнеді Жақындап қалған көліктің алдынан жүгіру неліктен қауіпті?
#21 слайд
Жедел жәрдем машинасын, полицияны шақырып,
машинаның нөмірін жазып алу керек
Жол-көлік оқиғасына куә
болған адамдар қандай әрекет
жасайды?
21 слайд
Жедел жәрдем машинасын, полицияны шақырып, машинаның нөмірін жазып алу керек Жол-көлік оқиғасына куә болған адамдар қандай әрекет жасайды?
#22 слайд
Ішімдік ішкен жағдайда
Жүргізушіге қандай жағдайда
транспорт құралын басқаруға
болмайды?
22 слайд
Ішімдік ішкен жағдайда Жүргізушіге қандай жағдайда транспорт құралын басқаруға болмайды?
#23 слайд
Ия, міндетті
Полиция, жедел жәрдем, өрт
сөндірушілер өтіп кеткенше күтіп
тұру міндетті ме?
23 слайд
Ия, міндетті Полиция, жедел жәрдем, өрт сөндірушілер өтіп кеткенше күтіп тұру міндетті ме?
#24 слайд
Мемлекеттік авто инспекция
МАИ деген сөзді талдап бер
24 слайд
Мемлекеттік авто инспекция МАИ деген сөзді талдап бер
#25 слайд
ІІ бекет «Жол белгілері» бекеті
Бағдаршам
25 слайд
ІІ бекет «Жол белгілері» бекеті Бағдаршам
#26 слайд
Мына белгі нені білдіреді?
Абайлаңдар, балалар!
26 слайд
Мына белгі нені білдіреді? Абайлаңдар, балалар!
#27 слайд
Сары – дайындал, жасыл – жүруге рұқсат,
қызыл - тоқта
Бағдаршам жарықтарының белгілеріне
талдау жаса.
27 слайд
Сары – дайындал, жасыл – жүруге рұқсат, қызыл - тоқта Бағдаршам жарықтарының белгілеріне талдау жаса.
#28 слайд
Жолда жөндеу жұмыстары жүріп жатыр
деген белгі
Мына белгі нені білдіреді?
28 слайд
Жолда жөндеу жұмыстары жүріп жатыр деген белгі Мына белгі нені білдіреді?
#29 слайд
Жылдамдықты азайту белгісі
Мына белгі нені білдіреді?
29 слайд
Жылдамдықты азайту белгісі Мына белгі нені білдіреді?
#30 слайд
Теміржол өткелі
Мына белгі нені білдіреді?
30 слайд
Теміржол өткелі Мына белгі нені білдіреді?
#31 слайд
ІІ бекет «Жол белгілері» бекеті
Аялдама
31 слайд
ІІ бекет «Жол белгілері» бекеті Аялдама
#32 слайд
Жол беріңіз
Мына белгі нені білдіреді?
32 слайд
Жол беріңіз Мына белгі нені білдіреді?
#33 слайд
Тұрақ орны
Мына белгі нені білдіреді?
33 слайд
Тұрақ орны Мына белгі нені білдіреді?
#34 слайд
Кіруге тыйым салынады
Мына белгі нені білдіреді?
34 слайд
Кіруге тыйым салынады Мына белгі нені білдіреді?
#35 слайд
Басып озуға тыйым салынады
Мына белгі нені білдіреді?
35 слайд
Басып озуға тыйым салынады Мына белгі нені білдіреді?
#36 слайд
Жаяу өтпе
Мына белгі нені білдіреді?
36 слайд
Жаяу өтпе Мына белгі нені білдіреді?
#37 слайд
III бекет «Жол қозғалысы тарихы»
бекеті
37 слайд
III бекет «Жол қозғалысы тарихы» бекеті
#38 слайд
Англия
Ең алғашқы бағдаршам қай елде пайда болды?
38 слайд
Англия Ең алғашқы бағдаршам қай елде пайда болды?
#39 слайд
Мәскеу
Алғашқы трамвай Ресейдің қай қаласында пайда
болды?
39 слайд
Мәскеу Алғашқы трамвай Ресейдің қай қаласында пайда болды?
#40 слайд
Англия
Алғашқы жол реттеушісі қай елде пайда болды?
40 слайд
Англия Алғашқы жол реттеушісі қай елде пайда болды?
#41 слайд
IV бекет. «Жасырдым жұмбақ» бекеті
41 слайд
IV бекет. «Жасырдым жұмбақ» бекеті
#42 слайд
Жол
Арқаным тым ұзын,
Ала алмайсың бір үзім
42 слайд
Жол Арқаным тым ұзын, Ала алмайсың бір үзім
#43 слайд
Велосипед
Қозғалмасаң құлайды,
Сүйемесең сұлайды.
Құйымшақты ері бар,
Бұл не деген жануар?
43 слайд
Велосипед Қозғалмасаң құлайды, Сүйемесең сұлайды. Құйымшақты ері бар, Бұл не деген жануар?
#44 слайд
Бағдаршам
Жоқ өзінде бас та,
ауыз да, құлақ та,
Бақырайған үш көзі
бар бірақ та
44 слайд
Бағдаршам Жоқ өзінде бас та, ауыз да, құлақ та, Бақырайған үш көзі бар бірақ та
#45 слайд
Ұшақ
Аспанда жүзеді,
Қанатын қақпайды.
Жерде де жүреді,
Бауырлап жатпайды
45 слайд
Ұшақ Аспанда жүзеді, Қанатын қақпайды. Жерде де жүреді, Бауырлап жатпайды
#46 слайд
Кеме
Үтікке міндім,
Мұхитта жүздім
46 слайд
Кеме Үтікке міндім, Мұхитта жүздім
#47 слайд
Тікұшақ
Төбесінде ебелек,
Ұшады өзі керемет
47 слайд
Тікұшақ Төбесінде ебелек, Ұшады өзі керемет
#48 слайд
Қайық
Аяқсыз, жалғыз десең де,
Тұлпарым менің іргемде.
Қазықтан бауын шешем де,
Жетемін қиыр түрлі елге
48 слайд
Қайық Аяқсыз, жалғыз десең де, Тұлпарым менің іргемде. Қазықтан бауын шешем де, Жетемін қиыр түрлі елге
#49 слайд
Комбайн
Тақылдатып таңдайды,
Егінді тез жалмайды.
Дәнін берер тазалап,
Өзі түк те алмайды
49 слайд
Комбайн Тақылдатып таңдайды, Егінді тез жалмайды. Дәнін берер тазалап, Өзі түк те алмайды
#50 слайд
V бекет «Жол белгілері» патшалығы.
Жеңімпаз топты анықтау.
Қорытынды: Айналайын абайла
Жан-жағыңа қарайла
Жолда-жүру ережесін
Есте сақта қалайда.
Міне, оқушылар, біз сендермен жолда қалай жүру керек екенін
білеміз. Жол ережесін әрқашан есте сақтау керек. Жол ережесін
жақсы білсек, өзімізді жол апатынан сақтаймыз. Ал, енді осы
ережелерді әрқашан орындап, аман болайық! Сау болыңыздар.
50 слайд
V бекет «Жол белгілері» патшалығы. Жеңімпаз топты анықтау. Қорытынды: Айналайын абайла Жан-жағыңа қарайла Жолда-жүру ережесін Есте сақта қалайда. Міне, оқушылар, біз сендермен жолда қалай жүру керек екенін білеміз. Жол ережесін әрқашан есте сақтау керек. Жол ережесін жақсы білсек, өзімізді жол апатынан сақтаймыз. Ал, енді осы ережелерді әрқашан орындап, аман болайық! Сау болыңыздар.
#51 слайд
Ұпайларды есептеу
№ Бекет атауы 1 топ 2 топ Жинаған
ұпайлары
Саналы
жүргіншілер
Жол белгілері
Жолды реттеуші
Жол қозғалысы
тарихы
Жасырдым
жұмбақ
51 слайд
Ұпайларды есептеу № Бекет атауы 1 топ 2 топ Жинаған ұпайлары Саналы жүргіншілер Жол белгілері Жолды реттеуші Жол қозғалысы тарихы Жасырдым жұмбақ
#52 слайд
Назар қойып
тыңдағандарыңызға рақмет!
52 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға рақмет!
шағым қалдыра аласыз













