Материалдар / "Жомарттық пен кеңпейілділік"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Жомарттық пен кеңпейілділік"

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып оқушыларын жомарт, кеңпейіл болуға шақырады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Ақпан 2021
1423
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
№ 169 Н.Илялетдинов атындағы жалпы орта мектеп «Жомарттық пен кеңпейілділік» 3 д сынып Пән мұғалімі: Жантелова Л.А

1 слайд
№ 169 Н.Илялетдинов атындағы жалпы орта мектеп «Жомарттық пен кеңпейілділік»   3 д сынып Пән мұғалімі: Жантелова Л.А

2 слайд

«Жүректен жүрекке» жылы лебіз Жүректен жүрекке

3 слайд
«Жүректен жүрекке» жылы лебіз Жүректен жүрекке

«Төрт сурет, бір ой»

4 слайд
«Төрт сурет, бір ой»

8.02.2021 ж Сабақтың тақырыбы: «Жомарттық пен кеңпейілділік»

5 слайд
8.02.2021 ж Сабақтың тақырыбы: «Жомарттық пен кеңпейілділік»

Сабақтың мақсаты: Кеңпейілділік пен жомарттықтың маңыздылығы туралы түсіндіре отырып, Дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу. М

6 слайд
Сабақтың мақсаты: Кеңпейілділік пен жомарттықтың маңыздылығы туралы түсіндіре отырып, Дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: · Оқушыларға кеңпейілділік пен жомарттылықтың маңыздылығын ұғындыра отырып,бауырмалдылық касиеті туралы түсінік беру. · Оқушыларды кешірімділікпен қарым-қатынас жасауға дағдыландыра отырып, достық қасиетіне баулу. · Оқушыларды бауырмалдылыққа, ақкөнілдікке, достыққа тәрбилеу.

Дәйексөз: «Адамның қадірлісі-жомарт кісі» Жүсіп Баласағұни Жүсіп Баласағұни (шамам

7 слайд
Дәйексөз: «Адамның қадірлісі-жомарт кісі» Жүсіп Баласағұни Жүсіп Баласағұни (шамамен 1017/1021–1075) – ақын, ойшыл, ғалым, мемлекет қайраткері. Туған жері- Жетісу жеріндегі Баласағұн қаласы. Замандастары мен өзінен кейінгі ұрпақтарға дарынды ақын ғана емес, ғалым ретінде де танымал болған Еңбегі «Құтты білік»

“ Жомарттық пен кішіпейілділік” бейне көрініс https://youtu.be/e-yltK85b14

8 слайд
“ Жомарттық пен кішіпейілділік” бейне көрініс https://youtu.be/e-yltK85b14

Шығармашылық жұмыс, жеке жұмыс. Жағдаятты шешу. 1 – сұрақ Егер ойламаған жерден сен лоторея ұтысынан миллион теңге ұтып алдың

9 слайд
Шығармашылық жұмыс, жеке жұмыс. Жағдаятты шешу. 1 – сұрақ Егер ойламаған жерден сен лоторея ұтысынан миллион теңге ұтып алдың, оны қалай жұмсар едің? 2 – сұрақ Сенің үйіңе ымыртта бір танымайтын кісі келіп, қонатын жері жоқ екенін, таңертеңге дейін үйге қондыруын сұрады. Ал сенің үйіңде онсыз да қаладан келген туыстарың бар еді. Анаң үйде қонақ көп екенін айтып, ол кісіні қондырғысы келмегенін айтты. Сен не істейсің ? 3 – сұрақ Кешқұрым сен сабақтан келе жатып автобуста бір өзің қатарлы қыздың билет тексерушіге ақшасының таусылып қалғанын айтып, баратын жеріне дейін ала кетіңізші деп жалынып - жалбарынып тұрғанын көрдің. Ал билет тексеруші ол қызды алып кеткісі келмегенін байқадың. Сен бұл кезде не істер едің? 4 – сұрақ Қалада апаңның үйіне бардың. Сені дүкеннен нан әкелуге жұмсады. Сен дүкеннен нан алып келе жатқанда бір 5 - 6 жасар жылап тұрған қызды кездестірдің. Ол адасып кеткен сияқты. Сен оған көңіл бөлер ме едің? 5 – сұрақ Жанна өте ақкөңіл болатын. Өзі жақсы оқитын. Ол барлық балаға білгенін айтып, көмек беруден жалықпайтын. Ол бірде сырқаттанып, сабаққа келмей қалды. Өзі сабақтардан өткен тақырыптарды меңгермей қалды. Ал досы Нұр - гүл болса, оған көмек беруді ойламады да. Сен не істер едің?

Жомарттық, кеңпейілдік сөздерін қатыстырып, өлең құрастыру. 1)...........................болмасын, ............................

10 слайд
Жомарттық, кеңпейілдік сөздерін қатыстырып, өлең құрастыру. 1)...........................болмасын, ............................ қолдасын. .............................қарасақ, .............................болашақ   2)...........................қиянат, ...............................ұялат. ................................жүрейік, ...............................білейік. сараңдық әділдікті жақсылықпен нұрлы болар жақсылыққа жасаған кеңпейіл боп жомарттықты

Жомарттық, кеңпейілдік сөздерін қатыстырып, өлең құрастыру. 1сараңдық болмасын, Әділдікті қолдасын Жақсылықпен қарасақ, Нұрлы

11 слайд
Жомарттық, кеңпейілдік сөздерін қатыстырып, өлең құрастыру. 1сараңдық болмасын, Әділдікті қолдасын Жақсылықпен қарасақ, Нұрлы бола болашақ   2) Жақсылыққа қиянат, Жасаған ұялат. Кеңпейіл боп жүрейік Жомарттықты білейік.

Қорытынды: «Ақкөңілділік, жайсаң мінезділік, дарқандық, мырзалық жомарттықты білдіреді. Адамның кеңпейілділігі риясыз жақсылы

12 слайд
Қорытынды:   «Ақкөңілділік, жайсаң мінезділік, дарқандық, мырзалық жомарттықты білдіреді. Адамның кеңпейілділігі риясыз жақсылықтар мен игі істерден көрінеді. Мырзалық, қолы ашықтық, дарқандық, кеңдік, молқолдылық жомарттықты білдіреді. Адамның жомарттығы бір адамның екінші адамға қайтарымсыз, міндет етпестен қызмет қылып, жақсылық жасауға кеңпейілділігінен, нақты ісінен көрінеді. Жомарт болу үшін дүние дәулеттің мол болуы шарт емес. Оны өздерің ертегіден көрдіңіздер.

Топпен ән айту. «Біз бақытты баламыз» Әні мен сөзі Б.Бейсеева https://youtu.be/y55K2k

13 слайд
Топпен ән айту. «Біз бақытты баламыз» Әні мен сөзі Б.Бейсеева https://youtu.be/y55K2kcVt_k

Үйге тапсырма: Оқулықта берілген мәтіннің аңыз әңгімесін оқып,негізгі ойын анықтау.Мәтінге байланысты сұрақ құрастыру.

14 слайд
Үйге тапсырма: Оқулықта берілген мәтіннің аңыз әңгімесін оқып,негізгі ойын анықтау.Мәтінге байланысты сұрақ құрастыру.