жүйке жүйесі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
LOGO
Жүйке жүйесінің бөлімдері.
Жұлынның құрылысы мен
қызметі
1 слайд
LOGO Жүйке жүйесінің бөлімдері. Жұлынның құрылысы мен қызметі
2 слайд
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Жүйке жүйесінің бөлімдерін таныстыру.
Жұлынның маңызы, құрылысы мен қызметі, шартсыз
рефлекстің рөлі туралы оқушыларға білім беру
Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлауын
талап ететін тапсырмаларды пайдалана отырып
интелектуалды қабілеттеріндамыту; Оқушылардың ой-
өрісін кеңейту, танымдық белсенділігін, өз бетінше
білім алу, саралау, қорытынды жасау дағдыларын
дамыту
Тәрбиелік: Салауатты өмір сүруге, денсаулықты күтуге,
спортпен шұғылдануға тәрбиелеу;
2 слайд
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Жүйке жүйесінің бөлімдерін таныстыру. Жұлынның маңызы, құрылысы мен қызметі, шартсыз рефлекстің рөлі туралы оқушыларға білім беру Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлауын талап ететін тапсырмаларды пайдалана отырып интелектуалды қабілеттеріндамыту; Оқушылардың ой- өрісін кеңейту, танымдық белсенділігін, өз бетінше білім алу, саралау, қорытынды жасау дағдыларын дамыту Тәрбиелік: Салауатты өмір сүруге, денсаулықты күтуге, спортпен шұғылдануға тәрбиелеу;
3 слайд
Сабақтың типі
Аралас.
Іс-әрекет түрлері:
жеке жұмыс, топтық жұмыс,
диалогтік әңгімелесу, АКТ-ны
қолдану
3 слайд
Сабақтың типі Аралас. Іс-әрекет түрлері: жеке жұмыс, топтық жұмыс, диалогтік әңгімелесу, АКТ-ны қолдану
4 слайд
І. Ұйымдастыру кезеңі.
- Сәлеметсіздер ме?
Бүгінгі сабаққа деген көңіл – күйлерің
қалай?
Қазір топқа бөлінеміз, мына сандарды
таңдаңыздар. (Оқушыларды 3 топқа бөлу)
4 слайд
І. Ұйымдастыру кезеңі. - Сәлеметсіздер ме? Бүгінгі сабаққа деген көңіл – күйлерің қалай? Қазір топқа бөлінеміз, мына сандарды таңдаңыздар. (Оқушыларды 3 топқа бөлу)
5 слайд
(Ашылған қолшатырдың суретін салыңыз, әр сымына көршіңізді сипаттайтын
сөзді жазыңыз. Неше сым болса сонша сөз болу керек) Тренинг
“ Өзіңді және басқаларды тану”
Бағалайтын қолшатыр
5 слайд
(Ашылған қолшатырдың суретін салыңыз, әр сымына көршіңізді сипаттайтын сөзді жазыңыз. Неше сым болса сонша сөз болу керек) Тренинг “ Өзіңді және басқаларды тану” Бағалайтын қолшатыр
6 слайд
ІІ. Үй тапсырмасы:
І. Қызығушылықты ояту:
Мына сөздерді есімізге түсіріп, анықтама беріңіздер.
Термин сөздер Анықтамасы
Нейрон
Аксон
Дендрит
Рецептор
Рефлекс
6 слайд
ІІ. Үй тапсырмасы: І. Қызығушылықты ояту: Мына сөздерді есімізге түсіріп, анықтама беріңіздер. Термин сөздер Анықтамасы Нейрон Аксон Дендрит Рецептор Рефлекс
7 слайд
Биологиялық диктант
1.Нейрон денелері мен қысқа өсінділердің
топтасуы ........................................................ құрайды.
2.Ақ май қабығымен қапталған ұзын өсінділер –
аксондар ........................................... түзеді.
3.Нейронның ұзын өсінділерінің тармақталуы жүйке
ұштарын – ............................................ құрайды.
4. Нейрондар: ........................................ бөлінеді.
5. Жүйке
жасушалары: ........................ .................... ......... ...........
.......................... ...................................... ...тұрады.
7 слайд
Биологиялық диктант 1.Нейрон денелері мен қысқа өсінділердің топтасуы ........................................................ құрайды. 2.Ақ май қабығымен қапталған ұзын өсінділер – аксондар ........................................... түзеді. 3.Нейронның ұзын өсінділерінің тармақталуы жүйке ұштарын – ............................................ құрайды. 4. Нейрондар: ........................................ бөлінеді. 5. Жүйке жасушалары: ........................ .................... ......... ........... .......................... ...................................... ...тұрады.
8 слайд
Жаңа сабақ
Жүйке жүйесі
Орталық жүйке жүйесі Шеткі жүйке жүйесі
8 слайд
Жаңа сабақ Жүйке жүйесі Орталық жүйке жүйесі Шеткі жүйке жүйесі
9 слайд
Жаңа тақырыпты меңгерту
Топтарға тапсырма беру:
І топ. Сілтеме табушылар. « Жұлынның құрылысы мен
қызметі » (мәтінді оқып, жаңа ұғымдарды табыңыздар)
ІІ топ. Баяндаушы топ. « Жұлынның
қызметі » (оқулықтан мәтінді оқып, топпен талқылап, әр
оқушы өз ойын ортаға сала отырып, флипчартпен ортаға
қорғау)
ІІІ топ. Ізденуші топ. « Жұлынның құрылысы »
(оқулықтағы 27-26 суретті талдау, қосымша мәліметтермен
жұмыс)
9 слайд
Жаңа тақырыпты меңгерту Топтарға тапсырма беру: І топ. Сілтеме табушылар. « Жұлынның құрылысы мен қызметі » (мәтінді оқып, жаңа ұғымдарды табыңыздар) ІІ топ. Баяндаушы топ. « Жұлынның қызметі » (оқулықтан мәтінді оқып, топпен талқылап, әр оқушы өз ойын ортаға сала отырып, флипчартпен ортаға қорғау) ІІІ топ. Ізденуші топ. « Жұлынның құрылысы » (оқулықтағы 27-26 суретті талдау, қосымша мәліметтермен жұмыс)
10 слайд
І топ. Сілтеме табушылар.
Термин сөздер
10 слайд
І топ. Сілтеме табушылар. Термин сөздер
11 слайд
ІІ топ. Баяндаушы топ.
«Жұлынның қызметі»
11 слайд
ІІ топ. Баяндаушы топ. «Жұлынның қызметі»
12 слайд
Жұлынның
құрылысыІІІ топ. Ізденуші топ.
12 слайд
Жұлынның құрылысыІІІ топ. Ізденуші топ.
13 слайд
Ойланып жауап беріңдер
Сұрақ: (Жұптық тапсырма)
Жұлынның артқы түбірлері зақымданғанда
адам өзін қалай сезінеді?
Алдыңғы түбірлері зақымданса ше?
Жұлын жарақатының салдары қандай?
(Жұптасып сұрақтың жауабын іздеп, талқылау, дәлелдеу)
13 слайд
Ойланып жауап беріңдер Сұрақ: (Жұптық тапсырма) Жұлынның артқы түбірлері зақымданғанда адам өзін қалай сезінеді? Алдыңғы түбірлері зақымданса ше? Жұлын жарақатының салдары қандай? (Жұптасып сұрақтың жауабын іздеп, талқылау, дәлелдеу)
14 слайд
Сұрақ парақшаларын дайындау
Әр топ тақырып бойынша сұрақ құрастырады.
Құрастырылған сұрақтарын парақшаға жазып,
қарсы топпен алмастырып орындайды.
14 слайд
Сұрақ парақшаларын дайындау Әр топ тақырып бойынша сұрақ құрастырады. Құрастырылған сұрақтарын парақшаға жазып, қарсы топпен алмастырып орындайды.
15 слайд
Дәптерге кестені толтыру;
Жүйке жүйесінің бөлімі
немесе оның бөлігі Құрылысы мен атқаратын
қызметі
Ми
Жұлын
Шеткі жүйке жүйесі
Сұр зат
Ақ зат
Жұлын түбірлері
Аралас жұлын жүйкелері Бекіту:
15 слайд
Дәптерге кестені толтыру; Жүйке жүйесінің бөлімі немесе оның бөлігі Құрылысы мен атқаратын қызметі Ми Жұлын Шеткі жүйке жүйесі Сұр зат Ақ зат Жұлын түбірлері Аралас жұлын жүйкелері Бекіту:
16 слайд
Сәйкестігін анықтаңыз
Нейрондар қызметі Нейрон түрлері
1.Тітіркенуді жүйке импульстеріне
түрлендіреді. а)сезімтал
ә)аралық
б)қозғалтқыш2.Миға ішкі мүшелер мен сезім
мүшелерінен жүйке импульстерін
береді
3.Мида бір нейроннан екіншісіне
импульстерін беруді жүзеге асырады.
4.Жүйке импульстерін бұлшық етке,
бездерге және басқа атқарушы
мүшелерге береді.
16 слайд
Сәйкестігін анықтаңыз Нейрондар қызметі Нейрон түрлері 1.Тітіркенуді жүйке импульстеріне түрлендіреді. а)сезімтал ә)аралық б)қозғалтқыш2.Миға ішкі мүшелер мен сезім мүшелерінен жүйке импульстерін береді 3.Мида бір нейроннан екіншісіне импульстерін беруді жүзеге асырады. 4.Жүйке импульстерін бұлшық етке, бездерге және басқа атқарушы мүшелерге береді.
17 слайд
Рефлексия
Сабақтың маған әсер еткен тұсы Оған менің көзқарасым
17 слайд
Рефлексия Сабақтың маған әсер еткен тұсы Оған менің көзқарасым
18 слайд
Бағалау
“ Екі жұлдыз, бір тілек” – топтардың бір-бірін өзара
бағалауы
Екі жұлдыз – топтың тапсырма орындау
барысында екі табысты сәтін бағалау
Бір тілек – топтық жұмысқа өзіндік ұсыныс
көзқарасын білдіру.
18 слайд
Бағалау “ Екі жұлдыз, бір тілек” – топтардың бір-бірін өзара бағалауы Екі жұлдыз – топтың тапсырма орындау барысында екі табысты сәтін бағалау Бір тілек – топтық жұмысқа өзіндік ұсыныс көзқарасын білдіру.
19 слайд
V. Үй тапсырмасы.
§ 13 оқып-білу, сұрақтарға жауап беру
Терминдерге анықтама жазу, жаттау
Шығармашылық жұмыс «Жұлының
зақымдануының адам өміріне қауіптілігі»
тақырыбында презентация жасап келу немесе
реферат дайындау
«Жұлынның адам ағзасы үшін маңызы» (эссе
жазу)
19 слайд
V. Үй тапсырмасы. § 13 оқып-білу, сұрақтарға жауап беру Терминдерге анықтама жазу, жаттау Шығармашылық жұмыс «Жұлының зақымдануының адам өміріне қауіптілігі» тақырыбында презентация жасап келу немесе реферат дайындау «Жұлынның адам ағзасы үшін маңызы» (эссе жазу)
20 слайд
LOGO
К ө ң і л қ о й ы п
т ы ң д а ғ а н ы ң ы з ғ а
р а х м е т !
20 слайд
LOGO К ө ң і л қ о й ы п т ы ң д а ғ а н ы ң ы з ғ а р а х м е т !