Материалдар / жүйке жүйесі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

жүйке жүйесі

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Наурыз 2019
516
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
LOGO Жүйке жүйесінің бөлімдері. Жұлынның құрылысы мен қызметі

1 слайд
LOGO Жүйке жүйесінің бөлімдері. Жұлынның құрылысы мен қызметі

1 слайд

LOGO Жүйке жүйесінің бөлімдері. Жұлынның құрылысы мен қызметі

Сабақтың мақсаты:  Білімділік: Жүйке жүйесінің бөлімдерін таныстыру. Жұлынның маңызы, құрылысы мен қызметі, шартсыз рефлекс

2 слайд
Сабақтың мақсаты:  Білімділік: Жүйке жүйесінің бөлімдерін таныстыру. Жұлынның маңызы, құрылысы мен қызметі, шартсыз рефлекстің рөлі туралы оқушыларға білім беру  Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлауын талап ететін тапсырмаларды пайдалана отырып интелектуалды қабілеттеріндамыту; Оқушылардың ой- өрісін кеңейту, танымдық белсенділігін, өз бетінше білім алу, саралау, қорытынды жасау дағдыларын дамыту  Тәрбиелік: Салауатты өмір сүруге, денсаулықты күтуге, спортпен шұғылдануға тәрбиелеу;

2 слайд

Сабақтың мақсаты:  Білімділік: Жүйке жүйесінің бөлімдерін таныстыру. Жұлынның маңызы, құрылысы мен қызметі, шартсыз рефлекстің рөлі туралы оқушыларға білім беру  Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлауын талап ететін тапсырмаларды пайдалана отырып интелектуалды қабілеттеріндамыту; Оқушылардың ой- өрісін кеңейту, танымдық белсенділігін, өз бетінше білім алу, саралау, қорытынды жасау дағдыларын дамыту  Тәрбиелік: Салауатты өмір сүруге, денсаулықты күтуге, спортпен шұғылдануға тәрбиелеу;

Сабақтың типі Аралас. Іс-әрекет түрлері: жеке жұмыс, топтық жұмыс, диалогтік әңгімелесу, АКТ-ны қолда

3 слайд
Сабақтың типі Аралас. Іс-әрекет түрлері: жеке жұмыс, топтық жұмыс, диалогтік әңгімелесу, АКТ-ны қолдану

3 слайд

Сабақтың типі Аралас. Іс-әрекет түрлері: жеке жұмыс, топтық жұмыс, диалогтік әңгімелесу, АКТ-ны қолдану

І. Ұйымдастыру кезеңі.  - Сәлеметсіздер ме?  Бүгінгі сабаққа деген көңіл – күйлерің қалай?  Қазір топқа бөлінеміз, мына с

4 слайд
І. Ұйымдастыру кезеңі.  - Сәлеметсіздер ме?  Бүгінгі сабаққа деген көңіл – күйлерің қалай?  Қазір топқа бөлінеміз, мына сандарды таңдаңыздар. (Оқушыларды 3 топқа бөлу)

4 слайд

І. Ұйымдастыру кезеңі.  - Сәлеметсіздер ме?  Бүгінгі сабаққа деген көңіл – күйлерің қалай?  Қазір топқа бөлінеміз, мына сандарды таңдаңыздар. (Оқушыларды 3 топқа бөлу)

(Ашылған қолшатырдың суретін салыңыз, әр сымына көршіңізді сипаттайтын сөзді жазыңыз. Неше сым болса сонша сөз болу керек) Трен

5 слайд
(Ашылған қолшатырдың суретін салыңыз, әр сымына көршіңізді сипаттайтын сөзді жазыңыз. Неше сым болса сонша сөз болу керек) Тренинг “ Өзіңді және басқаларды тану” Бағалайтын қолшатыр

5 слайд

(Ашылған қолшатырдың суретін салыңыз, әр сымына көршіңізді сипаттайтын сөзді жазыңыз. Неше сым болса сонша сөз болу керек) Тренинг “ Өзіңді және басқаларды тану” Бағалайтын қолшатыр

ІІ. Үй тапсырмасы: І. Қызығушылықты ояту: Мына сөздерді есімізге түсіріп, анықтама беріңіздер. Термин сөздер Анықтамасы Нейрон

6 слайд
ІІ. Үй тапсырмасы: І. Қызығушылықты ояту: Мына сөздерді есімізге түсіріп, анықтама беріңіздер. Термин сөздер Анықтамасы Нейрон Аксон Дендрит Рецептор Рефлекс

6 слайд

ІІ. Үй тапсырмасы: І. Қызығушылықты ояту: Мына сөздерді есімізге түсіріп, анықтама беріңіздер. Термин сөздер Анықтамасы Нейрон Аксон Дендрит Рецептор Рефлекс

Биологиялық диктант  1.Нейрон денелері мен қысқа өсінділердің топтасуы .......................................................

7 слайд
Биологиялық диктант  1.Нейрон денелері мен қысқа өсінділердің топтасуы ........................................................ құрайды. 2.Ақ май қабығымен қапталған ұзын өсінділер – аксондар ........................................... түзеді. 3.Нейронның ұзын өсінділерінің тармақталуы жүйке ұштарын – ............................................ құрайды. 4. Нейрондар: ........................................ бөлінеді. 5. Жүйке жасушалары: ........................ .................... ......... ........... .......................... ...................................... ...тұрады.

7 слайд

Биологиялық диктант  1.Нейрон денелері мен қысқа өсінділердің топтасуы ........................................................ құрайды. 2.Ақ май қабығымен қапталған ұзын өсінділер – аксондар ........................................... түзеді. 3.Нейронның ұзын өсінділерінің тармақталуы жүйке ұштарын – ............................................ құрайды. 4. Нейрондар: ........................................ бөлінеді. 5. Жүйке жасушалары: ........................ .................... ......... ........... .......................... ...................................... ...тұрады.

Жаңа сабақ Жүйке жүйесі Орталық жүйке жүйесі Шеткі жүйке жүйесі

8 слайд
Жаңа сабақ Жүйке жүйесі Орталық жүйке жүйесі Шеткі жүйке жүйесі

8 слайд

Жаңа сабақ Жүйке жүйесі Орталық жүйке жүйесі Шеткі жүйке жүйесі

Жаңа тақырыпты меңгерту  Топтарға тапсырма беру:  І топ. Сілтеме табушылар. « Жұлынның құрылысы мен қызметі » (мәтінді оқ

9 слайд
Жаңа тақырыпты меңгерту  Топтарға тапсырма беру:  І топ. Сілтеме табушылар. « Жұлынның құрылысы мен қызметі » (мәтінді оқып, жаңа ұғымдарды табыңыздар) ІІ топ. Баяндаушы топ. « Жұлынның қызметі » (оқулықтан мәтінді оқып, топпен талқылап, әр оқушы өз ойын ортаға сала отырып, флипчартпен ортаға қорғау) ІІІ топ. Ізденуші топ. « Жұлынның құрылысы » (оқулықтағы 27-26 суретті талдау, қосымша мәліметтермен жұмыс)

9 слайд

Жаңа тақырыпты меңгерту  Топтарға тапсырма беру:  І топ. Сілтеме табушылар. « Жұлынның құрылысы мен қызметі » (мәтінді оқып, жаңа ұғымдарды табыңыздар) ІІ топ. Баяндаушы топ. « Жұлынның қызметі » (оқулықтан мәтінді оқып, топпен талқылап, әр оқушы өз ойын ортаға сала отырып, флипчартпен ортаға қорғау) ІІІ топ. Ізденуші топ. « Жұлынның құрылысы » (оқулықтағы 27-26 суретті талдау, қосымша мәліметтермен жұмыс)

І топ. Сілтеме табушылар. Термин сөздер

10 слайд
І топ. Сілтеме табушылар. Термин сөздер

10 слайд

І топ. Сілтеме табушылар. Термин сөздер

ІІ топ. Баяндаушы топ.  «Жұлынның қызметі»

11 слайд
ІІ топ. Баяндаушы топ.  «Жұлынның қызметі»

11 слайд

ІІ топ. Баяндаушы топ.  «Жұлынның қызметі»

Жұлынның құрылысыІІІ топ. Ізденуші топ.

12 слайд
Жұлынның құрылысыІІІ топ. Ізденуші топ.

12 слайд

Жұлынның құрылысыІІІ топ. Ізденуші топ.

Ойланып жауап беріңдер  Сұрақ: (Жұптық тапсырма) Жұлынның артқы түбірлері зақымданғанда адам өзін қалай сезінеді?

13 слайд
Ойланып жауап беріңдер  Сұрақ: (Жұптық тапсырма) Жұлынның артқы түбірлері зақымданғанда адам өзін қалай сезінеді? Алдыңғы түбірлері зақымданса ше? Жұлын жарақатының салдары қандай? (Жұптасып сұрақтың жауабын іздеп, талқылау, дәлелдеу)

13 слайд

Ойланып жауап беріңдер  Сұрақ: (Жұптық тапсырма) Жұлынның артқы түбірлері зақымданғанда адам өзін қалай сезінеді? Алдыңғы түбірлері зақымданса ше? Жұлын жарақатының салдары қандай? (Жұптасып сұрақтың жауабын іздеп, талқылау, дәлелдеу)

Сұрақ парақшаларын дайындау  Әр топ тақырып бойынша сұрақ құрастырады. Құрастырылған сұрақтарын парақшаға жазып, қарсы топпен

14 слайд
Сұрақ парақшаларын дайындау  Әр топ тақырып бойынша сұрақ құрастырады. Құрастырылған сұрақтарын парақшаға жазып, қарсы топпен алмастырып орындайды.

14 слайд

Сұрақ парақшаларын дайындау  Әр топ тақырып бойынша сұрақ құрастырады. Құрастырылған сұрақтарын парақшаға жазып, қарсы топпен алмастырып орындайды.

Дәптерге кестені толтыру; Жүйке жүйесінің бөлімі немесе оның бөлігі Құрылысы мен атқаратын қызметі Ми Жұлын Шеткі жүйке жүйе

15 слайд
Дәптерге кестені толтыру; Жүйке жүйесінің бөлімі немесе оның бөлігі Құрылысы мен атқаратын қызметі Ми Жұлын Шеткі жүйке жүйесі Сұр зат Ақ зат Жұлын түбірлері Аралас жұлын жүйкелері Бекіту:

15 слайд

Дәптерге кестені толтыру; Жүйке жүйесінің бөлімі немесе оның бөлігі Құрылысы мен атқаратын қызметі Ми Жұлын Шеткі жүйке жүйесі Сұр зат Ақ зат Жұлын түбірлері Аралас жұлын жүйкелері Бекіту:

Сәйкестігін анықтаңыз Нейрондар қызметі Нейрон түрлері 1.Тітіркенуді жүйке импульстеріне түрлендіреді. а)сезімтал ә)аралық б)

16 слайд
Сәйкестігін анықтаңыз Нейрондар қызметі Нейрон түрлері 1.Тітіркенуді жүйке импульстеріне түрлендіреді. а)сезімтал ә)аралық б)қозғалтқыш2.Миға ішкі мүшелер мен сезім мүшелерінен жүйке импульстерін береді 3.Мида бір нейроннан екіншісіне импульстерін беруді жүзеге асырады. 4.Жүйке импульстерін бұлшық етке, бездерге және басқа атқарушы мүшелерге береді.

16 слайд

Сәйкестігін анықтаңыз Нейрондар қызметі Нейрон түрлері 1.Тітіркенуді жүйке импульстеріне түрлендіреді. а)сезімтал ә)аралық б)қозғалтқыш2.Миға ішкі мүшелер мен сезім мүшелерінен жүйке импульстерін береді 3.Мида бір нейроннан екіншісіне импульстерін беруді жүзеге асырады. 4.Жүйке импульстерін бұлшық етке, бездерге және басқа атқарушы мүшелерге береді.

Рефлексия Сабақтың маған әсер еткен тұсы Оған менің көзқарасым

17 слайд
Рефлексия Сабақтың маған әсер еткен тұсы Оған менің көзқарасым

17 слайд

Рефлексия Сабақтың маған әсер еткен тұсы Оған менің көзқарасым

Бағалау “ Екі жұлдыз, бір тілек” – топтардың бір-бірін өзара бағалауы  Екі жұлдыз – топтың тапсырма орындау барысында екі таб

18 слайд
Бағалау “ Екі жұлдыз, бір тілек” – топтардың бір-бірін өзара бағалауы  Екі жұлдыз – топтың тапсырма орындау барысында екі табысты сәтін бағалау  Бір тілек – топтық жұмысқа өзіндік ұсыныс көзқарасын білдіру.

18 слайд

Бағалау “ Екі жұлдыз, бір тілек” – топтардың бір-бірін өзара бағалауы  Екі жұлдыз – топтың тапсырма орындау барысында екі табысты сәтін бағалау  Бір тілек – топтық жұмысқа өзіндік ұсыныс көзқарасын білдіру.

V. Үй тапсырмасы.  § 13 оқып-білу, сұрақтарға жауап беру  Терминдерге анықтама жазу, жаттау  Шығармашылық жұмыс «Жұлының

19 слайд
V. Үй тапсырмасы.  § 13 оқып-білу, сұрақтарға жауап беру  Терминдерге анықтама жазу, жаттау  Шығармашылық жұмыс «Жұлының зақымдануының адам өміріне қауіптілігі» тақырыбында презентация жасап келу немесе реферат дайындау  «Жұлынның адам ағзасы үшін маңызы» (эссе жазу)

19 слайд

V. Үй тапсырмасы.  § 13 оқып-білу, сұрақтарға жауап беру  Терминдерге анықтама жазу, жаттау  Шығармашылық жұмыс «Жұлының зақымдануының адам өміріне қауіптілігі» тақырыбында презентация жасап келу немесе реферат дайындау  «Жұлынның адам ағзасы үшін маңызы» (эссе жазу)

LOGO К ө ң і л қ о й ы п т ы ң д а ғ а н ы ң ы з ғ а р а х м е т !

20 слайд
LOGO К ө ң і л қ о й ы п т ы ң д а ғ а н ы ң ы з ғ а р а х м е т !

20 слайд

LOGO К ө ң і л қ о й ы п т ы ң д а ғ а н ы ң ы з ғ а р а х м е т !