Жүйке жүйесінің типтері 7 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Жүйке жүйесінің типтерін
сипаттай алады
Барлық
оқушыл
ар
Барлық
оқушыл
ар
Оқушылардың
басым бөлігі
Оқушылардың
басым бөлігі
Кейбір
оқушылар
Кейбір
оқушылар
Жануарлардың жүйке жүйесінің
типтерінің түрлерін түсіндіре алады
•7.1.7.1-Жануарлардың жүйке жүйесінің типтерін салыстыру
Жүйке жүйесінің типтері.
КҮРШІМ АУДАНЫ ТЕРЕКТІБҰЛАҚ АУЫЛЫ
“ТЕРЕКТІБҰЛАҚ ОМ” КММ
Малгеждарова Гульнур Казбековна
ҰМЖ: Координация және реттелу
Жануарлардың жүйке
жүйелерінің типтерін салыстыра
алады
1 слайд
Жүйке жүйесінің типтерін сипаттай алады Барлық оқушыл ар Барлық оқушыл ар Оқушылардың басым бөлігі Оқушылардың басым бөлігі Кейбір оқушылар Кейбір оқушылар Жануарлардың жүйке жүйесінің типтерінің түрлерін түсіндіре алады •7.1.7.1-Жануарлардың жүйке жүйесінің типтерін салыстыру Жүйке жүйесінің типтері. КҮРШІМ АУДАНЫ ТЕРЕКТІБҰЛАҚ АУЫЛЫ “ТЕРЕКТІБҰЛАҚ ОМ” КММ Малгеждарова Гульнур Казбековна ҰМЖ: Координация және реттелу Жануарлардың жүйке жүйелерінің типтерін салыстыра алады
2 слайд
Саб
ақт
ың
бас
ы
•Кім
жылдам?”
ойыны
(сабаққа
қызығуш
ылық
ояту,
жаңа
тақырыпт
ы
алдыңғы
біліммен
байланыс
тыру,
сабақтың
мақсатын
анықтауға
бағыттау)
Саб
ақт
ың
орт
асы
•Белсенді
оқу: «Газет»
әдісімен
бірлескен
оқу арқылы
жаңа
тақырыпты
меңгеру,
өзара
топтық
бағалау
Саб
ақт
ың
соң
ы
•«Ж
ина
қта
у»
инт
ерб
елс
енді
әдіс
і
көм
егім
ен
топ
тық
жұ
мы
с
тап
сыр
мас
ы–
дең
гей
лік
тап
сыр
мал
ард
ы
оры
нда
у,
топ
тық
тал
қы
лау
Белсенді оқу әдістері
“Шеңбердегі доп”әдісі арқылы оқушылар шеңберлене тұрып,бір
біріне доп лақтырады.Допты ұстаған оқушы жаңа сабақ туралы бір
сөйлем айтады
“Мен үшін жаңалық” стратегиясы арқылы нені үйренді, олар үшін
не жаңалық болғанын жазып сабақты қортындылау
2 слайд
Саб ақт ың бас ы •Кім жылдам?” ойыны (сабаққа қызығуш ылық ояту, жаңа тақырыпт ы алдыңғы біліммен байланыс тыру, сабақтың мақсатын анықтауға бағыттау) Саб ақт ың орт асы •Белсенді оқу: «Газет» әдісімен бірлескен оқу арқылы жаңа тақырыпты меңгеру, өзара топтық бағалау Саб ақт ың соң ы •«Ж ина қта у» инт ерб елс енді әдіс і көм егім ен топ тық жұ мы с тап сыр мас ы– дең гей лік тап сыр мал ард ы оры нда у, топ тық тал қы лау Белсенді оқу әдістері “Шеңбердегі доп”әдісі арқылы оқушылар шеңберлене тұрып,бір біріне доп лақтырады.Допты ұстаған оқушы жаңа сабақ туралы бір сөйлем айтады “Мен үшін жаңалық” стратегиясы арқылы нені үйренді, олар үшін не жаңалық болғанын жазып сабақты қортындылау
3 слайд
Саралау әдістері:
Қарқын
“Кім жылдам”,
”Сәйкестендіру
тесті”
Дереккөздер
“Газет” әдісі
Қорытынды
“Жинақтау”
әдісі
Омыртқасыздар Омыртқалылар
«Кім жылдам?»
әдісі арқылы төмендегі терминдерді кестеге орналастыру
1. жалған аяқтары арқылы
2. кірпікшелері арқылы
3. талшықтары арқылы
4.жүзбеқанаттары арқылы
5. аяқтарымен
6. қанаттарымен
3 слайд
Саралау әдістері: Қарқын “Кім жылдам”, ”Сәйкестендіру тесті” Дереккөздер “Газет” әдісі Қорытынды “Жинақтау” әдісі Омыртқасыздар Омыртқалылар «Кім жылдам?» әдісі арқылы төмендегі терминдерді кестеге орналастыру 1. жалған аяқтары арқылы 2. кірпікшелері арқылы 3. талшықтары арқылы 4.жүзбеқанаттары арқылы 5. аяқтарымен 6. қанаттарымен
4 слайд
Қалыптастырушы бағалау:
“Өзара бағалау”, ”Екі жұлдыз,бір тілек”, “Үш шапалақ”
әдістерін қолданылады
Критериалды бағалау:
(
(Тж): Тапсырма 2. Топтық жұмыс «Газет» әдісі.
1-топ. Жүйке жүйесінің типтерін атап, оларға сипаттама беріңдер.
2-топ. Жүйкелік реттеуді сипаттаңдар
Критерий:
Жүйке жүйесінің типтерін атайды
Дескриптор:
-Берілген тақырып бойынша ақпарат жинайды
-Жиналған ақпаратты өңдейді
-Өңделген ақпаратты жүйелейді
ҚБ. «Үш шапалақ» әдісімен
4 слайд
Қалыптастырушы бағалау: “Өзара бағалау”, ”Екі жұлдыз,бір тілек”, “Үш шапалақ” әдістерін қолданылады Критериалды бағалау: ( (Тж): Тапсырма 2. Топтық жұмыс «Газет» әдісі. 1-топ. Жүйке жүйесінің типтерін атап, оларға сипаттама беріңдер. 2-топ. Жүйкелік реттеуді сипаттаңдар Критерий: Жүйке жүйесінің типтерін атайды Дескриптор: -Берілген тақырып бойынша ақпарат жинайды -Жиналған ақпаратты өңдейді -Өңделген ақпаратты жүйелейді ҚБ. «Үш шапалақ» әдісімен