Жүйке жүйесінің типтері 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жүйке жүйесінің типтері 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жүйке жүйесінің типтері туралы бұл презентация жаңартылған бағдарлама негізінде жасалған. Оқушыларға, мұғалімдерге қажеті болар деген ойдамын.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Жүйке жүйесінің типтерін сипаттай алады Барлық оқушыл ар Барлық оқушыл ар Оқушылардың басым бөлігі Оқушылардың басым б

#1 слайд
Жүйке жүйесінің типтерін сипаттай алады Барлық оқушыл ар Барлық оқушыл ар Оқушылардың басым бөлігі Оқушылардың басым бөлігі Кейбір оқушылар Кейбір оқушылар Жануарлардың жүйке жүйесінің типтерінің түрлерін түсіндіре алады •7.1.7.1-Жануарлардың жүйке жүйесінің типтерін салыстыру Жүйке жүйесінің типтері. КҮРШІМ АУДАНЫ ТЕРЕКТІБҰЛАҚ АУЫЛЫ “ТЕРЕКТІБҰЛАҚ ОМ” КММ Малгеждарова Гульнур Казбековна ҰМЖ: Координация және реттелу Жануарлардың жүйке жүйелерінің типтерін салыстыра алады

1 слайд

Жүйке жүйесінің типтерін сипаттай алады Барлық оқушыл ар Барлық оқушыл ар Оқушылардың басым бөлігі Оқушылардың басым бөлігі Кейбір оқушылар Кейбір оқушылар Жануарлардың жүйке жүйесінің типтерінің түрлерін түсіндіре алады •7.1.7.1-Жануарлардың жүйке жүйесінің типтерін салыстыру Жүйке жүйесінің типтері. КҮРШІМ АУДАНЫ ТЕРЕКТІБҰЛАҚ АУЫЛЫ “ТЕРЕКТІБҰЛАҚ ОМ” КММ Малгеждарова Гульнур Казбековна ҰМЖ: Координация және реттелу Жануарлардың жүйке жүйелерінің типтерін салыстыра алады

Саб ақт ың бас ы •Кім жылдам?” ойыны (сабаққа қызығуш ылық ояту, жаңа тақырыпт ы алдыңғы біліммен байланыс тыру,

#2 слайд
Саб ақт ың бас ы •Кім жылдам?” ойыны (сабаққа қызығуш ылық ояту, жаңа тақырыпт ы алдыңғы біліммен байланыс тыру, сабақтың мақсатын анықтауға бағыттау) Саб ақт ың орт асы •Белсенді оқу: «Газет» әдісімен бірлескен оқу арқылы жаңа тақырыпты меңгеру, өзара топтық бағалау Саб ақт ың соң ы •«Ж ина қта у» инт ерб елс енді әдіс і көм егім ен топ тық жұ мы с тап сыр мас ы– дең гей лік тап сыр мал ард ы оры нда у, топ тық тал қы лау Белсенді оқу әдістері “Шеңбердегі доп”әдісі арқылы оқушылар шеңберлене тұрып,бір біріне доп лақтырады.Допты ұстаған оқушы жаңа сабақ туралы бір сөйлем айтады “Мен үшін жаңалық” стратегиясы арқылы нені үйренді, олар үшін не жаңалық болғанын жазып сабақты қортындылау

2 слайд

Саб ақт ың бас ы •Кім жылдам?” ойыны (сабаққа қызығуш ылық ояту, жаңа тақырыпт ы алдыңғы біліммен байланыс тыру, сабақтың мақсатын анықтауға бағыттау) Саб ақт ың орт асы •Белсенді оқу: «Газет» әдісімен бірлескен оқу арқылы жаңа тақырыпты меңгеру, өзара топтық бағалау Саб ақт ың соң ы •«Ж ина қта у» инт ерб елс енді әдіс і көм егім ен топ тық жұ мы с тап сыр мас ы– дең гей лік тап сыр мал ард ы оры нда у, топ тық тал қы лау Белсенді оқу әдістері “Шеңбердегі доп”әдісі арқылы оқушылар шеңберлене тұрып,бір біріне доп лақтырады.Допты ұстаған оқушы жаңа сабақ туралы бір сөйлем айтады “Мен үшін жаңалық” стратегиясы арқылы нені үйренді, олар үшін не жаңалық болғанын жазып сабақты қортындылау

Саралау әдістері: Қарқын “Кім жылдам”, ”Сәйкестендіру тесті” Дереккөздер “Газет” әдісі Қорытынды “Жинақтау” әдісі Омыртқасыз

#3 слайд
Саралау әдістері: Қарқын “Кім жылдам”, ”Сәйкестендіру тесті” Дереккөздер “Газет” әдісі Қорытынды “Жинақтау” әдісі Омыртқасыздар Омыртқалылар «Кім жылдам?» әдісі арқылы төмендегі терминдерді кестеге орналастыру 1. жалған аяқтары арқылы 2. кірпікшелері арқылы 3. талшықтары арқылы 4.жүзбеқанаттары арқылы 5. аяқтарымен 6. қанаттарымен

3 слайд

Саралау әдістері: Қарқын “Кім жылдам”, ”Сәйкестендіру тесті” Дереккөздер “Газет” әдісі Қорытынды “Жинақтау” әдісі Омыртқасыздар Омыртқалылар «Кім жылдам?» әдісі арқылы төмендегі терминдерді кестеге орналастыру 1. жалған аяқтары арқылы 2. кірпікшелері арқылы 3. талшықтары арқылы 4.жүзбеқанаттары арқылы 5. аяқтарымен 6. қанаттарымен

Қалыптастырушы бағалау: “Өзара бағалау”, ”Екі жұлдыз,бір тілек”, “Үш шапалақ” әдістерін қолданылады Критериалды бағалау: (

#4 слайд
Қалыптастырушы бағалау: “Өзара бағалау”, ”Екі жұлдыз,бір тілек”, “Үш шапалақ” әдістерін қолданылады Критериалды бағалау: ( (Тж): Тапсырма 2. Топтық жұмыс «Газет» әдісі. 1-топ. Жүйке жүйесінің типтерін атап, оларға сипаттама беріңдер. 2-топ. Жүйкелік реттеуді сипаттаңдар Критерий: Жүйке жүйесінің типтерін атайды Дескриптор: -Берілген тақырып бойынша ақпарат жинайды -Жиналған ақпаратты өңдейді -Өңделген ақпаратты жүйелейді ҚБ. «Үш шапалақ» әдісімен

4 слайд

Қалыптастырушы бағалау: “Өзара бағалау”, ”Екі жұлдыз,бір тілек”, “Үш шапалақ” әдістерін қолданылады Критериалды бағалау: ( (Тж): Тапсырма 2. Топтық жұмыс «Газет» әдісі. 1-топ. Жүйке жүйесінің типтерін атап, оларға сипаттама беріңдер. 2-топ. Жүйкелік реттеуді сипаттаңдар Критерий: Жүйке жүйесінің типтерін атайды Дескриптор: -Берілген тақырып бойынша ақпарат жинайды -Жиналған ақпаратты өңдейді -Өңделген ақпаратты жүйелейді ҚБ. «Үш шапалақ» әдісімен

Файл форматы:
pptx
08.11.2018
1973
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі