Жүйке жүйесінің типтері 7 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Жүйке жүйесінің типтерін
сипаттай алады Барлық
оқушыл
арБарлық
оқушыл
ар
Оқушылардың
басым бөлігіОқушылардың
басым бөлігі
Кейбір
оқушылар Кейбір
оқушылар Жануарлардың жүйке жүйесінің
типтерінің түрлерін түсіндіре алады•
7.1.7.1- Жануарлардың жүйке жүйесінің типтерін салыстыруЖүйке жүйесінің типтері.КҮРШІМ АУДАНЫ ТЕРЕКТІБҰЛАҚ АУЫЛЫ
“ТЕРЕКТІБҰЛАҚ ОМ” КММ
Малгеждарова Гульнур Казбековна
ҰМЖ: Координация және реттелу
Жануарлардың жүйке
жүйелерінің типтерін салыстыра
алады
1 слайд
Жүйке жүйесінің типтерін сипаттай алады Барлық оқушыл арБарлық оқушыл ар Оқушылардың басым бөлігіОқушылардың басым бөлігі Кейбір оқушылар Кейбір оқушылар Жануарлардың жүйке жүйесінің типтерінің түрлерін түсіндіре алады• 7.1.7.1- Жануарлардың жүйке жүйесінің типтерін салыстыруЖүйке жүйесінің типтері.КҮРШІМ АУДАНЫ ТЕРЕКТІБҰЛАҚ АУЫЛЫ “ТЕРЕКТІБҰЛАҚ ОМ” КММ Малгеждарова Гульнур Казбековна ҰМЖ: Координация және реттелу Жануарлардың жүйке жүйелерінің типтерін салыстыра алады
2 слайд
Саб
ақт
ың
бас
ы
• Кім
жылдам?”
ойыны
(сабаққа
қызығуш
ылық
ояту,
жаңа
тақырыпт
ы
алдың ғы
білімм ен
бай ланы с
ты ру ,
сабақ ты ң
м ақс аты н
аны қтау ға
бағыт тау)
Саб
ақт
ың
орт
асы
•Белсенді
оқу: «Газет»
әдісімен
бірлескен
оқу арқылы
жаңа
тақырыпты
меңгеру,
өзара
топтық
бағалау
Саб
ақт
ың
соң
ы
• «Ж
ина
қта
у»
инт
ерб
елс
енді
әдіс
і
көм
егім
ен
топ
тық
жұ
мы
с
тап
сыр
мас
ы–
дең
гей
лік
тап
сыр
мал
ард
ы
оры
нда
у,
топ
тық
тал
қ ы
л ауБелсенді оқу әдістері
“ Шеңбердегі доп”әдісі арқылы оқушылар шеңберлене тұрып,бір
біріне доп лақтырады.Допты ұстаған оқушы жаңа сабақ туралы бір
сөйлем айтады
“ Мен үшін жаңалық” стратегиясы арқылы нені үйренді, олар үшін
не жаңалық болғанын жазып сабақты қортындылау
2 слайд
Саб ақт ың бас ы • Кім жылдам?” ойыны (сабаққа қызығуш ылық ояту, жаңа тақырыпт ы алдың ғы білімм ен бай ланы с ты ру , сабақ ты ң м ақс аты н аны қтау ға бағыт тау) Саб ақт ың орт асы •Белсенді оқу: «Газет» әдісімен бірлескен оқу арқылы жаңа тақырыпты меңгеру, өзара топтық бағалау Саб ақт ың соң ы • «Ж ина қта у» инт ерб елс енді әдіс і көм егім ен топ тық жұ мы с тап сыр мас ы– дең гей лік тап сыр мал ард ы оры нда у, топ тық тал қ ы л ауБелсенді оқу әдістері “ Шеңбердегі доп”әдісі арқылы оқушылар шеңберлене тұрып,бір біріне доп лақтырады.Допты ұстаған оқушы жаңа сабақ туралы бір сөйлем айтады “ Мен үшін жаңалық” стратегиясы арқылы нені үйренді, олар үшін не жаңалық болғанын жазып сабақты қортындылау
3 слайд
Саралау әдістері:
Қарқын
“ Кім жылдам”,
”Сәйкестендіру
тесті” Дереккөздер
“ Газет” әдісі Қорытынды
“ Жинақтау”
әдісі
Омыртқасыздар Омыртқалылар « Кім жылдам?»
әдісі арқылы төмендегі терминдерді кестеге орналастыру
1. жалған аяқтары арқылы
2. кірпікшелері арқылы
3. талшықтары арқылы
4.жүзбеқанаттары арқылы
5. аяқтарымен
6. қанаттарымен
3 слайд
Саралау әдістері: Қарқын “ Кім жылдам”, ”Сәйкестендіру тесті” Дереккөздер “ Газет” әдісі Қорытынды “ Жинақтау” әдісі Омыртқасыздар Омыртқалылар « Кім жылдам?» әдісі арқылы төмендегі терминдерді кестеге орналастыру 1. жалған аяқтары арқылы 2. кірпікшелері арқылы 3. талшықтары арқылы 4.жүзбеқанаттары арқылы 5. аяқтарымен 6. қанаттарымен
4 слайд
Қалыптастырушы бағалау:
“ Өзара бағалау”, ”Екі жұлдыз,бір тілек”, “Үш шапалақ”
әдістерін қолданыладыКритериалды бағалау:(
(Тж): Тапсырма 2 . Топтық жұмыс «Газет» әдісі.
1-топ. Жүйке жүйесінің типтерін атап, оларға сипаттама беріңдер.
2-топ. Жүйкелік реттеуді сипаттаңдар
Критерий:
Жүйке жүйесінің типтерін атайды
Дескриптор:
-Берілген тақырып бойынша ақпарат жинайды
-Жиналған ақпаратты өңдейді
-Өңделген ақпаратты жүйелейді
ҚБ. «Үш шапалақ» әдісімен
4 слайд
Қалыптастырушы бағалау: “ Өзара бағалау”, ”Екі жұлдыз,бір тілек”, “Үш шапалақ” әдістерін қолданыладыКритериалды бағалау:( (Тж): Тапсырма 2 . Топтық жұмыс «Газет» әдісі. 1-топ. Жүйке жүйесінің типтерін атап, оларға сипаттама беріңдер. 2-топ. Жүйкелік реттеуді сипаттаңдар Критерий: Жүйке жүйесінің типтерін атайды Дескриптор: -Берілген тақырып бойынша ақпарат жинайды -Жиналған ақпаратты өңдейді -Өңделген ақпаратты жүйелейді ҚБ. «Үш шапалақ» әдісімен