Материалдар / Жүйке жүйесінің типтері 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жүйке жүйесінің типтері 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жүйке жүйесінің типтері туралы бұл презентация жаңартылған бағдарлама негізінде жасалған. Оқушыларға, мұғалімдерге қажеті болар деген ойдамын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2018
1816
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жүйке жүйесінің типтерін сипаттай алады Барлық оқушыл ар Барлық оқушыл ар Оқушылардың басым бөлігі Оқушылардың басым б

1 слайд
Жүйке жүйесінің типтерін сипаттай алады Барлық оқушыл ар Барлық оқушыл ар Оқушылардың басым бөлігі Оқушылардың басым бөлігі Кейбір оқушылар Кейбір оқушылар Жануарлардың жүйке жүйесінің типтерінің түрлерін түсіндіре алады •7.1.7.1-Жануарлардың жүйке жүйесінің типтерін салыстыру Жүйке жүйесінің типтері. КҮРШІМ АУДАНЫ ТЕРЕКТІБҰЛАҚ АУЫЛЫ “ТЕРЕКТІБҰЛАҚ ОМ” КММ Малгеждарова Гульнур Казбековна ҰМЖ: Координация және реттелу Жануарлардың жүйке жүйелерінің типтерін салыстыра алады

1 слайд

Жүйке жүйесінің типтерін сипаттай алады Барлық оқушыл ар Барлық оқушыл ар Оқушылардың басым бөлігі Оқушылардың басым бөлігі Кейбір оқушылар Кейбір оқушылар Жануарлардың жүйке жүйесінің типтерінің түрлерін түсіндіре алады •7.1.7.1-Жануарлардың жүйке жүйесінің типтерін салыстыру Жүйке жүйесінің типтері. КҮРШІМ АУДАНЫ ТЕРЕКТІБҰЛАҚ АУЫЛЫ “ТЕРЕКТІБҰЛАҚ ОМ” КММ Малгеждарова Гульнур Казбековна ҰМЖ: Координация және реттелу Жануарлардың жүйке жүйелерінің типтерін салыстыра алады

Саб ақт ың бас ы •Кім жылдам?” ойыны (сабаққа қызығуш ылық ояту, жаңа тақырыпт ы алдыңғы біліммен байланыс тыру,

2 слайд
Саб ақт ың бас ы •Кім жылдам?” ойыны (сабаққа қызығуш ылық ояту, жаңа тақырыпт ы алдыңғы біліммен байланыс тыру, сабақтың мақсатын анықтауға бағыттау) Саб ақт ың орт асы •Белсенді оқу: «Газет» әдісімен бірлескен оқу арқылы жаңа тақырыпты меңгеру, өзара топтық бағалау Саб ақт ың соң ы •«Ж ина қта у» инт ерб елс енді әдіс і көм егім ен топ тық жұ мы с тап сыр мас ы– дең гей лік тап сыр мал ард ы оры нда у, топ тық тал қы лау Белсенді оқу әдістері “Шеңбердегі доп”әдісі арқылы оқушылар шеңберлене тұрып,бір біріне доп лақтырады.Допты ұстаған оқушы жаңа сабақ туралы бір сөйлем айтады “Мен үшін жаңалық” стратегиясы арқылы нені үйренді, олар үшін не жаңалық болғанын жазып сабақты қортындылау

2 слайд

Саб ақт ың бас ы •Кім жылдам?” ойыны (сабаққа қызығуш ылық ояту, жаңа тақырыпт ы алдыңғы біліммен байланыс тыру, сабақтың мақсатын анықтауға бағыттау) Саб ақт ың орт асы •Белсенді оқу: «Газет» әдісімен бірлескен оқу арқылы жаңа тақырыпты меңгеру, өзара топтық бағалау Саб ақт ың соң ы •«Ж ина қта у» инт ерб елс енді әдіс і көм егім ен топ тық жұ мы с тап сыр мас ы– дең гей лік тап сыр мал ард ы оры нда у, топ тық тал қы лау Белсенді оқу әдістері “Шеңбердегі доп”әдісі арқылы оқушылар шеңберлене тұрып,бір біріне доп лақтырады.Допты ұстаған оқушы жаңа сабақ туралы бір сөйлем айтады “Мен үшін жаңалық” стратегиясы арқылы нені үйренді, олар үшін не жаңалық болғанын жазып сабақты қортындылау

Саралау әдістері: Қарқын “Кім жылдам”, ”Сәйкестендіру тесті” Дереккөздер “Газет” әдісі Қорытынды “Жинақтау” әдісі Омыртқасыз

3 слайд
Саралау әдістері: Қарқын “Кім жылдам”, ”Сәйкестендіру тесті” Дереккөздер “Газет” әдісі Қорытынды “Жинақтау” әдісі Омыртқасыздар Омыртқалылар «Кім жылдам?» әдісі арқылы төмендегі терминдерді кестеге орналастыру 1. жалған аяқтары арқылы 2. кірпікшелері арқылы 3. талшықтары арқылы 4.жүзбеқанаттары арқылы 5. аяқтарымен 6. қанаттарымен

3 слайд

Саралау әдістері: Қарқын “Кім жылдам”, ”Сәйкестендіру тесті” Дереккөздер “Газет” әдісі Қорытынды “Жинақтау” әдісі Омыртқасыздар Омыртқалылар «Кім жылдам?» әдісі арқылы төмендегі терминдерді кестеге орналастыру 1. жалған аяқтары арқылы 2. кірпікшелері арқылы 3. талшықтары арқылы 4.жүзбеқанаттары арқылы 5. аяқтарымен 6. қанаттарымен

Қалыптастырушы бағалау: “Өзара бағалау”, ”Екі жұлдыз,бір тілек”, “Үш шапалақ” әдістерін қолданылады Критериалды бағалау: (

4 слайд
Қалыптастырушы бағалау: “Өзара бағалау”, ”Екі жұлдыз,бір тілек”, “Үш шапалақ” әдістерін қолданылады Критериалды бағалау: ( (Тж): Тапсырма 2. Топтық жұмыс «Газет» әдісі. 1-топ. Жүйке жүйесінің типтерін атап, оларға сипаттама беріңдер. 2-топ. Жүйкелік реттеуді сипаттаңдар Критерий: Жүйке жүйесінің типтерін атайды Дескриптор: -Берілген тақырып бойынша ақпарат жинайды -Жиналған ақпаратты өңдейді -Өңделген ақпаратты жүйелейді ҚБ. «Үш шапалақ» әдісімен

4 слайд

Қалыптастырушы бағалау: “Өзара бағалау”, ”Екі жұлдыз,бір тілек”, “Үш шапалақ” әдістерін қолданылады Критериалды бағалау: ( (Тж): Тапсырма 2. Топтық жұмыс «Газет» әдісі. 1-топ. Жүйке жүйесінің типтерін атап, оларға сипаттама беріңдер. 2-топ. Жүйкелік реттеуді сипаттаңдар Критерий: Жүйке жүйесінің типтерін атайды Дескриптор: -Берілген тақырып бойынша ақпарат жинайды -Жиналған ақпаратты өңдейді -Өңделген ақпаратты жүйелейді ҚБ. «Үш шапалақ» әдісімен