Жұлдыз мұғалім тақырыбына презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Thank you
Insert the title of your subtitle Here
1 слайд
Thank you Insert the title of your subtitle Here
2 слайд
Жұлдыз мұғалім
DAMY SCHOOL
2 слайд
Жұлдыз мұғалім DAMY SCHOOL
3 слайд
Дамушы тұлға Маман
Бағдаршы
Символ
Күшті сеніміңізді сақтай біліңіз! Жақсы мұғалім болу үшін
өзіңіздің мұғалім ретінде
рөліңіздің маңыздылығына
саналы түрде сену
3 слайд
Дамушы тұлға Маман Бағдаршы Символ Күшті сеніміңізді сақтай біліңіз! Жақсы мұғалім болу үшін өзіңіздің мұғалім ретінде рөліңіздің маңыздылығына саналы түрде сену
4 слайд
Жұлдыз мұғалім
кім ?
4 слайд
Жұлдыз мұғалім кім ?
5 слайд
Кәсібилілік
01
02
03
04 Құштарлық
Оқушыны және оқуды қорғау
Практика және практика
Риск тобына кірген оқушыларды анықтап табу
5 слайд
Кәсібилілік 01 02 03 04 Құштарлық Оқушыны және оқуды қорғау Практика және практика Риск тобына кірген оқушыларды анықтап табу
6 слайд
0 5
0 6
0 7
0 8 Кәсіби және даму
Бюрократияда тірі қалу
Қатені мойындау және қатемен жұмыс
6 слайд
0 5 0 6 0 7 0 8 Кәсіби және даму Бюрократияда тірі қалу Қатені мойындау және қатемен жұмыс
7 слайд
7 слайд
8 слайд
Ерекшелігі:
Үлгерімі төмен
01
02
03 04
05
06Жиі сабаққа келмейді
Жиі қоныс аударады Тіл қиындығы
Социоэкономикалық төмен
орта,жанұялық жағдай
Құрбан
(буллинг,қиянат,құмарлық)
8 слайд
Ерекшелігі: Үлгерімі төмен 01 02 03 04 05 06Жиі сабаққа келмейді Жиі қоныс аударады Тіл қиындығы Социоэкономикалық төмен орта,жанұялық жағдай Құрбан (буллинг,қиянат,құмарлық)
9 слайд
Мінезі қандай болады?
Өзіне сенімсіз Болашаққа үміті жоқ
Практикада үйрене алады
Жігер мен жеңістің байланысын көрмейдіҚарым-қатынастан қашады
Жанұя проблемасы Мектепке жене жүйеге сенімі жоқ
Үлкендерге сенімі таусылды
Қарым-қатынастағы қиыншылық Ерекше көңіл бөлу
9 слайд
Мінезі қандай болады? Өзіне сенімсіз Болашаққа үміті жоқ Практикада үйрене алады Жігер мен жеңістің байланысын көрмейдіҚарым-қатынастан қашады Жанұя проблемасы Мектепке жене жүйеге сенімі жоқ Үлкендерге сенімі таусылды Қарым-қатынастағы қиыншылық Ерекше көңіл бөлу
10 слайд
Құрбан кім?
Жетістікке оқушының өзі ғана жауапты
дейтін мұғалімдер құрбанды кінәлағанмен
бірдей.
10 слайд
Құрбан кім? Жетістікке оқушының өзі ғана жауапты дейтін мұғалімдер құрбанды кінәлағанмен бірдей.
11 слайд
Кілт 1
Шынайы
эмпатияМұғалім - оқушы қарым-қатынасы
Кілт 2
Жоғары
үміттер Кілттер
Кілт 3
Біз біргеміз
11 слайд
Кілт 1 Шынайы эмпатияМұғалім - оқушы қарым-қатынасы Кілт 2 Жоғары үміттер Кілттер Кілт 3 Біз біргеміз
12 слайд
Шынайы эмпатия
01
Таңба тағудан
қашық болу 02
Оқушының өзі
білімнен де
маңызды 03
Оқушылардың тек
проблемасын ғана
емес,мықты жақтарын,
ойын,пікірін тіпті
арманын есепке алу 04
Мектеп суық болса
да,сіз жылулық
танытыңыз
12 слайд
Шынайы эмпатия 01 Таңба тағудан қашық болу 02 Оқушының өзі білімнен де маңызды 03 Оқушылардың тек проблемасын ғана емес,мықты жақтарын, ойын,пікірін тіпті арманын есепке алу 04 Мектеп суық болса да,сіз жылулық танытыңыз
13 слайд
Бұл адамның нәтижелеріне қатысты сыртқы күтулер оларға әсер етуі мүмкін.
Сіз сенесіз Сіздің әрекет
Басқалар сенеді
Басқалардың әрекетіПигмаллион
әсері
13 слайд
Бұл адамның нәтижелеріне қатысты сыртқы күтулер оларға әсер етуі мүмкін. Сіз сенесіз Сіздің әрекет Басқалар сенеді Басқалардың әрекетіПигмаллион әсері
14 слайд
Жоғары үміттер
Жақындарынан сенімді
сезінбегеннің де
салдары
салмақты. Бұл жерде баланы
бір жетістігіне ғана
мақтау дегеннен
аулақ болу керек. Сенімді көп адам
еркінсітумен
шатастырады. Өкінішке қарай,
бала есейіп келе
жатқан кезде,
ересектер онымен
сөйлесуге уақыт
таба бермейді.
14 слайд
Жоғары үміттер Жақындарынан сенімді сезінбегеннің де салдары салмақты. Бұл жерде баланы бір жетістігіне ғана мақтау дегеннен аулақ болу керек. Сенімді көп адам еркінсітумен шатастырады. Өкінішке қарай, бала есейіп келе жатқан кезде, ересектер онымен сөйлесуге уақыт таба бермейді.
15 слайд
Біз біргеміз
Оқушы өз жаратылысының,
қабілеті мен мүмкіндіктерін
тек мектеп қабырғасында
басқалармен қарым- қатынас
үстінде ғана дамыта алады.
Оқушының болмысы,
білім алуы, өзіндей
оқушылармен қатынасқа
түсу арқылы қалыптасады. Оқушылар арасындағы
өзара қарым- қатынас
арқылы бір – біріне
ойын жеткізеді,
пікір алысады. Оқушы алған үлгі –
өнегені өмір бойы
пайдалана білуі тиіс.
15 слайд
Біз біргеміз Оқушы өз жаратылысының, қабілеті мен мүмкіндіктерін тек мектеп қабырғасында басқалармен қарым- қатынас үстінде ғана дамыта алады. Оқушының болмысы, білім алуы, өзіндей оқушылармен қатынасқа түсу арқылы қалыптасады. Оқушылар арасындағы өзара қарым- қатынас арқылы бір – біріне ойын жеткізеді, пікір алысады. Оқушы алған үлгі – өнегені өмір бойы пайдалана білуі тиіс.
16 слайд
Сыныпта жағымды орта қалыптастыру
Әр адамға өзінің аты қай тілде болсын тәтті әрі маңызды болып келеді.
Мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынас
пен қатар оқушылар арасындағы қарым-қатынас
та өте маңызды.
•
Ортақ қасиеттер
•
Бір-бірін қолдау
•
Бірге жұмыс істеу
•
Өсу қадамдары
16 слайд
Сыныпта жағымды орта қалыптастыру Әр адамға өзінің аты қай тілде болсын тәтті әрі маңызды болып келеді. Мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынас пен қатар оқушылар арасындағы қарым-қатынас та өте маңызды. • Ортақ қасиеттер • Бір-бірін қолдау • Бірге жұмыс істеу • Өсу қадамдары
17 слайд
Сыныпта жағымды орта қалыптастыру
Түгендеуді
түрлендіру Матрица
Менің жейдем қайсысы? Өзіне тән
Азамат Сара Марат
Азамат Өзіне тән С мен А
ортақ М мен А
ортақ
Сара А мен С
ортақ Өзіне тән М мен С
ортақ
Марат А мен М
ортақ С мен М
ортақ Өзіне тән
17 слайд
Сыныпта жағымды орта қалыптастыру Түгендеуді түрлендіру Матрица Менің жейдем қайсысы? Өзіне тән Азамат Сара Марат Азамат Өзіне тән С мен А ортақ М мен А ортақ Сара А мен С ортақ Өзіне тән М мен С ортақ Марат А мен М ортақ С мен М ортақ Өзіне тән
18 слайд
Назарларыңызға
рахмет!
18 слайд
Назарларыңызға рахмет!