Материалдар / Жұлдыз мұғалім тақырыбына презентация
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жұлдыз мұғалім тақырыбына презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Жұлдыз мұғалім қандай болады? қандай бағытты ұстанады? сұрақтарына жауап ала аласыз.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қырқүйек 2023
243
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Thank you Insert the title of your subtitle Here

1 слайд
Thank you Insert the title of your subtitle Here

1 слайд

Thank you Insert the title of your subtitle Here

Жұлдыз мұғалім DAMY SCHOOL

2 слайд
Жұлдыз мұғалім DAMY SCHOOL

2 слайд

Жұлдыз мұғалім DAMY SCHOOL

Дамушы тұлға Маман Бағдаршы Символ Күшті сеніміңізді сақтай біліңіз! Жақсы мұғалім болу үшін өзіңіздің мұғалім ретінде рөліңі

3 слайд
Дамушы тұлға Маман Бағдаршы Символ Күшті сеніміңізді сақтай біліңіз! Жақсы мұғалім болу үшін өзіңіздің мұғалім ретінде рөліңіздің маңыздылығына саналы түрде сену

3 слайд

Дамушы тұлға Маман Бағдаршы Символ Күшті сеніміңізді сақтай біліңіз! Жақсы мұғалім болу үшін өзіңіздің мұғалім ретінде рөліңіздің маңыздылығына саналы түрде сену

Жұлдыз мұғалім кім ?

4 слайд
Жұлдыз мұғалім кім ?

4 слайд

Жұлдыз мұғалім кім ?

Кәсібилілік 01 02 03 04 Құштарлық Оқушыны және оқуды қорғау Практика және практика Риск тобына кірген оқушыларды анықтап табу

5 слайд
Кәсібилілік 01 02 03 04 Құштарлық Оқушыны және оқуды қорғау Практика және практика Риск тобына кірген оқушыларды анықтап табу

5 слайд

Кәсібилілік 01 02 03 04 Құштарлық Оқушыны және оқуды қорғау Практика және практика Риск тобына кірген оқушыларды анықтап табу

0 5 0 6 0 7 0 8 Кәсіби және даму Бюрократияда тірі қалу Қатені мойындау және қатемен жұмыс

6 слайд
0 5 0 6 0 7 0 8 Кәсіби және даму Бюрократияда тірі қалу Қатені мойындау және қатемен жұмыс

6 слайд

0 5 0 6 0 7 0 8 Кәсіби және даму Бюрократияда тірі қалу Қатені мойындау және қатемен жұмыс

7 слайд

7 слайд

Ерекшелігі: Үлгерімі төмен 01 02 03 04 05 06Жиі сабаққа келмейді Жиі қоныс аударады Тіл қиындығы Социоэкономикалық төмен орта

8 слайд
Ерекшелігі: Үлгерімі төмен 01 02 03 04 05 06Жиі сабаққа келмейді Жиі қоныс аударады Тіл қиындығы Социоэкономикалық төмен орта,жанұялық жағдай Құрбан (буллинг,қиянат,құмарлық)

8 слайд

Ерекшелігі: Үлгерімі төмен 01 02 03 04 05 06Жиі сабаққа келмейді Жиі қоныс аударады Тіл қиындығы Социоэкономикалық төмен орта,жанұялық жағдай Құрбан (буллинг,қиянат,құмарлық)

Мінезі қандай болады? Өзіне сенімсіз Болашаққа үміті жоқ Практикада үйрене алады Жігер мен жеңістің байланысын көрмейдіҚарым-қ

9 слайд
Мінезі қандай болады? Өзіне сенімсіз Болашаққа үміті жоқ Практикада үйрене алады Жігер мен жеңістің байланысын көрмейдіҚарым-қатынастан қашады Жанұя проблемасы Мектепке жене жүйеге сенімі жоқ Үлкендерге сенімі таусылды Қарым-қатынастағы қиыншылық Ерекше көңіл бөлу

9 слайд

Мінезі қандай болады? Өзіне сенімсіз Болашаққа үміті жоқ Практикада үйрене алады Жігер мен жеңістің байланысын көрмейдіҚарым-қатынастан қашады Жанұя проблемасы Мектепке жене жүйеге сенімі жоқ Үлкендерге сенімі таусылды Қарым-қатынастағы қиыншылық Ерекше көңіл бөлу

Құрбан кім? Жетістікке оқушының өзі ғана жауапты дейтін мұғалімдер құрбанды кінәлағанмен бірдей.

10 слайд
Құрбан кім? Жетістікке оқушының өзі ғана жауапты дейтін мұғалімдер құрбанды кінәлағанмен бірдей.

10 слайд

Құрбан кім? Жетістікке оқушының өзі ғана жауапты дейтін мұғалімдер құрбанды кінәлағанмен бірдей.

Кілт 1 Шынайы эмпатияМұғалім - оқушы қарым-қатынасы Кілт 2 Жоғары үміттер Кілттер Кілт 3 Біз біргеміз

11 слайд
Кілт 1 Шынайы эмпатияМұғалім - оқушы қарым-қатынасы Кілт 2 Жоғары үміттер Кілттер Кілт 3 Біз біргеміз

11 слайд

Кілт 1 Шынайы эмпатияМұғалім - оқушы қарым-қатынасы Кілт 2 Жоғары үміттер Кілттер Кілт 3 Біз біргеміз

Шынайы эмпатия 01 Таңба тағудан қашық болу 02 Оқушының өзі білімнен де маңызды 03 Оқушылардың тек проблемасын ғана емес,мық

12 слайд
Шынайы эмпатия 01 Таңба тағудан қашық болу 02 Оқушының өзі білімнен де маңызды 03 Оқушылардың тек проблемасын ғана емес,мықты жақтарын, ойын,пікірін тіпті арманын есепке алу 04 Мектеп суық болса да,сіз жылулық танытыңыз

12 слайд

Шынайы эмпатия 01 Таңба тағудан қашық болу 02 Оқушының өзі білімнен де маңызды 03 Оқушылардың тек проблемасын ғана емес,мықты жақтарын, ойын,пікірін тіпті арманын есепке алу 04 Мектеп суық болса да,сіз жылулық танытыңыз

Бұл адамның нәтижелеріне қатысты сыртқы күтулер оларға әсер етуі мүмкін. Сіз сенесіз Сіздің әрекет Басқалар сенеді Басқалардың ә

13 слайд
Бұл адамның нәтижелеріне қатысты сыртқы күтулер оларға әсер етуі мүмкін. Сіз сенесіз Сіздің әрекет Басқалар сенеді Басқалардың әрекетіПигмаллион әсері

13 слайд

Бұл адамның нәтижелеріне қатысты сыртқы күтулер оларға әсер етуі мүмкін. Сіз сенесіз Сіздің әрекет Басқалар сенеді Басқалардың әрекетіПигмаллион әсері

Жоғары үміттер Жақындарынан сенімді сезінбегеннің де салдары салмақты. Бұл жерде баланы бір жетістігіне ғана мақтау дег

14 слайд
Жоғары үміттер Жақындарынан сенімді сезінбегеннің де салдары салмақты. Бұл жерде баланы бір жетістігіне ғана мақтау дегеннен аулақ болу керек. Сенімді көп адам еркінсітумен шатастырады. Өкінішке қарай, бала есейіп келе жатқан кезде, ересектер онымен сөйлесуге уақыт таба бермейді.

14 слайд

Жоғары үміттер Жақындарынан сенімді сезінбегеннің де салдары салмақты. Бұл жерде баланы бір жетістігіне ғана мақтау дегеннен аулақ болу керек. Сенімді көп адам еркінсітумен шатастырады. Өкінішке қарай, бала есейіп келе жатқан кезде, ересектер онымен сөйлесуге уақыт таба бермейді.

Біз біргеміз Оқушы өз жаратылысының, қабілеті мен мүмкіндіктерін тек мектеп қабырғасында басқалармен қарым- қатынас үстін

15 слайд
Біз біргеміз Оқушы өз жаратылысының, қабілеті мен мүмкіндіктерін тек мектеп қабырғасында басқалармен қарым- қатынас үстінде ғана дамыта алады. Оқушының болмысы, білім алуы, өзіндей оқушылармен қатынасқа түсу арқылы қалыптасады. Оқушылар арасындағы өзара қарым- қатынас арқылы бір – біріне ойын жеткізеді, пікір алысады. Оқушы алған үлгі – өнегені өмір бойы пайдалана білуі тиіс.

15 слайд

Біз біргеміз Оқушы өз жаратылысының, қабілеті мен мүмкіндіктерін тек мектеп қабырғасында басқалармен қарым- қатынас үстінде ғана дамыта алады. Оқушының болмысы, білім алуы, өзіндей оқушылармен қатынасқа түсу арқылы қалыптасады. Оқушылар арасындағы өзара қарым- қатынас арқылы бір – біріне ойын жеткізеді, пікір алысады. Оқушы алған үлгі – өнегені өмір бойы пайдалана білуі тиіс.

Сыныпта жағымды орта қалыптастыру Әр адамға өзінің аты қай тілде болсын тәтті әрі маңызды болып келеді. Мұғалім мен оқушы арас

16 слайд
Сыныпта жағымды орта қалыптастыру Әр адамға өзінің аты қай тілде болсын тәтті әрі маңызды болып келеді. Мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынас пен қатар оқушылар арасындағы қарым-қатынас та өте маңызды. • Ортақ қасиеттер • Бір-бірін қолдау • Бірге жұмыс істеу • Өсу қадамдары

16 слайд

Сыныпта жағымды орта қалыптастыру Әр адамға өзінің аты қай тілде болсын тәтті әрі маңызды болып келеді. Мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынас пен қатар оқушылар арасындағы қарым-қатынас та өте маңызды. • Ортақ қасиеттер • Бір-бірін қолдау • Бірге жұмыс істеу • Өсу қадамдары

Сыныпта жағымды орта қалыптастыру Түгендеуді түрлендіру Матрица Менің жейдем қайсысы? Өзіне тән Азам

17 слайд
Сыныпта жағымды орта қалыптастыру Түгендеуді түрлендіру Матрица Менің жейдем қайсысы? Өзіне тән Азамат Сара Марат Азамат Өзіне тән С мен А ортақ М мен А ортақ Сара А мен С ортақ Өзіне тән М мен С ортақ Марат А мен М ортақ С мен М ортақ Өзіне тән

17 слайд

Сыныпта жағымды орта қалыптастыру Түгендеуді түрлендіру Матрица Менің жейдем қайсысы? Өзіне тән Азамат Сара Марат Азамат Өзіне тән С мен А ортақ М мен А ортақ Сара А мен С ортақ Өзіне тән М мен С ортақ Марат А мен М ортақ С мен М ортақ Өзіне тән

Назарларыңызға рахмет!

18 слайд
Назарларыңызға рахмет!

18 слайд

Назарларыңызға рахмет!