1 слайд
Психологиялық ахуал орнату.
«Үш қадам» әдісі
1.Көңіл – күйіміз қандай?
(қол бұлғау)
2.Сабаққа дайындықтарың қалай?
(шапалақтау)
3.Сабаққа ынталарың қалай?
(басбармақ көрсету )
2 слайд
Өткенді пысықтау
№ 7, 79- бет
60 - 47 = 13
92 - 58 = 34
39+ 24 = 63
70см – 47 см = 23см
100м – 27м = 73 м
67ц + 24ц = 91ц
62л – 28л = 34л
40кг – 13кг = 27кг
30дм – 17 дм = 13дм Дескриптор:
- мысалдарды баған
түрінде жазып,
шығарады (1б)
3 слайд
Суретті жұмбақ
,
АЗ
4 слайд
Саба қ т ы ң т а қы р ы бы
Жүздік. Жүздіктермен санау. Жүздіктерді
қосу және азайту
Сабақтың мақсаты
бір –бірден онға дейін, ондықтармен жүзге дейін,
жүздіктермен мыңға дейін санап, жазады
ондықтарды қосып, азайтуды орындайды
жүздіктерді қосуды және жүздік пен ондықты
қосуды орындайды
5 слайд
1010 онд. = 1жүзд.
10 жүзд. = 1 мыңд.
6 слайд
Толық жүздіктерді қалай қосуға және
азайтуға болатынын түсінейік
2+1 =3 20+10=30 200+100= 300
3-1=2 30-10=20 300-100=200
7 слайд
1-тапсырма Жеке жұмыс
«Жұмыртқа жару» әдісі
Дескриптор:
-Жұмыртқадағы берілген
есептерді жазады,
шығарады (1б )
8 слайд
2 -тапсырма
Топтық жұмыс
«Біліміңді қолдан» әдісі
Суреттерге қара.
Түймелерді сана. Жаз.
10, 100, 1000 Дескриптор:
- бір –бірден онға дейін
санап, жазады (1б)
- ондықтармен жүзге
дейін санап, жазады (1б)
9 слайд
3 – тапсырма. Жеке жұмыс
«Есепте, түсіндір» әдісі
Мысалдарды шығар. Түсіндір.
20 + 30 = 2онд. + 3онд =
60 – 40 = 6онд. – 4онд. =
300 + 700 = 3 жүзд.+ 7 жүзд.=
300 + 70 = 3 0 онд.+7 онд. =
65онд.- 2онд. = 45онд.
23онд. + 77онд. = 1 жүзд.
97онд. – 65онд. = 32 онд. Дескриптор:
-ондықтарды қосуды
орындайды (1б)
- ондықтарды
азайтуды
орындайды (1б)
- жүздіктерді қосуды
орындайды (1б)
10 слайд
«Бұлжытпай қайтала» әдісі
11 слайд
4 – та п сырма
Топтық жұмыс
«Салыстыру» әдісі Дескриптор:
Бірлік, ондық және жүздікті
ажыратып, салыстыруды
орындайды(1б)
12 слайд
5 – тапсырма Жұптық жұмыс
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі
Бос тор көзге тиісті санды қой.
Есепті шығар.
Қазан ай. – 45 ? оқушы
Қараша ай. -44
Ш:
Ж:
Қазан,қараша ай. - 89
Қазан ай. – 45
Қараша ай. - ?
Ш: Дескриптор:
- есептің шартын
жазады (1б)
-шешу амал таңбасын
таңдап, өрнек
құрады,жауабын
жазады (1б)
13 слайд
14 слайд
400+200=
300+200+300=
700-200= 1000-400-
100=
900-(300+100)=
600+300-100= 4 – тапсырма Жұптық жұмыс
15 слайд
Біздің мектепте -600 оқушы
Көрші мектепте-? 200 оқушы Артық
Ш:
Ж:Көрші мектепте оқушы бар.
16 слайд
17 слайд
Ондықтардың көмегімен100 санының моделін
құрастыр
10 ондықты құрастырайық
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз