«Жылымық» кезеңіндегі Қазақстанның қоғамдық-саяси дамуы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Оқушылар
отырып,
тұруға ыңғайлы
етіп
орындықтарын
реттеп
алып, отырады.
«ҰШУ – ҚОНУ»
«ВЗЛЕТ - ПОСАДКА»
1
Мұғалім тақырып
бойынша
тұжырымдаманы
айтады
(дұрыс/жалған).
Егер
тұжырымдамамен
оқушы келіссе
орнынан
тұрады, келіспесе
орнында отыра
береді.
2 3
Мұғалім кім
орнынан
сенімді
тұрғанын, кім
«үздіктерге»
қарап
орнынан тұрып,
қайта
отырғанын
көзімен
қарап шығады.
Мұғалім дұрыс
жауапты
анықтауда
сыныпқа
көмектесу үшін 2
оқушыға сұрақ
қояды:
«Неге орныңнан
тұрдың/тұрмадың».
4 5 Сол сияқты
мұғалім 3-10
тұжырымдама
ұсынады.
6
1 слайд
Оқушылар отырып, тұруға ыңғайлы етіп орындықтарын реттеп алып, отырады. «ҰШУ – ҚОНУ» «ВЗЛЕТ - ПОСАДКА» 1 Мұғалім тақырып бойынша тұжырымдаманы айтады (дұрыс/жалған). Егер тұжырымдамамен оқушы келіссе орнынан тұрады, келіспесе орнында отыра береді. 2 3 Мұғалім кім орнынан сенімді тұрғанын, кім «үздіктерге» қарап орнынан тұрып, қайта отырғанын көзімен қарап шығады. Мұғалім дұрыс жауапты анықтауда сыныпқа көмектесу үшін 2 оқушыға сұрақ қояды: «Неге орныңнан тұрдың/тұрмадың». 4 5 Сол сияқты мұғалім 3-10 тұжырымдама ұсынады. 6
2 слайд
«Ұшу-қону» әдісі
(Егер аргумент дұрыс болса орнынан тұру керек, егер
аргумент дұрыс болмаса орнына отыру керек)
1946 ЖЫЛЫ ҚАЗАҚ КСР ҒЫЛЫМ
АКАДЕМИЯСЫНЫҢ ТІЛ ЖӘНЕ ӘДЕБИЕТ
ИНСТИТУТЫНДА ӨРЕСКЕЛ ҚАТЕЛІКТЕР
ТУРАЛЫ ҚАУЛЫ ШЫҚТЫ
(жоқ)
2 слайд
«Ұшу-қону» әдісі (Егер аргумент дұрыс болса орнынан тұру керек, егер аргумент дұрыс болмаса орнына отыру керек) 1946 ЖЫЛЫ ҚАЗАҚ КСР ҒЫЛЫМ АКАДЕМИЯСЫНЫҢ ТІЛ ЖӘНЕ ӘДЕБИЕТ ИНСТИТУТЫНДА ӨРЕСКЕЛ ҚАТЕЛІКТЕР ТУРАЛЫ ҚАУЛЫ ШЫҚТЫ (жоқ)
3 слайд
«Ұшу-қону» әдісі
(Егер аргумент дұрыс болса орнынан тұру керек, егер
аргумент дұрыс болмаса орнына отыру керек)
1943 ЖЫЛЫ «ҚАЗАҚ КСР ТАРИХЫ» АТТЫ
КІТАП ЖАРЫҚҚА ШЫҚТЫ.
(иә)
3 слайд
«Ұшу-қону» әдісі (Егер аргумент дұрыс болса орнынан тұру керек, егер аргумент дұрыс болмаса орнына отыру керек) 1943 ЖЫЛЫ «ҚАЗАҚ КСР ТАРИХЫ» АТТЫ КІТАП ЖАРЫҚҚА ШЫҚТЫ. (иә)
4 слайд
«Ұшу-қону» әдісі
(Егер аргумент дұрыс болса орнынан тұру керек, егер
аргумент дұрыс болмаса орнына отыру керек)
«ХІХ ҒАСЫРДЫҢ 20-40 ЖЫЛДАРЫНДАҒЫ
ҚАЗАҚСТАН» ДЕГЕН ЕҢБЕГІНДЕ
БЕКМАХАНОВ КЕНЕСАРЫ ҚАСЫМҰЛЫ
КӨТЕРІЛІСІН ЗЕРТТЕДІ.
(иә)
4 слайд
«Ұшу-қону» әдісі (Егер аргумент дұрыс болса орнынан тұру керек, егер аргумент дұрыс болмаса орнына отыру керек) «ХІХ ҒАСЫРДЫҢ 20-40 ЖЫЛДАРЫНДАҒЫ ҚАЗАҚСТАН» ДЕГЕН ЕҢБЕГІНДЕ БЕКМАХАНОВ КЕНЕСАРЫ ҚАСЫМҰЛЫ КӨТЕРІЛІСІН ЗЕРТТЕДІ. (иә)
5 слайд
«Ұшу-қону» әдісі
(Егер аргумент дұрыс болса орнынан тұру керек, егер
аргумент дұрыс болмаса орнына отыру керек)
1949 ЖЫЛЫ «ХІХ ҒАСЫРДЫҢ 20-40
ЖЫЛДАРЫНДАҒЫ ҚАЗАҚСТАН» ДЕГЕН
АТПЕН ЖЕКЕ МОНОГРАФИЯ ЕТІП ЖАРЫҚҚА
ШЫҚТЫ..
(жоқ)
5 слайд
«Ұшу-қону» әдісі (Егер аргумент дұрыс болса орнынан тұру керек, егер аргумент дұрыс болмаса орнына отыру керек) 1949 ЖЫЛЫ «ХІХ ҒАСЫРДЫҢ 20-40 ЖЫЛДАРЫНДАҒЫ ҚАЗАҚСТАН» ДЕГЕН АТПЕН ЖЕКЕ МОНОГРАФИЯ ЕТІП ЖАРЫҚҚА ШЫҚТЫ.. (жоқ)
6 слайд
«Ұшу-қону» әдісі
(Егер аргумент дұрыс болса орнынан тұру керек, егер
аргумент дұрыс болмаса орнына отыру керек)
1951 ЖЫЛЫ ЖЫЛЫ «ПРАВДА» ГАЗЕТІНДЕ
ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ МӘСЕЛЕЛЕРІН МАРКСТІК-
ЛЕНИНДІК ТҰРҒЫДАН БАЯНДАЙЫҚ»ДЕГЕН
МАҚАЛАДА БЕКМАХАНОВ ЕҢБЕГІН ҚАТТЫ
СЫНҒА АЛДЫ
(жоқ)
6 слайд
«Ұшу-қону» әдісі (Егер аргумент дұрыс болса орнынан тұру керек, егер аргумент дұрыс болмаса орнына отыру керек) 1951 ЖЫЛЫ ЖЫЛЫ «ПРАВДА» ГАЗЕТІНДЕ ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ МӘСЕЛЕЛЕРІН МАРКСТІК- ЛЕНИНДІК ТҰРҒЫДАН БАЯНДАЙЫҚ»ДЕГЕН МАҚАЛАДА БЕКМАХАНОВ ЕҢБЕГІН ҚАТТЫ СЫНҒА АЛДЫ (жоқ)
7 слайд
«Ұшу-қону» әдісі
(Егер аргумент дұрыс болса орнынан тұру керек, егер
аргумент дұрыс болмаса орнына отыру керек)
1951 ЖЫЛЫ БЕКМАХАНОВ ПАРТИЯ
ҚАТАРЫНАН ШЫҒАРЫЛДЫ. ОЛ БІРАЗ УАҚЫТ
АЛМАТЫ ОБЛЫСЫ НАРЫНҚОЛ АУДАНЫНДА
МЕКТЕПТЕ ТАРИХ ПӘНІНЕН САБАҚ БЕРДІ
(иә)
7 слайд
«Ұшу-қону» әдісі (Егер аргумент дұрыс болса орнынан тұру керек, егер аргумент дұрыс болмаса орнына отыру керек) 1951 ЖЫЛЫ БЕКМАХАНОВ ПАРТИЯ ҚАТАРЫНАН ШЫҒАРЫЛДЫ. ОЛ БІРАЗ УАҚЫТ АЛМАТЫ ОБЛЫСЫ НАРЫНҚОЛ АУДАНЫНДА МЕКТЕПТЕ ТАРИХ ПӘНІНЕН САБАҚ БЕРДІ (иә)
8 слайд
«Ұшу-қону» әдісі
(Егер аргумент дұрыс болса орнынан тұру керек, егер
аргумент дұрыс болмаса орнына отыру керек)
1952 ЖЫЛЫ 3 ҚАҢТАРДА №699 ІС БОЙЫНША
БЕКМАХАНОВ 25 ЖЫЛҒА БАС
БОСТАНДЫҒЫНАН АЙРЫЛДЫ.
(жоқ)
8 слайд
«Ұшу-қону» әдісі (Егер аргумент дұрыс болса орнынан тұру керек, егер аргумент дұрыс болмаса орнына отыру керек) 1952 ЖЫЛЫ 3 ҚАҢТАРДА №699 ІС БОЙЫНША БЕКМАХАНОВ 25 ЖЫЛҒА БАС БОСТАНДЫҒЫНАН АЙРЫЛДЫ. (жоқ)
9 слайд
«Ұшу-қону» әдісі
(Егер аргумент дұрыс болса орнынан тұру керек, егер
аргумент дұрыс болмаса орнына отыру керек)
1954 ЖЫЛЫ 16 АҚПАНДА «ҚЫЛМЫСТЫ ІСІ»
ЖОЙЫЛЫП, БЕКМАХАНОВ АҚТАЛЫП ШЫҚТЫ.
(иә)
9 слайд
«Ұшу-қону» әдісі (Егер аргумент дұрыс болса орнынан тұру керек, егер аргумент дұрыс болмаса орнына отыру керек) 1954 ЖЫЛЫ 16 АҚПАНДА «ҚЫЛМЫСТЫ ІСІ» ЖОЙЫЛЫП, БЕКМАХАНОВ АҚТАЛЫП ШЫҚТЫ. (иә)
10 слайд
10 слайд
11 слайд
•«Жылымық» кезеңіндегі Қазақстанның
қоғамдық саяси дамуы
11 слайд
•«Жылымық» кезеңіндегі Қазақстанның қоғамдық саяси дамуы
12 слайд
12 слайд
13 слайд
13 слайд
14 слайд
14 слайд
15 слайд
Мұғалімсұраққояды,
ойлануғауақытбереді,әр
оқушығажауапберуүшін
белгіленгенуақытты(мысалы,
30секунд)жәнекімбірінші
болыпжауаппенбөлісеалатын
оқушыбастайды.
Оқушыларбір-бірін
белсендітыңдай
отырып,берілген
уақытішіндешеңбер
бойыменкезекпен
жауапайтады;
Мұғалімқатарлардыаралап,
оқушылардың жауаптарын
мұқияттыңдап,оқушылардың
ойлауын/білімін/қателерін
айқындайды.Оқушыбасқа
оқушыныңжауаптарыарқылы
ұғынады,білімалады
2 31
1
2 3
“TIMED ROUND ROBIN”
“УАҚЫТТЫ РАУНД РОБИН” әдісі
15 слайд
Мұғалімсұраққояды, ойлануғауақытбереді,әр оқушығажауапберуүшін белгіленгенуақытты(мысалы, 30секунд)жәнекімбірінші болыпжауаппенбөлісеалатын оқушыбастайды. Оқушыларбір-бірін белсендітыңдай отырып,берілген уақытішіндешеңбер бойыменкезекпен жауапайтады; Мұғалімқатарлардыаралап, оқушылардың жауаптарын мұқияттыңдап,оқушылардың ойлауын/білімін/қателерін айқындайды.Оқушыбасқа оқушыныңжауаптарыарқылы ұғынады,білімалады 2 31 1 2 3 “TIMED ROUND ROBIN” “УАҚЫТТЫ РАУНД РОБИН” әдісі
16 слайд
•1950-1960жылдары
елдегі, оның ішінде
Қазақстанның жағдайы
қандай еді?
16 слайд
•1950-1960жылдары елдегі, оның ішінде Қазақстанның жағдайы қандай еді?
17 слайд
Саяси айыптаулар
қандай сипатта жүрді?
17 слайд
Саяси айыптаулар қандай сипатта жүрді?
18 слайд
•Кеңгір көтерілісіне
кімдер қатысты және
оның себебі неде?
18 слайд
•Кеңгір көтерілісіне кімдер қатысты және оның себебі неде?
19 слайд
•М.Елікбаев не үшін
қудаланды?
19 слайд
•М.Елікбаев не үшін қудаланды?
20 слайд
•
Жылымық жылдары деп
неге аталды?
20 слайд
• Жылымық жылдары деп неге аталды?
21 слайд
1.Жылымық кезеңіндегі
2.саяси реформалар
әкімшіл жүйенің
экономикалық базасын
өзгерте алды ма?
21 слайд
1.Жылымық кезеңіндегі 2.саяси реформалар әкімшіл жүйенің экономикалық базасын өзгерте алды ма?
22 слайд
•Жылымық кезеңіндегі
қоғамдағы өзгерістер
22 слайд
•Жылымық кезеңіндегі қоғамдағы өзгерістер
23 слайд
•Жылымық кезеңіндегі
прогресшіл
бастамалар
23 слайд
•Жылымық кезеңіндегі прогресшіл бастамалар
24 слайд
Н.Хрущев
И.Сталин
«Венн диаграммасы» әдісі
Шарты: Сталин мен Хрущевтің тұсындағы қоғамдық-
саяси өмірдің негізгі белгілерін сипаттаңыз:
24 слайд
Н.Хрущев И.Сталин «Венн диаграммасы» әдісі Шарты: Сталин мен Хрущевтің тұсындағы қоғамдық- саяси өмірдің негізгі белгілерін сипаттаңыз:
25 слайд
Туындау себептері 1.
2.
Орын алған оқиғалар 1.
2.
Қорытынды
«Креативті матрица» әдісі
Жылымық кезеңінің туындау себептерін, орын алған негізгі
оқиғаларды анықтаңыз
Жылымық кезеңі» қоғамға қандай өзгеріс әкелді?
25 слайд
Туындау себептері 1. 2. Орын алған оқиғалар 1. 2. Қорытынды «Креативті матрица» әдісі Жылымық кезеңінің туындау себептерін, орын алған негізгі оқиғаларды анықтаңыз Жылымық кезеңі» қоғамға қандай өзгеріс әкелді?