Материалдар / «Жылымық» кезеңіндегі Қазақстанның қоғамдық-саяси дамуы

«Жылымық» кезеңіндегі Қазақстанның қоғамдық-саяси дамуы

Материал туралы қысқаша түсінік
«Жылымық» кезеңіндегі Қазақстанның қоғамдық-саяси дамуы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қырқүйек 2024
442
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Оқушылар отырып, тұруға ыңғайлы етіп орындықтарын реттеп алып, отырады. «ҰШУ – ҚОНУ» «ВЗЛЕТ - ПОСАДКА»

1 слайд
Оқушылар отырып, тұруға ыңғайлы етіп орындықтарын реттеп алып, отырады. «ҰШУ – ҚОНУ» «ВЗЛЕТ - ПОСАДКА» 1 Мұғалім тақырып бойынша тұжырымдаманы айтады (дұрыс/жалған). Егер тұжырымдамамен оқушы келіссе орнынан тұрады, келіспесе орнында отыра береді. 2 3 Мұғалім кім орнынан сенімді тұрғанын, кім «үздіктерге» қарап орнынан тұрып, қайта отырғанын көзімен қарап шығады. Мұғалім дұрыс жауапты анықтауда сыныпқа көмектесу үшін 2 оқушыға сұрақ қояды: «Неге орныңнан тұрдың/тұрмадың». 4 5 Сол сияқты мұғалім 3-10 тұжырымдама ұсынады. 6

1 слайд

Оқушылар отырып, тұруға ыңғайлы етіп орындықтарын реттеп алып, отырады. «ҰШУ – ҚОНУ» «ВЗЛЕТ - ПОСАДКА» 1 Мұғалім тақырып бойынша тұжырымдаманы айтады (дұрыс/жалған). Егер тұжырымдамамен оқушы келіссе орнынан тұрады, келіспесе орнында отыра береді. 2 3 Мұғалім кім орнынан сенімді тұрғанын, кім «үздіктерге» қарап орнынан тұрып, қайта отырғанын көзімен қарап шығады. Мұғалім дұрыс жауапты анықтауда сыныпқа көмектесу үшін 2 оқушыға сұрақ қояды: «Неге орныңнан тұрдың/тұрмадың». 4 5 Сол сияқты мұғалім 3-10 тұжырымдама ұсынады. 6

«Ұшу-қону» әдісі (Егер аргумент дұрыс болса орнынан тұру керек, егер аргумент дұрыс болмаса орнына отыру керек) 1946 ЖЫЛЫ ҚАЗАҚ

2 слайд
«Ұшу-қону» әдісі (Егер аргумент дұрыс болса орнынан тұру керек, егер аргумент дұрыс болмаса орнына отыру керек) 1946 ЖЫЛЫ ҚАЗАҚ КСР ҒЫЛЫМ АКАДЕМИЯСЫНЫҢ ТІЛ ЖӘНЕ ӘДЕБИЕТ ИНСТИТУТЫНДА ӨРЕСКЕЛ ҚАТЕЛІКТЕР ТУРАЛЫ ҚАУЛЫ ШЫҚТЫ (жоқ)

2 слайд

«Ұшу-қону» әдісі (Егер аргумент дұрыс болса орнынан тұру керек, егер аргумент дұрыс болмаса орнына отыру керек) 1946 ЖЫЛЫ ҚАЗАҚ КСР ҒЫЛЫМ АКАДЕМИЯСЫНЫҢ ТІЛ ЖӘНЕ ӘДЕБИЕТ ИНСТИТУТЫНДА ӨРЕСКЕЛ ҚАТЕЛІКТЕР ТУРАЛЫ ҚАУЛЫ ШЫҚТЫ (жоқ)

«Ұшу-қону» әдісі (Егер аргумент дұрыс болса орнынан тұру керек, егер аргумент дұрыс болмаса орнына отыру керек) 1943 ЖЫЛЫ «ҚАЗА

3 слайд
«Ұшу-қону» әдісі (Егер аргумент дұрыс болса орнынан тұру керек, егер аргумент дұрыс болмаса орнына отыру керек) 1943 ЖЫЛЫ «ҚАЗАҚ КСР ТАРИХЫ» АТТЫ КІТАП ЖАРЫҚҚА ШЫҚТЫ. (иә)

3 слайд

«Ұшу-қону» әдісі (Егер аргумент дұрыс болса орнынан тұру керек, егер аргумент дұрыс болмаса орнына отыру керек) 1943 ЖЫЛЫ «ҚАЗАҚ КСР ТАРИХЫ» АТТЫ КІТАП ЖАРЫҚҚА ШЫҚТЫ. (иә)

«Ұшу-қону» әдісі (Егер аргумент дұрыс болса орнынан тұру керек, егер аргумент дұрыс болмаса орнына отыру керек) «ХІХ ҒАСЫРДЫҢ 2

4 слайд
«Ұшу-қону» әдісі (Егер аргумент дұрыс болса орнынан тұру керек, егер аргумент дұрыс болмаса орнына отыру керек) «ХІХ ҒАСЫРДЫҢ 20-40 ЖЫЛДАРЫНДАҒЫ ҚАЗАҚСТАН» ДЕГЕН ЕҢБЕГІНДЕ БЕКМАХАНОВ КЕНЕСАРЫ ҚАСЫМҰЛЫ КӨТЕРІЛІСІН ЗЕРТТЕДІ. (иә)

4 слайд

«Ұшу-қону» әдісі (Егер аргумент дұрыс болса орнынан тұру керек, егер аргумент дұрыс болмаса орнына отыру керек) «ХІХ ҒАСЫРДЫҢ 20-40 ЖЫЛДАРЫНДАҒЫ ҚАЗАҚСТАН» ДЕГЕН ЕҢБЕГІНДЕ БЕКМАХАНОВ КЕНЕСАРЫ ҚАСЫМҰЛЫ КӨТЕРІЛІСІН ЗЕРТТЕДІ. (иә)

«Ұшу-қону» әдісі (Егер аргумент дұрыс болса орнынан тұру керек, егер аргумент дұрыс болмаса орнына отыру керек) 1949 ЖЫЛЫ «ХІХ

5 слайд
«Ұшу-қону» әдісі (Егер аргумент дұрыс болса орнынан тұру керек, егер аргумент дұрыс болмаса орнына отыру керек) 1949 ЖЫЛЫ «ХІХ ҒАСЫРДЫҢ 20-40 ЖЫЛДАРЫНДАҒЫ ҚАЗАҚСТАН» ДЕГЕН АТПЕН ЖЕКЕ МОНОГРАФИЯ ЕТІП ЖАРЫҚҚА ШЫҚТЫ.. (жоқ)

5 слайд

«Ұшу-қону» әдісі (Егер аргумент дұрыс болса орнынан тұру керек, егер аргумент дұрыс болмаса орнына отыру керек) 1949 ЖЫЛЫ «ХІХ ҒАСЫРДЫҢ 20-40 ЖЫЛДАРЫНДАҒЫ ҚАЗАҚСТАН» ДЕГЕН АТПЕН ЖЕКЕ МОНОГРАФИЯ ЕТІП ЖАРЫҚҚА ШЫҚТЫ.. (жоқ)

«Ұшу-қону» әдісі (Егер аргумент дұрыс болса орнынан тұру керек, егер аргумент дұрыс болмаса орнына отыру керек) 1951 ЖЫЛЫ ЖЫЛЫ

6 слайд
«Ұшу-қону» әдісі (Егер аргумент дұрыс болса орнынан тұру керек, егер аргумент дұрыс болмаса орнына отыру керек) 1951 ЖЫЛЫ ЖЫЛЫ «ПРАВДА» ГАЗЕТІНДЕ ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ МӘСЕЛЕЛЕРІН МАРКСТІК- ЛЕНИНДІК ТҰРҒЫДАН БАЯНДАЙЫҚ»ДЕГЕН МАҚАЛАДА БЕКМАХАНОВ ЕҢБЕГІН ҚАТТЫ СЫНҒА АЛДЫ (жоқ)

6 слайд

«Ұшу-қону» әдісі (Егер аргумент дұрыс болса орнынан тұру керек, егер аргумент дұрыс болмаса орнына отыру керек) 1951 ЖЫЛЫ ЖЫЛЫ «ПРАВДА» ГАЗЕТІНДЕ ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ МӘСЕЛЕЛЕРІН МАРКСТІК- ЛЕНИНДІК ТҰРҒЫДАН БАЯНДАЙЫҚ»ДЕГЕН МАҚАЛАДА БЕКМАХАНОВ ЕҢБЕГІН ҚАТТЫ СЫНҒА АЛДЫ (жоқ)

«Ұшу-қону» әдісі (Егер аргумент дұрыс болса орнынан тұру керек, егер аргумент дұрыс болмаса орнына отыру керек) 1951 ЖЫЛЫ БЕКМА

7 слайд
«Ұшу-қону» әдісі (Егер аргумент дұрыс болса орнынан тұру керек, егер аргумент дұрыс болмаса орнына отыру керек) 1951 ЖЫЛЫ БЕКМАХАНОВ ПАРТИЯ ҚАТАРЫНАН ШЫҒАРЫЛДЫ. ОЛ БІРАЗ УАҚЫТ АЛМАТЫ ОБЛЫСЫ НАРЫНҚОЛ АУДАНЫНДА МЕКТЕПТЕ ТАРИХ ПӘНІНЕН САБАҚ БЕРДІ (иә)

7 слайд

«Ұшу-қону» әдісі (Егер аргумент дұрыс болса орнынан тұру керек, егер аргумент дұрыс болмаса орнына отыру керек) 1951 ЖЫЛЫ БЕКМАХАНОВ ПАРТИЯ ҚАТАРЫНАН ШЫҒАРЫЛДЫ. ОЛ БІРАЗ УАҚЫТ АЛМАТЫ ОБЛЫСЫ НАРЫНҚОЛ АУДАНЫНДА МЕКТЕПТЕ ТАРИХ ПӘНІНЕН САБАҚ БЕРДІ (иә)

«Ұшу-қону» әдісі (Егер аргумент дұрыс болса орнынан тұру керек, егер аргумент дұрыс болмаса орнына отыру керек) 1952 ЖЫЛЫ 3 ҚА

8 слайд
«Ұшу-қону» әдісі (Егер аргумент дұрыс болса орнынан тұру керек, егер аргумент дұрыс болмаса орнына отыру керек) 1952 ЖЫЛЫ 3 ҚАҢТАРДА №699 ІС БОЙЫНША БЕКМАХАНОВ 25 ЖЫЛҒА БАС БОСТАНДЫҒЫНАН АЙРЫЛДЫ. (жоқ)

8 слайд

«Ұшу-қону» әдісі (Егер аргумент дұрыс болса орнынан тұру керек, егер аргумент дұрыс болмаса орнына отыру керек) 1952 ЖЫЛЫ 3 ҚАҢТАРДА №699 ІС БОЙЫНША БЕКМАХАНОВ 25 ЖЫЛҒА БАС БОСТАНДЫҒЫНАН АЙРЫЛДЫ. (жоқ)

«Ұшу-қону» әдісі (Егер аргумент дұрыс болса орнынан тұру керек, егер аргумент дұрыс болмаса орнына отыру керек) 1954 ЖЫЛЫ 16 А

9 слайд
«Ұшу-қону» әдісі (Егер аргумент дұрыс болса орнынан тұру керек, егер аргумент дұрыс болмаса орнына отыру керек) 1954 ЖЫЛЫ 16 АҚПАНДА «ҚЫЛМЫСТЫ ІСІ» ЖОЙЫЛЫП, БЕКМАХАНОВ АҚТАЛЫП ШЫҚТЫ. (иә)

9 слайд

«Ұшу-қону» әдісі (Егер аргумент дұрыс болса орнынан тұру керек, егер аргумент дұрыс болмаса орнына отыру керек) 1954 ЖЫЛЫ 16 АҚПАНДА «ҚЫЛМЫСТЫ ІСІ» ЖОЙЫЛЫП, БЕКМАХАНОВ АҚТАЛЫП ШЫҚТЫ. (иә)

10 слайд

10 слайд

•«Жылымық» кезеңіндегі Қазақстанның қоғамдық саяси дамуы

11 слайд
•«Жылымық» кезеңіндегі Қазақстанның қоғамдық саяси дамуы

11 слайд

•«Жылымық» кезеңіндегі Қазақстанның қоғамдық саяси дамуы

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

14 слайд

14 слайд

Мұғалімсұраққояды, ойлануғауақытбереді,әр оқушығажауапберуүшін белгіленгенуақытты(мысалы, 30секунд)жәнекімбірінші болыпжауаппе

15 слайд
Мұғалімсұраққояды, ойлануғауақытбереді,әр оқушығажауапберуүшін белгіленгенуақытты(мысалы, 30секунд)жәнекімбірінші болыпжауаппенбөлісеалатын оқушыбастайды. Оқушыларбір-бірін белсендітыңдай отырып,берілген уақытішіндешеңбер бойыменкезекпен жауапайтады; Мұғалімқатарлардыаралап, оқушылардың жауаптарын мұқияттыңдап,оқушылардың ойлауын/білімін/қателерін айқындайды.Оқушыбасқа оқушыныңжауаптарыарқылы ұғынады,білімалады 2 31 1 2 3 “TIMED ROUND ROBIN” “УАҚЫТТЫ РАУНД РОБИН” әдісі

15 слайд

Мұғалімсұраққояды, ойлануғауақытбереді,әр оқушығажауапберуүшін белгіленгенуақытты(мысалы, 30секунд)жәнекімбірінші болыпжауаппенбөлісеалатын оқушыбастайды. Оқушыларбір-бірін белсендітыңдай отырып,берілген уақытішіндешеңбер бойыменкезекпен жауапайтады; Мұғалімқатарлардыаралап, оқушылардың жауаптарын мұқияттыңдап,оқушылардың ойлауын/білімін/қателерін айқындайды.Оқушыбасқа оқушыныңжауаптарыарқылы ұғынады,білімалады 2 31 1 2 3 “TIMED ROUND ROBIN” “УАҚЫТТЫ РАУНД РОБИН” әдісі

•1950-1960жылдары елдегі, оның ішінде Қазақстанның жағдайы қандай еді?

16 слайд
•1950-1960жылдары елдегі, оның ішінде Қазақстанның жағдайы қандай еді?

16 слайд

•1950-1960жылдары елдегі, оның ішінде Қазақстанның жағдайы қандай еді?

Саяси айыптаулар қандай сипатта жүрді?

17 слайд
Саяси айыптаулар қандай сипатта жүрді?

17 слайд

Саяси айыптаулар қандай сипатта жүрді?

•Кеңгір көтерілісіне кімдер қатысты және оның себебі неде?

18 слайд
•Кеңгір көтерілісіне кімдер қатысты және оның себебі неде?

18 слайд

•Кеңгір көтерілісіне кімдер қатысты және оның себебі неде?

•М.Елікбаев не үшін қудаланды?

19 слайд
•М.Елікбаев не үшін қудаланды?

19 слайд

•М.Елікбаев не үшін қудаланды?

• Жылымық жылдары деп неге аталды?

20 слайд
• Жылымық жылдары деп неге аталды?

20 слайд

• Жылымық жылдары деп неге аталды?

1.Жылымық кезеңіндегі 2.саяси реформалар әкімшіл жүйенің экономикалық базасын өзгерте алды ма?

21 слайд
1.Жылымық кезеңіндегі 2.саяси реформалар әкімшіл жүйенің экономикалық базасын өзгерте алды ма?

21 слайд

1.Жылымық кезеңіндегі 2.саяси реформалар әкімшіл жүйенің экономикалық базасын өзгерте алды ма?

•Жылымық кезеңіндегі қоғамдағы өзгерістер

22 слайд
•Жылымық кезеңіндегі қоғамдағы өзгерістер

22 слайд

•Жылымық кезеңіндегі қоғамдағы өзгерістер

•Жылымық кезеңіндегі прогресшіл бастамалар

23 слайд
•Жылымық кезеңіндегі прогресшіл бастамалар

23 слайд

•Жылымық кезеңіндегі прогресшіл бастамалар

Н.Хрущев И.Сталин «Венн диаграммасы» әдісі Шарты: Сталин мен Хрущевтің тұсындағы қоғамдық- саяси өмірдің негізгі белгілерін сип

24 слайд
Н.Хрущев И.Сталин «Венн диаграммасы» әдісі Шарты: Сталин мен Хрущевтің тұсындағы қоғамдық- саяси өмірдің негізгі белгілерін сипаттаңыз:

24 слайд

Н.Хрущев И.Сталин «Венн диаграммасы» әдісі Шарты: Сталин мен Хрущевтің тұсындағы қоғамдық- саяси өмірдің негізгі белгілерін сипаттаңыз:

Туындау себептері 1. 2. Орын алған оқиғалар 1. 2. Қорытынды «Креативті матрица» әдісі Жылымық кезеңінің туындау себептерін, о

25 слайд
Туындау себептері 1. 2. Орын алған оқиғалар 1. 2. Қорытынды   «Креативті матрица» әдісі Жылымық кезеңінің туындау себептерін, орын алған негізгі оқиғаларды анықтаңыз Жылымық кезеңі» қоғамға қандай өзгеріс әкелді?

25 слайд

Туындау себептері 1. 2. Орын алған оқиғалар 1. 2. Қорытынды   «Креативті матрица» әдісі Жылымық кезеңінің туындау себептерін, орын алған негізгі оқиғаларды анықтаңыз Жылымық кезеңі» қоғамға қандай өзгеріс әкелді?

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ