Материалдар / К0ксерек
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

К0ксерек

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Ақпан 2023
319
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Бөлім тақырыбы: Биоалуантүрлілік. Жойылып бара жатқан жануарлар мен өсімдіктер Сабақтың тақырыбы: Қазақ тілі мен әдебиеті Т2 8

1 слайд
Бөлім тақырыбы: Биоалуантүрлілік. Жойылып бара жатқан жануарлар мен өсімдіктер Сабақтың тақырыбы: Қазақ тілі мен әдебиеті Т2 8-сынып Мұхтар Әуезов «Көксерек» үзінді

1 слайд

Бөлім тақырыбы: Биоалуантүрлілік. Жойылып бара жатқан жануарлар мен өсімдіктер Сабақтың тақырыбы: Қазақ тілі мен әдебиеті Т2 8-сынып Мұхтар Әуезов «Көксерек» үзінді

Оқу мақсаттары: • 8.3.1.1-перифраз түрінде берілген сұрақ арқылы қажет ақпаратты анықтау; • 8.3.6.1-тақырып бойынша бірн

2 слайд
Оқу мақсаттары: • 8.3.1.1-перифраз түрінде берілген сұрақ арқылы қажет ақпаратты анықтау; • 8.3.6.1-тақырып бойынша бірнеше мәтінде көтерілген мәселелерді салыстыра отырып, баға беру Сабақ мақсаттары: • -перифраз түрінде берілген сұрақ арқылы қажет ақпаратты анықтайды; • тақырып бойынша бірнеше мәтінде көтерілген мәселелерді салыстыра отырып, баға береді.

2 слайд

Оқу мақсаттары: • 8.3.1.1-перифраз түрінде берілген сұрақ арқылы қажет ақпаратты анықтау; • 8.3.6.1-тақырып бойынша бірнеше мәтінде көтерілген мәселелерді салыстыра отырып, баға беру Сабақ мақсаттары: • -перифраз түрінде берілген сұрақ арқылы қажет ақпаратты анықтайды; • тақырып бойынша бірнеше мәтінде көтерілген мәселелерді салыстыра отырып, баға береді.

Бағалау критерийлері: - тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап береді. - тақырып б

3 слайд
Бағалау критерийлері: - тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап береді. - тақырып бойынша бірнеше мәтінде көтерілген мәселелерді салыстыра отырып, баға береді.

3 слайд

Бағалау критерийлері: - тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап береді. - тақырып бойынша бірнеше мәтінде көтерілген мәселелерді салыстыра отырып, баға береді.

Ой шақыру: 1. Мұхтар Әуезов туралы не білеміз? 2. Мұхтар Әуезовтың қандай шығармаларын білесіңдер? 3. «Көксерек» фильмін көрдіңд

4 слайд
Ой шақыру: 1. Мұхтар Әуезов туралы не білеміз? 2. Мұхтар Әуезовтың қандай шығармаларын білесіңдер? 3. «Көксерек» фильмін көрдіңдер ме? Бейнематериал Мұхтар Әуезов туралы видеофильм көреміз. https:// www.youtube.com/watch?v=3P1aC5l qASs

4 слайд

Ой шақыру: 1. Мұхтар Әуезов туралы не білеміз? 2. Мұхтар Әуезовтың қандай шығармаларын білесіңдер? 3. «Көксерек» фильмін көрдіңдер ме? Бейнематериал Мұхтар Әуезов туралы видеофильм көреміз. https:// www.youtube.com/watch?v=3P1aC5l qASs

1-тапсырма. Мұхтар Әуезов –кім?

5 слайд
1-тапсырма. Мұхтар Әуезов –кім?

5 слайд

1-тапсырма. Мұхтар Әуезов –кім?

:Өзіңді тексер! ұлы жазушы қазақ әдебиетінің ұлағатты классигі

6 слайд
:Өзіңді тексер! ұлы жазушы қазақ әдебиетінің ұлағатты классигі ұстаз ғұлама ғалым қоғам қайраткері аудармашы драмматург академик профессор

6 слайд

:Өзіңді тексер! ұлы жазушы қазақ әдебиетінің ұлағатты классигі ұстаз ғұлама ғалым қоғам қайраткері аудармашы драмматург академик профессор

2-тапсырма. Перифраз түрінде берілген сұрақ арқылы қажетті ақпаратты анықтаңдар. Сұрақтар Жауабы 1.Мұхтар Әуезов туралы

7 слайд
2-тапсырма. Перифраз түрінде берілген сұрақ арқылы қажетті ақпаратты анықтаңдар. Сұрақтар Жауабы 1.Мұхтар Әуезов туралы не білдік? 2. М.Әуезов қандай универси- тетте қызмет істеді? 3.«Абай жолы» роман- эпопеясы не туралы? 4. Ұлы жазушының мұрасы- кімге өнеге?

7 слайд

2-тапсырма. Перифраз түрінде берілген сұрақ арқылы қажетті ақпаратты анықтаңдар. Сұрақтар Жауабы 1.Мұхтар Әуезов туралы не білдік? 2. М.Әуезов қандай универси- тетте қызмет істеді? 3.«Абай жолы» роман- эпопеясы не туралы? 4. Ұлы жазушының мұрасы- кімге өнеге?

Өзіңді тексер!

8 слайд
Өзіңді тексер!

8 слайд

Өзіңді тексер!

3-тапсырма. Көп нүктенің орнына қажетті сөздерді қойып, қасқыр туралы мақал-мәтелдерді толықтыр. Қажетті сөздер: орманға, кө

9 слайд
3-тапсырма. Көп нүктенің орнына қажетті сөздерді қойып, қасқыр туралы мақал-мәтелдерді толықтыр. Қажетті сөздер: орманға, көнбес, қасқырдың, тоймайды, асқанша Қасқыр байлағанға ... Қасқырды қанша асырасаң да, ... қарап ұлиды Қараусыз қалған мал - .... олжасы. Ұры түн асқанша, бөрі қыр .... Қасқырдың қарны ....

9 слайд

3-тапсырма. Көп нүктенің орнына қажетті сөздерді қойып, қасқыр туралы мақал-мәтелдерді толықтыр. Қажетті сөздер: орманға, көнбес, қасқырдың, тоймайды, асқанша Қасқыр байлағанға ... Қасқырды қанша асырасаң да, ... қарап ұлиды Қараусыз қалған мал - .... олжасы. Ұры түн асқанша, бөрі қыр .... Қасқырдың қарны ....

Өзіңді тексер! *Қасқыр байлағанға көнбес. *Қасқырды қанша асырасаң да, орманға қарап ұлиды. *Қараусыз қалған мал – қасқырдың ол

10 слайд
Өзіңді тексер! *Қасқыр байлағанға көнбес. *Қасқырды қанша асырасаң да, орманға қарап ұлиды. *Қараусыз қалған мал – қасқырдың олжасы. *Ұры түн асқанша, бөрі қыр асқанша. *Қасқырдың қарны тоймайды.

10 слайд

Өзіңді тексер! *Қасқыр байлағанға көнбес. *Қасқырды қанша асырасаң да, орманға қарап ұлиды. *Қараусыз қалған мал – қасқырдың олжасы. *Ұры түн асқанша, бөрі қыр асқанша. *Қасқырдың қарны тоймайды.

4-тапсырма. «Түз тағысы-қасқыр» деген тақырыпқа ассоциограмма құрастыр .

11 слайд
4-тапсырма. «Түз тағысы-қасқыр» деген тақырыпқа ассоциограмма құрастыр .

11 слайд

4-тапсырма. «Түз тағысы-қасқыр» деген тақырыпқа ассоциограмма құрастыр .

Өзіңді тексер!

12 слайд
Өзіңді тексер!

12 слайд

Өзіңді тексер!

Мұхтар Әуезовтың «Көксерек» әңгімесі туралы бейнематериалды көріп, көтерілген мәселерді анықта.

13 слайд
Мұхтар Әуезовтың «Көксерек» әңгімесі туралы бейнематериалды көріп, көтерілген мәселерді анықта.

13 слайд

Мұхтар Әуезовтың «Көксерек» әңгімесі туралы бейнематериалды көріп, көтерілген мәселерді анықта.

Өзіңді тексер! «Көксерек» -адам мен табиғат арасындағы байланысты көрсететін шығарма.Табиғатқа шабуыл жасап, оның тыныштығын

14 слайд
Өзіңді тексер! «Көксерек» -адам мен табиғат арасындағы байланысты көрсететін шығарма.Табиғатқа шабуыл жасап, оның тыныштығын бұзу-қауіпті нәрсе.Шығармада тек таби- ғат мен адам қатынасы ғана емес, сонымен бірге әке мен баланың арасындағы текетірестің де, қас пен дұшпан арасындағы араздықты да көрсетед і.

14 слайд

Өзіңді тексер! «Көксерек» -адам мен табиғат арасындағы байланысты көрсететін шығарма.Табиғатқа шабуыл жасап, оның тыныштығын бұзу-қауіпті нәрсе.Шығармада тек таби- ғат мен адам қатынасы ғана емес, сонымен бірге әке мен баланың арасындағы текетірестің де, қас пен дұшпан арасындағы араздықты да көрсетед і.

Бүгін сабақта: - перифраз түрінде берілген сұрақ арқылы қажет ақпаратты анықтадық. -тақырып бойынша бірнеше мәтінде көтерілге

15 слайд
Бүгін сабақта: - перифраз түрінде берілген сұрақ арқылы қажет ақпаратты анықтадық. -тақырып бойынша бірнеше мәтінде көтерілген мәселелерді салыстыра отырып, баға бердік.

15 слайд

Бүгін сабақта: - перифраз түрінде берілген сұрақ арқылы қажет ақпаратты анықтадық. -тақырып бойынша бірнеше мәтінде көтерілген мәселелерді салыстыра отырып, баға бердік.