Материалдар / Кәсіп пен еңбек. Болашақ мамандықтары

Кәсіп пен еңбек. Болашақ мамандықтары

Материал туралы қысқаша түсінік
8.3.3.1 - мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректердің маңызды тұстарын анықтап жазу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Желтоқсан 2020
1297
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Алматы облысы Панфилов ауданы Ават орта мектебі Ұзақ мерзімді жоспардағы бөлім атауы:Кәсіп пен еңбек. Болашақ мамандықтары Құ

1 слайд
Алматы облысы Панфилов ауданы Ават орта мектебі Ұзақ мерзімді жоспардағы бөлім атауы:Кәсіп пен еңбек. Болашақ мамандықтары Құндылықтарды баулу: кәсіптік бағдар беруСабақ тақырыбы: Еңбек – бәрін жеңбекҰйғыр тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Иминова Винера Аркинжановна Сабақты жоспарлау бойынша таныстырылым 8-сынып Қазақ тілі Тілдік мақсат: Тақырыпқа байланысты тірек сөздер; кәсіп, мамандық, кәсіптік бағдар , кәсібі сөздер Оқушылардың өз жазба жұмыстарына сыныптастарынан тікелей кері байланыс алуы олардың жазылым сапасына жағымды әсер ететінін анықтады Феррис

1 слайд

Алматы облысы Панфилов ауданы Ават орта мектебі Ұзақ мерзімді жоспардағы бөлім атауы:Кәсіп пен еңбек. Болашақ мамандықтары Құндылықтарды баулу: кәсіптік бағдар беруСабақ тақырыбы: Еңбек – бәрін жеңбекҰйғыр тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Иминова Винера Аркинжановна Сабақты жоспарлау бойынша таныстырылым 8-сынып Қазақ тілі Тілдік мақсат: Тақырыпқа байланысты тірек сөздер; кәсіп, мамандық, кәсіптік бағдар , кәсібі сөздер Оқушылардың өз жазба жұмыстарына сыныптастарынан тікелей кері байланыс алуы олардың жазылым сапасына жағымды әсер ететінін анықтады Феррис

8.3.3.1 - мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректердің маңызды тұстарын анықтап жазу Ба

2 слайд
8.3.3.1 - мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректердің маңызды тұстарын анықтап жазу Барлық оқушылар орындай алады : мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректердің маңызды тұстарын анықтап жазады Оқушылардың көпшілігі орындай алады: мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректердің маңызды тұстарын анықтап жазады, өзіндік көз арасын білдіреді Кейбір оқушылар орындай алады: мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректердің маңызды тұстарын анықтап жазады, өзіндік көзқарасын білдіріп, өмірде қолданадыОқу мақсаты: Сабақ мақсаттары : Бағалау критерийі - мәтіннен қажетті ақпаратты іріктей алады; - графиктік мәтін түзеді; -графиктік мәтіндегі деректердің маңызды тұстарын анықтап жазады.

2 слайд

8.3.3.1 - мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректердің маңызды тұстарын анықтап жазу Барлық оқушылар орындай алады : мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректердің маңызды тұстарын анықтап жазады Оқушылардың көпшілігі орындай алады: мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректердің маңызды тұстарын анықтап жазады, өзіндік көз арасын білдіреді Кейбір оқушылар орындай алады: мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректердің маңызды тұстарын анықтап жазады, өзіндік көзқарасын білдіріп, өмірде қолданадыОқу мақсаты: Сабақ мақсаттары : Бағалау критерийі - мәтіннен қажетті ақпаратты іріктей алады; - графиктік мәтін түзеді; -графиктік мәтіндегі деректердің маңызды тұстарын анықтап жазады.

Белсенді оқу әдістері Жағымды психологиялық ортаны қалыптастыру «Акроним есім » әдісі бойынша сыныптағы достарына ысты

3 слайд
Белсенді оқу әдістері Жағымды психологиялық ортаны қалыптастыру «Акроним есім » әдісі бойынша сыныптағы достарына ыстық лебізін білдіреді Жазылымнан кейінгі тапсырма “ Эйлер шеңбері” әдісі Графиктік мәтіндегі деректердің маңызды тұстарын анықтап жазады Оқушыларды топқа біріктіру. «Мозаика» әдісі арқылы мақалдарды құрастыру бойынша топтарға бірігу” Жазылым алдындағы тапсырма “ Сөздік кестесі”әдісі Мәтіннен қажет ақпаратты іріктей алады Рефлексия “ Шығу билеті” әдісі Сабақ бойынша не ұнады, тағы не білгесі келеді? Жазбаша жазып тапсырады Жазылым тапсырмасы “Сөздер тұжырымда- малық картасы” әдісі Графикік мәтін түзеді

3 слайд

Белсенді оқу әдістері Жағымды психологиялық ортаны қалыптастыру «Акроним есім » әдісі бойынша сыныптағы достарына ыстық лебізін білдіреді Жазылымнан кейінгі тапсырма “ Эйлер шеңбері” әдісі Графиктік мәтіндегі деректердің маңызды тұстарын анықтап жазады Оқушыларды топқа біріктіру. «Мозаика» әдісі арқылы мақалдарды құрастыру бойынша топтарға бірігу” Жазылым алдындағы тапсырма “ Сөздік кестесі”әдісі Мәтіннен қажет ақпаратты іріктей алады Рефлексия “ Шығу билеті” әдісі Сабақ бойынша не ұнады, тағы не білгесі келеді? Жазбаша жазып тапсырады Жазылым тапсырмасы “Сөздер тұжырымда- малық картасы” әдісі Графикік мәтін түзеді

. 3-тапсырма “Эйлер шеңбері” Кері байланыс « Бағалау критерийі » тәсілі арқылы қалыптастырушы ба

4 слайд
. 3-тапсырма “Эйлер шеңбері” Кері байланыс « Бағалау критерийі » тәсілі арқылы қалыптастырушы бағалауді жүзеге асырады . 1-тапсырма “ Сөздік кестесі” Кері байланыс « Индекс карточкалары » тәсілі арқылы қалыптастырушы бағалауді жүзеге асырады КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ 2-тапсырма. “Сөздер тұжырымдамалық картасы” Кері байланыс « Температура» тәсілі арқылы қалыптастырушы бағалауді жүзеге асырады Критериалды бағалау- оқушылардың үлгерімі алдын-ала белгіленген көмегімен өлшеу.

4 слайд

. 3-тапсырма “Эйлер шеңбері” Кері байланыс « Бағалау критерийі » тәсілі арқылы қалыптастырушы бағалауді жүзеге асырады . 1-тапсырма “ Сөздік кестесі” Кері байланыс « Индекс карточкалары » тәсілі арқылы қалыптастырушы бағалауді жүзеге асырады КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ 2-тапсырма. “Сөздер тұжырымдамалық картасы” Кері байланыс « Температура» тәсілі арқылы қалыптастырушы бағалауді жүзеге асырады Критериалды бағалау- оқушылардың үлгерімі алдын-ала белгіленген көмегімен өлшеу.

Қолдауды барынша қажет ететін оқушыға мәтіннен ақпаратты тыңдатамын. Қолдауды орташа қажет ететін оқушыға тыңдалым мәтіні бойы

5 слайд
Қолдауды барынша қажет ететін оқушыға мәтіннен ақпаратты тыңдатамын. Қолдауды орташа қажет ететін оқушыға тыңдалым мәтіні бойынша үш маңызды ақпарат ұсынамын.Қолдауды аз қажет ететін оқушыға мәтін жазуды ұсынамын.Саралау – оқушылардың оқу процесіндегі қажеттіліктеріне қарай қанағаттандыру. Саралау тапсырмалары оқушыларды шығармашылыққа ынталандырады. Өзіне деген сенімі мен оқуға деген қызығушылығы артады 1-тапсырма 2-тапсырма 3-тапсырма Қолдауды барынша қажет ететін оқушылар берілген мәтін бойынша түйінді сөзді анықтайды. Қолдауды орташа қажет ететін оқушылар түйінды сөздердың анықтамасы тұралы мәлімет береді. Қолдауды аз қажет ететін оқушылар түйінді сөздерді, анықтамаларға сүйене отырып, «Келешекте кім боламын» тақырыбына эссе жазады Қолдауды барынша қажет ететін оқушыға мәтіннен ақпаратты тыңдатамын. Қолдауды орташа қажет ететін оқушыға тыңдалым мәтіні бойынша үш маңызды ақпарат ұсынуға тапсырма беремін Қолдауды аз қажет ететін оқушыға мәтін жазуды ұсынамын. Қолдауды барынша қажет ететін оқушыға түсіндірме жұмысын жүргіземін. Қолдауды орташа қажет ететін оқушыға негізгі идеяларды жинақтауға бағыт беремін. Қолдауды аз қажет ететін оқушыға тірек сөздермен ұсынылған ақпаратты түсіндіруді тапсырамын.

5 слайд

Қолдауды барынша қажет ететін оқушыға мәтіннен ақпаратты тыңдатамын. Қолдауды орташа қажет ететін оқушыға тыңдалым мәтіні бойынша үш маңызды ақпарат ұсынамын.Қолдауды аз қажет ететін оқушыға мәтін жазуды ұсынамын.Саралау – оқушылардың оқу процесіндегі қажеттіліктеріне қарай қанағаттандыру. Саралау тапсырмалары оқушыларды шығармашылыққа ынталандырады. Өзіне деген сенімі мен оқуға деген қызығушылығы артады 1-тапсырма 2-тапсырма 3-тапсырма Қолдауды барынша қажет ететін оқушылар берілген мәтін бойынша түйінді сөзді анықтайды. Қолдауды орташа қажет ететін оқушылар түйінды сөздердың анықтамасы тұралы мәлімет береді. Қолдауды аз қажет ететін оқушылар түйінді сөздерді, анықтамаларға сүйене отырып, «Келешекте кім боламын» тақырыбына эссе жазады Қолдауды барынша қажет ететін оқушыға мәтіннен ақпаратты тыңдатамын. Қолдауды орташа қажет ететін оқушыға тыңдалым мәтіні бойынша үш маңызды ақпарат ұсынуға тапсырма беремін Қолдауды аз қажет ететін оқушыға мәтін жазуды ұсынамын. Қолдауды барынша қажет ететін оқушыға түсіндірме жұмысын жүргіземін. Қолдауды орташа қажет ететін оқушыға негізгі идеяларды жинақтауға бағыт беремін. Қолдауды аз қажет ететін оқушыға тірек сөздермен ұсынылған ақпаратты түсіндіруді тапсырамын.

Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы Ықшамсабақтың жоспарлау тәсілдеріне ықпалы Сабақты жоспарлау- дағы әріптестер

6 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы Ықшамсабақтың жоспарлау тәсілдеріне ықпалы Сабақты жоспарлау- дағы әріптестер мен тренердің кері байланысы Жоспарлау тәжірибиесін жетілдіру үшін нені дамытамын Ықшамсабақ барысында оқушы- бақылаушы-мүғалім болып, байқап көрдім. Сабақты жоспарлау кезінде тәсілдерді қол- дануда түзетулер енгіздім. Бағалау критерий, белсенді оқу әдісін қолдануды үйрендім. Ықшамсабақ барысында әріптестерім мен тренер тарапынан критериалды бағалау бойынша кері байланыс алдым. Әріптестеріммен тренердің кері байланысын ескере отырып, күтілетін нәтижеге қол жеткізу үшін оқу мақсаттары- ма қарай белсенді әдіс-тәсілдерді дұрыс таңдап, сабақты жоспарлаймын және келешек сабақтарымда қолданамын

6 слайд

Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы Ықшамсабақтың жоспарлау тәсілдеріне ықпалы Сабақты жоспарлау- дағы әріптестер мен тренердің кері байланысы Жоспарлау тәжірибиесін жетілдіру үшін нені дамытамын Ықшамсабақ барысында оқушы- бақылаушы-мүғалім болып, байқап көрдім. Сабақты жоспарлау кезінде тәсілдерді қол- дануда түзетулер енгіздім. Бағалау критерий, белсенді оқу әдісін қолдануды үйрендім. Ықшамсабақ барысында әріптестерім мен тренер тарапынан критериалды бағалау бойынша кері байланыс алдым. Әріптестеріммен тренердің кері байланысын ескере отырып, күтілетін нәтижеге қол жеткізу үшін оқу мақсаттары- ма қарай белсенді әдіс-тәсілдерді дұрыс таңдап, сабақты жоспарлаймын және келешек сабақтарымда қолданамын

 Назарларыңызға рақмет!

7 слайд
 Назарларыңызға рақмет!

7 слайд

 Назарларыңызға рақмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ