Кәсіп пен еңбек. Болашақ мамандықтары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Кәсіп пен еңбек. Болашақ мамандықтары

Материал туралы қысқаша түсінік
8.3.3.1 - мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректердің маңызды тұстарын анықтап жазу
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Алматы облысы Панфилов ауданы Ават орта мектебі Ұзақ мерзімді жоспардағы бөлім атауы:Кәсіп пен еңбек. Болашақ мамандықтары Құ

#1 слайд
Алматы облысы Панфилов ауданы Ават орта мектебі Ұзақ мерзімді жоспардағы бөлім атауы:Кәсіп пен еңбек. Болашақ мамандықтары Құндылықтарды баулу: кәсіптік бағдар беруСабақ тақырыбы: Еңбек – бәрін жеңбекҰйғыр тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Иминова Винера Аркинжановна Сабақты жоспарлау бойынша таныстырылым 8-сынып Қазақ тілі Тілдік мақсат: Тақырыпқа байланысты тірек сөздер; кәсіп, мамандық, кәсіптік бағдар , кәсібі сөздер Оқушылардың өз жазба жұмыстарына сыныптастарынан тікелей кері байланыс алуы олардың жазылым сапасына жағымды әсер ететінін анықтады Феррис

1 слайд

Алматы облысы Панфилов ауданы Ават орта мектебі Ұзақ мерзімді жоспардағы бөлім атауы:Кәсіп пен еңбек. Болашақ мамандықтары Құндылықтарды баулу: кәсіптік бағдар беруСабақ тақырыбы: Еңбек – бәрін жеңбекҰйғыр тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Иминова Винера Аркинжановна Сабақты жоспарлау бойынша таныстырылым 8-сынып Қазақ тілі Тілдік мақсат: Тақырыпқа байланысты тірек сөздер; кәсіп, мамандық, кәсіптік бағдар , кәсібі сөздер Оқушылардың өз жазба жұмыстарына сыныптастарынан тікелей кері байланыс алуы олардың жазылым сапасына жағымды әсер ететінін анықтады Феррис

8.3.3.1 - мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректердің маңызды тұстарын анықтап жазу Ба

#2 слайд
8.3.3.1 - мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректердің маңызды тұстарын анықтап жазу Барлық оқушылар орындай алады : мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректердің маңызды тұстарын анықтап жазады Оқушылардың көпшілігі орындай алады: мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректердің маңызды тұстарын анықтап жазады, өзіндік көз арасын білдіреді Кейбір оқушылар орындай алады: мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректердің маңызды тұстарын анықтап жазады, өзіндік көзқарасын білдіріп, өмірде қолданадыОқу мақсаты: Сабақ мақсаттары : Бағалау критерийі - мәтіннен қажетті ақпаратты іріктей алады; - графиктік мәтін түзеді; -графиктік мәтіндегі деректердің маңызды тұстарын анықтап жазады.

2 слайд

8.3.3.1 - мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректердің маңызды тұстарын анықтап жазу Барлық оқушылар орындай алады : мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректердің маңызды тұстарын анықтап жазады Оқушылардың көпшілігі орындай алады: мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректердің маңызды тұстарын анықтап жазады, өзіндік көз арасын білдіреді Кейбір оқушылар орындай алады: мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректердің маңызды тұстарын анықтап жазады, өзіндік көзқарасын білдіріп, өмірде қолданадыОқу мақсаты: Сабақ мақсаттары : Бағалау критерийі - мәтіннен қажетті ақпаратты іріктей алады; - графиктік мәтін түзеді; -графиктік мәтіндегі деректердің маңызды тұстарын анықтап жазады.

Белсенді оқу әдістері Жағымды психологиялық ортаны қалыптастыру «Акроним есім » әдісі бойынша сыныптағы достарына ысты

#3 слайд
Белсенді оқу әдістері Жағымды психологиялық ортаны қалыптастыру «Акроним есім » әдісі бойынша сыныптағы достарына ыстық лебізін білдіреді Жазылымнан кейінгі тапсырма “ Эйлер шеңбері” әдісі Графиктік мәтіндегі деректердің маңызды тұстарын анықтап жазады Оқушыларды топқа біріктіру. «Мозаика» әдісі арқылы мақалдарды құрастыру бойынша топтарға бірігу” Жазылым алдындағы тапсырма “ Сөздік кестесі”әдісі Мәтіннен қажет ақпаратты іріктей алады Рефлексия “ Шығу билеті” әдісі Сабақ бойынша не ұнады, тағы не білгесі келеді? Жазбаша жазып тапсырады Жазылым тапсырмасы “Сөздер тұжырымда- малық картасы” әдісі Графикік мәтін түзеді

3 слайд

Белсенді оқу әдістері Жағымды психологиялық ортаны қалыптастыру «Акроним есім » әдісі бойынша сыныптағы достарына ыстық лебізін білдіреді Жазылымнан кейінгі тапсырма “ Эйлер шеңбері” әдісі Графиктік мәтіндегі деректердің маңызды тұстарын анықтап жазады Оқушыларды топқа біріктіру. «Мозаика» әдісі арқылы мақалдарды құрастыру бойынша топтарға бірігу” Жазылым алдындағы тапсырма “ Сөздік кестесі”әдісі Мәтіннен қажет ақпаратты іріктей алады Рефлексия “ Шығу билеті” әдісі Сабақ бойынша не ұнады, тағы не білгесі келеді? Жазбаша жазып тапсырады Жазылым тапсырмасы “Сөздер тұжырымда- малық картасы” әдісі Графикік мәтін түзеді

. 3-тапсырма “Эйлер шеңбері” Кері байланыс « Бағалау критерийі » тәсілі арқылы қалыптастырушы ба

#4 слайд
. 3-тапсырма “Эйлер шеңбері” Кері байланыс « Бағалау критерийі » тәсілі арқылы қалыптастырушы бағалауді жүзеге асырады . 1-тапсырма “ Сөздік кестесі” Кері байланыс « Индекс карточкалары » тәсілі арқылы қалыптастырушы бағалауді жүзеге асырады КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ 2-тапсырма. “Сөздер тұжырымдамалық картасы” Кері байланыс « Температура» тәсілі арқылы қалыптастырушы бағалауді жүзеге асырады Критериалды бағалау- оқушылардың үлгерімі алдын-ала белгіленген көмегімен өлшеу.

4 слайд

. 3-тапсырма “Эйлер шеңбері” Кері байланыс « Бағалау критерийі » тәсілі арқылы қалыптастырушы бағалауді жүзеге асырады . 1-тапсырма “ Сөздік кестесі” Кері байланыс « Индекс карточкалары » тәсілі арқылы қалыптастырушы бағалауді жүзеге асырады КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ 2-тапсырма. “Сөздер тұжырымдамалық картасы” Кері байланыс « Температура» тәсілі арқылы қалыптастырушы бағалауді жүзеге асырады Критериалды бағалау- оқушылардың үлгерімі алдын-ала белгіленген көмегімен өлшеу.

Қолдауды барынша қажет ететін оқушыға мәтіннен ақпаратты тыңдатамын. Қолдауды орташа қажет ететін оқушыға тыңдалым мәтіні бойы

#5 слайд
Қолдауды барынша қажет ететін оқушыға мәтіннен ақпаратты тыңдатамын. Қолдауды орташа қажет ететін оқушыға тыңдалым мәтіні бойынша үш маңызды ақпарат ұсынамын.Қолдауды аз қажет ететін оқушыға мәтін жазуды ұсынамын.Саралау – оқушылардың оқу процесіндегі қажеттіліктеріне қарай қанағаттандыру. Саралау тапсырмалары оқушыларды шығармашылыққа ынталандырады. Өзіне деген сенімі мен оқуға деген қызығушылығы артады 1-тапсырма 2-тапсырма 3-тапсырма Қолдауды барынша қажет ететін оқушылар берілген мәтін бойынша түйінді сөзді анықтайды. Қолдауды орташа қажет ететін оқушылар түйінды сөздердың анықтамасы тұралы мәлімет береді. Қолдауды аз қажет ететін оқушылар түйінді сөздерді, анықтамаларға сүйене отырып, «Келешекте кім боламын» тақырыбына эссе жазады Қолдауды барынша қажет ететін оқушыға мәтіннен ақпаратты тыңдатамын. Қолдауды орташа қажет ететін оқушыға тыңдалым мәтіні бойынша үш маңызды ақпарат ұсынуға тапсырма беремін Қолдауды аз қажет ететін оқушыға мәтін жазуды ұсынамын. Қолдауды барынша қажет ететін оқушыға түсіндірме жұмысын жүргіземін. Қолдауды орташа қажет ететін оқушыға негізгі идеяларды жинақтауға бағыт беремін. Қолдауды аз қажет ететін оқушыға тірек сөздермен ұсынылған ақпаратты түсіндіруді тапсырамын.

5 слайд

Қолдауды барынша қажет ететін оқушыға мәтіннен ақпаратты тыңдатамын. Қолдауды орташа қажет ететін оқушыға тыңдалым мәтіні бойынша үш маңызды ақпарат ұсынамын.Қолдауды аз қажет ететін оқушыға мәтін жазуды ұсынамын.Саралау – оқушылардың оқу процесіндегі қажеттіліктеріне қарай қанағаттандыру. Саралау тапсырмалары оқушыларды шығармашылыққа ынталандырады. Өзіне деген сенімі мен оқуға деген қызығушылығы артады 1-тапсырма 2-тапсырма 3-тапсырма Қолдауды барынша қажет ететін оқушылар берілген мәтін бойынша түйінді сөзді анықтайды. Қолдауды орташа қажет ететін оқушылар түйінды сөздердың анықтамасы тұралы мәлімет береді. Қолдауды аз қажет ететін оқушылар түйінді сөздерді, анықтамаларға сүйене отырып, «Келешекте кім боламын» тақырыбына эссе жазады Қолдауды барынша қажет ететін оқушыға мәтіннен ақпаратты тыңдатамын. Қолдауды орташа қажет ететін оқушыға тыңдалым мәтіні бойынша үш маңызды ақпарат ұсынуға тапсырма беремін Қолдауды аз қажет ететін оқушыға мәтін жазуды ұсынамын. Қолдауды барынша қажет ететін оқушыға түсіндірме жұмысын жүргіземін. Қолдауды орташа қажет ететін оқушыға негізгі идеяларды жинақтауға бағыт беремін. Қолдауды аз қажет ететін оқушыға тірек сөздермен ұсынылған ақпаратты түсіндіруді тапсырамын.

Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы Ықшамсабақтың жоспарлау тәсілдеріне ықпалы Сабақты жоспарлау- дағы әріптестер

#6 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы Ықшамсабақтың жоспарлау тәсілдеріне ықпалы Сабақты жоспарлау- дағы әріптестер мен тренердің кері байланысы Жоспарлау тәжірибиесін жетілдіру үшін нені дамытамын Ықшамсабақ барысында оқушы- бақылаушы-мүғалім болып, байқап көрдім. Сабақты жоспарлау кезінде тәсілдерді қол- дануда түзетулер енгіздім. Бағалау критерий, белсенді оқу әдісін қолдануды үйрендім. Ықшамсабақ барысында әріптестерім мен тренер тарапынан критериалды бағалау бойынша кері байланыс алдым. Әріптестеріммен тренердің кері байланысын ескере отырып, күтілетін нәтижеге қол жеткізу үшін оқу мақсаттары- ма қарай белсенді әдіс-тәсілдерді дұрыс таңдап, сабақты жоспарлаймын және келешек сабақтарымда қолданамын

6 слайд

Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы Ықшамсабақтың жоспарлау тәсілдеріне ықпалы Сабақты жоспарлау- дағы әріптестер мен тренердің кері байланысы Жоспарлау тәжірибиесін жетілдіру үшін нені дамытамын Ықшамсабақ барысында оқушы- бақылаушы-мүғалім болып, байқап көрдім. Сабақты жоспарлау кезінде тәсілдерді қол- дануда түзетулер енгіздім. Бағалау критерий, белсенді оқу әдісін қолдануды үйрендім. Ықшамсабақ барысында әріптестерім мен тренер тарапынан критериалды бағалау бойынша кері байланыс алдым. Әріптестеріммен тренердің кері байланысын ескере отырып, күтілетін нәтижеге қол жеткізу үшін оқу мақсаттары- ма қарай белсенді әдіс-тәсілдерді дұрыс таңдап, сабақты жоспарлаймын және келешек сабақтарымда қолданамын

 Назарларыңызға рақмет!

#7 слайд
 Назарларыңызға рақмет!

7 слайд

 Назарларыңызға рақмет!

Файл форматы:
pptx
11.12.2020
1668
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі