Материалдар / Кәсіптік оқыту жүйесінде негізге алынатын және жалпы дидактикалық қағидалар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Кәсіптік оқыту жүйесінде негізге алынатын және жалпы дидактикалық қағидалар

Материал туралы қысқаша түсінік
дәріске арналған кәсіптік оқыту мамандығы бойынша жасалған материалдар 1. Жалпыдидактикалық қағидаларының кәсіптік оқыту үдерісінде қолданылу ерекшеліктері. 2. Оқыту қағидаларын анықтау тәсілдеріне, педагогикалық қағидалар функцияларына талдау жасау, олардың оқыту үдерісіндегі орны. 3. Кәсіптік оқыту қағидаларына деңгейлі талдау жасау және оқыту үдерісін ұйымдастыру. сұрақтары бойынша қысқаша түрде топтастырылып презентацияға енгізілді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қаңтар 2022
367
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Пән:КӘСІПТІК ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ • Авторы: Абдимоминова Дилдаш Каппаровна, педагогика ғылымдарының магистрі, аға оқытушы “ КӘСІПТІ

1 слайд
Пән:КӘСІПТІК ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ • Авторы: Абдимоминова Дилдаш Каппаровна, педагогика ғылымдарының магистрі, аға оқытушы “ КӘСІПТІК ОҚЫТУ” мамандығы

Кәсіптік оқыту жүйесінде негізге алынатын және жалпы дидактикалық қағидалар

2 слайд
Кәсіптік оқыту жүйесінде негізге алынатын және жалпы дидактикалық қағидалар

Жоспары: • 1. Жалпыдидактикалық қағидаларының кәсіптік оқыту үдерісінде қолданылу ерекшеліктері. • 2. Оқыту қағидаларын анықтау

3 слайд
Жоспары: • 1. Жалпыдидактикалық қағидаларының кәсіптік оқыту үдерісінде қолданылу ерекшеліктері. • 2. Оқыту қағидаларын анықтау тәсілдеріне, педагогикалық қағидалар функцияларына талдау жасау, олардың оқыту үдерісіндегі орны. • 3. Кәсіптік оқыту қағидаларына деңгейлі талдау жасау және оқыту үдерісін ұйымдастыру.

Дәріс мақсаты : • Кәсіптік оқыту жүйесіне қолданылатын жалпы дидактикалық қағидаларымен танысу.

4 слайд
Дәріс мақсаты : • Кәсіптік оқыту жүйесіне қолданылатын жалпы дидактикалық қағидаларымен танысу.

Дидактикалық принциптердің жүйесі :Ой картасы Оқытудың ғылымилық Оқытудағы теорияның практикамен байланысы Оқытудың жүйелілі

5 слайд
Дидактикалық принциптердің жүйесі :Ой картасы Оқытудың ғылымилық Оқытудағы теорияның практикамен байланысы Оқытудың жүйелілігі мен дәйектілігі Оқытудағы көрнекілік Оқушылардың сапалығы мен белсенділігіБілімді, дағдыны және іскерлікті меңгерудің беріктігі Мәселелік (проблема)

ʼʼʼʼʼ ʼ ʼʼ ʼʼ ʼʼ ʼʼ ʼʼʼʼРебус

6 слайд
ʼʼʼʼʼ ʼ ʼʼ ʼʼ ʼʼ ʼʼ ʼʼʼʼРебус

• Дидактика –(грек сөзден шыққан «дидактикос» – оқыту) –бұл педагогиканың жартысы, оқыту теориясын анықтайды. • Дидактикалық п

7 слайд
• Дидактика –(грек сөзден шыққан «дидактикос» – оқыту) –бұл педагогиканың жартысы, оқыту теориясын анықтайды. • Дидактикалық принциптер деп- басшылық етуші ережелерді анықтайды. Олардың негізінде тәрбие жұмысымен тығыз байланысты оқу процесі құралады.

Дидактикалық принциптердің жүйесі мынадай: 1. Оқытудың ғылымилық; 2. Оқытудағы теорияның практикамен байланысы; 3. Оқытудың жүй

8 слайд
Дидактикалық принциптердің жүйесі мынадай: 1. Оқытудың ғылымилық; 2. Оқытудағы теорияның практикамен байланысы; 3. Оқытудың жүйелілігі мен дәйектілігі; 4. Оқытудағы көрнекілік; 5. Оқушылардың сапалығы мен белсенділігі; 6. Білімді, дағдыны және іскерлікті меңгерудің беріктігі; 7. Мәселелік (проблема).

Оқытудың ғылымилық принципі • Білімнің ғылымилық принципін осы заманғы техникалық деректерге және ғылым негіздері бойынша студе

9 слайд
Оқытудың ғылымилық принципі • Білімнің ғылымилық принципін осы заманғы техникалық деректерге және ғылым негіздері бойынша студенттердің біліміне сүйене отырып, оқыту процесін ұйымдастыру деп түсіну керек. • Бұл принцип басқа принциптердің ішінде жетекші роль атқарады. • Оның негізгі талаптары: • Білім берудің мазмұны ғылымның қазіргі даму дәрежесіне сай болуы; • Заттар мен құбылыстардың сыртқы көріністерін байқаудан, әрі қарай- олардың өзара себептік –салдарлық байланыстарын біліп алуға көшіп отыру, ғылымдағы негізгі заңдылықтар мен басты идеяларды ұғынуға баса назар аудару;ғылымның тарихымен таныстыру; • Ғылымның әдістерімен таныстыру; • Мұғалімнің оқу материалын баяндау, әңгімелеу тәсілі түсінікті болуы.

Оқытудағы теорияның практикамен байланыс принципі • Оқытудағы теорияның практикамен байланыс болу принципі –оқу процесінде тек

10 слайд
Оқытудағы теорияның практикамен байланыс принципі • Оқытудағы теорияның практикамен байланыс болу принципі –оқу процесінде тек ақпараттық әдістерді ғана қолданып қоймай, практикалық әдістерді, лабораториялық, эксперименталдық жұмыстар, іскерлік, дидактикалық ойындарды т.б. әдістерді қолдануды талап етеді. • Сол сияқты оқытудың берік болу принципін алсақ, ол оқыту жұмысында қайталау, пысықтауды талап етумен қатар, студенттердің білімімен дағдыларын еске алу, бақылау, емтихандардың әдістемесін жетілдіруді де талап етеді.

Оқытудың жүйелілігі мен дәйектілігі принципі  Бұл принцип оқытудың ғылымилығы принципімен тығыз байланысты.  Негізгі талаптары

11 слайд
Оқытудың жүйелілігі мен дәйектілігі принципі  Бұл принцип оқытудың ғылымилығы принципімен тығыз байланысты.  Негізгі талаптары мыналар:  Әрбір ғылымның логикалық жүйесіне сәйкес оқы пәндерін оқытуда сабақтастықтың болуы;  Оқытудағы білім, білік пен дағдыны қалыптастыру процесінде бірізділіктің болуы;  Сабақтардың өзара мазмұны мен әдістерінде жүйеліліктің болуы;  Білімнің мазмұнын ұғынудағы сатылардың бірізділігін сақтау (қызығу, алғашқы көру-байқау, есте қалдыру, түсіну, ұғым құру, тұжырымдар жасау т.б.)  Оқу пәндерінің арасында өзара байланыстардың болуы.

Оқытудың жүйелілігі мен дәйектілігі принципі оқытудың ғылымилығы принципі ұқсастығыВенн диаграммасы

12 слайд
Оқытудың жүйелілігі мен дәйектілігі принципі оқытудың ғылымилығы принципі ұқсастығыВенн диаграммасы

ОҚЫТУДЫҢ КӨРНЕКІЛІК ПРИНЦИПІ

13 слайд
ОҚЫТУДЫҢ КӨРНЕКІЛІК ПРИНЦИПІ

Оқытудың сапалығы мен белсенділік принципі • Бұл принцип оқушылардың таным әрекеті мен оған басшылық жасауға бағыт беретін негі

14 слайд
Оқытудың сапалығы мен белсенділік принципі • Бұл принцип оқушылардың таным әрекеті мен оған басшылық жасауға бағыт беретін негізгі принциптердің бірі. • Негізгі талаптар: • Теория мен практиканың арасында тығыз байланыстың болуы; • Оқушыларды білім мен оқу материалын тек жаттап алмай, солардың мән мағынасын терең түсінетін қалыпқа жеткізу; • Оқушыларды өздігінен жұмыс жасаудың тәілдеріне, сондай-ақ есте қалдыру мен ойлаудың амалдарына үйрету; • Оқушылардың таным белсенділігін арттыратын творчестволық жұмыстарды кеңінен қолдану; • Сабақтарда мұғалімнің оқушылармен қарым-қатынас жасау шеберлігін арттыру.

Білімді, дағдыны және іскерлікті оқытудағы беріктік принципі• Оқытуда оқущылардың алған білімдерінің берік болуы жоғарыда айтыл

15 слайд
Білімді, дағдыны және іскерлікті оқытудағы беріктік принципі• Оқытуда оқущылардың алған білімдерінің берік болуы жоғарыда айтылған принциптердің ойдағыдай іске асырылуына байланысты. • Принциптердің негізгі талаптары: • Оқу материалдарын ұмыттырмай қайталап отыру. • Өткен материалдағы өзекті мәселелерді, ең басты, негізгі идеялар мен қағидаларды есте сақтауды талап ету; • Өткен материалдар мен жаңа материалдар арасындағы байланыстардың маңызын әсерлі, қызықты етіп түсіндіру; • Өткендерді қайталау кезінде тек еске түсіру мақсат емес, алған білімдерді белгілі жүйеге келтіріп, тереңдету, байыту мақсатын көздеу керек; • Білімнің берік болуы әр түрлі шығармашылық жаттығулар негізінде қалыптасқан білік пен дағдыларды керек етеді; • Егер оқушы алған білімдерін өз өмірінде немесе күнделікті практикалық іс-тәжірибеде қолдана білсе, сонда білімнің беріктігі артады.

Мәселелік (проблема) принципі • Оқу процесінің мазмұны, әдістері, ұйымдастыру формалары мәселелі сипатта болуын талап етеді. •

16 слайд
Мәселелік (проблема) принципі • Оқу процесінің мазмұны, әдістері, ұйымдастыру формалары мәселелі сипатта болуын талап етеді. • Мәселелік оқыту білімді дайын түрде бермей, оқушылардың ізденуін, дербестігін, шығармашылық ойлауын дамытуға бағытталады. • Мәселелік принцип оқушылардың ойлау процесінің психологиясына негізделеді. Өйткені ойлаудың басталуы мәселенің болуына байланысты, басқаша айтқанда,ойлау- мәселелік сұрақ немесе міндеттен басталады.

Білімді дайын түрде бермей, оқушылардың ізденуін, дербестігін, шығармашылық ойлауын дамытуға бағытталған оқыту түрі А. Ғылыми

17 слайд
Білімді дайын түрде бермей, оқушылардың ізденуін, дербестігін, шығармашылық ойлауын дамытуға бағытталған оқыту түрі А. Ғылымилық оқыту В. Жүйелі оқыту С. Мәселелік оқыту

Дидактикалық принциптердің жүйесі Оқытудың ғылымилық Оқытудағы теорияның практикамен байланысы Оқытудың жүйелілігі мен дәйек

18 слайд
Дидактикалық принциптердің жүйесі Оқытудың ғылымилық Оқытудағы теорияның практикамен байланысы Оқытудың жүйелілігі мен дәйектілігі Оқытудағы көрнекілік Оқушылардың сапалығы мен белсенділігі Білімді, дағдыны және іскерлікті меңгерудің беріктігі Мәселелік (проблема).

Өзін-өзі бақылау сұрақтары: • 1. Кәсіптік оқыту қағидалары туралы түсінік. • 2. Еңбек технологиясы және кәсіптік оқыту негізін

19 слайд
Өзін-өзі бақылау сұрақтары: • 1. Кәсіптік оқыту қағидалары туралы түсінік. • 2. Еңбек технологиясы және кәсіптік оқыту негізін қалаушы қағидалар.

Quiz Click the Quiz button to edit this quiz

20 слайд
Quiz Click the Quiz button to edit this quiz