Материалдар / "Кекшіл болма,көпшіл бол"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Кекшіл болма,көпшіл бол"

Материал туралы қысқаша түсінік
Адам кекшіл болмау керек, яғни ренжіген адамдарына кек сақтамауы қажет. Адамның кешірімді болғаны дұрыс. Себебі, бұл өмірде кіршіксіз, мінсіз адам болмайды. Барлығы да қателеседі. Сондықтан да адам кешірімді болу керек. Қорыта келгенде әр адам кекшіл болып дұшпан тапқанша, кешірімді болып дос тапқаны жақсы!
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Ақпан 2024
239
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Кекшіл болма, көпшіл бол

1 слайд
Кекшіл болма, көпшіл бол

ТӘРБИЕ САҒАТЫМЫЗДЫҢ ЕРЕЖЕСІ • Белсенді қатысу; • Тыныштық сақтау; • Бірін-бірі тыңдау; • Ойын ашық айту; • Бір-бірін сынамау; •

2 слайд
ТӘРБИЕ САҒАТЫМЫЗДЫҢ ЕРЕЖЕСІ • Белсенді қатысу; • Тыныштық сақтау; • Бірін-бірі тыңдау; • Ойын ашық айту; • Бір-бірін сынамау; • Бірігіп жұмыс істеу.

Данышпан атаның ақыл-кеңесін білдіретін түйіндеме сөздер: Адамдарға .... (ізет білдіріңдер!) Түсінбегеніңді ... (сұрап а

3 слайд
Данышпан атаның ақыл-кеңесін білдіретін түйіндеме сөздер: Адамдарға .... (ізет білдіріңдер!) Түсінбегеніңді ... (сұрап ал!) Айтылған ... (сөзге мән бер!) Әңгімені ... (мұқият тыңда!) Сөйлеушінің .... (сөзін бөлме!) Сөйлеп тұрған адамға .... (көңіл бөл!)

4 слайд

«Кекшіл болма,көпшіл бол» Осы мақалды қалай түсінесіңдер ?

5 слайд
«Кекшіл болма,көпшіл бол» Осы мақалды қалай түсінесіңдер ?

Дәптермен жұмыс Берілген кестеге өзімшіл адам мен көпшіл адамға тән белгілерді жазу және оларды салыстыра отырып өз қор

6 слайд
Дәптермен жұмыс Берілген кестеге өзімшіл адам мен көпшіл адамға тән белгілерді жазу және оларды салыстыра отырып өз қорытындысын шығару

Көпшіл адамға тән қасиет Өзімшіл адамға тән қасиет

7 слайд
Көпшіл адамға тән қасиет Өзімшіл адамға тән қасиет

Көпшіл адамға тән қасиет Өзімшіл адамға тән қасиет Бауырмалдылық Басқалармен санаспау Ақкөңілділік Өз басының пайдасын, қамын

8 слайд
Көпшіл адамға тән қасиет Өзімшіл адамға тән қасиет Бауырмалдылық Басқалармен санаспау Ақкөңілділік Өз басының пайдасын, қамын ойлайды Жомарттық Өркөкіректік Белсенділік Тәкаппарлық Қауымшылдық Менмендік

9 слайд

Шығармашылық жұмыс 1 топ.Адам бойындағы жағымды қасиеттер мен жағымсыз қасиеттерді тауып, кестені толтыру 2-топ Абай атамыз

10 слайд
Шығармашылық жұмыс   1 топ.Адам бойындағы жағымды қасиеттер мен жағымсыз қасиеттерді тауып, кестені толтыру 2-топ Абай атамыздың «Ғылым таппай мақтанба» атты өлеңіндегі бес асыл іс пен бес дұшпан тауып ажыратып айту болып табылады. 3 - топ Ж а ғ д а я т шешу

1 топ.Адам бойындағы жағымды қасиеттер мен жағымсыз қасиеттерді тауып, кестені толтыру Жағымды қасиеттер Жағымсыз қасиеттер

11 слайд
1 топ.Адам бойындағы жағымды қасиеттер мен жағымсыз қасиеттерді тауып, кестені толтыру Жағымды қасиеттер Жағымсыз қасиеттер

2-топ Абай атамыздың «Ғылым таппай мақтанба» атты өлеңіндегі бес асыл іс пен бес дұшпан тауып ажыратып айту болып табылады. Б

12 слайд
2-топ Абай атамыздың «Ғылым таппай мақтанба» атты өлеңіндегі бес асыл іс пен бес дұшпан тауып ажыратып айту болып табылады. Бес асыл іс Бес дұшпан

Ж а ғ д а я т т а р • Бірінші сыныпта Гена деген бала оқыды. Ол өте талапты, үздік оқушы болды. Мұғалім қандай сұ

13 слайд
Ж а ғ д а я т т а р • Бірінші сыныпта  Гена  деген  бала  оқыды.  Ол  өте   талапты,  үздік  оқушы  болды.  Мұғалім  қандай  сұрақ   қоймасын,  бала  бірден  қолын  көтеріп,  толық  жауап   беретін.  Есепті  бәрінен  бұрын  шығаратын.  Бірақ   жолдастары  Генаны  жақсы  көрмеді.  Ол  өзін  мен  өте   ақылдымын,  маған  ешкім  тең  келмейді  деп  атап   көрсетуге  тырысатындығы  үшін  оны  ұнатпайтын.  Оқу   жылы  аяқталды.  Көктемде  сыныптастар  түгелімен   орманға  жорық  жасауға  әзірленді.  Балалар  қуанышты.   Жорыққа  алатын  заттарды  екеуара  бөлісетін  болды.   Лезде  екі-екіден  бөлісті.  Ал  Генамен  ешкім  болғысы   келмеді.  Ал  Генамен  ешкім  болғысы  келмеді.   Гена   жылап,  мұғалімге  келді.   • -Мен  ешкімге  тіл  тигізгем  жоқ,  мені  неге  жек  көреді?  –   деді.

• Мұғалім Генаға не деп жауап берді және қандай ақыл айтты? • Генаның қылығы дұрыс па? • Генаға қандай ақыл бересің?

14 слайд
• Мұғалім Генаға не деп жауап берді және қандай ақыл айтты? • Генаның қылығы дұрыс па? • Генаға қандай ақыл бересің?

• Көпшіл адамды бәрі жақсы көреді, өзімшілді ұнатпайды. Көпшілдің көпке көмегі тиеді және оған көпшілік көмект

15 слайд
• Көпшіл адамды  бәрі  жақсы  көреді,   өзімшілді  ұнатпайды.  Көпшілдің  көпке   көмегі  тиеді  және  оған  көпшілік   көмектеседі,  өзімшілдің  өзіне  ғана  көмегі   тиеді.  Көпшілдің  жолдастары,  достары  көп,   өзімшіл  жалғыз.  Сондықтанда  көпшіл   болуға  ұмтылып,  өзімшілдіктен  қашық   болайық.

Тапсырма • Өзімшілдік пен көпшілдік туралы мақалдар жинастыр • Өзімшілдік және көпшілдік туралы өмірден мысал келтіру

16 слайд
Тапсырма • Өзімшілдік пен көпшілдік туралы мақалдар жинастыр • Өзімшілдік және көпшілдік туралы өмірден мысал келтіру

Бүгінгі сабақтан мен не түйдім, нені өзіме қабылдауға болады,ал нені қабылдауға болмайды?

17 слайд
Бүгінгі сабақтан мен не түйдім, нені өзіме қабылдауға болады,ал нені қабылдауға болмайды?

18 слайд