"Кекшіл болма,көпшіл бол"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Кекшіл болма, көпшіл бол
1 слайд
Кекшіл болма, көпшіл бол
2 слайд
ТӘРБИЕ САҒАТЫМЫЗДЫҢ ЕРЕЖЕСІ
•
Белсенді қатысу;
•
Тыныштық сақтау;
•
Бірін-бірі тыңдау;
•
Ойын ашық айту;
•
Бір-бірін сынамау;
•
Бірігіп жұмыс істеу.
2 слайд
ТӘРБИЕ САҒАТЫМЫЗДЫҢ ЕРЕЖЕСІ • Белсенді қатысу; • Тыныштық сақтау; • Бірін-бірі тыңдау; • Ойын ашық айту; • Бір-бірін сынамау; • Бірігіп жұмыс істеу.
3 слайд
Данышпан атаның ақыл-кеңесін
білдіретін түйіндеме сөздер:
Адамдарға .... (ізет білдіріңдер!)
Түсінбегеніңді ... (сұрап ал!)
Айтылған ... (сөзге мән бер!)
Әңгімені ... (мұқият тыңда!)
Сөйлеушінің .... (сөзін бөлме!)
Сөйлеп тұрған адамға .... (көңіл бөл!)
3 слайд
Данышпан атаның ақыл-кеңесін білдіретін түйіндеме сөздер: Адамдарға .... (ізет білдіріңдер!) Түсінбегеніңді ... (сұрап ал!) Айтылған ... (сөзге мән бер!) Әңгімені ... (мұқият тыңда!) Сөйлеушінің .... (сөзін бөлме!) Сөйлеп тұрған адамға .... (көңіл бөл!)
4 слайд
4 слайд
5 слайд
«Кекшіл болма,көпшіл бол»
Осы мақалды қалай
түсінесіңдер ?
5 слайд
«Кекшіл болма,көпшіл бол» Осы мақалды қалай түсінесіңдер ?
6 слайд
Дәптермен жұмыс
Берілген кестеге өзімшіл
адам мен көпшіл адамға тән
белгілерді жазу және
оларды салыстыра отырып
өз қорытындысын шығару
6 слайд
Дәптермен жұмыс Берілген кестеге өзімшіл адам мен көпшіл адамға тән белгілерді жазу және оларды салыстыра отырып өз қорытындысын шығару
7 слайд
Көпшіл адамға тән
қасиет Өзімшіл адамға тән
қасиет
7 слайд
Көпшіл адамға тән қасиет Өзімшіл адамға тән қасиет
8 слайд
Көпшіл адамға тән
қасиет Өзімшіл адамға тән
қасиет
Бауырмалдылық Басқалармен санаспау
Ақкөңілділік Өз басының пайдасын, қамын
ойлайды
Жомарттық Өркөкіректік
Белсенділік Тәкаппарлық
Қауымшылдық Менмендік
8 слайд
Көпшіл адамға тән қасиет Өзімшіл адамға тән қасиет Бауырмалдылық Басқалармен санаспау Ақкөңілділік Өз басының пайдасын, қамын ойлайды Жомарттық Өркөкіректік Белсенділік Тәкаппарлық Қауымшылдық Менмендік
9 слайд
9 слайд
10 слайд
Шығармашылық жұмыс
1 топ.Адам бойындағы жағымды қасиеттер
мен жағымсыз қасиеттерді тауып, кестені
толтыру
2-топ Абай атамыздың «Ғылым таппай
мақтанба» атты өлеңіндегі бес асыл іс пен
бес дұшпан тауып ажыратып айту болып
табылады.
3 - топ Ж а ғ д а я т шешу
10 слайд
Шығармашылық жұмыс 1 топ.Адам бойындағы жағымды қасиеттер мен жағымсыз қасиеттерді тауып, кестені толтыру 2-топ Абай атамыздың «Ғылым таппай мақтанба» атты өлеңіндегі бес асыл іс пен бес дұшпан тауып ажыратып айту болып табылады. 3 - топ Ж а ғ д а я т шешу
11 слайд
1 топ.Адам бойындағы жағымды қасиеттер мен
жағымсыз қасиеттерді тауып, кестені толтыру
Жағымды қасиеттер Жағымсыз қасиеттер
11 слайд
1 топ.Адам бойындағы жағымды қасиеттер мен жағымсыз қасиеттерді тауып, кестені толтыру Жағымды қасиеттер Жағымсыз қасиеттер
12 слайд
2-топ Абай атамыздың «Ғылым таппай мақтанба»
атты өлеңіндегі бес асыл іс пен бес дұшпан тауып
ажыратып айту болып табылады.
Бес асыл іс Бес дұшпан
12 слайд
2-топ Абай атамыздың «Ғылым таппай мақтанба» атты өлеңіндегі бес асыл іс пен бес дұшпан тауып ажыратып айту болып табылады. Бес асыл іс Бес дұшпан
13 слайд
Ж а ғ д а я т т а р
•
Бірінші сыныпта Гена деген бала оқыды. Ол өте
талапты,
үздік оқушы болды. Мұғалім қандай сұрақ
қоймасын,
бала бірден қолын көтеріп, толық жауап
беретін.
Есепті бәрінен бұрын шығаратын. Бірақ
жолдастары
Генаны жақсы көрмеді. Ол өзін мен өте
ақылдымын,
маған ешкім тең келмейді деп атап
көрсетуге
тырысатындығы үшін оны ұнатпайтын. Оқу
жылы
аяқталды. Көктемде сыныптастар түгелімен
орманға
жорық жасауға әзірленді. Балалар қуанышты.
Жорыққа
алатын заттарды екеуара бөлісетін болды.
Лезде
екі-екіден бөлісті. Ал Генамен ешкім болғысы
келмеді.
Ал Генамен ешкім болғысы келмеді. Гена
жылап,
мұғалімге келді.
•
-Мен
ешкімге тіл тигізгем жоқ, мені неге жек көреді? –
деді.
13 слайд
Ж а ғ д а я т т а р • Бірінші сыныпта Гена деген бала оқыды. Ол өте талапты, үздік оқушы болды. Мұғалім қандай сұрақ қоймасын, бала бірден қолын көтеріп, толық жауап беретін. Есепті бәрінен бұрын шығаратын. Бірақ жолдастары Генаны жақсы көрмеді. Ол өзін мен өте ақылдымын, маған ешкім тең келмейді деп атап көрсетуге тырысатындығы үшін оны ұнатпайтын. Оқу жылы аяқталды. Көктемде сыныптастар түгелімен орманға жорық жасауға әзірленді. Балалар қуанышты. Жорыққа алатын заттарды екеуара бөлісетін болды. Лезде екі-екіден бөлісті. Ал Генамен ешкім болғысы келмеді. Ал Генамен ешкім болғысы келмеді. Гена жылап, мұғалімге келді. • -Мен ешкімге тіл тигізгем жоқ, мені неге жек көреді? – деді.
14 слайд
•
Мұғалім Генаға не деп жауап
берді және қандай ақыл
айтты?
•
Генаның қылығы дұрыс па?
•
Генаға қандай ақыл бересің?
14 слайд
• Мұғалім Генаға не деп жауап берді және қандай ақыл айтты? • Генаның қылығы дұрыс па? • Генаға қандай ақыл бересің?
15 слайд
•
Көпшіл адамды бәрі жақсы көреді,
өзімшілді
ұнатпайды. Көпшілдің көпке
көмегі
тиеді және оған көпшілік
көмектеседі,
өзімшілдің өзіне ғана көмегі
тиеді.
Көпшілдің жолдастары, достары көп,
өзімшіл
жалғыз. Сондықтанда көпшіл
болуға
ұмтылып, өзімшілдіктен қашық
болайық.
15 слайд
• Көпшіл адамды бәрі жақсы көреді, өзімшілді ұнатпайды. Көпшілдің көпке көмегі тиеді және оған көпшілік көмектеседі, өзімшілдің өзіне ғана көмегі тиеді. Көпшілдің жолдастары, достары көп, өзімшіл жалғыз. Сондықтанда көпшіл болуға ұмтылып, өзімшілдіктен қашық болайық.
16 слайд
Тапсырма
•
Өзімшілдік пен көпшілдік
туралы мақалдар жинастыр
•
Өзімшілдік және көпшілдік
туралы өмірден мысал келтіру
16 слайд
Тапсырма • Өзімшілдік пен көпшілдік туралы мақалдар жинастыр • Өзімшілдік және көпшілдік туралы өмірден мысал келтіру
17 слайд
Бүгінгі сабақтан мен не
түйдім, нені өзіме қабылдауға
болады,ал нені қабылдауға
болмайды?
17 слайд
Бүгінгі сабақтан мен не түйдім, нені өзіме қабылдауға болады,ал нені қабылдауға болмайды?
18 слайд
18 слайд