Кері байланыс

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Кері байланыс

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға қажет материал
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
www.themegallery.com

#1 слайд
www.themegallery.com

1 слайд

www.themegallery.com

www.themegallery.com Кері байланыс...Кері байланыс... Оқуды оқыту жағдайына қарай түрі мен мазмұнын әдісі мен тәсілін бей

#2 слайд
www.themegallery.com Кері байланыс...Кері байланыс... Оқуды оқыту жағдайына қарай түрі мен мазмұнын әдісі мен тәсілін бейімдейді, тиімді оқытады. Үйреншікті оқыту түрін өзгертпейді, оқытуда бір ғана әдіспен оқыту түрін пайдаланады. Кері байланысты мұғалім Кері байланыссыз мұғалім

2 слайд

www.themegallery.com Кері байланыс...Кері байланыс... Оқуды оқыту жағдайына қарай түрі мен мазмұнын әдісі мен тәсілін бейімдейді, тиімді оқытады. Үйреншікті оқыту түрін өзгертпейді, оқытуда бір ғана әдіспен оқыту түрін пайдаланады. Кері байланысты мұғалім Кері байланыссыз мұғалім

www.themegallery.com Кері байланысКері байланыс Мақсаты Мазмұны Жа

#3 слайд
www.themegallery.com Кері байланысКері байланыс Мақсаты Мазмұны Жасалу түрі Өткізу әдіс-тәсілі Сабақ үлгісі Бақылау, түйінді Сауалнама, сұрақ-жауап, кесте, сурет Эмоциялық күйді, іс-әрекетті, материалды, мазмұны Жазбаша, ауызша Жеке, топтық

3 слайд

www.themegallery.com Кері байланысКері байланыс Мақсаты Мазмұны Жасалу түрі Өткізу әдіс-тәсілі Сабақ үлгісі Бақылау, түйінді Сауалнама, сұрақ-жауап, кесте, сурет Эмоциялық күйді, іс-әрекетті, материалды, мазмұны Жазбаша, ауызша Жеке, топтық

www.themegallery.com Кері байланыстың әдіс-тәсілдерКері байланыстың әдіс-тәсілдер«Табыс сатысы» «Таңдау» «Табыс сат

#4 слайд
www.themegallery.com Кері байланыстың әдіс-тәсілдерКері байланыстың әдіс-тәсілдер«Табыс сатысы» «Таңдау» «Табыс сатысы» «Таңдау» •“Синквейн” •“Аяқталмаған сөйлемдер” •«Плюс, минус, қызықты» •“Синквейн” •“Аяқталмаған сөйлемдер” •«Плюс, минус, қызықты» Көңіл-күй мен эмоциялық жағдайды анықтауға арналған «Ауа райы», «Бағдаршам» «Алма ағашы» «Бір сөзбен» Сабақтағы іс - әрекетке Оқу материалының мазмұны

4 слайд

www.themegallery.com Кері байланыстың әдіс-тәсілдерКері байланыстың әдіс-тәсілдер«Табыс сатысы» «Таңдау» «Табыс сатысы» «Таңдау» •“Синквейн” •“Аяқталмаған сөйлемдер” •«Плюс, минус, қызықты» •“Синквейн” •“Аяқталмаған сөйлемдер” •«Плюс, минус, қызықты» Көңіл-күй мен эмоциялық жағдайды анықтауға арналған «Ауа райы», «Бағдаршам» «Алма ағашы» «Бір сөзбен» Сабақтағы іс - әрекетке Оқу материалының мазмұны

www.themegallery.com Көңіл – күй мен эмоциялық жағдайды анықтауға арналған Көңіл – күй мен эмоциялық жағдайды анықтауға

#5 слайд
www.themegallery.com Көңіл – күй мен эмоциялық жағдайды анықтауға арналған Көңіл – күй мен эмоциялық жағдайды анықтауға арналған  «Ауа райы»  «Бағдаршам»  «Алма ағашы» Оқушыларға сабақ басында екі түсті “алма” беріледі. Сабақ соңында оны алма ағашына ілу керек. Жасыл түсті алма – мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл – күйім көтеріңкі. Қызыл түсті алма – мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл – күйім жоқ.  «Бір сөзбен» Оқушылар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен, өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипатайтындай 3 сөзді таңдап айтады. *Төзімсіздік, *Ашу, * Қуаныш, * Немқұрайлылық,*Қанағаттану, *Шабыт, *Зерігу,* Алаңдау, * Тыныштық, * Сенімділік, * Сенімсіздік, *Рахаттану.

5 слайд

www.themegallery.com Көңіл – күй мен эмоциялық жағдайды анықтауға арналған Көңіл – күй мен эмоциялық жағдайды анықтауға арналған  «Ауа райы»  «Бағдаршам»  «Алма ағашы» Оқушыларға сабақ басында екі түсті “алма” беріледі. Сабақ соңында оны алма ағашына ілу керек. Жасыл түсті алма – мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл – күйім көтеріңкі. Қызыл түсті алма – мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл – күйім жоқ.  «Бір сөзбен» Оқушылар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен, өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипатайтындай 3 сөзді таңдап айтады. *Төзімсіздік, *Ашу, * Қуаныш, * Немқұрайлылық,*Қанағаттану, *Шабыт, *Зерігу,* Алаңдау, * Тыныштық, * Сенімділік, * Сенімсіздік, *Рахаттану.

www.themegallery.com Сабақтағы іс - әрекетке кері байланыс. Сабақтағы іс - әрекетке кері байланыс. •«Табыс сатысы» әдісі:

#6 слайд
www.themegallery.com Сабақтағы іс - әрекетке кері байланыс. Сабақтағы іс - әрекетке кері байланыс. •«Табыс сатысы» әдісі: кәдімгі сатының суреті, сатының •1 - ші баспалдағы *Мен.............. БІЛЕМІН, •2 - ші баспалдағы *мен.................. ТҮСІНЕМІН, •3 - ші баспалдағы *Мен............. ЖАСАЙ АЛАМЫН •«Таңдау» әдісі. •1. Маған сабақ қызықты _____________ қызықсыз болды деп ойлаймын. •2. Мен сабақта: үйрендім көп нәрсені _____________ үйренгенім аз болды. •3. Мен басқаларды мұқият ______________ зейінсіз тыңдадым. •4. Мен пікірсайыстарға жиі ______________ сирек қатыстым •5. Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын ____________ риза емеспін. •Бұл карточканы таратып бергенде оқушылар өздерінің сабаққа қатысу деңгейі мен сабаққа деген ынтасын білдіретін сөйлемдердің бірінің тұсына « +» белгісін қою тапсырылады.

6 слайд

www.themegallery.com Сабақтағы іс - әрекетке кері байланыс. Сабақтағы іс - әрекетке кері байланыс. •«Табыс сатысы» әдісі: кәдімгі сатының суреті, сатының •1 - ші баспалдағы *Мен.............. БІЛЕМІН, •2 - ші баспалдағы *мен.................. ТҮСІНЕМІН, •3 - ші баспалдағы *Мен............. ЖАСАЙ АЛАМЫН •«Таңдау» әдісі. •1. Маған сабақ қызықты _____________ қызықсыз болды деп ойлаймын. •2. Мен сабақта: үйрендім көп нәрсені _____________ үйренгенім аз болды. •3. Мен басқаларды мұқият ______________ зейінсіз тыңдадым. •4. Мен пікірсайыстарға жиі ______________ сирек қатыстым •5. Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын ____________ риза емеспін. •Бұл карточканы таратып бергенде оқушылар өздерінің сабаққа қатысу деңгейі мен сабаққа деген ынтасын білдіретін сөйлемдердің бірінің тұсына « +» белгісін қою тапсырылады.

www.themegallery.com Оқу материалы мазмұнының кері байланысы Оқу материалы мазмұнының кері байланысы •“Синквейн” әдісі, оқ

#7 слайд
www.themegallery.com Оқу материалы мазмұнының кері байланысы Оқу материалы мазмұнының кері байланысы •“Синквейн” әдісі, оқушының оқып отырған тақырыпқа қатысты іс – әрекетін анықтауға, бұрынғы білім мен жаңаны түсінудің арақатынасын жалғастыруға мүмкіндік береді. •“Аяқталмаған сөйлемдер” •* Бүгін мен...................... білдім *................. қызықты болды. *.......................... қиын болды. •*..................... тапсырманы мен орындадым. *......................... екенін түсіндім. •* Мен енді....................... білемін. * Мен............................... сезіндім •*Мен..................................... білім алдым. * Мен......................................... үйрендім. •*................................. менің қолымнан келді. * Мен...................................... жасай алдым •* Мен.................................... жасап көруге талпынамын. *.................. мені таң қалдырды. * Сабақ менің өміріме..... берді. * Менің............. жасағым келді •«Плюс, минус, қызықты» Эдвард де Боно (1968 ж) •«Плюс» - оң әсер еткен фактілерді, алған, білімдері жайлы жазады. •«Минус» - “қолымнан келмей жатыр” немесе “ түсініксіз болып тұр ” деген ойларын жазады. •«Қызықты»- деген бағанға өздеріне не қызықты болды соны жазады, немесе не жайында көбірек білгісі, соны жазады

7 слайд

www.themegallery.com Оқу материалы мазмұнының кері байланысы Оқу материалы мазмұнының кері байланысы •“Синквейн” әдісі, оқушының оқып отырған тақырыпқа қатысты іс – әрекетін анықтауға, бұрынғы білім мен жаңаны түсінудің арақатынасын жалғастыруға мүмкіндік береді. •“Аяқталмаған сөйлемдер” •* Бүгін мен...................... білдім *................. қызықты болды. *.......................... қиын болды. •*..................... тапсырманы мен орындадым. *......................... екенін түсіндім. •* Мен енді....................... білемін. * Мен............................... сезіндім •*Мен..................................... білім алдым. * Мен......................................... үйрендім. •*................................. менің қолымнан келді. * Мен...................................... жасай алдым •* Мен.................................... жасап көруге талпынамын. *.................. мені таң қалдырды. * Сабақ менің өміріме..... берді. * Менің............. жасағым келді •«Плюс, минус, қызықты» Эдвард де Боно (1968 ж) •«Плюс» - оң әсер еткен фактілерді, алған, білімдері жайлы жазады. •«Минус» - “қолымнан келмей жатыр” немесе “ түсініксіз болып тұр ” деген ойларын жазады. •«Қызықты»- деген бағанға өздеріне не қызықты болды соны жазады, немесе не жайында көбірек білгісі, соны жазады

www.themegallery.com Өркениеттіліктің басты міндеті – адамды ойлау білуге үйрету . Эдисон Өркениеттіліктің басты міндеті

#8 слайд
www.themegallery.com Өркениеттіліктің басты міндеті – адамды ойлау білуге үйрету . Эдисон Өркениеттіліктің басты міндеті – адамды ойлау білуге үйрету . Эдисон

8 слайд

www.themegallery.com Өркениеттіліктің басты міндеті – адамды ойлау білуге үйрету . Эдисон Өркениеттіліктің басты міндеті – адамды ойлау білуге үйрету . Эдисон

www.themegallery.com

#9 слайд
www.themegallery.com

9 слайд

www.themegallery.com

www.themegallery.com «5 саусақ» әдісі«5 саусақ» әдісі •Бас бармақ – мен үшін маңызды және қызық •Балан үйрек – маған түсі

#10 слайд
www.themegallery.com «5 саусақ» әдісі«5 саусақ» әдісі •Бас бармақ – мен үшін маңызды және қызық •Балан үйрек – маған түсініксіз болды •Ортан терек – маған жеткілікті болмады •Шылдыр шүмек – менің көңіл күйім •Кішкене бөбек – менің ұсынысым

10 слайд

www.themegallery.com «5 саусақ» әдісі«5 саусақ» әдісі •Бас бармақ – мен үшін маңызды және қызық •Балан үйрек – маған түсініксіз болды •Ортан терек – маған жеткілікті болмады •Шылдыр шүмек – менің көңіл күйім •Кішкене бөбек – менің ұсынысым

www.themegallery.com «Мишень»«Мишень»

#11 слайд
www.themegallery.com «Мишень»«Мишень»

11 слайд

www.themegallery.com «Мишень»«Мишень»

www.themegallery.com

#12 слайд
www.themegallery.com

12 слайд

www.themegallery.com

www.themegallery.com Кері байланысКері байланыс

#13 слайд
www.themegallery.com Кері байланысКері байланыс

13 слайд

www.themegallery.com Кері байланысКері байланыс

www.themegallery.com Көңіл-күйді салуКөңіл-күйді салу •Оқушылар көңіл-күйді қарындаш,маркер,фломастер, акварель бояумен са

#14 слайд
www.themegallery.com Көңіл-күйді салуКөңіл-күйді салу •Оқушылар көңіл-күйді қарындаш,маркер,фломастер, акварель бояумен салады. Олардың суреті смайлик, жапырақ, гүл, өсімдік, жануар, геометриялық фигуралар, күн, немесе бұлт түрінде болуы мүмкін. •Суреттерді топ ішінде шеңбер бойынша жіберіп, толықтыруға болады. Оны автор тарапынан топ ішінде немесе бүкіл сыныпқа түсіндіріледі. Суреттерді талқылаудан кейін қабырғаға іліп қойған орынды. •Суреттерде қолданылған түстер бойынша оқушылардың көңіл-күйі мен өздерін қалай сезінгендіктерін анықтауға болады. Макс Лютердің түстерге берген мінездемесін қолдануды ұсынады.

14 слайд

www.themegallery.com Көңіл-күйді салуКөңіл-күйді салу •Оқушылар көңіл-күйді қарындаш,маркер,фломастер, акварель бояумен салады. Олардың суреті смайлик, жапырақ, гүл, өсімдік, жануар, геометриялық фигуралар, күн, немесе бұлт түрінде болуы мүмкін. •Суреттерді топ ішінде шеңбер бойынша жіберіп, толықтыруға болады. Оны автор тарапынан топ ішінде немесе бүкіл сыныпқа түсіндіріледі. Суреттерді талқылаудан кейін қабырғаға іліп қойған орынды. •Суреттерде қолданылған түстер бойынша оқушылардың көңіл-күйі мен өздерін қалай сезінгендіктерін анықтауға болады. Макс Лютердің түстерге берген мінездемесін қолдануды ұсынады.

www.themegallery.com Қанық қызыл, алқызыл түс – агрессия, ашу, толқығанды білдіреді; Жұмсақ қызыл түс (раушан, апельсин т

#15 слайд
www.themegallery.com Қанық қызыл, алқызыл түс – агрессия, ашу, толқығанды білдіреді; Жұмсақ қызыл түс (раушан, апельсин түсті) – қуаныш пен шаттықты білдіреді; Көк түс – мұңлы, бәсең көңіл-күй, шаршау, дем алғысы келетінді меңзейді; Жасыл түс – белсенділік, сонымен бірге бұл түсті тым көп қолданса, баланың қорғансыздығын көрсетеді, оның қорғаныш іздейтіндігін білдіреді; Сары түс – сабырлық түсі (қуаныш түсі) алайда бұл түске тым көп көңіл бөлу баланың бәсең бола бастағанын көрсетеді; Күлгін түс – алаңдаушылықты білдіреді, көңіл-күйі түсіңкі; Бозғылт түс – бала өз мүмкіншіліктерін ашпайды, оны бір нәрсе шектейді, қобалжуды тоқтады; Қара түс – көңілі пәс, бәрін де жоққа шығару, жұмыс жасауға құлықсыз, өзін аса бағалайды, немесе жақтырмайды деп ойлайды; Қоңыр түс – бәсең, алаңдаушылық пен өзіне-өзі сенбеушілікті көрсетеді. Көңіл-күйді салуКөңіл-күйді салу

15 слайд

www.themegallery.com Қанық қызыл, алқызыл түс – агрессия, ашу, толқығанды білдіреді; Жұмсақ қызыл түс (раушан, апельсин түсті) – қуаныш пен шаттықты білдіреді; Көк түс – мұңлы, бәсең көңіл-күй, шаршау, дем алғысы келетінді меңзейді; Жасыл түс – белсенділік, сонымен бірге бұл түсті тым көп қолданса, баланың қорғансыздығын көрсетеді, оның қорғаныш іздейтіндігін білдіреді; Сары түс – сабырлық түсі (қуаныш түсі) алайда бұл түске тым көп көңіл бөлу баланың бәсең бола бастағанын көрсетеді; Күлгін түс – алаңдаушылықты білдіреді, көңіл-күйі түсіңкі; Бозғылт түс – бала өз мүмкіншіліктерін ашпайды, оны бір нәрсе шектейді, қобалжуды тоқтады; Қара түс – көңілі пәс, бәрін де жоққа шығару, жұмыс жасауға құлықсыз, өзін аса бағалайды, немесе жақтырмайды деп ойлайды; Қоңыр түс – бәсең, алаңдаушылық пен өзіне-өзі сенбеушілікті көрсетеді. Көңіл-күйді салуКөңіл-күйді салу

www.themegallery.com «Кемпірқосақ»«Кемпірқосақ» Тақтадағы кемпірқосақ суретіне өз есімдері жазылған стикерді желімдейді. О

#16 слайд
www.themegallery.com «Кемпірқосақ»«Кемпірқосақ» Тақтадағы кемпірқосақ суретіне өз есімдері жазылған стикерді желімдейді. Олар ең төменгі күлгін түстен ең жоғары орналасқан қызыл түске стикерді желімдеу арқылы өздерінің сабақтағы түсінік (немесе көңіл- күй) деңгейін білдіреді.

16 слайд

www.themegallery.com «Кемпірқосақ»«Кемпірқосақ» Тақтадағы кемпірқосақ суретіне өз есімдері жазылған стикерді желімдейді. Олар ең төменгі күлгін түстен ең жоғары орналасқан қызыл түске стикерді желімдеу арқылы өздерінің сабақтағы түсінік (немесе көңіл- күй) деңгейін білдіреді.

www.themegallery.com «Екі жұлдыз, бір тілек»«Екі жұлдыз, бір тілек» тілек

#17 слайд
www.themegallery.com «Екі жұлдыз, бір тілек»«Екі жұлдыз, бір тілек» тілек

17 слайд

www.themegallery.com «Екі жұлдыз, бір тілек»«Екі жұлдыз, бір тілек» тілек

www.themegallery.com «Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесі «Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесі Қандай ой пайда бо

#18 слайд
www.themegallery.com «Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесі «Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесі Қандай ой пайда болды? Не сезіндім? Не ұнады? Не қиын болды?

18 слайд

www.themegallery.com «Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесі «Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесі Қандай ой пайда болды? Не сезіндім? Не ұнады? Не қиын болды?

www.themegallery.com «Күн көзі»«Күн көзі» Оқушылар сабақ туралы өз ойларын сары түсті жолақ қағаздарға жазып, тақтада сал

#19 слайд
www.themegallery.com «Күн көзі»«Күн көзі» Оқушылар сабақ туралы өз ойларын сары түсті жолақ қағаздарға жазып, тақтада салынған күннің суретіне барып жапсырады. Тапсырма соңында барлық пікірлер оқылып, сабаққа қорытынды жасалады.

19 слайд

www.themegallery.com «Күн көзі»«Күн көзі» Оқушылар сабақ туралы өз ойларын сары түсті жолақ қағаздарға жазып, тақтада салынған күннің суретіне барып жапсырады. Тапсырма соңында барлық пікірлер оқылып, сабаққа қорытынды жасалады.

www.themegallery.com «Шеңбердегі доп»«Шеңбердегі доп» Оқушылар шеңберлене отырып, бір-біріне кішкене допты лақтырады (нем

#20 слайд
www.themegallery.com «Шеңбердегі доп»«Шеңбердегі доп» Оқушылар шеңберлене отырып, бір-біріне кішкене допты лақтырады (немесе жүректің кішкене сұлбасын сағат тілі бойынша жылжытып отырады). Доп қолына тиген оқушы сабақ туралы бір сөйлем айтады.

20 слайд

www.themegallery.com «Шеңбердегі доп»«Шеңбердегі доп» Оқушылар шеңберлене отырып, бір-біріне кішкене допты лақтырады (немесе жүректің кішкене сұлбасын сағат тілі бойынша жылжытып отырады). Доп қолына тиген оқушы сабақ туралы бір сөйлем айтады.

www.themegallery.com Talk Partners «сұхбаттасатын жұп» Talk Partners «сұхбаттасатын жұп» Жұбыңызбен: •3 үйренген нәрсе; •

#21 слайд
www.themegallery.com Talk Partners «сұхбаттасатын жұп» Talk Partners «сұхбаттасатын жұп» Жұбыңызбен: •3 үйренген нәрсе; •Не оңай болды? •Не қиын болды? •Тағы да не нәрсе туралы білгіңіз келетіні жайлы әңгімелесіңіз Back to AFL Tools

21 слайд

www.themegallery.com Talk Partners «сұхбаттасатын жұп» Talk Partners «сұхбаттасатын жұп» Жұбыңызбен: •3 үйренген нәрсе; •Не оңай болды? •Не қиын болды? •Тағы да не нәрсе туралы білгіңіз келетіні жайлы әңгімелесіңіз Back to AFL Tools

www.themegallery.com 2 stars and a wish «2 жұлдыз, бір тілек» 2 stars and a wish «2 жұлдыз, бір тілек» Екі жұлдыз= екі ұ

#22 слайд
www.themegallery.com 2 stars and a wish «2 жұлдыз, бір тілек» 2 stars and a wish «2 жұлдыз, бір тілек» Екі жұлдыз= екі ұнаған нәрсе (жұмыс туралы); Тілек – жақсартуды қажет ететін нәрсе. Back to AFL Tools

22 слайд

www.themegallery.com 2 stars and a wish «2 жұлдыз, бір тілек» 2 stars and a wish «2 жұлдыз, бір тілек» Екі жұлдыз= екі ұнаған нәрсе (жұмыс туралы); Тілек – жақсартуды қажет ететін нәрсе. Back to AFL Tools

www.themegallery.com Feedback Sandwich «Сэндвич с обратной связью» или «Сэндвич похвалы» (Мадақтау сэндвичі) Feedback Sa

#23 слайд
www.themegallery.com Feedback Sandwich «Сэндвич с обратной связью» или «Сэндвич похвалы» (Мадақтау сэндвичі) Feedback Sandwich «Сэндвич с обратной связью» или «Сэндвич похвалы» (Мадақтау сэндвичі) 1 бөлік – позитивті комментарий, не ұнады; 2 бөлік – сындарлы сын, не нәрсені жақсарту керек; 3 бөлік – келешекке арналған комментарий: маған ұнады, бірақ келесі жолы … Back to AFL Tools

23 слайд

www.themegallery.com Feedback Sandwich «Сэндвич с обратной связью» или «Сэндвич похвалы» (Мадақтау сэндвичі) Feedback Sandwich «Сэндвич с обратной связью» или «Сэндвич похвалы» (Мадақтау сэндвичі) 1 бөлік – позитивті комментарий, не ұнады; 2 бөлік – сындарлы сын, не нәрсені жақсарту керек; 3 бөлік – келешекке арналған комментарий: маған ұнады, бірақ келесі жолы … Back to AFL Tools

Файл форматы:
ppt
26.01.2019
713
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі