Кері байланыс
Кері байланыс

#1 слайд
www.themegallery.com
1 слайд
www.themegallery.com
#2 слайд
www.themegallery.com
Кері байланыс...Кері байланыс...
Оқуды оқыту жағдайына
қарай түрі мен мазмұнын
әдісі мен тәсілін
бейімдейді, тиімді оқытады.
Үйреншікті оқыту
түрін өзгертпейді,
оқытуда бір ғана әдіспен
оқыту түрін пайдаланады.
Кері байланысты мұғалім Кері байланыссыз мұғалім
2 слайд
www.themegallery.com Кері байланыс...Кері байланыс... Оқуды оқыту жағдайына қарай түрі мен мазмұнын әдісі мен тәсілін бейімдейді, тиімді оқытады. Үйреншікті оқыту түрін өзгертпейді, оқытуда бір ғана әдіспен оқыту түрін пайдаланады. Кері байланысты мұғалім Кері байланыссыз мұғалім
#3 слайд
www.themegallery.com
Кері байланысКері байланыс
Мақсаты
Мазмұны
Жасалу
түрі
Өткізу
әдіс-тәсілі
Сабақ
үлгісі
Бақылау, түйінді
Сауалнама,
сұрақ-жауап,
кесте, сурет
Эмоциялық күйді,
іс-әрекетті,
материалды, мазмұны
Жазбаша, ауызша
Жеке, топтық
3 слайд
www.themegallery.com Кері байланысКері байланыс Мақсаты Мазмұны Жасалу түрі Өткізу әдіс-тәсілі Сабақ үлгісі Бақылау, түйінді Сауалнама, сұрақ-жауап, кесте, сурет Эмоциялық күйді, іс-әрекетті, материалды, мазмұны Жазбаша, ауызша Жеке, топтық
#4 слайд
www.themegallery.com
Кері байланыстың әдіс-тәсілдерКері байланыстың әдіс-тәсілдер«Табыс
сатысы»
«Таңдау»
«Табыс
сатысы»
«Таңдау» •“Синквейн”
•“Аяқталмаған
сөйлемдер”
•«Плюс, минус,
қызықты»
•“Синквейн”
•“Аяқталмаған
сөйлемдер”
•«Плюс, минус,
қызықты»
Көңіл-күй мен
эмоциялық жағдайды
анықтауға арналған
«Ауа райы»,
«Бағдаршам»
«Алма ағашы»
«Бір сөзбен»
Сабақтағы
іс - әрекетке
Оқу
материалының
мазмұны
4 слайд
www.themegallery.com Кері байланыстың әдіс-тәсілдерКері байланыстың әдіс-тәсілдер«Табыс сатысы» «Таңдау» «Табыс сатысы» «Таңдау» •“Синквейн” •“Аяқталмаған сөйлемдер” •«Плюс, минус, қызықты» •“Синквейн” •“Аяқталмаған сөйлемдер” •«Плюс, минус, қызықты» Көңіл-күй мен эмоциялық жағдайды анықтауға арналған «Ауа райы», «Бағдаршам» «Алма ағашы» «Бір сөзбен» Сабақтағы іс - әрекетке Оқу материалының мазмұны
#5 слайд
www.themegallery.com
Көңіл – күй мен эмоциялық жағдайды
анықтауға арналған
Көңіл – күй мен эмоциялық жағдайды
анықтауға арналған
«Ауа райы»
«Бағдаршам»
«Алма ағашы» Оқушыларға сабақ басында екі түсті “алма” беріледі.
Сабақ соңында оны алма ағашына ілу керек. Жасыл түсті алма – мен
бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл – күйім
көтеріңкі. Қызыл түсті алма – мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл
– күйім жоқ.
«Бір сөзбен» Оқушылар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен, өздерінің
бүгінгі сабақтағы жағдайын сипатайтындай 3 сөзді таңдап айтады.
*Төзімсіздік, *Ашу, * Қуаныш, * Немқұрайлылық,*Қанағаттану,
*Шабыт, *Зерігу,* Алаңдау, * Тыныштық, * Сенімділік, * Сенімсіздік,
*Рахаттану.
5 слайд
www.themegallery.com Көңіл – күй мен эмоциялық жағдайды анықтауға арналған Көңіл – күй мен эмоциялық жағдайды анықтауға арналған «Ауа райы» «Бағдаршам» «Алма ағашы» Оқушыларға сабақ басында екі түсті “алма” беріледі. Сабақ соңында оны алма ағашына ілу керек. Жасыл түсті алма – мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл – күйім көтеріңкі. Қызыл түсті алма – мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл – күйім жоқ. «Бір сөзбен» Оқушылар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен, өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипатайтындай 3 сөзді таңдап айтады. *Төзімсіздік, *Ашу, * Қуаныш, * Немқұрайлылық,*Қанағаттану, *Шабыт, *Зерігу,* Алаңдау, * Тыныштық, * Сенімділік, * Сенімсіздік, *Рахаттану.
#6 слайд
www.themegallery.com
Сабақтағы іс - әрекетке кері байланыс. Сабақтағы іс - әрекетке кері байланыс.
•«Табыс сатысы» әдісі: кәдімгі сатының суреті, сатының
•1 - ші баспалдағы *Мен.............. БІЛЕМІН,
•2 - ші баспалдағы *мен.................. ТҮСІНЕМІН,
•3 - ші баспалдағы *Мен............. ЖАСАЙ АЛАМЫН
•«Таңдау» әдісі.
•1. Маған сабақ қызықты _____________ қызықсыз болды деп ойлаймын.
•2. Мен сабақта: үйрендім көп нәрсені _____________ үйренгенім аз болды.
•3. Мен басқаларды мұқият ______________ зейінсіз тыңдадым.
•4. Мен пікірсайыстарға жиі ______________ сирек қатыстым
•5. Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын ____________ риза емеспін.
•Бұл карточканы таратып бергенде оқушылар өздерінің сабаққа қатысу деңгейі мен
сабаққа деген ынтасын білдіретін сөйлемдердің бірінің тұсына « +» белгісін қою
тапсырылады.
6 слайд
www.themegallery.com Сабақтағы іс - әрекетке кері байланыс. Сабақтағы іс - әрекетке кері байланыс. •«Табыс сатысы» әдісі: кәдімгі сатының суреті, сатының •1 - ші баспалдағы *Мен.............. БІЛЕМІН, •2 - ші баспалдағы *мен.................. ТҮСІНЕМІН, •3 - ші баспалдағы *Мен............. ЖАСАЙ АЛАМЫН •«Таңдау» әдісі. •1. Маған сабақ қызықты _____________ қызықсыз болды деп ойлаймын. •2. Мен сабақта: үйрендім көп нәрсені _____________ үйренгенім аз болды. •3. Мен басқаларды мұқият ______________ зейінсіз тыңдадым. •4. Мен пікірсайыстарға жиі ______________ сирек қатыстым •5. Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын ____________ риза емеспін. •Бұл карточканы таратып бергенде оқушылар өздерінің сабаққа қатысу деңгейі мен сабаққа деген ынтасын білдіретін сөйлемдердің бірінің тұсына « +» белгісін қою тапсырылады.
#7 слайд
www.themegallery.com
Оқу материалы мазмұнының кері байланысы Оқу материалы мазмұнының кері байланысы
•“Синквейн” әдісі, оқушының оқып отырған тақырыпқа қатысты іс
– әрекетін анықтауға, бұрынғы білім мен жаңаны түсінудің
арақатынасын жалғастыруға мүмкіндік береді.
•“Аяқталмаған сөйлемдер”
•* Бүгін мен...................... білдім *................. қызықты болды. *.......................... қиын болды.
•*..................... тапсырманы мен орындадым. *......................... екенін түсіндім.
•* Мен енді....................... білемін. * Мен............................... сезіндім
•*Мен..................................... білім алдым. * Мен......................................... үйрендім.
•*................................. менің қолымнан келді. * Мен...................................... жасай алдым
•* Мен.................................... жасап көруге талпынамын. *.................. мені таң қалдырды. *
Сабақ менің өміріме..... берді. * Менің............. жасағым келді
•«Плюс, минус, қызықты» Эдвард де Боно (1968 ж)
•«Плюс» - оң әсер еткен фактілерді, алған, білімдері жайлы жазады.
•«Минус» - “қолымнан келмей жатыр” немесе “ түсініксіз болып тұр ” деген ойларын
жазады.
•«Қызықты»- деген бағанға өздеріне не қызықты болды соны жазады, немесе не
жайында көбірек білгісі, соны жазады
7 слайд
www.themegallery.com Оқу материалы мазмұнының кері байланысы Оқу материалы мазмұнының кері байланысы •“Синквейн” әдісі, оқушының оқып отырған тақырыпқа қатысты іс – әрекетін анықтауға, бұрынғы білім мен жаңаны түсінудің арақатынасын жалғастыруға мүмкіндік береді. •“Аяқталмаған сөйлемдер” •* Бүгін мен...................... білдім *................. қызықты болды. *.......................... қиын болды. •*..................... тапсырманы мен орындадым. *......................... екенін түсіндім. •* Мен енді....................... білемін. * Мен............................... сезіндім •*Мен..................................... білім алдым. * Мен......................................... үйрендім. •*................................. менің қолымнан келді. * Мен...................................... жасай алдым •* Мен.................................... жасап көруге талпынамын. *.................. мені таң қалдырды. * Сабақ менің өміріме..... берді. * Менің............. жасағым келді •«Плюс, минус, қызықты» Эдвард де Боно (1968 ж) •«Плюс» - оң әсер еткен фактілерді, алған, білімдері жайлы жазады. •«Минус» - “қолымнан келмей жатыр” немесе “ түсініксіз болып тұр ” деген ойларын жазады. •«Қызықты»- деген бағанға өздеріне не қызықты болды соны жазады, немесе не жайында көбірек білгісі, соны жазады
#8 слайд
www.themegallery.com
Өркениеттіліктің басты міндеті –
адамды ойлау білуге үйрету . Эдисон
Өркениеттіліктің басты міндеті –
адамды ойлау білуге үйрету . Эдисон
8 слайд
www.themegallery.com Өркениеттіліктің басты міндеті – адамды ойлау білуге үйрету . Эдисон Өркениеттіліктің басты міндеті – адамды ойлау білуге үйрету . Эдисон
#9 слайд
www.themegallery.com
9 слайд
www.themegallery.com
#10 слайд
www.themegallery.com
«5 саусақ» әдісі«5 саусақ» әдісі
•Бас бармақ – мен үшін маңызды және
қызық
•Балан үйрек – маған түсініксіз болды
•Ортан терек – маған жеткілікті болмады
•Шылдыр шүмек – менің көңіл күйім
•Кішкене бөбек – менің ұсынысым
10 слайд
www.themegallery.com «5 саусақ» әдісі«5 саусақ» әдісі •Бас бармақ – мен үшін маңызды және қызық •Балан үйрек – маған түсініксіз болды •Ортан терек – маған жеткілікті болмады •Шылдыр шүмек – менің көңіл күйім •Кішкене бөбек – менің ұсынысым
#11 слайд
www.themegallery.com
«Мишень»«Мишень»
11 слайд
www.themegallery.com «Мишень»«Мишень»
#12 слайд
www.themegallery.com
12 слайд
www.themegallery.com
#13 слайд
www.themegallery.com
Кері байланысКері байланыс
13 слайд
www.themegallery.com Кері байланысКері байланыс
#14 слайд
www.themegallery.com
Көңіл-күйді салуКөңіл-күйді салу
•Оқушылар көңіл-күйді қарындаш,маркер,фломастер,
акварель бояумен салады. Олардың суреті смайлик,
жапырақ, гүл, өсімдік, жануар, геометриялық
фигуралар, күн, немесе бұлт түрінде болуы мүмкін.
•Суреттерді топ ішінде шеңбер бойынша жіберіп,
толықтыруға болады. Оны автор тарапынан топ ішінде
немесе бүкіл сыныпқа түсіндіріледі. Суреттерді
талқылаудан кейін қабырғаға іліп қойған орынды.
•Суреттерде қолданылған түстер бойынша оқушылардың
көңіл-күйі мен өздерін қалай сезінгендіктерін анықтауға
болады. Макс Лютердің түстерге берген мінездемесін
қолдануды ұсынады.
14 слайд
www.themegallery.com Көңіл-күйді салуКөңіл-күйді салу •Оқушылар көңіл-күйді қарындаш,маркер,фломастер, акварель бояумен салады. Олардың суреті смайлик, жапырақ, гүл, өсімдік, жануар, геометриялық фигуралар, күн, немесе бұлт түрінде болуы мүмкін. •Суреттерді топ ішінде шеңбер бойынша жіберіп, толықтыруға болады. Оны автор тарапынан топ ішінде немесе бүкіл сыныпқа түсіндіріледі. Суреттерді талқылаудан кейін қабырғаға іліп қойған орынды. •Суреттерде қолданылған түстер бойынша оқушылардың көңіл-күйі мен өздерін қалай сезінгендіктерін анықтауға болады. Макс Лютердің түстерге берген мінездемесін қолдануды ұсынады.
#15 слайд
www.themegallery.com
Қанық қызыл, алқызыл түс – агрессия, ашу, толқығанды білдіреді;
Жұмсақ қызыл түс (раушан, апельсин түсті) – қуаныш пен шаттықты білдіреді;
Көк түс – мұңлы, бәсең көңіл-күй, шаршау, дем алғысы келетінді меңзейді;
Жасыл түс – белсенділік, сонымен бірге бұл түсті тым көп қолданса, баланың
қорғансыздығын көрсетеді, оның қорғаныш іздейтіндігін білдіреді;
Сары түс – сабырлық түсі (қуаныш түсі) алайда бұл түске тым көп көңіл бөлу
баланың бәсең бола бастағанын көрсетеді;
Күлгін түс – алаңдаушылықты білдіреді, көңіл-күйі түсіңкі;
Бозғылт түс – бала өз мүмкіншіліктерін ашпайды, оны бір нәрсе шектейді,
қобалжуды тоқтады;
Қара түс – көңілі пәс, бәрін де жоққа шығару, жұмыс жасауға құлықсыз, өзін аса
бағалайды, немесе жақтырмайды деп ойлайды;
Қоңыр түс – бәсең, алаңдаушылық пен өзіне-өзі сенбеушілікті көрсетеді.
Көңіл-күйді салуКөңіл-күйді салу
15 слайд
www.themegallery.com Қанық қызыл, алқызыл түс – агрессия, ашу, толқығанды білдіреді; Жұмсақ қызыл түс (раушан, апельсин түсті) – қуаныш пен шаттықты білдіреді; Көк түс – мұңлы, бәсең көңіл-күй, шаршау, дем алғысы келетінді меңзейді; Жасыл түс – белсенділік, сонымен бірге бұл түсті тым көп қолданса, баланың қорғансыздығын көрсетеді, оның қорғаныш іздейтіндігін білдіреді; Сары түс – сабырлық түсі (қуаныш түсі) алайда бұл түске тым көп көңіл бөлу баланың бәсең бола бастағанын көрсетеді; Күлгін түс – алаңдаушылықты білдіреді, көңіл-күйі түсіңкі; Бозғылт түс – бала өз мүмкіншіліктерін ашпайды, оны бір нәрсе шектейді, қобалжуды тоқтады; Қара түс – көңілі пәс, бәрін де жоққа шығару, жұмыс жасауға құлықсыз, өзін аса бағалайды, немесе жақтырмайды деп ойлайды; Қоңыр түс – бәсең, алаңдаушылық пен өзіне-өзі сенбеушілікті көрсетеді. Көңіл-күйді салуКөңіл-күйді салу
#16 слайд
www.themegallery.com
«Кемпірқосақ»«Кемпірқосақ»
Тақтадағы кемпірқосақ суретіне өз есімдері
жазылған стикерді желімдейді. Олар ең
төменгі күлгін түстен ең жоғары орналасқан
қызыл түске стикерді желімдеу арқылы
өздерінің сабақтағы түсінік (немесе көңіл-
күй) деңгейін білдіреді.
16 слайд
www.themegallery.com «Кемпірқосақ»«Кемпірқосақ» Тақтадағы кемпірқосақ суретіне өз есімдері жазылған стикерді желімдейді. Олар ең төменгі күлгін түстен ең жоғары орналасқан қызыл түске стикерді желімдеу арқылы өздерінің сабақтағы түсінік (немесе көңіл- күй) деңгейін білдіреді.
#17 слайд
www.themegallery.com
«Екі жұлдыз, бір тілек»«Екі жұлдыз, бір тілек»
тілек
17 слайд
www.themegallery.com «Екі жұлдыз, бір тілек»«Екі жұлдыз, бір тілек» тілек
#18 слайд
www.themegallery.com
«Менің сабақтан кейінгі әсерім»
кестесі
«Менің сабақтан кейінгі әсерім»
кестесі
Қандай
ой пайда
болды?
Не
сезіндім?
Не
ұнады?
Не қиын
болды?
18 слайд
www.themegallery.com «Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесі «Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесі Қандай ой пайда болды? Не сезіндім? Не ұнады? Не қиын болды?
#19 слайд
www.themegallery.com
«Күн көзі»«Күн көзі»
Оқушылар сабақ туралы өз ойларын сары
түсті жолақ қағаздарға жазып, тақтада
салынған күннің суретіне барып жапсырады.
Тапсырма соңында барлық пікірлер оқылып,
сабаққа қорытынды жасалады.
19 слайд
www.themegallery.com «Күн көзі»«Күн көзі» Оқушылар сабақ туралы өз ойларын сары түсті жолақ қағаздарға жазып, тақтада салынған күннің суретіне барып жапсырады. Тапсырма соңында барлық пікірлер оқылып, сабаққа қорытынды жасалады.
#20 слайд
www.themegallery.com
«Шеңбердегі доп»«Шеңбердегі доп»
Оқушылар шеңберлене отырып, бір-біріне
кішкене допты лақтырады
(немесе жүректің кішкене сұлбасын сағат
тілі бойынша жылжытып отырады).
Доп қолына тиген оқушы сабақ туралы
бір сөйлем айтады.
20 слайд
www.themegallery.com «Шеңбердегі доп»«Шеңбердегі доп» Оқушылар шеңберлене отырып, бір-біріне кішкене допты лақтырады (немесе жүректің кішкене сұлбасын сағат тілі бойынша жылжытып отырады). Доп қолына тиген оқушы сабақ туралы бір сөйлем айтады.
#21 слайд
www.themegallery.com
Talk Partners
«сұхбаттасатын жұп»
Talk Partners
«сұхбаттасатын жұп»
Жұбыңызбен:
•3 үйренген нәрсе;
•Не оңай болды?
•Не қиын болды?
•Тағы да не нәрсе
туралы білгіңіз
келетіні жайлы
әңгімелесіңіз
Back to AFL Tools
21 слайд
www.themegallery.com Talk Partners «сұхбаттасатын жұп» Talk Partners «сұхбаттасатын жұп» Жұбыңызбен: •3 үйренген нәрсе; •Не оңай болды? •Не қиын болды? •Тағы да не нәрсе туралы білгіңіз келетіні жайлы әңгімелесіңіз Back to AFL Tools
#22 слайд
www.themegallery.com
2 stars and a wish
«2 жұлдыз, бір тілек»
2 stars and a wish
«2 жұлдыз, бір тілек»
Екі жұлдыз= екі
ұнаған нәрсе
(жұмыс туралы);
Тілек – жақсартуды
қажет ететін нәрсе.
Back to AFL Tools
22 слайд
www.themegallery.com 2 stars and a wish «2 жұлдыз, бір тілек» 2 stars and a wish «2 жұлдыз, бір тілек» Екі жұлдыз= екі ұнаған нәрсе (жұмыс туралы); Тілек – жақсартуды қажет ететін нәрсе. Back to AFL Tools
#23 слайд
www.themegallery.com
Feedback Sandwich
«Сэндвич с обратной связью» или
«Сэндвич похвалы»
(Мадақтау сэндвичі)
Feedback Sandwich
«Сэндвич с обратной связью» или
«Сэндвич похвалы»
(Мадақтау сэндвичі)
1 бөлік – позитивті
комментарий, не ұнады;
2 бөлік – сындарлы сын, не
нәрсені жақсарту керек;
3 бөлік – келешекке арналған
комментарий: маған ұнады,
бірақ келесі жолы …
Back to AFL Tools
23 слайд
www.themegallery.com Feedback Sandwich «Сэндвич с обратной связью» или «Сэндвич похвалы» (Мадақтау сэндвичі) Feedback Sandwich «Сэндвич с обратной связью» или «Сэндвич похвалы» (Мадақтау сэндвичі) 1 бөлік – позитивті комментарий, не ұнады; 2 бөлік – сындарлы сын, не нәрсені жақсарту керек; 3 бөлік – келешекке арналған комментарий: маған ұнады, бірақ келесі жолы … Back to AFL Tools
шағым қалдыра аласыз













