Кері байланыс

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Кері байланыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Сергіту сәттері, кері байланыс, рефлексия, бағалау түрлерімен таныстыру
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
*“Екі жұлдыз, бір тілек” стратегиясы Екі жұлдыз = екі ұнаған нәрсе (жұмыс туралы); Бір тілек – жақсартуды қажет ететін нәрсе

#1 слайд
*“Екі жұлдыз, бір тілек” стратегиясы Екі жұлдыз = екі ұнаған нәрсе (жұмыс туралы); Бір тілек – жақсартуды қажет ететін нәрсе.

1 слайд

*“Екі жұлдыз, бір тілек” стратегиясы Екі жұлдыз = екі ұнаған нәрсе (жұмыс туралы); Бір тілек – жақсартуды қажет ететін нәрсе.

*“Сэндвич” стратегиясы 1-бөлік – позитивті комментарий, не ұнады; 2-бөлік – сындарлы сын, не нәрсені жақсарту керек; 3-бөлік

#2 слайд
*“Сэндвич” стратегиясы 1-бөлік – позитивті комментарий, не ұнады; 2-бөлік – сындарлы сын, не нәрсені жақсарту керек; 3-бөлік – келешекке арналған комментарий: маған ұнады, бірақ келесі жолы …

2 слайд

*“Сэндвич” стратегиясы 1-бөлік – позитивті комментарий, не ұнады; 2-бөлік – сындарлы сын, не нәрсені жақсарту керек; 3-бөлік – келешекке арналған комментарий: маған ұнады, бірақ келесі жолы …

"Аспазшы" стратегиясы ...... қанағаттандым. ......аса қанағаттанбадым. ......қорыта алмадым. Егер ......қоссаңыз, дәмі тіл үйір

#3 слайд
"Аспазшы" стратегиясы ...... қанағаттандым. ......аса қанағаттанбадым. ......қорыта алмадым. Егер ......қоссаңыз, дәмі тіл үйіретін немесе (керемет болар) еді.

3 слайд

"Аспазшы" стратегиясы ...... қанағаттандым. ......аса қанағаттанбадым. ......қорыта алмадым. Егер ......қоссаңыз, дәмі тіл үйіретін немесе (керемет болар) еді.

...... Тойдым... ......әлі де тоймадым. ......барлық тағамдардан маған ұнағаны.... Мен бұл тағамды былай жасаса деймін... "Асп

#4 слайд
...... Тойдым... ......әлі де тоймадым. ......барлық тағамдардан маған ұнағаны.... Мен бұл тағамды былай жасаса деймін... "Аспазшы" әдісімен кері байланыс орнату

4 слайд

...... Тойдым... ......әлі де тоймадым. ......барлық тағамдардан маған ұнағаны.... Мен бұл тағамды былай жасаса деймін... "Аспазшы" әдісімен кері байланыс орнату

“Еттартқыш, сандық, қоқыс шелегі”

#5 слайд
“Еттартқыш, сандық, қоқыс шелегі”

5 слайд

“Еттартқыш, сандық, қоқыс шелегі”

#6 слайд

6 слайд

«Тазалық» ойыны түрінде алу. Қатысушыларға бір парақ беріледі. Онда мыналар салынған: Чемодан(суреті) немесе сандық , ( қ

#7 слайд
«Тазалық» ойыны түрінде алу. Қатысушыларға бір парақ беріледі. Онда мыналар салынған: Чемодан(суреті) немесе сандық , ( қоржын) Қоқыс жәшігі (суреті) Еттартқыш (суреті) - Құрметті әріптестер, бүгінгі тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар (жазыңыздар), бүгіні сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңыздар (жазыңыздар). Ал бүгіні ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқышқа салыңыздар (жазыңыздар) Осылайша қатысушы мұғалімдердің коучингтен не білім алғандарын көрсетеді.

7 слайд

«Тазалық» ойыны түрінде алу. Қатысушыларға бір парақ беріледі. Онда мыналар салынған: Чемодан(суреті) немесе сандық , ( қоржын) Қоқыс жәшігі (суреті) Еттартқыш (суреті) - Құрметті әріптестер, бүгінгі тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар (жазыңыздар), бүгіні сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңыздар (жазыңыздар). Ал бүгіні ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқышқа салыңыздар (жазыңыздар) Осылайша қатысушы мұғалімдердің коучингтен не білім алғандарын көрсетеді.

*«Бағдаршам» Түсінгенін білу үшін қолданыңыз. Мысалы: *Қызыл түс – түсінген жоқпын; *Сары түс – әлі де практика қажет/сұрақтар

#8 слайд
*«Бағдаршам» Түсінгенін білу үшін қолданыңыз. Мысалы: *Қызыл түс – түсінген жоқпын; *Сары түс – әлі де практика қажет/сұрақтар бар; *Жасыл түс – барлығы түсінікті. Back to AFL Tools

8 слайд

*«Бағдаршам» Түсінгенін білу үшін қолданыңыз. Мысалы: *Қызыл түс – түсінген жоқпын; *Сары түс – әлі де практика қажет/сұрақтар бар; *Жасыл түс – барлығы түсінікті. Back to AFL Tools

*«Смайликтер» БАРЛЫҒЫ ТҮСІНІКТІ ЖАРТЫЛАЙ ТҮСІНІКТІ ТҮСІНІКСІЗ Back to AFL Tools

#9 слайд
*«Смайликтер» БАРЛЫҒЫ ТҮСІНІКТІ ЖАРТЫЛАЙ ТҮСІНІКТІ ТҮСІНІКСІЗ Back to AFL Tools

9 слайд

*«Смайликтер» БАРЛЫҒЫ ТҮСІНІКТІ ЖАРТЫЛАЙ ТҮСІНІКТІ ТҮСІНІКСІЗ Back to AFL Tools

*“Басбармақ” стратегиясы Тамаша! Орташа Ұнамады

#10 слайд
*“Басбармақ” стратегиясы Тамаша! Орташа Ұнамады

10 слайд

*“Басбармақ” стратегиясы Тамаша! Орташа Ұнамады

#11 слайд

11 слайд

#12 слайд

12 слайд

«Плюс, минус, қызықты» «Плюс» - оң әсер еткен фактілерді, алған, білімдері жайлы жазады. «Минус» - “қолымнан келмей жатыр” нем

#13 слайд
«Плюс, минус, қызықты» «Плюс» - оң әсер еткен фактілерді, алған, білімдері жайлы жазады. «Минус» - “қолымнан келмей жатыр” немесе “ түсініксіз болып тұр ” деген ойларын жазады. «Қызықты»- деген бағанға өздеріне не қызықты болды соны жазады, немесе не жайында көбірек білгісі, соны жазады .

13 слайд

«Плюс, минус, қызықты» «Плюс» - оң әсер еткен фактілерді, алған, білімдері жайлы жазады. «Минус» - “қолымнан келмей жатыр” немесе “ түсініксіз болып тұр ” деген ойларын жазады. «Қызықты»- деген бағанға өздеріне не қызықты болды соны жазады, немесе не жайында көбірек білгісі, соны жазады .

Білемін Білгім келеді Білдім

#14 слайд
Білемін Білгім келеді Білдім

14 слайд

Білемін Білгім келеді Білдім

«Дейін- кейін»стратегиясы дейін кейін

#15 слайд
«Дейін- кейін»стратегиясы дейін кейін

15 слайд

«Дейін- кейін»стратегиясы дейін кейін

*«Алма ағашы» стратегиясы Оқушыларға сабақ басында екі түсті “алма” беріледі. Сабақ соңында оны алма ағашына ілу керек. Жасы

#16 слайд
*«Алма ағашы» стратегиясы Оқушыларға сабақ басында екі түсті “алма” беріледі. Сабақ соңында оны алма ағашына ілу керек. Жасыл түсті алма – мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл – күйім көтеріңкі. Қызыл түсті алма – мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл – күйім жоқ.

16 слайд

*«Алма ағашы» стратегиясы Оқушыларға сабақ басында екі түсті “алма” беріледі. Сабақ соңында оны алма ағашына ілу керек. Жасыл түсті алма – мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл – күйім көтеріңкі. Қызыл түсті алма – мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл – күйім жоқ.

*«Бір сөзбен» стратегиясы Оқушылар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен, өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтындай 3

#17 слайд
*«Бір сөзбен» стратегиясы Оқушылар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен, өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтындай 3 сөзді таңдап айтады. *Төзімсіздік, *Ашу, * Қуаныш, * Немқұрайлылық, *Қанағаттану, *Шабыт, *Зерігу,* Алаңдау, * Тыныштық, * Сенімділік, * Сенімсіздік, *Рахаттану.

17 слайд

*«Бір сөзбен» стратегиясы Оқушылар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен, өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтындай 3 сөзді таңдап айтады. *Төзімсіздік, *Ашу, * Қуаныш, * Немқұрайлылық, *Қанағаттану, *Шабыт, *Зерігу,* Алаңдау, * Тыныштық, * Сенімділік, * Сенімсіздік, *Рахаттану.

*«Табыс сатысы» стратегиясы Сатының 1 - ші баспалдағы *Мен.............. БІЛЕМІН*, 2 - ші баспалдағы *Мен..................

#18 слайд
*«Табыс сатысы» стратегиясы Сатының 1 - ші баспалдағы *Мен.............. БІЛЕМІН*, 2 - ші баспалдағы *Мен.................. ТҮСІНЕМІН*, 3 - ші баспалдағы *Мен............. ЖАСАЙ АЛАМЫН*

18 слайд

*«Табыс сатысы» стратегиясы Сатының 1 - ші баспалдағы *Мен.............. БІЛЕМІН*, 2 - ші баспалдағы *Мен.................. ТҮСІНЕМІН*, 3 - ші баспалдағы *Мен............. ЖАСАЙ АЛАМЫН*

«Таңдау» әдісі. 1. Мен сабақ қызықты _____________ қызықсыз болды деп ойлаймын. 2. Мен сабақта: үйрендім көп нәрсені __________

#19 слайд
«Таңдау» әдісі. 1. Мен сабақ қызықты _____________ қызықсыз болды деп ойлаймын. 2. Мен сабақта: үйрендім көп нәрсені _____________ үйренгенім аз болды. 3. Мен басқаларды мұқият ______________ зейінсіз тыңдадым. 4. Мен пікірсайыстарға жиі ______________ сирек қатыстым 5. Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын ____________ риза емеспін.

19 слайд

«Таңдау» әдісі. 1. Мен сабақ қызықты _____________ қызықсыз болды деп ойлаймын. 2. Мен сабақта: үйрендім көп нәрсені _____________ үйренгенім аз болды. 3. Мен басқаларды мұқият ______________ зейінсіз тыңдадым. 4. Мен пікірсайыстарға жиі ______________ сирек қатыстым 5. Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын ____________ риза емеспін.

“Аяқталмаған сөйлемдер” * Бүгін мен...................... білдім *................. қызықты болды. *..........................

#20 слайд
“Аяқталмаған сөйлемдер” * Бүгін мен...................... білдім *................. қызықты болды. *.......................... қиын болды. *..................... тапсырманы мен орындадым. *......................... екенін түсіндім. * Мен енді....................... білемін. * Мен............................... сезіндім *Мен..................................... білім алдым. * Мен......................................... үйрендім. *................................. менің қолымнан келді. * Мен...................................... жасай алдым * Мен.................................... жасап көруге талпынамын. *.................. мені таң қалдырды. * Сабақ менің өміріме..... берді. * Менің............. жасағым келді

20 слайд

“Аяқталмаған сөйлемдер” * Бүгін мен...................... білдім *................. қызықты болды. *.......................... қиын болды. *..................... тапсырманы мен орындадым. *......................... екенін түсіндім. * Мен енді....................... білемін. * Мен............................... сезіндім *Мен..................................... білім алдым. * Мен......................................... үйрендім. *................................. менің қолымнан келді. * Мен...................................... жасай алдым * Мен.................................... жасап көруге талпынамын. *.................. мені таң қалдырды. * Сабақ менің өміріме..... берді. * Менің............. жасағым келді

Файл форматы:
pptx
03.06.2018
1072
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі