Материалдар / Кері байланыс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Кері байланыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Сергіту сәттері, кері байланыс, рефлексия, бағалау түрлерімен таныстыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Маусым 2018
826
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
*“Екі жұлдыз, бір тілек” стратегиясы Екі жұлдыз = екі ұнаған нәрсе (жұмыс туралы); Бір тілек – жақсартуды қажет ететін нәрсе

1 слайд
*“Екі жұлдыз, бір тілек” стратегиясы Екі жұлдыз = екі ұнаған нәрсе (жұмыс туралы); Бір тілек – жақсартуды қажет ететін нәрсе.

1 слайд

*“Екі жұлдыз, бір тілек” стратегиясы Екі жұлдыз = екі ұнаған нәрсе (жұмыс туралы); Бір тілек – жақсартуды қажет ететін нәрсе.

*“Сэндвич” стратегиясы 1-бөлік – позитивті комментарий, не ұнады; 2-бөлік – сындарлы сын, не нәрсені жақсарту керек; 3-бөлік

2 слайд
*“Сэндвич” стратегиясы 1-бөлік – позитивті комментарий, не ұнады; 2-бөлік – сындарлы сын, не нәрсені жақсарту керек; 3-бөлік – келешекке арналған комментарий: маған ұнады, бірақ келесі жолы …

2 слайд

*“Сэндвич” стратегиясы 1-бөлік – позитивті комментарий, не ұнады; 2-бөлік – сындарлы сын, не нәрсені жақсарту керек; 3-бөлік – келешекке арналған комментарий: маған ұнады, бірақ келесі жолы …

"Аспазшы" стратегиясы ...... қанағаттандым. ......аса қанағаттанбадым. ......қорыта алмадым. Егер ......қоссаңыз, дәмі тіл үйір

3 слайд
"Аспазшы" стратегиясы ...... қанағаттандым. ......аса қанағаттанбадым. ......қорыта алмадым. Егер ......қоссаңыз, дәмі тіл үйіретін немесе (керемет болар) еді.

3 слайд

"Аспазшы" стратегиясы ...... қанағаттандым. ......аса қанағаттанбадым. ......қорыта алмадым. Егер ......қоссаңыз, дәмі тіл үйіретін немесе (керемет болар) еді.

...... Тойдым... ......әлі де тоймадым. ......барлық тағамдардан маған ұнағаны.... Мен бұл тағамды былай жасаса деймін... "Асп

4 слайд
...... Тойдым... ......әлі де тоймадым. ......барлық тағамдардан маған ұнағаны.... Мен бұл тағамды былай жасаса деймін... "Аспазшы" әдісімен кері байланыс орнату

4 слайд

...... Тойдым... ......әлі де тоймадым. ......барлық тағамдардан маған ұнағаны.... Мен бұл тағамды былай жасаса деймін... "Аспазшы" әдісімен кері байланыс орнату

“Еттартқыш, сандық, қоқыс шелегі”

5 слайд
“Еттартқыш, сандық, қоқыс шелегі”

5 слайд

“Еттартқыш, сандық, қоқыс шелегі”

6 слайд

6 слайд

«Тазалық» ойыны түрінде алу. Қатысушыларға бір парақ беріледі. Онда мыналар салынған: Чемодан(суреті) немесе сандық , ( қ

7 слайд
«Тазалық» ойыны түрінде алу. Қатысушыларға бір парақ беріледі. Онда мыналар салынған: Чемодан(суреті) немесе сандық , ( қоржын) Қоқыс жәшігі (суреті) Еттартқыш (суреті) - Құрметті әріптестер, бүгінгі тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар (жазыңыздар), бүгіні сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңыздар (жазыңыздар). Ал бүгіні ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқышқа салыңыздар (жазыңыздар) Осылайша қатысушы мұғалімдердің коучингтен не білім алғандарын көрсетеді.

7 слайд

«Тазалық» ойыны түрінде алу. Қатысушыларға бір парақ беріледі. Онда мыналар салынған: Чемодан(суреті) немесе сандық , ( қоржын) Қоқыс жәшігі (суреті) Еттартқыш (суреті) - Құрметті әріптестер, бүгінгі тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар (жазыңыздар), бүгіні сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңыздар (жазыңыздар). Ал бүгіні ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқышқа салыңыздар (жазыңыздар) Осылайша қатысушы мұғалімдердің коучингтен не білім алғандарын көрсетеді.

*«Бағдаршам» Түсінгенін білу үшін қолданыңыз. Мысалы: *Қызыл түс – түсінген жоқпын; *Сары түс – әлі де практика қажет/сұрақтар

8 слайд
*«Бағдаршам» Түсінгенін білу үшін қолданыңыз. Мысалы: *Қызыл түс – түсінген жоқпын; *Сары түс – әлі де практика қажет/сұрақтар бар; *Жасыл түс – барлығы түсінікті. Back to AFL Tools

8 слайд

*«Бағдаршам» Түсінгенін білу үшін қолданыңыз. Мысалы: *Қызыл түс – түсінген жоқпын; *Сары түс – әлі де практика қажет/сұрақтар бар; *Жасыл түс – барлығы түсінікті. Back to AFL Tools

*«Смайликтер» БАРЛЫҒЫ ТҮСІНІКТІ ЖАРТЫЛАЙ ТҮСІНІКТІ ТҮСІНІКСІЗ Back to AFL Tools

9 слайд
*«Смайликтер» БАРЛЫҒЫ ТҮСІНІКТІ ЖАРТЫЛАЙ ТҮСІНІКТІ ТҮСІНІКСІЗ Back to AFL Tools

9 слайд

*«Смайликтер» БАРЛЫҒЫ ТҮСІНІКТІ ЖАРТЫЛАЙ ТҮСІНІКТІ ТҮСІНІКСІЗ Back to AFL Tools

*“Басбармақ” стратегиясы Тамаша! Орташа Ұнамады

10 слайд
*“Басбармақ” стратегиясы Тамаша! Орташа Ұнамады

10 слайд

*“Басбармақ” стратегиясы Тамаша! Орташа Ұнамады

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

«Плюс, минус, қызықты» «Плюс» - оң әсер еткен фактілерді, алған, білімдері жайлы жазады. «Минус» - “қолымнан келмей жатыр” нем

13 слайд
«Плюс, минус, қызықты» «Плюс» - оң әсер еткен фактілерді, алған, білімдері жайлы жазады. «Минус» - “қолымнан келмей жатыр” немесе “ түсініксіз болып тұр ” деген ойларын жазады. «Қызықты»- деген бағанға өздеріне не қызықты болды соны жазады, немесе не жайында көбірек білгісі, соны жазады .

13 слайд

«Плюс, минус, қызықты» «Плюс» - оң әсер еткен фактілерді, алған, білімдері жайлы жазады. «Минус» - “қолымнан келмей жатыр” немесе “ түсініксіз болып тұр ” деген ойларын жазады. «Қызықты»- деген бағанға өздеріне не қызықты болды соны жазады, немесе не жайында көбірек білгісі, соны жазады .

Білемін Білгім келеді Білдім

14 слайд
Білемін Білгім келеді Білдім

14 слайд

Білемін Білгім келеді Білдім

«Дейін- кейін»стратегиясы дейін кейін

15 слайд
«Дейін- кейін»стратегиясы дейін кейін

15 слайд

«Дейін- кейін»стратегиясы дейін кейін

*«Алма ағашы» стратегиясы Оқушыларға сабақ басында екі түсті “алма” беріледі. Сабақ соңында оны алма ағашына ілу керек. Жасы

16 слайд
*«Алма ағашы» стратегиясы Оқушыларға сабақ басында екі түсті “алма” беріледі. Сабақ соңында оны алма ағашына ілу керек. Жасыл түсті алма – мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл – күйім көтеріңкі. Қызыл түсті алма – мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл – күйім жоқ.

16 слайд

*«Алма ағашы» стратегиясы Оқушыларға сабақ басында екі түсті “алма” беріледі. Сабақ соңында оны алма ағашына ілу керек. Жасыл түсті алма – мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл – күйім көтеріңкі. Қызыл түсті алма – мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл – күйім жоқ.

*«Бір сөзбен» стратегиясы Оқушылар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен, өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтындай 3

17 слайд
*«Бір сөзбен» стратегиясы Оқушылар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен, өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтындай 3 сөзді таңдап айтады. *Төзімсіздік, *Ашу, * Қуаныш, * Немқұрайлылық, *Қанағаттану, *Шабыт, *Зерігу,* Алаңдау, * Тыныштық, * Сенімділік, * Сенімсіздік, *Рахаттану.

17 слайд

*«Бір сөзбен» стратегиясы Оқушылар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен, өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтындай 3 сөзді таңдап айтады. *Төзімсіздік, *Ашу, * Қуаныш, * Немқұрайлылық, *Қанағаттану, *Шабыт, *Зерігу,* Алаңдау, * Тыныштық, * Сенімділік, * Сенімсіздік, *Рахаттану.

*«Табыс сатысы» стратегиясы Сатының 1 - ші баспалдағы *Мен.............. БІЛЕМІН*, 2 - ші баспалдағы *Мен..................

18 слайд
*«Табыс сатысы» стратегиясы Сатының 1 - ші баспалдағы *Мен.............. БІЛЕМІН*, 2 - ші баспалдағы *Мен.................. ТҮСІНЕМІН*, 3 - ші баспалдағы *Мен............. ЖАСАЙ АЛАМЫН*

18 слайд

*«Табыс сатысы» стратегиясы Сатының 1 - ші баспалдағы *Мен.............. БІЛЕМІН*, 2 - ші баспалдағы *Мен.................. ТҮСІНЕМІН*, 3 - ші баспалдағы *Мен............. ЖАСАЙ АЛАМЫН*

«Таңдау» әдісі. 1. Мен сабақ қызықты _____________ қызықсыз болды деп ойлаймын. 2. Мен сабақта: үйрендім көп нәрсені __________

19 слайд
«Таңдау» әдісі. 1. Мен сабақ қызықты _____________ қызықсыз болды деп ойлаймын. 2. Мен сабақта: үйрендім көп нәрсені _____________ үйренгенім аз болды. 3. Мен басқаларды мұқият ______________ зейінсіз тыңдадым. 4. Мен пікірсайыстарға жиі ______________ сирек қатыстым 5. Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын ____________ риза емеспін.

19 слайд

«Таңдау» әдісі. 1. Мен сабақ қызықты _____________ қызықсыз болды деп ойлаймын. 2. Мен сабақта: үйрендім көп нәрсені _____________ үйренгенім аз болды. 3. Мен басқаларды мұқият ______________ зейінсіз тыңдадым. 4. Мен пікірсайыстарға жиі ______________ сирек қатыстым 5. Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын ____________ риза емеспін.

“Аяқталмаған сөйлемдер” * Бүгін мен...................... білдім *................. қызықты болды. *..........................

20 слайд
“Аяқталмаған сөйлемдер” * Бүгін мен...................... білдім *................. қызықты болды. *.......................... қиын болды. *..................... тапсырманы мен орындадым. *......................... екенін түсіндім. * Мен енді....................... білемін. * Мен............................... сезіндім *Мен..................................... білім алдым. * Мен......................................... үйрендім. *................................. менің қолымнан келді. * Мен...................................... жасай алдым * Мен.................................... жасап көруге талпынамын. *.................. мені таң қалдырды. * Сабақ менің өміріме..... берді. * Менің............. жасағым келді

20 слайд

“Аяқталмаған сөйлемдер” * Бүгін мен...................... білдім *................. қызықты болды. *.......................... қиын болды. *..................... тапсырманы мен орындадым. *......................... екенін түсіндім. * Мен енді....................... білемін. * Мен............................... сезіндім *Мен..................................... білім алдым. * Мен......................................... үйрендім. *................................. менің қолымнан келді. * Мен...................................... жасай алдым * Мен.................................... жасап көруге талпынамын. *.................. мені таң қалдырды. * Сабақ менің өміріме..... берді. * Менің............. жасағым келді