Материалдар / Кешенді өндіріс шығындарының есебі және тарату әдістері. Жанама өнімнің өзіндік құнын калькуляциялау

Кешенді өндіріс шығындарының есебі және тарату әдістері. Жанама өнімнің өзіндік құнын калькуляциялау

Материал туралы қысқаша түсінік
Студенттердің шығындар туралы түсініктерін тереңдете отырып, түрлі мысалдар арқылы есеп шығаруды үйрету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Желтоқсан 2020
457
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
« Есеп және аудит » кафедрасы АШЫҚ САБАҚ Тақырып: Кешенді өндіріс шығындарының есебі және тарату әдістері. Жанама өнімні

1 слайд
« Есеп және аудит » кафедрасы     АШЫҚ САБАҚ Тақырып: Кешенді өндіріс шығындарының есебі және тарату әдістері. Жанама өнімнің өзіндік құнын калькуляциялау Пәні: Басқару есебі Алишева Ж.К. Молдабекова Г.Б Тобы: УА каз-301

1 слайд

« Есеп және аудит » кафедрасы     АШЫҚ САБАҚ Тақырып: Кешенді өндіріс шығындарының есебі және тарату әдістері. Жанама өнімнің өзіндік құнын калькуляциялау Пәні: Басқару есебі Алишева Ж.К. Молдабекова Г.Б Тобы: УА каз-301

Сабақ мақсаты: Студенттердің шығындар туралы түсініктерін тереңдете отырып, түрлі мысалдар арқылы есеп шығаруды үйрету. Біл

2 слайд
Сабақ мақсаты: Студенттердің шығындар туралы түсініктерін тереңдете отырып, түрлі мысалдар арқылы есеп шығаруды үйрету. Білімділік : Студенттерге кәсіпорындағы шығындар есебін жүргізу тәртібін үйрету. Дамытушылық: Студенттердің есеп шығару барысында өз бетімен жұмыс істеу қабілетін дамыту. Тәрбиелік : Студенттерді ізденімпаздыққа, жауапкершілікке, өз бетімен жұмыс жасай білуге тәрбиелеу. Өзін-өзі тәрбиелеу: Әр студент білімділікті меңгере отырып, өз бойына келесідей мінезді қалыптастыру қажет: - өз ойын жеткізе білуге; - жауапкершілікке және әр жұмысына талдау жасауға; - еңбекқорлық пен бірлікке;

2 слайд

Сабақ мақсаты: Студенттердің шығындар туралы түсініктерін тереңдете отырып, түрлі мысалдар арқылы есеп шығаруды үйрету. Білімділік : Студенттерге кәсіпорындағы шығындар есебін жүргізу тәртібін үйрету. Дамытушылық: Студенттердің есеп шығару барысында өз бетімен жұмыс істеу қабілетін дамыту. Тәрбиелік : Студенттерді ізденімпаздыққа, жауапкершілікке, өз бетімен жұмыс жасай білуге тәрбиелеу. Өзін-өзі тәрбиелеу: Әр студент білімділікті меңгере отырып, өз бойына келесідей мінезді қалыптастыру қажет: - өз ойын жеткізе білуге; - жауапкершілікке және әр жұмысына талдау жасауға; - еңбекқорлық пен бірлікке;

Есеп 1 Қолданылып жүрген нормалар бойынша өнімнің бір өлшем бірлігіне шаққандағы материалдардың шығындары 12300 теңг

3 слайд
Есеп 1 Қолданылып жүрген нормалар бойынша өнімнің бір өлшем бірлігіне шаққандағы материалдардың шығындары 12300 теңге сомада қарастырылған. «Шикізат пен материалдар» бабы бойынша ай басында аякталмаған өндіріс калдығы 328000 теңгені күраған. Өнімнің өлшем бірліпне жаңадан белгіленген норматив 12160 теңге құраған. Осы баптар бойынша нормалардың өзгеру индексі 1,138% (12300-12160 )*100 12300 кұраған, ал аяқталмаған ендірістің баға айырмасы сомасы 3732 теңге болған   (32800 *1,138 ) Жаңа нормаларды негізге алғанда аяқталмаған өндіріс кдлдығы 324267 тенге (328000 – 3732) болған. Жанама шығындардың баптарын тікелей шығындардың жаңа нормасына көбейтіп, сосын оны 100 бөліп жанама шығындардың баптары бойынша нормативін есептейді.

3 слайд

Есеп 1 Қолданылып жүрген нормалар бойынша өнімнің бір өлшем бірлігіне шаққандағы материалдардың шығындары 12300 теңге сомада қарастырылған. «Шикізат пен материалдар» бабы бойынша ай басында аякталмаған өндіріс калдығы 328000 теңгені күраған. Өнімнің өлшем бірліпне жаңадан белгіленген норматив 12160 теңге құраған. Осы баптар бойынша нормалардың өзгеру индексі 1,138% (12300-12160 )*100 12300 кұраған, ал аяқталмаған ендірістің баға айырмасы сомасы 3732 теңге болған   (32800 *1,138 ) Жаңа нормаларды негізге алғанда аяқталмаған өндіріс кдлдығы 324267 тенге (328000 – 3732) болған. Жанама шығындардың баптарын тікелей шығындардың жаңа нормасына көбейтіп, сосын оны 100 бөліп жанама шығындардың баптары бойынша нормативін есептейді.

Есеп 2 Өндіріске босатылған алғашқы шикізаттың (жүн, синтетика талшығы) қүны 1200 мың теңге құраган. Өндеу шығындар

4 слайд
Есеп 2 Өндіріске босатылған алғашқы шикізаттың (жүн, синтетика талшығы) қүны 1200 мың теңге құраган. Өндеу шығындары (көмекші материалдар, жалақы және жалақыдан жасалатын аударымдар) әрбір цехтар (бөлістері) бойынша мынаны құраған: шикізатгы дайындау кезіндегі шығындар — 500 мың теңге; өңдеу — 400 мың теңге. Жалпы есептік кезендегі үстеме шығыс — 1400 мың теңге. Кәсіпорын шалафабрикаттық нүсқа бойынша өнімнің өзіндік құнын калькуляциялаған. Егер де әрбір бөлістің өнімі дайын өнім болып саналмаса және ол сыртқа сатылмаса, онда үстеме шығыстарын ең соңғы беліске қосуына болады. Ал егер де әрбір цех (немесе бөліс) өз өнімін дербес түрде сата алатын болса, онда өрбір белістің шығарған өніміне үстеме шығыстар қосылады

4 слайд

Есеп 2 Өндіріске босатылған алғашқы шикізаттың (жүн, синтетика талшығы) қүны 1200 мың теңге құраган. Өндеу шығындары (көмекші материалдар, жалақы және жалақыдан жасалатын аударымдар) әрбір цехтар (бөлістері) бойынша мынаны құраған: шикізатгы дайындау кезіндегі шығындар — 500 мың теңге; өңдеу — 400 мың теңге. Жалпы есептік кезендегі үстеме шығыс — 1400 мың теңге. Кәсіпорын шалафабрикаттық нүсқа бойынша өнімнің өзіндік құнын калькуляциялаған. Егер де әрбір бөлістің өнімі дайын өнім болып саналмаса және ол сыртқа сатылмаса, онда үстеме шығыстарын ең соңғы беліске қосуына болады. Ал егер де әрбір цех (немесе бөліс) өз өнімін дербес түрде сата алатын болса, онда өрбір белістің шығарған өніміне үстеме шығыстар қосылады

Есеп 3 Шалафабрикаттық нұсқаның жағдайында барлық бөлістің жалпы шығыны мынаны құрайды: 12700000 теңге (1700000 + 2400000

5 слайд
Есеп 3 Шалафабрикаттық нұсқаның жағдайында барлық бөлістің жалпы шығыны мынаны құрайды: 12700000 теңге (1700000 + 2400000 + 3400000 + 5200000); ал олардын ішкі айналымы 7500000 (1700000 + 2400000 + 3400000); енімнің соңғы өзіндік құны 5200000 теңге (12700000 – 7500000).

5 слайд

Есеп 3 Шалафабрикаттық нұсқаның жағдайында барлық бөлістің жалпы шығыны мынаны құрайды: 12700000 теңге (1700000 + 2400000 + 3400000 + 5200000); ал олардын ішкі айналымы 7500000 (1700000 + 2400000 + 3400000); енімнің соңғы өзіндік құны 5200000 теңге (12700000 – 7500000).

Кәсіпорын ай ішінде 26 станок әзірлеген, ал 10 станок тиісті өндеу сатысынан өтпеген, сондықтан олар аякталмаған өнд

6 слайд
Кәсіпорын ай ішінде 26 станок әзірлеген, ал 10 станок тиісті өндеу сатысынан өтпеген, сондықтан олар аякталмаған өндіріс ретінде ай соңына калдырылған. Бір станоктың норматавтік өзіндік құны 853,56 мың теңге құраған, ал оның ішінде: материалдық құны – 20,0 мың теңге; еңбек ақы — 40,0 мың тенге; еңбек ақыдан аударылған аударымы — 7,56 мың теңге; үстеме шығыстары — 18,0 мың теңге кұраған.

6 слайд

Кәсіпорын ай ішінде 26 станок әзірлеген, ал 10 станок тиісті өндеу сатысынан өтпеген, сондықтан олар аякталмаған өндіріс ретінде ай соңына калдырылған. Бір станоктың норматавтік өзіндік құны 853,56 мың теңге құраған, ал оның ішінде: материалдық құны – 20,0 мың теңге; еңбек ақы — 40,0 мың тенге; еңбек ақыдан аударылған аударымы — 7,56 мың теңге; үстеме шығыстары — 18,0 мың теңге кұраған.

Есеп нәтижесін тексеру арқылы жаңа сабақты бекіту

7 слайд
Есеп нәтижесін тексеру арқылы жаңа сабақты бекіту

7 слайд

Есеп нәтижесін тексеру арқылы жаңа сабақты бекіту

Сабақты қорытындылау және студенттердің білімін бағалау

8 слайд
Сабақты қорытындылау және студенттердің білімін бағалау

8 слайд

Сабақты қорытындылау және студенттердің білімін бағалау

Үй жұмысын хабарлау 1) В.Л. Назарова.,М.С. Жапарх

9 слайд
Үй жұмысын хабарлау 1) В.Л. Назарова.,М.С. Жапарханова., Д.А. Фурсов, С.Д. Фурсова –Басқару есебі/оқулық-жалпы ред.басқарған С.С.-Алматы: Экономика, 2005.-298 бет 2)В.Л. Назарова- Шаруашылық жүргізуші субъектілердегі бухгалтерлік есеп: оқулық/жалпы ред.басқарған Н.Қ Мамыров.-Алматы:экономика, 2005.-310 бет 3)М.В. Штиллер, М.М.Сеилова- Принципы бухгалтерского учета/ Практикум- Учебное пособие.-Алматы:Экономика,2014.-276с 4) В.П. Проскурина – Бухгалтерлік есеп бойынша есептер жинағы. Қазақ тіліне аударған. М.Қ.Акишев/Алматы:ТОО «Издательство LEM»,-2015.-184бет 5) В.П. Проскурина – Бухгалтерлік есеп «басынынан бастап» балансқа дейін (көмекші құрал). Қазақ тіліне бірінші рет аударған./аудар.М.Қ.Акишев.- Алматы:ЖШС « LEM баспасы»,-2015.-316бет 6) Нұрсейітов Е.О- Ұйымдағы бухгалтерлік есеп/оқулық құралы.-Алматы, «Издательство LEM» ЖШС,2012-432с 7) Т.К. Тайгашинова –Өнімдердің, қызметтер мен жұмыстардың өзіндік құнын калькуляциялау-ауд.Акишев М.Қ. Алматы «Издательство LEM»ЖШС,2014-324бет

9 слайд

Үй жұмысын хабарлау 1) В.Л. Назарова.,М.С. Жапарханова., Д.А. Фурсов, С.Д. Фурсова –Басқару есебі/оқулық-жалпы ред.басқарған С.С.-Алматы: Экономика, 2005.-298 бет 2)В.Л. Назарова- Шаруашылық жүргізуші субъектілердегі бухгалтерлік есеп: оқулық/жалпы ред.басқарған Н.Қ Мамыров.-Алматы:экономика, 2005.-310 бет 3)М.В. Штиллер, М.М.Сеилова- Принципы бухгалтерского учета/ Практикум- Учебное пособие.-Алматы:Экономика,2014.-276с 4) В.П. Проскурина – Бухгалтерлік есеп бойынша есептер жинағы. Қазақ тіліне аударған. М.Қ.Акишев/Алматы:ТОО «Издательство LEM»,-2015.-184бет 5) В.П. Проскурина – Бухгалтерлік есеп «басынынан бастап» балансқа дейін (көмекші құрал). Қазақ тіліне бірінші рет аударған./аудар.М.Қ.Акишев.- Алматы:ЖШС « LEM баспасы»,-2015.-316бет 6) Нұрсейітов Е.О- Ұйымдағы бухгалтерлік есеп/оқулық құралы.-Алматы, «Издательство LEM» ЖШС,2012-432с 7) Т.К. Тайгашинова –Өнімдердің, қызметтер мен жұмыстардың өзіндік құнын калькуляциялау-ауд.Акишев М.Қ. Алматы «Издательство LEM»ЖШС,2014-324бет

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ