Киім топтамасын жасау эксперименті,жеке даралық имидж үшін аксессуарлар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
І.Қабылов атындағы №12 IT -мектеп лицейі
Пәні: Көркем еңбек
Амзеева Сауле Алтынбековна
Қызылорда қаласы, 2020 жыл
1 слайд
І.Қабылов атындағы №12 IT -мектеп лицейі Пәні: Көркем еңбек Амзеева Сауле Алтынбековна Қызылорда қаласы, 2020 жыл
2 слайд
Оқу мақсаты :
Сабақ мақсаты:
күрделі нысандар, пішіндер мен образдарды ң дизайындарын дайындау үшін түрлі салалар бойынша
білімдден қорытындылап зерделейі, бағалайды
бұйымды дайындау барысында материалдарды өңдеу мен безендірудің ұтымды тәсілдерін анықтап
таңдайды және қолданады.
Имиджге керекті акссесуарларды таңдай біледі.
Бағалау критерийі:
Қауіпсіздік ережесін сақтайды.
Иім топтамасын жасаэспериментіне үрделі нысандар мен обрадардың дианын даында үін білімдерін
қорытындылады, ерделеді,анықтады
Бұйым дайындау барысында материалдарды өңдеу мен безендірудің ұтымды тәсілдерін анықтайды
және қолданады
Эксперимент жасау арқылы имидж үшін акссесуарлар таңдайды .II – бөлім. С әндік қолданбалы өнер
Сабақтың тақырыбы: Киім топтамасын жасау эксперименті/жеке
даралық имидж үшін аксессуарлар
9.1.5.1 күрделі нысандар, пішіндер мен образдардың дизайнын
дайындау үшін түрлі салалар бойынша білімдер ін жалпылау;
2 слайд
Оқу мақсаты : Сабақ мақсаты: күрделі нысандар, пішіндер мен образдарды ң дизайындарын дайындау үшін түрлі салалар бойынша білімдден қорытындылап зерделейі, бағалайды бұйымды дайындау барысында материалдарды өңдеу мен безендірудің ұтымды тәсілдерін анықтап таңдайды және қолданады. Имиджге керекті акссесуарларды таңдай біледі. Бағалау критерийі: Қауіпсіздік ережесін сақтайды. Иім топтамасын жасаэспериментіне үрделі нысандар мен обрадардың дианын даында үін білімдерін қорытындылады, ерделеді,анықтады Бұйым дайындау барысында материалдарды өңдеу мен безендірудің ұтымды тәсілдерін анықтайды және қолданады Эксперимент жасау арқылы имидж үшін акссесуарлар таңдайды .II – бөлім. С әндік қолданбалы өнер Сабақтың тақырыбы: Киім топтамасын жасау эксперименті/жеке даралық имидж үшін аксессуарлар 9.1.5.1 күрделі нысандар, пішіндер мен образдардың дизайнын дайындау үшін түрлі салалар бойынша білімдер ін жалпылау;
3 слайд
Белсенді оқу әдістері
Оқушылармен
сәлемдесу .
Сыныпта психологиялық
ахуал қалыптастыру: 1. Тапсырма. «Топтық жұмыс».
Әр топ өз топ аттарына баланысты киім
үлгілерін постере бейнелеп,қорғайды.
Бағалау: Стикермен бағалау
Топқа бөлу:
1 – Топ. Қазақы киім үлілері
2 – Топ. Спорттық киім үлілері
3 – Топ.заманауи киім үлгілері
2. Тапсырма. Жұптық жұмыс
Оқушылар екеуара өздеріне ұнаған киім
үлілерінің нобайын дайындап, бір бірін
бағалайды
Бағалау : «Бас бармақ» әдісімен бағалау
3. Тапсырма. Жее жұмысСабақтың
басы Сабақтың
соңыСабақтың ортасы
Рефлекция
пирамидасы
Өзін - өзін бағамдау
3 слайд
Белсенді оқу әдістері Оқушылармен сәлемдесу . Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру: 1. Тапсырма. «Топтық жұмыс». Әр топ өз топ аттарына баланысты киім үлгілерін постере бейнелеп,қорғайды. Бағалау: Стикермен бағалау Топқа бөлу: 1 – Топ. Қазақы киім үлілері 2 – Топ. Спорттық киім үлілері 3 – Топ.заманауи киім үлгілері 2. Тапсырма. Жұптық жұмыс Оқушылар екеуара өздеріне ұнаған киім үлілерінің нобайын дайындап, бір бірін бағалайды Бағалау : «Бас бармақ» әдісімен бағалау 3. Тапсырма. Жее жұмысСабақтың басы Сабақтың соңыСабақтың ортасы Рефлекция пирамидасы Өзін - өзін бағамдау
4 слайд
-Білім деңгейі әр түрлі оқушыларға тапсырмалар
беріледі.
-Кейбір оқушыларға тапсырманы орындау
барысында жан жақты ,әрі нақты көме қажет
болады.
-Оқушылар әр жұмыс соңында бағаланып отырады.
-Оқушылар тәжіриебелік жұмыста композициялық
құрлымын сақтай біледі.
-Тапсрымаларды өз деңгейлерінде орындай алады. Саралау әдісі
4 слайд
-Білім деңгейі әр түрлі оқушыларға тапсырмалар беріледі. -Кейбір оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан жақты ,әрі нақты көме қажет болады. -Оқушылар әр жұмыс соңында бағаланып отырады. -Оқушылар тәжіриебелік жұмыста композициялық құрлымын сақтай біледі. -Тапсрымаларды өз деңгейлерінде орындай алады. Саралау әдісі
5 слайд
Критериалды бағалау
Оқушыларды 3 топқа бөліп, тапсырма беру
арқылы ү ш топтың жұмыстары стиермен,
«Бас бармақпен» бағаланады.
Сабақтың соңында рефлесия пирамидасы
арқылы игерім деңгейімен бағалаймын.
Өзін- өзін бағамдау жасалады.
5 слайд
Критериалды бағалау Оқушыларды 3 топқа бөліп, тапсырма беру арқылы ү ш топтың жұмыстары стиермен, «Бас бармақпен» бағаланады. Сабақтың соңында рефлесия пирамидасы арқылы игерім деңгейімен бағалаймын. Өзін- өзін бағамдау жасалады.