Материалдар / Киім топтамасын жасау эксперименті,жеке даралық имидж үшін аксессуарлар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Киім топтамасын жасау эксперименті,жеке даралық имидж үшін аксессуарлар

Материал туралы қысқаша түсінік
Киім топтамасын жасау үлгілері. Имидж түрлері. Аксессуарлар түрлерін жасау әдіс-тәсілдері көрсетілген. Таңдалған киім үлгілеріне аксессуарлар үйлесімді болуы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2021
476
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
І.Қабылов атындағы №12 IT -мектеп лицейі Пәні: Көркем еңбек Амзеева Сауле Алтынбековна Қызылорда қаласы, 2020 жыл

1 слайд
І.Қабылов атындағы №12 IT -мектеп лицейі Пәні: Көркем еңбек Амзеева Сауле Алтынбековна Қызылорда қаласы, 2020 жыл

Оқу мақсаты : Сабақ мақсаты:  күрделі нысандар, пішіндер мен образдарды ң дизайындарын дайындау үшін түрлі салалар

2 слайд
Оқу мақсаты : Сабақ мақсаты:  күрделі нысандар, пішіндер мен образдарды ң дизайындарын дайындау үшін түрлі салалар бойынша білімдден қорытындылап зерделейі, бағалайды  бұйымды дайындау барысында материалдарды өңдеу мен безендірудің ұтымды тәсілдерін анықтап таңдайды және қолданады.  Имиджге керекті акссесуарларды таңдай біледі. Бағалау критерийі:  Қауіпсіздік ережесін сақтайды.  Иім топтамасын жасаэспериментіне үрделі нысандар мен обрадардың дианын даында үін білімдерін қорытындылады, ерделеді,анықтады  Бұйым дайындау барысында материалдарды өңдеу мен безендірудің ұтымды тәсілдерін анықтайды және қолданады  Эксперимент жасау арқылы имидж үшін акссесуарлар таңдайды .II – бөлім. С әндік қолданбалы өнер Сабақтың тақырыбы: Киім топтамасын жасау эксперименті/жеке даралық имидж үшін аксессуарлар 9.1.5.1 күрделі нысандар, пішіндер мен образдардың дизайнын дайындау үшін түрлі салалар бойынша білімдер ін жалпылау;

Белсенді оқу әдістері Оқушылармен сәлемдесу . Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру: 1. Тапсырма. «Топтық жұмыс». Әр то

3 слайд
Белсенді оқу әдістері Оқушылармен сәлемдесу . Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру: 1. Тапсырма. «Топтық жұмыс». Әр топ өз топ аттарына баланысты киім үлгілерін постере бейнелеп,қорғайды. Бағалау: Стикермен бағалау Топқа бөлу: 1 – Топ. Қазақы киім үлілері 2 – Топ. Спорттық киім үлілері 3 – Топ.заманауи киім үлгілері 2. Тапсырма. Жұптық жұмыс Оқушылар екеуара өздеріне ұнаған киім үлілерінің нобайын дайындап, бір бірін бағалайды Бағалау : «Бас бармақ» әдісімен бағалау 3. Тапсырма. Жее жұмысСабақтың басы Сабақтың соңыСабақтың ортасы Рефлекция пирамидасы Өзін - өзін бағамдау

-Білім деңгейі әр түрлі оқушыларға тапсырмалар беріледі. -Кейбір оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан жақты

4 слайд
-Білім деңгейі әр түрлі оқушыларға тапсырмалар беріледі. -Кейбір оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан жақты ,әрі нақты көме қажет болады. -Оқушылар әр жұмыс соңында бағаланып отырады. -Оқушылар тәжіриебелік жұмыста композициялық құрлымын сақтай біледі. -Тапсрымаларды өз деңгейлерінде орындай алады. Саралау әдісі

Критериалды бағалау Оқушыларды 3 топқа бөліп, тапсырма беру арқылы ү ш топтың жұмыстары стиермен, «Бас бармақпен» б

5 слайд
Критериалды бағалау Оқушыларды 3 топқа бөліп, тапсырма беру арқылы ү ш топтың жұмыстары стиермен, «Бас бармақпен» бағаланады. Сабақтың соңында рефлесия пирамидасы арқылы игерім деңгейімен бағалаймын. Өзін- өзін бағамдау жасалады.