2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Киімді жобалау және дайындау

Киімді жобалау және дайындау

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырып: « Киімді жобалау және дайындау. Киім және оған қойылатын талаптар». Практикалық жұмыс «Алжапқыштың сызбасын алу үшін өлшемді алу».
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
22 Желтоқсан 2017
844
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ашық сабақ Ашық сабақ 6 қазақ класс6 қазақ класс Дайындаған: Дөң орта мектебінің Дайындаған: Дөң орта мектебінің техноло

1 слайд
Ашық сабақ Ашық сабақ 6 қазақ класс6 қазақ класс Дайындаған: Дөң орта мектебінің Дайындаған: Дөң орта мектебінің технология пәні мұғалімі Омарова А.С.технология пәні мұғалімі Омарова А.С.

1 слайд

Ашық сабақ Ашық сабақ 6 қазақ класс6 қазақ класс Дайындаған: Дөң орта мектебінің Дайындаған: Дөң орта мектебінің технология пәні мұғалімі Омарова А.С.технология пәні мұғалімі Омарова А.С.

2 слайд

2 слайд

Мақсаты: Киім түрлерімен таныстыру. Алжапқыштың сызбасын тұрғызу үшін дұрыс өлшем алуға, сантиметірлік таспаны дұры

3 слайд
Мақсаты: Киім түрлерімен таныстыру. Алжапқыштың сызбасын тұрғызу үшін дұрыс өлшем алуға, сантиметірлік таспаны дұрыс пайдалануға үйрету.

3 слайд

Мақсаты: Киім түрлерімен таныстыру. Алжапқыштың сызбасын тұрғызу үшін дұрыс өлшем алуға, сантиметірлік таспаны дұрыс пайдалануға үйрету.

Өткен тақырыптарға шолуӨткен тақырыптарға шолу 1 тапсырма. Мата бетінің құрылысын анықта.

4 слайд
Өткен тақырыптарға шолуӨткен тақырыптарға шолу 1 тапсырма. Мата бетінің құрылысын анықта.

4 слайд

Өткен тақырыптарға шолуӨткен тақырыптарға шолу 1 тапсырма. Мата бетінің құрылысын анықта.

2 тапсырма. Орын2 тапсырма. Орындарына дарына қойып шық.қойып шық.         • Инешаншым •Тігім •Тігістің ені •Мата

5 слайд
2 тапсырма. Орын2 тапсырма. Орындарына дарына қойып шық.қойып шық.         • Инешаншым •Тігім •Тігістің ені •Мата

5 слайд

2 тапсырма. Орын2 тапсырма. Орындарына дарына қойып шық.қойып шық.         • Инешаншым •Тігім •Тігістің ені •Мата

Дұрыс жауап Дұрыс жауап         • Инешаншым •Тігім •Тігістің ені •Мата

6 слайд
Дұрыс жауап Дұрыс жауап         • Инешаншым •Тігім •Тігістің ені •Мата

6 слайд

Дұрыс жауап Дұрыс жауап         • Инешаншым •Тігім •Тігістің ені •Мата

3 тапсырма. Қауіпсіздік ережелерін қайталау .

7 слайд
3 тапсырма. Қауіпсіздік ережелерін қайталау .

7 слайд

3 тапсырма. Қауіпсіздік ережелерін қайталау .

- Киім дегеніміз не? - Киім бізге не үшін қажет? Адам денесіне киілетін бұйым (немесе бірнеше бұйым)

8 слайд
- Киім дегеніміз не? - Киім бізге не үшін қажет? Адам денесіне киілетін бұйым (немесе бірнеше бұйым)

8 слайд

- Киім дегеніміз не? - Киім бізге не үшін қажет? Адам денесіне киілетін бұйым (немесе бірнеше бұйым)

формалық формалықтұрмысты қ тұрмысты қ өндірістік өндірістік

9 слайд
формалық формалықтұрмысты қ тұрмысты қ өндірістік өндірістік

9 слайд

формалық формалықтұрмысты қ тұрмысты қ өндірістік өндірістік

Күнделікті Күнделікті Үй киімі Үй киімі Сәндік Сәндік спорттық спорттық

10 слайд
Күнделікті Күнделікті Үй киімі Үй киімі Сәндік Сәндік спорттық спорттық

10 слайд

Күнделікті Күнделікті Үй киімі Үй киімі Сәндік Сәндік спорттық спорттық

ұшқыш ұшқыш теміржолшы теміржолшыәскер әскер Полиция Полиция

11 слайд
ұшқыш ұшқыш теміржолшы теміржолшыәскер әскер Полиция Полиция

11 слайд

ұшқыш ұшқыш теміржолшы теміржолшыәскер әскер Полиция Полиция

Аспазшы киімі алжапқыш

12 слайд
Аспазшы киімі алжапқыш

12 слайд

Аспазшы киімі алжапқыш

 Пайдалану жағынан: ынғайлы, жеңіл, жылы  Гигиеналық: денсаулыққа зиянсыз, ылғал мен ауа өткізгіш  Эс

13 слайд
 Пайдалану жағынан: ынғайлы, жеңіл, жылы  Гигиеналық: денсаулыққа зиянсыз, ылғал мен ауа өткізгіш  Эстетикалық: әдемі, сәнді  Пайдалану жағынан: ынғайлы, жеңіл, жылы  Гигиеналық: денсаулыққа зиянсыз, ылғал мен ауа өткізгіш  Эстетикалық: әдемі, сәнді Киімге қойылатын талаптар

13 слайд

 Пайдалану жағынан: ынғайлы, жеңіл, жылы  Гигиеналық: денсаулыққа зиянсыз, ылғал мен ауа өткізгіш  Эстетикалық: әдемі, сәнді  Пайдалану жағынан: ынғайлы, жеңіл, жылы  Гигиеналық: денсаулыққа зиянсыз, ылғал мен ауа өткізгіш  Эстетикалық: әдемі, сәнді Киімге қойылатын талаптар

14 слайд

14 слайд

Кеудешелі Кеудешелі Кеудешесіз Кеудешесіз

15 слайд
Кеудешелі Кеудешелі Кеудешесіз Кеудешесіз

15 слайд

Кеудешелі Кеудешелі Кеудешесіз Кеудешесіз

Көркемдеуші-сәнгер (модельер) Тапсырма. Алжапқыштын екі түрін жасау. Түрлі-түсті қарындашпен суретің салу; Түрлі-

16 слайд
Көркемдеуші-сәнгер (модельер) Тапсырма. Алжапқыштын екі түрін жасау. Түрлі-түсті қарындашпен суретің салу; Түрлі-түсті қағаздан жасау.

16 слайд

Көркемдеуші-сәнгер (модельер) Тапсырма. Алжапқыштын екі түрін жасау. Түрлі-түсті қарындашпен суретің салу; Түрлі-түсті қағаздан жасау.

Сергіту сәті Қолмен саусақтарға арналған жаттығулар: Бірінші оң қолмен, сосын сол қолмен, кезектестіріп партаның

17 слайд
Сергіту сәті Қолмен саусақтарға арналған жаттығулар: Бірінші оң қолмен, сосын сол қолмен, кезектестіріп партаның үстін сипаймыз. Енді шапалақтаймыз, сосын партаның үстін ұрамыз. Келесі -партаның үстінде « пианино» ойнаймыз. Бірінші оң қолдың саусақтарымен, сосын сол қолдың саусақтарымен. Енді екі қолмен бірге.

17 слайд

Сергіту сәті Қолмен саусақтарға арналған жаттығулар: Бірінші оң қолмен, сосын сол қолмен, кезектестіріп партаның үстін сипаймыз. Енді шапалақтаймыз, сосын партаның үстін ұрамыз. Келесі -партаның үстінде « пианино» ойнаймыз. Бірінші оң қолдың саусақтарымен, сосын сол қолдың саусақтарымен. Енді екі қолмен бірге.

Практикалық жұмыс «Алжапқыштың сызбасын алу үшін өлшемді алу».

18 слайд
Практикалық жұмыс «Алжапқыштың сызбасын алу үшін өлшемді алу».

18 слайд

Практикалық жұмыс «Алжапқыштың сызбасын алу үшін өлшемді алу».

б е л б е у қалта Төменгі бөлік К е у д е ш е

19 слайд
б е л б е у қалта Төменгі бөлік К е у д е ш е

19 слайд

б е л б е у қалта Төменгі бөлік К е у д е ш е

Өлшем алу Өлшемді адам денесінің оң жағынан алады. Белін алдын ала жіппен буып қояды. Өлшем алынатын адам тіке тұру

20 слайд
Өлшем алу Өлшемді адам денесінің оң жағынан алады. Белін алдын ала жіппен буып қояды. Өлшем алынатын адам тіке тұруы қажет. Денені өлшегенде таспаны қатты тартуға немесе бос ұстауға болмайды. Ұзындық өлшемдерін толық жазып алады. Айналым және ен өлшемдерін жартылай жазады.

20 слайд

Өлшем алу Өлшемді адам денесінің оң жағынан алады. Белін алдын ала жіппен буып қояды. Өлшем алынатын адам тіке тұруы қажет. Денені өлшегенде таспаны қатты тартуға немесе бос ұстауға болмайды. Ұзындық өлшемдерін толық жазып алады. Айналым және ен өлшемдерін жартылай жазады.

Тапсырма Мына құралдардың ішінен өлшем алу үшін қажетті құралдарды танда:

21 слайд
Тапсырма Мына құралдардың ішінен өлшем алу үшін қажетті құралдарды танда:

21 слайд

Тапсырма Мына құралдардың ішінен өлшем алу үшін қажетті құралдарды танда:

Дұрыс жауап

22 слайд
Дұрыс жауап

22 слайд

Дұрыс жауап

Алжапқышты құрастыру үшін келесі өлшем бірліктерді түсіреді: Кұ – кеуденің ұзындығы. Бел сызығынан жоғары қажетті ұзынд

23 слайд
Алжапқышты құрастыру үшін келесі өлшем бірліктерді түсіреді: Кұ – кеуденің ұзындығы. Бел сызығынан жоғары қажетті ұзындыққа дейін түсіріледі. Тбұ – төменгі бөлшек ұзындығы. Бел сызығынан төмен қарай қажетті ұзындыққа дейін түсіріледі. Жба – жартылай бел айналымы. Көлденең денені бел сызығынан айналдыра түсіреді. Өлшем белдіктің ұзындығын анықтау үшін қолданылады. Жбөк.а – жартылай бөксе айналымы. Бөксені көлденеңінен айналдыра түсіреді. Өлшем алжапқыштың төменгі бөлігінің енін анықтау үшін қолданылады.

23 слайд

Алжапқышты құрастыру үшін келесі өлшем бірліктерді түсіреді: Кұ – кеуденің ұзындығы. Бел сызығынан жоғары қажетті ұзындыққа дейін түсіріледі. Тбұ – төменгі бөлшек ұзындығы. Бел сызығынан төмен қарай қажетті ұзындыққа дейін түсіріледі. Жба – жартылай бел айналымы. Көлденең денені бел сызығынан айналдыра түсіреді. Өлшем белдіктің ұзындығын анықтау үшін қолданылады. Жбөк.а – жартылай бөксе айналымы. Бөксені көлденеңінен айналдыра түсіреді. Өлшем алжапқыштың төменгі бөлігінің енін анықтау үшін қолданылады.

Бекіту. Киім пайдаланылуына қарай қандай топтарға бөлінеді? Киімге қойылатын талаптарды ата? Алжапқыш пен бас орамал қ

24 слайд
Бекіту. Киім пайдаланылуына қарай қандай топтарға бөлінеді? Киімге қойылатын талаптарды ата? Алжапқыш пен бас орамал қай топқа жатады? Киімді сәндейтін адамды кім деп айтамыз? Өлшемді адам денесінің қай жағынан алады? Өлшем алу үшін қандай құрал-саймандар қолданамыз?

24 слайд

Бекіту. Киім пайдаланылуына қарай қандай топтарға бөлінеді? Киімге қойылатын талаптарды ата? Алжапқыш пен бас орамал қай топқа жатады? Киімді сәндейтін адамды кім деп айтамыз? Өлшемді адам денесінің қай жағынан алады? Өлшем алу үшін қандай құрал-саймандар қолданамыз?

Министірлікпен келісілген курстар тізімі