Материалдар / Киім.Сән.Талғам.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Киім.Сән.Талғам.

Материал туралы қысқаша түсінік
Іс-тәжірибе алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
931
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Абеуханова Сауле Оралбековна «№ 21 ЖОББМ» КММ Сабақтың тақырыбы: Бабамның киген киімі Бөлімнің атауы: Киім.Сән.Талғам. Оқу

1 слайд
Абеуханова Сауле Оралбековна «№ 21 ЖОББМ» КММ Сабақтың тақырыбы: Бабамның киген киімі Бөлімнің атауы: Киім.Сән.Талғам. Оқу мақсаттары 5.Ж2. Әртүрлі жанрда мәтіндер құрастыру. Жанрлық ерекшеліктеріне сай рәсімделуі мен құрылымын сақтап,хат, жарнама,хабарландыру құрастырып жазу. ӘТН4. 2. Зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану Барлық оқушылар орындай алады: Мәтін бойынша сұрақтар құрастырып, оларға жауап бере алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беріп, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіре алады, әртүрлі жанрда мәтіндер құрастыра алады. Кейбір оқушылар орындай алады: Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға дұрыс жауап береді, өз ойын еркін және толық жеткізеді. Хат, жарнама, хабарландырудың қарапайым үлгілерін жаза алады. Сабақтың мақсаттары«Ж ұмыс істейтін материалдар даяр түрінде емес, балалар тәжірибе қылып, зерттеп,өз бетімен шешкендей, тұрмыс жұмбақ түрінде берілсе » Ж. Аймауытов

Белсенді оқу әдістеріБелсенді оқу әдістері «Сыртқы және ішкі шеңбер» әдісі Хат, хабарландыру, жарнама ережелері бойынша с

2 слайд
Белсенді оқу әдістеріБелсенді оқу әдістері «Сыртқы және ішкі шеңбер» әдісі Хат, хабарландыру, жарнама ережелері бойынша сәйкестендіру « Сәйкестендіру » әдісі «RAFT» әдісі. Мәтінге сүйеніп,ұзатылған қыздың ерте кездегі киімі мен өзің білетін қазіргі кездегі киімін салыстырып, қай c ысы ұнайтынын жазады. «Төрт сөйлем» әдісі (саралау)Оқушылар бір- біріне сұрақ қою арқылы жаңа тақырыпты болжайды. Жазу дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.«Қол шапалақтау» әдісі арқылы бағалау « Жұптық бағалау » әдісі«Ең ерекше пікір кімдікі?» «Бас бармақ» әдісі

Ықшамсабақтың ҚМЖ-ны жоспарлауға ықпалы Шиыршықты оқу бағдарламасы 1. Қарапайымнан күрделіге ауысу. 2. Алдыңғы білімдерін қолда

3 слайд
Ықшамсабақтың ҚМЖ-ны жоспарлауға ықпалы Шиыршықты оқу бағдарламасы 1. Қарапайымнан күрделіге ауысу. 2. Алдыңғы білімдерін қолдану. 3. « Мәңгілік ел” идеясы. 6 құндылық Саралау. 1. Оқу үдерісі оқушылардың әртүрлі топтарына арнайы бағдарланды. 2. Оқушылардың жеке қабілеттері ескерілді. 3. Оқушылардың даму үдерістеріне қолдау көрсетілді. 4. Қалыптастырушы бағалау оқуды қолдады. Нәтиже 1. Сыныптастар арасында бірлесе талдау мәдениеті қалыптасты. 2. Сыни және шығармашылық ойлауы дамиды. 3. Психологиялық жағымды орта қалыптасады. 4. Өзара бағалау жүзеге асты.