2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Кім жылдам интеллектуальды ойын

Кім жылдам интеллектуальды ойын

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың пәнге қызығушылығын, белсенділігін арттыруда логикалық есептердің маңызын ашу; Есеп шығарудың тиімді тәсілдерін ұқыпты пайдалана білуге үйрету; Математикалық ізденістерінің шыңдай түсуіне, мәселеден шыға білудің, шешімін табудың жолдарын анықтау.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
29 Наурыз 2025
123
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Мақсаты: •Оқушылардың пәнге қызығушылығын, белсенділігін арттыруда логикалық есептердің маңызын ашу; • Есеп шығарудың тиімді т

2 слайд
Мақсаты: •Оқушылардың пәнге қызығушылығын, белсенділігін арттыруда логикалық есептердің маңызын ашу; • Есеп шығарудың тиімді тәсілдерін ұқыпты пайдалана білуге үйрету; • Математикалық ізденістерінің шыңдай түсуіне, мәселеден шыға білудің, шешімін табудың жолдарын анықтау.

2 слайд

Мақсаты: •Оқушылардың пәнге қызығушылығын, белсенділігін арттыруда логикалық есептердің маңызын ашу; • Есеп шығарудың тиімді тәсілдерін ұқыпты пайдалана білуге үйрету; • Математикалық ізденістерінің шыңдай түсуіне, мәселеден шыға білудің, шешімін табудың жолдарын анықтау.

Ғылымдардың патшасы атанған,

3 слайд
Ғылымдардың патшасы атанған, Евклид, Фалес, Пифагордан бата алған Төзбейтін өтірікке жалғандыққа Ақыл ойды тәртіпке келтіретін Нағыз пән ғой математика

3 слайд

Ғылымдардың патшасы атанған, Евклид, Фалес, Пифагордан бата алған Төзбейтін өтірікке жалғандыққа Ақыл ойды тәртіпке келтіретін Нағыз пән ғой математика

ІІ.. " " Топтардың сәлемдесуі"Топтардың сәлемдесуі" II.II. ««Білім ағашы" блиц-сұрақБілім ағашы" блиц-сұрақ III.III. ««Кім жы

4 слайд
ІІ.. " " Топтардың сәлемдесуі"Топтардың сәлемдесуі" II.II. ««Білім ағашы" блиц-сұрақБілім ағашы" блиц-сұрақ III.III. ««Кім жылдам?"Кім жылдам?" IV.IV. ««Тарихи залТарихи зал"" V.V. " " Сиқырлы шаршы"Сиқырлы шаршы" VVІІ.. " " Пиза тапсырмалары"Пиза тапсырмалары"

4 слайд

ІІ.. " " Топтардың сәлемдесуі"Топтардың сәлемдесуі" II.II. ««Білім ағашы" блиц-сұрақБілім ағашы" блиц-сұрақ III.III. ««Кім жылдам?"Кім жылдам?" IV.IV. ««Тарихи залТарихи зал"" V.V. " " Сиқырлы шаршы"Сиқырлы шаршы" VVІІ.. " " Пиза тапсырмалары"Пиза тапсырмалары"

5 слайд

5 слайд

6 слайд

6 слайд

Word Pad программасынмен практикалық сабақ Ақпанның 5-і 10 7 8 2 9 11 5 6 3 12 1 4

7 слайд
Word Pad программасынмен практикалық сабақ Ақпанның 5-і 10 7 8 2 9 11 5 6 3 12 1 4

7 слайд

Word Pad программасынмен практикалық сабақ Ақпанның 5-і 10 7 8 2 9 11 5 6 3 12 1 4

Сағат тілі неше рет тік бұрыш жасайды?

8 слайд
Сағат тілі неше рет тік бұрыш жасайды?

8 слайд

Сағат тілі неше рет тік бұрыш жасайды?

Жалғастыру

9 слайд
Жалғастыру

9 слайд

Жалғастыру

Мектепке келе жатқан 5 балаға қарсы жолда тағы төрт бала жолықты. Мектепке неше бала барды?

10 слайд
Мектепке келе жатқан 5 балаға қарсы жолда тағы төрт бала жолықты. Мектепке неше бала барды?

10 слайд

Мектепке келе жатқан 5 балаға қарсы жолда тағы төрт бала жолықты. Мектепке неше бала барды?

Жалғастыру

11 слайд
Жалғастыру

11 слайд

Жалғастыру

8+8+8=24 алуға болатынын білесіз, ал осындай бірдей үш санды пайдаланып 24 санын ала аласыз ба?

12 слайд
8+8+8=24 алуға болатынын білесіз, ал осындай бірдей үш санды пайдаланып 24 санын ала аласыз ба?

12 слайд

8+8+8=24 алуға болатынын білесіз, ал осындай бірдей үш санды пайдаланып 24 санын ала аласыз ба?

Жалғастыру

13 слайд
Жалғастыру

13 слайд

Жалғастыру

Артық сөзді тап:

14 слайд
Артық сөзді тап:

14 слайд

Артық сөзді тап:

Жалғастыру

15 слайд
Жалғастыру

15 слайд

Жалғастыру

ратквад бершең пециятра бомр Артық сөзді тап:

16 слайд
ратквад бершең пециятра бомр Артық сөзді тап:

16 слайд

ратквад бершең пециятра бомр Артық сөзді тап:

Жалғастыру

17 слайд
Жалғастыру

17 слайд

Жалғастыру

аинадем тсарикебсиса тбикіік надуа Артық сөзді тап:

18 слайд
аинадем тсарикебсиса тбикіік надуа Артық сөзді тап:

18 слайд

аинадем тсарикебсиса тбикіік надуа Артық сөзді тап:

Жалғастыру

19 слайд
Жалғастыру

19 слайд

Жалғастыру

Жанұяда 2 ұл және әр ұлдың 2 әпкесі, 1 әкесі бар. Әр қыздың бір анасы бар. Жанұяда барлығы қанша адам бар?

20 слайд
Жанұяда 2 ұл және әр ұлдың 2 әпкесі, 1 әкесі бар. Әр қыздың бір анасы бар. Жанұяда барлығы қанша адам бар?

20 слайд

Жанұяда 2 ұл және әр ұлдың 2 әпкесі, 1 әкесі бар. Әр қыздың бір анасы бар. Жанұяда барлығы қанша адам бар?

Жалғастыру

21 слайд
Жалғастыру

21 слайд

Жалғастыру

Қай уақытта квадрат теңдеу келтірілген деп аталады?

22 слайд
Қай уақытта квадрат теңдеу келтірілген деп аталады?

22 слайд

Қай уақытта квадрат теңдеу келтірілген деп аталады?

Жалғастыру

23 слайд
Жалғастыру

23 слайд

Жалғастыру

Сызықты теңдеудің графигі қандай болады?

24 слайд
Сызықты теңдеудің графигі қандай болады?

24 слайд

Сызықты теңдеудің графигі қандай болады?

Жалғастыру

25 слайд
Жалғастыру

25 слайд

Жалғастыру

Жүгіру жарысынан Асет, Марат, Талғат үш орынды алды, егер: Марат екінші орын алмаса, ал Талғат- үшінші орын алмаса, кім қанд

26 слайд
Жүгіру жарысынан Асет, Марат, Талғат үш орынды алды, егер: Марат екінші орын алмаса, ал Талғат- үшінші орын алмаса, кім қандай орын алды?

26 слайд

Жүгіру жарысынан Асет, Марат, Талғат үш орынды алды, егер: Марат екінші орын алмаса, ал Талғат- үшінші орын алмаса, кім қандай орын алды?

Жалғастыру

27 слайд
Жалғастыру

27 слайд

Жалғастыру

Артық сөзді тап:

28 слайд
Артық сөзді тап:

28 слайд

Артық сөзді тап:

Жалғастыру

29 слайд
Жалғастыру

29 слайд

Жалғастыру

Артығын тап:

30 слайд
Артығын тап:

30 слайд

Артығын тап:

Жалғастыру

31 слайд
Жалғастыру

31 слайд

Жалғастыру

32 слайд

32 слайд

33 слайд

33 слайд

Математика тарихы10 1020 2030 30 Алгебра Геометрия Логика10 1010 1010 1020 2020 2020 2030 3030 3030 30

34 слайд
Математика тарихы10 1020 2030 30 Алгебра Геометрия Логика10 1010 1010 1020 2020 2020 2030 3030 3030 30

34 слайд

Математика тарихы10 1020 2030 30 Алгебра Геометрия Логика10 1010 1010 1020 2020 2020 2030 3030 3030 30

Білім, ғылым келесі Математика грек тілінен аударғанда қандай мағына береді?

35 слайд
Білім, ғылым келесі Математика грек тілінен аударғанда қандай мағына береді?

35 слайд

Білім, ғылым келесі Математика грек тілінен аударғанда қандай мағына береді?

Ең алғашқы геометрия оқулығының авторы кім? Оның фамилиясы грек медигінің фамилиясымен аттас. Гиппократ келесі

36 слайд
Ең алғашқы геометрия оқулығының авторы кім? Оның фамилиясы грек медигінің фамилиясымен аттас. Гиппократ келесі

36 слайд

Ең алғашқы геометрия оқулығының авторы кім? Оның фамилиясы грек медигінің фамилиясымен аттас. Гиппократ келесі

Математикаға «алгебра» сөзін алғаш еңгізген? Омар Хаям келесі

37 слайд
Математикаға «алгебра» сөзін алғаш еңгізген? Омар Хаям келесі

37 слайд

Математикаға «алгебра» сөзін алғаш еңгізген? Омар Хаям келесі

(-3; 2) келесі      75 3720 xy yx Теңдеулер жүйесін шеш:

38 слайд
(-3; 2) келесі      75 3720 xy yx Теңдеулер жүйесін шеш:

38 слайд

(-3; 2) келесі      75 3720 xy yx Теңдеулер жүйесін шеш:

361 келесі 22 535372272  Есепте:

39 слайд
361 келесі 22 535372272  Есепте:

39 слайд

361 келесі 22 535372272  Есепте:

x=15 келесі 6 5 36 2  х Пропорцияның белгісіз мүшесін тап:

40 слайд
x=15 келесі 6 5 36 2  х Пропорцияның белгісіз мүшесін тап:

40 слайд

x=15 келесі 6 5 36 2  х Пропорцияның белгісіз мүшесін тап:

Үшбұрыштың қанша тамаша нүктесі бар? Төрт келесі

41 слайд
Үшбұрыштың қанша тамаша нүктесі бар? Төрт келесі

41 слайд

Үшбұрыштың қанша тамаша нүктесі бар? Төрт келесі

Сыбайлас бұрыштардыңСыбайлас бұрыштардың бірі 48° болса, онда бірі 48° болса, онда екіншісі нешеге тең?екіншісі нешеге тең

42 слайд
Сыбайлас бұрыштардыңСыбайлас бұрыштардың бірі 48° болса, онда бірі 48° болса, онда екіншісі нешеге тең?екіншісі нешеге тең? 132 °° келесі

42 слайд

Сыбайлас бұрыштардыңСыбайлас бұрыштардың бірі 48° болса, онда бірі 48° болса, онда екіншісі нешеге тең?екіншісі нешеге тең? 132 °° келесі

40 келесі Неше квадрат көріп тұрсыз?

43 слайд
40 келесі Неше квадрат көріп тұрсыз?

43 слайд

40 келесі Неше квадрат көріп тұрсыз?

Манас пен Мираста бірдей ақшалар бар болған. Манастың ақшасы Мирастың ақшасынан 20 тг артық болуы үшін Мирас Манасқа қанша т

44 слайд
Манас пен Мираста бірдей ақшалар бар болған. Манастың ақшасы Мирастың ақшасынан 20 тг артық болуы үшін Мирас Манасқа қанша тг беруі керек? 10тг келесі

44 слайд

Манас пен Мираста бірдей ақшалар бар болған. Манастың ақшасы Мирастың ақшасынан 20 тг артық болуы үшін Мирас Манасқа қанша тг беруі керек? 10тг келесі

Қолымда 2-еуінен басқасы қалампыр, 2-еуінен басқасы қызғалдақ, 2-еуінен басқасы бәйшешек. Қолымдағы гүлдерден қайсысынан қан

45 слайд
Қолымда 2-еуінен басқасы қалампыр, 2-еуінен басқасы қызғалдақ, 2-еуінен басқасы бәйшешек. Қолымдағы гүлдерден қайсысынан қаншасы бар? Әрқайсысынан бір- бірден келесі

45 слайд

Қолымда 2-еуінен басқасы қалампыр, 2-еуінен басқасы қызғалдақ, 2-еуінен басқасы бәйшешек. Қолымдағы гүлдерден қайсысынан қаншасы бар? Әрқайсысынан бір- бірден келесі

Сұрақ белгісінің орнына қандай сан жазылуы керек? 1(27)2 2(64)2 2(?)3 125

46 слайд
Сұрақ белгісінің орнына қандай сан жазылуы керек? 1(27)2 2(64)2 2(?)3 125

46 слайд

Сұрақ белгісінің орнына қандай сан жазылуы керек? 1(27)2 2(64)2 2(?)3 125

47 слайд

47 слайд

48 слайд

48 слайд

1.Наурыз айында сүттің бағасы бірдей болды, бірақ «Лидер» дүкенінде сәуір айында сүт 40%-ға арзандады, ал «Гринвич» дүкенінде

49 слайд
1.Наурыз айында сүттің бағасы бірдей болды, бірақ «Лидер» дүкенінде сәуір айында сүт 40%-ға арзандады, ал «Гринвич» дүкенінде алдымен 20%-ға арзандап, содан кейін сүттің бағасы тағы да 25%-ға арзандады. Қай дүкенде сүттің бағасы арзан?

49 слайд

1.Наурыз айында сүттің бағасы бірдей болды, бірақ «Лидер» дүкенінде сәуір айында сүт 40%-ға арзандады, ал «Гринвич» дүкенінде алдымен 20%-ға арзандап, содан кейін сүттің бағасы тағы да 25%-ға арзандады. Қай дүкенде сүттің бағасы арзан?

Жер бетінде мекендейтін өте ұсақ тірі организмдер – бактериялар. Алғаш рет голландиялық натуралист Антони ван Левенгук бактери

50 слайд
Жер бетінде мекендейтін өте ұсақ тірі организмдер – бактериялар. Алғаш рет голландиялық натуралист Антони ван Левенгук бактерияларды оптикалық микроскоп арқылы көрген және 1676 жылы сипаттаған, ол оларды "анималькули" – микроскопиялық тіршілік деп атады. "Бактериялар" атауын 1828 жылы Христиан Эренберг енгізген. Бактериялар бөліну арқылы көбейеді - әр секунд сайын әр бактерия екіге бөлінеді, өз кезегінде олар тағы секундына екі еселенеді. сұрақ Орта есеппен 1 м 2 адамға шамамен 80 000 әртүрлі микроорганизмнен келеді. Ауданы 0,002 м 2 – ге қанша микроорганизмнен келетінін анықтаңыз.

50 слайд

Жер бетінде мекендейтін өте ұсақ тірі организмдер – бактериялар. Алғаш рет голландиялық натуралист Антони ван Левенгук бактерияларды оптикалық микроскоп арқылы көрген және 1676 жылы сипаттаған, ол оларды "анималькули" – микроскопиялық тіршілік деп атады. "Бактериялар" атауын 1828 жылы Христиан Эренберг енгізген. Бактериялар бөліну арқылы көбейеді - әр секунд сайын әр бактерия екіге бөлінеді, өз кезегінде олар тағы секундына екі еселенеді. сұрақ Орта есеппен 1 м 2 адамға шамамен 80 000 әртүрлі микроорганизмнен келеді. Ауданы 0,002 м 2 – ге қанша микроорганизмнен келетінін анықтаңыз.

51 слайд

51 слайд

52 слайд

52 слайд

53 слайд

53 слайд

Министірлікпен келісілген курстар тізімі