Кіріктірілген сабақ. Дүние жүзі тарих-География. 10 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Кіріктірілген сабақ. Дүние жүзі тарих-География. 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың дүниежүзілік өсімдік шаруашылығының маңызды салалары туралы білімдерін одан әрі дамыту арқылы жеке тұлғаның дамуына ықпал ету. Оқушыларға ХХ ғ. І ж. Түркияның саяси-экономикалық және әлеуметтік дамуын түсінуге жағдай жасау.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
2019 жыл2019 жылГеография пәні мұғалімі: Азмағанбето

#1 слайд
2019 жыл2019 жылГеография пәні мұғалімі: Азмағанбетова Л Тарих пәні мұғалімі: Зулхашева З

1 слайд

2019 жыл2019 жылГеография пәні мұғалімі: Азмағанбетова Л Тарих пәні мұғалімі: Зулхашева З

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. «Интервью» әдісі арқылы 2 топтан тілшілер сұрақтар қою арқылы үй тапсырмасын сұрайды.

#2 слайд
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. «Интервью» әдісі арқылы 2 топтан тілшілер сұрақтар қою арқылы үй тапсырмасын сұрайды. Алдыңғы білім: География пәнінен “ Ауыл шаруашылығының жалпы сипаттамасы” Дүниежүзі тарихы пәнінен “Жапония” І. Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу. Оқушыларды түгелдеу. Сыныпта І. Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу. Оқушыларды түгелдеу. Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру.психологиялық ахуал қалыптастыру. «Қош келдіңіздер» «Қош келдіңіздер» «Тәттілер» әдісі арқылы оқушылар топқа бөлінеді. «Тәттілер» әдісі арқылы оқушылар топқа бөлінеді. 1-топ Тарихшылар1-топ Тарихшылар 2-топ Географтар 2-топ Географтар

2 слайд

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. «Интервью» әдісі арқылы 2 топтан тілшілер сұрақтар қою арқылы үй тапсырмасын сұрайды. Алдыңғы білім: География пәнінен “ Ауыл шаруашылығының жалпы сипаттамасы” Дүниежүзі тарихы пәнінен “Жапония” І. Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу. Оқушыларды түгелдеу. Сыныпта І. Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу. Оқушыларды түгелдеу. Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру.психологиялық ахуал қалыптастыру. «Қош келдіңіздер» «Қош келдіңіздер» «Тәттілер» әдісі арқылы оқушылар топқа бөлінеді. «Тәттілер» әдісі арқылы оқушылар топқа бөлінеді. 1-топ Тарихшылар1-топ Тарихшылар 2-топ Географтар 2-топ Географтар

Дүниежүзі бойынша ауыл шаруашылық саласында жұмыс істейтін адамдар саны қанша? Ауыл шаруашылығының даму бағыттарын атап ш

#3 слайд
Дүниежүзі бойынша ауыл шаруашылық саласында жұмыс істейтін адамдар саны қанша? Ауыл шаруашылығының даму бағыттарын атап шықЭкономикалық белсенді халық дегенді қалай түсінесің және ауыл шаруашылығында оның қанша пайызы жұмыс істейді?• Ауылшарушылығының қандай салаларын білесіңдер?

3 слайд

Дүниежүзі бойынша ауыл шаруашылық саласында жұмыс істейтін адамдар саны қанша? Ауыл шаруашылығының даму бағыттарын атап шықЭкономикалық белсенді халық дегенді қалай түсінесің және ауыл шаруашылығында оның қанша пайызы жұмыс істейді?• Ауылшарушылығының қандай салаларын білесіңдер?

І дүниежүзілік соғыстан кейінгі елдің жағдайы қандай болды? 1945 жылы 2 қыркүйекте қандай оқиға болды? Соғыстың нәтижесі

#4 слайд
І дүниежүзілік соғыстан кейінгі елдің жағдайы қандай болды? 1945 жылы 2 қыркүйекте қандай оқиға болды? Соғыстың нәтижесі қай елдерге өзгерістер әкелді? «Үштік пакт» дегенді қалай түсінесіз? АҚШ елінің алғашқы бомбалары қай жерлерге түсті және неліктен деп ойлайсыз? АҚШ елінің алғашқы бомбалары қай жерлерге түсті және неліктен деп ойлайсыз?

4 слайд

І дүниежүзілік соғыстан кейінгі елдің жағдайы қандай болды? 1945 жылы 2 қыркүйекте қандай оқиға болды? Соғыстың нәтижесі қай елдерге өзгерістер әкелді? «Үштік пакт» дегенді қалай түсінесіз? АҚШ елінің алғашқы бомбалары қай жерлерге түсті және неліктен деп ойлайсыз? АҚШ елінің алғашқы бомбалары қай жерлерге түсті және неліктен деп ойлайсыз?

#5 слайд

5 слайд

Тапсырма. «Ассоциативті қатар» Тақырыпқа Тапсырма. «Ассоциативті қатар» Тақырыпқа қатысты сөздерді тауып, мәнін түсіндіреді.қ

#6 слайд
Тапсырма. «Ассоциативті қатар» Тақырыпқа Тапсырма. «Ассоциативті қатар» Тақырыпқа қатысты сөздерді тауып, мәнін түсіндіреді.қатысты сөздерді тауып, мәнін түсіндіреді. «Ассоциативті қатар» Бау-бақша, жеміс жидек Техникалық дақыл Майлы Дәмтатым дық Дәнді дақылдар Ленд-лиз заңы Исмет Иненю Ұлттар Лигасы 1918-1923ж Сакария Қантты «Құқық қорғау» Сергітпе Мұстафа Кемал Талшықты

6 слайд

Тапсырма. «Ассоциативті қатар» Тақырыпқа Тапсырма. «Ассоциативті қатар» Тақырыпқа қатысты сөздерді тауып, мәнін түсіндіреді.қатысты сөздерді тауып, мәнін түсіндіреді. «Ассоциативті қатар» Бау-бақша, жеміс жидек Техникалық дақыл Майлы Дәмтатым дық Дәнді дақылдар Ленд-лиз заңы Исмет Иненю Ұлттар Лигасы 1918-1923ж Сакария Қантты «Құқық қорғау» Сергітпе Мұстафа Кемал Талшықты

#7 слайд

7 слайд

1914-1918 жылдардағы Түркия—Берекенова Д 1939-1945 жылдардағы Түркия - Алдан Аян Түркияға физикалық-географиялық сипаттама- Әді

#8 слайд
1914-1918 жылдардағы Түркия—Берекенова Д 1939-1945 жылдардағы Түркия - Алдан Аян Түркияға физикалық-географиялық сипаттама- Әділов Н

8 слайд

1914-1918 жылдардағы Түркия—Берекенова Д 1939-1945 жылдардағы Түркия - Алдан Аян Түркияға физикалық-географиялық сипаттама- Әділов Н

Дәнді дақылдар Өндіретін елдер 1. 1.Бидай 2. 2. Күріш 3. Зәйтүн 4. Қант құрағы 5. Зығыр 6. Кофе 7. Какао 8. Картоп

#9 слайд
Дәнді дақылдар Өндіретін елдер 1. 1.Бидай 2. 2. Күріш 3. Зәйтүн 4. Қант құрағы 5. Зығыр 6. Кофе 7. Какао 8. Картоп 9. Каучук 10. Күнбағыс Жаңа сабақ бойынша түсініктерін тексеру 2- Топқа бекіту тапсырмалары беріледі. Географшылар тобына: Өндіретін елдерді табу Тарихшылар тобына: Артығын табу Ф.Рузвельт Лозанна Анадолы Потсдам келісімі Перл- Харбор Сұлтан Ватан Эдуард Эррио Ұлтты қорғау заңы Анкара Нанкин Муссолини Сунь Ятсен М. Кемал Әли-Риза- бей 4-мамыр

9 слайд

Дәнді дақылдар Өндіретін елдер 1. 1.Бидай 2. 2. Күріш 3. Зәйтүн 4. Қант құрағы 5. Зығыр 6. Кофе 7. Какао 8. Картоп 9. Каучук 10. Күнбағыс Жаңа сабақ бойынша түсініктерін тексеру 2- Топқа бекіту тапсырмалары беріледі. Географшылар тобына: Өндіретін елдерді табу Тарихшылар тобына: Артығын табу Ф.Рузвельт Лозанна Анадолы Потсдам келісімі Перл- Харбор Сұлтан Ватан Эдуард Эррио Ұлтты қорғау заңы Анкара Нанкин Муссолини Сунь Ятсен М. Кемал Әли-Риза- бей 4-мамыр

Үйге тапсырма:Үйге тапсырма: 1.1. §§ 19 Түркия. Іздену жұ

#10 слайд
Үйге тапсырма:Үйге тапсырма: 1.1. §§ 19 Түркия. Іздену жұмысы: Қазіргі Түркияның 19 Түркия. Іздену жұмысы: Қазіргі Түркияның саяси жағдайымен танысып келусаяси жағдайымен танысып келу 2. 2. § § 20 20 Өсімдік шаруашылығының географиясы. Қазіргі Түркиядағы ең сирек кездесетін өсімдік тұқымдастарды зерттеп біліп келу.

10 слайд

Үйге тапсырма:Үйге тапсырма: 1.1. §§ 19 Түркия. Іздену жұмысы: Қазіргі Түркияның 19 Түркия. Іздену жұмысы: Қазіргі Түркияның саяси жағдайымен танысып келусаяси жағдайымен танысып келу 2. 2. § § 20 20 Өсімдік шаруашылығының географиясы. Қазіргі Түркиядағы ең сирек кездесетін өсімдік тұқымдастарды зерттеп біліп келу.

« Жетістік кретерийі» Баспалдақ. Өзін өзі бағалау. Оқушылардың бірін бірі бағалауы « Стикер жапсыру»

#11 слайд
« Жетістік кретерийі» Баспалдақ. Өзін өзі бағалау. Оқушылардың бірін бірі бағалауы « Стикер жапсыру»

11 слайд

« Жетістік кретерийі» Баспалдақ. Өзін өзі бағалау. Оқушылардың бірін бірі бағалауы « Стикер жапсыру»

#12 слайд

12 слайд

Файл форматы:
ppt
18.02.2019
692
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі