Материалдар / Кіріктірілген сабақ. Дүние жүзі тарих-География. 10 сынып

Кіріктірілген сабақ. Дүние жүзі тарих-География. 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың дүниежүзілік өсімдік шаруашылығының маңызды салалары туралы білімдерін одан әрі дамыту арқылы жеке тұлғаның дамуына ықпал ету. Оқушыларға ХХ ғ. І ж. Түркияның саяси-экономикалық және әлеуметтік дамуын түсінуге жағдай жасау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Ақпан 2019
566
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
2019 жыл2019 жылГеография пәні мұғалімі: Азмағанбето

1 слайд
2019 жыл2019 жылГеография пәні мұғалімі: Азмағанбетова Л Тарих пәні мұғалімі: Зулхашева З

1 слайд

2019 жыл2019 жылГеография пәні мұғалімі: Азмағанбетова Л Тарих пәні мұғалімі: Зулхашева З

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. «Интервью» әдісі арқылы 2 топтан тілшілер сұрақтар қою арқылы үй тапсырмасын сұрайды.

2 слайд
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. «Интервью» әдісі арқылы 2 топтан тілшілер сұрақтар қою арқылы үй тапсырмасын сұрайды. Алдыңғы білім: География пәнінен “ Ауыл шаруашылығының жалпы сипаттамасы” Дүниежүзі тарихы пәнінен “Жапония” І. Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу. Оқушыларды түгелдеу. Сыныпта І. Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу. Оқушыларды түгелдеу. Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру.психологиялық ахуал қалыптастыру. «Қош келдіңіздер» «Қош келдіңіздер» «Тәттілер» әдісі арқылы оқушылар топқа бөлінеді. «Тәттілер» әдісі арқылы оқушылар топқа бөлінеді. 1-топ Тарихшылар1-топ Тарихшылар 2-топ Географтар 2-топ Географтар

2 слайд

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. «Интервью» әдісі арқылы 2 топтан тілшілер сұрақтар қою арқылы үй тапсырмасын сұрайды. Алдыңғы білім: География пәнінен “ Ауыл шаруашылығының жалпы сипаттамасы” Дүниежүзі тарихы пәнінен “Жапония” І. Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу. Оқушыларды түгелдеу. Сыныпта І. Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу. Оқушыларды түгелдеу. Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру.психологиялық ахуал қалыптастыру. «Қош келдіңіздер» «Қош келдіңіздер» «Тәттілер» әдісі арқылы оқушылар топқа бөлінеді. «Тәттілер» әдісі арқылы оқушылар топқа бөлінеді. 1-топ Тарихшылар1-топ Тарихшылар 2-топ Географтар 2-топ Географтар

Дүниежүзі бойынша ауыл шаруашылық саласында жұмыс істейтін адамдар саны қанша? Ауыл шаруашылығының даму бағыттарын атап ш

3 слайд
Дүниежүзі бойынша ауыл шаруашылық саласында жұмыс істейтін адамдар саны қанша? Ауыл шаруашылығының даму бағыттарын атап шықЭкономикалық белсенді халық дегенді қалай түсінесің және ауыл шаруашылығында оның қанша пайызы жұмыс істейді?• Ауылшарушылығының қандай салаларын білесіңдер?

3 слайд

Дүниежүзі бойынша ауыл шаруашылық саласында жұмыс істейтін адамдар саны қанша? Ауыл шаруашылығының даму бағыттарын атап шықЭкономикалық белсенді халық дегенді қалай түсінесің және ауыл шаруашылығында оның қанша пайызы жұмыс істейді?• Ауылшарушылығының қандай салаларын білесіңдер?

І дүниежүзілік соғыстан кейінгі елдің жағдайы қандай болды? 1945 жылы 2 қыркүйекте қандай оқиға болды? Соғыстың нәтижесі

4 слайд
І дүниежүзілік соғыстан кейінгі елдің жағдайы қандай болды? 1945 жылы 2 қыркүйекте қандай оқиға болды? Соғыстың нәтижесі қай елдерге өзгерістер әкелді? «Үштік пакт» дегенді қалай түсінесіз? АҚШ елінің алғашқы бомбалары қай жерлерге түсті және неліктен деп ойлайсыз? АҚШ елінің алғашқы бомбалары қай жерлерге түсті және неліктен деп ойлайсыз?

4 слайд

І дүниежүзілік соғыстан кейінгі елдің жағдайы қандай болды? 1945 жылы 2 қыркүйекте қандай оқиға болды? Соғыстың нәтижесі қай елдерге өзгерістер әкелді? «Үштік пакт» дегенді қалай түсінесіз? АҚШ елінің алғашқы бомбалары қай жерлерге түсті және неліктен деп ойлайсыз? АҚШ елінің алғашқы бомбалары қай жерлерге түсті және неліктен деп ойлайсыз?

5 слайд

5 слайд

Тапсырма. «Ассоциативті қатар» Тақырыпқа Тапсырма. «Ассоциативті қатар» Тақырыпқа қатысты сөздерді тауып, мәнін түсіндіреді.қ

6 слайд
Тапсырма. «Ассоциативті қатар» Тақырыпқа Тапсырма. «Ассоциативті қатар» Тақырыпқа қатысты сөздерді тауып, мәнін түсіндіреді.қатысты сөздерді тауып, мәнін түсіндіреді. «Ассоциативті қатар» Бау-бақша, жеміс жидек Техникалық дақыл Майлы Дәмтатым дық Дәнді дақылдар Ленд-лиз заңы Исмет Иненю Ұлттар Лигасы 1918-1923ж Сакария Қантты «Құқық қорғау» Сергітпе Мұстафа Кемал Талшықты

6 слайд

Тапсырма. «Ассоциативті қатар» Тақырыпқа Тапсырма. «Ассоциативті қатар» Тақырыпқа қатысты сөздерді тауып, мәнін түсіндіреді.қатысты сөздерді тауып, мәнін түсіндіреді. «Ассоциативті қатар» Бау-бақша, жеміс жидек Техникалық дақыл Майлы Дәмтатым дық Дәнді дақылдар Ленд-лиз заңы Исмет Иненю Ұлттар Лигасы 1918-1923ж Сакария Қантты «Құқық қорғау» Сергітпе Мұстафа Кемал Талшықты

7 слайд

7 слайд

1914-1918 жылдардағы Түркия—Берекенова Д 1939-1945 жылдардағы Түркия - Алдан Аян Түркияға физикалық-географиялық сипаттама- Әді

8 слайд
1914-1918 жылдардағы Түркия—Берекенова Д 1939-1945 жылдардағы Түркия - Алдан Аян Түркияға физикалық-географиялық сипаттама- Әділов Н

8 слайд

1914-1918 жылдардағы Түркия—Берекенова Д 1939-1945 жылдардағы Түркия - Алдан Аян Түркияға физикалық-географиялық сипаттама- Әділов Н

Дәнді дақылдар Өндіретін елдер 1. 1.Бидай 2. 2. Күріш 3. Зәйтүн 4. Қант құрағы 5. Зығыр 6. Кофе 7. Какао 8. Картоп

9 слайд
Дәнді дақылдар Өндіретін елдер 1. 1.Бидай 2. 2. Күріш 3. Зәйтүн 4. Қант құрағы 5. Зығыр 6. Кофе 7. Какао 8. Картоп 9. Каучук 10. Күнбағыс Жаңа сабақ бойынша түсініктерін тексеру 2- Топқа бекіту тапсырмалары беріледі. Географшылар тобына: Өндіретін елдерді табу Тарихшылар тобына: Артығын табу Ф.Рузвельт Лозанна Анадолы Потсдам келісімі Перл- Харбор Сұлтан Ватан Эдуард Эррио Ұлтты қорғау заңы Анкара Нанкин Муссолини Сунь Ятсен М. Кемал Әли-Риза- бей 4-мамыр

9 слайд

Дәнді дақылдар Өндіретін елдер 1. 1.Бидай 2. 2. Күріш 3. Зәйтүн 4. Қант құрағы 5. Зығыр 6. Кофе 7. Какао 8. Картоп 9. Каучук 10. Күнбағыс Жаңа сабақ бойынша түсініктерін тексеру 2- Топқа бекіту тапсырмалары беріледі. Географшылар тобына: Өндіретін елдерді табу Тарихшылар тобына: Артығын табу Ф.Рузвельт Лозанна Анадолы Потсдам келісімі Перл- Харбор Сұлтан Ватан Эдуард Эррио Ұлтты қорғау заңы Анкара Нанкин Муссолини Сунь Ятсен М. Кемал Әли-Риза- бей 4-мамыр

Үйге тапсырма:Үйге тапсырма: 1.1. §§ 19 Түркия. Іздену жұ

10 слайд
Үйге тапсырма:Үйге тапсырма: 1.1. §§ 19 Түркия. Іздену жұмысы: Қазіргі Түркияның 19 Түркия. Іздену жұмысы: Қазіргі Түркияның саяси жағдайымен танысып келусаяси жағдайымен танысып келу 2. 2. § § 20 20 Өсімдік шаруашылығының географиясы. Қазіргі Түркиядағы ең сирек кездесетін өсімдік тұқымдастарды зерттеп біліп келу.

10 слайд

Үйге тапсырма:Үйге тапсырма: 1.1. §§ 19 Түркия. Іздену жұмысы: Қазіргі Түркияның 19 Түркия. Іздену жұмысы: Қазіргі Түркияның саяси жағдайымен танысып келусаяси жағдайымен танысып келу 2. 2. § § 20 20 Өсімдік шаруашылығының географиясы. Қазіргі Түркиядағы ең сирек кездесетін өсімдік тұқымдастарды зерттеп біліп келу.

« Жетістік кретерийі» Баспалдақ. Өзін өзі бағалау. Оқушылардың бірін бірі бағалауы « Стикер жапсыру»

11 слайд
« Жетістік кретерийі» Баспалдақ. Өзін өзі бағалау. Оқушылардың бірін бірі бағалауы « Стикер жапсыру»

11 слайд

« Жетістік кретерийі» Баспалдақ. Өзін өзі бағалау. Оқушылардың бірін бірі бағалауы « Стикер жапсыру»

12 слайд

12 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ