Кіріктірілген сабақ. Дүние жүзі тарих-География. 10 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
2019 жыл2019 жылГеография пәні мұғалімі: Азмағанбетова Л
Тарих пәні мұғалімі: Зулхашева З
1 слайд
2019 жыл2019 жылГеография пәні мұғалімі: Азмағанбетова Л Тарих пәні мұғалімі: Зулхашева З
2 слайд
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. «Интервью» әдісі арқылы
2 топтан тілшілер сұрақтар қою арқылы
үй тапсырмасын сұрайды.
Алдыңғы білім:
География пәнінен “ Ауыл шаруашылығының жалпы
сипаттамасы”
Дүниежүзі тарихы пәнінен “Жапония”
І. Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу. Оқушыларды түгелдеу. Сыныпта І. Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу. Оқушыларды түгелдеу. Сыныпта
психологиялық ахуал қалыптастыру.психологиялық ахуал қалыптастыру.
«Қош келдіңіздер» «Қош келдіңіздер»
«Тәттілер» әдісі арқылы оқушылар топқа бөлінеді. «Тәттілер» әдісі арқылы оқушылар топқа бөлінеді.
1-топ Тарихшылар1-топ Тарихшылар
2-топ Географтар 2-топ Географтар
2 слайд
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. «Интервью» әдісі арқылы 2 топтан тілшілер сұрақтар қою арқылы үй тапсырмасын сұрайды. Алдыңғы білім: География пәнінен “ Ауыл шаруашылығының жалпы сипаттамасы” Дүниежүзі тарихы пәнінен “Жапония” І. Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу. Оқушыларды түгелдеу. Сыныпта І. Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу. Оқушыларды түгелдеу. Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру.психологиялық ахуал қалыптастыру. «Қош келдіңіздер» «Қош келдіңіздер» «Тәттілер» әдісі арқылы оқушылар топқа бөлінеді. «Тәттілер» әдісі арқылы оқушылар топқа бөлінеді. 1-топ Тарихшылар1-топ Тарихшылар 2-топ Географтар 2-топ Географтар
3 слайд
Дүниежүзі бойынша ауыл
шаруашылық саласында
жұмыс істейтін
адамдар саны қанша?
Ауыл
шаруашылығының
даму бағыттарын
атап шықЭкономикалық белсенді халық
дегенді қалай түсінесің
және ауыл шаруашылығында
оның қанша пайызы
жұмыс істейді?•
Ауылшарушылығының
қандай салаларын
білесіңдер?
3 слайд
Дүниежүзі бойынша ауыл шаруашылық саласында жұмыс істейтін адамдар саны қанша? Ауыл шаруашылығының даму бағыттарын атап шықЭкономикалық белсенді халық дегенді қалай түсінесің және ауыл шаруашылығында оның қанша пайызы жұмыс істейді?• Ауылшарушылығының қандай салаларын білесіңдер?
4 слайд
І дүниежүзілік соғыстан
кейінгі елдің жағдайы
қандай болды?
1945 жылы
2 қыркүйекте
қандай оқиға болды?
Соғыстың нәтижесі
қай елдерге
өзгерістер әкелді? «Үштік пакт» дегенді
қалай түсінесіз?
АҚШ елінің алғашқы
бомбалары қай
жерлерге түсті және
неліктен деп
ойлайсыз? АҚШ елінің алғашқы
бомбалары қай
жерлерге түсті және
неліктен деп
ойлайсыз?
4 слайд
І дүниежүзілік соғыстан кейінгі елдің жағдайы қандай болды? 1945 жылы 2 қыркүйекте қандай оқиға болды? Соғыстың нәтижесі қай елдерге өзгерістер әкелді? «Үштік пакт» дегенді қалай түсінесіз? АҚШ елінің алғашқы бомбалары қай жерлерге түсті және неліктен деп ойлайсыз? АҚШ елінің алғашқы бомбалары қай жерлерге түсті және неліктен деп ойлайсыз?
5 слайд
5 слайд
6 слайд
Тапсырма. «Ассоциативті қатар» Тақырыпқа Тапсырма. «Ассоциативті қатар» Тақырыпқа
қатысты сөздерді тауып, мәнін түсіндіреді.қатысты сөздерді тауып, мәнін түсіндіреді.
«Ассоциативті қатар» Бау-бақша,
жеміс жидек
Техникалық
дақыл Майлы Дәмтатым
дық
Дәнді
дақылдар
Ленд-лиз
заңы Исмет
Иненю
Ұлттар
Лигасы
1918-1923ж Сакария Қантты
«Құқық
қорғау»
Сергітпе
Мұстафа
Кемал Талшықты
6 слайд
Тапсырма. «Ассоциативті қатар» Тақырыпқа Тапсырма. «Ассоциативті қатар» Тақырыпқа қатысты сөздерді тауып, мәнін түсіндіреді.қатысты сөздерді тауып, мәнін түсіндіреді. «Ассоциативті қатар» Бау-бақша, жеміс жидек Техникалық дақыл Майлы Дәмтатым дық Дәнді дақылдар Ленд-лиз заңы Исмет Иненю Ұлттар Лигасы 1918-1923ж Сакария Қантты «Құқық қорғау» Сергітпе Мұстафа Кемал Талшықты
7 слайд
7 слайд
8 слайд
1914-1918 жылдардағы Түркия—Берекенова Д
1939-1945 жылдардағы Түркия - Алдан Аян
Түркияға физикалық-географиялық
сипаттама- Әділов Н
8 слайд
1914-1918 жылдардағы Түркия—Берекенова Д 1939-1945 жылдардағы Түркия - Алдан Аян Түркияға физикалық-географиялық сипаттама- Әділов Н
9 слайд
Дәнді дақылдар Өндіретін елдер
1. 1.Бидай
2. 2. Күріш
3. Зәйтүн
4. Қант құрағы
5. Зығыр
6. Кофе
7. Какао
8. Картоп
9. Каучук
10. Күнбағыс Жаңа сабақ бойынша түсініктерін тексеру
2- Топқа бекіту тапсырмалары беріледі.
Географшылар тобына: Өндіретін елдерді табу
Тарихшылар тобына: Артығын табу
Ф.Рузвельт Лозанна Анадолы Потсдам
келісімі
Перл-
Харбор Сұлтан Ватан Эдуард
Эррио
Ұлтты
қорғау заңы Анкара Нанкин Муссолини
Сунь Ятсен М. Кемал Әли-Риза-
бей 4-мамыр
9 слайд
Дәнді дақылдар Өндіретін елдер 1. 1.Бидай 2. 2. Күріш 3. Зәйтүн 4. Қант құрағы 5. Зығыр 6. Кофе 7. Какао 8. Картоп 9. Каучук 10. Күнбағыс Жаңа сабақ бойынша түсініктерін тексеру 2- Топқа бекіту тапсырмалары беріледі. Географшылар тобына: Өндіретін елдерді табу Тарихшылар тобына: Артығын табу Ф.Рузвельт Лозанна Анадолы Потсдам келісімі Перл- Харбор Сұлтан Ватан Эдуард Эррио Ұлтты қорғау заңы Анкара Нанкин Муссолини Сунь Ятсен М. Кемал Әли-Риза- бей 4-мамыр
10 слайд
Үйге тапсырма:Үйге тапсырма:
1.1.
§§
19 Түркия. Іздену жұмысы: Қазіргі Түркияның 19 Түркия. Іздену жұмысы: Қазіргі Түркияның
саяси жағдайымен танысып келусаяси жағдайымен танысып келу
2. 2.
§ §
20 20 Өсімдік шаруашылығының географиясы. Қазіргі
Түркиядағы ең сирек кездесетін өсімдік
тұқымдастарды зерттеп біліп келу.
10 слайд
Үйге тапсырма:Үйге тапсырма: 1.1. §§ 19 Түркия. Іздену жұмысы: Қазіргі Түркияның 19 Түркия. Іздену жұмысы: Қазіргі Түркияның саяси жағдайымен танысып келусаяси жағдайымен танысып келу 2. 2. § § 20 20 Өсімдік шаруашылығының географиясы. Қазіргі Түркиядағы ең сирек кездесетін өсімдік тұқымдастарды зерттеп біліп келу.
11 слайд
« Жетістік кретерийі»
Баспалдақ. Өзін өзі бағалау.
Оқушылардың бірін бірі
бағалауы
« Стикер жапсыру»
11 слайд
« Жетістік кретерийі» Баспалдақ. Өзін өзі бағалау. Оқушылардың бірін бірі бағалауы « Стикер жапсыру»
12 слайд
12 слайд