Материалдар / кітап асыл қазына

кітап асыл қазына

Материал туралы қысқаша түсінік
.2.1.2* шығарманы іштей көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, сұрақтар қоя отырып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып оқу, талдау жасап оқу, сын тұрғысынан бағалап оқу 4.2.2 .1.Шығарма мазмұны бойынша сұрақтар қою және жауап беру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қараша 2021
716
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Әдебиеттік оқу Кітап асыл қазына Ертегі

1 слайд
Әдебиеттік оқу Кітап асыл қазына Ертегі

1 слайд

Әдебиеттік оқу Кітап асыл қазына Ертегі

Сабақтың мақсаты 4.2.1.2* шығарманы іштей көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, сұрақтар қоя отырып, қажетті ақпаратты тауып, белг

2 слайд
Сабақтың мақсаты 4.2.1.2* шығарманы іштей көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, сұрақтар қоя отырып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып оқу, талдау жасап оқу, сын тұрғысынан бағалап оқу 4.2.2 .1.Шығарма мазмұны бойынша сұрақтар қою және жауап беру

2 слайд

Сабақтың мақсаты 4.2.1.2* шығарманы іштей көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, сұрақтар қоя отырып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып оқу, талдау жасап оқу, сын тұрғысынан бағалап оқу 4.2.2 .1.Шығарма мазмұны бойынша сұрақтар қою және жауап беру

Сабаққа дайындық Психологиялық ахуал қалыптастыру: Өткенге шолу. «Алтын сақа» Жалмауыз кемпірдің сұрақтарынан бай баласын

3 слайд
Сабаққа дайындық Психологиялық ахуал қалыптастыру:    Өткенге шолу. «Алтын сақа» Жалмауыз кемпірдің сұрақтарынан бай баласын құтқар Тайды жүгендегенде Тоқым салғанда Айлын тартқанда Жылқы малының атауларын жасына қарай теріп айт.

3 слайд

Сабаққа дайындық Психологиялық ахуал қалыптастыру:    Өткенге шолу. «Алтын сақа» Жалмауыз кемпірдің сұрақтарынан бай баласын құтқар Тайды жүгендегенде Тоқым салғанда Айлын тартқанда Жылқы малының атауларын жасына қарай теріп айт.

Кіріспе Жұмбақ шешу , мақалдың жалғасын табады, 1 топқа Бір сандық бар өзгеше, Қасыңа алып жүресің. Ішін ашып а

4 слайд
Кіріспе Жұмбақ шешу , мақалдың жалғасын табады, 1 топқа Бір сандық бар өзгеше, Қасыңа алып жүресің. Ішін ашып ақтарсаң, Өмір сынын білесің. Ол не? кітап 2-топқа жалғасын тап Ақыл бастан шығады ... тастан шығады Асыл 3-топқа Кітап асыл-... қазыныЖұмбақты шешеді , мақалдың жалғасын табады, 1 топқа Бір сандық бар өзгеше, Қасыңа алып жүресің. Ішін ашып ақтарсаң, Өмір сынын білесің. Ол не? 2-топқа жалғасын тап Ақыл бастан шығады ... тастан шығады 3-топқа Кітап асыл-... кітап Асыл қазыны

4 слайд

Кіріспе Жұмбақ шешу , мақалдың жалғасын табады, 1 топқа Бір сандық бар өзгеше, Қасыңа алып жүресің. Ішін ашып ақтарсаң, Өмір сынын білесің. Ол не? кітап 2-топқа жалғасын тап Ақыл бастан шығады ... тастан шығады Асыл 3-топқа Кітап асыл-... қазыныЖұмбақты шешеді , мақалдың жалғасын табады, 1 топқа Бір сандық бар өзгеше, Қасыңа алып жүресің. Ішін ашып ақтарсаң, Өмір сынын білесің. Ол не? 2-топқа жалғасын тап Ақыл бастан шығады ... тастан шығады 3-топқа Кітап асыл-... кітап Асыл қазыны

5 слайд

5 слайд

Ертегі “ Аялдама әдісі арқылы тізбектеп оқып шығады

6 слайд
Ертегі “ Аялдама әдісі арқылы тізбектеп оқып шығады

6 слайд

Ертегі “ Аялдама әдісі арқылы тізбектеп оқып шығады

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

Ал сен болсаң , қажып-шаршап жүрдің үйді жабыға, Мен ойыннан келе сала тағы оқыдым, тағы да. Түсіме еніп майдан , даңқ, сүлік қа

11 слайд
Ал сен болсаң , қажып-шаршап жүрдің үйді жабыға, Мен ойыннан келе сала тағы оқыдым, тағы да. Түсіме еніп майдан , даңқ, сүлік қара сайгүлік, Армандадым , қиялдадым: “ Жетемін,-деп,-қай күні?” Содан тағы ерте тұрып, тағы оқуға кірістім , Ақырында “Оқы!” –дедй, “Оқыма!” –деп ұрыстың Дескриптор: Өлеңді тізбектеп оқи алады-1б Сөздіктермен жұмыс істей алады-1б

11 слайд

Ал сен болсаң , қажып-шаршап жүрдің үйді жабыға, Мен ойыннан келе сала тағы оқыдым, тағы да. Түсіме еніп майдан , даңқ, сүлік қара сайгүлік, Армандадым , қиялдадым: “ Жетемін,-деп,-қай күні?” Содан тағы ерте тұрып, тағы оқуға кірістім , Ақырында “Оқы!” –дедй, “Оқыма!” –деп ұрыстың Дескриптор: Өлеңді тізбектеп оқи алады-1б Сөздіктермен жұмыс істей алады-1б

Болжап көр Анасы неліктен баласына “Кітап оқыма?” дейді?

12 слайд
Болжап көр Анасы неліктен баласына “Кітап оқыма?” дейді?

12 слайд

Болжап көр Анасы неліктен баласына “Кітап оқыма?” дейді?

Өлеңнің жалғасын тыңдай отырып, өз болжамыңмен салыстырып көр.

13 слайд
Өлеңнің жалғасын тыңдай отырып, өз болжамыңмен салыстырып көр.

13 слайд

Өлеңнің жалғасын тыңдай отырып, өз болжамыңмен салыстырып көр.

Дескриптор: Кітап оқудың пайдасы аңықталады

14 слайд
Дескриптор: Кітап оқудың пайдасы аңықталады

14 слайд

Дескриптор: Кітап оқудың пайдасы аңықталады

Жас кейіпкер қандай бала? «ПОПС» формуласы арқылы жеке жұмыс Бірінші сөйлем: «Менің ойымша, ... » Екінші сөйлем : «Себебі , мен

15 слайд
Жас кейіпкер қандай бала? «ПОПС» формуласы арқылы жеке жұмыс Бірінші сөйлем: «Менің ойымша, ... » Екінші сөйлем : «Себебі , мен оны былай түсіндіремін ... » Үшінші сөйлем : «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдейаламын ... » Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытындығ акелдім... » Дескриптор: Тақырып бойынша өз ойын жазады

15 слайд

Жас кейіпкер қандай бала? «ПОПС» формуласы арқылы жеке жұмыс Бірінші сөйлем: «Менің ойымша, ... » Екінші сөйлем : «Себебі , мен оны былай түсіндіремін ... » Үшінші сөйлем : «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдейаламын ... » Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытындығ акелдім... » Дескриптор: Тақырып бойынша өз ойын жазады

Топтық жұмыс Постермен жұмыс І топқа Ертегі кітаптар-неге? ІІ топқа Әдеби кітаптар-неге? ІІІ топ Ғылыми к

16 слайд
Топтық жұмыс   Постермен жұмыс І топқа Ертегі кітаптар-неге? ІІ топқа Әдеби кітаптар-неге? ІІІ топ Ғылыми кітаптар-неге?

16 слайд

Топтық жұмыс   Постермен жұмыс І топқа Ертегі кітаптар-неге? ІІ топқа Әдеби кітаптар-неге? ІІІ топ Ғылыми кітаптар-неге?

Жұптық жұмыс «Түртіп ал!» әдісі. «Кітапханада қандай кітаптардың болғанын қалайсыңдар» неге? «Екі шындық, бір жалған» әдісі

17 слайд
Жұптық жұмыс «Түртіп ал!» әдісі. «Кітапханада қандай кітаптардың болғанын қалайсыңдар» неге? «Екі шындық, бір жалған» әдісі

17 слайд

Жұптық жұмыс «Түртіп ал!» әдісі. «Кітапханада қандай кітаптардың болғанын қалайсыңдар» неге? «Екі шындық, бір жалған» әдісі

Сөздікпен жұмыс.

18 слайд
Сөздікпен жұмыс.

18 слайд

Сөздікпен жұмыс.

Өлеңнің жоспарын сызбадағы кезеңдерге орналастырып жаз.

19 слайд
Өлеңнің жоспарын сызбадағы кезеңдерге орналастырып жаз.

19 слайд

Өлеңнің жоспарын сызбадағы кезеңдерге орналастырып жаз.

20 слайд

20 слайд

Жауабыңды сәйкестендіріп көр.

21 слайд
Жауабыңды сәйкестендіріп көр.

21 слайд

Жауабыңды сәйкестендіріп көр.

Жеке жұмыс Кесте бойынша сұрақтарға жауап беріп көр Биыл неше кітап оқыдың? Оны қайдан алдың? Сыныпта кім кітапты көп оқиды

22 слайд
Жеке жұмыс Кесте бойынша сұрақтарға жауап беріп көр Биыл неше кітап оқыдың? Оны қайдан алдың? Сыныпта кім кітапты көп оқиды? “ Көп оқыған көп біледі”деген рас па? Неліктен

22 слайд

Жеке жұмыс Кесте бойынша сұрақтарға жауап беріп көр Биыл неше кітап оқыдың? Оны қайдан алдың? Сыныпта кім кітапты көп оқиды? “ Көп оқыған көп біледі”деген рас па? Неліктен

Баланың кітапты оқу арқылы бойына сіңірген қасиеттерін топ тастыр.

23 слайд
Баланың кітапты оқу арқылы бойына сіңірген қасиеттерін топ тастыр.

23 слайд

Баланың кітапты оқу арқылы бойына сіңірген қасиеттерін топ тастыр.

24 слайд

24 слайд

«Төрт бұрыш »әдісі 1 . Кітап оқығанды ұнатасың ба ? 2.Сен үшін не маңызды? 3.Интернет тек көмекші құрал. 4. Сендер жылына

25 слайд
«Төрт бұрыш »әдісі 1 . Кітап оқығанды ұнатасың ба ? 2.Сен үшін не маңызды? 3.Интернет тек көмекші құрал. 4. Сендер жылына неше кітап оқисыңдар 5.Анасы баласына қатал болғаны дұрыс па? 6. Кітапты неге асыл қазына дейміз?

25 слайд

«Төрт бұрыш »әдісі 1 . Кітап оқығанды ұнатасың ба ? 2.Сен үшін не маңызды? 3.Интернет тек көмекші құрал. 4. Сендер жылына неше кітап оқисыңдар 5.Анасы баласына қатал болғаны дұрыс па? 6. Кітапты неге асыл қазына дейміз?

8. Кітап оқудыңадамға тигізер пайдасын

26 слайд
8. Кітап оқудыңадамға тигізер пайдасын

26 слайд

8. Кітап оқудыңадамға тигізер пайдасын

КЕРІ БАЙЛАНЫС

27 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС

27 слайд

КЕРІ БАЙЛАНЫС

Ребус шешу. ,,, ,,,,, ,,,,

28 слайд
Ребус шешу. ,,, ,,,,, ,,,,

28 слайд

Ребус шешу. ,,, ,,,,, ,,,,

“ Жалғастыр”. 1.Білім - таусылмайтын байлық. 2.Кітап - білім бұлағы, білім - өмір шырағы.

29 слайд
“ Жалғастыр”. 1.Білім - таусылмайтын байлық. 2.Кітап - білім бұлағы, білім - өмір шырағы. 3.Кітап – алтын қазына. 4.Өнерліге нұр жауар. 5.Өнер - ағып жатқан бұлақ, Білім – жанып жатқан шырақ.

29 слайд

“ Жалғастыр”. 1.Білім - таусылмайтын байлық. 2.Кітап - білім бұлағы, білім - өмір шырағы. 3.Кітап – алтын қазына. 4.Өнерліге нұр жауар. 5.Өнер - ағып жатқан бұлақ, Білім – жанып жатқан шырақ.

Назарларыңызға рахмет!!!

30 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!

30 слайд

Назарларыңызға рахмет!!!

тобы

31 слайд
тобы

31 слайд

тобы

Ғылыми кітаптар тобы

32 слайд
Ғылыми кітаптар тобы

32 слайд

Ғылыми кітаптар тобы

Әдеби кітаптар тобы

33 слайд
Әдеби кітаптар тобы

33 слайд

Әдеби кітаптар тобы

ҒАЛЫМИ КІТАПТАР ТОБЫ

34 слайд
ҒАЛЫМИ КІТАПТАР ТОБЫ

34 слайд

ҒАЛЫМИ КІТАПТАР ТОБЫ

ӘДЕБИ КІТАПТАР ТОБЫ

35 слайд
ӘДЕБИ КІТАПТАР ТОБЫ

35 слайд

ӘДЕБИ КІТАПТАР ТОБЫ

ЕРТЕГІ КІТАПТАР ТОБЫ

36 слайд
ЕРТЕГІ КІТАПТАР ТОБЫ

36 слайд

ЕРТЕГІ КІТАПТАР ТОБЫ

37 слайд

37 слайд

38 слайд

38 слайд

39 слайд

39 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ