кітаптар әлемінде
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: «Кітаптар әлемінде»
Коррекциялық мақсаты:
• Оқушылардың
дыбыстарды дұрыс айту
дағдысын қалыптастыру
•. Дыбыстардың
артикуляциясын дұрыс
айтуға үйрету.
• Дыбыстарды буында,
сөзде, сөйлемдерде оқытып
айтқызу арқылы тілін
жаттықтыру.
Дамытушылық мақсаты
Тәрбиелік мақсаты
Экранды қолдану
арқылы
оқушылардың есту ,
есте сақтау , ойлау
қабілетін, сөйлеу
тілін дамыту.
•Кітапқа деген
қызығушылықтарын
арттыру:
•Кітапты ұқыпты
ұстауға тәрбиелеу
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: «Кітаптар әлемінде» Коррекциялық мақсаты: • Оқушылардың дыбыстарды дұрыс айту дағдысын қалыптастыру •. Дыбыстардың артикуляциясын дұрыс айтуға үйрету. • Дыбыстарды буында, сөзде, сөйлемдерде оқытып айтқызу арқылы тілін жаттықтыру. Дамытушылық мақсаты Тәрбиелік мақсаты Экранды қолдану арқылы оқушылардың есту , есте сақтау , ойлау қабілетін, сөйлеу тілін дамыту. •Кітапқа деген қызығушылықтарын арттыру: •Кітапты ұқыпты ұстауға тәрбиелеу
2 слайд
Есту қабілетімен жұмыс.
2 слайд
Есту қабілетімен жұмыс.
3 слайд
Т дыбысын машықтау.
Мақсаты: Т дыбысын буындарда ,
сөздерде, сөйлемдерде ,
оқытып машықтандыру жұмыстарын
жүргізу, суреттерге қарап сөйлем
құрату
Дыбыстандыру бөлімі.
С және Ш дыбыстарын
ажырату.
Мақсаты: С және Ш дыбыстарының
шырайы мен артикуляциясымен
жұмыс жүргізу. оқытып ажырату
жұмыстарын жүргізу.
3 слайд
Т дыбысын машықтау. Мақсаты: Т дыбысын буындарда , сөздерде, сөйлемдерде , оқытып машықтандыру жұмыстарын жүргізу, суреттерге қарап сөйлем құрату Дыбыстандыру бөлімі. С және Ш дыбыстарын ажырату. Мақсаты: С және Ш дыбыстарының шырайы мен артикуляциясымен жұмыс жүргізу. оқытып ажырату жұмыстарын жүргізу.
4 слайд
Т дыбысын айтқанда ауа ауыз қуысы арқылы өтеді, дауыс жоқ.
Т дыбысы жеке түрде пысықталмайды.
Т дыбысын ашық буында айтқызып дағдыландыру.
4. Дауыссыз дыбыстар тіркесінде:
Пта-апта, дәптер Ста – стакан Лта-балта
1.Ашық буында оқы:
Та-парта, тақта Ту-тулақ
Ты-тырна То-торғай
3.Дауысты дыбыстар ортасында:
Ата Ута - бұтаОты – отын
Т дыбысын машықтандыру
2.Жабық буында оқы:
Ат от ут ұт үт өт ет іт
Ат- сағат, хат, табиғат, Талғат, Салтанат.
4 слайд
Т дыбысын айтқанда ауа ауыз қуысы арқылы өтеді, дауыс жоқ. Т дыбысы жеке түрде пысықталмайды. Т дыбысын ашық буында айтқызып дағдыландыру. 4. Дауыссыз дыбыстар тіркесінде: Пта-апта, дәптер Ста – стакан Лта-балта 1.Ашық буында оқы: Та-парта, тақта Ту-тулақ Ты-тырна То-торғай 3.Дауысты дыбыстар ортасында: Ата Ута - бұтаОты – отын Т дыбысын машықтандыру 2.Жабық буында оқы: Ат от ут ұт үт өт ет іт Ат- сағат, хат, табиғат, Талғат, Салтанат.
5 слайд
Жұмбақ
Кезекті бір жануар,
Үстінде екі тауы бар.
(Түйе)
2
Артық сөз
•Тауық, үйрек, тоқылдақ, тырна.
•Тышқан, тасбақа , түйе, қоян.
3
Сөздерді оқы. Т-дыбысын дұрыс айт . Бір тыныста үш, төрт,
бес, сөзден бөлмей тұтас оқы.
Табақ, табиғат, таза, тағам, теңге, терек, тәулік , тілек,
тәрбиеші, тасбақа, ата, текемет, торғай.
1
Ой жүйрік!
5 слайд
Жұмбақ Кезекті бір жануар, Үстінде екі тауы бар. (Түйе) 2 Артық сөз •Тауық, үйрек, тоқылдақ, тырна. •Тышқан, тасбақа , түйе, қоян. 3 Сөздерді оқы. Т-дыбысын дұрыс айт . Бір тыныста үш, төрт, бес, сөзден бөлмей тұтас оқы. Табақ, табиғат, таза, тағам, теңге, терек, тәулік , тілек, тәрбиеші, тасбақа, ата, текемет, торғай. 1 Ой жүйрік!
6 слайд
Суреттерді ата
6 слайд
Суреттерді ата
7 слайд
Сурет бойынша сөйлем құра
7 слайд
Сурет бойынша сөйлем құра
8 слайд
II. С және Ш дыбыстарын ажырату.
•Есіңде сақта. С және Ш дыбыстарының қандай
айырмашылығы бар.
•С дыбысын айтқанда тіл ұшы астыңғы тіске тіреледі, ал Ш-
дыбысын айтқанда тіл ұшы жоғары көтереді.
•С және ш-дыбыстарын айтқанда дауыс жоқ.
• Айырмашылығы: С дыбысын атқанда суық ауа шығады. Ш
дыбысын айтқанда жылы ауа шығады.
•Ұқсастығы. С және Ш-дыбыстары дауыссыз дыбыс . қатаң
8 слайд
II. С және Ш дыбыстарын ажырату. •Есіңде сақта. С және Ш дыбыстарының қандай айырмашылығы бар. •С дыбысын айтқанда тіл ұшы астыңғы тіске тіреледі, ал Ш- дыбысын айтқанда тіл ұшы жоғары көтереді. •С және ш-дыбыстарын айтқанда дауыс жоқ. • Айырмашылығы: С дыбысын атқанда суық ауа шығады. Ш дыбысын айтқанда жылы ауа шығады. •Ұқсастығы. С және Ш-дыбыстары дауыссыз дыбыс . қатаң
9 слайд
Буындарды және сөздерді оқы. С және Ш
дыбыстарын ажыратып, дұрыс оқы.
Бөлмей тұтас оқы. Дұрыс тыныс ал.
Ас-аш астық- ашық
Аса-аша Асан-тамаша
Са –ша сақина-шашақ
Ұс - ұш ұста - ұшақ
9 слайд
Буындарды және сөздерді оқы. С және Ш дыбыстарын ажыратып, дұрыс оқы. Бөлмей тұтас оқы. Дұрыс тыныс ал. Ас-аш астық- ашық Аса-аша Асан-тамаша Са –ша сақина-шашақ Ұс - ұш ұста - ұшақ
10 слайд
6. Әр сөзді дұрыс айт. С және Ш дыбысын
дұрыс айт.
Дауыстап айт Жай айт Сыбырлап айт
Сәбіз
Шалқан Сары
өрік
Шие Шабдал
ы
Қызылша Сарымса
қ
Бұршақ
10 слайд
6. Әр сөзді дұрыс айт. С және Ш дыбысын дұрыс айт. Дауыстап айт Жай айт Сыбырлап айт Сәбіз Шалқан Сары өрік Шие Шабдал ы Қызылша Сарымса қ Бұршақ
11 слайд
С және Ш дыбыстары бар сөздерді,
бағандарға жаз. Сұраққа жауап бер. С
және Ш дыбыстарын дұрыс айт.
Бақта не өседі? Бақшада не өседі?
11 слайд
С және Ш дыбыстары бар сөздерді, бағандарға жаз. Сұраққа жауап бер. С және Ш дыбыстарын дұрыс айт. Бақта не өседі? Бақшада не өседі?
12 слайд
7. Суреттерді ата.
С және Ш дыбыстарын пайдаланып сөйлемді толықтыр.
Айша мен Қанаш
сырғанады.
Балташ ұшырды
шанамен
ұшақ
12 слайд
7. Суреттерді ата. С және Ш дыбыстарын пайдаланып сөйлемді толықтыр. Айша мен Қанаш сырғанады. Балташ ұшырды шанамен ұшақ
13 слайд
1.Сөздерді С және Ш дыбыстарын қойып толықтырып
оқы. С және Ш дыбыстарын дұрыс оқы.
Са-са-са Ша-ша-ша
Ызыңдайды маса. Қысы жазы бір түсте шырша.
..абақ
С
..аңырақШ
..андық
.атушы
С
С
.абдалыШ
.опанШ
.ырынШ
.уақШ
.әулеС
.ырайШ
9. Буынұйқас
13 слайд
1.Сөздерді С және Ш дыбыстарын қойып толықтырып оқы. С және Ш дыбыстарын дұрыс оқы. Са-са-са Ша-ша-ша Ызыңдайды маса. Қысы жазы бір түсте шырша. ..абақ С ..аңырақШ ..андық .атушы С С .абдалыШ .опанШ .ырынШ .уақШ .әулеС .ырайШ 9. Буынұйқас
14 слайд
8.Ойын:
«Кімге не керек?» суретке қарап «ш» дыбысын дұрыс айт.
Батырға -
Аспазшыға -
Атаға -
Тігіншіге -
14 слайд
8.Ойын: «Кімге не керек?» суретке қарап «ш» дыбысын дұрыс айт. Батырға - Аспазшыға - Атаға - Тігіншіге -
15 слайд
2) Бір мәндес , әртүрлі сөздерді айт:
әдемі, сұлу, келбетті, көркем, көрікті, сымбатты.
II Cөздік материал
Ең алғашқы кітабыңды ата.
Қандай ертегілер оқыдың?
Оқу саған не үйретті?
Өзіңнен кішілерге қандай ақыл айтар
едің?
15 слайд
2) Бір мәндес , әртүрлі сөздерді айт: әдемі, сұлу, келбетті, көркем, көрікті, сымбатты. II Cөздік материал Ең алғашқы кітабыңды ата. Қандай ертегілер оқыдың? Оқу саған не үйретті? Өзіңнен кішілерге қандай ақыл айтар едің?
16 слайд
1. Қарама қарсы сөздерді айт.
1) Жақсы – жаман Ұзын – қысқа
Ақ – қара Биік – аласа
III. Пәнаралық байланыс
2) Бір мәндес , әртүрлі сөздерді айт:
әдемі, сұлу, келбетті, көркем, көрікті,
сымбатты.
16 слайд
1. Қарама қарсы сөздерді айт. 1) Жақсы – жаман Ұзын – қысқа Ақ – қара Биік – аласа III. Пәнаралық байланыс 2) Бір мәндес , әртүрлі сөздерді айт: әдемі, сұлу, келбетті, көркем, көрікті, сымбатты.
17 слайд
3).Мағынасы әртүрлі сөздерден бірдей сөз ата.
Ара
Асан арамен ағаш аралады. Әсем аралардан көрді.
17 слайд
3).Мағынасы әртүрлі сөздерден бірдей сөз ата. Ара Асан арамен ағаш аралады. Әсем аралардан көрді.
18 слайд
Көз
18 слайд
Көз
19 слайд
IY. Мәтін: «Кітаптар әлемінде»
Әжесі мектептен келген немересіне Сен қандай кітаптар оқисың?- деп сұрады.
Немересі үндемей тұрып қалды.Әжесі онда мен кітаптар әлемі дүкеніне апарамын,-
деді. Немересі қуанды.Әжесі:
-Жарайды , жүр дүкенге ,-деді.
-Қай дүкенге,-деді Қанат.
-Сен қандай дүкендерді білесің?
-Азық –түлік , көкөністер , нан, сүт дүкендерін білемін.
-Кітаптар әлемі дүкені ше?
- Білмеймін.
Жүр, сонда барамыз. Қанат дүкенге кіргенде кітап сөрелерінде тұрған әр түрлі
кітаптарды көріп таң қалды. Қанат көп кітаптар таңдады. Сатушы «Халық ертегілері»
деген кітапты көрсетті. Кітап Қанатқа ұнады.
Әжесі сатушыға ақшасын берді.
Әже, рахмет. Бұл керемет жақсы сыйлық.
Сұрақтар: Әжесі немересінен не сұрады?
Әжесі немересін қайда апармақ болды?
Қанат қайда келді?
Ол қандай дүкендерді біледі? Қанат неге таң қалды? Әжесі Қанатқа қандай кітап
сатып әперді?
Қайтала: кітапхана , сөре, халық ертегілері,керемет. (Ашық құлақпен жұмыс).
Жат жазу.Сатушы «халық ертегілері» деген кітапты көрсетті.
19 слайд
IY. Мәтін: «Кітаптар әлемінде» Әжесі мектептен келген немересіне Сен қандай кітаптар оқисың?- деп сұрады. Немересі үндемей тұрып қалды.Әжесі онда мен кітаптар әлемі дүкеніне апарамын,- деді. Немересі қуанды.Әжесі: -Жарайды , жүр дүкенге ,-деді. -Қай дүкенге,-деді Қанат. -Сен қандай дүкендерді білесің? -Азық –түлік , көкөністер , нан, сүт дүкендерін білемін. -Кітаптар әлемі дүкені ше? - Білмеймін. Жүр, сонда барамыз. Қанат дүкенге кіргенде кітап сөрелерінде тұрған әр түрлі кітаптарды көріп таң қалды. Қанат көп кітаптар таңдады. Сатушы «Халық ертегілері» деген кітапты көрсетті. Кітап Қанатқа ұнады. Әжесі сатушыға ақшасын берді. Әже, рахмет. Бұл керемет жақсы сыйлық. Сұрақтар: Әжесі немересінен не сұрады? Әжесі немересін қайда апармақ болды? Қанат қайда келді? Ол қандай дүкендерді біледі? Қанат неге таң қалды? Әжесі Қанатқа қандай кітап сатып әперді? Қайтала: кітапхана , сөре, халық ертегілері,керемет. (Ашық құлақпен жұмыс). Жат жазу.Сатушы «халық ертегілері» деген кітапты көрсетті.
20 слайд
Көбейту , бөлу амалдарын орындау.
““Математика Математика
әлеміне”әлеміне”
қош қош
келдіңіздер!келдіңіздер!
20 слайд
Көбейту , бөлу амалдарын орындау. ““Математика Математика әлеміне”әлеміне” қош қош келдіңіздер!келдіңіздер!
21 слайд
Мұғалім – дефектолог Калшораева Меруерт
Төлеби ауданы, Ленгер қаласы
2014-2015 оқу жылы
21 слайд
Мұғалім – дефектолог Калшораева Меруерт Төлеби ауданы, Ленгер қаласы 2014-2015 оқу жылы