Материалдар / Көбейткіштерге жіктеу әдісі арқылы бір айнымалысы бар көпмүше түбірлерін табу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Көбейткіштерге жіктеу әдісі арқылы бір айнымалысы бар көпмүше түбірлерін табу

Материал туралы қысқаша түсінік
Көбейткіштерге жіктеу әдісі арқылы бір айнымалысы бар көпмүше түбірлерін табу. Безу теоремасы. Горнер схемасына презентация
Авторы:
19 Желтоқсан 2023
265
38 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Көбейткіштерге жіктеу әдісі арқылы бір айнымалысы бар көпмүше түбірлерін табу. Безу теоремасы. Горнер схемасы.

1 слайд
Көбейткіштерге жіктеу әдісі арқылы бір айнымалысы бар көпмүше түбірлерін табу. Безу теоремасы. Горнер схемасы.

Сабақтың мақсаты: Көбейткіштерге жіктеу әдісі арқылы бір айнымалысы бар көпмүшенің түбірлерін табу. Есептер шы ғаруда Безу т

2 слайд
Сабақтың мақсаты: Көбейткіштерге жіктеу әдісі арқылы бір айнымалысы бар көпмүшенің түбірлерін табу. Есептер шы ғаруда Безу теоремасы мен оның салдарын қолданады. Симметриялық және біртекті көпмүшелер үшін оның түбірлерін табуға әртүрлі тәсілдерімен танысады. Көпмүшенің түбірлерін табу үшін Горнер схемасын қолданады.

Үй тапсырмасын тексеру

3 слайд
Үй тапсырмасын тексеру

4 слайд

Ақыл қалпағы

5 слайд
Ақыл қалпағы

«ХОФСТЕД» әдісі 1 көпмүшесі симметриялы көпмүше болады. Ия 2 көпмүшесі симметриялы көпмүше болады. Ия 3 Р(х) = көпмүшесі

6 слайд
«ХОФСТЕД» әдісі 1 көпмүшесі симметриялы көпмүше болады. Ия 2 көпмүшесі симметриялы көпмүше болады. Ия 3 Р(х) = көпмүшесінің а= -3 болғандағы мәнін тап. 11 4 Р(х) = 3 көпмүшесінің а= 2 болғандағы мәнін тап. 23 5 Р(х) = 2 көпмүшесінің бос мүшесін ата. 9 6 Р(х) = 2 көпмүшесінің үлкен коэффициентін ата. -10 7 Р(х) = 3 көпмүшесінің а = -2 болғандағы қалдықты тап. 93 8 Р(х) = - 3 көпмүшесінің а = -1 болғандағы қалдықты тап. 6 9 Р(х) = көпмүшесін х-1 бөлгендегі көбейткіштері (х-1)(х-3)(х+4) болады. Ия 10 Р(х) = көпмүшесін х-2 екімүшесіне «бұрыштап бөлгенде» бөлгендегі қалдық -1 болады. Ия

7 слайд

Сергіту сәті. Синквейн стратегиясы ( бес жолды өлең): «Көпмүше» сөзіне 1. Зат есім 2. 2 сын есім 3. 3 етістік 4.

8 слайд
Сергіту сәті. Синквейн стратегиясы ( бес жолды өлең): «Көпмүше» сөзіне 1. Зат есім 2. 2 сын есім 3. 3 етістік 4. 4 сөзден тұратын сөйлем 5. Синоним

Синквейн стратегиясы ( бес жолды өлең): Синквейн француздың «бес» деген сөзінен шыққан, яғни бес жолды өлең жазу әдісі. - Бірін

9 слайд
Синквейн стратегиясы ( бес жолды өлең): Синквейн француздың «бес» деген сөзінен шыққан, яғни бес жолды өлең жазу әдісі. - Бірінші жолда - тақырып бір сөзбен беріледі (зат есім) - Екінші жолда - тақырып екі сөзбен сипаттау (сын есім) - Үшінші жолда - тақырыпқа қатысты қимыл атауынан үш сөз жазу. (етістік) - Төртінші жолда - 4 сөзден тұратын бір сөйлем. - Бесінші жолда - тақырып мәнін ашатын бір синоним сөз.

«Каhoоt» бағдарламасы бойынша тест сұрақтарына жауап береді.

10 слайд
«Каhoоt» бағдарламасы бойынша тест сұрақтарына жауап береді.

11 слайд

Бірлескен жұмыста өзін-өзі бағалау Сабақ барысында мен ... Ә рқашан Кейде Ешқашан Жаңа идеяларды және бағыттарды ұсындым

12 слайд
Бірлескен жұмыста өзін-өзі бағалау Сабақ барысында мен ... Ә рқашан Кейде Ешқашан Жаңа идеяларды және бағыттарды ұсындым       Міндетін қойып, мақсатын анықтадым       Топтағы қатысушылардан көмек күттім       Бірлескен жұмысқа қатыстым       Сұрақтар қойдым , деректер іздедім , түсіндірме сұрадым       Дұрыс шешім таңдауда топқа көмектестім       Талдадым, тұжырымдадым       Іздедім және қателерді түзедім       Көмек көрсеттім , басқа жұмыстарға пікірімді айттым       Қ иындықтарды жеңдім , нәтиженің жетістігіне жеттім       Жалпы жұмысқа жауаптылық таныттым       Ә ртүрлі көзқарасты ұсына отырып , пікір таласты ынталандырдым      

Білім - теңіз. Біз алға жүзудеміз

13 слайд
Білім - теңіз. Біз алға жүзудеміз

Үйге тапсырама: ; .

14 слайд
Үйге тапсырама: ; .

Американдық фантаст жазушы Ларри Нивеннің сөзі: «Сіз математиканы көршіңіздің мұны істеп жатқанын көру арқылы үйрене алмайсыз

15 слайд
Американдық фантаст жазушы Ларри Нивеннің сөзі: «Сіз математиканы көршіңіздің мұны істеп жатқанын көру арқылы үйрене алмайсыз!». Батыл болыңыз, мақсат қойыңыз және оған жетіңіз, қателесуден қорықпаңыз, бірақ қателерді уақытында түзетіңіз, өз ісіңізде табысты және сауатты болыңыз!

Білімнің сырын ұғына, Шығыңдар білім шыңына Ұқыптылық пен зеректілік, Жеткізеді сіздерді Математика сырына-деп сабағымызды

16 слайд
Білімнің сырын ұғына, Шығыңдар білім шыңына Ұқыптылық пен зеректілік, Жеткізеді сіздерді Математика сырына-деп сабағымызды аяқтаймыз. Сабақ үшін рахмет ! Барлықтарыңызға рахмет. Сау болыңыздар!