"Көлік кешені"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақ тарауы:
5.Экономикалық география
Тақырыбы: Көлік инфрақұрылымы.
Оқу мақсаты:
7.5.2.1 көлік инфрақұрылымының
элементтерін сипаттап, маңыздылығына баға
береді (қазақстандық компонентті қосымша
қамту негізінде);
7.2.1.1 тақырып бойынша картосхемаларды
жасай алады;
1 слайд
Сабақ тарауы: 5.Экономикалық география Тақырыбы: Көлік инфрақұрылымы. Оқу мақсаты: 7.5.2.1 көлік инфрақұрылымының элементтерін сипаттап, маңыздылығына баға береді (қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде); 7.2.1.1 тақырып бойынша картосхемаларды жасай алады;
2 слайд
Бағалау критерийлері
Оқушы
7.5.2.1 көлік инфрақұрылымының
элементтерін сипаттап, маңыздылығына баға
береді (қазақстандық компонентті қосымша
қамту негізінде);
7.2.1.1 тақырып бойынша картосхемаларды
жасай алады;
2 слайд
Бағалау критерийлері Оқушы 7.5.2.1 көлік инфрақұрылымының элементтерін сипаттап, маңыздылығына баға береді (қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде); 7.2.1.1 тақырып бойынша картосхемаларды жасай алады;
3 слайд
1.Көлік — материалдық өндірістің негізгі
үшінші саласы және географиялық еңбек
бөлінісінің негізі
2. Құрлық көлігі
3 слайд
1.Көлік — материалдық өндірістің негізгі үшінші саласы және географиялық еңбек бөлінісінің негізі 2. Құрлық көлігі
4 слайд
Көлік түрлері:
Су
Әуе
Электронды
Құбыр
Жер беті: теміржол көлігі,
автокөлік, жеңіл машиналар, т.б.
4 слайд
Көлік түрлері: Су Әуе Электронды Құбыр Жер беті: теміржол көлігі, автокөлік, жеңіл машиналар, т.б.
5 слайд
Көлік түрлері
Су
Өзен Теңіз
5 слайд
Көлік түрлері Су Өзен Теңіз
6 слайд
Көлік түрлері
6 слайд
Көлік түрлері
7 слайд
Көліктің негізгі
сипаттамасы:
1.Жүк айналымы (тонна-
километрмен)
2.Жолаушы айналымы ( жолаушы-
километрмен)
7 слайд
Көліктің негізгі сипаттамасы: 1.Жүк айналымы (тонна- километрмен) 2.Жолаушы айналымы ( жолаушы- километрмен)
8 слайд
автор: Карезина Нина
Валентиновна
пути сообщения
транспортные предприятия
транспортные средства
8 слайд
автор: Карезина Нина Валентиновна пути сообщения транспортные предприятия транспортные средства
9 слайд
9 слайд
10 слайд
Әлемдік көлік жүйесі
Жұмыс жасайтындар саны – 100 млн аса Жұмыс жасайтындар саны – 100 млн аса
адамадам
Жалпы көлік жүйесі ұзындығы - Жалпы көлік жүйесі ұзындығы - > 36 > 36 млн км млн км
Жүк тасымалданады – 100 млрд т артықЖүк тасымалданады – 100 млрд т артық
Жолаушы тасымалданады - 1 трлн адамЖолаушы тасымалданады - 1 трлн адам
10 слайд
Әлемдік көлік жүйесі Жұмыс жасайтындар саны – 100 млн аса Жұмыс жасайтындар саны – 100 млн аса адамадам Жалпы көлік жүйесі ұзындығы - Жалпы көлік жүйесі ұзындығы - > 36 > 36 млн км млн км Жүк тасымалданады – 100 млрд т артықЖүк тасымалданады – 100 млрд т артық Жолаушы тасымалданады - 1 трлн адамЖолаушы тасымалданады - 1 трлн адам
11 слайд
автор: Карезина Нина
Валентиновна
Влияние НТР на мировую Влияние НТР на мировую
транспортную системутранспортную систему
увеличение пропускной способности
появление новых транспортных средств
увеличение вместимости и объёма
перевозимых грузов (контейнеризация)
11 слайд
автор: Карезина Нина Валентиновна Влияние НТР на мировую Влияние НТР на мировую транспортную системутранспортную систему увеличение пропускной способности появление новых транспортных средств увеличение вместимости и объёма перевозимых грузов (контейнеризация)
12 слайд
90 жылдардағы жүк 90 жылдардағы жүк
айналымыайналымы
морской
Ж/Д
автомобильный
трубопроводный
внутр.водный
61%61%
14%14%
10%10%
12%12%
3%3%
12 слайд
90 жылдардағы жүк 90 жылдардағы жүк айналымыайналымы морской Ж/Д автомобильный трубопроводный внутр.водный 61%61% 14%14% 10%10% 12%12% 3%3%
13 слайд
Көлік жүйесіндегі Көлік жүйесіндегі
географиялық географиялық
айырмашылықтар айырмашылықтар
а) экономикалық дамыған елдердегі а) экономикалық дамыған елдердегі
көлік көлік
Сәйкес келеді:Сәйкес келеді:
көлік жүйесінің жалпы ұзындығының 80% ыкөлік жүйесінің жалпы ұзындығының 80% ы
Жүк айналымы массасының 70% артығы Жүк айналымы массасының 70% артығы
бағасы бойынша 80% көлемінде.бағасы бойынша 80% көлемінде.
Бұл елдердің жүк айналымы құрылымында: Бұл елдердің жүк айналымы құрылымында:
автомобиль көлігіне 40%, автомобиль көлігіне 40%,
Теміржол көлігіне — 25, Теміржол көлігіне — 25,
Ал қалған көлік түрлеріне — 35%.Ал қалған көлік түрлеріне — 35%.
13 слайд
Көлік жүйесіндегі Көлік жүйесіндегі географиялық географиялық айырмашылықтар айырмашылықтар а) экономикалық дамыған елдердегі а) экономикалық дамыған елдердегі көлік көлік Сәйкес келеді:Сәйкес келеді: көлік жүйесінің жалпы ұзындығының 80% ыкөлік жүйесінің жалпы ұзындығының 80% ы Жүк айналымы массасының 70% артығы Жүк айналымы массасының 70% артығы бағасы бойынша 80% көлемінде.бағасы бойынша 80% көлемінде. Бұл елдердің жүк айналымы құрылымында: Бұл елдердің жүк айналымы құрылымында: автомобиль көлігіне 40%, автомобиль көлігіне 40%, Теміржол көлігіне — 25, Теміржол көлігіне — 25, Ал қалған көлік түрлеріне — 35%.Ал қалған көлік түрлеріне — 35%.
14 слайд
2. Дамушы елдердегі көлік 2. Дамушы елдердегі көлік
жүйесіжүйесі
Сай келеді:
Жалпы әлемдік көлік желісі ұзындығының 20 %
артығы
Әлемдік жүк айналымының бағасы бойынша 20%
келеді
Жеңіл көліктің әлемдік паркі бойынша осы елдерде
10% үлесі бар және жүк автомобильдері мен
автобустардың 20% бар
Көлік желісі жиілігі бұл елдерде үлкен емес, ал
техникалық деңгейі өте төмен
Дамыған елдерге қарағанда дамушы елдерде халық
қозғалысы көп есе азырақ.
14 слайд
2. Дамушы елдердегі көлік 2. Дамушы елдердегі көлік жүйесіжүйесі Сай келеді: Жалпы әлемдік көлік желісі ұзындығының 20 % артығы Әлемдік жүк айналымының бағасы бойынша 20% келеді Жеңіл көліктің әлемдік паркі бойынша осы елдерде 10% үлесі бар және жүк автомобильдері мен автобустардың 20% бар Көлік желісі жиілігі бұл елдерде үлкен емес, ал техникалық деңгейі өте төмен Дамыған елдерге қарағанда дамушы елдерде халық қозғалысы көп есе азырақ.
15 слайд
Аймақтық көлік жүйесіАймақтық көлік жүйесі
Солтүстік -Америкалық
Европалық
ТМД
Латын Америкалық
Африкалық
Оңтүстік Азиялық
15 слайд
Аймақтық көлік жүйесіАймақтық көлік жүйесі Солтүстік -Америкалық Европалық ТМД Латын Америкалық Африкалық Оңтүстік Азиялық
16 слайд
автор: Карезина Нина
Валентиновна
Мировой автомобильный
транспорт
Даймлер Бенц1886 г.Даймлер Бенц1886 г.
Плимут 1958 г.Плимут 1958 г.
16 слайд
автор: Карезина Нина Валентиновна Мировой автомобильный транспорт Даймлер Бенц1886 г.Даймлер Бенц1886 г. Плимут 1958 г.Плимут 1958 г.
17 слайд
автор: Карезина Нина
Валентиновна
ПЕРВЫЕ ДЕСЯТЬ СТРАН ПО ДЛИНЕ ПЕРВЫЕ ДЕСЯТЬ СТРАН ПО ДЛИНЕ
ТРУБОПРОВОДОВ В КОНЦЕ 1990-х гг.ТРУБОПРОВОДОВ В КОНЦЕ 1990-х гг.
СтранаСтрана Длина трубопроводов, тыс. кмДлина трубопроводов, тыс. км
НефтепровоНефтепрово
дыды
ГазопровоГазопрово
дыды
ВсегоВсего
СШАСША
Россия Россия
ГерманияГермания
КанадаКанада
МексикаМексика
ФранцияФранция
ИталияИталия
КитайКитай
АргентинаАргентина
ВеликобританияВеликобритания
276,0276,0
63,0 63,0
7,57,5
23,523,5
39,739,7
7,57,5
3,83,8
10,810,8
7,07,0
3,93,9
331,0331,0
150,0 150,0
97,697,6
75,075,0
13,213,2
24,724,7
19,419,4
6,26,2
9,99,9
12,812,8
607,0607,0
213,0 213,0
105,1105,1
98,598,5
52,952,9
32,232,2
23,223,2
17,017,0
16,916,9
16,716,7
17 слайд
автор: Карезина Нина Валентиновна ПЕРВЫЕ ДЕСЯТЬ СТРАН ПО ДЛИНЕ ПЕРВЫЕ ДЕСЯТЬ СТРАН ПО ДЛИНЕ ТРУБОПРОВОДОВ В КОНЦЕ 1990-х гг.ТРУБОПРОВОДОВ В КОНЦЕ 1990-х гг. СтранаСтрана Длина трубопроводов, тыс. кмДлина трубопроводов, тыс. км НефтепровоНефтепрово дыды ГазопровоГазопрово дыды ВсегоВсего СШАСША Россия Россия ГерманияГермания КанадаКанада МексикаМексика ФранцияФранция ИталияИталия КитайКитай АргентинаАргентина ВеликобританияВеликобритания 276,0276,0 63,0 63,0 7,57,5 23,523,5 39,739,7 7,57,5 3,83,8 10,810,8 7,07,0 3,93,9 331,0331,0 150,0 150,0 97,697,6 75,075,0 13,213,2 24,724,7 19,419,4 6,26,2 9,99,9 12,812,8 607,0607,0 213,0 213,0 105,1105,1 98,598,5 52,952,9 32,232,2 23,223,2 17,017,0 16,916,9 16,716,7