Комбинаторика

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Комбинаторика

Материал туралы қысқаша түсінік
Слайд. 9-сынып Комбинаторика
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Алма, алмұрт, бананды қанша жолмен қайта реттеуге болады? "Комбинаторика" ұғымын кім енгізді?"? Комбин

#1 слайд
Алма, алмұрт, бананды қанша жолмен қайта реттеуге болады? "Комбинаторика" ұғымын кім енгізді?"? Комбинаторика нені зерттейді? Сандар берілген: 9; 8; 2; 4; 3; 1. Осы сандардан қанша екі таңбалы сандарды құруға болатындығын анықтаңыз? 1 2 3 4 Оралу

1 слайд

Алма, алмұрт, бананды қанша жолмен қайта реттеуге болады? "Комбинаторика" ұғымын кім енгізді?"? Комбинаторика нені зерттейді? Сандар берілген: 9; 8; 2; 4; 3; 1. Осы сандардан қанша екі таңбалы сандарды құруға болатындығын анықтаңыз? 1 2 3 4 Оралу

Асхана мәзірінде 3- бірінші, 4 - екінші және 5- үшінші тағамдар бар. Неше түрлі тәсілмен «түстік астар » әзірлеуге болады? Ой

#2 слайд
Асхана мәзірінде 3- бірінші, 4 - екінші және 5- үшінші тағамдар бар. Неше түрлі тәсілмен «түстік астар » әзірлеуге болады? Ой қозғау

2 слайд

Асхана мәзірінде 3- бірінші, 4 - екінші және 5- үшінші тағамдар бар. Неше түрлі тәсілмен «түстік астар » әзірлеуге болады? Ой қозғау

Комбинаторика элементтері n =n! Алмастыру Орналастыру Терулер

#3 слайд
Комбинаторика элементтері n =n! Алмастыру Орналастыру Терулер

3 слайд

Комбинаторика элементтері n =n! Алмастыру Орналастыру Терулер

Комбинаторика формулаларын қолданып есептер шешу 9.3.1.5қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру сандарын есептеу үші

#4 слайд
Комбинаторика формулаларын қолданып есептер шешу 9.3.1.5қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру сандарын есептеу үшін комбинаторика формулаларын қолдана отырып есептер шығару; Оқу мақсатты оқушылардың қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру сандарын есептеу үшін комбинаторика формулаларын қолдана отырып, есептер шығаруға бейімділіктерін қалыптастыру. Сабақ мақсаты

4 слайд

Комбинаторика формулаларын қолданып есептер шешу 9.3.1.5қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру сандарын есептеу үшін комбинаторика формулаларын қолдана отырып есептер шығару; Оқу мақсатты оқушылардың қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру сандарын есептеу үшін комбинаторика формулаларын қолдана отырып, есептер шығаруға бейімділіктерін қалыптастыру. Сабақ мақсаты

https://learningapps.org/watch?v=prh0zxts323 Тапсырма 1

#5 слайд
https://learningapps.org/watch?v=prh0zxts323 Тапсырма 1

5 слайд

https://learningapps.org/watch?v=prh0zxts323 Тапсырма 1

Жұптық жұмыс 4 оқушы 7 орындыққа неше тәсілмен отырып шығады? 1 Бес адамды кезекке неше түрлі тәсілмен тұрғ

#6 слайд
Жұптық жұмыс 4 оқушы 7 орындыққа неше тәсілмен отырып шығады? 1 Бес адамды кезекке неше түрлі тәсілмен тұрғызуға болады? 2 Шахмат турниріне 12 ойыншы қатысты және әрбір шахматшы өзгелерімен бір-бір ойыннан ойнайды. Турнирде барлығы неше партия ойналады? 3 Поштада маркалардың 5 түрі бар. Олардан 3 түрлі марканы неше тәсілмен таңдап алуға болады. 4 Қайнарда 0-ден 9-ға дейінгі сандар жазылған карточкалар бар. Осы карточкаларды неше тәсілмен столға қоюға болады? 5 ЛОГАРИФМ сөзінің әріптерінен неше түрлі 5 әріптен құралған сөздер құрастыруға болады? 6 Бағалау критерийлері Дескриптор Комбинаториканың негізгі ережелерін пайдаланады. Есептің шартына сәйкес формуланы анықтай алады 1 қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру сандарын есептеу үшін комбинаторика формулаларын есептер шығаруда қолдана алады. 1

6 слайд

Жұптық жұмыс 4 оқушы 7 орындыққа неше тәсілмен отырып шығады? 1 Бес адамды кезекке неше түрлі тәсілмен тұрғызуға болады? 2 Шахмат турниріне 12 ойыншы қатысты және әрбір шахматшы өзгелерімен бір-бір ойыннан ойнайды. Турнирде барлығы неше партия ойналады? 3 Поштада маркалардың 5 түрі бар. Олардан 3 түрлі марканы неше тәсілмен таңдап алуға болады. 4 Қайнарда 0-ден 9-ға дейінгі сандар жазылған карточкалар бар. Осы карточкаларды неше тәсілмен столға қоюға болады? 5 ЛОГАРИФМ сөзінің әріптерінен неше түрлі 5 әріптен құралған сөздер құрастыруға болады? 6 Бағалау критерийлері Дескриптор Комбинаториканың негізгі ережелерін пайдаланады. Есептің шартына сәйкес формуланы анықтай алады 1 қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру сандарын есептеу үшін комбинаторика формулаларын есептер шығаруда қолдана алады. 1

1)Ғылыми зертханада 20 жұмысшы жұмыс жасайды. Зертхана 5 жұмысшыны іс-сапарға жіберу керек. Бірақ іс-сапарға бөлім бастығы, І о

#7 слайд
1)Ғылыми зертханада 20 жұмысшы жұмыс жасайды. Зертхана 5 жұмысшыны іс-сапарға жіберу керек. Бірақ іс-сапарға бөлім бастығы, І орынбасар, ІІ орынбасар үшеуі бірге бармау керек. Қанша әдіспен жұмысшыларды іс- сапарға жіберуге болады? 2)Оқушы кітапханадан 4 кітап алды. Оқушы сол кітапты неше түрлі ретпен оқи алады? Тапсырма 3 Бағалау критерийлері Дескриптор Комбинаториканың негізгі ережелерін пайдаланады. Есептің шартына сәйкес формуланы анықтай алады 1 қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру сандарын есептеу үшін комбинаторика формулаларын есептер шығаруда қолдана алады. 1

7 слайд

1)Ғылыми зертханада 20 жұмысшы жұмыс жасайды. Зертхана 5 жұмысшыны іс-сапарға жіберу керек. Бірақ іс-сапарға бөлім бастығы, І орынбасар, ІІ орынбасар үшеуі бірге бармау керек. Қанша әдіспен жұмысшыларды іс- сапарға жіберуге болады? 2)Оқушы кітапханадан 4 кітап алды. Оқушы сол кітапты неше түрлі ретпен оқи алады? Тапсырма 3 Бағалау критерийлері Дескриптор Комбинаториканың негізгі ережелерін пайдаланады. Есептің шартына сәйкес формуланы анықтай алады 1 қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру сандарын есептеу үшін комбинаторика формулаларын есептер шығаруда қолдана алады. 1

Кей түсінбеген тұстарым... Әлсіз тұстары Сабақты толықтай түсіндім Сабақ барысында ең ұнаған тұстары Осы тақырып төңірегінде

#8 слайд
Кей түсінбеген тұстарым... Әлсіз тұстары Сабақты толықтай түсіндім Сабақ барысында ең ұнаған тұстары Осы тақырып төңірегінде білгім келеді... Ұсынысыңыз Рефлексия

8 слайд

Кей түсінбеген тұстарым... Әлсіз тұстары Сабақты толықтай түсіндім Сабақ барысында ең ұнаған тұстары Осы тақырып төңірегінде білгім келеді... Ұсынысыңыз Рефлексия

Файл форматы:
pptx
25.02.2025
166
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі