Материалдар / Көмірсутектер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Көмірсутектер

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қаңтар 2020
403
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Химия пәнінің мұғалімі: Жанұзақова Б. № 10 Күреңбел орта мектеб

1 слайд
Химия пәнінің мұғалімі: Жанұзақова Б. № 10 Күреңбел орта мектеб Сабақтың тақырыбы: Атомның құрамы мен құрылысы.Изотоптар оқу мақсаттары Бағалау критерийлері Пәнге қатысты терминология: Атом, молекула, элемент, протон, электрон, изотопСабақ мақсаттары 717 7.1.2.5 Атом құрылысын сипаттау 7.1.2.6 Изотоп ұғымын білу 7.1.2.7 Алғашқы 20 элементтің атом құрамындағы ядро нуклидтерін анықтау 7.1.2.8 Элементті атауы бойынша және оны атомы құрамындағы бөлшектер саны бойынша сипаттау - Атом құрылысын анықтап изотоп ұғымын біледі Алғашқы 20 элементтің атом құрамындағы протон, электрон, нейтронды анықтайды.Элементті атауы бойынша және атом құрамындағы бөлшектер саны бойынша сипаттайды Тілдік мақсаттар Құндылықтарға баулу Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, ашықтықеңбек және шығармашылық Алдыңғы білім Заттар және физикалық денелер (Жаратылыстаны, 5-сынып) Химия пәні. Элементтер және қоспалар(7.1. А Бөлім)Пәнаралық байланыс Физика, жаратылыстану-Атомның құрылысын, құрамын біледі -Протон, электрон, нейтронды аныфқтайды -Алғашқы 20 элементтің атом құрамындағы бөлшектерді реттік нөмірі мен атом массасына қарай сипаттауды түсінеді -Изотоп ұғымын біледі

Сабақтың басы Кері байланыс Әр оқушының білімін қорыту мақсатында үлгеріміне көмектесетін тапсырмалар беріледі.Оқушыл

2 слайд
Сабақтың басы Кері байланыс Әр оқушының білімін қорыту мақсатында үлгеріміне көмектесетін тапсырмалар беріледі.Оқушыларды ң қажеттіліктерін анықтау, қанағаттандыру келесі сабаққа жоспар құру Үйымдастыру: Топқа бөлу ,психологиялық ахуал туғызу”Аялы алақан! “Миға шабуыл” (ширату сұрақтары 1.Атомдар, молекулалар деген не? 2.Элемент деген не? 3.Жай және күрделі заттар деген не? Дескриптор - Атомның анықтамасын айтады –жай және күрделі заттың анықтамасын айтады –молекуланың анықтамасын айтады Бағалау: «Смайлинг» 1.Мәтінмен жұмыс “ЖИГСО” әдісі Топтық жұмыс. . “ Атомның құрамы мен құрылысы Дескриптор -атом ның құрылысын айтады –изотоп ұғымын айтады Бағалау: «Бағдаршам” Жеңілден күрделіге карай тапсырмалар 1тапсырма: Дескриптор : - Сутектің және оттектің изотпы үшін құрамы мен атомдық массасын көрсетеді;-Изотоптың анықтамасын келтіреді Бағалау: «Бірін-бірі бағалау” 2 тапсырма : Дискриптор: -алғашқы 20 элементтің протон, нейтрон, электрон санын көрсетеді Бағалау: Өзін-өзі және бірін- бірі бағалайды 3 тапсырма : “Сәйкестендіру тесті” Дескриптор:--Элементті атауы бойынша және құрамындағы бөлшектер саны бойынша анықтайды Бағалау: Мұғалімнің тарапынан жұлдызша арқылы бағаланады Кері байланыс БББ иптор.Сабақтың ортасы Сабақтың соңыСаралау оқу әдістері Оқушылар ақпараттармен сипаттамаларды, меңгерген материалды дұрыс жеткізеді, болжам жасайды, ақпаратты жеткізу арқылы түсінеді . Белсенді оқу әдістері Оқушылар дәлелдейді, түрлі пікірдер айтады,тұжырымдайды,тыңдайды.сар алайды, бағалайды .

3 слайд

4 слайд

.Саралау оқу әдісі Білім алушыларға күрделілігіне қарай ілгерілеп отыратын тапсырмалары бар үлестірмелі карточкалар тарат

5 слайд
.Саралау оқу әдісі Білім алушыларға күрделілігіне қарай ілгерілеп отыратын тапсырмалары бар үлестірмелі карточкалар тараттым Баспадан шыққан электронды дереккөздерді қолдандымБілім алушыларға алдын ала дайындалған сұрақтар қойып, сөзбен көрсетіп, ынталандырып отырдым. Кейбір оқушылар тапсырманы тез орындады да,ал кейбір оқушыларға уақыт бердім Әр тапсырмадан кейін қалыптастырушы бағалау жүргізілді. Бағалау оқу әдісі “ Басбармақ, мадақтау бағдаршам” Жұптың,топтық жұмысын бағалау бірін-бірі бағалау арқылы жүзеге асырылады, топтық жұмысын бағалауда көрші топтың оқушылары олардың жұмыстарын өз жұмыстарымен салыстыра отырып, өз тапсырмаларының орындалуында қателіктер немесе қиындықтар туындаған жағдайда түзетулер енгізуге мүмкіндік алады .”Смайлингтер” арқылы бағалау барысында оқушылардың көңіл-күйлері көтеріледі. Сабақ соңында оқушылардың қажеттіліктерін анықтау, қанағаттандыру мақсатында “БББ” кестесі арқылы кері байланыс жұргізіледі. Қосымша ақпараттар Денсаулық және қ ауіпсіздік техникасының сақталуы “ Аялы алақан” психологиялық ахуал тудырдым. Оқушыларды топқа бөлу кезінде денсаулыққа байланысты қауіпсіздік техникасын орындады