Материалдар / Коммуникация және коммуникациялық үрдіс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Коммуникация және коммуникациялық үрдіс

Материал туралы қысқаша түсінік
Коммуникация дегеніміз қарым-қатынас, екі және одан да көп адамдардың өзара түсінісуге негізделген байланысы: бір бірінен ақпарат, мәліметтер алмасуы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2020
1126
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Пән Әлеуметтік менеджмент Оқытушының аты-жөні Ошакбаева М.А Сабақ тақырыбы № 5 Коммуникация және коммуникациялық

1 слайд
Пән Әлеуметтік менеджмент Оқытушының аты-жөні Ошакбаева М.А Сабақ тақырыбы № 5 Коммуникация және коммуникациялық үрдіс Оқу мақсаты Студенттердің коммуникация және коммуникациялық процесс, коммуникациялық кедергілер туралы білімдерін қалыптастыру Топ 31 СРк Күні 22 .12. 2020 ж

1 слайд

Пән Әлеуметтік менеджмент Оқытушының аты-жөні Ошакбаева М.А Сабақ тақырыбы № 5 Коммуникация және коммуникациялық үрдіс Оқу мақсаты Студенттердің коммуникация және коммуникациялық процесс, коммуникациялық кедергілер туралы білімдерін қалыптастыру Топ 31 СРк Күні 22 .12. 2020 ж

Менеджменттегі коммуникация

2 слайд
Менеджменттегі коммуникация

2 слайд

Менеджменттегі коммуникация

Коммуникация дегеніміз қарым- қатынас, екі және одан да көп адамдардың өзара түсінісуге негізделген байланысы: бір бірінен ақп

3 слайд
Коммуникация дегеніміз қарым- қатынас, екі және одан да көп адамдардың өзара түсінісуге негізделген байланысы: бір бірінен ақпарат, мәліметтер алмасуы. Коммуникация мақсаттары: • Басқару объектісі мен субъектісі арасындағы байланысты ұйымдастыру; • Басқарылатын ақпаратта эмоционалды және интеллектуалды байланыс қалыптастыру; • Мекеме қызметкерлері арасында өзара байланыс орнату; • Мекемеде ортақ көзқарастар қалыптастыру; • Мекеме жоспарының атқарылуын мақсат етіп қоятын ұжымның бірігіп жұмыс жасауын ұйымдастыру;

3 слайд

Коммуникация дегеніміз қарым- қатынас, екі және одан да көп адамдардың өзара түсінісуге негізделген байланысы: бір бірінен ақпарат, мәліметтер алмасуы. Коммуникация мақсаттары: • Басқару объектісі мен субъектісі арасындағы байланысты ұйымдастыру; • Басқарылатын ақпаратта эмоционалды және интеллектуалды байланыс қалыптастыру; • Мекеме қызметкерлері арасында өзара байланыс орнату; • Мекемеде ортақ көзқарастар қалыптастыру; • Мекеме жоспарының атқарылуын мақсат етіп қоятын ұжымның бірігіп жұмыс жасауын ұйымдастыру;

Ақпарат алмасу тәсілдері: • 1) хат алмасу (хаттар, ескертулер, есептер); • 2) электронды байланыс (электрондық пошта, факс); •

4 слайд
Ақпарат алмасу тәсілдері: • 1) хат алмасу (хаттар, ескертулер, есептер); • 2) электронды байланыс (электрондық пошта, факс); • 3) отырыстар, жиналыстар; • 4) телефонмен сөйлесу; • 5) Жеке кездесулер

4 слайд

Ақпарат алмасу тәсілдері: • 1) хат алмасу (хаттар, ескертулер, есептер); • 2) электронды байланыс (электрондық пошта, факс); • 3) отырыстар, жиналыстар; • 4) телефонмен сөйлесу; • 5) Жеке кездесулер

Ақпарат типтері: Кредо, принциптер4 Фактлар, нақты және объективті тұжырымдамалар ; 1 Жаңа идеялар мен олардың объективтіліг

5 слайд
Ақпарат типтері: Кредо, принциптер4 Фактлар, нақты және объективті тұжырымдамалар ; 1 Жаңа идеялар мен олардың объективтілігін дәлелтейтін тұжырымдамалар;2 Нақты немесе абстрактілі, объективтілік пен субъективтілікке қарсы пікірлер3 Ақпарат алушыға берілетін мотивация мен энергия5

5 слайд

Ақпарат типтері: Кредо, принциптер4 Фактлар, нақты және объективті тұжырымдамалар ; 1 Жаңа идеялар мен олардың объективтілігін дәлелтейтін тұжырымдамалар;2 Нақты немесе абстрактілі, объективтілік пен субъективтілікке қарсы пікірлер3 Ақпарат алушыға берілетін мотивация мен энергия5

Хабарлама – түрлі тәсілдермен жеткізілген ақпараттың өзіАқпарат беруші - идеяларды ойлап табушы немесе ақпаратты жинайтын

6 слайд
Хабарлама – түрлі тәсілдермен жеткізілген ақпараттың өзіАқпарат беруші - идеяларды ойлап табушы немесе ақпаратты жинайтын және оны жеткізетін адам Канал – ақпарат беру құрылғысы Коммуникация процесінің құрылымы Ақпарат алмасуда 4 негізгі элементтерді қарастырады: Алушы – жинақталған ақпарат оның түсініп білуіне бағытталған тұлға

6 слайд

Хабарлама – түрлі тәсілдермен жеткізілген ақпараттың өзіАқпарат беруші - идеяларды ойлап табушы немесе ақпаратты жинайтын және оны жеткізетін адам Канал – ақпарат беру құрылғысы Коммуникация процесінің құрылымы Ақпарат алмасуда 4 негізгі элементтерді қарастырады: Алушы – жинақталған ақпарат оның түсініп білуіне бағытталған тұлға

Байланыстың екі негізгі түрі бар: ауызша және ауызша емес Вербалды ( ауызша ). Тілдің ауызша және жазбаша түрлерінің екеуі

7 слайд
Байланыстың екі негізгі түрі бар: ауызша және ауызша емес Вербалды ( ауызша ). Тілдің ауызша және жазбаша түрлерінің екеуі де ауызша құралдарға жатқызылады. Әрине, ауызша ақпарат алмасу арқылы жүзеге асырылатын хабарларда үлкен ақпараттар беріледі. Басқаша айтқанда, адамдардың көпшілігі табиғи тілде сөйлейді. Оның басты міндеті де осы.

7 слайд

Байланыстың екі негізгі түрі бар: ауызша және ауызша емес Вербалды ( ауызша ). Тілдің ауызша және жазбаша түрлерінің екеуі де ауызша құралдарға жатқызылады. Әрине, ауызша ақпарат алмасу арқылы жүзеге асырылатын хабарларда үлкен ақпараттар беріледі. Басқаша айтқанда, адамдардың көпшілігі табиғи тілде сөйлейді. Оның басты міндеті де осы.

Вербалды емес ( ауызша емес ) . Жүйе ретінде сөздерді пайдаланбай жөнелтуші жіберген ақпарат ауызша емес хабарламаға негізделге

8 слайд
Вербалды емес ( ауызша емес ) . Жүйе ретінде сөздерді пайдаланбай жөнелтуші жіберген ақпарат ауызша емес хабарламаға негізделген ауызша емес коммуникацияны құрайды. Көптеген хабарлардың әсері ауызша емес ақпаратпен жасалады: 37% - дауыс тонусы және 55% - бет әлпеті, яғни,мимика арқалы. Бұл, әсіресе, жіберушінің хабарламасының ауызша бөлігі басқаша келетін жағдайларда айқын. Мұндай жағдайда хабардың мағынасын түсіну үшін алушы вербалды емес бөлімге көбірек сенім артады.

8 слайд

Вербалды емес ( ауызша емес ) . Жүйе ретінде сөздерді пайдаланбай жөнелтуші жіберген ақпарат ауызша емес хабарламаға негізделген ауызша емес коммуникацияны құрайды. Көптеген хабарлардың әсері ауызша емес ақпаратпен жасалады: 37% - дауыс тонусы және 55% - бет әлпеті, яғни,мимика арқалы. Бұл, әсіресе, жіберушінің хабарламасының ауызша бөлігі басқаша келетін жағдайларда айқын. Мұндай жағдайда хабардың мағынасын түсіну үшін алушы вербалды емес бөлімге көбірек сенім артады.

Қабылдаудағы психологиялық айырмашылықтар Семантикалық кедергілер - сөздік- символдардағы айырмашылық (әртүрлі адамдар үшін

9 слайд
Қабылдаудағы психологиялық айырмашылықтар Семантикалық кедергілер - сөздік- символдардағы айырмашылық (әртүрлі адамдар үшін әртүрлі мағыналар ) Ауызша емес таңбалар Фильтрлеу - хабарлама / ақпарат қысу Байланыс арналарын артық жүктеу (техникалық құралдардың жоқтығы және ақпаратты өңдеу) Ұйымдастырушылық емес ұйымдық құрылым (нашар ойластырылған тапсырма) Ақпарат алмасудағы проблемалар

9 слайд

Қабылдаудағы психологиялық айырмашылықтар Семантикалық кедергілер - сөздік- символдардағы айырмашылық (әртүрлі адамдар үшін әртүрлі мағыналар ) Ауызша емес таңбалар Фильтрлеу - хабарлама / ақпарат қысу Байланыс арналарын артық жүктеу (техникалық құралдардың жоқтығы және ақпаратты өңдеу) Ұйымдастырушылық емес ұйымдық құрылым (нашар ойластырылған тапсырма) Ақпарат алмасудағы проблемалар

Үй тапсырмасы Менеджментті басқару процесі ретінде қарастырыңыз Менеджмент - басқару процесі ретінде _______________________

10 слайд
Үй тапсырмасы Менеджментті басқару процесі ретінде қарастырыңыз Менеджмент - басқару процесі ретінде ________________________________________________ ________________________________________________ ________________________________________________ ________________________________________________ ________________________________________________ ________________________________________________

10 слайд

Үй тапсырмасы Менеджментті басқару процесі ретінде қарастырыңыз Менеджмент - басқару процесі ретінде ________________________________________________ ________________________________________________ ________________________________________________ ________________________________________________ ________________________________________________ ________________________________________________

Үй тапсырмасын орындап, MOODLE платформасына жіберіңіз!

11 слайд
Үй тапсырмасын орындап, MOODLE платформасына жіберіңіз!

11 слайд

Үй тапсырмасын орындап, MOODLE платформасына жіберіңіз!