Коммуникация және коммуникациялық үрдіс
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Пән Әлеуметтік менеджмент
Оқытушының
аты-жөні Ошакбаева М.А
Сабақ тақырыбы
№ 5 Коммуникация және коммуникациялық
үрдіс
Оқу мақсаты Студенттердің коммуникация және
коммуникациялық процесс,
коммуникациялық кедергілер туралы
білімдерін қалыптастыру
Топ 31 СРк
Күні 22 .12. 2020 ж
1 слайд
Пән Әлеуметтік менеджмент Оқытушының аты-жөні Ошакбаева М.А Сабақ тақырыбы № 5 Коммуникация және коммуникациялық үрдіс Оқу мақсаты Студенттердің коммуникация және коммуникациялық процесс, коммуникациялық кедергілер туралы білімдерін қалыптастыру Топ 31 СРк Күні 22 .12. 2020 ж
2 слайд
Менеджменттегі
коммуникация
2 слайд
Менеджменттегі коммуникация
3 слайд
Коммуникация дегеніміз қарым-
қатынас, екі және одан да көп
адамдардың өзара түсінісуге негізделген
байланысы: бір бірінен ақпарат,
мәліметтер алмасуы.
Коммуникация мақсаттары:
•
Басқару объектісі мен субъектісі арасындағы
байланысты ұйымдастыру;
•
Басқарылатын ақпаратта эмоционалды және
интеллектуалды байланыс қалыптастыру;
•
Мекеме қызметкерлері арасында өзара
байланыс орнату;
•
Мекемеде ортақ көзқарастар қалыптастыру;
•
Мекеме жоспарының атқарылуын мақсат
етіп қоятын ұжымның бірігіп жұмыс жасауын
ұйымдастыру;
3 слайд
Коммуникация дегеніміз қарым- қатынас, екі және одан да көп адамдардың өзара түсінісуге негізделген байланысы: бір бірінен ақпарат, мәліметтер алмасуы. Коммуникация мақсаттары: • Басқару объектісі мен субъектісі арасындағы байланысты ұйымдастыру; • Басқарылатын ақпаратта эмоционалды және интеллектуалды байланыс қалыптастыру; • Мекеме қызметкерлері арасында өзара байланыс орнату; • Мекемеде ортақ көзқарастар қалыптастыру; • Мекеме жоспарының атқарылуын мақсат етіп қоятын ұжымның бірігіп жұмыс жасауын ұйымдастыру;
4 слайд
Ақпарат алмасу тәсілдері:
•
1) хат алмасу (хаттар, ескертулер,
есептер);
•
2) электронды байланыс (электрондық
пошта, факс);
•
3) отырыстар, жиналыстар;
•
4) телефонмен сөйлесу;
•
5) Жеке кездесулер
4 слайд
Ақпарат алмасу тәсілдері: • 1) хат алмасу (хаттар, ескертулер, есептер); • 2) электронды байланыс (электрондық пошта, факс); • 3) отырыстар, жиналыстар; • 4) телефонмен сөйлесу; • 5) Жеке кездесулер
5 слайд
Ақпарат типтері:
Кредо, принциптер4 Фактлар, нақты және объективті тұжырымдамалар ;
1
Жаңа идеялар мен олардың объективтілігін дәлелтейтін
тұжырымдамалар;2
Нақты немесе абстрактілі, объективтілік пен субъективтілікке
қарсы пікірлер3
Ақпарат алушыға берілетін мотивация мен энергия5
5 слайд
Ақпарат типтері: Кредо, принциптер4 Фактлар, нақты және объективті тұжырымдамалар ; 1 Жаңа идеялар мен олардың объективтілігін дәлелтейтін тұжырымдамалар;2 Нақты немесе абстрактілі, объективтілік пен субъективтілікке қарсы пікірлер3 Ақпарат алушыға берілетін мотивация мен энергия5
6 слайд
Хабарлама – түрлі тәсілдермен жеткізілген ақпараттың өзіАқпарат беруші - идеяларды ойлап табушы немесе ақпаратты
жинайтын және оны жеткізетін адам
Канал – ақпарат беру құрылғысы Коммуникация процесінің
құрылымы
Ақпарат алмасуда 4 негізгі элементтерді қарастырады:
Алушы – жинақталған ақпарат оның түсініп білуіне бағытталған
тұлға
6 слайд
Хабарлама – түрлі тәсілдермен жеткізілген ақпараттың өзіАқпарат беруші - идеяларды ойлап табушы немесе ақпаратты жинайтын және оны жеткізетін адам Канал – ақпарат беру құрылғысы Коммуникация процесінің құрылымы Ақпарат алмасуда 4 негізгі элементтерді қарастырады: Алушы – жинақталған ақпарат оның түсініп білуіне бағытталған тұлға
7 слайд
Байланыстың екі негізгі түрі бар: ауызша және
ауызша емес
Вербалды ( ауызша ). Тілдің ауызша және жазбаша түрлерінің екеуі де ауызша
құралдарға жатқызылады. Әрине, ауызша ақпарат алмасу арқылы жүзеге
асырылатын хабарларда үлкен ақпараттар беріледі. Басқаша айтқанда,
адамдардың көпшілігі табиғи тілде сөйлейді. Оның басты міндеті де осы.
7 слайд
Байланыстың екі негізгі түрі бар: ауызша және ауызша емес Вербалды ( ауызша ). Тілдің ауызша және жазбаша түрлерінің екеуі де ауызша құралдарға жатқызылады. Әрине, ауызша ақпарат алмасу арқылы жүзеге асырылатын хабарларда үлкен ақпараттар беріледі. Басқаша айтқанда, адамдардың көпшілігі табиғи тілде сөйлейді. Оның басты міндеті де осы.
8 слайд
Вербалды емес ( ауызша емес ) . Жүйе ретінде сөздерді пайдаланбай
жөнелтуші жіберген ақпарат ауызша емес хабарламаға негізделген
ауызша емес коммуникацияны құрайды.
Көптеген хабарлардың әсері ауызша емес ақпаратпен жасалады: 37% -
дауыс тонусы және 55% - бет әлпеті, яғни,мимика арқалы. Бұл,
әсіресе, жіберушінің хабарламасының ауызша бөлігі басқаша келетін
жағдайларда айқын. Мұндай жағдайда хабардың мағынасын түсіну
үшін алушы вербалды емес бөлімге көбірек сенім артады.
8 слайд
Вербалды емес ( ауызша емес ) . Жүйе ретінде сөздерді пайдаланбай жөнелтуші жіберген ақпарат ауызша емес хабарламаға негізделген ауызша емес коммуникацияны құрайды. Көптеген хабарлардың әсері ауызша емес ақпаратпен жасалады: 37% - дауыс тонусы және 55% - бет әлпеті, яғни,мимика арқалы. Бұл, әсіресе, жіберушінің хабарламасының ауызша бөлігі басқаша келетін жағдайларда айқын. Мұндай жағдайда хабардың мағынасын түсіну үшін алушы вербалды емес бөлімге көбірек сенім артады.
9 слайд
Қабылдаудағы психологиялық
айырмашылықтар
Семантикалық кедергілер - сөздік-
символдардағы айырмашылық (әртүрлі
адамдар үшін әртүрлі мағыналар )
Ауызша емес таңбалар
Фильтрлеу - хабарлама / ақпарат қысу
Байланыс арналарын артық жүктеу
(техникалық құралдардың жоқтығы
және ақпаратты өңдеу)
Ұйымдастырушылық емес ұйымдық
құрылым (нашар ойластырылған
тапсырма) Ақпарат алмасудағы проблемалар
9 слайд
Қабылдаудағы психологиялық айырмашылықтар Семантикалық кедергілер - сөздік- символдардағы айырмашылық (әртүрлі адамдар үшін әртүрлі мағыналар ) Ауызша емес таңбалар Фильтрлеу - хабарлама / ақпарат қысу Байланыс арналарын артық жүктеу (техникалық құралдардың жоқтығы және ақпаратты өңдеу) Ұйымдастырушылық емес ұйымдық құрылым (нашар ойластырылған тапсырма) Ақпарат алмасудағы проблемалар
10 слайд
Үй тапсырмасы
Менеджментті басқару
процесі ретінде қарастырыңыз
Менеджмент - басқару процесі ретінде
________________________________________________
________________________________________________
________________________________________________
________________________________________________
________________________________________________
________________________________________________
10 слайд
Үй тапсырмасы Менеджментті басқару процесі ретінде қарастырыңыз Менеджмент - басқару процесі ретінде ________________________________________________ ________________________________________________ ________________________________________________ ________________________________________________ ________________________________________________ ________________________________________________
11 слайд
Үй тапсырмасын орындап, MOODLE
платформасына жіберіңіз!
11 слайд
Үй тапсырмасын орындап, MOODLE платформасына жіберіңіз!