Компьютерде жұмыс. Өткен сабақты қайталау.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Компьютерде жұмыс. Өткен сабақты қайталау.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қашықтықтан оқыту
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақтың тақырыбы: КОМПЬЮТЕРДЕ ЖҰМЫС. ӨТКЕН САБАҚТЫ ҚАЙТАЛАУ.

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы: КОМПЬЮТЕРДЕ ЖҰМЫС. ӨТКЕН САБАҚТЫ ҚАЙТАЛАУ.

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: КОМПЬЮТЕРДЕ ЖҰМЫС. ӨТКЕН САБАҚТЫ ҚАЙТАЛАУ.

Компьютерде жұмыс. Өткен сабақты қайталау. Мақсаты: “ Paint графикалық редакторы” тарауы бойынша алған білім

#2 слайд
Компьютерде жұмыс. Өткен сабақты қайталау. Мақсаты: “ Paint графикалық редакторы” тарауы бойынша алған білімдерін тереңдете түсу

2 слайд

Компьютерде жұмыс. Өткен сабақты қайталау. Мақсаты: “ Paint графикалық редакторы” тарауы бойынша алған білімдерін тереңдете түсу

Міндеті: 1 . Paint программасындағы әрекеттерді тиімді пайдаланады. 2 . Компьютерде жұмыс істей отырып, ойлау және ш

#3 слайд
Міндеті: 1 . Paint программасындағы әрекеттерді тиімді пайдаланады. 2 . Компьютерде жұмыс істей отырып, ойлау және шығармашылық қабілеттерін дамытады. 3 . Топтық жұмыс арқылы тапсырманы бірлесе шешуге, топтық ережені сақтауға, өзінің және өзгенің пікірімен санасуды үйренеді.

3 слайд

Міндеті: 1 . Paint программасындағы әрекеттерді тиімді пайдаланады. 2 . Компьютерде жұмыс істей отырып, ойлау және шығармашылық қабілеттерін дамытады. 3 . Топтық жұмыс арқылы тапсырманы бірлесе шешуге, топтық ережені сақтауға, өзінің және өзгенің пікірімен санасуды үйренеді.

Күтілетін нәтиже : 1. Топтасып жұмыс істей білуге үйренеді 2. Өз ойын еркін жеткізе біледі 3. Шығармашылық қабілеті дамиды.

#4 слайд
Күтілетін нәтиже : 1. Топтасып жұмыс істей білуге үйренеді 2. Өз ойын еркін жеткізе біледі 3. Шығармашылық қабілеті дамиды. 4 . Компьютерде дұрыс жұмыс жасай біледі

4 слайд

Күтілетін нәтиже : 1. Топтасып жұмыс істей білуге үйренеді 2. Өз ойын еркін жеткізе біледі 3. Шығармашылық қабілеті дамиды. 4 . Компьютерде дұрыс жұмыс жасай біледі

Оқыту технологиясы : ақпараттық технология Сабақтың типі: білім мен білікті тексеру сабағы Сабақтың түрі: қайталау

#5 слайд
Оқыту технологиясы : ақпараттық технология Сабақтың типі: білім мен білікті тексеру сабағы Сабақтың түрі: қайталау сабағы Сабақтың әдіс - тәсілі : диалогтық сұрақ-жауап, компьютерде жұмыс, РАФТ, тестік тапсырма, эссе жазу, автор орындығы. Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер: Мультимедиялық проектор, компьютер Пәнаралық байланыс : әдебиет

5 слайд

Оқыту технологиясы : ақпараттық технология Сабақтың типі: білім мен білікті тексеру сабағы Сабақтың түрі: қайталау сабағы Сабақтың әдіс - тәсілі : диалогтық сұрақ-жауап, компьютерде жұмыс, РАФТ, тестік тапсырма, эссе жазу, автор орындығы. Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер: Мультимедиялық проектор, компьютер Пәнаралық байланыс : әдебиет

Сабақтың жоспары: I Ұйымдастыру кезеңі : (қызығушылықты ояту) 1. Сәлемдесу 2. Түгелдеу 3. Топқа бөлу

#6 слайд
Сабақтың жоспары: I Ұйымдастыру кезеңі : (қызығушылықты ояту) 1. Сәлемдесу 2. Түгелдеу 3. Топқа бөлу

6 слайд

Сабақтың жоспары: I Ұйымдастыру кезеңі : (қызығушылықты ояту) 1. Сәлемдесу 2. Түгелдеу 3. Топқа бөлу

Paint құралдары бойынша топтастыру І-топ: “ Қарындаш” ІІ-топ: “ Өшіргіш” ІІІ-топ: “ Бүріккіш”

#7 слайд
Paint құралдары бойынша топтастыру І-топ: “ Қарындаш” ІІ-топ: “ Өшіргіш” ІІІ-топ: “ Бүріккіш”

7 слайд

Paint құралдары бойынша топтастыру І-топ: “ Қарындаш” ІІ-топ: “ Өшіргіш” ІІІ-топ: “ Бүріккіш”

II. Өткенді қайталау: Іс - әрекеттерім: Миға шабуыл

#8 слайд
II. Өткенді қайталау: Іс - әрекеттерім: Миға шабуыл Слайдтан терезе үзіндісін көрсету арқылы: мына суретте қай программаның терезенің үзіндісі көрсетілген? -деген сұрақ қойылады. -Басқа программаның терезесінен ерекшелігі қандай? -Көрсетілген құралдар суретсалу барысында қандай қызмет атқарады? - PAINT графикалық редакторында неше құрал бар?

8 слайд

II. Өткенді қайталау: Іс - әрекеттерім: Миға шабуыл Слайдтан терезе үзіндісін көрсету арқылы: мына суретте қай программаның терезенің үзіндісі көрсетілген? -деген сұрақ қойылады. -Басқа программаның терезесінен ерекшелігі қандай? -Көрсетілген құралдар суретсалу барысында қандай қызмет атқарады? - PAINT графикалық редакторында неше құрал бар?

1. Диалог С ұрақ-жауап арқылы өткенді еске түсіру 1. Paint графикалық редакторын іске қосу алгоритмін айтыңыз ? - Пуск

#9 слайд
1. Диалог С ұрақ-жауап арқылы өткенді еске түсіру 1. Paint графикалық редакторын іске қосу алгоритмін айтыңыз ? - Пуск Программы Стандартные Paint 2. Палитраның міндеті қандай? - Фонның және сурет салатын түсті таңдау үшін 3. Үзіндіні жоюдың неше тәсілі бар? - Үзіндіні жоюдың бірнеше тәсілі бар: Правка Очистить выделение, Правка Вырезать, Рисунок Очистить 4. Тұйық контурды бояу үшін не істеу керек? - Тышқанмен Заливка батырмасын шертеміз, қажетті түсті шертеміз, тышқан нұсқағышын тұйық контур ішіне апарып шертеміз 5. Графикалық редактор терезесінің элементтерін ата. - Меню қатары, құралдар жиыны, жұмыс алаңы, түстер политрасы

9 слайд

1. Диалог С ұрақ-жауап арқылы өткенді еске түсіру 1. Paint графикалық редакторын іске қосу алгоритмін айтыңыз ? - Пуск Программы Стандартные Paint 2. Палитраның міндеті қандай? - Фонның және сурет салатын түсті таңдау үшін 3. Үзіндіні жоюдың неше тәсілі бар? - Үзіндіні жоюдың бірнеше тәсілі бар: Правка Очистить выделение, Правка Вырезать, Рисунок Очистить 4. Тұйық контурды бояу үшін не істеу керек? - Тышқанмен Заливка батырмасын шертеміз, қажетті түсті шертеміз, тышқан нұсқағышын тұйық контур ішіне апарып шертеміз 5. Графикалық редактор терезесінің элементтерін ата. - Меню қатары, құралдар жиыны, жұмыс алаңы, түстер политрасы

І-топ: “Көркем Астана” сөйлемін қарындашпен жаз және осыған байланысты сурет сал ІІ-топ: “ Қыс” сөйлемін қарындашпен жаз жә

#10 слайд
І-топ: “Көркем Астана” сөйлемін қарындашпен жаз және осыған байланысты сурет сал ІІ-топ: “ Қыс” сөйлемін қарындашпен жаз және осыған байланысты сурет сал ІІІ-топ: “Мектебім –алтын ұям” сөйлемін қарындашпен жаз және осыған байланысты сурет сал 3. Компьютермен жеке жұмыс Жазған эсселері бойынша әр оқушы Paint графикалық редакторында сурет салады. Оқушылар бірін-бірі бағалайды.

10 слайд

І-топ: “Көркем Астана” сөйлемін қарындашпен жаз және осыған байланысты сурет сал ІІ-топ: “ Қыс” сөйлемін қарындашпен жаз және осыған байланысты сурет сал ІІІ-топ: “Мектебім –алтын ұям” сөйлемін қарындашпен жаз және осыған байланысты сурет сал 3. Компьютермен жеке жұмыс Жазған эсселері бойынша әр оқушы Paint графикалық редакторында сурет салады. Оқушылар бірін-бірі бағалайды.

4. Тест Берілген тест тапсырмасын жеке орындайды және бірін-бірі тексеріп бағалайды. 1. Paint графикалық редакторын қалай іск

#11 слайд
4. Тест Берілген тест тапсырмасын жеке орындайды және бірін-бірі тексеріп бағалайды. 1. Paint графикалық редакторын қалай іске қосамыз? А) Қосу-Программалар-Стандартты-Paint; Б) Қосу-Программалар- Paint ; В) Қосу-Программалар-Стандартты-Ойындар- Paint ; 2. Фонның түсін таңдау үшін А) Қажетті түске тышқанның сол батырмасын басамыз; Б) Қосу-Программалар-Стандартты-Ойындар ; В) Қажетті түске тышқанның оң батырмасын басамыз; 3. Paint графикалық редакторында ақырғы қанша әрекетті орындауға болады? А) 2 ; Б) 3 ; В).4 ; 4. Суретті салу мен оны редакторлеу құралы қанша? А) 8 Б) 15 В) 16 5.Қарындаш құралының қызметі қандай? А) Бұл тұйық контурдың ішін кескін немесе фон түсімен бояйды Б) ерікті сызықтарды салуға арналған В) Кез келген сызықты әр түрлі қалыңдықта салуға арналған

11 слайд

4. Тест Берілген тест тапсырмасын жеке орындайды және бірін-бірі тексеріп бағалайды. 1. Paint графикалық редакторын қалай іске қосамыз? А) Қосу-Программалар-Стандартты-Paint; Б) Қосу-Программалар- Paint ; В) Қосу-Программалар-Стандартты-Ойындар- Paint ; 2. Фонның түсін таңдау үшін А) Қажетті түске тышқанның сол батырмасын басамыз; Б) Қосу-Программалар-Стандартты-Ойындар ; В) Қажетті түске тышқанның оң батырмасын басамыз; 3. Paint графикалық редакторында ақырғы қанша әрекетті орындауға болады? А) 2 ; Б) 3 ; В).4 ; 4. Суретті салу мен оны редакторлеу құралы қанша? А) 8 Б) 15 В) 16 5.Қарындаш құралының қызметі қандай? А) Бұл тұйық контурдың ішін кескін немесе фон түсімен бояйды Б) ерікті сызықтарды салуға арналған В) Кез келген сызықты әр түрлі қалыңдықта салуға арналған

6 . Бүріккіш құралының қызметі А) Бұл тұйық контурдың ішін кескін немесе фон түсімен бояйды Б) ерікті сызықтарды салуға арналға

#12 слайд
6 . Бүріккіш құралының қызметі А) Бұл тұйық контурдың ішін кескін немесе фон түсімен бояйды Б) ерікті сызықтарды салуға арналған В) бояуды бүрку эффектісін жасау үшін қолданылатын құрал • Paint графикалық редакторында файлдың кеңетілуі А) . txt Б) . bmp В) . doc • Paint графикалық редакторында құжатты бірінші рет сақтау үшін қандай командалар орындалады? А) Файл ---- Сохранить Б) Файл- ---- Сохранить как В) Файл - --- Открыть • Суреттің үстіне мәтін қосу үшін қандай құрал таңдау қажет? А) Создать Б) Заливка В) Надпись • Дискіде сақтаулы тұрған суретті ашу үшін ..... А) Файл - -- Создать Б) Файл --- Открыть В) Файл --- Сохранить

12 слайд

6 . Бүріккіш құралының қызметі А) Бұл тұйық контурдың ішін кескін немесе фон түсімен бояйды Б) ерікті сызықтарды салуға арналған В) бояуды бүрку эффектісін жасау үшін қолданылатын құрал • Paint графикалық редакторында файлдың кеңетілуі А) . txt Б) . bmp В) . doc • Paint графикалық редакторында құжатты бірінші рет сақтау үшін қандай командалар орындалады? А) Файл ---- Сохранить Б) Файл- ---- Сохранить как В) Файл - --- Открыть • Суреттің үстіне мәтін қосу үшін қандай құрал таңдау қажет? А) Создать Б) Заливка В) Надпись • Дискіде сақтаулы тұрған суретті ашу үшін ..... А) Файл - -- Создать Б) Файл --- Открыть В) Файл --- Сохранить

ІІІ. Сабақты бекіту РАФТ Топтың алғашқы аты бойынша рөлге енеді. Топтан бір оқушы автор орындығына отырады. Бас

#13 слайд
ІІІ. Сабақты бекіту РАФТ Топтың алғашқы аты бойынша рөлге енеді. Топтан бір оқушы автор орындығына отырады. Басқа оқушылар өз қалауы бойынша орнында оқиды. РАФТ І - топ ІІ -топ ІІІ-топ Р-роль Қарындаш Өшіргіш Бүріккіш А-аудитория Пеналь бала Компьютер Ф-форма хат өтініш Шағым хат Т-тақырып Құрметті пеналь мені өзіңнен ажыратып жібергелі сені таппай қалдым ғой. Көрінген жерде шашылып жатырмын. Сені сағындым. Сәлемнен Қарындаш. Менің өтініш жазу себебім, мені тістелеп, шимайлап, лақтырып тастамашы. Мен саған әлі керекпін. Өтініш иесі өшіргіш Компьютер неге өзіңді вирустан тазалатпайсың. Менің қимылдауым қиындап кетті. Істен шықпай тұрғанда тексерілгенің дұрыс болар еді. Шағым хат иесі Бүріккіш.

13 слайд

ІІІ. Сабақты бекіту РАФТ Топтың алғашқы аты бойынша рөлге енеді. Топтан бір оқушы автор орындығына отырады. Басқа оқушылар өз қалауы бойынша орнында оқиды. РАФТ І - топ ІІ -топ ІІІ-топ Р-роль Қарындаш Өшіргіш Бүріккіш А-аудитория Пеналь бала Компьютер Ф-форма хат өтініш Шағым хат Т-тақырып Құрметті пеналь мені өзіңнен ажыратып жібергелі сені таппай қалдым ғой. Көрінген жерде шашылып жатырмын. Сені сағындым. Сәлемнен Қарындаш. Менің өтініш жазу себебім, мені тістелеп, шимайлап, лақтырып тастамашы. Мен саған әлі керекпін. Өтініш иесі өшіргіш Компьютер неге өзіңді вирустан тазалатпайсың. Менің қимылдауым қиындап кетті. Істен шықпай тұрғанда тексерілгенің дұрыс болар еді. Шағым хат иесі Бүріккіш.

І V . Сабақты бағалау Бағалау критерийлері: 1. Топтағы белсенділігі 1 балл 2. Диалогтық сұрақ-жауап

#14 слайд
І V . Сабақты бағалау Бағалау критерийлері: 1. Топтағы белсенділігі 1 балл 2. Диалогтық сұрақ-жауап 1 балл 3. Өзіндік компьютерде жұмыс істеуі 1 балл 4. Тест тапсырмасы 1 балл 5. РАФТ әдісі бойынша 1 балл

14 слайд

І V . Сабақты бағалау Бағалау критерийлері: 1. Топтағы белсенділігі 1 балл 2. Диалогтық сұрақ-жауап 1 балл 3. Өзіндік компьютерде жұмыс істеуі 1 балл 4. Тест тапсырмасы 1 балл 5. РАФТ әдісі бойынша 1 балл

Тарау бойынша түсінігін суретпен келтіріп эссе жазып келуҮйреніп келуге тапсырма беру: V .

#15 слайд
Тарау бойынша түсінігін суретпен келтіріп эссе жазып келуҮйреніп келуге тапсырма беру: V .

15 слайд

Тарау бойынша түсінігін суретпен келтіріп эссе жазып келуҮйреніп келуге тапсырма беру: V .

Кері байланы парағы: 1. Бүгінгі сабақтан алған әсерім? 2. Маған не ұнады/ұнамады? 3. Тапсырманы орындаудағы ту

#16 слайд
Кері байланы парағы: 1. Бүгінгі сабақтан алған әсерім? 2. Маған не ұнады/ұнамады? 3. Тапсырманы орындаудағы туындаған қиыншылықтар?

16 слайд

Кері байланы парағы: 1. Бүгінгі сабақтан алған әсерім? 2. Маған не ұнады/ұнамады? 3. Тапсырманы орындаудағы туындаған қиыншылықтар?

Сабақ соңында "Кері әсер парағын" толтырғыздым, мына сұрақтарға жауап жазды: 1. Бүгінгі сабақтан алған әсерім? 2. Маған

#17 слайд
Сабақ соңында "Кері әсер парағын" толтырғыздым, мына сұрақтарға жауап жазды: 1. Бүгінгі сабақтан алған әсерім? 2. Маған не ұнады/ұнамады? 3. Тапсырманы орындаудағы туындаған қиыншылықтар? Әр сабақтың соңында алынып отырған кері әсер парағына жазылған пікірлері арқылы көңіл күйлерінің ерекше болғандығын, тапсырманы орындау барысында туындаған қиыншылықтарды топтасып шеше білгендері ұнағандығын, сабақтың өзге сабақтарға қарағанда ерекше болғандығын, жақсы әсерде қалғандарын білдім. Осы пікірлер арқылы келесі сабағымды жоспарлап отырдым .

17 слайд

Сабақ соңында "Кері әсер парағын" толтырғыздым, мына сұрақтарға жауап жазды: 1. Бүгінгі сабақтан алған әсерім? 2. Маған не ұнады/ұнамады? 3. Тапсырманы орындаудағы туындаған қиыншылықтар? Әр сабақтың соңында алынып отырған кері әсер парағына жазылған пікірлері арқылы көңіл күйлерінің ерекше болғандығын, тапсырманы орындау барысында туындаған қиыншылықтарды топтасып шеше білгендері ұнағандығын, сабақтың өзге сабақтарға қарағанда ерекше болғандығын, жақсы әсерде қалғандарын білдім. Осы пікірлер арқылы келесі сабағымды жоспарлап отырдым .

Сабақтан соңғы ойтолғаныс: Бүгінгі сабақтан алған әсерім? - деген сұраққа бүгінгі қолданылған әдістер: Эссе

#18 слайд
Сабақтан соңғы ойтолғаныс: Бүгінгі сабақтан алған әсерім? - деген сұраққа бүгінгі қолданылған әдістер: Эссе жазуда, РАФТ әдісі бойынша рольге енгенде сыни тұрғыдан ойланды. Қуаныштың "Кері әсер парағында” компьютерде жұмыс жасау арқылы жұппен, топпен жұмыс істеудегі іс-әрекеттері өзіне ұнағандығын білдім. Бүгінгі сабақта қолданған әдістерім балалардың нақтылыққа талпынысын, логикалық есте сақтауын, білуге құштарлығын арттырды. Гаухар бүгінгі сабақта көңіл күйі ерекше болғанын, топтасып жұмыс істеуде әртүрлі пікірлердің тұжырымдалуынан терең ойлар пайда болғанын жазған. Мадинаға сабақта миға шабуыл жасау, нақты критерийлер арқылы және ауызша жиі мадақтаулар арқылы әділ бағаланғаны көңіл- күйіне ұнағанын кері әсер парағында жазған. Маған не ұнады/ұнамады?- деген сұраққа, Қуанышқа РАФТ әдісінде қарындаштың роліне енгені ойлау қабілетінің дамуына көп ықпалын тигізді. Топтық жұмыс оқушылардың ролдерімен алмасып, кезектесіп сөйлеп шығуына мүмкіндік туғызды. Сабақта назардан тыс қалған, іс әрекетке түспей қалған оқушы болмады.

18 слайд

Сабақтан соңғы ойтолғаныс: Бүгінгі сабақтан алған әсерім? - деген сұраққа бүгінгі қолданылған әдістер: Эссе жазуда, РАФТ әдісі бойынша рольге енгенде сыни тұрғыдан ойланды. Қуаныштың "Кері әсер парағында” компьютерде жұмыс жасау арқылы жұппен, топпен жұмыс істеудегі іс-әрекеттері өзіне ұнағандығын білдім. Бүгінгі сабақта қолданған әдістерім балалардың нақтылыққа талпынысын, логикалық есте сақтауын, білуге құштарлығын арттырды. Гаухар бүгінгі сабақта көңіл күйі ерекше болғанын, топтасып жұмыс істеуде әртүрлі пікірлердің тұжырымдалуынан терең ойлар пайда болғанын жазған. Мадинаға сабақта миға шабуыл жасау, нақты критерийлер арқылы және ауызша жиі мадақтаулар арқылы әділ бағаланғаны көңіл- күйіне ұнағанын кері әсер парағында жазған. Маған не ұнады/ұнамады?- деген сұраққа, Қуанышқа РАФТ әдісінде қарындаштың роліне енгені ойлау қабілетінің дамуына көп ықпалын тигізді. Топтық жұмыс оқушылардың ролдерімен алмасып, кезектесіп сөйлеп шығуына мүмкіндік туғызды. Сабақта назардан тыс қалған, іс әрекетке түспей қалған оқушы болмады.

Бұл сабақ қай жағынан тиімді немесе сәтті болды? - деп өз іс әрекетіме есеп беруді ұйғардым. Жалпы жүргізген сабағым бойы

#19 слайд
Бұл сабақ қай жағынан тиімді немесе сәтті болды? - деп өз іс әрекетіме есеп беруді ұйғардым. Жалпы жүргізген сабағым бойынша мен бүгінгі сабағымда тақырыпты толық игеру үшін алған әдістерім сәтті болды. Өйткені оқушылар бүгінгі сабақта оқыған мәліметтерді саралап, талқылап, оған байланысты өз көқарастарын, түсініктерін білдіре алды. Сабақтың тиімділігі берілген тапсырмаларды жұппен, топпен талқылауы, бір ойдың екінші рет қайталанбауы, нақты критерийлер арқылы бағалануы, сұрақтардың сын тұрғысынан қойылуында деп ойладым. Сабақ барысында қандай кемшіліктер орын алды ?- деп қарайтын болсам, уақыттың жетіспеушілігі болды.

19 слайд

Бұл сабақ қай жағынан тиімді немесе сәтті болды? - деп өз іс әрекетіме есеп беруді ұйғардым. Жалпы жүргізген сабағым бойынша мен бүгінгі сабағымда тақырыпты толық игеру үшін алған әдістерім сәтті болды. Өйткені оқушылар бүгінгі сабақта оқыған мәліметтерді саралап, талқылап, оған байланысты өз көқарастарын, түсініктерін білдіре алды. Сабақтың тиімділігі берілген тапсырмаларды жұппен, топпен талқылауы, бір ойдың екінші рет қайталанбауы, нақты критерийлер арқылы бағалануы, сұрақтардың сын тұрғысынан қойылуында деп ойладым. Сабақ барысында қандай кемшіліктер орын алды ?- деп қарайтын болсам, уақыттың жетіспеушілігі болды.

Осы сабақты қайта өткізер болсам, нені өзгертер едім?- дейтін болсам, тапсырмалар әдістерін өзгертіп, уақытты ұтымды пайдалан

#20 слайд
Осы сабақты қайта өткізер болсам, нені өзгертер едім?- дейтін болсам, тапсырмалар әдістерін өзгертіп, уақытты ұтымды пайдаланар едім. Келесі оқу жылында өзім беретін сыныптарда осы курста тренерлерден үйренген әдіс тәсілдерімді жүйелі жоспарлай отырып, оқушыларды зерттеп, шығармашыл, зияткер тұлға қалыптастыруға тырысар едім. Бұған қоса кейінгі сабақ барысында уақытты бүгінгі сабаққа қарағанда ұтымды пайдаланар едім деген ойда қалдым.

20 слайд

Осы сабақты қайта өткізер болсам, нені өзгертер едім?- дейтін болсам, тапсырмалар әдістерін өзгертіп, уақытты ұтымды пайдаланар едім. Келесі оқу жылында өзім беретін сыныптарда осы курста тренерлерден үйренген әдіс тәсілдерімді жүйелі жоспарлай отырып, оқушыларды зерттеп, шығармашыл, зияткер тұлға қалыптастыруға тырысар едім. Бұған қоса кейінгі сабақ барысында уақытты бүгінгі сабаққа қарағанда ұтымды пайдаланар едім деген ойда қалдым.

Файл форматы:
pptx
16.02.2021
486
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі