Компьютерлік байланыстың негізгі түрлері 8 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Компьютерлік байланыстың негізгі түрлері 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
информатика пәні мұғалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақтың тақырыбы: Компьютерлік байланыстың негізгі түрлері.Компьютерлік желілер

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Компьютерлік байланыстың негізгі түрлері.Компьютерлік желілер

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Компьютерлік байланыстың негізгі түрлері.Компьютерлік желілер

Оқушыларға Интернет желілері мен жұмыс жасау технология- ларының ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін игерту, нақты жұмыс жасауды

#2 слайд
Оқушыларға Интернет желілері мен жұмыс жасау технология- ларының ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін игерту, нақты жұмыс жасауды үйрету. Интернет желілердің құрылу және жұмыс істеу жолдары жөнінде оқушыларға мағлұмат беру Ақпараттық- Коммуникациялық технологияның мүмкіндіктерін үйрету арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру Интернет желілерін үйрету арқылы оқушылардың ақпараттық мәдениетін қалыптастыру

2 слайд

Оқушыларға Интернет желілері мен жұмыс жасау технология- ларының ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін игерту, нақты жұмыс жасауды үйрету. Интернет желілердің құрылу және жұмыс істеу жолдары жөнінде оқушыларға мағлұмат беру Ақпараттық- Коммуникациялық технологияның мүмкіндіктерін үйрету арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру Интернет желілерін үйрету арқылы оқушылардың ақпараттық мәдениетін қалыптастыру

Оқыту технологиясы •Оқыту мен оқудағы жаңа технологиялар,сыни-тұрғыдан ойлауға үйрету ,оқудағы басқару,көшбасшылық

#3 слайд
Оқыту технологиясы •Оқыту мен оқудағы жаңа технологиялар,сыни-тұрғыдан ойлауға үйрету ,оқудағы басқару,көшбасшылық

3 слайд

Оқыту технологиясы •Оқыту мен оқудағы жаңа технологиялар,сыни-тұрғыдан ойлауға үйрету ,оқудағы басқару,көшбасшылық

Сабақтың кезеңдері: Блум таксономиясы •1.Үй тапсырмасы :”Еркін тақырыпта презентация ” қорғау •2.Ұйымдастыру : Тренинг “Көңілді

#4 слайд
Сабақтың кезеңдері: Блум таксономиясы •1.Үй тапсырмасы :”Еркін тақырыпта презентация ” қорғау •2.Ұйымдастыру : Тренинг “Көңілді білдіру” •3. Білу :”Ой қозғау” •4. Түсіну: Постерлермен жұмыс 1.Топтық жұмыс 2.Жұптық жұмыс •5.Талдау: Инсерт әдісі:”Дәптерге жаңа сөздерді түртіп алу” •6.Қолдану : Топтық жұмыс •7. “Академиялық дау-дамай”топтық пікірталас •8. Жинақтау “Талаптыға нұр жауар” Бір шумақ өлең, эссе •9. Топтастыру стратегиясы •10.Ішіне-сыртына стратегиясы •11. Синтез :”Білім шыңы”

4 слайд

Сабақтың кезеңдері: Блум таксономиясы •1.Үй тапсырмасы :”Еркін тақырыпта презентация ” қорғау •2.Ұйымдастыру : Тренинг “Көңілді білдіру” •3. Білу :”Ой қозғау” •4. Түсіну: Постерлермен жұмыс 1.Топтық жұмыс 2.Жұптық жұмыс •5.Талдау: Инсерт әдісі:”Дәптерге жаңа сөздерді түртіп алу” •6.Қолдану : Топтық жұмыс •7. “Академиялық дау-дамай”топтық пікірталас •8. Жинақтау “Талаптыға нұр жауар” Бір шумақ өлең, эссе •9. Топтастыру стратегиясы •10.Ішіне-сыртына стратегиясы •11. Синтез :”Білім шыңы”

Үй тапсырмасы •Еркін тақырыпта презентация қорғау

#5 слайд
Үй тапсырмасы •Еркін тақырыпта презентация қорғау

5 слайд

Үй тапсырмасы •Еркін тақырыпта презентация қорғау

Тренинг “Көңілді білдіру”

#6 слайд
Тренинг “Көңілді білдіру”

6 слайд

Тренинг “Көңілді білдіру”

1. Білу теориясы •Ой қозғау •Интернет дегеніміз не? Ол бізге не үшін қажет? Интернеттен не аламыз?

#7 слайд
1. Білу теориясы •Ой қозғау •Интернет дегеніміз не? Ол бізге не үшін қажет? Интернеттен не аламыз?

7 слайд

1. Білу теориясы •Ой қозғау •Интернет дегеніміз не? Ол бізге не үшін қажет? Интернеттен не аламыз?

2.Түсіну: Постерлермен жұмыс 1.Топтық жұмыс 2.Жұптық жұмыс •Әр топқа бүгінгі жаңа тақырыпқа сәйкес материалдар және суреттер б

#8 слайд
2.Түсіну: Постерлермен жұмыс 1.Топтық жұмыс 2.Жұптық жұмыс •Әр топқа бүгінгі жаңа тақырыпқа сәйкес материалдар және суреттер беріледі •1. Тапсырмаларға топ болып дайындалып, жұптасып ,постерлермен жұмыс жасайды.

8 слайд

2.Түсіну: Постерлермен жұмыс 1.Топтық жұмыс 2.Жұптық жұмыс •Әр топқа бүгінгі жаңа тақырыпқа сәйкес материалдар және суреттер беріледі •1. Тапсырмаларға топ болып дайындалып, жұптасып ,постерлермен жұмыс жасайды.

3. Талдау Insert әдісі Дәптерге жаңа сөздерді түртіп алу Модем - компьютерлерге телефон желілері немесе бай

#9 слайд
3. Талдау Insert әдісі Дәптерге жаңа сөздерді түртіп алу Модем - компьютерлерге телефон желілері немесе байланыс желілері арқылы өзара мәлімет алмасуға мүмкіндік беретін құрылғы. Провайдер – бұл ұйымдар мен жеке тұлғаларға интернет қызметтерін ұсынатын компания. Браузер –интернет қор көздерін қарауға арналған бағдарлама. www (World Wide Web) – бүкіләлемдік тор, әдетте веб деп аталады kz (домен) –географиялық орналасуы

9 слайд

3. Талдау Insert әдісі Дәптерге жаңа сөздерді түртіп алу Модем - компьютерлерге телефон желілері немесе байланыс желілері арқылы өзара мәлімет алмасуға мүмкіндік беретін құрылғы. Провайдер – бұл ұйымдар мен жеке тұлғаларға интернет қызметтерін ұсынатын компания. Браузер –интернет қор көздерін қарауға арналған бағдарлама. www (World Wide Web) – бүкіләлемдік тор, әдетте веб деп аталады kz (домен) –географиялық орналасуы

Қолдану: Топтық жұмыс 1.Интернет браузерін ашыңыз 2. Н.Ә.Назарбаевтың ресми сайтына кіріңіз 3.Іздеу порталын ашыңыз 4.Қазақша ре

#10 слайд
Қолдану: Топтық жұмыс 1.Интернет браузерін ашыңыз 2. Н.Ә.Назарбаевтың ресми сайтына кіріңіз 3.Іздеу порталын ашыңыз 4.Қазақша рефераттар іздеңіз

10 слайд

Қолдану: Топтық жұмыс 1.Интернет браузерін ашыңыз 2. Н.Ә.Назарбаевтың ресми сайтына кіріңіз 3.Іздеу порталын ашыңыз 4.Қазақша рефераттар іздеңіз

“Академиялық дау дамай”- топтық пікірталас ИНТЕРНЕТТІҢ ПАЙДАСЫ МЕН ЗИЯНЫ ЖҰПТЫҚ ҚОРҒАУ

#11 слайд
“Академиялық дау дамай”- топтық пікірталас ИНТЕРНЕТТІҢ ПАЙДАСЫ МЕН ЗИЯНЫ ЖҰПТЫҚ ҚОРҒАУ

11 слайд

“Академиялық дау дамай”- топтық пікірталас ИНТЕРНЕТТІҢ ПАЙДАСЫ МЕН ЗИЯНЫ ЖҰПТЫҚ ҚОРҒАУ

Жинақтау:“Талаптыға нұр жауар” Бір шумақ өлең, эссе Топтық бағалау “ бас бармақ”

#12 слайд
Жинақтау:“Талаптыға нұр жауар” Бір шумақ өлең, эссе Топтық бағалау “ бас бармақ”

12 слайд

Жинақтау:“Талаптыға нұр жауар” Бір шумақ өлең, эссе Топтық бағалау “ бас бармақ”

. Топтастыру стратегиясы

#13 слайд
. Топтастыру стратегиясы

13 слайд

. Топтастыру стратегиясы

Ішіне сыртына «» Веб , файлдық, домен информатика, принтер, жергілікті желі , ресурс, амалдық жүйе, каталог, браузер, компьюте

#14 слайд
Ішіне сыртына «» Веб , файлдық, домен информатика, принтер, жергілікті желі , ресурс, амалдық жүйе, каталог, браузер, компьютерлік вирус, детектор, модем , интернет

14 слайд

Ішіне сыртына «» Веб , файлдық, домен информатика, принтер, жергілікті желі , ресурс, амалдық жүйе, каталог, браузер, компьютерлік вирус, детектор, модем , интернет

Электрондық пошта дегеніміз ине? Интернет арқылы тапсырыс беру дегеніміз не? Қандай браузерлерді білесің? Хабар агенттігінің

#15 слайд
Электрондық пошта дегеніміз ине? Интернет арқылы тапсырыс беру дегеніміз не? Қандай браузерлерді білесің? Хабар агенттігінің сайты Модемнің қандай түрлері бар? Қандай іздеу порталдарын білесің? Интернетке қосылу үшін не керек? Браузер дегеніміз не? Жергілікті желі дегеніміз не Қазақстанның домені қалай аталады? Бүкіләлемдік желі? Қандай сайттарды білесің? 1 3 5 7 9 11 12 10 8 6 4 2 Синтез. Білім шыңы

15 слайд

Электрондық пошта дегеніміз ине? Интернет арқылы тапсырыс беру дегеніміз не? Қандай браузерлерді білесің? Хабар агенттігінің сайты Модемнің қандай түрлері бар? Қандай іздеу порталдарын білесің? Интернетке қосылу үшін не керек? Браузер дегеніміз не? Жергілікті желі дегеніміз не Қазақстанның домені қалай аталады? Бүкіләлемдік желі? Қандай сайттарды білесің? 1 3 5 7 9 11 12 10 8 6 4 2 Синтез. Білім шыңы

Мақсаттар БЛУМ таксономиясы бойынша Дискрепторлар бағалау Білу кезеңі Жалпы желі туралы түсінігі бар. Ин

#16 слайд
Мақсаттар БЛУМ таксономиясы бойынша Дискрепторлар бағалау Білу кезеңі Жалпы желі туралы түсінігі бар. Интернет желісі туралы біледі. Интернетке байланысты жаңа сөздердің мағынасын біледі Түсіну Интернет бағдарламалары туралы түсінігі бар Қолдану Интернет адресін жаза алады, таниды. Талдау Интернеттің пайдасы мен зиянын ажыраты алады. Жинақтау Интернеттің өмірге қажеттілігін сезінеді. Бағалау Интернеттің өзінің өміріне қажеттілігін түсінеді. БАҒАЛАУ Әр топ басшылары оқушыларды бағалайды

16 слайд

Мақсаттар БЛУМ таксономиясы бойынша Дискрепторлар бағалау Білу кезеңі Жалпы желі туралы түсінігі бар. Интернет желісі туралы біледі. Интернетке байланысты жаңа сөздердің мағынасын біледі Түсіну Интернет бағдарламалары туралы түсінігі бар Қолдану Интернет адресін жаза алады, таниды. Талдау Интернеттің пайдасы мен зиянын ажыраты алады. Жинақтау Интернеттің өмірге қажеттілігін сезінеді. Бағалау Интернеттің өзінің өміріне қажеттілігін түсінеді. БАҒАЛАУ Әр топ басшылары оқушыларды бағалайды

#17 слайд

17 слайд

Файл форматы:
pptx
07.11.2018
570
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі