Компьютерлік байланыстың негізгі түрлері 8 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Компьютерлік
байланыстың негізгі
түрлері.Компьютерлік
желілер
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Компьютерлік байланыстың негізгі түрлері.Компьютерлік желілер
2 слайд
Оқушыларға Интернет желілері
мен жұмыс жасау технология-
ларының ерекшеліктері мен
мүмкіндіктерін игерту,
нақты жұмыс жасауды үйрету.
Интернет желілердің құрылу
және жұмыс істеу жолдары
жөнінде оқушыларға мағлұмат
беру
Ақпараттық-
Коммуникациялық
технологияның
мүмкіндіктерін
үйрету арқылы
оқушылардың
қызығушылығын
арттыру
Интернет желілерін
үйрету арқылы
оқушылардың
ақпараттық
мәдениетін
қалыптастыру
2 слайд
Оқушыларға Интернет желілері мен жұмыс жасау технология- ларының ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін игерту, нақты жұмыс жасауды үйрету. Интернет желілердің құрылу және жұмыс істеу жолдары жөнінде оқушыларға мағлұмат беру Ақпараттық- Коммуникациялық технологияның мүмкіндіктерін үйрету арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру Интернет желілерін үйрету арқылы оқушылардың ақпараттық мәдениетін қалыптастыру
3 слайд
Оқыту технологиясы
•Оқыту мен оқудағы жаңа
технологиялар,сыни-тұрғыдан ойлауға
үйрету ,оқудағы басқару,көшбасшылық
3 слайд
Оқыту технологиясы •Оқыту мен оқудағы жаңа технологиялар,сыни-тұрғыдан ойлауға үйрету ,оқудағы басқару,көшбасшылық
4 слайд
Сабақтың кезеңдері:
Блум таксономиясы
•1.Үй тапсырмасы :”Еркін тақырыпта презентация ” қорғау
•2.Ұйымдастыру : Тренинг “Көңілді білдіру”
•3. Білу :”Ой қозғау”
•4. Түсіну: Постерлермен жұмыс 1.Топтық жұмыс 2.Жұптық жұмыс
•5.Талдау: Инсерт әдісі:”Дәптерге жаңа сөздерді түртіп алу”
•6.Қолдану : Топтық жұмыс
•7. “Академиялық дау-дамай”топтық пікірталас
•8. Жинақтау “Талаптыға нұр жауар” Бір шумақ өлең, эссе
•9. Топтастыру стратегиясы
•10.Ішіне-сыртына стратегиясы
•11. Синтез :”Білім шыңы”
4 слайд
Сабақтың кезеңдері: Блум таксономиясы •1.Үй тапсырмасы :”Еркін тақырыпта презентация ” қорғау •2.Ұйымдастыру : Тренинг “Көңілді білдіру” •3. Білу :”Ой қозғау” •4. Түсіну: Постерлермен жұмыс 1.Топтық жұмыс 2.Жұптық жұмыс •5.Талдау: Инсерт әдісі:”Дәптерге жаңа сөздерді түртіп алу” •6.Қолдану : Топтық жұмыс •7. “Академиялық дау-дамай”топтық пікірталас •8. Жинақтау “Талаптыға нұр жауар” Бір шумақ өлең, эссе •9. Топтастыру стратегиясы •10.Ішіне-сыртына стратегиясы •11. Синтез :”Білім шыңы”
5 слайд
Үй тапсырмасы
•Еркін тақырыпта презентация қорғау
5 слайд
Үй тапсырмасы •Еркін тақырыпта презентация қорғау
6 слайд
Тренинг “Көңілді білдіру”
6 слайд
Тренинг “Көңілді білдіру”
7 слайд
1. Білу теориясы
•Ой қозғау
•Интернет дегеніміз не? Ол бізге не үшін
қажет? Интернеттен не аламыз?
7 слайд
1. Білу теориясы •Ой қозғау •Интернет дегеніміз не? Ол бізге не үшін қажет? Интернеттен не аламыз?
8 слайд
2.Түсіну: Постерлермен жұмыс 1.Топтық
жұмыс 2.Жұптық жұмыс
•Әр топқа бүгінгі жаңа тақырыпқа сәйкес
материалдар және суреттер беріледі
•1. Тапсырмаларға топ болып дайындалып,
жұптасып ,постерлермен жұмыс жасайды.
8 слайд
2.Түсіну: Постерлермен жұмыс 1.Топтық жұмыс 2.Жұптық жұмыс •Әр топқа бүгінгі жаңа тақырыпқа сәйкес материалдар және суреттер беріледі •1. Тапсырмаларға топ болып дайындалып, жұптасып ,постерлермен жұмыс жасайды.
9 слайд
3. Талдау
Insert әдісі
Дәптерге жаңа сөздерді түртіп алу
Модем - компьютерлерге телефон желілері немесе
байланыс желілері арқылы өзара мәлімет алмасуға
мүмкіндік беретін құрылғы.
Провайдер – бұл ұйымдар мен жеке тұлғаларға
интернет қызметтерін ұсынатын компания.
Браузер –интернет қор көздерін қарауға арналған
бағдарлама.
www (World Wide Web) – бүкіләлемдік тор, әдетте
веб деп аталады
kz (домен) –географиялық орналасуы
9 слайд
3. Талдау Insert әдісі Дәптерге жаңа сөздерді түртіп алу Модем - компьютерлерге телефон желілері немесе байланыс желілері арқылы өзара мәлімет алмасуға мүмкіндік беретін құрылғы. Провайдер – бұл ұйымдар мен жеке тұлғаларға интернет қызметтерін ұсынатын компания. Браузер –интернет қор көздерін қарауға арналған бағдарлама. www (World Wide Web) – бүкіләлемдік тор, әдетте веб деп аталады kz (домен) –географиялық орналасуы
10 слайд
Қолдану: Топтық жұмыс
1.Интернет браузерін ашыңыз
2. Н.Ә.Назарбаевтың ресми сайтына кіріңіз
3.Іздеу порталын ашыңыз
4.Қазақша рефераттар іздеңіз
10 слайд
Қолдану: Топтық жұмыс 1.Интернет браузерін ашыңыз 2. Н.Ә.Назарбаевтың ресми сайтына кіріңіз 3.Іздеу порталын ашыңыз 4.Қазақша рефераттар іздеңіз
11 слайд
“Академиялық дау дамай”- топтық
пікірталас
ИНТЕРНЕТТІҢ
ПАЙДАСЫ МЕН ЗИЯНЫ
ЖҰПТЫҚ ҚОРҒАУ
11 слайд
“Академиялық дау дамай”- топтық пікірталас ИНТЕРНЕТТІҢ ПАЙДАСЫ МЕН ЗИЯНЫ ЖҰПТЫҚ ҚОРҒАУ
12 слайд
Жинақтау:“Талаптыға нұр жауар” Бір шумақ өлең, эссе
Топтық бағалау “ бас бармақ”
12 слайд
Жинақтау:“Талаптыға нұр жауар” Бір шумақ өлең, эссе Топтық бағалау “ бас бармақ”
13 слайд
. Топтастыру стратегиясы
13 слайд
. Топтастыру стратегиясы
14 слайд
Ішіне сыртына
«» Веб , файлдық, домен информатика, принтер, жергілікті желі , ресурс,
амалдық жүйе, каталог, браузер, компьютерлік вирус, детектор, модем ,
интернет
14 слайд
Ішіне сыртына «» Веб , файлдық, домен информатика, принтер, жергілікті желі , ресурс, амалдық жүйе, каталог, браузер, компьютерлік вирус, детектор, модем , интернет
15 слайд
Электрондық пошта
дегеніміз ине?
Интернет арқылы тапсырыс
беру дегеніміз не?
Қандай браузерлерді
білесің?
Хабар агенттігінің сайты
Модемнің қандай
түрлері бар?
Қандай іздеу
порталдарын білесің?
Интернетке қосылу
үшін не керек?
Браузер дегеніміз не?
Жергілікті желі
дегеніміз не
Қазақстанның домені
қалай аталады?
Бүкіләлемдік желі?
Қандай сайттарды
білесің?
1
3
5
7
9
11 12
10
8
6
4
2
Синтез.
Білім шыңы
15 слайд
Электрондық пошта дегеніміз ине? Интернет арқылы тапсырыс беру дегеніміз не? Қандай браузерлерді білесің? Хабар агенттігінің сайты Модемнің қандай түрлері бар? Қандай іздеу порталдарын білесің? Интернетке қосылу үшін не керек? Браузер дегеніміз не? Жергілікті желі дегеніміз не Қазақстанның домені қалай аталады? Бүкіләлемдік желі? Қандай сайттарды білесің? 1 3 5 7 9 11 12 10 8 6 4 2 Синтез. Білім шыңы
16 слайд
Мақсаттар БЛУМ таксономиясы бойынша Дискрепторлар бағалау
Білу кезеңі Жалпы желі туралы түсінігі бар.
Интернет желісі туралы біледі.
Интернетке байланысты жаңа сөздердің мағынасын біледі
Түсіну Интернет бағдарламалары туралы түсінігі бар
Қолдану Интернет адресін жаза алады, таниды.
Талдау Интернеттің пайдасы мен зиянын ажыраты алады.
Жинақтау Интернеттің өмірге қажеттілігін сезінеді.
Бағалау Интернеттің өзінің өміріне қажеттілігін түсінеді.
БАҒАЛАУ
Әр топ басшылары оқушыларды бағалайды
16 слайд
Мақсаттар БЛУМ таксономиясы бойынша Дискрепторлар бағалау Білу кезеңі Жалпы желі туралы түсінігі бар. Интернет желісі туралы біледі. Интернетке байланысты жаңа сөздердің мағынасын біледі Түсіну Интернет бағдарламалары туралы түсінігі бар Қолдану Интернет адресін жаза алады, таниды. Талдау Интернеттің пайдасы мен зиянын ажыраты алады. Жинақтау Интернеттің өмірге қажеттілігін сезінеді. Бағалау Интернеттің өзінің өміріне қажеттілігін түсінеді. БАҒАЛАУ Әр топ басшылары оқушыларды бағалайды
17 слайд
17 слайд