Материалдар / Көне түркі жазбалары. 1-сабақ.8-сынып

Көне түркі жазбалары. 1-сабақ.8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Көне түркі жазбалары және қазақ жазуы Көне түркі жазба ескерткіштері Тілдік бағдар Бас әріппен жазылатын күрделі атаулар:
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қазан 2024
290
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
8.1.1.1 - мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау; 8.1.3.1 - тыңдалған мәтінн

1 слайд
8.1.1.1 - мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау; 8.1.3.1 - тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау. 8-СЫНЫП ҚАЗАҚ ТІЛІ Көне түркі жазбалары және қазақ жазуы Көне түркі жазба ескерткіштері Сабақ мақсаты:

1 слайд

8.1.1.1 - мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау; 8.1.3.1 - тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау. 8-СЫНЫП ҚАЗАҚ ТІЛІ Көне түркі жазбалары және қазақ жазуы Көне түркі жазба ескерткіштері Сабақ мақсаты:

•1-тапсырма Неліктен көне түркі ескерткіштері деп аталады? Өзің тұратын аймақта қандай ескерткіштер бар? Ол ескерткіштер

2 слайд
•1-тапсырма Неліктен көне түркі ескерткіштері деп аталады? Өзің тұратын аймақта қандай ескерткіштер бар? Ол ескерткіштердің құпиясы неде? МӘТІНДІ МҰҚИЯТ ТЫҢДА. МӘТІНДЕГІ КӨТЕРІЛГЕН МӘСЕЛЕНІ БОЛЖАП, ТҮЙІНДЕМЕ (АННОТАЦИЯ) ЖАЗ. Түйіндеме - Аннотация, (лат.annotatіo – ескерту, аңдату) – кітаптың, топтама жинақтың, қолжазбаның мазмұнын оқырманға қысқаша баяндау. https://www.youtube.com/watch? v=e2eO_Xkkw6c

2 слайд

•1-тапсырма Неліктен көне түркі ескерткіштері деп аталады? Өзің тұратын аймақта қандай ескерткіштер бар? Ол ескерткіштердің құпиясы неде? МӘТІНДІ МҰҚИЯТ ТЫҢДА. МӘТІНДЕГІ КӨТЕРІЛГЕН МӘСЕЛЕНІ БОЛЖАП, ТҮЙІНДЕМЕ (АННОТАЦИЯ) ЖАЗ. Түйіндеме - Аннотация, (лат.annotatіo – ескерту, аңдату) – кітаптың, топтама жинақтың, қолжазбаның мазмұнын оқырманға қысқаша баяндау. https://www.youtube.com/watch? v=e2eO_Xkkw6c

“ ” халықаралық ұйымдардың аттары; жеке мемлекет ретіндегі республика аттары; мемлекеттік мекемелердің, жоғары ұйымдардың к

3 слайд
“ ” халықаралық ұйымдардың аттары; жеке мемлекет ретіндегі республика аттары; мемлекеттік мекемелердің, жоғары ұйымдардың күрделі атаулары; жоғары дәрежелі қызмет атаулары мен берілген атақтардың әр сөзі бас әріппен жазылады; Бас әріппен жазылатын күрделі атаулар:Тілдік бағдар Бас әріппен жазылатын сөздер Мысалы: Жалқы есімдер: Теміртау,Айболат Ең жоғарғы мемлекеттік қызмет атаулар: Президент Әкімшілігі Мемлекет, республика,жоғарғы мекемелер мен ұйымдардың күрделі атаулары Қазақстан Республикасы Қысқарған сөздер БҰҰ,ТМД Мекемелер мен білім орындары күрделі атауларының бірінші сөзі Қазақ Ұлттық Университеті Кітап, газет, журнал атттары; «Егемен Қазақстан», «Абай жолы»

3 слайд

“ ” халықаралық ұйымдардың аттары; жеке мемлекет ретіндегі республика аттары; мемлекеттік мекемелердің, жоғары ұйымдардың күрделі атаулары; жоғары дәрежелі қызмет атаулары мен берілген атақтардың әр сөзі бас әріппен жазылады; Бас әріппен жазылатын күрделі атаулар:Тілдік бағдар Бас әріппен жазылатын сөздер Мысалы: Жалқы есімдер: Теміртау,Айболат Ең жоғарғы мемлекеттік қызмет атаулар: Президент Әкімшілігі Мемлекет, республика,жоғарғы мекемелер мен ұйымдардың күрделі атаулары Қазақстан Республикасы Қысқарған сөздер БҰҰ,ТМД Мекемелер мен білім орындары күрделі атауларының бірінші сөзі Қазақ Ұлттық Университеті Кітап, газет, журнал атттары; «Егемен Қазақстан», «Абай жолы»

3-тапсырма Ойды ояту Жаттықтыру сұрақтары: 1.Көне түркі жазбалары туралы мәлімет қандай мәлімет қосасың? 2.Тыңдалған мәті

4 слайд
3-тапсырма Ойды ояту Жаттықтыру сұрақтары: 1.Көне түркі жазбалары туралы мәлімет қандай мәлімет қосасың? 2.Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша өз ойыңды дәйектеп айт. 3.Көне жәдігер деген не?Өз анықтамаңды ұсын. 4.Тыңдалған мәтіннен бас әріппен жазылатын күрделі атауларды тауып жаз.

4 слайд

3-тапсырма Ойды ояту Жаттықтыру сұрақтары: 1.Көне түркі жазбалары туралы мәлімет қандай мәлімет қосасың? 2.Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша өз ойыңды дәйектеп айт. 3.Көне жәдігер деген не?Өз анықтамаңды ұсын. 4.Тыңдалған мәтіннен бас әріппен жазылатын күрделі атауларды тауып жаз.

Рефлексия «Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесі Қандай ой пайда болды? Не сезіндім?

5 слайд
Рефлексия «Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесі Қандай ой пайда болды? Не сезіндім?

5 слайд

Рефлексия «Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесі Қандай ой пайда болды? Не сезіндім?

Оқу тапсырмасы 6-тапсырма Берілген пікір негізінде өз ойыңды жалғастырып жаз. Шын мәнінде, ешбір халықта жазу мәдениеті қ

6 слайд
Оқу тапсырмасы 6-тапсырма Берілген пікір негізінде өз ойыңды жалғастырып жаз. Шын мәнінде, ешбір халықта жазу мәдениеті қалыптаспаған кездің өзінде біздің бабаларымыз өз тарихын тасқа қашап жазып кеткен. О.Сүлейменов

6 слайд

Оқу тапсырмасы 6-тапсырма Берілген пікір негізінде өз ойыңды жалғастырып жаз. Шын мәнінде, ешбір халықта жазу мәдениеті қалыптаспаған кездің өзінде біздің бабаларымыз өз тарихын тасқа қашап жазып кеткен. О.Сүлейменов

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ