Материалдар / "Көңіл-күй " тренингі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Көңіл-күй " тренингі

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып оқушыларына қажет, оқушылардың қабілеттерін, мінез- құлықтарын ортаға бейімдеу, оқушылар арасында жағымды қарым- қатынас қалыптастыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қаңтар 2020
649
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТРЕНИНГ «4 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ҚАБІЛЕТТЕРІН, МІНЕЗ- ҚҰЛЫҚТАРЫН ОРТАҒА БЕЙІМДЕУ.»

1 слайд
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТРЕНИНГ «4 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ҚАБІЛЕТТЕРІН, МІНЕЗ- ҚҰЛЫҚТАРЫН ОРТАҒА БЕЙІМДЕУ.»

1 слайд

ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТРЕНИНГ «4 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ҚАБІЛЕТТЕРІН, МІНЕЗ- ҚҰЛЫҚТАРЫН ОРТАҒА БЕЙІМДЕУ.»

І. Танысу тренингі «Мен кіммін?» Оқушылар өзінің аты- жөнін, есімінің тарихын, кімнің қойғандығы жөнінде, есімінің Мағынасы жөн

2 слайд
І. Танысу тренингі «Мен кіммін?» Оқушылар өзінің аты- жөнін, есімінің тарихын, кімнің қойғандығы жөнінде, есімінің Мағынасы жөнінде әңгімелейді. ІІ. «Ергежейлілер мен Алыптар» Барлығы шеңбер болып тұрады. «Алыптар» деген команда кезінде бәрі түрегеліп тұрады. «Ергежейлілер» деген кезде , бәрі отыруы керек. Жүргізуші оларды шатастыру үшін «Алыптар» дегенде өзі отыра қалады.

2 слайд

І. Танысу тренингі «Мен кіммін?» Оқушылар өзінің аты- жөнін, есімінің тарихын, кімнің қойғандығы жөнінде, есімінің Мағынасы жөнінде әңгімелейді. ІІ. «Ергежейлілер мен Алыптар» Барлығы шеңбер болып тұрады. «Алыптар» деген команда кезінде бәрі түрегеліп тұрады. «Ергежейлілер» деген кезде , бәрі отыруы керек. Жүргізуші оларды шатастыру үшін «Алыптар» дегенде өзі отыра қалады.

ІІІ. «КАРУСЕЛЬ» ЖАТТЫҒУЫ Мақсаты: оқушылар арасында жағымды ахуал орнату. Топты екіге бөліп «Сыртқы шеңбер» және «

3 слайд
ІІІ. «КАРУСЕЛЬ» ЖАТТЫҒУЫ Мақсаты: оқушылар арасында жағымды ахуал орнату. Топты екіге бөліп «Сыртқы шеңбер» және «Ішкі шеңбер» етіп тұрғызу.Музыка жіберіліп, ол тоқтаған кезде белгі беріледі. Ішкі топ сағат тілінің бағыты бойынша қозғалады да сыртқы топ оған қарсы қозғалады.Осы кезде «Тоқта» деген белгі беріледі де оқушылар тоқтап, қарсы тұрған 2 бала жұп құрады. Әрбір жұпқа рөлдер жазылған парақша таратылып, екі оқушы 2-3 минут ішінде ойланып,ақылдасқан соң, берілген рөлді орындайды. Мысалы: дәрігер- науқас, мұғалім- оқушы,сатушы- алушы, жүргізуші- Полиция;

3 слайд

ІІІ. «КАРУСЕЛЬ» ЖАТТЫҒУЫ Мақсаты: оқушылар арасында жағымды ахуал орнату. Топты екіге бөліп «Сыртқы шеңбер» және «Ішкі шеңбер» етіп тұрғызу.Музыка жіберіліп, ол тоқтаған кезде белгі беріледі. Ішкі топ сағат тілінің бағыты бойынша қозғалады да сыртқы топ оған қарсы қозғалады.Осы кезде «Тоқта» деген белгі беріледі де оқушылар тоқтап, қарсы тұрған 2 бала жұп құрады. Әрбір жұпқа рөлдер жазылған парақша таратылып, екі оқушы 2-3 минут ішінде ойланып,ақылдасқан соң, берілген рөлді орындайды. Мысалы: дәрігер- науқас, мұғалім- оқушы,сатушы- алушы, жүргізуші- Полиция;

І V . «Қар лақтыру» тренингі. Бір парақ қағазға ешкімге көрсетпей,атын жазбай, атамай топтағы бір адамды көзіңе елестетіп, сез

4 слайд
І V . «Қар лақтыру» тренингі. Бір парақ қағазға ешкімге көрсетпей,атын жазбай, атамай топтағы бір адамды көзіңе елестетіп, сезіміңді білдіретін бірер сөйлем жазасыз.Топтағы қатысушылардың барлығы жазып болған соң, қағазды алақанға салып, қар секілді жұмарлап- жұмарлап, қолдарыңды жоғары көтересіңдер де бар күштеріңмен топқа лақтырасыңдар. Кәдімгі қар секілді боратасыңдар.Содан кейін әркім өз алдына , жақын түскенін көтеріп алып ашып, не жазылғанын дауыстап кезекпен оқисыздар. Кейде дәл сипатталған сөздер табылып, таңғалған кездер де болған.

4 слайд

І V . «Қар лақтыру» тренингі. Бір парақ қағазға ешкімге көрсетпей,атын жазбай, атамай топтағы бір адамды көзіңе елестетіп, сезіміңді білдіретін бірер сөйлем жазасыз.Топтағы қатысушылардың барлығы жазып болған соң, қағазды алақанға салып, қар секілді жұмарлап- жұмарлап, қолдарыңды жоғары көтересіңдер де бар күштеріңмен топқа лақтырасыңдар. Кәдімгі қар секілді боратасыңдар.Содан кейін әркім өз алдына , жақын түскенін көтеріп алып ашып, не жазылғанын дауыстап кезекпен оқисыздар. Кейде дәл сипатталған сөздер табылып, таңғалған кездер де болған.

V . Аяқтау жаттығулары 1) «Шеңбер бойымен қол шапалақтау» Нұсқау: Біз бүгін жақсы жұмыс жасадық, сондықтан, мен сіздерге ойын

5 слайд
V . Аяқтау жаттығулары 1) «Шеңбер бойымен қол шапалақтау» Нұсқау: Біз бүгін жақсы жұмыс жасадық, сондықтан, мен сіздерге ойын ұсынамын, оның барысында қол шапалақтаулар әуелі өте жай, бірте-бірте күшейе түсуі керек. Жүргізуші бір қатысушыға қарай Қолын жаймен шапалақпен жақындайды.Ол келесі қатысушыны таңдап оған қарай жүреді оған екеуі бірігіп қол шапалақтайды... Ең соңғы қатысушыға барлығы бірігіп қол шапалақтайды..... 2) «Біз бәріміз біргеміз» тренингі. Ортаға қағаз төселеді.Оқушылар бәрі қағаздың үстіне сыйып тұрулары керек. Ортасынан бүктейміз. Оқушылар оған сыйып тұру керек, соңында қолдарын көтеріп «Біз бәріміз біргеміз» деп айтулары керек.

5 слайд

V . Аяқтау жаттығулары 1) «Шеңбер бойымен қол шапалақтау» Нұсқау: Біз бүгін жақсы жұмыс жасадық, сондықтан, мен сіздерге ойын ұсынамын, оның барысында қол шапалақтаулар әуелі өте жай, бірте-бірте күшейе түсуі керек. Жүргізуші бір қатысушыға қарай Қолын жаймен шапалақпен жақындайды.Ол келесі қатысушыны таңдап оған қарай жүреді оған екеуі бірігіп қол шапалақтайды... Ең соңғы қатысушыға барлығы бірігіп қол шапалақтайды..... 2) «Біз бәріміз біргеміз» тренингі. Ортаға қағаз төселеді.Оқушылар бәрі қағаздың үстіне сыйып тұрулары керек. Ортасынан бүктейміз. Оқушылар оған сыйып тұру керек, соңында қолдарын көтеріп «Біз бәріміз біргеміз» деп айтулары керек.

6 слайд

6 слайд