Материалдар / Көңілді жаз!
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Көңілді жаз!

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаз туралы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Шілде 2020
583
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
№ 1 «Қызғалдақ» балабақшасының жазғы шынықтыру-сауықтыру жоспары № 12“ C амал” балабақшасының әдіскері : Теңізбаева Гүлжазира

1 слайд
№ 1 «Қызғалдақ» балабақшасының жазғы шынықтыру-сауықтыру жоспары № 12“ C амал” балабақшасының әдіскері : Теңізбаева Гүлжазира

1 слайд

№ 1 «Қызғалдақ» балабақшасының жазғы шынықтыру-сауықтыру жоспары № 12“ C амал” балабақшасының әдіскері : Теңізбаева Гүлжазира

Жоспарлау - мектепке дейінгі ұйым жұмысын жүйелі, тиімді жүргізу негізі болып табылады және сапалы жұмыс жасауды қамтам

2 слайд
Жоспарлау - мектепке дейінгі ұйым жұмысын жүйелі, тиімді жүргізу негізі болып табылады және сапалы жұмыс жасауды қамтамасыз етеді

2 слайд

Жоспарлау - мектепке дейінгі ұйым жұмысын жүйелі, тиімді жүргізу негізі болып табылады және сапалы жұмыс жасауды қамтамасыз етеді

Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарындағы жазғы шынықтыру- сауықтыру шараларының жоспары мынадай бөлімдерден тұрады

3 слайд
Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарындағы жазғы шынықтыру- сауықтыру шараларының жоспары мынадай бөлімдерден тұрады

3 слайд

Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарындағы жазғы шынықтыру- сауықтыру шараларының жоспары мынадай бөлімдерден тұрады

1.Шаруашылық жұмыстары 2.Медициналық жұмыстар 3.Шынықтыру-сауықтыру шаралары 4.Ата-анамен жұмыс 5.Педагогикалық жұмыстар

4 слайд
1.Шаруашылық жұмыстары 2.Медициналық жұмыстар 3.Шынықтыру-сауықтыру шаралары 4.Ата-анамен жұмыс 5.Педагогикалық жұмыстар

4 слайд

1.Шаруашылық жұмыстары 2.Медициналық жұмыстар 3.Шынықтыру-сауықтыру шаралары 4.Ата-анамен жұмыс 5.Педагогикалық жұмыстар

1.Шаруашылық жұмыстары р/с Жүргізілетін жұмыстар Орындауға жауапты мерзімі Күтілетін нәтиже 1 Балабақша ауласын көгалдан

5 слайд
1.Шаруашылық жұмыстары р/с Жүргізілетін жұмыстар Орындауға жауапты мерзімі Күтілетін нәтиже 1 Балабақша ауласын көгалдандыру, гүлдер егу А.Смайлова Барлық ұжым Ауланың тазалығы, көгалдандыру 2 Барлық топтың құм салғыштарына жаңа құм салу Топ тәрбиешілері Жаңа құммен толтыру 3 Барлық топтың терезелерін есіктерін тормен қымтау Топ тәрбиешілеріі Тормен қымтау

5 слайд

1.Шаруашылық жұмыстары р/с Жүргізілетін жұмыстар Орындауға жауапты мерзімі Күтілетін нәтиже 1 Балабақша ауласын көгалдандыру, гүлдер егу А.Смайлова Барлық ұжым Ауланың тазалығы, көгалдандыру 2 Барлық топтың құм салғыштарына жаңа құм салу Топ тәрбиешілері Жаңа құммен толтыру 3 Барлық топтың терезелерін есіктерін тормен қымтау Топ тәрбиешілеріі Тормен қымтау

2.Медициналық жұмыстар Балалардың өмірі мен мен денсаулығын қорғау бойынша нұсқаулардың орындалуы Дене тәрбиесі мен вале

6 слайд
2.Медициналық жұмыстар Балалардың өмірі мен мен денсаулығын қорғау бойынша нұсқаулардың орындалуы Дене тәрбиесі мен валеологияны жетілдіре түсу Күнделікті санитарлық-гигиеналық талаптардың орындалуы Тамақтан уланудың алдын-алу шараларын нақтылау Емделу, алдын-ала және сауықтыру жұмыстары Санитарлық эпидемиологиялық нормаларды орындау Салауатты өмір салтының маңызын түсіндіру Ерте жастағы топтар үшін дәрігерлік-педагогикалық кеңестер ұйымдастыру Мүмкіндігі шектеулі балалардың диагноздарына сәйкес дәрігерлік – педагогикалы қ көмек жүргізу

6 слайд

2.Медициналық жұмыстар Балалардың өмірі мен мен денсаулығын қорғау бойынша нұсқаулардың орындалуы Дене тәрбиесі мен валеологияны жетілдіре түсу Күнделікті санитарлық-гигиеналық талаптардың орындалуы Тамақтан уланудың алдын-алу шараларын нақтылау Емделу, алдын-ала және сауықтыру жұмыстары Санитарлық эпидемиологиялық нормаларды орындау Салауатты өмір салтының маңызын түсіндіру Ерте жастағы топтар үшін дәрігерлік-педагогикалық кеңестер ұйымдастыру Мүмкіндігі шектеулі балалардың диагноздарына сәйкес дәрігерлік – педагогикалы қ көмек жүргізу

3.Шынықтыру-сауықтыру шаралары р/с Жүргізілетін жұмыстар Орындауға жауапты мерзімі Күтілетін нәтиже 1 Су ваннасы Су ванна

7 слайд
3.Шынықтыру-сауықтыру шаралары р/с Жүргізілетін жұмыстар Орындауға жауапты мерзімі Күтілетін нәтиже 1 Су ваннасы Су ваннасын қабылдап түйетабанның алдын-алу, аяқтарға массаж жасау Топ тәрбиешілері үнемі Денсаулығын нығайту 2 Жуындырып кеуде, іш, арқа дене мүшелерін ысқылау Топ тәрбиешілері үнемі Денсаулығын нығайту 3 Ауа ваннасы Дене шынықтыру іс -әрекетін таза ауада өткізу Қимылды ойындар өткізу арқылы қабылдау Тыныс алу жаттығуларын таза ауада жасау Топ тәрбиешілері үнемі Денсаулығын нығайту 4 Күн ваннасы Балалардың басына күн қағар кигізіп, құмда, төсеніш үстінде ертегі әңгіме оқу үстінде қабылдау Топ тәрбиешілері үнемі Денсаулығын нығайту

7 слайд

3.Шынықтыру-сауықтыру шаралары р/с Жүргізілетін жұмыстар Орындауға жауапты мерзімі Күтілетін нәтиже 1 Су ваннасы Су ваннасын қабылдап түйетабанның алдын-алу, аяқтарға массаж жасау Топ тәрбиешілері үнемі Денсаулығын нығайту 2 Жуындырып кеуде, іш, арқа дене мүшелерін ысқылау Топ тәрбиешілері үнемі Денсаулығын нығайту 3 Ауа ваннасы Дене шынықтыру іс -әрекетін таза ауада өткізу Қимылды ойындар өткізу арқылы қабылдау Тыныс алу жаттығуларын таза ауада жасау Топ тәрбиешілері үнемі Денсаулығын нығайту 4 Күн ваннасы Балалардың басына күн қағар кигізіп, құмда, төсеніш үстінде ертегі әңгіме оқу үстінде қабылдау Топ тәрбиешілері үнемі Денсаулығын нығайту

4.Ата-анамен жұмыстар р/с Жүргізілетін жұмыстар Орындауға жауапты мерзімі Күтілетін нәтиже 1 Ата-аналарға жаз уақытында жара

8 слайд
4.Ата-анамен жұмыстар р/с Жүргізілетін жұмыстар Орындауға жауапты мерзімі Күтілетін нәтиже 1 Ата-аналарға жаз уақытында жарақаттанудың, уланудың алдын алуды болдырмау мақсатында кеңес беру Топ тәрбиешілері үнемі Аурудың алдын- алу 2 Ата-аналар бұрышы арқылы балалардың өмірі мен денсаулығын қорғау және шынықтыру жөнінде кеңес беру Топ тәрбиешілері үнемі Аурудың алдын- алу 3 Отбасында гигиеналық тәрбие беруге кеңес беру Топ тәрбиешілері үнемі Аурудың алдын- алу 4 Жұқпалы ішек ауруларын болдырмау және басқа да өзекті мәселелер бойынша санитарлық бюллетень шығару медбике 06.06.12ж Аурудың алдын- алу 5 Мерекелік және спорттық пікір- талас сайыстарына қатыстыру Топ тәрбиешілері үнемі Аурудың алдын- алу

8 слайд

4.Ата-анамен жұмыстар р/с Жүргізілетін жұмыстар Орындауға жауапты мерзімі Күтілетін нәтиже 1 Ата-аналарға жаз уақытында жарақаттанудың, уланудың алдын алуды болдырмау мақсатында кеңес беру Топ тәрбиешілері үнемі Аурудың алдын- алу 2 Ата-аналар бұрышы арқылы балалардың өмірі мен денсаулығын қорғау және шынықтыру жөнінде кеңес беру Топ тәрбиешілері үнемі Аурудың алдын- алу 3 Отбасында гигиеналық тәрбие беруге кеңес беру Топ тәрбиешілері үнемі Аурудың алдын- алу 4 Жұқпалы ішек ауруларын болдырмау және басқа да өзекті мәселелер бойынша санитарлық бюллетень шығару медбике 06.06.12ж Аурудың алдын- алу 5 Мерекелік және спорттық пікір- талас сайыстарына қатыстыру Топ тәрбиешілері үнемі Аурудың алдын- алу

5.Педагогикалық жұмыстар 1.Жазғы маусымға көшу. Жазғы оқу іс- әрекетінің жоспарын жасау (кесте құру) 2. Балаларды таза ауа

9 слайд
5.Педагогикалық жұмыстар 1.Жазғы маусымға көшу. Жазғы оқу іс- әрекетінің жоспарын жасау (кесте құру) 2. Балаларды таза ауада қабылдап, таңертеңгі жаттығуды ашық алаңда өткізу (үнемі) 3. Шынықтыру және сауықтыру жаттығуларын ұйымдастыру 1.Тыныс жаттығулары 2.Омыртқа қисаюуынан сақтандыратын жаттығулар (үнемі) 4. Түскі ұйқыдан кейінгі шынықтыру шаралары (үнемі) 5.Түрлі тақырыптағы ертеңгіліктер,пікірта- ластар,спорттық сайыстар,фестиваль- дар,қуыршақ театрлары

9 слайд

5.Педагогикалық жұмыстар 1.Жазғы маусымға көшу. Жазғы оқу іс- әрекетінің жоспарын жасау (кесте құру) 2. Балаларды таза ауада қабылдап, таңертеңгі жаттығуды ашық алаңда өткізу (үнемі) 3. Шынықтыру және сауықтыру жаттығуларын ұйымдастыру 1.Тыныс жаттығулары 2.Омыртқа қисаюуынан сақтандыратын жаттығулар (үнемі) 4. Түскі ұйқыдан кейінгі шынықтыру шаралары (үнемі) 5.Түрлі тақырыптағы ертеңгіліктер,пікірта- ластар,спорттық сайыстар,фестиваль- дар,қуыршақ театрлары

Топтар Апта күндері Дүйсенбі Сейсенбі Сәрсенбі Бейсенбі Жұма 2-ші сәбилер тобы 1.Ән-әуез 2.«Қатынас» Тіл дамыту (1,3) апта Көрк

10 слайд
Топтар Апта күндері Дүйсенбі Сейсенбі Сәрсенбі Бейсенбі Жұма 2-ші сәбилер тобы 1.Ән-әуез 2.«Қатынас» Тіл дамыту (1,3) апта Көркем әдебиет (2,4) 1.Дене шынықтыру 2. «Шығарма- шылық» Сурет (1,3) Мүсіндеу (2,4) апта 1.Ән-әуез 2. Әлеуметтік орта Желелді рөлді ойын 1.Дене шынықтыру 2.Таным саласы Қоршаған ортамен таныстыру Шығарма- шылықпен жұмыс Ортаңғы топ 1.Ән-әуез 2.«Қатынас» Тіл дамыту (1,3) апта Көркем әдебиет (2,4) 1.Дене шынықтыру 2. «Шығарма- шылық» Сурет (1,3) Мүсіндеу (2,4) апта 1.Ән-әуез 2. Әлеуметтік орта Желелді рөлді ойын 1.Дене шынықтыру 2.Таным саласы Қоршаған ортамен таныстыру Шығарма- шылықпен жұмыс Ересектер тобы 1.Ән-әуез 2.«Қатынас» Тіл дамыту (1,3) апта Көркем әдебиет (2,4) 1.Дене шынықтыру 2. «Шығарма- шылық» Сурет (1,3) Мүсіндеу (2,4) апта 1.Ән-әуез 2. Әлеуметтік орта Желелді рөлді ойын 1.Дене шынықтыру 2.Таным саласы Қоршаған ортамен таныстыру Шығарма- шылықпен жұмысТоптар Апта күндері Дүйсенбі Сейсенбі Сәрсенбі Бейсенбі Жұма 2-ші сәбилер тобы 1.Ән-әуез 2.«Қатынас» Тіл дамыту (1,3) апта Көркем әдебиет (2,4) 1.Дене шынықтыру 2. «Шығарма- шылық» Сурет (1,3) Мүсіндеу (2,4) апта 1.Ән-әуез 2. Әлеуметтік орта Желелді рөлді ойын 1.Дене шынықтыру 2.Таным саласы Қоршаған ортамен таныстыру Шығарма- шылықпен жұмыс Ортаңғы топ 1.Ән-әуез 2.«Қатынас» Тіл дамыту (1,3) апта Көркем әдебиет (2,4) 1.Дене шынықтыру 2. «Шығарма- шылық» Сурет (1,3) Мүсіндеу (2,4) апта 1.Ән-әуез 2. Әлеуметтік орта Желелді рөлді ойын 1.Дене шынықтыру 2.Таным саласы Қоршаған ортамен таныстыру Шығарма- шылықпен жұмысЖазғы мезгіліне арналған кесте

10 слайд

Топтар Апта күндері Дүйсенбі Сейсенбі Сәрсенбі Бейсенбі Жұма 2-ші сәбилер тобы 1.Ән-әуез 2.«Қатынас» Тіл дамыту (1,3) апта Көркем әдебиет (2,4) 1.Дене шынықтыру 2. «Шығарма- шылық» Сурет (1,3) Мүсіндеу (2,4) апта 1.Ән-әуез 2. Әлеуметтік орта Желелді рөлді ойын 1.Дене шынықтыру 2.Таным саласы Қоршаған ортамен таныстыру Шығарма- шылықпен жұмыс Ортаңғы топ 1.Ән-әуез 2.«Қатынас» Тіл дамыту (1,3) апта Көркем әдебиет (2,4) 1.Дене шынықтыру 2. «Шығарма- шылық» Сурет (1,3) Мүсіндеу (2,4) апта 1.Ән-әуез 2. Әлеуметтік орта Желелді рөлді ойын 1.Дене шынықтыру 2.Таным саласы Қоршаған ортамен таныстыру Шығарма- шылықпен жұмыс Ересектер тобы 1.Ән-әуез 2.«Қатынас» Тіл дамыту (1,3) апта Көркем әдебиет (2,4) 1.Дене шынықтыру 2. «Шығарма- шылық» Сурет (1,3) Мүсіндеу (2,4) апта 1.Ән-әуез 2. Әлеуметтік орта Желелді рөлді ойын 1.Дене шынықтыру 2.Таным саласы Қоршаған ортамен таныстыру Шығарма- шылықпен жұмысТоптар Апта күндері Дүйсенбі Сейсенбі Сәрсенбі Бейсенбі Жұма 2-ші сәбилер тобы 1.Ән-әуез 2.«Қатынас» Тіл дамыту (1,3) апта Көркем әдебиет (2,4) 1.Дене шынықтыру 2. «Шығарма- шылық» Сурет (1,3) Мүсіндеу (2,4) апта 1.Ән-әуез 2. Әлеуметтік орта Желелді рөлді ойын 1.Дене шынықтыру 2.Таным саласы Қоршаған ортамен таныстыру Шығарма- шылықпен жұмыс Ортаңғы топ 1.Ән-әуез 2.«Қатынас» Тіл дамыту (1,3) апта Көркем әдебиет (2,4) 1.Дене шынықтыру 2. «Шығарма- шылық» Сурет (1,3) Мүсіндеу (2,4) апта 1.Ән-әуез 2. Әлеуметтік орта Желелді рөлді ойын 1.Дене шынықтыру 2.Таным саласы Қоршаған ортамен таныстыру Шығарма- шылықпен жұмысЖазғы мезгіліне арналған кесте

Күн тәртібі уақыты Таңертеңгі қабылдау, таңертеңгі жаттығу Гигиеналық шаралар, ойын 8.00-8.30 Таңғы ас 8.30-9.00 Серуенге дайын

11 слайд
Күн тәртібі уақыты Таңертеңгі қабылдау, таңертеңгі жаттығу Гигиеналық шаралар, ойын 8.00-8.30 Таңғы ас 8.30-9.00 Серуенге дайындық дайындық 9.00-9.30 1.Ойнайықта та, ойлайық Табиғат аясында Бақылау.Еркін ойындар. 9.30-11.30 Шынықтыру-сауықтыру шаралары Серуеннен қайту 11.30-11.50 Ас-адамның арқауы 12.20-13.10 Тәтті ұйқы 13.10-15.10 Гигиеналық және шынықтыру шаралары Бесін ас 15.10-16.00 Дидактикалық ойындар 16.00-16.30 Серуенге дайындық ,серуен, қимылды ойындар, балалардың еркін өзіндік іс-әрекеті, 16.30-17.30 Ата – аналармен қарым – қатынас жұмыстары 17.30-18.00Жаз мезгіліндегі күн тәртібі 2-ші сәбилер тобы « Бекітемін » балабақша меңгерушісі Қ.Ө.Оспанова 2013ж. Маусым

11 слайд

Күн тәртібі уақыты Таңертеңгі қабылдау, таңертеңгі жаттығу Гигиеналық шаралар, ойын 8.00-8.30 Таңғы ас 8.30-9.00 Серуенге дайындық дайындық 9.00-9.30 1.Ойнайықта та, ойлайық Табиғат аясында Бақылау.Еркін ойындар. 9.30-11.30 Шынықтыру-сауықтыру шаралары Серуеннен қайту 11.30-11.50 Ас-адамның арқауы 12.20-13.10 Тәтті ұйқы 13.10-15.10 Гигиеналық және шынықтыру шаралары Бесін ас 15.10-16.00 Дидактикалық ойындар 16.00-16.30 Серуенге дайындық ,серуен, қимылды ойындар, балалардың еркін өзіндік іс-әрекеті, 16.30-17.30 Ата – аналармен қарым – қатынас жұмыстары 17.30-18.00Жаз мезгіліндегі күн тәртібі 2-ші сәбилер тобы « Бекітемін » балабақша меңгерушісі Қ.Ө.Оспанова 2013ж. Маусым

Күн тәртібі уақыты Таңертеңгі қабылдау.таңертеңгі жаттығу Гигиеналық шаралар, ойын 8.00-8.30 Таңғы ас 8.30-9.00 Серуенге дайынды

12 слайд
Күн тәртібі уақыты Таңертеңгі қабылдау.таңертеңгі жаттығу Гигиеналық шаралар, ойын 8.00-8.30 Таңғы ас 8.30-9.00 Серуенге дайындық 9.00-9.20 Ойнайықта та, ойлайық 9.20-10.20 Табиғат аясында Бақылау Еркін ойындар Шынықтыру-сауықтыру шаралары Серуеннен оралу 10.20-12.10 Гигиеналық шаралар 12.10-12.30 Ас-адамның арқауы 12.30-13.00 Тәтті ұйқы 13.00-15.10 Гигиеналық және шынықтыру шаралары Бесін ас 15.10-16.00 Пәндік іс-әрекет немесе дидактикалық ойындар 16.00-16.30 Серуенге дайындық ,серуен, қимылды ойындар, балалардың еркін өзіндік іс-әрекеті, 16.30-17.30 Ата – аналармен қарым – қатынас жұмыстары 17.30-18.00Күн тәртібі уақыты Таңертеңгі қабылдау.таңертеңгі жаттығу Гигиеналық шаралар, ойын 8.00-8.30 Таңғы ас 8.30-9.00 Серуенге дайындық 9.00-9.20 Ойнайықта та, ойлайық 9.20-10.20 Табиғат аясында Бақылау Еркін ойындар Шынықтыру-сауықтыру шаралары Серуеннен оралу 10.20-12.10 Гигиеналық шаралар 12.10-12.30 Ас-адамның арқауы 12.30-13.00 Тәтті ұйқы 13.00-15.10 Гигиеналық және шынықтыру шаралары Бесін ас 15.10-16.00 Пәндік іс-әрекет немесе дидактикалық ойындар 16.00-16.30 Серуенге дайындық ,серуен, қимылды ойындар, балалардың еркін өзіндік іс-әрекеті, 16.30-17.30 Ата – аналармен қарым – қатынас жұмыстары 17.30-18.00Жаз мезгіліндегі күн тәртібі Ортаңғы топ « Бекітемін » балабақша меңгерушісі Қ.Ө. Оспанова 2013ж. Маусым

12 слайд

Күн тәртібі уақыты Таңертеңгі қабылдау.таңертеңгі жаттығу Гигиеналық шаралар, ойын 8.00-8.30 Таңғы ас 8.30-9.00 Серуенге дайындық 9.00-9.20 Ойнайықта та, ойлайық 9.20-10.20 Табиғат аясында Бақылау Еркін ойындар Шынықтыру-сауықтыру шаралары Серуеннен оралу 10.20-12.10 Гигиеналық шаралар 12.10-12.30 Ас-адамның арқауы 12.30-13.00 Тәтті ұйқы 13.00-15.10 Гигиеналық және шынықтыру шаралары Бесін ас 15.10-16.00 Пәндік іс-әрекет немесе дидактикалық ойындар 16.00-16.30 Серуенге дайындық ,серуен, қимылды ойындар, балалардың еркін өзіндік іс-әрекеті, 16.30-17.30 Ата – аналармен қарым – қатынас жұмыстары 17.30-18.00Күн тәртібі уақыты Таңертеңгі қабылдау.таңертеңгі жаттығу Гигиеналық шаралар, ойын 8.00-8.30 Таңғы ас 8.30-9.00 Серуенге дайындық 9.00-9.20 Ойнайықта та, ойлайық 9.20-10.20 Табиғат аясында Бақылау Еркін ойындар Шынықтыру-сауықтыру шаралары Серуеннен оралу 10.20-12.10 Гигиеналық шаралар 12.10-12.30 Ас-адамның арқауы 12.30-13.00 Тәтті ұйқы 13.00-15.10 Гигиеналық және шынықтыру шаралары Бесін ас 15.10-16.00 Пәндік іс-әрекет немесе дидактикалық ойындар 16.00-16.30 Серуенге дайындық ,серуен, қимылды ойындар, балалардың еркін өзіндік іс-әрекеті, 16.30-17.30 Ата – аналармен қарым – қатынас жұмыстары 17.30-18.00Жаз мезгіліндегі күн тәртібі Ортаңғы топ « Бекітемін » балабақша меңгерушісі Қ.Ө. Оспанова 2013ж. Маусым