Контрацепция түрлері және оларды қолдану. 9 сынып.
Контрацепция түрлері және оларды қолдану. 9 сынып.

#1 слайд
Дарынды балаларға арналған Абай атындағы гимназия
Сабақ тақырыбы: Контрацепция түрлері және оларды
қолдану
Сынып: 9
Пән мұғалімі: Байдаулетова Ж.К.
Павлодар қаласы
1 слайд
Дарынды балаларға арналған Абай атындағы гимназия Сабақ тақырыбы: Контрацепция түрлері және оларды қолдану Сынып: 9 Пән мұғалімі: Байдаулетова Ж.К. Павлодар қаласы
#2 слайд
Сабақтың оқу мақсаты: 9.2.1.5 - контрацепцияның маңызы мен
түрлерін түсіндіру
Сабақ тақырыбы: Контрацепция түрлері және оларды
қолдану
1. Үй тапсырмасын сұрау. Жұптық жұмыс. «Жалғасын тап» әдісі. /Сөйлемнің басы жазылған
парақшаларды оқушыларға таратады, олар ойды жалғастырып сөйлемді толықтырып айтады./
Дескриптор
1.Менструация цикліне анықтама береді.
2.Менструация фазаларындағы үдерістерді ажырата алады.
3.Менструация циклі фазаларының ауысуындағы гормондардың рөлін біледі;
2 слайд
Сабақтың оқу мақсаты: 9.2.1.5 - контрацепцияның маңызы мен түрлерін түсіндіру Сабақ тақырыбы: Контрацепция түрлері және оларды қолдану 1. Үй тапсырмасын сұрау. Жұптық жұмыс. «Жалғасын тап» әдісі. /Сөйлемнің басы жазылған парақшаларды оқушыларға таратады, олар ойды жалғастырып сөйлемді толықтырып айтады./ Дескриптор 1.Менструация цикліне анықтама береді. 2.Менструация фазаларындағы үдерістерді ажырата алады. 3.Менструация циклі фазаларының ауысуындағы гормондардың рөлін біледі;
#3 слайд
Контрацепция - ұрықтану, яғни жүкті болу үдерісінің алдын алуға бағытталған
шаралар.
Артықшылықтары:
•Жыныстық жолмен берілетін жұқпалардан сақтану;
•Тиімділігі 90 %;
•Қолданылуы қарапайым;
•Жанама әсерлері аз;
Әдістері:
1.Физиологиялық;
2.Кедергі келтіретін;
3.Гормондық;
4.Химиялық;
5.Жатырішілік спираль;
3 слайд
Контрацепция - ұрықтану, яғни жүкті болу үдерісінің алдын алуға бағытталған шаралар. Артықшылықтары: •Жыныстық жолмен берілетін жұқпалардан сақтану; •Тиімділігі 90 %; •Қолданылуы қарапайым; •Жанама әсерлері аз; Әдістері: 1.Физиологиялық; 2.Кедергі келтіретін; 3.Гормондық; 4.Химиялық; 5.Жатырішілік спираль;
#4 слайд
•1-қадам.Тақырып беріледі. Контрацепция түрлері және оларды қолдану
•2-қадам.Топтардың тапсырмаларын анықтау.
1.Ұсынылған мәселе бойынша түрлі адамдардың пікірін анықтау
мақсатында жазбаша сауалнама өткізу.
2.Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтау.
А. Берілген тақырыпқа сәйкестігі.
В. Жинақталған деректердің құндылығы.
С.Оқушының зерттеушілік шеберлігі.
4.қадам.Топтардың тапсырманы орындауы.
5.қадам.Топтардың жұмыстарын бағалауы.
Контрацепция түрлері және оларды қолдану
«Зерттеушілік конференциясы» әдісі.
4 слайд
•1-қадам.Тақырып беріледі. Контрацепция түрлері және оларды қолдану •2-қадам.Топтардың тапсырмаларын анықтау. 1.Ұсынылған мәселе бойынша түрлі адамдардың пікірін анықтау мақсатында жазбаша сауалнама өткізу. 2.Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтау. А. Берілген тақырыпқа сәйкестігі. В. Жинақталған деректердің құндылығы. С.Оқушының зерттеушілік шеберлігі. 4.қадам.Топтардың тапсырманы орындауы. 5.қадам.Топтардың жұмыстарын бағалауы. Контрацепция түрлері және оларды қолдану «Зерттеушілік конференциясы» әдісі.
#5 слайд
1.Ұсынылған мәселе бойынша түрлі адамдардың пікірін анықтау мақсатында жазбаша сұрақтар өткізу.
1.Контрацепция дегеніміз не?
2.Жасөспірімдерге контрацепция туралы айтылғаны дұрыс деп ойлайсың ба?
3.Контрацепцияны таңдаудың негізгі себебі қандай?
4.Контрацепцияның түрлері қандай?
Дескриптор
(Әр сұраққа 1 ұпай)
1.Контрацепция анықтамасын айтады.
2.Контрацепцияны таңдаудың себебін анықтайды.
3.Контрацепцияның түрлерін атайды.
5 слайд
1.Ұсынылған мәселе бойынша түрлі адамдардың пікірін анықтау мақсатында жазбаша сұрақтар өткізу. 1.Контрацепция дегеніміз не? 2.Жасөспірімдерге контрацепция туралы айтылғаны дұрыс деп ойлайсың ба? 3.Контрацепцияны таңдаудың негізгі себебі қандай? 4.Контрацепцияның түрлері қандай? Дескриптор (Әр сұраққа 1 ұпай) 1.Контрацепция анықтамасын айтады. 2.Контрацепцияны таңдаудың себебін анықтайды. 3.Контрацепцияның түрлерін атайды.
#6 слайд
Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтау.
«Ашық микрофон» әдісі. Оқушылар қолдарына микрофон ұстап, өткен сабаққа
байланысты сұрақ қояды, екінші оқушы жауап береді.
1.Психолог маман жауап береді. Сұрақ: Контрацепцияны не үшін қолданатынына пікіріңізді білдірсеңіз.
/ Оқушы контрацепцияны қолданудың себептерін айтады/
2. Уролог-андролог дәрігер: Сұрақ: Табиғи және физиологиялық контрацепция жөнінде айтсаңыз.
Контрацепция түрлерінің ерекшелігін айтады.
3. Эндокринолог дәрігер: Сұрақ: Гормондық әдістерге тоқталып кетсеңіз. Гормондық әдісті айтады.
4. Гинеколог дәрігер. Сұрақ: Кедергі келтіретін әдістер мен стерилизация жайында айта кетсеңіз. Кедергі
келтіретін әдістерге тоқталып кетеді.
6 слайд
Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтау. «Ашық микрофон» әдісі. Оқушылар қолдарына микрофон ұстап, өткен сабаққа байланысты сұрақ қояды, екінші оқушы жауап береді. 1.Психолог маман жауап береді. Сұрақ: Контрацепцияны не үшін қолданатынына пікіріңізді білдірсеңіз. / Оқушы контрацепцияны қолданудың себептерін айтады/ 2. Уролог-андролог дәрігер: Сұрақ: Табиғи және физиологиялық контрацепция жөнінде айтсаңыз. Контрацепция түрлерінің ерекшелігін айтады. 3. Эндокринолог дәрігер: Сұрақ: Гормондық әдістерге тоқталып кетсеңіз. Гормондық әдісті айтады. 4. Гинеколог дәрігер. Сұрақ: Кедергі келтіретін әдістер мен стерилизация жайында айта кетсеңіз. Кедергі келтіретін әдістерге тоқталып кетеді.
#7 слайд
5.қадам.Топтардың жұмыстарын бағалауы
1.Ең сенімді, 100 % тиімді контрацепция әдісі:
А. Аборт
Ә. Жыныстық қарым қатынастың болмауы
Б. Презервативтер
В. Стерилизация
2. Ұрықтану, яғни жүкті болу үдерісінің алдын алуға бағытталған шаралар:
А. Контрацепция
Ә. Менструация
Б. Температура
В. Күнтізбе
3. Контрацепцияның хирургиялық әдісі:
А. Гормондық әдіс
Ә. Температуралық әдіс
Б. Жатырішілік спиральдар
В. Стерилизация
7 слайд
5.қадам.Топтардың жұмыстарын бағалауы 1.Ең сенімді, 100 % тиімді контрацепция әдісі: А. Аборт Ә. Жыныстық қарым қатынастың болмауы Б. Презервативтер В. Стерилизация 2. Ұрықтану, яғни жүкті болу үдерісінің алдын алуға бағытталған шаралар: А. Контрацепция Ә. Менструация Б. Температура В. Күнтізбе 3. Контрацепцияның хирургиялық әдісі: А. Гормондық әдіс Ә. Температуралық әдіс Б. Жатырішілік спиральдар В. Стерилизация
#8 слайд
Контрацепцияны таңдаған кезде міндетті түрдегі
ескерілетін жағдайлар:
1.Жасы
2.Жыныс жүйесі бойынша денсаулығы
3.Жыныстық жолмен берілетін жұқпалар
4.Отбасын жоспарлау
5.Жыныстық қатынас белсенділігі
6.Денсаулық жағдайы (аяқтың көктамыр кеңею
аурулары май гепатозы және т.б)
7.Жеке бас талаптары
Контрацепция әдісін таңдау
денсаулыққа және дәрігер кеңесіне
тәуелді!!!
8 слайд
Контрацепцияны таңдаған кезде міндетті түрдегі ескерілетін жағдайлар: 1.Жасы 2.Жыныс жүйесі бойынша денсаулығы 3.Жыныстық жолмен берілетін жұқпалар 4.Отбасын жоспарлау 5.Жыныстық қатынас белсенділігі 6.Денсаулық жағдайы (аяқтың көктамыр кеңею аурулары май гепатозы және т.б) 7.Жеке бас талаптары Контрацепция әдісін таңдау денсаулыққа және дәрігер кеңесіне тәуелді!!!
#9 слайд
«Желпуіш» әдісі
Әрбір бөлігіне кезекпен идеялар жазылады,
кейін талқыланады.
9 слайд
«Желпуіш» әдісі Әрбір бөлігіне кезекпен идеялар жазылады, кейін талқыланады.
шағым қалдыра аласыз













