Координаталық түзудегі екі нүктенің арақашықтығы.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Үй тапсырмасын тексеру
1 слайд
Үй тапсырмасын тексеру
2 слайд
Қайталау сұрақтары: Білу кезеңі
•
1. Қандай сандарды натурал сандар деп атаймыз?
•
2.Координаталық түзудегі кесіндінің ұзындығын қалай
табамыз?
•
3.Екі теріс санның қосындысының таңбасы қандай?
•
4.Екі оң санның қосындысының таңбасы қандай?
•
5.Таңбалары әртүрлі сандарды қосудың ережесі қандай?
2 слайд
Қайталау сұрақтары: Білу кезеңі • 1. Қандай сандарды натурал сандар деп атаймыз? • 2.Координаталық түзудегі кесіндінің ұзындығын қалай табамыз? • 3.Екі теріс санның қосындысының таңбасы қандай? • 4.Екі оң санның қосындысының таңбасы қандай? • 5.Таңбалары әртүрлі сандарды қосудың ережесі қандай?
3 слайд
Оқулықпен жұмыс №550 тақ есептерін
шығару және №555-ші есепті шығару.
3 слайд
Оқулықпен жұмыс №550 тақ есептерін шығару және №555-ші есепті шығару.
4 слайд
4 слайд
5 слайд
4 5
5
4 7математи
ка 6Координаталық
түзу Топпен жұмыс
Ғажайып ұяшықтар
Логика
65 сергіту
7
5 слайд
4 5 5 4 7математи ка 6Координаталық түзу Топпен жұмыс Ғажайып ұяшықтар Логика 65 сергіту 7
6 слайд
(4- ұпай )
А С В
-3 2 7 Координаталық түзудегі А(-3) және В(7)
нүктелері С нүктесінен бірдей қашықтықта
орналасқан. С нүктесінің координатасы
нешеге тең?
6 слайд
(4- ұпай ) А С В -3 2 7 Координаталық түзудегі А(-3) және В(7) нүктелері С нүктесінен бірдей қашықтықта орналасқан. С нүктесінің координатасы нешеге тең?
7 слайд
( 5 - ұпай )
Жауабы: 4 Есептеңдер: -0,6+(-0,4)-2+5-(-2) =
7 слайд
( 5 - ұпай ) Жауабы: 4 Есептеңдер: -0,6+(-0,4)-2+5-(-2) =
8 слайд
(5- ұпай )
А С В
-3 2 7
АВ =10, AC=5. Координаталық түзудегі А(-3) және В(7)
нүктелері С нүктесінен бірдей қашықтықта
орналасқан. А мен В, А мен С нүктелерінің
арақашықтығын табыңдар.
8 слайд
(5- ұпай ) А С В -3 2 7 АВ =10, AC=5. Координаталық түзудегі А(-3) және В(7) нүктелері С нүктесінен бірдей қашықтықта орналасқан. А мен В, А мен С нүктелерінің арақашықтығын табыңдар.
9 слайд
( 6 - ұпай )
А С В E
- 5 -1 4 9
Координаталық түзудегі А мен В, C мен E
нүктелерінің арақашықтығын табыңдар.
Жауабы:АВ =9, CE=10 .
9 слайд
( 6 - ұпай ) А С В E - 5 -1 4 9 Координаталық түзудегі А мен В, C мен E нүктелерінің арақашықтығын табыңдар. Жауабы:АВ =9, CE=10 .
10 слайд
( 7 - ұпай )
D E F
-3 1,5 6
DF= ׀-3-6 =׀9 .Оқулықтағы №556 есеп. D және F
нүктелерінің арақашықтығын табыңдар.
10 слайд
( 7 - ұпай ) D E F -3 1,5 6 DF= ׀-3-6 =׀9 .Оқулықтағы №556 есеп. D және F нүктелерінің арақашықтығын табыңдар.
11 слайд
Бір ғана шиді қозғалтып теңестіріңдер. 4 -ұпай
2 -ұпай. 2 оқушы тоғызқұмалақты 4 сағат ойнайды.
Әрқайсысы неше сағат ойнайды? (4)
2-ұпай. Ағаш үстінде 100 торғай отырды. Аңшы 5
торғайды атып алды. Торғайдың қаншасы
қалды? (5)
2-ұпай. Саудагер бір затты 7теңгеге сатып алып,
оны 8теңгеге сатты. Сол затты қайтадан
9теңгеге алып қайта 10 теңгеге сатты.
Саудагер қанша пайда көрді? (2)
11 слайд
Бір ғана шиді қозғалтып теңестіріңдер. 4 -ұпай 2 -ұпай. 2 оқушы тоғызқұмалақты 4 сағат ойнайды. Әрқайсысы неше сағат ойнайды? (4) 2-ұпай. Ағаш үстінде 100 торғай отырды. Аңшы 5 торғайды атып алды. Торғайдың қаншасы қалды? (5) 2-ұпай. Саудагер бір затты 7теңгеге сатып алып, оны 8теңгеге сатты. Сол затты қайтадан 9теңгеге алып қайта 10 теңгеге сатты. Саудагер қанша пайда көрді? (2)
12 слайд
Сұрақ 5-ұпай
Б і р жарым бал ық б і р жарым т е нг е
т ұ ради. О н бал ы қ не ше т е нг е т ұ рад ы ?
Жа уап
12 слайд
Сұрақ 5-ұпай Б і р жарым бал ық б і р жарым т е нг е т ұ ради. О н бал ы қ не ше т е нг е т ұ рад ы ? Жа уап
13 слайд
10 т е нг е
13 слайд
10 т е нг е
14 слайд
Сұрақ (6- ұпай )
•
Б иіктігі 10 метр б о л ғ ан талға ұлу өрмелеп
жатыр . К ү нд і з к ү н і 5 метр г е к өтеріледі , т ү нд е
бол са 4 метр төменге с ы рғана п т үседі . Қан ш а
к үннен кей і н ұлу талдың т өбесіне шығады ?
Жа уап
14 слайд
Сұрақ (6- ұпай ) • Б иіктігі 10 метр б о л ғ ан талға ұлу өрмелеп жатыр . К ү нд і з к ү н і 5 метр г е к өтеріледі , т ү нд е бол са 4 метр төменге с ы рғана п т үседі . Қан ш а к үннен кей і н ұлу талдың т өбесіне шығады ? Жа уап
15 слайд
6 к үннен кей і н
15 слайд
6 к үннен кей і н
16 слайд
7 ұпай
16 слайд
7 ұпай
17 слайд
Т е с т
•
1. «-» таңбасымен жазылған саңдар қалай аталады?
•
А)теріс В) оң С)кері D)дұрыс
•
2 . Есептеңіз -׀5-(6׀) =
А) 1
В) -11 С) 11 D) -1
•
3.Берілген санға координаталық түзу бойында неше нүкте сәйкес келеді?
•
А) 0
В)1 С) 2 D)3
•
4.Қандай да бір санға неше қарама-қарсы сан бар? А)1
В)2
С)3
D)4
•
5 .Кез-келген оң сан неден үлкен?
•
А) 0-ден
В) 1- ден С)теріс саннан D)оң саннан
•
6 . Есептеңіз. 12 – (-3) =
•
А) 15
В) 0 С) 9 D) -15
17 слайд
Т е с т • 1. «-» таңбасымен жазылған саңдар қалай аталады? • А)теріс В) оң С)кері D)дұрыс • 2 . Есептеңіз -׀5-(6׀) = А) 1 В) -11 С) 11 D) -1 • 3.Берілген санға координаталық түзу бойында неше нүкте сәйкес келеді? • А) 0 В)1 С) 2 D)3 • 4.Қандай да бір санға неше қарама-қарсы сан бар? А)1 В)2 С)3 D)4 • 5 .Кез-келген оң сан неден үлкен? • А) 0-ден В) 1- ден С)теріс саннан D)оң саннан • 6 . Есептеңіз. 12 – (-3) = • А) 15 В) 0 С) 9 D) -15
18 слайд
Дұрыс жауаптар:
1.А
2.С
3.В
4.А
5.С
6.А
18 слайд
Дұрыс жауаптар: 1.А 2.С 3.В 4.А 5.С 6.А
19 слайд
19Қ
о
р
ы
т
ы
н
д
ы
л
а
у
,
Б
а
ғ
а
л
а
у
.төмен ұпайға - “3”
орташа ұпайға- 4”
жоғары ұпайға- “5”
19 слайд
19Қ о р ы т ы н д ы л а у , Б а ғ а л а у .төмен ұпайға - “3” орташа ұпайға- 4” жоғары ұпайға- “5”
20 слайд
20р
е
ф
л
е
к
с
и
я
20 слайд
20р е ф л е к с и я
21 слайд
Үйге тапсырма.
№ 550 жұп есептерін және №552 есепті
ш ығарып келу.
21 слайд
Үйге тапсырма. № 550 жұп есептерін және №552 есепті ш ығарып келу.
22 слайд
22 слайд
23 слайд
І-топ
•
Екі жақсы қас болмас,
(Екі жаман дос болмас)•
Білекті бірді жығар,
(Білімді мыңды жығар)•
Алтау ала болса ауыздағы кетеді,
(Төртеу түгел болса төбедегі келеді)
•
Дос сегіз болса,
(Дұшпан сегіз)
23 слайд
І-топ • Екі жақсы қас болмас, (Екі жаман дос болмас)• Білекті бірді жығар, (Білімді мыңды жығар)• Алтау ала болса ауыздағы кетеді, (Төртеу түгел болса төбедегі келеді) • Дос сегіз болса, (Дұшпан сегіз)
24 слайд
ІІ-топ
•
Жеті жұрттың тілін біл,
(Жеті түрлі білім біл)
•
Айдағаны бес ешкі
(Ысқырығы жер жарады)
•
Бес саусақ,
(Бірдей болмас)
•
Он рет айтқаннан
(Бір рет көргенің артық)
24 слайд
ІІ-топ • Жеті жұрттың тілін біл, (Жеті түрлі білім біл) • Айдағаны бес ешкі (Ысқырығы жер жарады) • Бес саусақ, (Бірдей болмас) • Он рет айтқаннан (Бір рет көргенің артық)
25 слайд
ІІІ-топ
•
Жеті рет өлшеп,
(Бір рет кес)
•
Жеті атасын білмеген
(Жетімдіктің белгісі)
•
Жүз сомың болғанша,
(Жүз досың болсын)
•
Бір тал кессең,
(Он тал ек)
25 слайд
ІІІ-топ • Жеті рет өлшеп, (Бір рет кес) • Жеті атасын білмеген (Жетімдіктің белгісі) • Жүз сомың болғанша, (Жүз досың болсын) • Бір тал кессең, (Он тал ек)
26 слайд
Жұмбақты шешіп жасырылған тапсырманы орында.
( сергіту сәті ) 5 1) - (х у ). 1
2
2 ) 3 ( ). 2
2
х у
5 ) 4 ( ). 3
2
х у
2. Жүз төрт түйме, он бір ине.
( есепшот )
3. Жүз мүйізі бар, үстінде киізі бар. ( киіз үй )1.Тоғыз белбеу, қос жібек
Екі мұрын, бір шүмек. ( домбыра )
( Сары түсті төртбұрышты тышқанмен шертіп жұмбақтың дұрыс жауабын тексереміз, берілген
мақалды тышқанмен шерту арқылы астында жасырылған тапсырманы аламыз )
3 ) 2 ( ). 3
2
х у3. Көзің көрмейді, қолың ұстамайды. ( ауа )
26 слайд
Жұмбақты шешіп жасырылған тапсырманы орында. ( сергіту сәті ) 5 1) - (х у ). 1 2 2 ) 3 ( ). 2 2 х у 5 ) 4 ( ). 3 2 х у 2. Жүз төрт түйме, он бір ине. ( есепшот ) 3. Жүз мүйізі бар, үстінде киізі бар. ( киіз үй )1.Тоғыз белбеу, қос жібек Екі мұрын, бір шүмек. ( домбыра ) ( Сары түсті төртбұрышты тышқанмен шертіп жұмбақтың дұрыс жауабын тексереміз, берілген мақалды тышқанмен шерту арқылы астында жасырылған тапсырманы аламыз ) 3 ) 2 ( ). 3 2 х у3. Көзің көрмейді, қолың ұстамайды. ( ауа )
27 слайд
27 слайд
28 слайд
Постер қорғау. (топпен жұмыс) 4
2
х у
1.Квадратты қ функцияның анықтамасы.
2.Квадратты қ функцияның графигі n>0 , n<0 немесе m>0,m<0
болғанда қалай орналасады?
3. а >0 немесе а<0 болғанда, парабола тармақтары қалай
бағытталады?
4. D > 0, D = 0, D<0 болғанда, парабола абсцисса осімен неше нүктеде
қиылысады?
Деңгейлік тапсырма
Квадраттық функция графигінің абсцисса өсімен қиылысу
нүктелерін анықтап,графигін салыңдар
А -де ңгейі
а ) б)
В -де ңгейі
а ) б)
1 ) 5 ( 3
2
х у
2
) 3 ( х у
4 ) 3 (
2
х у
Жауабы: m= -3 , n= -4 , тармағы төмен Жауабы: m= 5 , n= -1 , тармағы жоғары
28 слайд
Постер қорғау. (топпен жұмыс) 4 2 х у 1.Квадратты қ функцияның анықтамасы. 2.Квадратты қ функцияның графигі n>0 , n<0 немесе m>0,m<0 болғанда қалай орналасады? 3. а >0 немесе а<0 болғанда, парабола тармақтары қалай бағытталады? 4. D > 0, D = 0, D<0 болғанда, парабола абсцисса осімен неше нүктеде қиылысады? Деңгейлік тапсырма Квадраттық функция графигінің абсцисса өсімен қиылысу нүктелерін анықтап,графигін салыңдар А -де ңгейі а ) б) В -де ңгейі а ) б) 1 ) 5 ( 3 2 х у 2 ) 3 ( х у 4 ) 3 ( 2 х у Жауабы: m= -3 , n= -4 , тармағы төмен Жауабы: m= 5 , n= -1 , тармағы жоғары
29 слайд
6-ұпай
2 -ұпай. Жанұяда 4 ұл және әр ұлдың бір әпкесі бар.
Жанұяда неше бала бар? (5)
2-ұпай. Қосарланып жегілген ат-арбамен Самат
8шақырымжол жүрді.Оның әр аты неше
шақырым жол жүрді? (8)
2-ұпай. Қырсық жолаушы:Екі қыстақтың арасы
10шақырым. Қырсық жолаушы күніне 2
шақырым жол жүріп,1шақырым кейін
қайтады. Жолаушы қыстаққа неше күнде
жетеді? (9)
29 слайд
6-ұпай 2 -ұпай. Жанұяда 4 ұл және әр ұлдың бір әпкесі бар. Жанұяда неше бала бар? (5) 2-ұпай. Қосарланып жегілген ат-арбамен Самат 8шақырымжол жүрді.Оның әр аты неше шақырым жол жүрді? (8) 2-ұпай. Қырсық жолаушы:Екі қыстақтың арасы 10шақырым. Қырсық жолаушы күніне 2 шақырым жол жүріп,1шақырым кейін қайтады. Жолаушы қыстаққа неше күнде жетеді? (9)
30 слайд
ІІІ-тапсырма
•
5 жұмыртқа 4 минутта піседі, ал 10 жұмыртқа
неше минутта піседі? (4)
•
Бір қариядан неше балаңыз бар деп сұрағанда
“Ұл мен қызымның саны бірдей,әр ұлымның 3
қарындасы бар”- деп жауап берді. Сонда бұл
қарияның неше баласы болды? (3 ұл, 3 қыз)
•
Ұшақ Зайсаннан Алматыға дейін 1 сағат 20
минут ұшады, ал кері қарай 80 минут ұшады.
Бұл айырмашылықты қалай түсінуге болады?
(1сағ.20мин =80 мин)
•
Бөлмеде 4 мысық отыр. Әр мысықтың алдында
3 мысық отыр. Бөлмеде барлығы неше мысық
отыр? (12)
30 слайд
ІІІ-тапсырма • 5 жұмыртқа 4 минутта піседі, ал 10 жұмыртқа неше минутта піседі? (4) • Бір қариядан неше балаңыз бар деп сұрағанда “Ұл мен қызымның саны бірдей,әр ұлымның 3 қарындасы бар”- деп жауап берді. Сонда бұл қарияның неше баласы болды? (3 ұл, 3 қыз) • Ұшақ Зайсаннан Алматыға дейін 1 сағат 20 минут ұшады, ал кері қарай 80 минут ұшады. Бұл айырмашылықты қалай түсінуге болады? (1сағ.20мин =80 мин) • Бөлмеде 4 мысық отыр. Әр мысықтың алдында 3 мысық отыр. Бөлмеде барлығы неше мысық отыр? (12)