Материалдар / Координаталық түзудегі екі нүктенің арақашықтығы.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Координаталық түзудегі екі нүктенің арақашықтығы.

Материал туралы қысқаша түсінік
6 сынып оқушыларына математика пәнінен
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Мамыр 2020
1221
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Үй тапсырмасын тексеру

1 слайд
Үй тапсырмасын тексеру

1 слайд

Үй тапсырмасын тексеру

Қайталау сұрақтары: Білу кезеңі • 1. Қандай сандарды натурал сандар деп атаймыз? • 2.Координаталық түзудегі кесіндінің ұзындығ

2 слайд
Қайталау сұрақтары: Білу кезеңі • 1. Қандай сандарды натурал сандар деп атаймыз? • 2.Координаталық түзудегі кесіндінің ұзындығын қалай табамыз? • 3.Екі теріс санның қосындысының таңбасы қандай? • 4.Екі оң санның қосындысының таңбасы қандай? • 5.Таңбалары әртүрлі сандарды қосудың ережесі қандай?

2 слайд

Қайталау сұрақтары: Білу кезеңі • 1. Қандай сандарды натурал сандар деп атаймыз? • 2.Координаталық түзудегі кесіндінің ұзындығын қалай табамыз? • 3.Екі теріс санның қосындысының таңбасы қандай? • 4.Екі оң санның қосындысының таңбасы қандай? • 5.Таңбалары әртүрлі сандарды қосудың ережесі қандай?

Оқулықпен жұмыс №550 тақ есептерін шығару және №555-ші есепті шығару.

3 слайд
Оқулықпен жұмыс №550 тақ есептерін шығару және №555-ші есепті шығару.

3 слайд

Оқулықпен жұмыс №550 тақ есептерін шығару және №555-ші есепті шығару.

4 слайд

4 слайд

4 5 5 4 7математи ка 6Координаталық түзу Топпен жұмыс Ғажайып ұяшықтар Логика 65 сергіту 7

5 слайд
4 5 5 4 7математи ка 6Координаталық түзу Топпен жұмыс Ғажайып ұяшықтар Логика 65 сергіту 7

5 слайд

4 5 5 4 7математи ка 6Координаталық түзу Топпен жұмыс Ғажайып ұяшықтар Логика 65 сергіту 7

(4- ұпай ) А С В -3 2 7 Координаталық түзудегі А(-3) жән

6 слайд
(4- ұпай ) А С В -3 2 7 Координаталық түзудегі А(-3) және В(7) нүктелері С нүктесінен бірдей қашықтықта орналасқан. С нүктесінің координатасы нешеге тең?

6 слайд

(4- ұпай ) А С В -3 2 7 Координаталық түзудегі А(-3) және В(7) нүктелері С нүктесінен бірдей қашықтықта орналасқан. С нүктесінің координатасы нешеге тең?

( 5 - ұпай ) Жауабы: 4 Есептеңдер: -0,6+(-0,4)-2+5-(-2) =

7 слайд
( 5 - ұпай ) Жауабы: 4 Есептеңдер: -0,6+(-0,4)-2+5-(-2) =

7 слайд

( 5 - ұпай ) Жауабы: 4 Есептеңдер: -0,6+(-0,4)-2+5-(-2) =

(5- ұпай ) А С В -3 2 7 АВ =10, AC=5. Координаталық түз

8 слайд
(5- ұпай ) А С В -3 2 7 АВ =10, AC=5. Координаталық түзудегі А(-3) және В(7) нүктелері С нүктесінен бірдей қашықтықта орналасқан. А мен В, А мен С нүктелерінің арақашықтығын табыңдар.

8 слайд

(5- ұпай ) А С В -3 2 7 АВ =10, AC=5. Координаталық түзудегі А(-3) және В(7) нүктелері С нүктесінен бірдей қашықтықта орналасқан. А мен В, А мен С нүктелерінің арақашықтығын табыңдар.

( 6 - ұпай ) А С В E - 5 -1 4

9 слайд
( 6 - ұпай ) А С В E - 5 -1 4 9 Координаталық түзудегі А мен В, C мен E нүктелерінің арақашықтығын табыңдар. Жауабы:АВ =9, CE=10 .

9 слайд

( 6 - ұпай ) А С В E - 5 -1 4 9 Координаталық түзудегі А мен В, C мен E нүктелерінің арақашықтығын табыңдар. Жауабы:АВ =9, CE=10 .

( 7 - ұпай ) D E F -3 1,5 6 DF= ׀-3-6 =׀9 .Оқулықтағы

10 слайд
( 7 - ұпай ) D E F -3 1,5 6 DF= ׀-3-6 =׀9 .Оқулықтағы №556 есеп. D және F нүктелерінің арақашықтығын табыңдар.

10 слайд

( 7 - ұпай ) D E F -3 1,5 6 DF= ׀-3-6 =׀9 .Оқулықтағы №556 есеп. D және F нүктелерінің арақашықтығын табыңдар.

Бір ғана шиді қозғалтып теңестіріңдер. 4 -ұпай 2 -ұпай. 2 оқушы тоғызқұмалақты 4 сағат ойнайды. Әрқайсысы неше сағат ойнайды? (

11 слайд
Бір ғана шиді қозғалтып теңестіріңдер. 4 -ұпай 2 -ұпай. 2 оқушы тоғызқұмалақты 4 сағат ойнайды. Әрқайсысы неше сағат ойнайды? (4) 2-ұпай. Ағаш үстінде 100 торғай отырды. Аңшы 5 торғайды атып алды. Торғайдың қаншасы қалды? (5) 2-ұпай. Саудагер бір затты 7теңгеге сатып алып, оны 8теңгеге сатты. Сол затты қайтадан 9теңгеге алып қайта 10 теңгеге сатты. Саудагер қанша пайда көрді? (2)

11 слайд

Бір ғана шиді қозғалтып теңестіріңдер. 4 -ұпай 2 -ұпай. 2 оқушы тоғызқұмалақты 4 сағат ойнайды. Әрқайсысы неше сағат ойнайды? (4) 2-ұпай. Ағаш үстінде 100 торғай отырды. Аңшы 5 торғайды атып алды. Торғайдың қаншасы қалды? (5) 2-ұпай. Саудагер бір затты 7теңгеге сатып алып, оны 8теңгеге сатты. Сол затты қайтадан 9теңгеге алып қайта 10 теңгеге сатты. Саудагер қанша пайда көрді? (2)

Сұрақ 5-ұпай Б і р жарым бал ық б і р жарым т е нг е т ұ ради. О н бал ы қ не ше т е нг е т ұ рад ы

12 слайд
Сұрақ 5-ұпай Б і р жарым бал ық   б і р жарым т е нг е т ұ ради. О н бал ы қ не ше т е нг е т ұ рад ы ? Жа уап

12 слайд

Сұрақ 5-ұпай Б і р жарым бал ық   б і р жарым т е нг е т ұ ради. О н бал ы қ не ше т е нг е т ұ рад ы ? Жа уап

10 т е нг е

13 слайд
10 т е нг е

13 слайд

10 т е нг е

Сұрақ (6- ұпай ) • Б иіктігі 10 метр б о л ғ ан талға ұлу өрмелеп жатыр . К ү нд і з к ү н і 5 метр г е к өтеріле

14 слайд
Сұрақ (6- ұпай ) • Б иіктігі 10 метр б о л ғ ан талға ұлу өрмелеп жатыр . К ү нд і з к ү н і 5 метр г е к өтеріледі , т ү нд е бол са 4 метр төменге с ы рғана п т үседі . Қан ш а к үннен кей і н ұлу талдың т өбесіне шығады ? Жа уап

14 слайд

Сұрақ (6- ұпай ) • Б иіктігі 10 метр б о л ғ ан талға ұлу өрмелеп жатыр . К ү нд і з к ү н і 5 метр г е к өтеріледі , т ү нд е бол са 4 метр төменге с ы рғана п т үседі . Қан ш а к үннен кей і н ұлу талдың т өбесіне шығады ? Жа уап

6 к үннен кей і н

15 слайд
6 к үннен кей і н

15 слайд

6 к үннен кей і н

7 ұпай

16 слайд
7 ұпай

16 слайд

7 ұпай

Т е с т • 1. «-» таңбасымен жазылған саңдар қалай аталады? • А)теріс В) оң С)кері

17 слайд
Т е с т • 1. «-» таңбасымен жазылған саңдар қалай аталады? • А)теріс В) оң С)кері D)дұрыс • 2 . Есептеңіз -׀5-(6׀) = А) 1 В) -11 С) 11 D) -1 • 3.Берілген санға координаталық түзу бойында неше нүкте сәйкес келеді? • А) 0 В)1 С) 2 D)3 • 4.Қандай да бір санға неше қарама-қарсы сан бар? А)1 В)2 С)3 D)4 • 5 .Кез-келген оң сан неден үлкен? • А) 0-ден В) 1- ден С)теріс саннан D)оң саннан • 6 . Есептеңіз. 12 – (-3) = • А) 15 В) 0 С) 9 D) -15

17 слайд

Т е с т • 1. «-» таңбасымен жазылған саңдар қалай аталады? • А)теріс В) оң С)кері D)дұрыс • 2 . Есептеңіз -׀5-(6׀) = А) 1 В) -11 С) 11 D) -1 • 3.Берілген санға координаталық түзу бойында неше нүкте сәйкес келеді? • А) 0 В)1 С) 2 D)3 • 4.Қандай да бір санға неше қарама-қарсы сан бар? А)1 В)2 С)3 D)4 • 5 .Кез-келген оң сан неден үлкен? • А) 0-ден В) 1- ден С)теріс саннан D)оң саннан • 6 . Есептеңіз. 12 – (-3) = • А) 15 В) 0 С) 9 D) -15

Дұрыс жауаптар: 1.А 2.С 3.В 4.А 5.С 6.А

18 слайд
Дұрыс жауаптар: 1.А 2.С 3.В 4.А 5.С 6.А

18 слайд

Дұрыс жауаптар: 1.А 2.С 3.В 4.А 5.С 6.А

19Қ о р ы т ы н д ы л а у , Б а ғ а л а у .төмен ұпайға - “3” орташа ұпайға- 4” жоғары ұпайға- “5”

19 слайд
19Қ о р ы т ы н д ы л а у , Б а ғ а л а у .төмен ұпайға - “3” орташа ұпайға- 4” жоғары ұпайға- “5”

19 слайд

19Қ о р ы т ы н д ы л а у , Б а ғ а л а у .төмен ұпайға - “3” орташа ұпайға- 4” жоғары ұпайға- “5”

20р е ф л е к с и я

20 слайд
20р е ф л е к с и я

20 слайд

20р е ф л е к с и я

Үйге тапсырма. № 550 жұп есептерін және №552 есепті ш ығарып келу.

21 слайд
Үйге тапсырма. № 550 жұп есептерін және №552 есепті ш ығарып келу.

21 слайд

Үйге тапсырма. № 550 жұп есептерін және №552 есепті ш ығарып келу.

22 слайд

22 слайд

І-топ • Екі жақсы қас болмас, (Екі жаман дос болмас)• Білекті бірді жығар, (Білімді мыңды жығар)• Алтау ала болса ауызда

23 слайд
І-топ • Екі жақсы қас болмас, (Екі жаман дос болмас)• Білекті бірді жығар, (Білімді мыңды жығар)• Алтау ала болса ауыздағы кетеді, (Төртеу түгел болса төбедегі келеді) • Дос сегіз болса, (Дұшпан сегіз)

23 слайд

І-топ • Екі жақсы қас болмас, (Екі жаман дос болмас)• Білекті бірді жығар, (Білімді мыңды жығар)• Алтау ала болса ауыздағы кетеді, (Төртеу түгел болса төбедегі келеді) • Дос сегіз болса, (Дұшпан сегіз)

ІІ-топ • Жеті жұрттың тілін біл, (Жеті түрлі білім біл) • Айдағаны бес ешкі (Ысқырығы жер жарады) • Бес саусақ, (Бір

24 слайд
ІІ-топ • Жеті жұрттың тілін біл, (Жеті түрлі білім біл) • Айдағаны бес ешкі (Ысқырығы жер жарады) • Бес саусақ, (Бірдей болмас) • Он рет айтқаннан (Бір рет көргенің артық)

24 слайд

ІІ-топ • Жеті жұрттың тілін біл, (Жеті түрлі білім біл) • Айдағаны бес ешкі (Ысқырығы жер жарады) • Бес саусақ, (Бірдей болмас) • Он рет айтқаннан (Бір рет көргенің артық)

ІІІ-топ • Жеті рет өлшеп, (Бір рет кес) • Жеті атасын білмеген (Жетімдіктің белгісі) • Жүз сомың болғанша, (Жүз до

25 слайд
ІІІ-топ • Жеті рет өлшеп, (Бір рет кес) • Жеті атасын білмеген (Жетімдіктің белгісі) • Жүз сомың болғанша, (Жүз досың болсын) • Бір тал кессең, (Он тал ек)

25 слайд

ІІІ-топ • Жеті рет өлшеп, (Бір рет кес) • Жеті атасын білмеген (Жетімдіктің белгісі) • Жүз сомың болғанша, (Жүз досың болсын) • Бір тал кессең, (Он тал ек)

Жұмбақты шешіп жасырылған тапсырманы орында. ( сергіту сәті ) 5 1) - (х у ). 1 2   2 ) 3 ( ). 2 2    х у 5 ) 4 ( )

26 слайд
Жұмбақты шешіп жасырылған тапсырманы орында. ( сергіту сәті ) 5 1) - (х у ). 1 2   2 ) 3 ( ). 2 2    х у 5 ) 4 ( ). 3 2     х у 2. Жүз төрт түйме, он бір ине. ( есепшот ) 3. Жүз мүйізі бар, үстінде киізі бар. ( киіз үй )1.Тоғыз белбеу, қос жібек Екі мұрын, бір шүмек. ( домбыра ) ( Сары түсті төртбұрышты тышқанмен шертіп жұмбақтың дұрыс жауабын тексереміз, берілген мақалды тышқанмен шерту арқылы астында жасырылған тапсырманы аламыз ) 3 ) 2 ( ). 3 2     х у3. Көзің көрмейді, қолың ұстамайды. ( ауа )

26 слайд

Жұмбақты шешіп жасырылған тапсырманы орында. ( сергіту сәті ) 5 1) - (х у ). 1 2   2 ) 3 ( ). 2 2    х у 5 ) 4 ( ). 3 2     х у 2. Жүз төрт түйме, он бір ине. ( есепшот ) 3. Жүз мүйізі бар, үстінде киізі бар. ( киіз үй )1.Тоғыз белбеу, қос жібек Екі мұрын, бір шүмек. ( домбыра ) ( Сары түсті төртбұрышты тышқанмен шертіп жұмбақтың дұрыс жауабын тексереміз, берілген мақалды тышқанмен шерту арқылы астында жасырылған тапсырманы аламыз ) 3 ) 2 ( ). 3 2     х у3. Көзің көрмейді, қолың ұстамайды. ( ауа )

27 слайд

27 слайд

Постер қор

28 слайд
Постер қорғау. (топпен жұмыс) 4 2    х у 1.Квадратты қ функцияның анықтамасы. 2.Квадратты қ функцияның графигі n>0 , n<0 немесе m>0,m<0 болғанда қалай орналасады? 3. а >0 немесе а<0 болғанда, парабола тармақтары қалай бағытталады? 4. D > 0, D = 0, D<0 болғанда, парабола абсцисса осімен неше нүктеде қиылысады? Деңгейлік тапсырма Квадраттық функция графигінің абсцисса өсімен қиылысу нүктелерін анықтап,графигін салыңдар А -де ңгейі а ) б) В -де ңгейі а ) б) 1 ) 5 ( 3 2    х у 2 ) 3 (   х у 4 ) 3 ( 2     х у Жауабы: m= -3 , n= -4 , тармағы төмен Жауабы: m= 5 , n= -1 , тармағы жоғары

28 слайд

Постер қорғау. (топпен жұмыс) 4 2    х у 1.Квадратты қ функцияның анықтамасы. 2.Квадратты қ функцияның графигі n>0 , n<0 немесе m>0,m<0 болғанда қалай орналасады? 3. а >0 немесе а<0 болғанда, парабола тармақтары қалай бағытталады? 4. D > 0, D = 0, D<0 болғанда, парабола абсцисса осімен неше нүктеде қиылысады? Деңгейлік тапсырма Квадраттық функция графигінің абсцисса өсімен қиылысу нүктелерін анықтап,графигін салыңдар А -де ңгейі а ) б) В -де ңгейі а ) б) 1 ) 5 ( 3 2    х у 2 ) 3 (   х у 4 ) 3 ( 2     х у Жауабы: m= -3 , n= -4 , тармағы төмен Жауабы: m= 5 , n= -1 , тармағы жоғары

6-ұпай 2 -ұпай. Жанұяда 4 ұл және әр ұлдың бір әпкесі бар. Жанұяда неше бала бар? (5) 2-ұпай. Қосарланып жегілге

29 слайд
6-ұпай 2 -ұпай. Жанұяда 4 ұл және әр ұлдың бір әпкесі бар. Жанұяда неше бала бар? (5) 2-ұпай. Қосарланып жегілген ат-арбамен Самат 8шақырымжол жүрді.Оның әр аты неше шақырым жол жүрді? (8) 2-ұпай. Қырсық жолаушы:Екі қыстақтың арасы 10шақырым. Қырсық жолаушы күніне 2 шақырым жол жүріп,1шақырым кейін қайтады. Жолаушы қыстаққа неше күнде жетеді? (9)

29 слайд

6-ұпай 2 -ұпай. Жанұяда 4 ұл және әр ұлдың бір әпкесі бар. Жанұяда неше бала бар? (5) 2-ұпай. Қосарланып жегілген ат-арбамен Самат 8шақырымжол жүрді.Оның әр аты неше шақырым жол жүрді? (8) 2-ұпай. Қырсық жолаушы:Екі қыстақтың арасы 10шақырым. Қырсық жолаушы күніне 2 шақырым жол жүріп,1шақырым кейін қайтады. Жолаушы қыстаққа неше күнде жетеді? (9)

ІІІ-тапсырма • 5 жұмыртқа 4 минутта піседі, ал 10 жұмыртқа неше минутта піседі? (4) • Бір қариядан неше балаңыз бар деп сұраған

30 слайд
ІІІ-тапсырма • 5 жұмыртқа 4 минутта піседі, ал 10 жұмыртқа неше минутта піседі? (4) • Бір қариядан неше балаңыз бар деп сұрағанда “Ұл мен қызымның саны бірдей,әр ұлымның 3 қарындасы бар”- деп жауап берді. Сонда бұл қарияның неше баласы болды? (3 ұл, 3 қыз) • Ұшақ Зайсаннан Алматыға дейін 1 сағат 20 минут ұшады, ал кері қарай 80 минут ұшады. Бұл айырмашылықты қалай түсінуге болады? (1сағ.20мин =80 мин) • Бөлмеде 4 мысық отыр. Әр мысықтың алдында 3 мысық отыр. Бөлмеде барлығы неше мысық отыр? (12)

30 слайд

ІІІ-тапсырма • 5 жұмыртқа 4 минутта піседі, ал 10 жұмыртқа неше минутта піседі? (4) • Бір қариядан неше балаңыз бар деп сұрағанда “Ұл мен қызымның саны бірдей,әр ұлымның 3 қарындасы бар”- деп жауап берді. Сонда бұл қарияның неше баласы болды? (3 ұл, 3 қыз) • Ұшақ Зайсаннан Алматыға дейін 1 сағат 20 минут ұшады, ал кері қарай 80 минут ұшады. Бұл айырмашылықты қалай түсінуге болады? (1сағ.20мин =80 мин) • Бөлмеде 4 мысық отыр. Әр мысықтың алдында 3 мысық отыр. Бөлмеде барлығы неше мысық отыр? (12)