2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Координаталық түзудегі екі нүктенің арақашықтығы.

Координаталық түзудегі екі нүктенің арақашықтығы.

Материал туралы қысқаша түсінік
6 сынып оқушыларына математика пәнінен
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
05 Мамыр 2020
1286
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Үй тапсырмасын тексеру

1 слайд
Үй тапсырмасын тексеру

1 слайд

Үй тапсырмасын тексеру

Қайталау сұрақтары: Білу кезеңі • 1. Қандай сандарды натурал сандар деп атаймыз? • 2.Координаталық түзудегі кесіндінің ұзындығ

2 слайд
Қайталау сұрақтары: Білу кезеңі • 1. Қандай сандарды натурал сандар деп атаймыз? • 2.Координаталық түзудегі кесіндінің ұзындығын қалай табамыз? • 3.Екі теріс санның қосындысының таңбасы қандай? • 4.Екі оң санның қосындысының таңбасы қандай? • 5.Таңбалары әртүрлі сандарды қосудың ережесі қандай?

2 слайд

Қайталау сұрақтары: Білу кезеңі • 1. Қандай сандарды натурал сандар деп атаймыз? • 2.Координаталық түзудегі кесіндінің ұзындығын қалай табамыз? • 3.Екі теріс санның қосындысының таңбасы қандай? • 4.Екі оң санның қосындысының таңбасы қандай? • 5.Таңбалары әртүрлі сандарды қосудың ережесі қандай?

Оқулықпен жұмыс №550 тақ есептерін шығару және №555-ші есепті шығару.

3 слайд
Оқулықпен жұмыс №550 тақ есептерін шығару және №555-ші есепті шығару.

3 слайд

Оқулықпен жұмыс №550 тақ есептерін шығару және №555-ші есепті шығару.

4 слайд

4 слайд

4 5 5 4 7математи ка 6Координаталық түзу Топпен жұмыс Ғажайып ұяшықтар Логика 65 сергіту 7

5 слайд
4 5 5 4 7математи ка 6Координаталық түзу Топпен жұмыс Ғажайып ұяшықтар Логика 65 сергіту 7

5 слайд

4 5 5 4 7математи ка 6Координаталық түзу Топпен жұмыс Ғажайып ұяшықтар Логика 65 сергіту 7

(4- ұпай ) А С В -3 2 7 Координаталық түзудегі А(-3) жән

6 слайд
(4- ұпай ) А С В -3 2 7 Координаталық түзудегі А(-3) және В(7) нүктелері С нүктесінен бірдей қашықтықта орналасқан. С нүктесінің координатасы нешеге тең?

6 слайд

(4- ұпай ) А С В -3 2 7 Координаталық түзудегі А(-3) және В(7) нүктелері С нүктесінен бірдей қашықтықта орналасқан. С нүктесінің координатасы нешеге тең?

( 5 - ұпай ) Жауабы: 4 Есептеңдер: -0,6+(-0,4)-2+5-(-2) =

7 слайд
( 5 - ұпай ) Жауабы: 4 Есептеңдер: -0,6+(-0,4)-2+5-(-2) =

7 слайд

( 5 - ұпай ) Жауабы: 4 Есептеңдер: -0,6+(-0,4)-2+5-(-2) =

(5- ұпай ) А С В -3 2 7 АВ =10, AC=5. Координаталық түз

8 слайд
(5- ұпай ) А С В -3 2 7 АВ =10, AC=5. Координаталық түзудегі А(-3) және В(7) нүктелері С нүктесінен бірдей қашықтықта орналасқан. А мен В, А мен С нүктелерінің арақашықтығын табыңдар.

8 слайд

(5- ұпай ) А С В -3 2 7 АВ =10, AC=5. Координаталық түзудегі А(-3) және В(7) нүктелері С нүктесінен бірдей қашықтықта орналасқан. А мен В, А мен С нүктелерінің арақашықтығын табыңдар.

( 6 - ұпай ) А С В E - 5 -1 4

9 слайд
( 6 - ұпай ) А С В E - 5 -1 4 9 Координаталық түзудегі А мен В, C мен E нүктелерінің арақашықтығын табыңдар. Жауабы:АВ =9, CE=10 .

9 слайд

( 6 - ұпай ) А С В E - 5 -1 4 9 Координаталық түзудегі А мен В, C мен E нүктелерінің арақашықтығын табыңдар. Жауабы:АВ =9, CE=10 .

( 7 - ұпай ) D E F -3 1,5 6 DF= ׀-3-6 =׀9 .Оқулықтағы

10 слайд
( 7 - ұпай ) D E F -3 1,5 6 DF= ׀-3-6 =׀9 .Оқулықтағы №556 есеп. D және F нүктелерінің арақашықтығын табыңдар.

10 слайд

( 7 - ұпай ) D E F -3 1,5 6 DF= ׀-3-6 =׀9 .Оқулықтағы №556 есеп. D және F нүктелерінің арақашықтығын табыңдар.

Бір ғана шиді қозғалтып теңестіріңдер. 4 -ұпай 2 -ұпай. 2 оқушы тоғызқұмалақты 4 сағат ойнайды. Әрқайсысы неше сағат ойнайды? (

11 слайд
Бір ғана шиді қозғалтып теңестіріңдер. 4 -ұпай 2 -ұпай. 2 оқушы тоғызқұмалақты 4 сағат ойнайды. Әрқайсысы неше сағат ойнайды? (4) 2-ұпай. Ағаш үстінде 100 торғай отырды. Аңшы 5 торғайды атып алды. Торғайдың қаншасы қалды? (5) 2-ұпай. Саудагер бір затты 7теңгеге сатып алып, оны 8теңгеге сатты. Сол затты қайтадан 9теңгеге алып қайта 10 теңгеге сатты. Саудагер қанша пайда көрді? (2)

11 слайд

Бір ғана шиді қозғалтып теңестіріңдер. 4 -ұпай 2 -ұпай. 2 оқушы тоғызқұмалақты 4 сағат ойнайды. Әрқайсысы неше сағат ойнайды? (4) 2-ұпай. Ағаш үстінде 100 торғай отырды. Аңшы 5 торғайды атып алды. Торғайдың қаншасы қалды? (5) 2-ұпай. Саудагер бір затты 7теңгеге сатып алып, оны 8теңгеге сатты. Сол затты қайтадан 9теңгеге алып қайта 10 теңгеге сатты. Саудагер қанша пайда көрді? (2)

Сұрақ 5-ұпай Б і р жарым бал ық б і р жарым т е нг е т ұ ради. О н бал ы қ не ше т е нг е т ұ рад ы

12 слайд
Сұрақ 5-ұпай Б і р жарым бал ық   б і р жарым т е нг е т ұ ради. О н бал ы қ не ше т е нг е т ұ рад ы ? Жа уап

12 слайд

Сұрақ 5-ұпай Б і р жарым бал ық   б і р жарым т е нг е т ұ ради. О н бал ы қ не ше т е нг е т ұ рад ы ? Жа уап

10 т е нг е

13 слайд
10 т е нг е

13 слайд

10 т е нг е

Сұрақ (6- ұпай ) • Б иіктігі 10 метр б о л ғ ан талға ұлу өрмелеп жатыр . К ү нд і з к ү н і 5 метр г е к өтеріле

14 слайд
Сұрақ (6- ұпай ) • Б иіктігі 10 метр б о л ғ ан талға ұлу өрмелеп жатыр . К ү нд і з к ү н і 5 метр г е к өтеріледі , т ү нд е бол са 4 метр төменге с ы рғана п т үседі . Қан ш а к үннен кей і н ұлу талдың т өбесіне шығады ? Жа уап

14 слайд

Сұрақ (6- ұпай ) • Б иіктігі 10 метр б о л ғ ан талға ұлу өрмелеп жатыр . К ү нд і з к ү н і 5 метр г е к өтеріледі , т ү нд е бол са 4 метр төменге с ы рғана п т үседі . Қан ш а к үннен кей і н ұлу талдың т өбесіне шығады ? Жа уап

6 к үннен кей і н

15 слайд
6 к үннен кей і н

15 слайд

6 к үннен кей і н

7 ұпай

16 слайд
7 ұпай

16 слайд

7 ұпай

Т е с т • 1. «-» таңбасымен жазылған саңдар қалай аталады? • А)теріс В) оң С)кері

17 слайд
Т е с т • 1. «-» таңбасымен жазылған саңдар қалай аталады? • А)теріс В) оң С)кері D)дұрыс • 2 . Есептеңіз -׀5-(6׀) = А) 1 В) -11 С) 11 D) -1 • 3.Берілген санға координаталық түзу бойында неше нүкте сәйкес келеді? • А) 0 В)1 С) 2 D)3 • 4.Қандай да бір санға неше қарама-қарсы сан бар? А)1 В)2 С)3 D)4 • 5 .Кез-келген оң сан неден үлкен? • А) 0-ден В) 1- ден С)теріс саннан D)оң саннан • 6 . Есептеңіз. 12 – (-3) = • А) 15 В) 0 С) 9 D) -15

17 слайд

Т е с т • 1. «-» таңбасымен жазылған саңдар қалай аталады? • А)теріс В) оң С)кері D)дұрыс • 2 . Есептеңіз -׀5-(6׀) = А) 1 В) -11 С) 11 D) -1 • 3.Берілген санға координаталық түзу бойында неше нүкте сәйкес келеді? • А) 0 В)1 С) 2 D)3 • 4.Қандай да бір санға неше қарама-қарсы сан бар? А)1 В)2 С)3 D)4 • 5 .Кез-келген оң сан неден үлкен? • А) 0-ден В) 1- ден С)теріс саннан D)оң саннан • 6 . Есептеңіз. 12 – (-3) = • А) 15 В) 0 С) 9 D) -15

Дұрыс жауаптар: 1.А 2.С 3.В 4.А 5.С 6.А

18 слайд
Дұрыс жауаптар: 1.А 2.С 3.В 4.А 5.С 6.А

18 слайд

Дұрыс жауаптар: 1.А 2.С 3.В 4.А 5.С 6.А

19Қ о р ы т ы н д ы л а у , Б а ғ а л а у .төмен ұпайға - “3” орташа ұпайға- 4” жоғары ұпайға- “5”

19 слайд
19Қ о р ы т ы н д ы л а у , Б а ғ а л а у .төмен ұпайға - “3” орташа ұпайға- 4” жоғары ұпайға- “5”

19 слайд

19Қ о р ы т ы н д ы л а у , Б а ғ а л а у .төмен ұпайға - “3” орташа ұпайға- 4” жоғары ұпайға- “5”

20р е ф л е к с и я

20 слайд
20р е ф л е к с и я

20 слайд

20р е ф л е к с и я

Үйге тапсырма. № 550 жұп есептерін және №552 есепті ш ығарып келу.

21 слайд
Үйге тапсырма. № 550 жұп есептерін және №552 есепті ш ығарып келу.

21 слайд

Үйге тапсырма. № 550 жұп есептерін және №552 есепті ш ығарып келу.

22 слайд

22 слайд

І-топ • Екі жақсы қас болмас, (Екі жаман дос болмас)• Білекті бірді жығар, (Білімді мыңды жығар)• Алтау ала болса ауызда

23 слайд
І-топ • Екі жақсы қас болмас, (Екі жаман дос болмас)• Білекті бірді жығар, (Білімді мыңды жығар)• Алтау ала болса ауыздағы кетеді, (Төртеу түгел болса төбедегі келеді) • Дос сегіз болса, (Дұшпан сегіз)

23 слайд

І-топ • Екі жақсы қас болмас, (Екі жаман дос болмас)• Білекті бірді жығар, (Білімді мыңды жығар)• Алтау ала болса ауыздағы кетеді, (Төртеу түгел болса төбедегі келеді) • Дос сегіз болса, (Дұшпан сегіз)

ІІ-топ • Жеті жұрттың тілін біл, (Жеті түрлі білім біл) • Айдағаны бес ешкі (Ысқырығы жер жарады) • Бес саусақ, (Бір

24 слайд
ІІ-топ • Жеті жұрттың тілін біл, (Жеті түрлі білім біл) • Айдағаны бес ешкі (Ысқырығы жер жарады) • Бес саусақ, (Бірдей болмас) • Он рет айтқаннан (Бір рет көргенің артық)

24 слайд

ІІ-топ • Жеті жұрттың тілін біл, (Жеті түрлі білім біл) • Айдағаны бес ешкі (Ысқырығы жер жарады) • Бес саусақ, (Бірдей болмас) • Он рет айтқаннан (Бір рет көргенің артық)

ІІІ-топ • Жеті рет өлшеп, (Бір рет кес) • Жеті атасын білмеген (Жетімдіктің белгісі) • Жүз сомың болғанша, (Жүз до

25 слайд
ІІІ-топ • Жеті рет өлшеп, (Бір рет кес) • Жеті атасын білмеген (Жетімдіктің белгісі) • Жүз сомың болғанша, (Жүз досың болсын) • Бір тал кессең, (Он тал ек)

25 слайд

ІІІ-топ • Жеті рет өлшеп, (Бір рет кес) • Жеті атасын білмеген (Жетімдіктің белгісі) • Жүз сомың болғанша, (Жүз досың болсын) • Бір тал кессең, (Он тал ек)

Жұмбақты шешіп жасырылған тапсырманы орында. ( сергіту сәті ) 5 1) - (х у ). 1 2   2 ) 3 ( ). 2 2    х у 5 ) 4 ( )

26 слайд
Жұмбақты шешіп жасырылған тапсырманы орында. ( сергіту сәті ) 5 1) - (х у ). 1 2   2 ) 3 ( ). 2 2    х у 5 ) 4 ( ). 3 2     х у 2. Жүз төрт түйме, он бір ине. ( есепшот ) 3. Жүз мүйізі бар, үстінде киізі бар. ( киіз үй )1.Тоғыз белбеу, қос жібек Екі мұрын, бір шүмек. ( домбыра ) ( Сары түсті төртбұрышты тышқанмен шертіп жұмбақтың дұрыс жауабын тексереміз, берілген мақалды тышқанмен шерту арқылы астында жасырылған тапсырманы аламыз ) 3 ) 2 ( ). 3 2     х у3. Көзің көрмейді, қолың ұстамайды. ( ауа )

26 слайд

Жұмбақты шешіп жасырылған тапсырманы орында. ( сергіту сәті ) 5 1) - (х у ). 1 2   2 ) 3 ( ). 2 2    х у 5 ) 4 ( ). 3 2     х у 2. Жүз төрт түйме, он бір ине. ( есепшот ) 3. Жүз мүйізі бар, үстінде киізі бар. ( киіз үй )1.Тоғыз белбеу, қос жібек Екі мұрын, бір шүмек. ( домбыра ) ( Сары түсті төртбұрышты тышқанмен шертіп жұмбақтың дұрыс жауабын тексереміз, берілген мақалды тышқанмен шерту арқылы астында жасырылған тапсырманы аламыз ) 3 ) 2 ( ). 3 2     х у3. Көзің көрмейді, қолың ұстамайды. ( ауа )

27 слайд

27 слайд

Постер қор

28 слайд
Постер қорғау. (топпен жұмыс) 4 2    х у 1.Квадратты қ функцияның анықтамасы. 2.Квадратты қ функцияның графигі n>0 , n<0 немесе m>0,m<0 болғанда қалай орналасады? 3. а >0 немесе а<0 болғанда, парабола тармақтары қалай бағытталады? 4. D > 0, D = 0, D<0 болғанда, парабола абсцисса осімен неше нүктеде қиылысады? Деңгейлік тапсырма Квадраттық функция графигінің абсцисса өсімен қиылысу нүктелерін анықтап,графигін салыңдар А -де ңгейі а ) б) В -де ңгейі а ) б) 1 ) 5 ( 3 2    х у 2 ) 3 (   х у 4 ) 3 ( 2     х у Жауабы: m= -3 , n= -4 , тармағы төмен Жауабы: m= 5 , n= -1 , тармағы жоғары

28 слайд

Постер қорғау. (топпен жұмыс) 4 2    х у 1.Квадратты қ функцияның анықтамасы. 2.Квадратты қ функцияның графигі n>0 , n<0 немесе m>0,m<0 болғанда қалай орналасады? 3. а >0 немесе а<0 болғанда, парабола тармақтары қалай бағытталады? 4. D > 0, D = 0, D<0 болғанда, парабола абсцисса осімен неше нүктеде қиылысады? Деңгейлік тапсырма Квадраттық функция графигінің абсцисса өсімен қиылысу нүктелерін анықтап,графигін салыңдар А -де ңгейі а ) б) В -де ңгейі а ) б) 1 ) 5 ( 3 2    х у 2 ) 3 (   х у 4 ) 3 ( 2     х у Жауабы: m= -3 , n= -4 , тармағы төмен Жауабы: m= 5 , n= -1 , тармағы жоғары

6-ұпай 2 -ұпай. Жанұяда 4 ұл және әр ұлдың бір әпкесі бар. Жанұяда неше бала бар? (5) 2-ұпай. Қосарланып жегілге

29 слайд
6-ұпай 2 -ұпай. Жанұяда 4 ұл және әр ұлдың бір әпкесі бар. Жанұяда неше бала бар? (5) 2-ұпай. Қосарланып жегілген ат-арбамен Самат 8шақырымжол жүрді.Оның әр аты неше шақырым жол жүрді? (8) 2-ұпай. Қырсық жолаушы:Екі қыстақтың арасы 10шақырым. Қырсық жолаушы күніне 2 шақырым жол жүріп,1шақырым кейін қайтады. Жолаушы қыстаққа неше күнде жетеді? (9)

29 слайд

6-ұпай 2 -ұпай. Жанұяда 4 ұл және әр ұлдың бір әпкесі бар. Жанұяда неше бала бар? (5) 2-ұпай. Қосарланып жегілген ат-арбамен Самат 8шақырымжол жүрді.Оның әр аты неше шақырым жол жүрді? (8) 2-ұпай. Қырсық жолаушы:Екі қыстақтың арасы 10шақырым. Қырсық жолаушы күніне 2 шақырым жол жүріп,1шақырым кейін қайтады. Жолаушы қыстаққа неше күнде жетеді? (9)

ІІІ-тапсырма • 5 жұмыртқа 4 минутта піседі, ал 10 жұмыртқа неше минутта піседі? (4) • Бір қариядан неше балаңыз бар деп сұраған

30 слайд
ІІІ-тапсырма • 5 жұмыртқа 4 минутта піседі, ал 10 жұмыртқа неше минутта піседі? (4) • Бір қариядан неше балаңыз бар деп сұрағанда “Ұл мен қызымның саны бірдей,әр ұлымның 3 қарындасы бар”- деп жауап берді. Сонда бұл қарияның неше баласы болды? (3 ұл, 3 қыз) • Ұшақ Зайсаннан Алматыға дейін 1 сағат 20 минут ұшады, ал кері қарай 80 минут ұшады. Бұл айырмашылықты қалай түсінуге болады? (1сағ.20мин =80 мин) • Бөлмеде 4 мысық отыр. Әр мысықтың алдында 3 мысық отыр. Бөлмеде барлығы неше мысық отыр? (12)

30 слайд

ІІІ-тапсырма • 5 жұмыртқа 4 минутта піседі, ал 10 жұмыртқа неше минутта піседі? (4) • Бір қариядан неше балаңыз бар деп сұрағанда “Ұл мен қызымның саны бірдей,әр ұлымның 3 қарындасы бар”- деп жауап берді. Сонда бұл қарияның неше баласы болды? (3 ұл, 3 қыз) • Ұшақ Зайсаннан Алматыға дейін 1 сағат 20 минут ұшады, ал кері қарай 80 минут ұшады. Бұл айырмашылықты қалай түсінуге болады? (1сағ.20мин =80 мин) • Бөлмеде 4 мысық отыр. Әр мысықтың алдында 3 мысық отыр. Бөлмеде барлығы неше мысық отыр? (12)

Министірлікпен келісілген курстар тізімі