Материалдар / Көпбұрыш тарауын қайталау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Көпбұрыш тарауын қайталау

Материал туралы қысқаша түсінік
Көпбұрыш тарауын қайталау. Өткенді қайталау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2018
332
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!

1 слайд

А)білімділік: көпмүше және олар амалдар қолдану, А)білімділік: көпмүше және олар амалдар қолдану, көпмүшені көбейткіштерге жікт

2 слайд
А)білімділік: көпмүше және олар амалдар қолдану, А)білімділік: көпмүше және олар амалдар қолдану, көпмүшені көбейткіштерге жіктеуді қайталап отырып көпмүшені көбейткіштерге жіктеуді қайталап отырып есеп шырару біліктіліктерін пысықтауесеп шырару біліктіліктерін пысықтау Б)дамытушылық:Б)дамытушылық: ой-өрісін дамыту, сан-сезімін қалыптастыру, ой-өрісін дамыту, сан-сезімін қалыптастыру, шығармашылық даму мүмкіндігіне жағдай жасау.шығармашылық даму мүмкіндігіне жағдай жасау. В) тәрбиелік: Оқушылардың пәнге деген В) тәрбиелік: Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын,белсенділіктерін арттыру,өзара қызығушылықтарын,белсенділіктерін арттыру,өзара жолдастық көмек көрсете білуге,ойын тиянақты дәл жолдастық көмек көрсете білуге,ойын тиянақты дәл айта білуге үйрету;шапшандыққа тәрбиелеу; айта білуге үйрету;шапшандыққа тәрбиелеу;

3 слайд

6) Бірмүшені көпмүшеге көбейту дегеніміз не? 7) Көпмүшені көпмүшеге көбейту дегеніміз не ? 8) Көпмүшені бірмүшеге бөлу де

4 слайд
6) Бірмүшені көпмүшеге көбейту дегеніміз не? 7) Көпмүшені көпмүшеге көбейту дегеніміз не ? 8) Көпмүшені бірмүшеге бөлу дегеніміз не? 9) Көпмүшені көбейткіштерге қалай жіктейміз? 1) Көпмүше дегеніміз не ? 2) Көпмүше дәрежесі дегеніміз не ? 3) Көпмүшенің мүшелері дегеніміз не ? 4)Көпмүшелерді қалай қосамыз? 5) Бір көпмүшеден екінші көпмүшелікті азайту дегеніміз не ? 1 2

5 слайд

    ac bc ac bc b а 7 3 3 4 5 2         bc ac ab abc bc ac ab abc 3 3 3 4 2 5          у х х 5, 3 4, 1

6 слайд
    ac bc ac bc b а 7 3 3 4 5 2         bc ac ab abc bc ac ab abc 3 3 3 4 2 5          у х х 5, 3 4, 1 2 7 2       2 2 3 3 3 2 2 3 4 5 3 у х у х у х у х        2 2 2 3 2 b ab a b a   

7 слайд

Тест тапсырмалары:Тест тапсырмалары: 1. Ұқсас мүшелерді көрсет.ac9)1 17 )2  3) xy9 ac 17 )4 A) 1,3 Ә) 1,3,2,

8 слайд
Тест тапсырмалары:Тест тапсырмалары: 1. Ұқсас мүшелерді көрсет.ac9)1 17 )2  3) xy9 ac 17 )4 A) 1,3 Ә) 1,3,2,4 Б) 1,4 2. Өрнек көпмүше бола алмайды b à 3 3 7 2  b a 3 7 2  b a 1) 2) 3) 3. Берілген көпмүшені стандарт түрде жаз. 2 5 3 7 5.0 3 a a a a a a       2 3 4 7 5,3 a a a   2 3 8 7 5,1 a a a   2 3 4 7 5,1 a a a   А) Ә) Б) 4. Ықшамда  à à 5 3 9   3 14 à 3 4 à 3 4 à А) Ә) Б) 5. Жақшаны ашып ұқсастарын біріктіріңдер.   11 7 11   à à7 22  à7 22 7   à А) Ә) Б) 6. Көбейтуді орында:  1 5 à 1 5 à à5 5 5 à А) Ә) Б)

1. Б 2. Ә 3. Ә 4. А 5. Ә 6. Б

9 слайд
1. Б 2. Ә 3. Ә 4. А 5. Ә 6. Б

10 слайд

11 слайд